19. oktober 2015

Palæstina-demonstration i Malmø, søndag: ‘Død over jøderne’, ‘Fedayeen, fortsæt kniv-slagtningerne’

Lørdag demonstrerede godt 1000 palæstinensere foran Christiansborg, og selvom flere maskerede sig, så foregik det relativt roligt. Den tilsvarende demonstration på Möllevångstorget i Malmø, søndag eftermiddag, var lidt hårdere. En video fra Hamas-organet Shehab Agency offentliggjort på Facebook, dokumenterer at palæstinensere også sang arabiske slagord. Her var tonen en kende hårdere.

‘Død over jøderne’, ‘Knivhug soldaterne’, ‘Beskyt Al-Aqsa’, ‘Fedayeen, fortsæt kniv-slagtningerne’… (løseligt oversat)

(Möllevångstorget, Malmø, 18. oktober 2015; Facebook, Youtube, FB-fotos)

“Palesriska kulturföreningen tillsammans skåne baserade arabiska och muslimska föreningar ‘Hörsammar Al-Qouds/Jerusalem:s Anrop’ på Malmö Möllevångstorget nu på söndag 14:00. Så alla är hjärtligt välkomna till denna manifestation där det kommer och bjudas på båda bra politiska tal och palestinsk kultur, till stöd för hela Palestina och dess tappra befolkning.” (Facebook)

(Officiel plakat: ‘Malmö Hörsammar Jerusalems Anrop’)

Oploadet Kl. 19:43 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/70034/trackback

32 Comments »

  1. (Se evt. billede af maskerede på http://cdn.localeyes.dk/ledk3/485025-158.jpg)

    At demonstrere maskeret er jo forbudt ifølge straffelovens §134 b. Det fik Frank Jensen indført allerede i 2000.

    Hvorfor mon politiet ikke håndhæver loven? For der må have været politi til stede.

    Kommentar by Hertz — 19. oktober 2015 @ 20:18

  2. Ja da, hvad nazisterne ikke kunne klare, forsøger araberne nu at gennemføre.

    Hvem skrev: “Hvis araberne kunne, ville de udrydde israelerne, hvis israelerne ville, kunne de udrydde araberne”?

    Arabere er uduelige til alt, gentager alt bortset fra at slagte løs og føde lige så uduelige børn.

    Men naturligvis er det lettere at stå i Malmø og København og råbe død over jøderne.

    I øvrigt bor der ganske mange mange arabiske muslimer i Israel, så vidt jeg husker omkring 20%, muligvis flere. De er nok ganske tilfredse med at leve i Israel frem for Syrien, Jordan og andre nærområder….

    Kommentar by Henrik Petersen — 19. oktober 2015 @ 20:27

  3. Det er en meget stor tragedie, at disse mennesker er kommet til vores lande.

    Kommentar by Johnson — 19. oktober 2015 @ 20:34

  4. johnson

    Der er flere på vej
    http://www.tvsyd.dk/artikel/ny-rekord-2500-flygtninge-til-flensborg-det-seneste-doegn

    Kommentar by k.m. — 19. oktober 2015 @ 20:44

  5. […] “Palesriska kulturföreningen tillsammans skåne baserade arabiska och muslimska föreningar ‘Hörsammar Al-Qouds/Jerusalem:s Anrop’ på Malmö Möllevångstorget nu på söndag 14:00. Så alla är hjärtligt välkomna till denna manifestation där det kommer och bjudas på båda bra politiska tal och palestinsk kultur, till stöd för hela Palestina och dess tappra befolkning.” Palæstina-demonstration i Malmø, søndag: ‘Død over jøderne’, ‘Fedayeen, fortsæt kniv-sla… […]

    Pingback by Malmø: ‘Død over jøderne’, fortsæt slagtningerne’ « Snaphanen.dk — 19. oktober 2015 @ 20:57

