14. juli 2009

De spørger om vi er danskere, og så råber de “fucking danskersvin” og “fuck Danmark”

Fra mandagens udgave af Sjællandske Slagelse – Far og sønner forsøgt sejlet ned: – De ku’ ha’ druknet os! (ikke online).

“En dejlig eftermiddagstur på havet i hver sin kajak blev for nyligt til et mareridt for en far og hans to teenage-sønner på 16 og 14 – og senere på dagen også for moren i familien.

Tirsdag den 30. juni ved 13-tiden var de på vej fra Halsskov Rev mod Korsør, da hyggesnakken mellem de tre blev afbrudt. Omkring 500 meter ude fra campingpladsen opdagede de tre pludselig en speedbåd med fem unge komme drønende i høj fart mod dem.

– De pløjer lige igennem os. De vil helt klart kæntre os. Det lykkes ikke… Mens de sejler imellem os, er de ved at dø af grin – det er virkelig sjovt, synes de. To af dem filmer det hele med deres mobiltelefoner, fortæller den 49-årige far i familien…

Faren fortæller videre, at han sjusser de unge i speedbåden til at være mellem 10 og 18 år, og alle ser ud, som om de er af anden etnisk herkomst end dansk. – Da de er pløjet igennem os, sætter de farten helt ned og spørger, om vi er danskere. Det svarer vi ja til, og så råber de »fucking danskersvin« og »fuck Danmark« og sådan noget. Så sejler de lidt væk, kommer tilbage og forsøger to gange igen at sejle os ned. Mine sønner var skidebange, fortæller faren videre.

De tre holder sig på vandet, men på et tidspunkt kommer de unge i speedbåden så tæt på den 16-årige søn, at han faktisk kæntrer…

– Kort efter ser vi igen speedbåden komme sejlende hurtigt mod os og forsøger igen et par gange at vippe os i vandet. Og igen griner og filmer de, mens det sker, siger faren…

Moren siger, at den kvindelige pædagog var »noget gal« over at høre, hvad der var sket, og forlangte af de unge, at de gav familien en undskyldning. Da befandt de unge og pædagogerne sig uden for campingpladsens reception – familien indenfor. Den første sagde undskyld. Den næste gjorde det samme – og rakte hånden ud mod den ældste søn. Han ønskede ikke at tage imod.

– Så sagde knægten, en lille splejs, der lignede en 10-årig, til min søn, at han »ku’ da få en flad«, og holdt samtidigt hånden truende op. Det rystede os alle, og så stoppede undskyldningerne, siger moren.
Moren og andre i familien har på det tidspunkt allerede ringet til politiet flere gange. Ingen kommer.

Imens kører den kvindelige pædagog og måske også den ene mandlige med flere af de unge, så kun to mandlige og tre unge er tilbage. De sidder stadig foran receptionen og venter på politiet.

– Pædagogerne spørger, hvornår politiet kommer, for »de unge gider ikke sidde og vente her mere«. Og så opfordrede de os til at blive inde i receptionen, for på den måde ville vi undgå at »provokere« de unge, altså ved at gå ud foran, hvor de var, siger moren.”

Artiklen fortæller, at de racistiske unge kom fra opholdssstedet Lille Stokkebjerg (Jyderup), og selvom der var fire pædagoger med på campingturen, så var ingen af dem med i speedbåden.

Oploadet Kl. 14:34 af Kim Møller — Direkte link119 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/6992/trackback

119 Comments »

  1. Dedikeret til William, der søndag og mandg efterlyste racistiske overgreb mod danskere, med flere gerningsmænd involverede, der ikke har ført til andet end overfladiske skrammer.

    Jeg pointerede, at man jo kun hørte om sagen når det endte i vold eller grov vold, og den almindelige intimidering ofte ignoreres.

    Her har vi et godt eksempel – adskillige vidner, og der er ikke sket noget fysisk med de implicerede, og det ender næppe med sigtelse eller dom.

    Kommentar by Kim Møller — 14. juli 2009 @ 14:42

  2. Jeg er noget dertil at enhver chikane fra en perker retuneres med modstand, verbalt eller voldeligt, om jeg så skal slå dem ijhel og ta 14 år er mig inderligt ligegyldigt.

    Kommentar by Anonym — 14. juli 2009 @ 14:48

  3. En boltpistol.

    Det burde været den eneste yderligere investering for offentlige midler i disse “unge”

    Kommentar by Nosferatu — 14. juli 2009 @ 15:30

  4. Kæntrede de 5 arabere selv og havde brug for hjælp, ville man da forsøge at redde dem efter sådan en opførsel? Man kan komme i tvivl…

    Kommentar by Nicolai K. — 14. juli 2009 @ 15:41

  5. Det er uhyrligt.

    Havde faren bare trukket fra hoften og pløkket de dyr ned med 9mm retfærdighed…

    Der er nødværgeparagraffen. Trusler på livet.

    “Med passende modforanstaltninger”.. sådan ca.

    -Det de drenge laver er psykisk tortur og det virker lige så godt som fysisk tortur. Det er for længst bevist af neurobiologer.

    Tydeligt, at pædagogers opgave, åbenbart er at lade stå til og bare acceptere og fremelske psykopatiske træk hos muslimer med psykiske problemer.

    De er simpelthen inkompetente. Manglende kompetence. Lad os skifte pædagoger ud med erfarne sergenter fra hæren.

    Den psykiske krig er i gang. Og kom ikke og fortæl mig at de drenge, bare selv har fundet på den holdning!

    De skal komme til at smage deres egen medicin. Når selvtægten breder sig, så bliver staten nød til at beskytte sine egne borgere, eller sætte dem i fængsel. Tilsyneladende ser det ud som om det bare skal længere og længere ud i hampen, for at der sker noget.

    Indtil da har Islamiseringen kronede dage. Vel hjulpet på vej af hæren af pædagoger, der ikke kan passe deres arbejde. De skulle fyres på stedet for denne sag. Sættes direkte til ansvar for drengenes adfærd. Det er jo det de er der for!!.

    Og drengene? – Giv dem psykofarmaka, så de ikke kan skade en flue og send dem så på afislamiserings-camp.

    Kommentar by Rendegraveren — 14. juli 2009 @ 15:43

  6. Der ser rigtig rart ud, dernede ved Jyderup. Gu ved hvad “de unge” har lavet ? :

    Hver unge har sin egen ugeplan, som man er med til, at lave og som skal følges. I ugeplanen, kan der være ting, man laver selv, eller som man laver med de andre. Det er meget forskellige ting de unge laver her og det kan være ting som smykker, fittnes, fodbold, håndbold, ridning, motorcross, svømning, ture i naturen, kickboksning og meget, meget mere. Hver måned arrangeres der 2 større ture ud af huset, hvor man går i biografen, bowler, spiser på restaurant, tager en tur til København, eller hvad man kan have lyst til. Der er husmøder i de enkelte huse, hvor alle disse ting arrangeres, og der kan man fortælle, hvad man selv kunne have lyst til.

    http://www.lillestokkebjerg.dk/

    Kommentar by wied — 14. juli 2009 @ 15:55

  7. Var der nogle, der sagde noget om den nationale katastrofe?:

    http://fremskridtdk.wordpress.com/2008/12/07/den-nationale-katastrofe/

    Kommentar by Karsten Lund — 14. juli 2009 @ 16:23

  8. Fra lillestokkebjerg.dk – Med baggrund i 2007 budgettet er Lille Stokkebjerg godkendt til at have følgende ansatte:

    1 forstander
    2 afdelingsledere
    1 socialrådgiver
    1 sekretær
    1 køkkenassistent
    1 rengøringsassistent
    2 praktiske medarbejdere
    16 pædagogiske medarbejdere, hvoraf 9 (?) er pædagogisk uddannet
    ½ revisor

    Hvor er det dog pinligt. Stedet burde lukkes i dag og erstattes af administrative straksudvisninger.

    Kommentar by Nicolai K. — 14. juli 2009 @ 16:29

  9. 6.Wied

    Tjae, intet har forandret sig siden jeg for lang tid tilbage var ansat på en sådan døgninstitution i lærergruppen med pligt til også at indgå i arbejdet på afdelingerne.

    Institutionen, som kun var for drenge, lå ved Drejens i Kolding og vi sejlede også, bl.a. i motorbåd.

    Een af de regler der foreligger om adfærden på vandet er – og var – at man skal passerer roere på en måde, der ikke frembringer et kølvand der kan generer roerne.

    Jeg fatter ikke at nogle af disse pædagoger ikke fulgtes med drengene ud på vandet, men i stedet tillod dem at sejle ud selv!

    Ind med dem til en samtale med forstanderen om deres handlemåder !

