1. oktober 2015

Station 2 i Århus Vest “… en lille lille bitte ting kan bare udløse 3. Verdenskrig i sådan et område her.”

Intet dokumenterer landets forfald som tidens mange kriminalmagasiner. Tirsdagens udgave af Station 2 (s11e4) havde multikulturelle Århus Vest som fokus, og nok så megen feelgood-snak om ‘få der ødelægger det for mange’, gevinsten ved konflikt-nedtrappende adfærd, og prøvesmagninger i Bazar Vest kunne ikke skjule virkeligheden.

Overalt blev ordensmagten konfronteret. Man så det ved butiksområdet på Emmasvej (Netto opgav i 2009), hvor politiet antastes af vrede forretningsdrivende. En peberfrugt røg gennem luften, og hurtigt stimlede folk til. Politiets tilstedeværelse ‘optrapper situationen’, som det så smukt lød, men retræten var heller ikke nem: En stor VW blokerer demonstrativt politiets udkørsel.

“… en lille lille bitte ting kan bare udløse 3. Verdenskrig i sådan et område her.” (speak)

Det hyggelige indslag fra Bazar Vest blev ødelagt lidt af de nødvendige skudsikre veste, og araberen der mente centeret var blevet et ’stikkerområde’. Politiet besvarede provokationer med et bredt smil. For fredens skyld.

“Nogle gange kan man godt blive træt af at høre på det, men så kører vi et andet sted hen og får en snak med almindelige borgere.” (betjent)

Da politiet forlod patruljevognen for at eftersøge mistænkt, benyttede en mand lejligheden til at punktere bilen med en kniv. Det var ikke en uopdragen ung dreng, men en voksen mand der inden længe vil være rollemodel for egne børn.

Den gennemgående historie var anholdelsen af en kjortelklædt blotter, der efter tidligere episode, havde fået forbud mod at være på Tovshøjskolen, men nu havde gjort det igen. Han cirkulerede stadig i området, blev anholdt og fik tre måneders ubetinget fængsel denne gang.

(Collage: Station 2, 29. september 2015)

Oploadet Kl. 16:20 af Kim Møller — Direkte link21 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/69502/trackback

21 Comments »

  1. I lyset af den demografiske udvikling er det helt vildt at tænke på hvad en sådan historie varsler…

    Kommentar by Moran ya Simba — 1. oktober 2015 @ 16:47

  2. “Nogle gange kan man godt blive træt af at høre på det, men så kører vi et andet sted hen og får en snak med almindelige borgere.” (betjent) – Her er en oplagt mulighed for Stampe pigen, til at anmelde pågældende betjent for rendyrket racisme, for med en ytring som “almindelige borgere.” Må det jo betyde, at betjenten ikke mener at kulturberigerne er almindelige gode borgere? Big smile… :-) Mand, vi er alle på røven! Alle kan se det, men alle grænser er pivåbne og i Tyskland tænder nytyskerne af på asylcentrerne.Suk…Og tyskerne mener nu, at man skal adskille muslimerne i asylcentrerne fra de kristne? Er der ikke en eneste, af de tyske lede ledere, der så stiller sig selv det mest åbenlyse spørgsmål i den henseende? Nemlig, hvad sker der, når man lukker muslimerne ud i et land fyldt med kristne?

    Kommentar by Lightmann — 1. oktober 2015 @ 16:49

  3. Jeg så udsendelsen i går. Ikke sådan at jeg rigtig så den, men tv’et kørte i baggrunden uden lyd, medens jeg lyttede til musik og studerede noget hobby. Sådan gør jeg ofte, og får på den måde, ved bare at løfte blikket en gang imellem, et glimrende indblik i Danmarks opløsning. At dømme efter hyppigheden i sammenstødene med politiet, skulle man tro at Danmark var 80% menap.

    Det skal nok blive muntert.

    Kommentar by Svend — 1. oktober 2015 @ 16:53

  4. Fallit…

    Kommentar by Lundahl — 1. oktober 2015 @ 17:13

  5. en lille lille bitte ting kan bare udløse 3. Verdenskrig…

    væmmelig ækel racisme, sådan at afsløre det multietniske lyksalige samfund. Hvornår træder Stampe i karakter?

    Den svært bevæbnede politiopgave i Mindelunden var utroværdig anmeldelse. Hvor er det skønt, at danskerne har fået det, som de har stemt på i 30 år. Masser af bombealarmer osv

    Sit back and enjoy, much more to come. Du selv kommer også i mindretal på et tidspunkt.