  6. Jeg er ved at brække mig over arabere. Undskyld jeg skifter emne, men flere medier har i dag bragt nyheden om de mest kriminelle kommuner i landet. København er den mest kriminelle. Den er god nok. København er blevet en rotteræde af sigøjnere, indvandrere og andet. Herefter kommer Tårnby. Her er forklaringen på anden pladsen dog at al kriminalitet begået i Københavns Lufthavn tæller med i Tårnby – fx alle sager om indsmugling af narko med videre. Tredjepladsen går til Roskilde. Her er forklaringen et meget stort antal tyverier begået under ja, Roskildefestivallen. Fjerdepladsen går til Gribskov. Her er forklaringen et stort antal underslæb formentlig begået af de mange virksomhedsejere i kommunen, der stjæler fra sig selv. Herefter kommer vi til Glostrup og Ishøj der altså reelt set er de mest kriminelle kommuner i landet efter København: Big surprise!

    Kommentar by VE-day in Europe — 19. oktober 2015 @ 21:07

  7. Død over muhammedanerne! Og helst i en fart.

    Kommentar by Nielsen — 19. oktober 2015 @ 21:16

  8. […] Kilde: Uriasposten » Blog Archive » Palæstina-demonstration i Malmø, søndag: ‘Død over jøderne’,… […]

    Pingback by Uriasposten » Blog Archive » Palæstina-demonstration i Malmø, søndag: ‘Død over jøderne’, ‘Fedayeen, fortsæt kniv-slagtningerne’ | Semitten's Blog — 19. oktober 2015 @ 21:23

  9. Den kurdisk-svenske økonom Tino Sanandaji tager fejl, når han I Weekendavisen spår, at den svenske velfærdsstat inden for en kortere årrække vil blive afmonteret således, at Sverige vil få en økonomi og indkomstfordeling som den kendes fra latinamerikanske lande som Mexico og Brasilien.

    Tino Sanandaji fejlslutning ligger i, at han ikke inddrager religion. Mexico og Brasilien har kristendommen som en mentalt stabiliserende faktor, der gør landene relativt økonomisk og politisk stabile trods enorme velstandsforskelle.

    Den stabilitet vil Sverige komme til at mangle med en nihilistisk overklasse. en overvejende kristen middelklasse og en muslimsk styret underklasse – en blanding, der værdimæssigt ikke kan sameksistere trods værdimæssigt brandudsalg af nihilisterne for at udsætte det uundgåelige kaos.

    Kommentar by traveler — 19. oktober 2015 @ 22:35

  10. til disse demoer:

    Og det vil virke, både på gader og stræder hvor de da end forefindes.
    Giv hende så er pift under gesvanterne, det vil hjælpe på fertiliteten. :)
    https://www.youtube.com/watch?v=4LLeWiitEbQ

    OH Vi elsker Grisen. :)

    Kommentar by Sindsro — 19. oktober 2015 @ 22:58

  11. Anders Breivik = Den sidste viking. Darwins lov. De bedst egnede overlever.

    Kommentar by dansker — 20. oktober 2015 @ 00:08

  12. #11
    Anders Breivik = en gemèn Morder ! ikke bedre end Omar.

    Hvis han havde angrebet Hizb ut-Tahrir, ja så havde han min medfølelse, men IKKE min billigelse ! .
    100% imod vold – 1000% for dialog og ikke mindst 10000% nedlæggelse af DDR tv / Radio.

    Kommentar by john K. — 20. oktober 2015 @ 00:25

  13. #11
    Den sidste viking sidder i spjældet, isoleret, kommer aldrig ud.
    Den bedst egnede?

    Kommentar by mb — 20. oktober 2015 @ 00:59

  14. 12. John.
    Se blot på ANC Nelson mandela
    Nelson mandela ståd i spidsen for terrororganisationen ANC. Til sidst havde han folket med sig, og i dag, Ja hvad er han blevet inden han døde. ??

