17. november 2015

EU-udenrigschef F. Mogherini: Vi trues ikke bare af terror, men også af ‘frygten for mangfoldighed’

Hvis det er åbenheden der har givet Europa udvikling, så burde Centralafrika vel være endnu længere fremme. Her er grænserne jo flere steder illusoriske. Fra TV2 Online – EU-chef: Frygten for mangfoldighed kan ødelægge Europa.

“Frygten for mangfoldigheden i dagens Europa kan skabe så mange spændinger, at det ødelægger vores samfund indefra, advarer EU’s udenrigschef, Federica Mogherini, mandag efter et udenrigsministermøde i Bruxelles.

Efter weekendens blodige attentater, der kostede mindst 129 mennesker livet i Paris, er hun nervøs for, at ‘de europæiske samfund kan tro, at det er mangfoldighed, der svækker os og truer os’.

– Det er faktisk frygten for mangfoldighed, der kan ødelægge vores samfund indefra. Og det er en anden frygt, vi står over for, sammen med den meget konkrete og skræmmende trussel, vi har set i Paris’ gader, siger hun.”

(Federica Mogherini til EU-pressemøde, 16. november 2015)

“One fear that I have is that European societies, might think that its diversity can weaken us or threaten us, well actually is the fear of diversity that can destroy our societies and this is another treat we are facing together with the very concrete, very scaring one that we have seen on the streets of Paris last Friday night. So it is a cultural, political response that we also need, keeping the nature of open societies that make Europe what it is.” (Federica Mogherini, Europa.EU, 16. november 2015)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/70732/trackback

62 Comments »

  1. Gud fri mig vel et tågehorn…. Men på den anden side, så er alt hvad der kan ødelægge/nedlægge EU, kærligt velkomment…. Mange forudser at Europas National grænser er lukkede, inden for et år… FARVEL… Til Schengen og EU…. Og Arabiseringen af Europa… Vi har fået NOK…

    Kommentar by ny kommentator — 17. november 2015 @ 14:14

  2. “Frygten for mangfoldighed” !
    Hun tør ikke engang sige hvad det hedder !

    Kommentar by mb — 17. november 2015 @ 14:21

  3. Kynisk undertrykker af virkeligheden i en “højere sags tjeneste”, eller blot ikke klogere end en fisk?

    Kommentar by Henrik Wegmann — 17. november 2015 @ 14:23

  4. Det var ikke åbenhed for nye ideer, der skabte Europa, men evnen til at diskutere alle ideer og forkaste de dårlige.

    Kommentar by Nils — 17. november 2015 @ 14:27

  5. Gu er vi da ej bange for mangfoldighed. Det er islamisternes terror, der skaber frygt og ikke så underligt efter de mange angreb på vesterlændinge vi efterhånden har set her i Europa. En del EU-mennesker har en særdeles kynisk foragt for velbegrundet frygt hos vesterlændinge.

    Kommentar by Liva — 17. november 2015 @ 14:38

  6. Tillad mig at oversætte hvad hun siger: “Erfaringen med den af os påtvungne mangfoldighed kan opløse EU, og så mister jeg mit job”.

    Kommentar by Per — 17. november 2015 @ 14:39

  7. Er der forresten ikke en der lige gider at indsætte hendes “europa har brug for politisk islam” tale her? Jeg tror den stod på snaphanen.dk på et tidspunkt, det er svært at begribe hvor sindssyg hun faktisk er før man har læst den.

    Kommentar by Per — 17. november 2015 @ 14:43

  8. Den der Allerslev sætning kan man lige forstå, men resten af det hun siger på videoen, er et sådant teknokratsprog at jeg ikke aner, hvad hun mener.