    Kommentar by Vivi Andersen — 14. juli 2009 @ 16:33

  10. Mennesker, der åbenlyst ikke kan håndtere at færdes på fri fod, bør være bag lås og slå.

    Hvis mobiltelefonerne blev konfiskeret af politiet, ville der vel være beviser for vold og trusler om vold. Man kan straffes for at forsøge at køre en person ned med bil. Mon ikke det samme gælder til søs?

    Kommentar by Ole — 14. juli 2009 @ 16:35

  11. 8. Nicolai K.

    Du glemte at nævne, at de anbragte tæller 10 drenge… TI !

    Det er en institution der ikke kan siges at være i underskud af personale !

    Gud ved hvad de årlige omkostninger ligger på.

    Kommentar by Vivi Andersen — 14. juli 2009 @ 16:40

  12. Det er den Danske stat og dens love der forhindrer os i at drive disse angribere ud af landet. Vi er bundet til vores egen svaghed medens vi er ved at blive koloniseret og fremmedgjorte i eget land af verdens mest xenofobiske, hehe, folkefaerd.

    Om saa der var nul muhamedanere ville der alligevel vaere for meget stat og regering i Danmark.

    Saa man kan sige at indvandringen og multikulturen er en en direkte konsekvens af statismen som vi har set vokse siden 2. verdenskrig.
    For at slippe af med muhamedanerne, bliver vi noedt til at formindske staten og oege friheden til individet.

    Kommentar by Dansker i TN — 14. juli 2009 @ 16:52

  13. På havet gælder maritim lov der gælder – er du i fare har du ret til at forsvare dig med alle for dig til rådighed stående midler.

    Fyr nødraketter af så kommer kavaleriet, om ikke andet vil chikanisterne få en massiv regning for redningsaktionen (helikoperindsats mv).

    Et godt trick til kredsende speedbåde er i øvrigt fiskeline som så sætter sig til en stor smeltet klump nylon rundt om skruen – men pas på fingerne…

    Kommentar by petersen — 14. juli 2009 @ 17:22

  14. Er Lille Stokkeberg selvfinancierede, eller er det endnu et nytteløst projekt sat i værk for at berige leverpostejfarvede danskere med racismeoverfald betalt for vores egne penge?!?!
    Luk stedet straks. Send satans yngel hjem og send de offentligt ansatte ud at fjerne hundelorte og tyggegummi på off. fortove!

    Kommentar by morlille — 14. juli 2009 @ 17:29

  15. Raseriet der vokser inde i mig er ubeskriveligt.

    Kommentar by Morten — 14. juli 2009 @ 17:41

  16. Tænk, jeg synes, det lyder som en kæmpe succeshistorie.

    Når det gælder unge mennesker, som er vokset op under kulturel påvirkning af “Fredens Religion” ved man af erfaring, at der ikke kan forventes så meget af dem her i det racistiske Luder-Danmark.

    Ifølge avisen besidder de både et nuanceret dansk sprog og kan sejle med en speedbåd uden at kunne læse søkort eller sandsynligvis fatte en instruktionsbog. De kan tilmed dokumentere deres tilrettevisning af de vantro indfødte med fotografier taget med mobiltelefon. Utvivlsomt til stor glæde for deres Imam – Ali El Towelhead.

    Speedbådsejlads er meget benyttet ved Afrikas Horn (Somalia)og udgør et godt indtægtsgrundlag i området. Jeg er vis på, at den tilpas bemandede institution Lille Stokkebjerg er i fuld gang med at få dem til at vende tilbage til Muhammedanistan, hvor de lader til at have en strålende fremtid foran sig. I fuld overensstemmelse med den lokale kultur.

    Min eneste bekymring er om deres søstre eller kusiner nu også har været tilbørligt tildækkede, hvis de har været med på turen. Det er noget pædagogerne ikke må tage for let på!

    Kommentar by Anonym — 14. juli 2009 @ 17:45

  17. Fantastisk med sønnen der ikke ville tage imod “undskyldningen”.

    Man kan kun håbe at de to vil være at finde i modstanden mod muhammedanerne indtil den dag islam bliver forbudt i hele vesten som den morderiske kult den fra dag 1 har været.

    Kommentar by Michael Jensen — 14. juli 2009 @ 17:49

  18. Nu er det næppe retfærdigt at generaliserer muslimske unge på baggrund af adfærden hos nogle unge fra et opholdssted for adfærdsvanskelige, kriminelle, ADHD, borderline og hvad man ellers kan læse sig til at unge på Lille Stokkebjerg typisk kan have af problemer.

    Kommentar by Århusianer — 14. juli 2009 @ 18:17

  19. Vi skal helt op i 25% arbejdsloeshed, oekonomisk sammenbrud og statslig kapitulation foer vi kan goere noget ved indvandringen: dvs standse den og paabegynde tvangshjemsendelser for flere hundredetusinde kolonialister.

    Inden det sker bliver tilvaerelsen for langt de fleste den velkendte menneskemalende moelle hvor den oprindelige befolkning tilpasser sig den stigende vold der udoeves mod den af tilflytterne, hvis formaal det er at aendre lovgivningen ifoelge sharia.

    Saa laenge de fremmede kan leve gratis paa bekostning af danskerne og foeler sig de facto og de jure haevet over loven, eller usaarlig overfor den, saa bliver de her i lige saa lang tid det passer dem.

    For de har det jo godt i Danmark og syntes at more sig gevaldigt.

    Kommentar by DanskeriTN — 14. juli 2009 @ 18:33

  20. @ Kim, du skriver: Dedikeret til William, der søndag og mandg efterlyste racistiske overgreb mod danskere, med flere gerningsmænd involverede, der ikke har ført til andet end overfladiske skrammer.

    WJ: Dette er en helt anden type situation.

    Jeg udbad situationer, hvor voldsmændende påfører synlige mærker, men ikke gennemtamper dem. Som Morten Downey, hende brasilianerne i Schweiz, hende der påstod at en Obama-tilhænger overfaldt hende.

    Det var de tre eksempler jeg henviste til forleden, og du har stadigvæk ikke påvist et eksempel på en sådan situation der viste sig at være veldokumenteret og indholde rigtige voldsforbrydere.

    Nu hvor jeg har din opmærksomhed. Har du – eller nogen af dine læsere – nogen eksempler der svarer til ægte udgaver af de falske anklager i de overnævnte sager?

    Kommentar by WilliamJansen — 14. juli 2009 @ 19:18

  21. Whey, så kom der et eksempel og straks ændrer SF’s korsridder på målstolperne med et “det er ikke det samme”.

    Det viser fint, hvorfor debat med utopister er inderligt.

    Er dette eller er det ikke et racistisk overgreb imod danskere ?

    Der er kun et svar: ja eller nej.

    Kommentar by DaLi — 14. juli 2009 @ 19:25

  22. Det afslører et megastort problem i de ubeføjede antagelser, venstrefløjen gør sig vedr. integration. De tror, at samvær mellem børn med forskellig baggrund, skaber tolerance og forståelse. Men sandheden er, at evnen til at opføre sig ordentligt, er noget, man lærer hjemmefra. Det er en norm, der er forældreoverført.

    Tolerance er opdragelse.

    Det spiller ingen rolle, om der er danskere, muslimer, sorte, kinesere, buddhister, hinduer, handikappede, etc. i en skoleklasse.

    Enten har dine forældre lært dig, at du skal behandle andre mennesker anstændigt eller også har de ikke. Muslimerne i denne historie har tydeligvis lært, at vantro skal køres ned.

    At pædagoger så også mister samvittigheds- og normalbegrebet, fordi de aldrig omgås almindelige børn, gør ikke sagen bedre.

    Konklusionen peger i retning at en kulsort fremtid: hverken lærere, pædagoger, klassekammerater eller andre kan lære muslimer tolerance.

    Gid fanden havde islam, islamiske opdragelsesprincipper og fætterkusineægteskabet!

    Kommentar by Universalgeni — 14. juli 2009 @ 19:31

  23. @ Nicolai K.

    Tak for informationen.

    Nogle gange sidder jeg og undrer mig over hvor meget jeg betaler i skat, og hvordan Danmark kan have verdens højeste skattetryk. Men det her, hvis det er repræsentativt for det offentliges indsats og resultater, er så rigeligt forklaring.

    “Unge” med psykopatadfærd, som det er praktisk taget umuligt at rette op på. Konsekvensløse pædagoger, som ikke ønsker at rette dem op, da de så mister grundlaget for deres gode job. Sociale myndigheder der ikke stiller præstationskrav til institutionerne, da de ikke har alternativer. Desuden har osse de gode jobs, som ville forsvinde hvis problemerne blev løst…

    Det er institutionaliseret uduelighed.

    Et kig i den demografiske krystalkugle viser at problemerne vil vokse voldsomt. Der er brug for nytænkning, for nye incitamentsstrukturer, for vilje til at gå efter problemets kerne.