    Han blev helten fordi han havde folket med sig. Ikke John ?
    Nelson var ikke bedre end Breivik i terroens henseende.

    Forskellen heri er at Breivik ikke havde folket med sig.

    Jo Breivik var meget bedre end end Omar, for breivik kunne se hvor det bar hen af for Norge. Den uansvarlige indvandringspolitik in mente og ophavet der til.
    Medaljen har to sider John, lær at se den anden.

    Islam og al der ross der støtter dem får deres bekomst, når oprørets time nærmer sig. Se tilbage til befrielsen 1945. De lange knives nat.
    Her var der ingen blødsødenheder heller ikke over for de såkaldte feltmadrasser, som var pigerne der hyggede sig med fjenden. De fik en tatovering i form af en hagekors på ryggen. En dag bliver det Halvmånen, endda en RØD.

    John: Dialog med en sådan fjende til Islam og danske håndlangre er total nyttesløs, vi har prøvet at dialogisere med dem, og så spørger jeg John: Hvad er der så blevet ud af dette.?

    Rigtig.: Mere Islam, mere vold, flere voldtægter, unge danske mænd kan ikke få lov til at gå fredelig på gaden uden at blive banket ned.
    Der er KUN een vej, og det er den vej flertallet vælger, og den bliver ikke fredelig. !

    Kommentar by Sindsro — 20. oktober 2015 @ 01:02

  15. 11. Dansker.
    Du har helt ret. :)

    Kommentar by Sindsro — 20. oktober 2015 @ 01:05

  16. At dræbe børn, vil jeg aldrig billige.

    Du sprænger over hvor gæret er lavest, direkte til had og det er nemt.
    Politisk taktik… langsigtet planlægning…folkelig opbakning…Lokal forplantning…brede fornuft på selv den næsten øde rasteplads, hver dag hvert minut…Fornuften og Danmark vil sejre, MEN det kræver formidling…!
    Danmark gennem 1000år.

    Kommentar by john K. — 20. oktober 2015 @ 01:18

  17. Hallo retards, selv HVIS man mente at drab var vejen at gå, så er det næppe noget særligt genialt træk at give ens politiske modstandere en martyr rolle de kan udnytte i al evighed fremover. Den yderste venstrefløj var lige ved at være gået i opløsning af sig selv, og alle grinede af dem når de råbte “nazist” af alt og alle. Så kom brevik og beviste at de havde ret. Eller sagt på en anden måde: Lige da nazi-kortet var ved at være slidt op, kom brevik og forærede dem et nyt. Det var udover at være en sindssyg handling der burde være forbeholdt islamister og venstreradikale, også historiens største politiske selvmål.

    Hvad man så skal gøre istedet kan man diskutere. Jeg syntes personligt at de svenskere der futter kommende asylcentre af før de er taget i brug har fat i noget, for det sender i modsætning til breviks sindsyge handlinger et vink med en vognstang til politikerne som ingen kan være i tvivl om, og der er ingen ofre. Jeg har ikke selv lyst til at stå med en regning på et par millioner, men jeg respekterer dem der er villige til at tage chancen for at redde lokalssamfundet og give et signal til politikerne som de ikke kan være i tvivl om.

    Kommentar by per — 20. oktober 2015 @ 03:55

  18. folk skriver for at sætte den national konservative i dårligt lys.

    vold er ALDRIG vejen frem !

    Kommentar by john K. — 20. oktober 2015 @ 04:19

  19. -> per 03:55

    Du har bestemt fat i noget.

    Alene det, at der er svenskere, der træder op mod den årelange politisk korrekte konformitet derovre er et fremskridt, omend jeg ikke bryder mig om ildspåsættelse eller andet, men når der ikke er mennesker til stede, er det dog kun materielle værdier, der går op i røg.

    I øvrigt vil migranterne, når de bliver indkvarteret, straks begynde deres evindelige og forudsigelige indbyrdes slagsmål, som det ses i tyske ‘flygtninge’-lejre.