    Kommentar by Josef K — 17. november 2015 @ 14:43

  9. Der er åbenbart sindssygt mange muslimer i bruxelles, det vidste jeg ikke: http://denkorteavis.dk/2015/166716/

    Kommentar by Per — 17. november 2015 @ 14:55

  10. ekstrabladet.dk/nyheder/terror/overblik-saa-meget-terror-har-islamisk-stat-begaaet/5831691

    2015 Paris x 2
    2015 Beirut
    2015 Russisk fly
    2015 Tog mellem Amsterdam og Paris
    2015 Kuwait
    2015 Sousse
    2015 Saudi Arabien
    2015 Tunis
    2015 København
    2014 Sidny
    m.fl

    Kommentar by Liva — 17. november 2015 @ 15:11

  11. Vi trues ikke bare af terror, men også af det politisk kleresi EU-udenrigschef F. Mogherini, der vil påtvinge os at betale for destruktion af vore europæiske lande.

    Nu skal EU have sat alle politiske og mediemæssige kræfter sættes ind for at holde fast i selvmordskursen. Alle der er imod, kaldes den onde højrefløj, modstand mod islamisk dominans kaldes at være imod mangfoldighed, kritik af religionen islam kaldes racisme og fremmedhad, migranter benævnes flygtninge, kriminelle indvandrere kaldes de unge, osv.

    Kommentar by traveler — 17. november 2015 @ 15:12

  12. Jeg leverer gerne den spændetrøje hun burde puttes ind i,
    og et stykke gaffatape for munden.

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 15:24

  13. Hun lyder barnligt umoden.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 17. november 2015 @ 15:27

  14. Siger hun…. og kører derefter hjem til strandvejs palæet med vagter for enden af vejen, og deler sine tanker med sin trotkist overbeviste særling af en mand. Desuden er vi ikke bange for mangfoldighed, jeg er ikke bekymret over hverken polakker afrikanere kinesere eller for den sags skyld folk fra mellemøsten, jeg er bare bange for islam og for vestens regeringer.

    Kommentar by detersåtrist — 17. november 2015 @ 15:41

  15. Mon det var frygten for mangfoldigheder der var de sidste tanker i hovederne på koncertgæsterne i Bataclan?

    Forestil dig ligge på gulvet ved siden af dine kære og høre hvordan terroristerne kommer nærmere….og skyder hver 3. i rækken…..

    Joeh, det skal nok passe, frygten for mangfoldighed er virkelig det største problem… BANG…. der røg min kæreste

    Kommentar by redneck — 17. november 2015 @ 15:44

  16. Det blev så et NEJ! 3. december – et nej til sindssyge kællinger som Federica Mogherini

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 17. november 2015 @ 16:02

  17. Citat af Cherif El-Ayouty, hans “pressemeddelelse” fra maj måned, som flere af jer sikkert husker:

    “Jeg har modtaget mange trusler og har i den seneste tid holdt mine taler under et stort opbud af politibeskyttelse; sommetider med helikoptere, pansrede køretøjer og specialstyrker. Da jeg måtte optræde iført skudsikker vest forstod jeg absurditeten i, at skatteyderne pålægges op til flere millioner kroner i omkostninger, hver eneste gang jeg selv og andre mennesker af samme opfattelse udøver vores grundlovssikrede ret om ytringsfrihed.

    Endnu mere forrykt er det, at mine modspillere ikke kun er islamister o.l. men etnisk danskere, som jeg prøver at hjælpe til at sikre deres grundlag for videre sameksistens. Mange venstreorienterede har åbenbart intet imod, at Danmark bliver opslugt i mængden og dens ældgamle og stolte kultur oversvømmes og ledet imod glemslens mørke.

