15. august 2009

Politibetjente beskudt i Vollsmose – “Når politiet åbner ild, så åbner Vollsmose ild…”

Multikulturen blomstrede i Odense natten til fredag. Fra Fyens Stiftstidende – Skud mod politiet og biler i brand.

“Uroen begyndte ifølge Fyns Politi ved 21.30-tiden, da en patrulje ville standse en sort BMW på Vollsmose Allé. Føreren var ikke interesseret i at tale med politiet og stak af. Politiet forsøgte at stoppe bilen, og det udviklede sig til en biljagt ud ad Skt. Jørgens Gade, hvor en parkeret bil blev ramt af BMW’en, uden at biljagten sluttede af den grund.

Videre gik det mod Rosengårdcentret, inden turen endte tilbage i Vollsmose, hvor føreren af BMW’en mistede kontrollen og forulykkede ved rundkørslen ud for Bøgeparken…

Føreren var kortvarigt bevidstløs, og politiet tilkaldte straks en ambulance. En stor gruppe mennesker stimlede sammen, og der var en ophidset stemning. Da der blev kastet med flasker mod politiet, tog betjentene den forulykkede bilist med i patruljevognen…

Uroen fortsatte i Vollsmose ud på de små timer. Mindst to biler blev sat i brand, og det samme gjorde en hæk. En patrulje fra lokalpolitiet forsøgte at dæmpe gemytterne, men betjentene måtte fortrække, da en stor flok mennesker truede dem.

– Betjentene fortæller, at de har set mundingsild fra otte til 10 skud. Men om der er skudt direkte mod dem, er ikke til at sige, siger vagtchefen.”

Opdate. Fra samme avis – Vollsmosebørn lærer at hade politiet (15/8-09).

“Klokken var 23, da han fik opringningen torsdag aften. “Skyderierne er i gang”, lød beskeden, og han måtte skynde sig af sted fra sin lejlighed i Egeparken.

Sådan er det nemlig. Selvom Malkit læser på universitetet og holder sig fra kriminalitet, så er sammenholdet mellem ham og de andre borgere i Vollsmose uovertruffent…

Denne gang var optøjerne forbi ved et-tiden om natten, men Malkit forudser, at det ender med et brag.

– Vi har våben i Vollsmose. Masser af våben. Maskingeværer, sprængstoffer, pistoler og alle de våben, du overhovedet kan forestille dig. Det er kun et spørgsmål om tid. Når politiet åbner ild, så åbner Vollsmose ild, og så bliver der for alvor kaos og ghettotilstande, siger han.

Indtil da træner flere af kvarterets unge mænd sig op i brug af håndvåben…

– Hver fredag tager de ud til Agedrup og øver sig. Og nogle gange ude bag Vollsmose. De vil forsvare sig mod racisme og nazisme, forklarer Malkit.

Netop racismen ligger til grund for det dybe had mod politiet, mener Malkit.

– Alle i Vollsmose hader politiet. Unge og gamle. Forældrene lærer endda deres børn op til, at politiet er ondt, fortæller han.

Oploadet Kl. 06:48 af Kim Møller — Direkte link66 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/7096/trackback

66 Comments »

  1. Ja så har muslimerne beskudt dansk politi, og det bliver ikke sidste gang. Nu har de jo set at det er ganske risikofrit. Politiet trækker sig blot. Med dette pinlige tilbagetog har de tydelig vist at de ikke længere magter opgaven. Det er i situationer som denne at vi skal indsætte forsvaret og Hjemmeværnet. De kan i det mindste forsvare sig selv, og erobre området tilbage.

    Kommentar by Danskeren — 15. august 2009 @ 07:52

  2. Dansk politi har aldrig haft til opgave at skulle kunne imødegå bagholdsangreb med automatvåben. Det er ganske enkelt ikke en opgave for almindelige betjente, men derimod en opgave for soldater.

    Kommentar by lars — 15. august 2009 @ 08:09

  3. Berigelsen i Odense er desværre regelmæssig. Selv kører jeg af og til forbi Vollsmose ud igennem Åsum, for derfra at køre via gamle kerteminde landevej. Kerteminde har nemlig en udemærket badestrand.

    Jeg kører imidlertid ikke igennem Vollsmose, selvom det er ret ufarligt om dagen, medmindre jeg har udenbysgæster der gerne vil på sightseeing. Vollsmose er for det første en gang øjenbæ, for det andet render der altid snesevis af top-til-tå indpakkede hættemåger rundt og det vender sig ærlig talt i maven på mig, når jeg ser dette barbariske udtryk for islam i min by. Vollsmose er afgjort ikke en del af den moderne verden. Vollsmose tilhører den tredje verden og det gør mig deprimeret, at se hvordan den tredje verden gennem dens forposter barbariserer Danmark.

    Verden er blevet vendt op og ned. Barbari bliver hyldet og udbredt, mens civilisation bliver udskældt og nedtrampet.