    Det er, hvad der kommer ud af det, når Merkel og den tidligere svenske statsminister Reinfeldt inviterer alle migranter ind. Ikke at Moderaternes nuværende leder er meget bedre.

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. oktober 2015 @ 05:11

  20. Det multietniske samfund er tolerant overfor alle, undtagen jøder, yazidier, buddhister, hinduer ateister, fritænkere og kristne.

    Kommentar by Robert R — 20. oktober 2015 @ 06:21

  21. Palæstinenserne er lige til skraldespanden, de har da for længst bevist at deres folk ikke kan leve på denne jord. Køber ikke historien om at de er tvunget til at begå terror mod israelere fordi de har ’stjålet’ deres land, når man sender børn i døden med psykologisk hjernevask og ikke imødekommer de humanitære regler for krigsførelse, ved f.eks at bruge skoler til at affyre raketter for derefter at booby trap det når de israelske soldater skal rømme området, eller ved hospitaler som også bliver brugt til at affyre raketter eller oplagre ammunition og våben. Man skal fandme være godt dum i hovedet hvis man ikke kan se at palæstinenserne udnytter disse situationer til at fylde medierne med propaganda som skal skade Israels omdømme og give support til palæstinenserne.

    Man kan sige meget om israelerne men at de direkte skal være børnemordere, barbarere og krigsforbrydere ved eget valg er helt ude i hampen… Det er vist nogle titler som muslimer hyppigt selv kan rage til sig.

    Kommentar by Kim — 20. oktober 2015 @ 07:37

  22. Ved dannelsen af Israel, er det rigtigt at mange arabere flygtede til Jordan, Syrien og andre omkringliggende lande, men den historie vil aldrig hører er at lige så mange jøder måtte flygte den anden vej. Forskellen er at hvor Israel modtog og assimilerede jøderne fra de arabiske lande, så samlede de arabiske lande de flygtede arabere i lejre for senere at kunne bruge dem som pression mod Israel, den taktik må siges at være lykkedes.
    De arabere man så havde samlede i flygtningelejre, i stedet for at optage dem i landene omkring israel, døbte man så palæstinensere i 1964, indtil da var palæstinensere et ukendt begreb, de var slet og ret arabere, som alle de abdre arabere i de omkringliggende lande. Så den palæstinensiske nation er et nyt og kunstigt opfundet land og folk, opstået fordi de andre arabiske lande ikke ville følge Israels eksempel og assimilerer dem.

    Kommentar by Robert R — 20. oktober 2015 @ 07:53

  23. Jeg gad også godt høre om et land, hvor muslimer er i flertal, og hvor der leves i produktion og velstand. Nå, dream on. De er så ekstremt gode til ende op i intern og ekstern vold og til reproduktion, derefter er der kun knald i hætten.
    Muligvis derfor, de uhyre sjældent får Nobel-priser i forhold til deres enorme befolkning, og i så fald kun de ‘bløde’, fx Fredsprisen til Arafat, den gale terrorist. Vist også et par litteraturpriser, men så er det også sagt.

    Måske på tide, at Libanon, Gaza og omegn kommer med til Europæisk Melodi Grandprix?
    Kun retfærdigt, når Israel deltager.
    Og jeg ville undtagelsesvist se med, når disse deltagere optræder med en gruppe vrede knivsvingende mænd, ældre mænd med krumsabler og kvinder med bombebælter, der synger om jødernes snarlige død.
    Det ville være kostelig underholdning for fuld skrue.

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. oktober 2015 @ 07:56

  24. Dagens vits: En svensk borgmester (Umeå) vil fremover holde det hemmeligt, hvor kommunen vil indkvartere græshopperne, øh, flygtningene, øh, migranterne, for at undgå ildspåsættelser.