    Jeg takker, alle jer, der igennem årene har støttet mig i alle mine bestræbelser på forståelse for min beslutning. Jeg ønsker, at de mange andre, der fører den samme kamp, har styrke nok til at fortsætte forsvaret for vores land.” citat slut

    ***

    Det lykkedes ikke venstrefløjen at ødelægge Danmark på egen hånd, men så kom muslimerne – og NU går det stærkt.
    Jeg fatter ikke Mogherini får sig selv til at sige så meget lort fra en talerstol, få dage efter den største massakre begået i Frankrig i nyere tid.
    Lars Løkke siger man følger situationen time for time!!! javel så –
    men når en ellers robust herre som Cherif El-Ayouty trækker sig på grund af politisk terror op til et valg i Danmark, så trænger regeringen til at se indad, og få styr på de bøller der sætter demokratiet ud af kraft.

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 16:09

  18. PC propaganda. Slagter ‘frygten for mangfoldighed’ måske folk ned i hobetal??? Nej, det gør den ikke.

    Det er det samme når PC folkene skal finde ‘hvid racisme’. Det er sjældent idag og stort set 100% benignt. Så de finder på imaginær racisme og imaginære forbrydelser: ‘microaggressions.’ Amerikanske colleges hvor det er ‘racisme’ at tre fire hvide taler sammen uden en sort i samtalen. Eller ‘ældre damer der rynker på næsen på Østerbro.’ Det er det rene idioti. Men det har et formål: ødelæg, ja udryd, vestlige samfund. Det er PC. Og kællingen her er en forræder.

    Kommentar by Moran ya Simba — 17. november 2015 @ 16:12

  19. Endnu et medlem af den bindegale elite udtaler sig. Her er det Federica Fims!

    Kommentar by Sigwar — 17. november 2015 @ 16:23

  20. Nyt tågehorn giver lyd fra sig.
    http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/gitteseeberg/ECE8220968/Grøn-omstilling-–-også-for-at-undgå-terror/
    “Sidste uges vederstyggelige terrorangreb i Paris og Beirut har ud over deres voldelige afstumpethed mindst én anden ting til fælles: De er i udstrakt grad finansieret af indtægter fra salg af mellemøstlig olie og gas.”

    ***
    Efter min mening er olieindtægter det eneste der holder røven oppe på Mellemøsten. Hvis vesten fra den ene dag til den anden går over til vedvarende energi, får vi en flygtningestrøm der gør den nuværende til en dråbe i havet.

    Det var som da man i begyndelsen af 1900tallet opdelte det tidligere landområde Palæstina i en jødisk del og det vi i dag kender som Jordan.
    Jøderne var dengang et mindretal på omkring 15% men skabte lynhurtig velstand og fremgang, mens det muslimske nabolag ikke kunne slå en prut uden først at kigge i Koranen(det kan de stadig ikke)

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 16:40

  21. Hun er jo svensk – gennemfører bare det svenske eksperiment i EU-regi.

    Kommentar by Per747 — 17. november 2015 @ 16:46

  22. Nej, hun er jo italiensk – ligner og opfører sig jo totalt som en svensker…

    Kommentar by Per747 — 17. november 2015 @ 16:47

  23. Kommunistisk Internationale.
    Påfaldende at EU-udenrigschef F. Mogherini er tidligere aktiv revolutionær italiensk kommunist – ligesom den tidligere portugisiske maoist José Barroso formand for EU-Kommissionen 22.11.2004 – 31.10.2014 og det tidligere medlem af Danmarks Kommunistiske Parti (DKP) statsminister fra 3.10.2011 til 28.6.2015, Helle Thorning-Schmidt. Medlem af Europa-Parlamentet 1999-2004. MA i europæiske studier, Europakollegiet, fra 1992 til 1993. Gift ind i en adelig engelsk EU-pamper mange-millionær familie.