    Se blot hvordan Merkel inviterede hele verden. Vi er humane. (er hun så også det overfor indfødte tyskere?)

    Og så måtte hun lukke grænsen? Er den åbnet igen? Intet i nyhederne

    Andersine leverede en god video længere ned

    https://www.youtube.com/watch?v=hOzYp0n1G3s

    Sit back and enjoy, much more to come

    Kommentar by tavsen — 1. oktober 2015 @ 17:14

  6. Apropos

    jyllands-posten.dk/international/europa/ECE8076128/200-flygtninge-i-masseslagsmål-på-asylcenter-i-Hamborg/

    Kommentar by Liva — 1. oktober 2015 @ 17:34

  7. ““Nogle gange kan man godt blive træt af at høre på det, men så kører vi et andet sted hen og får en snak med almindelige borgere.” (betjent)” Som på dansk betyder – vi strissere er bange for muslimerne, så derfor prøver vi at finde steder hvor der kun er danskere, som vi kan tæske og skyde på.

    Kommentar by Fritz — 1. oktober 2015 @ 17:51

  8. Danskernes valg : At blive udslettet som tibetanerne i Nepal og Sikkim af hinduindere eller shiitiske indere i Ladakh. Eller kæmpe effektivt og skånselsløst med total indvandringsstop og total udvisning af indere som i Bhutan. — I Danmark er det første og største problem NYHIPOERNE.– “Kæmp for alt hvad du har kært, dø om så det gælder” Var det ikke hvad 32 årige Niels Ebbesen og hans 4 lillebrødre og deres fæller gjorde. – Ære være deres minde !

    Kommentar by dansker — 1. oktober 2015 @ 18:18

  9. Det er trist at se sit land blive ødelagt på den måde.

    På sigt er der vel kun 2 muligheder:

    – en modstandsbevægelse
    – rejse til et land uden islamisk indvandring.

    Kommentar by M.P. — 1. oktober 2015 @ 18:58

  10. dansker — 1. oktober 2015 @ 18:18

    Sludder. Det er tibetanerne I Tibet, ikke I Nepal og Bhutan, der er ved at blive udslettet, og ikke af indere men kinesere. Og grunden til at Bhutan, og måske Nepal, ikke er besat af Kina?? Indien… Fjols..

    Kommentar by Moran ya Simba — 1. oktober 2015 @ 19:11

  11. Det store flertal af danskere lever et liv med stærke danske værdier, der holder civilsamfundet sammen med ærlighed, medmenneskelighed, stærk retfærdighedsfølelse, uselviskhed, stor skaberevne, stor dygtighed, stor selvregulering og lav kriminalitet mv. Det er dem, der skaber den tårnhøje nationale indkomst pr. indbygger.

    I kontrast hertil er der en rablende klike, der sidder på alt for meget magt i medier og politik. De fylder medierne med vås og vrøvl om det ene og det andet, skaber det ene problem efter det andet, og efterhånden har de skabt så mange problemer, at de er ved at få smadret det store velfungerende samfund. Migrationskrisen er dog en af de værste ødelæggende ulykker, de har ladet ske. Som Den Korte Avis rammende beskriver fænomenet Merkel og hendes nærmeste politiske klike:

    “De lytter til nogle embedsmænd, der lever i deres egen boble. De lytter til visse erhvervskredse, der ikke har forstand på samfundshelheden. Og de ser TV, hvor venstreorienterede journalister tegner et politisk korrekt vrangbillede af virkeligheden.”

    Det såkaldte multikulturelle Århus Vest har selvfølgelig intet multikultur over sig, men er strengt reguleret muslimsk-arabisk monokultur med alle dets velkendte dårligdomme og elendige værdier, som de har medbragt fra deres arabiske og afrikanske fejludviklede lande: umenneskelighed, uærlighed, selviskhed, lav skaberevne, manglende evner, psykisk ustabilitet, ingen selvkontrol, tåbelig religion, der kun kan opretholdes gennem dominans og vold, tårnhøj kriminalitet, ingen fælles tillid, reelt intet civilsamfund. Bazar Vest er da en stor tragedie på disse parametre.

    Men den rablende klike, der sidder på alt for meget magt i medier og politik våser selvfølgelig løs om indvandrernes stærke værdier og spændende kultur, mens virkelighed lige foran dem viser det stik modsatte. Man får den tanke, at dillen Rasmus-modsat er tidens trend hos de våsende meningsdannere i medier og politik. Det giver jo ligesom opmærksomhed i mediebilledet.

