16. september 2015

Ungarn forsvarer EU’s ydre grænser mod stenkastende grænseoverløbere, medierne problematiserer

TV2 News har i flere timer sendt live fra Roszke, grænsebyen mellem Serbien og Ungarn, hvor flere tusinde aggressive arabere og afrikanere forsøger at forcere grænsen til EU. Mediedækningen er tragikomisk. Uffe Dreesen og Ulla Therkelsen taler fra her sin vinkel om Ungarns problematiske ageren, alt imens Astrid Jensen fra Dansk Folkehjælp supplerer med anekdoter om de stakkels flygtninge. I baggrunden ses heftige gadekampe, herunder stenkastende maskerede mænd på taget af en nedlagt grænsebod. Vi lever i spændende tider, og når medierne fortæller sandheden, så har de sjusket med redigeringen.

Nyhedsvært Jesper Zølck har lige fortalt, at Serbien kritiserer ungarns brug af tåregas, og i skrivende stund fortæller udenrigsordfører Michael Aastrup Jensen (V), at Ungarn er for hårdhændede mod illegale indvandrere. En dag forstår forkælede nordeuropæere, at forsvaret for den suveræne nationalstat kun lader sig sig gøre fysisk. Med massive hegn og våbenføre mænd. Alternativt bliver Schengen og Dublin slumområder i Eurabia.

(Illegale indvandrere angriber EU’s ydre grænser fra Horgos, Serbien, 16. september 2015)

Diverse.

“På den ungarske side af grænsen har myndighederne sat store styrker ind. Hundredvis af politifolk bakket op af anti-terrorist enheder med armerede køretøjer og vandkanoner er sat ind. (TV2 Online, 16. september 2015: Sten og tåregas flyver over den ungarsk-serbiske grænse)

“- Folk er desperate og rådvilde. Ved midnat stod hundredvis og slog på hegnet og råbte ‘Vi vil ind, åben porten’, fortæller TV 2’s korrespondent Uffe Dreesen, der befinder sig i Hodmezovasarhely tæt ved grænsen.” (TV2 Online, 16. september 2015: Her er tusindvis af flygtninge strandet: ‘Vi vil ind, åben porten’)

“- Lige nu er situationen kaotisk, fortæller Astrid Jensen fra Dansk Folkehjælp, der er til stede ved grænseovergangen, til TV 2. Hun er teamleder for Dansk Folkehjælps Nødberedskab på stedet. – Der er brugt tåregas lige der, hvor flygtningene har oprettet en uformel lejr. Så når folk prøver at komme væk, så bliver både kvinder og børn væltet rundt, fortæller hun.” (TV2 Online, 16. september 2015: Sten og tåregas: Ungarn lukker grænsen i 30 dage)

Oploadet Kl. 18:01 af Kim Møller — Direkte link67 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/69110/trackback

67 Comments »

  1. For første gang i flere dage føler man en smule glæde og håb!

    Kommentar by Rodina — 16. september 2015 @ 18:10

  2. Vi bør gøre det samme.

    Kommentar by Spinner — 16. september 2015 @ 18:20

  3. “Flygtningene har tændt ild til flere ting deriblandt et bildæk. Flere mænd stormede ned mod grænsen, mens de holdt et SORT FLAG(!)”

    ISIS fortroppen i angreb på EU!

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 16. september 2015 @ 18:26

  4. Link:
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/flugt/kaos-ved-graensen-i-ungarn-politiet-taesker-loes-paa-kvinder-og-boern/5735540

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 16. september 2015 @ 18:26

  5. Sidste uge oplevede Danmark for anden gang en “9. april”. Et massivt svigt, da tusindvis af illegale migranter trængte over grænsen sydfra til Danmark. Myndighederne så nærmest passivt og lammede til. Politikerne slap al kontrol. De ved stadig ikke, hvad de skal gøre. Nu er den krise igang, som vil trække EU med ned i faldet og forvandle store dele af Europa til muslimsk slum og borgerkrigszoner. Forfaldet har været i gang længe. Politikerne signalerer kontrol, men er afmægtige. De vil ikke bruge magt for at forsvare Danmark eller Europa. Ingen modstand. Og fjenden kommer endda ubevæbnet. De vader bare ind over grænsen og slår sig ned, hvor de vil. Herboende muslimer hjælper dem. Danske landsforrædere hjælper dem. Dette er de fremmedes krig mod os danskerens. Dette er magthavernes krig mod os. Den sociale kontrakt er brudt. Magthaverne har ikke længere det danske folks legitimitet. Det er standardviden fra statskundskab. Krigen er i gang. Hvem skulle have troet det muligt?