    Kommentar by A-mad — 17. november 2015 @ 17:15

  24. Er Enhedslisten ikke bare Danmarks Kommunistiske Parti i nye klæder ?
    Enten var det Frank Aaen eller Per Clausen der sagde: “vi er vel stadig kommunister”

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 17:32

  25. Ad 7 Per. Er det dette, du tænker på:
    http://new.euro-med.dk/20150701-eu-kommissionen-bekender-for-forste-gang-at-politisk-islam-dvs-shariaen-skal-vaere-europas-fremtid.php

    Det er så lidt og så ringe, sådan en høj repræsentant er i stand til at tænke og argumentere. Men det kommer sig af, at når man repræsenterer de herskende(s) meninger, så møder man ikke modstand og behøver ikke at argumentere. Det hele er selvsagt. Nu gælder det om at overbevise os om, at terroren intet har med islam at gøre – og at ødelæggelsen af det væsentligste, vi har, vores fredelige hverdag, ikke skyldes de åbne grænser med muslimsk masseindvandring til følge.

    Hun kæmper for en “mangfoldighed”, repræsenteret af en monokulturel muslimsk kultur og religion, der afviser menneskers selvstændighed, ansvar og frihed. Det modsatte af mangfoldighed, som jeg intet har imod.

    Kommentar by Niels P. — 17. november 2015 @ 17:41

  26. Puh ha, snak om en klam landsforræderisk so. Hun er i Helved-Pestager ligaen.

    Kommentar by Nielsen — 17. november 2015 @ 17:57

  27. Det siger ALT om deres prioriteter at de er ude for at forsvare den utopi der har forårsaget Paris angrebet, for blodet dårligt er tørt. Mange idioter (de fleste mennesker er idioter og det opdagede jeg først da jeg selv fattede at vores samfund såmænd er igang med at blive slettet fra kortet) tror at ‘vores ledere vil jo kun det bedste.’ Hvis nogen her skulle være stupide nok til at tro det så vil jeg lige give en kort reminder fra naturhistorisk museum’s arkiver:

    INGEN landdyr har nogensinde været mægtigere i fysisk styrke og klør. En elefant er en dværg ved siden af en voksen brachiosaurus. En løve, eller isbjørn eller hvem i nu tror er det stærkeste landrovdyr idag, er et lille harmløst tøjdyr ved siden af en tyrannosaurus. MEN, dinosaurernes utrolige styrke var overgået af deres ufattelige dumhed. Stegosaurus, en planteæder ca. på størrelse med en moderne indisk elefant, havde en hjerne på størrelse med en valnød… Og hvor er dinosaurerne idag??

    Hvis vi er dumme nok til at falde for PC propagandaen så kommer vi til at gøre dinosaurne selvskab. I de uddødes klub.

    Kommentar by Moran ya Simba — 17. november 2015 @ 18:01

  28. Og så lige det indlysende!

    Der er en grund til at hun kaldes EU-udenrigschef. Der er nemlig ingen EU-borgere der har valgt hende. Hun “nedstammer” direkte fra EU-embedsværket der er en selvsupplerende enhed man kun kan blive medlem af hvis man har “de rigtige meninger”.

    Så jeg forstår godt Per747´s forvirring ang. hende ophav. Hun kunne nemlig lige så godt være Svensk.

    Kommentar by Santor — 17. november 2015 @ 18:26

  29. Hvorfor sparker vi ikke bare alle muhammedanere ud af Danmark? Vi er sgu ikke for kloge. http://shoebat.com/2015/11/17/british-survivor-of-muslim-terrorist-attack-at-bataclan-theatre-says-isis-terrorists-tortured-wounded-victims-by-slitting-their-stomachs-with-knives/

    Kommentar by Nielsen — 17. november 2015 @ 18:35

  30. #7 Her er den – man tror jo næsten ikke sine egne øjne ;-)

    http://snaphanen.dk/2015/07/03/federica-mogherini-said-what-about-political-islam/

    http://snaphanen.dk/2015/07/28/mogherini-will-change-europe-into-an-islamic-hell/

    Mogherini’s basic statement on islam reads as follows:

    “Islam holds a place in our Western societies. Islam belongs in Europe. It holds a place in Europe’s history, in our culture, in our food and – what matters most – in Europe’s present and future. Like it or not, this is the reality. ( . . .) With the European project, after World War II, not only we accepted diversity: we expressed a Desire for diversity to be a core feature of our Union.”
    [ Hjernevasken er fuldendt – hun aner åbenbart ikke, hvad ordet
    “diversitet” betyder ;-) Det betyder altså ikke, at man bare uden videre skal acceptere hvad som helst … ]

    “We need to show some humble respect for diversity. Diversity is the core feature of our European history, and it is our strength. ( . . .) For this reason I am not afraid to say that political Islam [!!!!!] should be part of the picture.”