    Kommentar by Mallebrok — 14. juli 2009 @ 19:32

  24. Som gammel sejler er det med kæmpe sorg at sige:”
    det måtte komme”…
    Vold til lands, til vands og vi mangler nu bare fra luften.
    Det kommer nok også.
    Kan godt forstå at især SF går frem.
    Det onde parti for de onde.

    Kommentar by pk — 14. juli 2009 @ 19:35

  25. Enig med alle andre indlæg end # 20.

    Næste gang: Skyd dem, hvem der skyde kan.

    Det er den barske, triste fremtid, vi går i møde. Skyd lortet i stedet for at bruge millioner på at opbevare det på pædagogiske anbringelsessteder.

    Kommentar by Crass Børsting — 14. juli 2009 @ 19:47

  26. Nu kan man åbenbart heller ikke være i fred ude på landet. Det plejede ellers at være et trygt frirum.

    Kommentar by Holme — 14. juli 2009 @ 19:49

  27. For mig er denne indvandrevanvidsepisode et tegn på at
    mit Danmark ikke alene forandres, men forvinder.
    Berigelse kaldes det.
    Soc,Sf de Radikale og Ehl. kan ikke få nok,men det har jeg fået.

    Kommentar by pk — 14. juli 2009 @ 19:49

  28. Hm..forsvinder….undskyld…

    Kommentar by pk — 14. juli 2009 @ 19:52

  29. @Mallebrok. Institutionaliseret uduelighed beskriver det ganske godt. Jeg er helt enig.

    Kommentar by Nicolai K. — 14. juli 2009 @ 20:05

  30. @ DaLi, du skriver: Er dette eller er det ikke et racistisk overgreb imod danskere ? Der er kun et svar: ja eller nej.

    WJ: Svaret er ja. Det kan alle andre end dig se.

    Kun DaLi har overhovedet behov for at stille spørgsmålstegn ved den indlysende racisme.

    Anyway; min efterlysning i forhold til gårsdagens debat er nu at finde her:

    http://bohemianrhapsody.dk/2009/07/14/en-efterlysning-brutal-afstumpethed-synlige-m%c3%a6rker-men-ingen-farlig-vold/

    Kommentar by WilliamJansen — 14. juli 2009 @ 20:29

  31. Stor respekt til den ældste søn! Han er mere mand end sin fader.

    30.

    Jeg tror pointen med at bringe historien om overfaldet, ægte eller ej, var at påpege hvor lidt omtale den type sager får i MSM, når de påståede gerningsmænd er ikke-hvide.

    Der var jo en helt vanvittig stor omtale af hende brazillianeren der påstod at nogle hvide racister havde skåret i hende. Spørgsmålet er om du også dengang udviste samme store skepsis overfor angrebets ægthed, og jagtede sandheden med samme iver som du gør nu.

    Hvis du ikke gjorde det dengang, så fortæller det en masse om hvor din loyalitet ligger.

    Kommentar by KH — 14. juli 2009 @ 20:59

  32. @ Århusianeren
    “Nu er det næppe retfærdigt at generaliserer muslimske unge på baggrund af adfærden hos nogle unge fra et opholdssted for adfærdsvanskelige, kriminelle, ADHD, borderline og hvad man ellers kan læse sig til at unge på Lille Stokkebjerg typisk kan have af problemer.”

    Men der er heller ingen der påstår at alle er sådan. Men dels er det de færreste med psykiske problemer der deltager i hvad vel vi må betragte som drabsforsøg (sådan havde det været udlagt i politiken hvis hudfarven var byttet rundt), og dels morer sig over, og dels ingen reel anger udviser efterfølgende, og dels at racisme er en tydelig del at motivationen og dels at de udfører deres handlinger i grupper.
    Og så har vi endda slet ikke diskuteret hvorfor denne type personer er så markant overrepræsenteret blandt muslimer (igen; uden at det er ALLE) – og vi har endda slet ikke berørt den kendsgerning at det er et problem vi så let som ingenting kan minimere ved at begrænse indvandringen fra disse lande.

    Men vi må forstå at prisen for at importere de såkaldt berigende dele af den islamiske kultur, er at vi også må tage racistiske kriminelle og måske psykisk syge med. Så må det vel efterhånden være tid til en cost/benefit betragtning over multikulturen.

    Kommentar by Superman — 14. juli 2009 @ 21:07

  33. “- Pædagogerne spørger, hvornår politiet kommer, for »de unge gider ikke sidde og vente her mere«. Og så opfordrede de os til at blive inde i receptionen, for på den måde ville vi undgå at »provokere« de unge, altså ved at gå ud foran, hvor de var, siger moren.”

    Er de ansat som ‘de unges’ oppassere?

    Kommentar by Janne — 14. juli 2009 @ 21:10

  34. @Superman


    Men der er heller ingen der påstår at alle er sådan.

    Der er flere kommentarer til episoden her på bloggen der snakker om :

    “hellig krig”

    “vi er ved at blive koloniseret og fremmedgjorte i eget land af verdens mest xenofobiske, hehe, folkefaerd”

    “Når det gælder unge mennesker, som er vokset op under kulturel påvirkning af “Fredens Religion” ved man af erfaring, at der ikke kan forventes så meget af dem her i det racistiske Luder-Danmark.”

    Kommentar by Århusianer — 14. juli 2009 @ 21:20

  35. @ pk og andre.

    Uriaspostens læsere er ikke idioter, og kan sagtens læse og forstå et indlæg med stabefejl.

    Kunne man ikke blive fri for alle jeres rettelser og undskyldninger, tak.

    Kommentar by Anonym — 14. juli 2009 @ 21:31

  36. Give familien en undskyldning? Det minder om den “straf” man blev udsat for i folkeskolen, hvis man havde gjort noget man ikke måtte. Og sikke dog en forfærdelig straf. Uduelige pædagoger.

    Og ham faren er da en vatpik. Hvad ligner det overhovedet at snakke med de idioter bagefter? Begynd til ultimate fighting og klar paragrafferne selv.

    Kommentar by Anders — 14. juli 2009 @ 21:58

  37. @ Århusianeren

    Og ???

    Der er stadig ingen der hævder at alle muslimer er kriminelle. Men der er et uhyre problematisk mønster og det omhandler forbløffende store grupper.

    Og så er vi tilbage ved start. Ville vi hellere have været fri. Ja tak. Hvad kan vi gøre fremadrettet ? Her er svaret nok ikke noget med at forherlige en såkaldt kulturberigelse.

    Kommentar by Superman — 14. juli 2009 @ 22:08

  38. #32 Superman,

    “Så må det vel efterhånden være tid til en cost/benefit betragtning over multikulturen.”

    Den er meget enkel:

    ‘Cost’ det er os der betaler. ‘Benefit’ er for dem, de nyder.

    Kommentar by DanskeriTN — 14. juli 2009 @ 22:14

  39. @ 18

    Nu bor jeg tilfældigvis i nærheden af en tilsvarende institution der på egen hjemmeside også reklamerer med adfærdsvanskelige, kriminelle, ADHD, borderline.
    Hver dag ser og møder jeg disse børn. Det er mit helt klare indtryk at ingen af dem fejler noget særligt andet end at de lider af en utrolig oppustet selvtillid.
    På den institution giver man “ungerne” 50 kr. om dagen for at få dem til at gide at møde op og¨så får de altså også lækker morgenmad med friskbagte boller og varm middagsmad og en lærer/elev ratio på omkring 1/3. Det kan altså betale sig at blive smidt ud af samtlige Københavnske kommuneskoler for for enden af tunnelen er der altid et eller andet projekt for “gadebørn”.

    Kommentar by NN — 14. juli 2009 @ 22:33

  40. Jeg mener, at Lille Stokkeberg har et betydeligt ansvar i den pågældende sag. Vi andre låner jo ikke vores bil elller vores hjemmeværnsgevær ud til adfærdsvanskelige, mindreårige muslimer.

    Kommentar by elefanten — 14. juli 2009 @ 22:54

  41. Gad vide om drengene havde speedsbådskørekort. Efter beskrivelsen af sejladsen er båden planende, og så skal der altså et duelighedsbevis til. Havde pædagogerne duelighedsbevis?? En oplagt politisag. Den er lige så oplagt som kørsel på offentlig vej uden kørekort.

    Kommentar by PeterK — 14. juli 2009 @ 23:18

  42. Nu skal I være søde ved de stakkels muslimer…en muslima har lige “genopdaget” en kur mod cancer…

    http://www.saudigazette.com.sa/index.cfm?method=home.regcon&contentID=2009071143333

    Kommentar by Michael Sjøberg — 14. juli 2009 @ 23:34

  43. Aldrig hade jag trott att man skulle få uppleva Deliverance här uppe i Norden men nu har det uppenbarligen skett. Så ta deras banjos ifrån dem och kör upp någonstans där solen inte skiner! Följt av en fet spark i röven tillbaka till MENA. Enough is enough!