    Kommentar by Boethius — 16. september 2015 @ 18:45

  6. Lur mig, 7 måneder fra nu begynder EU’s virkelige mareridt for alvor-
    når den forestående vinter er slut, så———

    Kommentar by klaus j — 16. september 2015 @ 18:45

  7. Ungarn kunne med fordel hive claymore-minerne frem fra gemmerne. Jeg forestiller mig, at de ville være et ganske effektivt værktøj til riot control af vrede negere og arabere.
    https://en.wikipedia.org/wiki/M18_Claymore_mine

    Kommentar by Polka Charlie — 16. september 2015 @ 18:47

  8. http://dksamling.dk/udfyld-vaelgererklaering/

    Kommentar by mem — 16. september 2015 @ 18:48

  9. Orban er den eneste rationelle i hele Europa, men alle er ved at falde over deres egne ben for at hykle op om hvor galt det er, herunder partiet Venstre og deres talentløse udenrigsordfører, der ikke sagde en eneste sammenhængende ting i sit interview på News. Selvfølgelig er det jo ikke kønt at se på, at araberne kaster med sten mod politiet i Ungarn, fordi de ikke kan få deres vilje om at krydse grænsen ulovligt, men politiet slås jo også med indvandrere i København. Her får araberne dog som regl deres vilje og politiet må flygte… men det er jo klassisk dansk. “Dialog som værktøj” var det ikke sådan det hed? Lige nu kommunikerer Orban med araberne på det eneste sprog de forstår: Vold – og det virker. Skal vi stoppe invasionen af Europa, skal de øvrige lande gøre som Ungarn. Slovenien, Østrig, Tyskland. Mon Søren Pind med en lille krokodiletåre i øjenkrogen også snart sender alle disponible fotovogne til Padborg og Rødby som det danske bidrag.

    Kommentar by VE-day in Europe — 16. september 2015 @ 18:52

  10. @ 7 Tak for det med Dansk Samling! Vi skal ha dem på banen.

    @ 6 hvorfor lige 7 mdr? Jeg tror ikke, der går mange timer, før vi har de første drab, og jeg gætter på få uger, før vi ser jihadistangreb på europæiske gader. De er vel helt vilde efter at komme i gang, de morderiske analfabeter!

    Man skulle møde dem med maskinpistoler fra nu af, og beordre dem tilbage!

    Kommentar by Andersine — 16. september 2015 @ 18:53

  11. Det er jo bår’ dejly! Se her, hvor mange syrere, der sympatiserer med isis – en femtedel:
    http://www.express.co.uk/news/world/605560/European-migrant-crisis-Syrians-ISIS-good-guys-refugees-Britain-Cameron

    Merkel skulle kastes i fængsel.

    Kommentar by Andersine — 16. september 2015 @ 18:57

  12. Det ligner til forveksling scener fra filmen “World War Z”.

    Kommentar by Bror Lerbror — 16. september 2015 @ 19:34

  13. # 10 Nej Andersine,
    hun skal indespærres på en “Psykiatrisk Anstalt” på ubestemt tid, men først og fremmest skal hun afsættes som Kansler i Tyskland, der er en underskriftindsamling i gang i Tyskland, der allerede har samlet over 16.000 underskrifter på ganske få dage. Søg selv og skriv under!!
    Det er kun vore egne politikere der ikke KAN eller VIL se det er den Tredje Verdenskrig “WW3” der er i gang, og som i WW2 kommer det til at ramme i flæng, kvinder og børn når de selv blander sig med “Hæren”, i et vanvid uden grænser!

    Kommentar by Cantor — 16. september 2015 @ 19:37

  14. Nu ik så næbbet Andersine, bare fordi du kommer sammen med en kartoffelavler. Der er allerede tusindvis døde, og det bliver ikke bedre foreløbig.

    Kommentar by klaus j — 16. september 2015 @ 19:43

  15. Bravo. Eneste løsning. Hvad gør kroaterne nu`?

    Kommentar by BB — 16. september 2015 @ 19:45

  16. Jeg tror EU lidt længere ned af vejen kommer til at forsvare sit territorium med skarpe skud. Om en tre fire år

    Kommentar by BB — 16. september 2015 @ 19:46

  17. #12, ja præcis, det ligner scener fra Worlds War Z eller Abernes Planet.