    Bare man åbner for dette licensbetalte mediecirkus, rammer man straks bunden i opmærksomhedsskabende vås: En speaker oplyser begejstret om den holdning, at ”hvis regeringen sparer på ulandsbistanden, så betaler de fattige ude i verden for den danske velfærd.” Hjælp.

    Kommentar by traveler — 1. oktober 2015 @ 20:30

  12. Det er fuldstændig surrealistisk !

    Disse asociale perkere kan te sig nøjagtig som det passer dem og pisse på både det samfund som brødføder og ordensmagten.

    Lovlydige bedsteborgere får snart en bøde på 1000 kr hvis ens nummerplade ikke er skruet fast på en bestemt måde.

    Det er fandme forskelsbehandling og modsat racisme så det batter.

    Kommentar by For mangfoldighed — 1. oktober 2015 @ 21:41

  13. Hvis de fangede perkeren der snittede dækkene op og lagde ham i benlås på gaden ville de vinde lidt respekt tilbage. Både fra gamle og nye danskere. Det kan da godt være der kommer en flok for at befri dem men når først de har skudt de første to tre stykker tror jeg 3 verdenskrig er ovre for denne gang

    Kommentar by Redneck — 1. oktober 2015 @ 22:20

  14. #13 Redneck: Jeg er så enig. Og de behøver såmænd ikke skyde dem, når de forreste har fået brækket kravebenet med et velrette knippelslag, så trækker resten af sjakalerne sig tilbage med halen mellem benene.

    Kommentar by For mangfoldighed — 1. oktober 2015 @ 23:03

  15. @ 1 Moran ya Simba
    Det er chokerende hvor lidt den demografiske udvikling fylder i diskutionen, både her og i særdeleshed i MSM.
    Hvis fødselsraterne For dem er 3,5 og for os 1,5, så bliver 100 af os til 42 i løbet af tre generationer og 100 af dem bliver til 535 i løbet af 3 endnu kortere generationer. (De får børn i en yngre alder end os) Det betyder at muslimerne vil overhale os omkring 2085, hvis fødselsraterne holder og alt fremtidig indvandring sættes til 0! Og hvem tror på det?
    Er der i øvrigt nogen, der har fantasi til at forestille sig at det kommer til at forløbe fredeligt?

    Kommentar by Robert R — 1. oktober 2015 @ 23:28

  16. Redneck og For Mangfoldighed, så går der 10 minutter før 30 bevæbnede perkere tropper op. Noget har de menige betjente dog forstået – i modsætning til Jer to.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 1. oktober 2015 @ 23:35

  17. Robert R — 1. oktober 2015 @ 23:28, helt enig. Det ser ud til at ende I krig, eller I vores uddøen…

    Kommentar by Moran ya Simba — 2. oktober 2015 @ 01:30

  18. Jeg kan anbefale alle at gå ind på TV2 PLAY og se alle afsnit af den nye sæson, det her er kun en kort beskrivelse af afsnit 4. De er alle optaget i århus V omkring gellerup parken og det ligeså slemme bispehaven, og giver et sjældent indblik i virkeligheden i de områder. Jeg er faktisk forbavset over hvor meget der er sluppet igennem det politisk korrekte filter, men på den anden side ved man jo heller ikke hvor meget de har klippet fra..

    I afsnit 2 får man eksempelvis et glimrende indblik i den helt særlige mellemøstlige mentalitet da en indvandrer stjæler en jaguar fra en ældre mand på en tankstation, hvorefter han parkerer bilen i gellerup og smider nøglerne i en busk lidt derfra.
    Da politiet så kommer dertil dukker han op og indrømmer at det var ham, og fortæller dem hvor nøglerne er som om han gør dem en tjeneste, i den tro at han så nok bliver tilgivet for tyveriet. Han undskylder til bilens ejer for at få et par bonuspoint, og kommer så med en vanvittig forklaring om at han blev truet med en pistol på tanken og af rent nødværge blev nødt til at stikke af i jaguaren for at fjerne skyldspørgsmålet fra ham selv!

    Ejeren får sin jaguar tilbage, og politiet følger ham ud af området for at sikre at de nyomvunde gode “udsatte unge” som de hedder på kommunen, ikke følger efter for at se hvor bilen holder om natten! For de kender dem udemærket..