    Kommentar by Bjovulf — 17. november 2015 @ 18:45

  31. Forøvrigt er det islam vi er i krig med, ikke den enkelte muhammedaner.

    Kommentar by Hans Und — 17. november 2015 @ 19:33

  32. Hun har mere ret end hun aner. Essensen af islam er netop frygten for og hadet til mangfoldighed. Det er vi i den grad truet af.
    Men bortset fra det er hun ikke ‘naiv’. Hun er sygelig afstumpet og forstyrret med det forsvar af islam i Europa, hun tidligere har leveret.

    Kommentar by Margrethe — 17. november 2015 @ 19:40

  33. Goethe havde et andet syn på hvad der gjorde Europa til Europa.

    “Europa” sagde han “blev grundlagt på vejen til Santiago.”

    Det betyder: på pilgrimsvejen til Sankt Jakobs grav i Spanien. Goethe mente at to ting: en fælles kristen identitet og et fælles forsvar mod islam bandt europæerne sammen.

    Spørgsmålet er om ikke han havde ret… og om ikke Europas fremtidige skæbne afhænger af de samme to ting som for tusind år siden. Som man kan konstatere: I samme øjeblik vi slap dem af syne, begyndte Europa at smuldre.

    En anden tænker, T. S. Eliot, havde dette at sige om emnet i 1931:

    “The World is trying the experiment of attempting to form a civilized but non-Christian mentality. The experiment will fail; but we must be very patient in awaiting its collapse; meanwhile redeeming the time: so that the Faith may be preserved alive through the dark ages before us; to renew and rebuild civilization, and save the World from suicide.”

    Nu kommer det sammenbrud. Tab ikke troen.

    Kommentar by M — 17. november 2015 @ 19:55

  34. Fodboldkamp, Tyskland-Holland aflyst i Hannover og stadion er evakueret.

    Danske folkeskoler får terrorberedskab !!!

    Mange danskere er sgu naive, og forstår ikke det budskab Søren Espersen kom med.

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 20:05

  35. Angela Merkel plus andre politikere måtte også forlade stadion i Hannover.

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 20:26

  36. Reporter på tysk tv siger det kunne dreje sig om en bilbombe gemt i en “rettungswagen” ambulance

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 20:32

  37. Rødvinskommunist og pæstilenserelsker: http://www.europe-israel.org/2014/11/de-gaza-a-la-catalogne-lhypocrisie-insupportable-de-leurope-par-michael-freund/

    Kommentar by Hodja — 17. november 2015 @ 20:36

  38. dementi – den tyske sender N-TV, som jeg har kørende i baggrunden siger nu at Merkel ikke var ankommet til stadion, som først oplyst

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 20:40

  39. @37 Hun ser opstemt ud, som en lille skolepige der får taget et foto med sine store idoler.

    Kommentar by Johnson — 17. november 2015 @ 20:47

  40. Jeg mindes ikke, at hun har stået på en stemmeseddel, hvor jeg kunne sætte mit kryds – ergo anerkender jeg hende ikke, som andet end endnu en skrigeskinke – ja, enig med nr. 39

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 17. november 2015 @ 21:10

  41. Sprængstofeksperter i aktion ved stadion, og alle biler på vej væk derfra undersøges.

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 21:16

  42. Jeg er nok i højere grad ramt af ‘frygten for enfoldighed’…

    Kommentar by hestetyv — 17. november 2015 @ 21:16

  43. Federica Mogherini kan da bare flytte en tur i ghettoen. alt det hun siger er så politisk korrekt. der er massere eksempler på at det ikke bliver en succes ,med multi kultur. vi skal bare stoppe med at frygte . vi føler frygten ,og råber op , og skifter adfærd . men flertallet det tavse ,det politiske korrekte flertal etc , de holder kæft , og spiller teater , og prøver at give os frygt følere statist roller , i deres teater. den er jo gal , og nu mere der bliver lagt låg på = historien gentager sig.

    Kommentar by giraffen — 17. november 2015 @ 21:26

  44. 42 lol det sandt …!!! -rødt flertal+ eu magt = islam flertal. = nul røde + nul blå + nul eu. !!!! omg . !!!

    Kommentar by giraffen — 17. november 2015 @ 21:33

  45. Tysklands indenrigsminister Demaiziere har holdt pressekonference
    og sagde, at oplysninger om et terroranslag mod stadion kom ret sent, og at situationen i Tyskland generelt er alvorlig.

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 21:44

  46. For en gangs skyld er jeg bedre informeret end Ekstra Bladet.

    Tysk tv meddeler at der IKKE er fundet sprængstof i den omtalte (falske) ambulance.

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 21:49

  47. Lidt info om damen.

    http://www.forbes.com/profile/federica-mogherini/

    https://da.wikipedia.org/wiki/Federica_Mogherini

    Kommentar by Frank Hagmann — 17. november 2015 @ 21:56

  48. Tyske myndigheder holder kortene tæt til kroppen, som om de har fået oplysninger fra “insidere”, hvis identitet
    og arbejde indenrigsministern ikke kan/vil afsløre, af hensyn til efterforskningen.

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 22:12

  49. Jeg er klar over sagen i Hannover er off-topic, og dog- når Mogherini snakker om terror må det være tilladt at følge den trussel Hannover er udsat for.

    Kommentar by k.m. — 17. november 2015 @ 22:17

  50. Tør jeres øjne, danskerne har selv valgt at være slaver af den akademiske eussr snotklat til Federica Mogherini.

    Og lad os endelig få mere af muslimernes festfyrværkeri, ja det var sku tider dengang de var i stand til at vælte højhuse, men det virker som at de muslimske gedekneppere er ved at falde af på den.

    Kommentar by Fritz — 17. november 2015 @ 22:29

  51. M — 17. november 2015 @ 19:55

    Som sædvanligt, spændende kommentar.

    Kommentar by Moran ya Simba — 17. november 2015 @ 22:38

  52. Sammen med 379 andre “almindelige danskere” deltog jeg i øvrigt i “Folkehøringen” i Århus denne weekend, arrangeret af Folketinget i samarbejde med DR og Gallup. Målet var at belyse danskerne syn på Retsforbeholdene. Hvilke argumenter for- og imod sidder vi inde med?

    Til formålet var vi delt op i grupper som skulle formulere de spørgsmål, vi først skulle stille til de fremmødte EP-medlemmer. Næste dag skulle partiernes formænd, inkl. Lars Løkke møde op og svare på lignende spørgsmål. På grund af terroren i Paris kom i stedet andre MF’ere.

    Selvom det ikke havde direkte relevans for retsforbeholdene, forsøgte jeg netop at presse et spørgsmål igennem om Mogherinis tidligere udsagn ” der er plads til politisk islam i Europa” (= IS). Jeg hørte INGEN politikere få kulturchok og gå i bro over hendes vanvittige udsagn. INGEN. Derfor tørstede jeg efter, for rullende kameraer at trænge igennem med det faktum, og spørge dem, hvordan vi skulle tolke deres tavshed i denne sammenhæng.