    Kommentar by Robin_Shadowes — 14. juli 2009 @ 23:45

  44. Det følgende er ikke ment som en undskyldning for de arabiske spders handling.

    Jeg kom cykende ad Paludans Müllersvej i Århus. Ved et busstop sad to burkaklædte somaliere eller noget lignende, noterede jeg mig.
    Da jeg passerede dem, råbte en eller anden gut fra modsatte side af vejen: “Hvad fanden laver I i Danmark?”. Jeg stoppede op, fordi jeg fornemmede, at der skulle ske noget. Tre fyre krydsede gaden, og da de var kommet over og helt hen til kvinderne i burka, sagde den ene til hende: “Af med den klud. Den hører ikke til i Danmark.” Jeg sagde, at hun da vel for fanden kunne gå klædt, som hun ville, og som ventet gik fyren truende frem mod mig. Jeg var hoppet af cyklen, og da han var tæt nok på svingede jeg mit net indeholdende en sixpack mod ham og ramte ham i bærret. Den gjorde avs. Han trådte tilbage, mens hans to venner råbte til mig. Jeg mråbte tilbage, at de da bar kunne komme, men det gjorde de ikke. De gik alle sammen deres vej og satte sig ned kort væk. Jeg blev på stedet, indtil bussen kort efter ankom og burkaerne kom på den.

    Kommentar by Fantomas — 15. juli 2009 @ 00:48

  45. Det ligner sgu noget af en straf, at blive anbragt sådan et sted:

    http://www.lillestokkebjerg.dk/pictures_ed/IMG_0127.jpg

    Et slag på tasken, så koster det nok ca. 10 millioner kroner om året at drive sådan et sted med 25 ansatte. Var det ikke noget med, at vi havde en borgerlig regering her i landet, der satte en stopper for den slags vanvittigt fråds for dine og mine beslaglagte penge?

    Kommentar by Frihed — 15. juli 2009 @ 04:40

  46. @Fantomas – #44

    Du kan kigge på indlæg #18 og spørge dig selv hvordan centrum-venstre vil tolke din oplevelse. Tror du der vil være en vilje til at klappe hesten og tale om risiko for generalisering? Og tale om at de råbende unge mennesker sikkert har nogle personlige og sociale problemer?

    Det tror jeg faktisk ikke. Jeg tror, at det ville få hele armen med at det er et tydeligt bevis og tegn på intet mindre end “danskernes racisme” og der vil helt sikkert være hvid vestlig kulturel herrefolksmentalitet imellem ørene på dem. Jeg vil ikke udelukke, at det sidste skulle være tilfældet – og det er heller ikke velset på den her blog.

    Det ser ganske anderledes ud, hvis man diskuterer den omvendte verden med multikultier. Multikultier kan godt erkende, at der findes mennesker, som af religiøse og kulturelle grunde arbejder politisk på at indføre sharia og/eller kalifatstat hen over hovedet på os allesammen. Og at der findes nogle, som af religøse og kulturelle grunde, begynder at blande sprængstoffer med henblik på at dræbe vantro. Men lige så snart talen falder på kriminalitet og uciviliseret voldelig adfærd på åben gade, så er der ligesom en klap, der falder ned. Ubehagelig adfærd overfor danske piger, jøder, homoseksuelle og andre tilfældige uskyldige mennesker kan og må bare ikke skyldes kulturel og religiøs supremacisme. Prøv at tænke på Sennels, og reaktionerne på hans teser.

    Multikultier har det svært med at tænke den tanke, at der måske er indvandret nogle mennesker, som egentlig ikke interesserer sig for multikultur – men tværtimod gerne vil “prøve grænser af”. Og multikultiers reaktion er “at give plads” i stedet for at tage udfordringen op – hvilket bare ikke dur i længden. Og så bliver der selvfølgelig skreget “racisme” efter dem, som på mere eller mindre civiliseret vis prøver på at tage udfordringen seriøst.

    Kommentar by BE — 15. juli 2009 @ 05:34

  47. @ KH, du spørger: Spørgsmålet er om du også dengang udviste samme store skepsis overfor angrebets ægthed, og jagtede sandheden med samme iver som du gør nu.

    WJ: Dengang var der andre der stillede spørgsmålene før jeg kom til, men jeg forholdt mig meget skeptisk til sagen: http://borgerligbums.wordpress.com/2009/02/13/kvinde-maske-overfaldet-af-demokratiske-nazister/#comment-592

    @ Fantomas: Godt arbejde!

    Kommentar by WilliamJansen — 15. juli 2009 @ 06:28

  48. @Fantomas,,,, og så levede de lykkeligt til deres dages ende!? Havde du din supermand-dragt på fantomas? Jeg tror aldrig på klicheagtige “beretninger”, heller ikke den her, men du kan da henvende sig til DR, så sender de 30 sendevogne i røven på dig, for din historie er bestemt een, der falder i journalisters smag og må den må da rydde samtlige sommerens genudsendelser.

    Kommentar by morlille — 15. juli 2009 @ 06:58

  49. Her er historien om en iransk familie, hvor sønnens ADHD-lidelse bliver bortforklaret af systemet:

    http://www.information.dk/169637

    Kommentar by elefanten — 15. juli 2009 @ 07:19

  50. Skal man gætte på the usual suspects?

    http://www.berlingske.dk/article/20090715/danmark/90715005/

    Kommentar by Frihed — 15. juli 2009 @ 07:47

  51. “BE” *46

    Multikulturen er et dødfødt social/psykologisk “eksperiment”. Masser af fremragende sociologer – bl.a den polske sociolog Bauman – har forlængst set, at det er ned ad bakke med de oprindelige nationale samfund, fordi de indvandrende kulturer ikke kan integreres i de nationale kulturer. Og muslimer kan slet ikke. Og det var faktisk hvad Glistrup i sin tid forudså med klarhed.

    Så det multikulturelle eksperiment er på forhånd dødfødt. Så hele den politiske ide ( EU ) med at åbne Europas døre for millioner af arabiske og afrikanske muslimer er altså en forbrydelse mod nationalstaterne, udover at det er udtryk for en forbløffende dumhed.

    Men det hjælper ikke at påpege dette forhold. Udslettelse af nationalstaterne er stort set den ideologiske baggrund med EU, selv om det aldrig er formuleret på den måde. Ønsket om en fælles europæiske identitet er målet – uanset hvor sygt og umulig den tanke end er.

    Så EU idealisterne, de venstreorienterede selvpissere i SF, enhedslisten og til dels socialdemokratiet skaber sammen med de radikale et politisk og psykologisk råderum, hvor selv de mest sindsyge og forblindede ideer i årene fremover vil præge og styre den politisk korrekte dagsorden i forsøget på at få multikulturen til at hænge sammen.

    Alle mennesker er lige, vi er solidariske uanset hudfarve og religion og mere af den slags nonsens. Og nonsens er det selvfølgelig, fordi alle mennesker ikke er lige.

    Kun indtil et tidspunkt er den slags ideer fængende for friheden. Her er den amerikanske frihedskrig jo et godt eksempel og sådan set også ulighedskampen ( John Stuart Mill ) i tiden efter den industrielle revolution – hvor kampen stod mellem den rå kapitalisme og en mere social udligning gennem en bekæmpelse af den rå kapitalsme.

    Men tingene vender. For tiden er de vendt 180 grader i Europa. Nu er den frie tanke løbet ind i en mur.

    Og stort set er en sådanne udvikling ikke overraskende. Moral har altid haft stor indflydelse på politiken på bekostning af det overordnede rationelle overblik. Mennesket er nok et rationelt væsen, men det er aligevel ikke rationaliteten, der styrer butikken -det er følelserne. Og det er også godt nok på visse historiske tidspunkter, for moralsk forargelse er lokomotivet i de sociale forandringer – indtil de mere rationelle ideer og overvejelser vinder frem.

    Så løsningen vil med tiden blive, at en ny europæisk nationalisme VIL vokse frem med samme sansynlighed som, at det regner i Danmark inden for et år. Og det vil naturligvis skabe en stærk konfrontation med den muslimske indvandring – og her vil det gå ud over alle. Men det er der ikke noget at gøre ved, da det både er uundgåeligt og et udtryk for den uundgåelige nødvendighed, der altid vokser frem, når de mest sindssyge politiske ideer har kørt længe nok. Og sådanne tider er altid inhumane og blodige.

    Kommentar by dommedag — 15. juli 2009 @ 07:57

  52. #44 Jahh du er en helt………..
    Det var da ganske relevante spørgsmål de stillede, måske ikke det bedste sted men når MSM ikke vil stille den slags spørgsmål, så må vi selv gøre det.
    P.S. Dagens mand i hala-sovs:
    Hvordan tror du selv dit “møde” var gået, havde det været 3-4 mohameddaner imod en Dansker. Så spiste du nok din mad igennem et sugerør, den dag i dag.

