3. november 2015

Om støttekontoen ‘Francis the 3rd Milton Foundation’…

De fleste støtter efterhånden via Paypal, men for god ordens skyld. Jeg har skiftet bank, og støttekontoen Francis the 3rd Milton Foundation har fået nyt nummer: Alm Brand. Reg. nr. 7681 / Konto nr. 0007075195.

Føl dig endelig ikke forpligtet. Jeg har mit job ved siden af, og blogningen er blot et fritidsprojekt. Måske bliver det anderledes næste år…

Oploadet Kl. 11:53 af Kim Møller — Direkte link11 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/70362/trackback

11 Comments »

  1. What’s not to like?

    Bush er i forhold til ham en lyserød socialdemokrat. Hvis det stod til Milton så kylede de 200 krydsermisiler i hovedet på irakerne, og lavede hele Irak om til en parkeringsplads for US Army

    Nuke and pave.

    Kommentar by Træt — 3. november 2015 @ 12:43

  2. Her er hele posten om det afsnit afDDR’s propagandaserie “Ørnen” hvor ovenstående kommer fra: http://www.uriasposten.net/archives/2860

    Kommentar by Træt — 3. november 2015 @ 12:46

  3. Martin Krasnik til syrier i Danmark;
    Du taler som en indvandrer, ikke en flygtning

    https://www.youtube.com/watch?v=a30mv0Ub94Q

    Kommentar by Ung Konservativ — 3. november 2015 @ 16:49

  4. Hørt på Roses verden: på Balkan sover mange flygtninge ud i kulden og regnen … men hvor koldt er det på Balkan lige nu og regner det overhovedet? Efterhånden tror man ikke et eneste ord af hvad de siger

    Kommentar by Vejrprofeten — 3. november 2015 @ 17:31

  5. Francis the 3rd. Milton Foundation????????????????????????????????????

    Kommentar by dansker — 3. november 2015 @ 17:54

  6. Læs aviserne her til aften: NY MIGRANTREKORD – alle der støtter Fadbamsen har et medansvar! VÆLT LYKKE – kom så ind i kampen, Tulle, eller træd tilbage. Det er dine mandater der understøtter denne galning. Hvorfor har du accepteret de 1000 Ferkel-migranter? Læs enhver eneste artikel fra løgnepressen og overalt fremgår det, at vanviddet ikke stopper hér – der forventes lige så mange migranter til næste år. Kom så ind i kampen DF! Kræv at nye migranter skal bo i caffe-latte-kollektiverne på Frederiksberg og Østerbro, samt i villa-kvartererne nord for København. Indfør en flygtninge-skat, som man selv skal tilvælge – så kan vi se hvor mange der vil dette vanvid. Gennemtving grænselukning, sæt militæret ind, og få aktiveret politiet. Slut med politi der spiller hyggeonkel og knalder cyklister uden reflekser. Fyr alle politidirektører der har dette som let og overkommeligt resultatmål, så de kan få fedterøvstillæg. Kræv noget for dine stemmer, Tulle – vi gider ikke høre om endnu en femmer i petitrørs-tillæg til pensionisterne!

    Kommentar by Så slutter det — 3. november 2015 @ 18:50

  7. Enig med 5.

    Kommentar by Martin — 3. november 2015 @ 20:16

  8. Også enig med 5.

    Kommentar by Nielsen — 3. november 2015 @ 21:07

  9. Migranter, bekvemmelighedsflygtninge og menneskesmuglere har set, at Sverige og Tyskland er ved at bryde sammen, så nu kommer de alle til Danmark – 300 i går mandag – det er næsten 10.000 om måneden og over 100.000 på et år – svenske tilstande i Danmark!

    Fadbamsen og rødtoppens svar? – vi nedsætter integrationsydelsen – HAHAHA! – når alternativet er kaos og iskolde telte i Sverige og Tyskland vælger man Danmark!

    Statslige flygtningelejre nu!
    Ingen penge – kun kost og logi!
    Ingen permanent opholdstilladelse!
    Hjemsendelse af ALLE migranter!

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 3. november 2015 @ 22:23

  10. Tillykke med bankskiftet.
    Der er imidlertid noget helt galt med den økonomiske model her.
    Tag for eksempel den i en tidligere post omtalte Jerzy Sarnecki, professor i kriminologi og hyppigt anvendt tågeh… undskyld, jeg mener hyppigt anvendt ekspert i SVT. Han får med garanti professorløn, feriepenge, pensionsopsparing, måske endda et lille honorar af SVT for at vide ingenting og snakke sort i tomgang.
    Sammenlign så med Kim, Steen m.fl., kgl priviligerede fritidsbloggere. De får ingen løn, ingen feriepenge, ingen pension for at lave researchede, vidende, informative blogposter dag ud og dag ind.
    Der er omvendt proportionalitet mellem pris og kvalitet i denne sammenligning så det vil noget.
    De fleste butikker der anvender Jerzy Sarneckis forretningsmodel, dvs. høj pris, ringe kvalitet, overlever meget kort tid i branchen så han må på en eller anden måde have sat sig ud over markedsmekanismerne … hvordan mon han bærer sig ad?
    Vore bloggere har for så vidt også sat sig ud over markedsmekanismerne, men den anden vej rundt … bare de holder!

    Kommentar by monse — 3. november 2015 @ 22:43

  11. #5 Dansker.

    Hint : Det er en joke. Læs linket i posten!

    Kommentar by Santor — 4. november 2015 @ 06:44

RSS feed for comments on this post.