    #16 Og jeg tror der højest går nogle måneder, måske kun uger

    Kommentar by For mangfoldighed — 16. september 2015 @ 19:51

  18. Hvis det er børn.
    Så skyd de uartige unger.

    Kommentar by XXXXX — 16. september 2015 @ 19:52

  19. Måske derfor det er så mange mænd, der er ‘flygtninge’. De er fortroppen, der skal nedkæmpe europæiske landes grænser og territorier.

    Kommentar by Liva — 16. september 2015 @ 19:56

  20. I Danmark lader politikere flygtninge? vade lige ind. Selvom det kun er et halvt år siden der blev begået et terrorattentat i København.

    jyllands-posten.dk/indland/ECE8026642/Rigspolitiet-Mindst-800-nye-flygtninge-krydser-grænsen/

    Som det kan læses bliver Jyllandsposten ved med at kalde det for flygtninge, selvom de ikke ved om det reelt er flygtninge.

    Kommentar by Liva — 16. september 2015 @ 20:01

  21. Efter at både i går og i dag have set på Ekstrabladets live-stream fra Ungarn/Serbien, må jeg erkende at det virker være en del ‘Jihad’ i luften.
    Kroaterne der har + 500 kvadratkilometer med miner, vil nu tjekke sine advarselsmarkeringer, man kan undre om de ikke bare fjerner dem!
    Forøvrigt vil Ungarn nu også bygge hegn mod Kroatien…

    Kommentar by PFEP — 16. september 2015 @ 20:03

  22. Jeg tvivler på, at østrigerne kan/vil holde den hårde men nødvendige linje som Ungarn udviser. EUs ydre grænse er jo ikke stærkere end det svageste led. Der bliver næppe åbnet en rute igennem Rumænien. Her vil de fleste migranter blive rullet og få stjålet deres Iphones af de lokale. Hvilket de godt ved. Desuden er Ungarn også lukket mod øst ligesom Polen. Det sidste er så sikkert som amen i den katolske kirke.
    Stop migranterne ved Schengens ydre grænse. Opret og finansier lejre lige uden for med henblik på at huse de strandede midlertidigt. Spred budskabet i Mellemøsten og Afrika om at EU er lukket endegyldigt. Dette vil stoppe folkevandringen.

    Kommentar by VE-day in Europe — 16. september 2015 @ 20:05

  23. TAK UNGARN.

    Jeg opfordrer alle til at skrive til den ungarnske ambassadør i Danmark og takke ham og hans land for, at de vil forsvare Europas grænser.

    DET ER VIGTIGT, at de ikke kun mærker presset fra EU og godhedsindustrien.

    Adressen er her: mission.cph@mfa.gov.hu

    Kommentar by Per747 — 16. september 2015 @ 20:09

  24. Med tanke på hvor mange der virker aktive i de handlinger der foregår på grænsen, må det være en ren ‘guldmine’ for NSA og andre der overvåger mobitelefontrafikken.
    Sidder man nogen time og ser live, er det ganske enkelt at konstatere at visse spiler en anden rolle end det att være ‘flygtning’.

    Kommentar by PFEP — 16. september 2015 @ 20:23

  25. Ungarn forsvarer egne og EU´s grænser mod en invasion. Ingen hjælper dem, tværtimod. Jeg får associationer. Europa har lidt før og tilsyneladende er der ingen ende på denne cyclus. Tyskland er igen i focus som et aggressivt element på dette kontinent. Tysk godhed og skyldfølelse kan ikke længere forklare denne accept af et regulært overfald på Europa. EU´s integration har længe ligget i krybesporet og kansler Merkel´s og føderalisternes tålmodighed er brugt op. Nu tages grovfilen i brug. Hvis vi ikke vil høre efter vor nye “Fører” må vi føle. Åbn sluserne og lad nationalstaterne skylle væk, NU. Det er igen Tyskland som “angriber” sine naboer, godt hjulpet af en elite, som jeg ikke et øjeblik vil tøve med at kalde landforrædere. Tyske stormagtsdrømme har været i en rævesøvnstilstand i nogle årtier, men deres tørst efter at være dominerende og bestemmende slukkes aldrig. Sidste; Kroatien vil hjælpe migranterne videre mod nord. Kære kroater. Dette er en ond cirkel. Ufred kan endnu engang opstå mellem Europas lande og tro ikke at I vil blive skånet i sidste ende. Begå ikke denne dumhed for at tækkes en magtgal tysk despot.