    Kommentar by M109 — 15. juli 2009 @ 08:24

  53. @Fantomas !

    Fin reaktion som desværre på glimrende vis illustrerer hele problematikken. Jeg savner nemlig en (bare én) historie hvor udlændinge, og her tænker jeg primært på arabere eller somaliere, har lagt sig imellem og forsvaret danskere, der er blevet umotiveret overfaldet.

    Jeg har til gengæld hørt din type historie før : Dansker (jeg regner med – men kan jo ikke vide om – du er dansker) bevidner overfald (verbale godt nok, men dog overfald) og hjælper offeret ved at tage parti eller lægge sig imellem.

    Efterfølgende mediecirkus, og almindelig afstandtagen, fra politisk, religiøst og borgerligt hold inden ansvaret endeligt placeres ved Dansk Folkeparti, Paven og George Bush.

    Jeg håber sandelig du griber ind næste gang du ser udlændinge overfalde en dansker og når du regelmæssigt færdes på Paludan Müllers Vej i Århus med en pose solidaritetsbajere er det sandsynligt at du vil gøre netop det.

    Jeg håber iøvrigt ikke der skete noget med dit øl.

    @WJ
    Jeg synes det var et rigtig godt og relevant eksempel Kim gav – lad nu være med det der “flueknepperi”, det ligner ikke dig ?

    Kommentar by Per H — 15. juli 2009 @ 09:00

  54. @46

    Jeg tror ikke de pågældende personer er repræsentative for danskerne generelt ;-)

    Kommentar by Århusianer — 15. juli 2009 @ 09:08

  55. Racisme – eller ikke racisme – så er her et billede af dansk virkelighed anno 2007.

    En ny analyse af volden i København i 2007 viser, at også her er indvandrerne stærkt overrepræsenterede. Mens 54 pct. af gerningsmændene havde dansk herkomst, havde 46 pct. en udenlandsk. Der er tale om en stor overrepræsentation, idet personer med udenlandsk baggrund udgør omkring 20 pct. af befolkningen i København.

    Voldsofrene var for 75 pct.s vedkommende danskere, mens 25 pct. havde udenlandsk baggrund.

    http://jp.dk/indland/krimi/article1424845.ece

    Og ja – min påstand er, at man skal være meget naiv, hvis man er i stand til at overbevise sig selv om, at der ikke i tallet, 75 % af voldsofrene var danskere, gemmer sig en stor portion racisme mod danskere – af den type, der gør ondt og afsætter mærker, som WJ vist formulerede sig.

    Kommentar by Als — 15. juli 2009 @ 09:17

  56. Ja, det er så, hvad dine skattekroner går til – pædagoger som hyler op om mangel på resourcer, mens de drikker øl på campingpladsen, så de stakkels “unge” (som jo er enormt socialt udsatte) uhindret kan chikanere fredelige borgere.

    Ikke mærkeligt, at disse udlændinge mister respekten for systemet her til lands. De bliver jo præmieret med ferierejser og spændende aktiviteter. Så hvorfor opføre sig ordentligt?

    Kommentar by Henrik — 15. juli 2009 @ 09:19

  57. 44

    “Jeg blev på stedet, indtil bussen kort efter ankom og burkaerne kom på den.”

    Hvor nedlandende en måde at skrive om kvinder på. De bliver hu hej reduceret til to stykker anonymiserende stof. Du er søreme dygtig og halal.

    Kommentar by Janne — 15. juli 2009 @ 09:42

  58. Invasive arter.

    Den refererede episode har selvfølgelig ikke noget med islam at gøre, men i stedet at de unge nydanskere har intelligens på abeniveau. Sådan nogle unge har vi altid haft i Danmark, men de har været få, og staten har ikke brugt mere end nødvendigt på at holde dem i skak.

    De egentlige problemer er to. For det første har relativt langt flere af nydanskerne meget ringe åndsevner, som på sin side giver stærkt forøget kriminalitet og manglende evne til at påtage sig nyttigt arbejde. Hertil kommer den opløsning af samfundet som en paria medfører.

    Det andet og væsentlige problem er det store antal danskere, som synes at det hele er helt fint, og at vi bare skal importere endnu flere. Fx de danskere der henter deres fede udkomme steder som Lille Stokkebjerg. Og hertil kommer den gode elite fra alverdens statsstøttede organisationer samt Christiansborg.

    Når jeg ser på, hvad mit livslange slid og slæb har givet mig i forhold til udgifterne på de omtalte nydanskere, så bliver jeg også noget så fandens gal i skralden, at jeg som den ærede hr. Børsting kunne få lyst til at skyde nogen. Blot ville jeg ikke skyde nydanskerne, men derimod hele det forbandede parnas af danske tyveknægte og landsforrædere, der er de egentligt skyldige.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 15. juli 2009 @ 10:44

  59. Lidt skræmmende så mange i denne tråd der gerne vil skyde diverse mennesker…

    Kommentar by Århusianer — 15. juli 2009 @ 11:36

  60. Ja-det er rigtigt, og hvad syntes du så ellers om udviklingen?

    Kommentar by dommedag — 15. juli 2009 @ 12:02

  61. @Århusianer

    Ja, jeg må indrømme at jeg selv tilhører dem som har lyst til at nakke en “sjakal” eller 2. Men selvfølgelig gør man det ikke.
    Det tyder blot på at der er flere her på tråden som er mere end almindeligt trætte af “halalhippier” og “sjakaler”, så meget så man efterhånden instinktivt reagerer med tanken om vold.

    Kommentar by Jannik Thorsen — 15. juli 2009 @ 13:01

  62. #44 – Jeg mråbte tilbage, at de da bar kunne komme, men det gjorde de ikke. De gik alle sammen deres vej og satte sig ned kort væk. Jeg blev på stedet, indtil bussen kort efter ankom og burkaerne kom på den.
    Kommentar af Fantomas —
    ***

    Wuhahahahahahaha….sikke en fantasi du har…fantomas med en fantom-eventyr-beretning.
    Prøv og sælg dine vilde fantasier ovre på mod”kræft” – de sluger den sikkert råt.

    hold da kæft en slikasparges..

    Kommentar by Mike — 15. juli 2009 @ 13:12

  63. @59

    Det kommer sig nok af den massive amerikanske kulturpåvirkning fra flimmerkassen, hvor ethvert problem løses med en skyder (eller en retssag for den sags skyld) …… men fænomenet er ikke nyt. Se (hvis man kan udholde det) gamle danske Morten Korch film. Her løses problemerne ofte ved at give skurken et par på frakken. I “Far til 4” ser man også at bandefænomentet heller ikke er af nyere dato.

    Uanset hvor det kommer fra eller kommer af, så er der nok en del der er ved at være trætte af vold, hærværk, kriminalitet, religiøst vandvid og lignende. Den borgerlige regering har kun fremmet problemerne og det som venstrefløjen tilbyder gør det bestemt ikke bedre. Den orale udgydelse synes pt. at være den eneste farbare vej :-(

    @61 rammer nok de flestes holdning herinde, men det vides som bekendt ikke. Modsat venstrefløjen, så kommer højrefløjen ofte kun med orale udgydelser, mens venstrefløjen nærmest pr. tradition skal smadre gaderne og brænde et eller andet af.

    Det vi har brug – efter min mening – for er at vi er anstændige uden at være hyklere. At vi er medmenneskelige uden at være naive. At vi er sociale og udviser et social ansvar uden at vi skal socialiseres af systemet (selv om ethvert politisk system vel egentlig fordrer dette ?). At vi kan være os selv, men samtidig være ansvarlige overfor fællesskabet. At vi beskytter os mod dem/det der vil os det ondt. At vi yder efter evne og nyder efter indsats.

    Rammerne er nemme at sætte, det er straks vanskeligere at udfylde dem.

    Kommentar by Tolder — 15. juli 2009 @ 13:24

  64. 59.Århusianer

    Det du mener at opleve her kan tages som eksempel på at danskerne – og det samme gør sig gældene i de øvrige europæiske lande – mentalt forbereder sig på det der uundgåeligt vil komme, nemlig opgøret med islam og de hjemlige apologeter.

    Søg rundt på de forskellige blogs i Europa og du vil se det samme mønster.

    Forøvrigt gælder tilsvarende for Australien, hvor aussierne er ved at kløjs i de mellemøstlige voldspsykopater.

    Kigger man på blogs i delstaterne i USA får man samme oplevelse af, at amerikanerne er på samme kurs som europæerne og australierne :

    vi orker ikke ret meget længere at finde os i Islam og dens rettroende.

