5. oktober 2015

Vejle: Arabisk familie røver en halv mio. fra anden arabisk familie – brugte peberspray mod 8-årig

Det kunne være værre, ofrene kunne have været danskere, men det siger en del om arabisk mentalitet – at en familie i samlet flok røver anden familie, og tilsyneladende er villige til at bruge peberspray mod en 8-årig. Fra Vejle Amts Folkeblad – Politiet: Overfald på familie er en mudret sag.

“Det er en mudret sag, som vi skal arbejde meget mere med for at finde ud af, hvad der er op og ned på den.

Sådan siger vagtchef Svend Pedersen, Sydøstjyllands Politi, der endnu ikke kan sige noget om motivet bag det voldsomme overfald på en familie lørdag eftermiddag på Nørremarken i Vejle.

– Overfaldet skete ved 13.30-tiden, da familien, en mand og en kvinde på 35 og 33 år gik på Ellehammersvej i Vejle sammen med deres søn, der er otte år. Forældrene blev slået med en totenschlæger, og drengen fik peberspray, fortæller Svend Pedersen.

Vagtchefen oplyser, at både den overfaldne familie og overfaldsmændene, en 45-årig mand og hans sønner på 17 og 18 år fra Aarhus-egnen, er af anden etnisk herkomst end dansk.”

(Multikulturelle Nørremarken; Foto: Maps)

“Familie fortæller, at de havde vekslet euro svarende til en halv million kroner, men blev forfulgt og berøvet.” (Vejle Amts Folkeblad, 4. oktober 2015)

Oploadet Kl. 16:02 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/69633/trackback

14 Comments »

  1. Libanesisk flag på bilen.

    Du har ret når du siger arabisk mentalitet.

    Kommentar by Dinesen — 5. oktober 2015 @ 16:24

  2. Hvem render rundt med en halv million kroner i kontanter?

    Den ene familie er røvere.
    Den anden er tydeligvis heller ikke helt normal – vi må håbe politiet involverer SKAT for at se hvordan det giver mening at de skulle have en halv million.
    I DK giver det næppe mening at have den slags kontantbeløb – medmindre pengene stammer fra lyssky forretninger og helst ikke skal forbi SKAT

    Kommentar by Superman — 5. oktober 2015 @ 16:39

  3. Hvor fanden har de en halv mio fra?!

    Kommentar by FrankBooth — 5. oktober 2015 @ 16:39

  4. http://www.finansraadet.dk/Servicemenu/Documents/65-2013%20Husk_legitimation%20web.pdf

    Det lyder fuldkommen utroværdigt, at der skulle være vekslet hvad der modsvarer en halv million kroner til Euro. Alle alarmklokker vil ringe i hvilket som helst pengeinstitut – og muligvis også vekselbureau.

    På den anden side, er arabere jo vant til at komme med søforklaring fra de ‘varme lande’. Men der er noget der ikke stemmer ved denne historie efter min ydmyge mening.

    Kommentar by Thorbjørn — 5. oktober 2015 @ 16:52

  5. Hvor fanden har de en halv mio fra?!

    Menneskesmugling???

    Kommentar by Jernhesten — 5. oktober 2015 @ 16:54

  6. Smid dem ud af landet.

    Kommentar by Winston Churchill — 5. oktober 2015 @ 17:07

  7. Det er da godt, at politiet har lidt at få tiden til at gå med imellem fartkontrollerne.

    Kommentar by Bastardo — 5. oktober 2015 @ 17:10

  8. Superman — 5. oktober 2015 @ 16:39

    Det er netop grunden til, at de ikke kan holde ud at leve i deres egne lande. Muslimer er så ekstremt egoistiske, at danskere ganske enkelt ikke kan fatte det.

    Mener, det var sidst i firserne EB
    kørte en artikelserie om en landsby i Pakistan, der nærmest var guldbelagt af dansk bistand

    I 2003 blev der røvet ½ million fra et lille rejsebureau Aslani Rejser
    på Nørrebrogade. Politiet undrede sig over så mange penge. Mere skete der ikke

    Medierne gjorde dengang et stort nummer ud af, en muslim åbnede en pølsevogn. Se blot!!!

    Det holdt en uge. Politiet konfiskerede pølsevognen. Den var stjålet. Medierne var tavse!!!!!!

    Prøv at færdes på Nørrebro. Deres brystlommer svulmer af sorte penge

    http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/31268648
    Herboende indvandrere sendte i 2012 16 milliarder hjem til deres oprindelige hjemland…

    I 2008 toppede tallet – dengang blev der sendt hele 22 milliarder kroner hjem…

    VI KAN ROLIGT AFSKAFFE U-LANDSHJÆLPEN Ingen grund til at betale 2 gange

    Kommentar by tavsen — 5. oktober 2015 @ 17:12

  9. Lugter langt væk af sorte penge😟

    Kommentar by Bornholm hader Lotte Svendsen — 5. oktober 2015 @ 17:17

  10. Tak Kim – syntes jo nok at den afetniciterede historie havde en god portion ‘muslimfaktor’..

    Kommentar by Lundahl — 5. oktober 2015 @ 17:18

  11. Hvis muslimer skader hinanden, er der ingen grund til klage.

    Kommentar by Nielsen — 5. oktober 2015 @ 18:12

  12. Indfør et stop for ikke-vestlig indvandring(primært menap-indvandring)herunder den såkaldte asylindvandring. Der er ikke brug for dem, og ingen har sendt bud efter dem, og de er en stor økonomisk og social belastning for samfundet. Og indfør en effektiv grænsekontrol.

    Kommentar by F. Jensen — 5. oktober 2015 @ 18:33

  13. Få fat i bydelsmødrene.

    Kommentar by k.m. — 5. oktober 2015 @ 19:16

  14. Min først var.
    Der er noget der stinker.
    Hvorfor veksle til danske kroner.???
    Og så gå en tur med dem. Hmm.
    Måske bestikkelse til nogen proforma brude på bistand.

    Kommentar by XXXXX — 5. oktober 2015 @ 20:20

RSS feed for comments on this post.