    Tankstationens videoovervågning viser selvfølgelig bagefter at det hele var løgn og at han stjæler bilen med fuldt overlæg, men den situation viste klarere end jeg længe har set hvorfor vi ikke kan have dem i vores samfund. De har en mentalitet som et lille psykotisk barn der prøver at vende enhver situation til deres egen fordel, og hvis de kan se at noget går imod deres egen interesse forsøger de øjeblikkeligt at dreje skyldsspørgsmålet over på alle andre end dem selv. Det er den arabiske “tæppehandler mentalitet” for fuld skrue, og den er så indgroet i deres kultur og deres lav-IQ hjerner pga deres forældres fætter-kusine forhold at de simpelthen er decideret farlige at have gående frit omkring. Ikke fordi de kan finde på at stjæle en bil for det kan danskere også, men fordi at de reagerer så abnormalt på grænsen til det psykotiske i enhver situation.

    Det viser den serie af “Station 2-politirapporten” adskillige eksempler på, og derfor er den værd at se, alene fordi den i dens fremstilling af virkeligheden uden filter er meget sjælden i dansk tv. Og så er “dialog-betjentene” også et godt grin værd når de skal finde ud af hvordan man sætter sig i respekt i sådan et område uden at måtte bruge magt.. Til dem vil jeg bare sige held og lykke, for det er en umulig opgave de er blevet pålagt af et system der forlængst har spillet fallit. “Skyd efter benene” må være rådet herfra, velvidene at det selvfølgelig vil resultere i full-scale riots i de områder. Men måske er det efterhånden det der skal til for at politikerne fatter hvad det er de har lukket indenfor.

    Kommentar by per — 2. oktober 2015 @ 01:37

  19. #18 Per. Tak for resumeet. Jeg må helt ærligt erkende, at jeg ikke ser disse udsendelser af den simple årsag, at jeg bliver så vred og ophidset, at jeg bliver en belastning for mine kære.

    Kommentar by For mangfoldighed — 2. oktober 2015 @ 08:34

  20. Hvis de så bare for Helvede kunne lade være med at smile, når nogen skriger ukvemsord af dem! Og lade som om, de har så meget ’styr på det’, at de har ‘råd til at smile’ ad provokationerne.

    Ad, ad, ad, ad …

    Vi har alle sammen set, hvor brysk politiet kan optræde over for dem, de godt tør optræde brysk over for. Fy for den lede. Jeg bliver helt dårlig. Jeg har selv prøvet at være opsynsmand, og hvis jeg ikke kunne fange dem med tatoveringer på de flæskede overarme – så fangede jeg sgudda ingen! Det ville have fortæret mig moralsk at notere de gamle damer på bedstemorcykler, mens de hårde nysere grinede ad mig.

    Der er ingen, der moralsk overlever det dér, de skiderikker har gang i. Man bliver syg af, at når man ikke kan overkomme dem, der virkelig er brug for bliver overkommet, så tager man bare “et andet sted hen og får en snak med almindelige borgere” (læs: anholder nogle af dem, man godt tør anholde! For han mener vel ikke, at de holder fri? Og bevidst tager hen et sted, hvor der ikke er risiko for nogle politiforretninger? Naaaj, vel? Det er ikke dét, vi skal bruge politi til).

    Hvordan kan de bedrage sig selv så grundigt? Jeg kunne ikke. Jeg kunne ikke trække i den ydmygelsesdragt hver dag, og undgå alt det farlige, og opsøge alt det nemme. Jeg ville føle en grænseløs lede ved mig selv.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 2. oktober 2015 @ 22:54

  21. Moran:

    Vis mig dine morske mænd, selvbevidste og klar til kamp for deres land og deres folk! Jeg vil gerne hilse på dem. Hvor omtrent bor de? I Ishøj? I Hareskov By? I Ballerup?

    Eller bor de monstro på provinsens karlekamre?

    Hvor bor det segment, der vil skjule dem, og hvor de – i lighed med muslimerne med deres “ghettoer” – kan flygte hen og føle sig beskyttet af befolkningen?

    Jeg ser dem ikke. Det eneste, jeg ser, er kampklare, unge muslimske mænd. Og muslimske enklaver, som disse unge mænd kan trække sig tilbage til og være i relativ sikkerhed.

    I stedet for at fantasere, så peg! Enten på dig selv. Eller på de, om hvem du tror, at de vil kæmpe.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 2. oktober 2015 @ 23:08

RSS feed for comments on this post.