    Og HVEM er det der har forårsaget dette – HVEM er det der bliver ved og ved med at presse befolkningerne i de vestlige indvandrelande med deres krav, deres råben og skrigen om diskriminering og forfølgelse SAMTIDIG med at enhver med åbne øjne og ører kan se og høre og læse sig til hvordan disse islamiske berigere forfølger, tæsker, slår ihjel de der ikke bøjer sig for dem ?

    Dette foregår i deres egne islamiske lande, men de har også trukket deres truende, voldelige og arrogante supremachistiske adfærd ned om ørene på befolkningerne i de lande de er indvandrede til.

    Indvandrere generelt har vestens befolkninger intet imod at tage imod og leve sammen med .

    Men vi er ved at få ALT imod de muslimske indvandrere – og det har udelukkende sig selv at takke for .

    Kommentar by Vivi Andersen — 15. juli 2009 @ 14:24

  65. Jeg skal stærkt anbefale, at der omgående udnævnes en justitsminister!

    Kommentar by Slyrgraff — 15. juli 2009 @ 14:35

  66. Tolder: Vel talt :-)

    Jeg tror de fleste, som skriver om at udøve vold her, mener vold som selvforsvar. Altså selvforsvar i den reelle betydning, frem for i det danske retsvæsens definition. F.eks. hvis man skød efter nogle, der med vilje forsøgte at kæntre en båd, som ens barn sad i.

    Vicepolitiinspektør Jan Schmidts udtalelser i kajak-sagen er meget repræsentative for de danske myndigheders vattede holdning til forbrydere. Jeg tror desværre denne holdning skaber grobund for mere vold i samfundet i form af selvtægt. For folk vil ikke i længden acceptere, at det ikke har mærkbare konsekvenser at begå overgreb på sagesløse.

    I et velordnet samfund ville et sted som Lille Stokkebjerg, hvor unge kriminelle kan hygge sig under ferielignende forhold, slet ikke eksistere. Vores problem som vælgere er, at det i princippet kan være alle politiske partier, der medvirker til at opretholde sådan et voldsfremmende sted for skatteydernes penge. Selv borgerlige politikere virker fuldkommen inficerede af den holdning; at det er synd for de kriminelle – især kriminelle muslimer, der jo er ofre for det racistiske danske samfund.

    Der er så mange ofre i det danske velfærdssamfund – og de skal alle have klækkelige ydelser fra det offentlige. I Dansk Folkepartis optik er man et offer, hvis man ikke kan finde ud af at være gift, og således berettiget til “gratis” parterapi. Men ofre for vold og trusler, som kajakroerne ovenfor, dem pisser samfundet på.

    Kommentar by Signe — 15. juli 2009 @ 14:50

  67. Sofa krigere :-)

    Kommentar by Århusianer — 15. juli 2009 @ 15:26

  68. @Århusianer

    Du har ret, her på blåstue foretrækker vi pennen/tastaturet i modsætning til de facistiske stormtropper fra AFA, SUF og hvor de selvproklamrede intellektuelle kapaciteter ellers er organiseret.

    Kommentar by Poul-Erik Jørgensen — 15. juli 2009 @ 16:15

  69. Der er ellers ikke mangel på trusler imod alle mulige grupper af mennesker :-)

    Kommentar by Århusianer — 15. juli 2009 @ 16:58

  70. -> Århusianer:

    Har du noget konstruktivt at byde på?

    Eller er du blot een til i rækken af naragtige, studentikose venstrefløjsere der stadig tror på utopien om det multikulturelle samfund (læs: et samfund massivt inficeret af muslimsk indvandring).

    Dine latterlige smileys og oneliners foranlediger mig til at tro det sidste.

    Kommentar by Nosferatu — 15. juli 2009 @ 17:16

  71. Sofaen er sikker, modsat på gaden, hvor man ikke engang kan holde en fredelig demostration.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. juli 2009 @ 17:27

  72. Saa sidder Arhusianeren og griner lidt af os, og det er da meget morsomt, saadan at det ligesom skulle vaere os alm. mennesker der er skyld i der er “problemer med integrationen”.

    Hvis vi aabner armene og lukker oejnene, saa skulle det glide helt af sig selv, syntes stemningen at vaere.

    Der er kun 3 realistiske muligheder:

    1 Hjemsendelse, demokrati
    2 Balkan, krig
    3 Underkastelse, religion

    Nogle har allerede underksatet sig.

    Kommentar by DanskeriTN — 15. juli 2009 @ 17:51

  73. Ja, hvis man både må vælge alle valgmulighederne, og vælge en af mulighederne for sin modpart, så er det jo lige til :-)

    Kommentar by Århusianer — 15. juli 2009 @ 18:03

  74. Jeg vaelger ikke for dig Arhusianer. Det goer allah.

    Kommentar by DanskeriTN — 15. juli 2009 @ 18:32

  75. LOL

    I rest my case…

    Kommentar by Århusianer — 15. juli 2009 @ 18:34

  76. @ Per H, du skriver: Jeg synes det var et rigtig godt og relevant eksempel Kim gav.

    WJ: Har Per H læst den oprindelige efterlysning og tager han udgangspunkt i den, når eksemplets relevans skal vurderes? Svar udbedes.

    @ DanskerenTN, du skriver: Nogle har allerede underksatet sig.

    WJ: Ja, nogle har allerede underkastet sig, de kryber langs panelerne, holder deres kæft og skriver altid anonymt.

    Andre nægter at underkaste sig. De sørger for at de igennem deres signatur linker til en tydelig identifikation af deres person. Ikke fordi afsenderens er vigtig (det er den ikke, har den aldrig været og det bliver den aldrig), men fordi det er den eneste måde at vise at man nægter at være dhimmi.

    Vores debat-kultur er truet. Stå frem, eller underkast dig. Jeg har valgt at stå frem.

    http://www.facebook.com/williamjansen

    Hvad mon DanskerenTN vælger?

    Kommentar by WilliamJansen — 15. juli 2009 @ 18:39

  77. Jeg vaelger Danmark.

    Hvad vaelger du WJ?

    Kommentar by DanskeriTN — 15. juli 2009 @ 18:45

  78. “Vores debat-kultur er truet. Stå frem, eller underkast dig. Jeg har valgt at stå frem.”

    LOL :)

    http://www.facebook.com/williamjansen

    Ja du ætling af Holger Danske og Niels Ebbesen , du lokale arvtager af Theo van Gogh ,mfl. du kommer jo næppe heller til at belaste politiet med (endnu)en bevogtnings opgave og godt da for det.

    Har du forøvrigt ikke før tæsket det emne igennem her på bloggen, Jansen ? Og fået mange svar og begrundelser.?

    Kommentar by PeterBr. — 15. juli 2009 @ 19:24

  79. @ DanskerenTN, du skriver: Jeg vaelger Danmark.

    WJ: Du vælger at være dhimmi. Vær nu ærlig med dig selv.

    @ PeterBr: Har du forøvrigt ikke før tæsket det emne igennem her på bloggen, Jansen ?

    WJ: Jo, jeg har diskuteret dhimmificering før, og jeg vil gøre det igen i fremtiden.

    …og jeg forventer at blive mødt af den gamle nationalkonservative sang på Uriasposten. Dhimmitude er ikke til debat. Dhimmitude er en privat sag. Dhimmitude er mit valg – hvorfor respekterer du ikke mit valg.

    Det skal ALTID problematiseres i dette fora, når jeg forholder mig skeptisk til dhimmitude, og det har jeg vænnet mig til, men det afholder mig ikke fra at finde at debatten er nødvendig.

    Kommentar by WilliamJansen — 15. juli 2009 @ 19:37

  80. @ Fantomas

    Det kaldes multikultur, og det er ikke altid kønt at se på. Men det er de synlige manifestationer af dybereliggende forhold. Ligesom krig, sult og reality TV er det. Og de er heller ikke lige kønne at se på.

    Hvis kulturerne i et område ikke er enige om hvem der er den dominerende kultur, så vil de kæmpe om at få den position. Det er ligesom i en hønsegård. Der skal etableres en hakkeorden. Drømmere og pacifister kan indbilde sig selv, og måske nogle godtroende fjolser, at det ikke er sådan. Men det ændrer ikke på, at det er det. Og iøvrigt at de har kapituleret på forhånd.

    Når jeg læser din historie er jeg først og fremmest fortvivlet over at vi har bragt os i den nuværende situation. Endda noget så massivt. Dernæst føler jeg et lille håb… ikke alle danskere har kapituleret. Din “heltegerning”, og flere kommentarer, viser at du, med flere, ikke har fattet en pind.

    Det er de unge danskere der er vores kulturs chance for overlevelse. Håber du nød din six pack.

