22. oktober 2015

Dot undsiger BT’s seneste karaktermord: “I misbruger 5 linier fra et 4 sider stort ugeblads interview…”

Om seks uger skal vi endnu engang stemme om mere EU, og ikke overraskende er det tid til et karaktermord på nej-fløjens uofficielle leder Morten Messerschmidt. BT kommer ikke til at overgå ‘Hylder Hitler i Tivoli’-historien anno 2007, men mindre kan også gøre det. Udgangspunktet er, at Messerschmidt forlod sin kæreste i kølvandet på en krise hun gennemgik, efter hendes datter kom alvorligt til skade ved et biluheld.

Dot Wessmann kommenterer på Facebook.

“Skam jer BT, Ekstra Bladet og resten af jer underlødige medier..!
Jeg vil på ingen måde finde mig i, at I misbruger mig i jeres svinekampagne mod Morten.

Jeg har gentagende gang i løbet af de sidste 10 dage meddelt jer både i tale og på skrift, at jeg ikke har nogen kommentar, at jeg ikke vil være med til at ødelægge Mortens renomme på denne infame måder.

I misbruger 5 linier fra et 4 sider stort ugeblads interview til at skabe overskrifter i jeres egen avis, som om jeg har udtalt mig direkte til jer. Det er ganske uacceptabelt. De linier, I bruger, omhandler følelser, der opstod i juni måned. Morten og jeg har udredt mange misforståelser siden.

Forstå nu, at jeg kæmper for min datters fremtid, ikke for at ødelægge Mortens personlighed, karriere eller fremtid.” (Dot Wessmann på Facebook, 22. oktober 2015)

(BT, 22. oktober 2015, s. 6-7; Foto: Facebook)

“Så dukkede BT uanmeldt op ved min mors hoveddør. Jeg accepterer, at jeg skal hetzes. Men kunne pressen lade min familie i fred?” (Morten Messerschmidt på Facebook, 21. oktober 2015)

Oploadet Kl. 16:29 af Kim Møller — Direkte link12 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/70109/trackback

12 Comments »

  1. Wessmann ikke Weismann.

    Kommentar by Sigwar — 22. oktober 2015 @ 16:38

  2. Dem der stemmer for mere EU, er paradoksal nok i færd med at afvikle EU.

    Kommentar by k.m. — 22. oktober 2015 @ 16:55

  3. Hermed rettet (overtog en stavefejl fra anden side, argh).

    Kommentar by Kim Møller — 22. oktober 2015 @ 17:01

  4. MM skal bare nakkes og alt kan bruges / misbruges.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 22. oktober 2015 @ 17:48

  5. MSM hoppede også på Torben Lund´s løgnehistorie fra tivoli. Hvorfor skulle de så ikke misbruge en hvilken som helst udtalelse om MM.

    Lügenpresse!

    Kommentar by Santor — 22. oktober 2015 @ 17:53

  6. Kræver I etik og moral i boulevardpressen ?

    Kommentar by Gertrud — 22. oktober 2015 @ 18:34

  7. Denne historie er ligegyldig…lad os få debat om sværdmanden i Sverige..er han perker der er gået amok..? Nyhederne er gået totalt censur..er det en ægte svensker der har fået nok af islam invasionen? det er på tide at snakke alvorligt om disse ting…bilagsfnidder er blot fokusafsporing..

    Kommentar by Ivan den grusomme — 22. oktober 2015 @ 19:56

  8. Niks, han har iflg. Aftonbladet højre-radikale tendenser – men det glemte han tilsyneladende, da han gik ind på en skole fyldt med migranter …

    Sådan kan vi, der læse denne Blog, være så dumme. Ja, jeg forstår jo heller ikke hvad vores forsvarsminister bildte mig ind idag … Vi skal invadere Mali nede i Afrika, fordi det er “i vores egen interesse” – hvis vi ikke gør, så flygter alle Malinesere (eller hvad de hedder) herop. Hvis man kan forudse, at alle afrikanere nord for Mali flygter hertil, til lille Danmark, hvor ligger så alle de sikre lande, som politikerne fortæller os, at man nu vil sende migranter tilbage til? Med andre ord er der ingen steder at sende migranterne tilbage til. Sådan kan jeg være så dum – så dum som Mimi Stilling engang fortalte mig, at jeg var ;-)

    Kommentar by Steen — 22. oktober 2015 @ 20:28

  9. Nejsiger eller mindreeusiger. Det korte af det lange, er at han aldrig har talt for at vi skal melde os UD af eu’s forenede stater. Han kritiserer eu, og han gør det godt. Men han anbefaler ikke at vi skal udmelde os af føderationen.
    Han lever lige så meget på nas af skatteyderne, som alle andre hjerneskader på Christiansborg og omegn.

    Kommentar by Nielsen — 23. oktober 2015 @ 00:05

  10. Hvor er det stort af Dot Wessman, midt i sin personlige krise, med en meget syg datter, et parforhold der ikke kunne bære denne krise og alligevel arbejder og formår ikke at falde for Lügnerpressens karakter mord på Morten Messerschmidt.
    Hatten af!…….når nu Lügnerpressen har viklet sig så meget ind i den isislamiske hoved affaldssæk, så de intet ser, høre men godvilligt lyver og tier om virkeligheden.
    Må den statsstøttede Lügnerpresse skamme sig!

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 23. oktober 2015 @ 05:56

  11. Rendestenspressen har altid været rendestenspressen, inter nyt under solen!

    Kommentar by Robert R — 23. oktober 2015 @ 06:13

  12. Uanset om Morten M er en platugle eller ej stemmer jeg et rungende nej til mere EU diktatur. Og jeg er ikke alene. Og så må morten se at få orden i sagerne. Der er alt for mange nasseprinse i dansk politik. Og endnu flere i EU asyl cirkus.

    Kommentar by Ivan den grusomme — 23. oktober 2015 @ 08:58

RSS feed for comments on this post.