    Kommentar by EH — 16. september 2015 @ 20:33

  26. “- Generelt er de frustrerede over, at de ikke får klar besked om, hvad de kan gøre, og hvor de kan tage hen. Der er mangel på officielle udmeldinger, siger Astrid C. Jensen, der er teamleder for Dansk Folkehjælps katastrofeenhed i Serbien.”
    http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE8026915/Sv%C3%A6kkede-flygtninge-er-strandet-ved-porten-til-EU/

    Ok, her lidt hjælp til klar besked om, hvad de kan gøre: Rykkke tilbage til deres failed states, hjælpe til med at rydde op på både den ene og den anden måde og standse deres ekstreme overformering, til deres uduelige lande kan brødføde egen befolkning.

    Disse lande får jo en ufatteligt stor udviklingsbistand, som de desværre – begavede som de jo er – anvender til uhæmmmet formering frem for til landbrug og produktion.

    Må jeg i den forbindelse minde om Politikens tudehistorie: http://politiken.dk/udland/fokus_int/Flygtningestroem/ECE2836007/26-aarige-koko-er-flygtet-med-facebook-i-lommen/

    …..og et par iPhones. Venligboerne behøver næppe indsamle tøjbamser og overskudstøj til hende og de andre rige velfærdsshoppere.

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. september 2015 @ 20:36

  27. http://video.foxnews.com/v/4487618326001/the-muslim-invasion/

    “Europe is getting what it deserves…” Ughh! Desværre har Bill O’Reilly – delvist – ret.

    Kommentar by Polka Charlie — 16. september 2015 @ 20:45

  28. #23 Havde tænkt på at gøre det, dit indlæg fik mig ud af starthullerne – hermed gjort.

    Kommentar by Johnson — 16. september 2015 @ 20:47

  29. @ 27, samme her.

    Kommentar by VE-day in Europe — 16. september 2015 @ 20:58

  30. Man siger der er 2% terrorister blandt de flygtninge der er på vej nordpå. Det er vist lavt sat når man ved hvad Islam er for en størrelse.

    Kommentar by k.m. — 16. september 2015 @ 21:03

  31. En anden ting at tænke på her; i øjeblikket er det varmt og behageligt i området mellem Ungarn-Serbien, man kan sove ude, gå i sommertøj o.s.v
    Vi ved alle at dette bliver helt anderledes indenfor, måske bare få uger.

    Hvad kommer der så at ske?
    Foruden at ‘de gode’ går i spaghetti…
    Det bliver noget af en opgave at sikre at ikke tusindvis av araber og negre i ‘flip/flop’ sandaler, korte bukser og T-shirts fryser ihjel.

    Jeg giver dette cirkus højst tre-fire uger, inden man bliver tvunget at tage stilling til problemet på alvor.

    Kommentar by PFEP — 16. september 2015 @ 21:05

  32. Man kan takke Ungarn for deres forsvar af Danmark ved at skrive en email til deres ambassade her:

    mission.cph@mfa.gov.hu

    Kommentar by Erling — 16. september 2015 @ 21:10

  33. Per747 kom mig i forkoebet.

    Godt arbejde Per.

    Kommentar by Erling — 16. september 2015 @ 21:13

  34. Jeg har også skrevet og takket ambassadøren, og i weekenden sender jeg blomster eller chokolade afsted til ambassaden. Tak til Ungarn, I er nogle guttermænd. Næste rejse må klart gå til deres dejlige land.

    Kommentar by Boethius — 16. september 2015 @ 21:19

  35. Vi må se i øjnene, at de som er, er en del af problemet. De er en pull faktor og et signal til deres hjemland om, at i Europa er der plads til negere og arabere, De må repatrieringer af disse løjsere hvis dette skal stoppes.

    Kommentar by Thorsted — 16. september 2015 @ 21:36

  36. Læg godt mærke til hvor aggressive flygtningene er. De viser ingen taknemmelighed over at være sluppet væk fra et krigshelvede, tværtimod er der kun krævementalitet i luften.

    Venstrefløjen i Danmark rasede over vi sendte soldater til Afghanistan og Irak. De er trukket hjem egen. Derfor er kun muslimer selv der er skyld i krig og elendighed.

    Giv – giv – giv – råber journalister i Danmark Radio, det er til at brække sig over. De sidste 4-5 år har jeg ikke hørt en eneste Europæisk politiker komme med et bud på hvordan de vil stoppe krigen i den arabiske verden. Det Radikale Venstre i Danmark må jo mene krigen er OK så der rigtig kommer gang i muslimsk indvandring. De Radikale har jo længe ønsket at smadre Danmark, så nu ligger den lige til højrebenet.

    Kommentar by k.m. — 16. september 2015 @ 21:37

  37. Den email bor ikke linkes direkte. Den opfanges bare af spamrobotter.

    Mener dette er bedre :

    mission.cph[@]mfa.gov.hu

    Kommentar by Spinner — 16. september 2015 @ 21:40

  38. Bør- ikke bor. Sorry !

    Kommentar by Spinner — 16. september 2015 @ 21:40

  39. @Erling.

    Tak, godt at andre havde fået den samme tanke.

    OG når vi nu er igang, vil jeg da opfordre til at støtte Uriasposten og Den Korte Avis økonomisk. Det er efterhånden snart de eneste medier i Danmark, som rapporterer fakta uden filter.

    Kommentar by Per747 — 16. september 2015 @ 21:40

  40. Ifølge Ekstra Bladet tæsker det ungarnske politi løs på kvinder og børn. Tror de selv, at danskerne tror på den, og hvorfor skal de køre deres hykleriske, flygtninge-elskede linje, når igen gider at høre på lortet – mindst af alt deres egne læsere. Hvor er det dog mærkeligt, at deres oplag falder…

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/flugt/kaos-ved-graensen-i-ungarn-politiet-taesker-loes-paa-kvinder-og-boern/5735540

    Kommentar by VE-day in Europe — 16. september 2015 @ 21:43

  41. @Spinner.

    Det var jeg ikke klar over, håber at de har et godt spamfilter ;)

    Kommentar by Per747 — 16. september 2015 @ 21:44

  42. Kroater har ikke det bedste forhold til muslimer for nu at sige det mildt (de har nemlig boet sammen med dem i mange år – dengang det hed Jugoslavien (altså det tidligere multietniske paradis på jord, der som bekendt endte i racekrig i 1990’erne)) … Jeg ønsker ikke noget ondt for nogen, men hundredetusinder af muslimer igennem eller strandet i Kroatien: Det kan ende med et kæmpe rabalder.

    Kommentar by VE-day in Europe — 16. september 2015 @ 22:02

  43. Jeg bruger paypal og sender hver måned et fast beløb til Uriasposten – det har jeg gjort i et par år nu – Hvis nogen fortjener opbakning også økonomisk – så er det Kim Møller & Co. Bare gør det!

    Kommentar by Black Watch — 16. september 2015 @ 22:05

  44. Nummer 40.

    Helt i orden :)

    Kommentar by Spinner — 16. september 2015 @ 22:09

  45. Muslimerne har altid brugt deres egne kvinder og børn til at gå forrest og skabe drama og medfølelse – Det gør man i Gaza og andre steder, hvor svinene huserer. Hvis man har fanger er de også brugt sådan. De ser det virker på de europæiske fløjlsmaver og alle deres medløbere i de enkelte lande. De muslimske kvinder og børn har sikkert ingen valgmulighed andet end at følge mændenes ordrer – ligesom alle andre totalitære diktaturer altid har anvendt verden over – jage kanonføden frem i forreste geled – nazisterne, kommunisterne, englænderne i WW1, som i praksis var et overklasse diktatur osv. osv. Verden vil bedrages og det går jo helt fantastisk for tiden…

    Kommentar by Black Watch — 16. september 2015 @ 22:15

  46. Thulesen Dahl siger:Send flere flygtninge…
    Er i ikke glade for at i har stemt på DF?

    Kommentar by ivan johansen — 16. september 2015 @ 22:26

  47. Politikerne tror stadig, migranterne kommer med fredelige hensigter

    Kommentar by tavsen — 16. september 2015 @ 22:29

  48. http://snaphanen.dk/2015/09/11/11-9-1565-da-europaeerne-stod-sammen-mod-muslimerne/#more-184119

    Meget passende her.
    Det eneste der efter hånden vil tælle, er Kærlighed. :)

    Kommentar by Sindsro — 16. september 2015 @ 22:29

  49. Helt enig med XXXXX (18) Jeg vil gå så langt som til at sige, Hvis det er muslimer, så få dem straks til at holde op med at trække vejret.