    Kommentar by Mallebrok — 15. juli 2009 @ 19:58

  81. Det skal du da også bare gøre , hvis du finder det nødvendigt men jeg tror umiddelbart ikke du får mange andre reaktioner end dem der har været.

    “Angst æder sjæle op” (filmtittel) er et meget godt billede, så kan den være virkelig eller indbildt men sundt for et liv? næh det tror jeg ikke.

    Jeg har meget stor respekt for de der virkelig har noget i klemme og har måtte tage konsekvensen, Geert Wilders ,Wafa Sultan og andre i den kategori , helt lokalt mindes jeg at Kim Møller skrev at hvis han skulle starte en Blog idag, ville det næppe være med “offentligt” navn.

    Kommentar by PeterBr. — 15. juli 2009 @ 20:02

  82. #81. var til Jansen.

    Kommentar by PeterBr. — 15. juli 2009 @ 20:03

  83. Sofakriger javelja, hvordan tror du det vil gå når vi rejser os fra sofaen og slår igen, jeg kan garentere dig for at du ville ønske vi var blevet siddende, jeg ville personligt intet have noget imod at skære halsen over på dig. Narrøv.

    Kommentar by Anonym — 15. juli 2009 @ 20:42

  84. @83

    Direkte dødstrusler nu ligefrem.

    Tjuhej hvor det går…

    Kommentar by Århusianer — 15. juli 2009 @ 20:53

  85. @Signe

    “Jeg tror de fleste, som skriver om at udøve vold her, mener vold som selvforsvar.”

    Står du stadig ved den nu tråden er skredet længere frem? :-)

    Kommentar by Århusianer — 15. juli 2009 @ 20:56

  86. Hold nu op med alt det person fnidder. Det handler om at der er mennesker der ikke kan finde ud af at behandle andre ordentligt og det skal have konsekvenser. Mere end det får nu. Mere end en tur i speedbåd med et hold magelige pædagoger og mere end overvåget ferie i sommerhus med computerspil og sodavand. Og det er uanset volden og chikanen giver ofre overfladiske skræmmer eller ej.

    “Han blev dømt til anbringelse på ubestemt tid i Frederiksberg byret. Nu kan det ende med, at han får en almindelig fængselsdom.
    Lægerne tvivler nemlig på, at manden overhovedet er sindssyg.Østre Landsret skal den 1. 2. og 3. december i en domsmandssag behandle anken i sagen om den 21-årige mand, der blev dømt for at have mishandlet sin kæreste i et skur i Københavns Sydhavn.
    Han holdt hende fanget i ni dage i efteråret 2007, hvor han voldtog, mishandlede og sultede hende. Han havde tidligere tvunget en kammerat til at klippe pigens finger af og spise den. Mishandlingen stod på fra august 2006 og kulminerede med indespærringen i skuret i Sydhavnen i november 2007, hvor kvinden efter ni dage fik held til at flygte.”

    h t t p://www.bt.dk/krimi/tvivl-i-sag-om-vanvittig-mishandling

    Kommentar by Janne — 15. juli 2009 @ 21:01

  87. Medens reliteterne er loebet fra William Jansen, saa er han selv loebet toer for argumneter.

    Derfor leger han navnelege. Det er lidt tyndt, men hvad.
    Der skal ogsaa vaere plads til dem hvis styrke er uvidenhed roert op med lidt fromhed.

    Hvad han ikke selv vil forstaa, skal han bare ikke haelde over paa mig.

    Der er historisk belaeg for 1400 aar med mulsimsk erobring, slaveri, og folkedrab (med eller uden dhimmi-status) med direkte grundlag i koran, haddith, og sunna.

    Kommentar by DanskeriTN — 15. juli 2009 @ 21:36

  88. @85 Enig, men der findes åbenbart en gren af islam som umiddelbart forekommer sympatisk :

    http://www.alevi.dk/DANSK/alevisme__de_undertryktes_tro.htm

    Nu vil akademikerne jo så gerne lave alle mulige smarte undersøgelser, så derfor så jeg gerne en undersøgelse der kunne vise sammenhængen mellem tro og kriminalitet……. Jeg formoder det vil se skidt ud for trad. islam og derfor bliver undersøgelsen heller aldrig lavet. Jorden er dikteret flad i de lærdes bøger …..

    @22
    Ser tilsyneladende heller ikke så godt ud for de velbjærgedes – de pæne borgerliges og (rige) anstændige kystbanekommunisters børneopdragelse, hvis yngel hærger i Skagen.

    Kommentar by Tolder — 15. juli 2009 @ 23:12

  89. @WJ
    Naturligvis skal jeg nok det William, hvis du vil være rar at oplyse hvorfor du tiltaler mig i tredie person ? Så gammel er du vel alligevel ikke.

    Kommentar by Per H — 16. juli 2009 @ 07:51

  90. @Nosferatu


    Har du noget konstruktivt at byde på?

    Eller er du blot een til i rækken af naragtige, studentikose venstrefløjsere der stadig tror på utopien om det multikulturelle samfund (læs: et samfund massivt inficeret af muslimsk indvandring).

    Dine latterlige smileys og oneliners foranlediger mig til at tro det sidste.

    Ovenstående er måske et eksempel på et konstruktivt og modent indlæg? :-)

    Kommentar by Århusianer — 16. juli 2009 @ 08:25

  91. @85

    Svaret er ja.

    I din dødsangst må du have overset formuleringen “de fleste” :-)

    Kommentar by Signe — 16. juli 2009 @ 13:37

  92. DanskerenTN, du skriver: Der er historisk belaeg for 1400 aar med mulsimsk erobring, slaveri, og folkedrab (med eller uden dhimmi-status) med direkte grundlag i koran, haddith, og sunna.

    WJ: Du har fuldstændigt ret. Lad os starte en ‘underskriftsindsamling’

    Der er historisk belaeg for 1400 aar med mulsimsk erobring, slaveri, og folkedrab (med eller uden dhimmi-status) med direkte grundlag i koran, haddith, og sunna.

    http://www.facebook.com/williamjansen

    Hvem er ellers med?

    Kommentar by WilliamJansen — 16. juli 2009 @ 13:43

  93. @ Per: Tredje person flertal var bare en sprogbøf. Hvis der var en dybere årsag, så erindrer jeg den ikke.

    Vær lykkelig!

    Kommentar by WilliamJansen — 16. juli 2009 @ 13:44

  94. #86 Janne – Lægerne tvivler nemlig på, at manden overhovedet er sindssyg
    ***

    Tja hvis han ikke dømmes som sindssyg, så må de på skrift jo skrive, at hans afsindige mishandling tortur og helt igennem psykopatiske opførsel, er helt berettiget fordi det er en naturlig og integreret del af islam.

    Thi dømmes: sagsøgte er ikke sindssyg i klinisk forstand, Retten finder, at sagsøgte blot er muslim..

    Velbekomme

    Kommentar by Mike — 16. juli 2009 @ 14:26

  95. @WJ
    Ha ha ok alt forladt… og ikke fordi jeg nu partout vil tælle gryn ,men det er vel egentlig “tredje person ental”

    Jeg skal iøvrigt nok lige lægge et svar du beder om – men det bliver lidt forsinket.

    – og i lige måde

    Kommentar by Per H — 16. juli 2009 @ 16:23

  96. @Signe


    Svaret er ja.

    I din dødsangst må du have overset formuleringen “de fleste” :-)

    De fleste muslimer i Danmark opfører sig ordenligt ;-)

    Kommentar by Århusianer — 16. juli 2009 @ 19:47

  97. De fremmede fra mindre udviklede lande(især de fremmede fra islamiske middelalderstater) er ofte en stor økonomisk og social belastning for det danske samfund. Istedet for at integrere dem, ville det være meget billigere og bedre at stimulere de omkostningstunge fremmede til at rejse ud af Danmark.

    Kommentar by Poul — 16. juli 2009 @ 21:50

  98. 96.

    “De fleste muslimer i Danmark opfoerer sig ordentligt”.

    Og hvad saa. De fleste vil have sharia naar de bliver mange nok, saa selvom de maaske skulle opfoere sig ordentligt, er det underordnet. Insaet selv smiley.

    De kan rejse til Saudi Arabien eller Yemen og leve fromt med sharia dernede.
    Der er markedet for brudepiger jo ogsaa noget bedre. Mere smiley.

    Ved allah, hjemsendelse er den eneste menneskelige loesning for de stakkels muslimer!

    Kommentar by DanskeriTN — 17. juli 2009 @ 04:13

  99. @DanskeriTN


    De fleste vil have sharia naar de bliver mange nok

    Hvad bygger du den påstand på?

    Kommentar by Århusianer — 17. juli 2009 @ 07:41

  100. troll alert!!!!!