    Der var desværre ikke opbakning i gruppen til at fremføre spørgsmålet. Sådan er demokratiets spilleregler nu engang. Men det glædede mig at konstatere, hvor åbenmundet islamkritikerne efterhånden tør være, hvilket jeg erfarede i min gruppe af mennesker, jeg aldrig havde mødt før. Det glædede mig også at høre, at klapsalverne rungede anderledes højt, når de politiske modstandere af et ja den den 3. december, havde fyret deres retmæssige bredsider af, over for Morten Helweg og lignende uhyrligheder…

    Kommentar by Margrethe — 17. november 2015 @ 22:56

  53. PS.
    Hvad fanden er der nu galt med at vores muslimske venner bomber tyskland, lad dem dog endelig fortsætte. Det ender måske med at vi får det tilbage som pølsetyskerne har stjålet fra os, og som de danske landsforrædere på christiansborg aldrig har krævet tilbage.

    Kommentar by Fritz — 17. november 2015 @ 22:59

  54. Nu er hun gammel kommunist, og hverken kommunister eller nazister lytter jeg til.
    Men vi er ikke bange for mangfoldighed, vi lever i fred med hinduer, buddhister, jøder, daoister, yazidier, voodo tilbedere, asatroende, folk med diverse kinesiske religioner, kristne, både katolikker og protestanter og alle mulige andre religioner, men vi lever ikke i fred med muslimer!

    Kommentar by Robert R — 17. november 2015 @ 23:06

  55. En ganske betydelig del af de mest rabiate politikere i Vesten er kvinder. Feminister kan glæde sig over de i det mindste på dette parameter langt overstiger 40 %.

    Kommentar by Ung Konservativ — 17. november 2015 @ 23:07

  56. Krig er fred.

    Frihed er slaveri.

    Uvidenhed er styrke.

    Islam er mangfoldighed.

    Kommentar by M — 17. november 2015 @ 23:09

  57. 10. Liva,
    Det var sku godt at du ikke havde lavet en liste over muslimernes terror angreb, for så havde du fyldt Kim’s database :)

    Kommentar by Fritz — 17. november 2015 @ 23:36

  58. @ 55 ung konservativ
    Det er virkeligt underligt, for meget feministiske kvinder vil være de første og fleste ofre hvis kalifatet tog over! Feministerne må have en stærk dødsdrift.

    Kommentar by Robert R — 18. november 2015 @ 07:13

  59. >31 Hans Und
    Det er jeg ikke sikker på du har ret i.

    Kommentar by Nielsen — 18. november 2015 @ 08:46

  60. Ærlig talt blev jeg noget forvirret over den “diversity”, der var i kommentar-reaktionerne til Mogherinis tale juli 2015, men fandt heldigvis i mængden frem til to links fra juli-måned.
    Mogherini frygter, at den folkelige frygt for mangfoldighed, multikultur, som hendes EU har presset ned over os, og som bl.a. ses i Urias-hverdagshistorie om fremmede taxa-chauffører, skulde ødelægge Europa indefra. Jamen, det var selvsagt også bevidst meningen fra EU-politikernes side. Også politiker-naivitet har sine grænser! Med den første godtagelse af “multikultur” med love om racisme, diskriminering, hetz etc. fik man accepteret islam som èn af mange kulturer, ikke noget særligt, ikke noget at hefte sig ved…. Og derfra videre til alt andet, for og imod, pro et contra….
    Multikulturen er sandelig ikke ligegyldig! Den er et våben imod os…! Del og hersk!

    Kommentar by Gertrud — 18. november 2015 @ 10:53

  61. Uhadada, så hørte i vel også Gabi Schmidt i deadline i går???

    Der er vi altså på parat-retorik og sinke-niveau!

    Kommentar by cicero — 18. november 2015 @ 11:41

  62. […] kunne Uriasposten referere EUSSR udenrigskommisær, den islamofile trotskist Federica Mogherini […]

    Pingback by Undskabens Hotel — 19. november 2015 @ 10:43

RSS feed for comments on this post.