    Kommentar by Nielsen — 16. september 2015 @ 22:30

  50. HVORNÅR BLIVER DEN 1. NYHIPOJOURNALIST BANKET TIL LIREKASSEMAND ??????????? SÅ BLIVER DANNEBROG HEJST.

    Kommentar by dansker — 16. september 2015 @ 22:44

  51. Via Snaphanen

    Message to illegal immigrants from Hungary
    Mayor of Ásotthalom: Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst.
    ht tps://www.youtube.com/watch?v=fgJRjy2Xc0c

    :-)

    Kommentar by anno — 16. september 2015 @ 22:45

  52. @ 23 SUPER! Hermed gjort! Så kan I til gengæld få forræderen Merkels kontakt-info her: (øverst ses “Contact”) http://www.bundeskanzlerin.de/Webs/BKin/EN/AngelaMerkel/angela_merkel_node.html

    Skriv til nazi-Tyskland (ikke at det nok hjælper synderligt, men titusinder af mails ville måske gøre en smule indtryk) og spørg, med hvilken RET de egentlig pådutter Europa disse vilde horder – og ISIS-terrorister?? Man kan også spørge, om det virkelig ER nødvendigt, at de – igen-igen – starter en verdenskrig? De har altid villet dominere, de skide tyskere, men nu bør hun vise, at hun er en leder og ikke en hausfrau, som lader sig styre af meningsmålinger og forvrængede billeder fra Lügenpressen.

    Kommentar by Andersine — 16. september 2015 @ 22:53

  53. @ 14 haha! Hva’ i alverden? En kartoffelavler?! Dét kan du selv være…

    Kommentar by Andersine — 16. september 2015 @ 22:55

  54. Jeg er desværre bange for at det vi lige nu ser mht. Østeuropas delvise fornuft og modstand iscenesat af Ungarn, vil fade ud i takt med at EU-landene lægger pres politisk og underhånden/skjult truer dem med økonomiske sanktioner og andre repressalier. Virker det ikke hurtigt nok vil man søge at destabilisere den folkelige opbakning til f.eks. den nuværende ungarske regering og den ledende politiske magt.

    Desuden vil man lokke regeringerne og befolkningerne økonomisk mere eller mindre åbenlyst og sørge for at manipulere det ud via landendes medier og interne 5-kolonnefolk, som også er til stede i østlandene f.eks. via den aktuelle religion (de forskellige katolske retninger).

    EU er ikke væsentlig anderledes end andre udemokratiske og delvist demokratiske organisationer – magt kan ikke udøves via rent demokrati – vi ser alle hvor nemt man ryster et demokratisk styre til at bøje af og føje sig hen hvor man gerne vil have det – i sin hule hånd og den agenda kultureliten og erhvervslivet vil have Europa hen – Den rene kommunisme og kapitalisme i deres ultimative konsekvens – så kan man styre det via den evige gyldne magtbalancens virkemidler, som er gammelkendte af enhver!

    Demokrati i sin rene form er gift for den til enhver tid sidende magtkonstellation – så afpresning, subsidier, løgn og manipulation er det vi vil opleve – også mod de tidligere østeuropæiske lande – lige som vi er blevet det siden 1972….

    Kommentar by Black Watch — 16. september 2015 @ 22:59

  55. Dagens lyspunkt: Ekstrabladets fotograf har fået en gang tæsk.

    Kommentar by Voldposten — 16. september 2015 @ 23:53

  56. Egészségedre! – Skål for dit helbred! – siger vi ungarere, når vi skåler, og vi mener det, for vinen er noget helligt for os…
    http://www.ungarskevine.dk/om

    Kommentar by Etnavn — 17. september 2015 @ 00:53

  57. #45 Det er en politisk provokation. Bemærk at det pointeres at flygtninge skal placeres i lejre indtil de kan sendes hjem igen. De skal IKKE forsøges integreret i samfundet.

    Søren Espersen har også været ude i samme ærinde og påpeget at der er særdeles velegnede faciliteter på Grønland.