    Kommentar by PeterBr. — 17. juli 2009 @ 11:53

  101. Man er altså troll hvis man ikke uden videre er enig i alt der påstås herinde.

    Jamen hurra…

    Kommentar by Århusianer — 17. juli 2009 @ 13:17

  102. 99. Aarhusianer.

    Haha, det var en morsom kommentar, det er rart at der ogsaa er plads til lidt humor!

    Kommentar by DanskeriTN — 17. juli 2009 @ 14:50

  103. @DanskeriTN

    Jamen selv tak – jeg finder det også ret morsomt når folk påstår ekstreme ting uden at bakke det op på nogen som helst måde.

    Hvad er baggrunden for din påstand :
    “De fleste vil have sharia naar de bliver mange nok”

    Kommentar by Århusianer — 17. juli 2009 @ 18:06

  104. Forhåbentlig hjemsendes de kriminelle fremmede efter straf. Hvis det ikke er tilfældet, må lovene ændres, så det sker. Derudover må fremmede, som lever af overførselsindkomst i mere end f.eks 6 måneder og de mange velfærdturister fra f.eks irak, libanon og somalia, sendes hjem.

    Kommentar by Poul — 17. juli 2009 @ 22:02

  105. Danmark er ikke noget velfaerdskontor for nogen Fremmede.
    De kom hertil paa et forkert grundlag, saa de maa sendes hjem paa det rightige, at de maa leve blandt deres egne, og vi blandt vore.

    Danmark burde heller ikke vaere et velfaerdskontor for Danskerne.
    Vi har set resultatet, foerst umyndiggoerres borgerne, og bliver siden til statens pseudo-socialistiske slaver.

    Kommentar by DanskeriTN — 17. juli 2009 @ 22:18

  106. Sikke en ståhej det kan skabe, hvis man slår en idiot i bærret.
    For god ordens skyld, så var der intet heltemodigt over min handling.
    Enhver ved, eller bør vide, at hvis man kan gøre sin modstander ret ondt i første hug, så er meget vundet. At mqan så står lidt og primalråber af hinanden efterfølgende er ren adrenalin, særligt når man er i klart undertal, men har fået sat det eneste stød ind.

    Havde jeg gjort det samme, hvis idioterne havde været af anden etnisk herkomst? Umiddelbart ja, vil jeg tro, men jeg aner det ikke. Jeg ville nok have vurderet situationen, som jeg gjorde i det konkrete tilfælde.

    Og til Mike, Uriaspostens helt egen sølle skrog: Gør du andet end at hyle op på nettet om, hvad du vil gøre og dit og dat?

    Kommentar by Fantomas — 18. juli 2009 @ 00:42

  107. Jeg tror de fleste af den slags er overraskede over, at der er nogle som vil gribe ind.

    Jeg kender en som greb ind over for et gaderøveri, han var en mod cirka ti – indvandrere. Han stak den mest modige af dem, en på næsen så han blødte. Så mistede de andre pusten.

    Der er en risiko i alt, selv at køre i trafikken.

    Spørgsmålet er hvad man leve bedst med, at lade andre folk i stikken og stikke halen mellem benene, eller løbe den risiko?

    Thumbs up til Fantomas. Det er da klasse at gribe ind over for sjakaler, uanset hvilken hudfarve.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 18. juli 2009 @ 21:40

  108. De allerfleste “flygtninge” f.eks fra middelalderøsten har passeret mange sikre lande, inden de ankom til Danmark. Myndighederne i Danmark bør derfor sende “flygtningene” tilbage til det nærmest sikre land, og det er ikke Danmark.

    Kommentar by Poul — 21. juli 2009 @ 19:48

  109. Når forholdene i de ganske få politiske flygtninges hjemland forbedres, hjemsendes de sammen med deres familiemedlemmer. De økonomiske flygtninge(de udgør langt over 95% af alle asylansøgere) sendes derimod hjem hurtigst muligt.

    Kommentar by Poul — 25. juli 2009 @ 21:59

  110. Jeg kender Lille Stokkebjerg ganske udmærket, fra tidligere ansættelse på ledelsesnuiveau dér.
    Forsøgte at gøre anbringende kommuner opmærksom på, at der er problemer,- og blev efterfølgende fyret.. ; )
    – og der er INTET overraslkende i hverken personalets eller de unges atityde…
    Det er min klare overbevisning at der ikke er, og har aldrig været, styr på noget som helst,på dette sted – dette på trods af at en plads på Lille Stokkebjerg koster skatteyderne op mod kr. 200.000,- om MÅNEDEN!

    Alligevel undrer det mig såre, at pædagoger og lærere (som for de allerflestes vedkommende ikke har uddannlese som sådan) tillader de unge at sejle alene i speedbåd… det skriger til himlen,- og burde få ganske alvorlige konsekvenser for alle inpliserede,- og naturligvis det famøse opholdssted…
    – Og tanken ligger snublende nær:
    Både vi alm. skatteborgere og osær den familie der blev udsat for denne terror, må føle sig grundigt til grin for egne skattekroner…

    Jeg er dybt indigneret, rystet og faktisk ganske vred, ikke mindst på vegne af den gruppe af hårdt arbejdende pædagoger og lærere der tager opgaven alvorligt.

    PT.

    Kommentar by P.T — 15. oktober 2009 @ 15:30

  111. man skal ikke snakke om det man intet ved ,og det er da fande mange manger her som gøre

    Kommentar by jk — 10. februar 2010 @ 02:19

  112. Prøv og hør alle jer racistiske svin, hele den historie der står der er løgn , det er rigtig nok vi sejlede forbi dem, men der var mindst 75m mellem os , og ja vi grinte af den bølge der ramte dem, og resten det er løgn, faren er bare en racist der fyrer løgne af fra top til tå, bare for at nedgørre os perkere. Og til alle jer der sviner os til i denne debat , jeg plykker jer alle sammen ned, hvis i vil noget , FUCK HELE DEN FAMILLIE. i alle sviner os bare til fordi en dum far har opdigtet en histore, REND MIG

    Kommentar by Perkeren i speedbåden — 5. marts 2010 @ 20:05

  113. ALLE JER DER SVINER OS TIL, HVIS I HAR SÅ MANGE NOSSER, HVORFOR ER I SÅ ANONYME ?

    Kommentar by Perkeren i speedbåden — 5. marts 2010 @ 20:06

  114. @ Kim Møller

    Sofakriger javelja, hvordan tror du det vil gå når vi rejser os fra sofaen og slår igen, jeg kan garentere dig for at du ville ønske vi var blevet siddende, jeg ville personligt intet have noget imod at skære halsen over på dig. Narrøv.

    Kommentar af Anonym — onsdag 15. juli 2009 @

    Du gør det svært for os andre at forsvare dig, når du lader den slags udfald stå uimodsagt/uslettet i kommentartråden. Jeg er godt klar over, at du ikke kan være over det hele hele tiden – men stadigvæk.

    Kommentar by A. N. Onymous — 3. oktober 2010 @ 14:23

  115. Der er tale om kommentar nr. 83 btw.

    Kommentar by A. N. Onymous — 3. oktober 2010 @ 14:24

  116. Ups, sorry, kommentar 82, selvfølgelig.

    Kommentar by A. N. Onymous — 3. oktober 2010 @ 15:32

  117. -> A. N. Onymous

    Jeg forsøger at læse alle kommentarer på Uriasposten, men bestræber mig på at slette så lidt som muligt. En anonym der truer et pseudonym i en tænkt situation er næppe noget politiet gider gøre noget ud af, men får jeg en konkret henvendelse fra politiet, så hjælper jeg hellere end gerne med opklaringen. Polyb’s omtalte dhimmie-sæk kommentar er fra 2005-2006 (vil jeg tro). Der er mere end 130.000 kommentarer på Uriasposten. Et flertal af truslerne kommer UDEN TVIVL fra muslimer, der tilfældigvis opdager undertegnede ikke godtager islamistiske tabuer.

    Trods postulater om det modsatte på den yderste venstrefløj, er der ikke leveret et eneste eksempel på at nogen er blevet truet eller fysisk konfronteret efter debat i kommentarsporet her på siden. Polyb’s holdning til dit-og-dat betragter jeg som uvæsentligt. Den dag han roser min moderationspolitik, har jeg slettet for meget.

    Kommentar by Kim Møller — 3. oktober 2010 @ 15:36

  118. @Kim
    Den dag han roser min moderationspolitik, har jeg slettet for meget.

    Jeg har aldrig givet udtryk for at du skal slette nogle kommentarer eller blandet mig i din moderationspolitik. Jeg har højst givet udtryk for at det er tilladt at tolke på hvad du svarer på, og hvad du ignorerer.

    Kommentar by Polyb — 3. oktober 2010 @ 16:47

  119. […] Translated from Uriasposten: […]

    Pingback by Cultural Enrichment on the Water | Gates of Vienna — 22. januar 2013 @ 11:41

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper