16. november 2015

Støttede terrorsigtet, drømmer om kalifatet: Synger til københavnsk mindearrangement for IS’ ofre…

I mandags afholdt ‘Boycot Israel’-segmentet Krystalnat-arrangementer flere steder i landet, og det burde ikke overraske at søndagens mindehøjtidelighed for ofrene i Frankrig, blev en opvisning i Islam-apologi. Arrangementets officielle Facebook-gruppe er tætpakket med muslimer der kritiserer den manglende henvisning til muslimske ofre, og man må sige at herboende muslimer virkelig mangler situationsfornemmelse.

Til arrangementet vrøvlede statsminister Lars Løkke Rasmussen om fælles værdier “på tværs af religion” og folk der forsøger at lave en “falsk skillelinje mellem Vesten og islam”.

Arrangementet afsluttedes meget passende med Isam Bachiri, der fornyligt har indtalt Islamisk Stats yndlingsbog som lydbog, og for nogle år siden støttede en af de tiltalte terrorsagen fra Glostrup. En mand der ifølge anklageskriftet var i besiddelse af en dvd med flere bombemanualer samt en præcis beskrivelse af, hvordan en fuldt funktionel terrorcelle skulle bygges op. Fra TV2 Online – Sanger får tårerne til at dryppe under mindehøjtidelighed.

“Mindehøjtideligheden for de mange dræbte under terrorangrebet i den franske hovedstad fik nemlig følelserne frem i folk i alle aldre. Det var sangeren Isam B, der tydeligvis rørte store dele af de mange mennesker, der var mødt op foran den franske ambassade for at mindes og ære ofrene for det angreb, der virker uforståeligt for mange, da han fremførte sangen ‘I Only Ask of God’:

He won’t let me be indifferent to the wars
It is a big monster which treads hard
On the poor innocence of people!

(Isam Bachiri til mindearrangement på Kongens Nytorv, 15. november 2015; Foto: Facebook)

“Massakren i Paris var et angreb på vestlige (friheds)værdier. Det viser terroristernes valg af gerningssteder tydeligt. I dag vælger Københavns Kommune så at holde en mindehøjtidelighed med deltagelse af sangeren Isam B, der i 2006 nægtede at optræde i tv med en sangerinde i korte ærmer, fordi bare kvindearme er forbudt ifølge islam. Det er godt nok yndigt.” (Journalist Poul Pilgaard Johnsen, 15. november 2015)

Hvem husker ikke nummeret I’ve Seen fra albummet Closer than veins (et stk. koranisk intertekstualitet, der handler om at Gud er nærmere menneskets end dets halspulsåre),hvor årstallet 1924 optræder som et markant årstal, der symboliserer noget, der er ganske trist, for Outlandish nemlig det osmaniske kalifats opløsning: ‘1924 feels distant like way before Christ’. Eller sangen Una Palabra, hvor Guds Sværd, ét af tidlig islams største generaler, også savnes: ‘Where the next Abu Dharr at? Where the next Khalid Ibn Walid aka Sayf-Allah at?’ Albummet prydes af det arabiske bogstav alif eller måske Guds sværd'” (Professor Thomas Hoffmann, 15. november 2015)

Oploadet Kl. 00:00 af Kim Møller — Direkte link34 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/70670/trackback

34 Comments »

  1. Hold da helt fast … Eliten er forfærdelig :(

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 16. november 2015 @ 00:07

  2. Løkke går helhjertet efter en kommisærpost i EUrabia. Han leflen for ækle kalifat-muslimer er ynkeligt.

    Når nej’et den 15. december er sikret kan det kun gå for langsomt med, at vippe den bedrager af pinden.

    Kommentar by Iznogut — 16. november 2015 @ 00:16

  3. Danskere er idioter der VIL bedrages.

    Kommentar by per — 16. november 2015 @ 00:23

  4. @ 1 Morten
    Eliten er ikke en elite!
    Det er den fornægtende klasse! Når vi angribes af muslimer, så krammer de muslimerne mere og mere – det skal nok hjælpe.
    På et eller andet tidspunkr må det gå op for dem at terror ikke bekæmpes med fakkeltog og tvivlsom sangkunst!

    Kommentar by Robert R — 16. november 2015 @ 00:40

  5. Min kone siger, at jeg ikke skal stole på alt, jeg læser på nettet. Dejligt, så nu går jeg glad i seng. Hvis det var sandt, hvad Kim refererer, ja så ser det jo håbløst ud!

    Kommentar by Jakob — 16. november 2015 @ 00:42

  6. Sir Winston Churchill: “Appeasement is like feeding the crocodile in hopes that it will eat you last.”

    Kommentar by Hodja — 16. november 2015 @ 00:43

  7. Jamen, det er vitterligt utroligt. En krigerisk kalifattilhænger, der blot mener, det er de forkerte, der har fremgang med deres kalifat, er vores “muslimske stemme”.

    Jeg ser også på Facebook, at mine mere PK Facebook-venner citerer muslimske autoriteter, der fordømmer terrorangrebet. Autoriteter, der er tilknyttet konkurrerende organisationer – og de PK ser det ikke!

    Men det, at de ikke ser det, skal tjene dem til undskyldning. Thi ingen er forpligtet ud over sine evner. Hvis man ikke har begreb skabt om, hvad der er klogt, og dermed, hvad der er klogere end andet, kan man heller ikke tage imod belæring desangående.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 16. november 2015 @ 02:07

  8. Yrk, tilstedeværelsen af denne ‘kunstner’ var så rigeligt til, at jeg holdt mig væk fra mindeværkstedet i går. At Løkke Rasmussen så også lige fik hældt vand ud af ørerne kan næppe overraske.

    Denne ‘kunstner’ kan åbenbart ikke lide bare kvindearme (100 mod 1 på, at det kan han godt, blot kan også lige kan f med dem), en hykler uden lige som alle andre arabere osv.

    Løkke Rasmussen, en nar du altid ved, hvor du har: “En falsk skillelinje mellem Vesten og islam”?? Næ, hr. statsmedister, den findes skam, ikke på grund af Vesten men som følge af islam.

    Kim Møller, du overrasker jævnligt med dine oratoriske talenter: “…og man må sige at herboende muslimer virkelig mangler situationsfornemmelse.”

    Tak for, at du orker.

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. november 2015 @ 06:05

  9. Det ser ud til at flere og flere vågner fra den “glade” drøm om at islam er fredens relegion… Bedre sent end aldrig… :-)

    Kommentar by ny kommentator — 16. november 2015 @ 07:11

  10. Hvis de nu virkelig prøvede, kunne de så lave et mere absurd støttearrangement? Det her er jo bare blevet endnu en anledning til at håne de sidste fornuftige mennesker i landet.

    Kommentar by Phil — 16. november 2015 @ 07:13

  11. Hvorfor bliver Danske politikere ikke bare væk fra den slags?

    Hold afstand fra alt hvad der har med Islam at gøre!

    Kommentar by Sigwar — 16. november 2015 @ 07:14

  12. Nåh, måske skrev jeg forkert: Islam B hedder han jo.

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. november 2015 @ 07:46

  13. Hvad skal der til, før de politisk korrekte idioter indser, at vi ER i krig mod muhamedanismen??
    Jo længere idioterne, der desværre ofte har magten, er i deres dumme benægtelsesfase, jo længere varer det før vi kan begynde at forsvare os mod den overhængende dødsfare vi befinder os i. Hver dag vælter tusinder muhamedanere ind over Europas grænser og hver eneste af dem udgør en alvorlig trussel, idet de tilbeder deres hæslige kampskrift og endda klar til at dø for dette kampskrift.

    Kommentar by Knud Madsen — 16. november 2015 @ 08:42

  14. Den lede islamist har sikker fået en pæn sjat for at spille.

    Kommentar by Johnson — 16. november 2015 @ 09:09

  15. Jeg så også TV i aftes, bare ved synet af dette for mig helt ukendte band, blev det som en rygmarvsrefleks grebet efter fjernbetjeningen.
    I det hele taget at mindes de faldne, sammen med dem der bærer ansvaret for at de faldt, grundet laden stå til eller direkte bekæmpelse af dem, der ikke vil have ondets rod islam ind i landet, er jo helt absurd.

    Kommentar by Menig 442 — 16. november 2015 @ 09:30

  16. Landets statsminister ved intet om islam. Det er rystende.

    Kristendommen og islam har INGEN fælles værdier…

    Kommentar by Jern Henrik — 16. november 2015 @ 09:31

  17. Denne type perversion er tidstypisk:

    http://www.jpost.com/Diaspora/In-Sweden-a-Kristallnacht-commemoration-without-Jews-432498

    I Umeå ville man holde en Krystalnat-mindehøjtidelighed, men ikke have jøder med. I stedet ville man fokusere på at støtte den aktuelle (muslimske) immigration:

    “On the event’s Facebook page, organizers wrote that the “rally should be seen as a defense of Umeå as a city of openness towards people with different culture, religion and sexual orientation.

    As well as support for those forced to flee from war and hopes for a future in Umeå.”

    The Facebook post combined with the alleged decision not to invite the Jewish community led one local to post on the group stating that this year’s event constituted “memorial hijacking.””

    Kommentar by M — 16. november 2015 @ 09:42

  18. Det er vel også snart tid til muslimsk julefrokost på borgen.

    Kommentar by P — 16. november 2015 @ 09:52

  19. Hvis man virkelig ville have mindedes massemordet med stil, skulle man have inviteret et dansk klezmerband! Det ville have givet bedre musik og sendt den helt rigtige besked til jihadisterne.

    A propos: Bataclan er en jødisk-ejet koncertsal der har afholdt mange pro-israelske arrangementer og derfor i årevis har modtaget trusler og chikane.

    http://www.jihadwatch.org/2015/11/main-target-in-paris-jihad-attack-jewish-owned-bataclan-theater-frequent-target-of-muslims-and-bds-groups

    Kommentar by M — 16. november 2015 @ 09:52

  20. @M Den lille detalje at det er jødisk-ejet har ALLE medier meget belejligt undgået at nævne. Det tror jeg at der er mange der ikke vidste, men selvklart det øger sandsynligheden for at de har valgt netop det sted at angribe af alle spillesteder i Paris.
    Jamen godt man har Internettet, den slags var ALDRIG kommet frem de første par dage på DR feks. Det censurerende statsstøttede PBS-Medie.
    Sikkert heller ikke Tv2 det første stykke tid(ret skal være ret, måske har de bare ikke gidet grave lidt dybere).

    Kommentar by Endnu en vantro — 16. november 2015 @ 10:05

  21. Der er så en anden der skriver at de jødiske ejere solgte stedet i September. Måske vidste terroristerne det ikke, de var nok ikke opdaterede på den detalje.

    Kommentar by Endnu en vantro — 16. november 2015 @ 10:09

  22. Det siger desværre intet om de titusindvis af offentlig forsørget islamister i Mohammedanmark, men det siger alt om danskerne.

    Vi er igen i krig med islams muslimer og deres tilhængere, og det er vores forbandede pligt, at planlægge hvad vi skal gøre for at vinde den.

    Kommentar by Fritz — 16. november 2015 @ 10:20

  23. Må jeg foreslå den svenske sangerinde Saga til næste arrangement?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Saga_(singer)

    Det kan meget vel blive aktuelt før vi aner det. Og det kan jo være Isam B er “optaget” andetsteds til den tid? Måske blandt de 70 jomfruer hans religion lover martyrer

    Kommentar by redneck — 16. november 2015 @ 10:29

  24. Jeg godt kunne tænke mig, at Isam Bachiri og resten af Outlandish langt om længe tager navnet alvorligt, så de søger at undgå at opfatte sig selv som udlændinge i et fremmed land. Det kan de gøre ved at flytte langt væk fra Danmark f.eks. til der, hvor en af dem stammer fra og så kan de jo skifte navn til Inlandish.

    Kommentar by T. H. — 16. november 2015 @ 11:09

  25. #2 – husk nu for Guds skyld at det er d 3. December du skal op at stemme nej ;)

    Kommentar by Phil — 16. november 2015 @ 11:18

  26. @24 hvad betyder et nej egentligt? Vi har jo allerede defakto indledt samarbejdet med tyskland på flygtningeområdet? Luskelars skulle jo bare lige en tur til Mutter Merkel, så var grænsekontrol den dårligst tænkelige løsning på migrantinvasionen og Tøse-Tulle tør ikke bruge hans mandater

    Kommentar by redneck — 16. november 2015 @ 11:26

  27. “Arrangementets officielle Facebook-gruppe er tætpakket med muslimer der kritiserer den manglende henvisning til muslimske ofre, og man må sige at herboende muslimer virkelig mangler situationsfornemmelse.”

    Det er stort den samme debat, som som proffesionelle antiracister presser ned over afroamerikanere i USA. Læs ‘monokultur’ Se også kommentarerne ht tp://monokultur.dk/?p=15993

    Ekstra udgave af Rushys Roulette, lige nu 10.05-12.00. Hver at høre, Bla. blev der i første time talt om Saudiarabificering af muslimske lande – lige nu om KKK.
    ht tp://www.radio24syv.dk/programmer/rushys-roule

    Kommentar by anno — 16. november 2015 @ 11:27

  28. Folket er generelt ligeglad, for der kommer jo snart en ny iphone.

    Kommentar by m — 16. november 2015 @ 12:36

  29. Der var en god grund til, at proletariatet blev holdt i kort snor engang…. I dag er proletariatet kommet til tops, qua det forlorne demokrati. Alle viser de, hvilket elendigt stof de er gjort af, og det gælder både flæbende Bette-Lars fra Græsted, Gestampo, Pestager, Søren Vatpind m.fl. Vi er et land uden ledere…

    Christian den 4. ville have gjort kort proces med de såkaldte ‘flygtninge’, og landets grænser ville være blevet forseglet.

    Kommentar by Andersine — 16. november 2015 @ 14:37

  30. @ 5 Hahaha! Sjov kommentar :-)

    Kommentar by Andersine — 16. november 2015 @ 14:40

  31. @ 26 God kommentar, Redneck! Jeg er skuffet over DF! De er slappe.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 16. november 2015 @ 14:48

  32. jeg er fra Brøndby strand de der kan nøjagtig rende mig skråt op,Brøndby er blevet overtaget af disse røvhuller

    Kommentar by Ginette Lindbaum — 16. november 2015 @ 18:01

  33. FUCK HJEM MED JER skide tabere

    Kommentar by Ginette Lindbaum — 16. november 2015 @ 18:02

  34. Sang de ikke Kringsat af fjender?
    Hvem stod bag arrangementet?

    Kommentar by Nordsjælland — 17. november 2015 @ 05:17

RSS feed for comments on this post.