    Dermed opnår Thulesen 2 væsentlige ting:

    1. Ingen kan påstå at Dansk Folkeparti er et racistist og menneskefjendsk parti som nægter at hjælpe og modtage folk som flygter fra krig og nød.

    2. Da det med at placere dem i flygtningelejre jo ikke vil passe ind i de andre røde partiers multikulturelle paradis (=islamiske helvede), så vil de blive tvunget til tydeligere at bekende kulør, og indrømme at det med at hjælpe flygtninge, mere er en undskyldning og påskud for at importere et større antal immigranter, også kaldet lykkeriddere/velfærdsturister.

    Kommentar by For mangfoldighed — 17. september 2015 @ 02:03

  58. 14. klaus j

    Ved at Fjerne Islam fra jordens overflade, er det samme som at fjerne en kræftbyld man fjerner også noget af de raske væv.
    Her er det uskyldige Nogle kvinder og børn.

    Så WW3 kommer uden tvivl om det. Frau Merkel skjuler sig under Islam´s faner sammen med politikerne og deres vælgere.

    De Radikale mm. kan sammenlignes hermed Nazismen.
    Lige nu se jeg for mig Zenia Stampe som Der Führer i Der Unterdgang. :)

    Kommentar by Sindsro — 17. september 2015 @ 02:13

  59. Citat:

    Thulesen Dahl siger:Send flere flygtninge…
    Er i ikke glade for at i har stemt på DF?

    Citat slut!

    Næh, skuffet! Sendte i går min opsigelse af medlemskabet i DF og sender i dag min vælgererklæring til Dansk Samling.

    Kommentar by Knud Madsen — 17. september 2015 @ 07:04

  60. @58 Sindsro:
    Uskyldige kvinder???? Er du da ikke klar over at kvinderne er de værste når det drejer sig om social kontrol og tilskyndelse til “æresdrab”?

    Kommentar by Træt — 17. september 2015 @ 07:10

  61. Hvis disse muslimske horder bliver lukket ind i Europa, er begivenhederne ved Ungarns grænse blot en forsmag på, hvorledes dagligdagen vil blive i fremtidens Europa som kalifat. Det bliver ikke spændende for vore børn og børnebørn. Jeg siger velbekomme, men tak til Ungarn!!!

    Kommentar by Torben F. — 17. september 2015 @ 08:07

  62. I princippet kan Ungarn vel bede Nato om hjælp? De angribes jo tydeligvis fra et andet land udenfor Nato?

    Kommentar by redneck — 17. september 2015 @ 08:33

  63. denkorteavis.dk/2015/ung-syrer-afslorer-at-masser-af-asylansogere-kun-lader-som-om-de-er-krigsflygtninge-fra-syrien/

    Kommentar by Liva — 17. september 2015 @ 09:04

  64. Det vil MSM som sædvanlig være helt tavse omkring, deres agenda er at pynte på billedet og generelt promovere (muslimsk) masseindvandring.

    Kommentar by LarsB — 17. september 2015 @ 09:12

  65. Kan nogen opklare hvorvidt det er korrekt at jeg mener at have hørt ovenikøbet på tv2 news at emigranter godt kunne krydse den Ungarske grænse et sted i nærheden af den port der blev vist på tv blot de lod sig registrere eller har jeg hørt helt forkert….???

    Kommentar by frank — 17. september 2015 @ 11:54

  66. Send tak til Ungarns ambassade. Støt Ungarn på Facebook: https://www.facebook.com/jegstotterungarn

    Jeg er på grund af den brogede og komplekse historie landet har som nation, normalt den første til at kritisere ungarsk nationalisme, men et normalt forsvar mod stormløb på sine grænser, har naturligvis intet med nationalisme at gøre. Det er EU der vil gøre selvstændige landes naturlige grænser til noget unaturligt. Men det er anden anden snak..

    Det slemme Ungarn, som medierne portrætterer i disse dage, har i øvrigt Europas største synagoge: https://en.wikipedia.org/wiki/Doh%C3%A1ny_Street_Synagogue

    Kommentar by Michael Jensen — 17. september 2015 @ 14:47

  67. 60. Træt

    Det var derfor jeg skrev Nogle. For at være på den sikre side. !

    Kommentar by Sindsro — 18. september 2015 @ 02:10

RSS feed for comments on this post.