    Nå da, og svenskerne vil naturligvis ikke opdage, at voldtægtsraten, indbrudsraten og voldsraten i løbet af no time øges dramatisk….

    http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE8131627/Sverige-Endnu-et-asylcenter-er-sat-i-brand/

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. oktober 2015 @ 08:04

  25. @ 12 john

    Nu ved jeg ikke rigtig om man kan betegne dem som Brevik dræbte som børn! Jeg vil snarere sige unge mennesker.
    Mig bekendt, så omfattede lejren også en hetz mod Israel (plakater osv), endvidere gjorde løgnepressen (i Danmark + Norge) meget ud af, at det var kommende politikere der blev dræbt. Måske, og politikerne ved vi jo, de slæber bare i tusindvis uintegrerbare muslimer til landet, uanset befolkningens ønske.

    Der bliver snakket og snakket, der bliver skrevet og skrevet om problemerne med en befolkningsgruppe, nemlig muslimen, og der sker kun dette, at der kommer flere og flere til landet. Var det ikke snart på tide, at viljefaste danskere tog sagen i egen hånd?

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 20. oktober 2015 @ 08:56

  26. Enig med #7

    Kommentar by Winston Churchill — 20. oktober 2015 @ 09:04

  27. Enig med både #7 og #26. Islam er fandens værk!

    Kommentar by Torben F. — 20. oktober 2015 @ 10:36

  28. 16. John
    Det gør jeg heller ikke. Jeg har aldrig sagt at jeg billiger det.
    Det var så medalje side et.
    Hvad så med side to. Har du sat dig ind i den. ?

    For mig at se har du det ikke.!! Dvs du kommer med de samme følelsesfloskler.

    Det der med at springe over hvor gæredet er lavest har jeg ikke tildenser til for det gør man jo ikke når man ser det fra to sider.

    Breivik så på det således: side to. serveres. :)
    Ungdommen på øen var dem, som ville føre den uansvarlige indvandringspolitik videre derfor tog han til Utøja efter han sprængte bomben foran altinget, som for at aflede politiets opmærksomhed, Hvilket er strategisk rigtig.
    Det han udførte på Øen var og er ikke noget der passer mig og kommer aldrig til det.
    Men een ting til er: til tider er vold nødvendig. se blot på ytringsfriheden, den er stærkt under pres. jo jo vold betaler sig.
    Muslimer og de danske medløbere kan man ikke tale med.

    25. 26 og 27
    Fuld Enig

    For mig at se, er vold løsningen.

    Kommentar by Sindsro — 20. oktober 2015 @ 11:52

  29. Hussein Obamas barbarer er beordret i aktion, igen.

    Kommentar by Iznogut — 20. oktober 2015 @ 14:24

  30. @ 25 Enig! “Tyrken”, som Luther kaldte muhammedanerne, giver ikke andet end kvaler, dårligdom og terror! De skulle UD af civiliserede samfund!

    Ligesom tyskerne, som sagtens kan mønstre i titusindvis til højtråbende og vrede demoer, så bør både svenskerne og vi danskere til at råbe højt og forberede os på at skulle tage sagen i egen hånd en dag! Den dag kan komme, før vi aner. Hvem er beredt, for det er hverken politiet med de manglende skydefærdigheder eller PEZ med muhammedanervennerne.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 20. oktober 2015 @ 17:07

  31. Sindsro

    https://da.wikipedia.org/wiki/Altinget
    https://da.wikipedia.org/wiki/Stortinget

    Kommentar by Peter Buch — 20. oktober 2015 @ 19:51

  32. “Dialog med en sådan fjende til Islam og danske håndlangre er total nyttesløs”

    Det må jeg give Sindsro ret i. Hvis krig er det eneste sprog din fjende forstår, så nytter dialog ikke noget. Så er der ikke andet at gøre end at bekæmpe ild med ild.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 20. oktober 2015 @ 20:28

RSS feed for comments on this post.