    Nazister og fascister marcherer endnu engang i gaderne med støvletramp, bølleoptøjer, trusler og alt hvad ellers dertil hører. Eneste forskel er, at idag kalder de sig socialister (læs: voldsforherligende pøbel), antiracister (læs: antidanske racister), antifascister (læs: meningsundertrykkende fascister) og multikulturelle (læs: monokulturelle antidemokrater).

    Rødfascisterne har forenet sig med islamfascisterne og de har magtfulde støtter i SF og S.

    Jo, fascismen marcherer i Danmark og den har aldrig været farligere end nu, men samtidig har modstanden mod fascismen heller aldrig stået stærkere end nu, paradoksalt nok takket være rødfascisternes indsats i folkeskolerne, hvor de godt nok indoktrinerede os i socialismens “lyksaligheder”, men dog samtidig lærte os at genkende en fascist. Ulykkeligvis for rødfascisterne er det nu denne erkendelse af fascismens væsen, der vender sig imod dem selv. Deres elever ser nu nemlig, at vore lærere selv var en del af det fascistiske uvæsen, de advarede os imod.

    De fleste danskere kan faktisk så nogenlunde skelne skidt fra kanel, måske fordi de fleste danskere ikke er akademikere (skal nævne, at jeg selv har en kandidatgrad, hvilket ikke er noget jeg er stolt af) – de fleste danskere kan derfor også udemærket se enhedslistens stormtropper i København som det de er – nazismens og fascismens arvtagere – brunskjorter på march.

    Idag marcherer de for islamisk imperialisme og kolonisering af Danmark, for et par år siden marcherede de for retten til at stjæle andres ejendom, i morgen???? Tjaa, hvem ved.

    De vil møde stadigt hårdere modstand og de københavnske kommunister=fascister vil, efterhånden som deres blodige revolution skrider frem, møde stadigt hårdere modstand.

    Denne gang vil vi ikke se tavse til – fascismen skal ikke få lov atter engang at tilsmudse Danmark med sit ækle væsen.

    Kommentar by Mackety — 15. august 2009 @ 08:39

  4. PS. Bør måske tilføje, at jeg ikke opfordrer til vold, men til i første omgang politisk og økonomisk modstand.

    Jeg ved jo af erfaring, at idioterne på venstrefløjen ikke kan læse indenad, så det er bedste ikk at efterlade nogen misforståelser, som røvhullerne kan hænge sig i.

    Undskyld mit sprog, men de ting der foregår i DK lige nu pisser mi ærlig talt seriøst af. :(

    Kommentar by Mackety — 15. august 2009 @ 08:45

  5. Pss. undskyld også for stavefejlene. Tastaturet har det med at flytte rundt på bogstaverne hver gang jeg er vred :)

    Kommentar by Mackety — 15. august 2009 @ 08:46

  6. Det vækker stor opmærksomhed at muslimer skyder mod
    politiet.
    Det bør det ikke.
    Muslimer har skudt mod danskere i årevis.
    Lav-intensiv borgerkrig kaldes det.

    Kommentar by pk — 15. august 2009 @ 09:02

  7. Som sædvanlig har det danske politi ikke en hujende fis af forståelse for hvad de er oppe imod. Danske politikere vil nu foretage den sædvanlige snurretopsøvels: “Hvad har vi da gjort galt og hvor har vi fejlet?”, og mantraet “integration” og “det er kun nogle få der optræder sådan”, “man skal ikke dømme det store fredelige flertal….”, og så selvfølgelig: “Vi må sende flere penge, mange flere penge og pædagoger og lærere og socialarbejdere og flere penge og flere socialarbejdere og flere penge og flere recourser…..”.

    Og intet vil hjælpe. PUNKTUM.

    Disse “enkeltstående episoder” vil kun eskalere og gradvist blive værre og værre. Flere og flere skudepisoder og bomber mod politiet. Samtidig med flere og flere “enkeltstående episoder” mod sagesløse og – først de svageste – de handicappede, fulderikkerne på gaderne, grønlænderne, kvinderne, og langsomt mod “almindelige danskere.

    Islam ikke er i vesten for at eksistere sammen med og på lige fod med andre religioner og andre kulturer. Islam er i Vesten for at nedbryde og ødelægge vores frihed og vores kultur og indføre sharia og islamisk kultur. Punktum.

    Wake up and smell the coffee.

    Kommentar by Limewoody — 15. august 2009 @ 09:22

  8. #3 “PS. Bør måske tilføje, at jeg ikke opfordrer til vold”

    Det gør jeg heller ikke, men jeg opfordre til SELVFORSVAR !

    Kommentar by M109 — 15. august 2009 @ 09:49

  9. Her er et scenarie som det KAN forekomme:

    2009-2012: Voldsomt stigende kriminalitet begået af udlændinge, stigende episoder med bandekrig. Politiet magtesløse. Politikerne spilder pengene på integration i stedet for at fokusere på politi og retsvæsen. Danskere anvender i stigende grad private sikkerhedsfirmaer.

    2012-2014: Optrapning mellem “danske grupperinger” og indvandrerbander. Politikerne kalder det stadig bandekrig. “Gated communities” i Danmark.

    2015: “Bandekrigen” bliver til Borgerkrig (minder om Bosnien/Libanon) og privat retsorden opstår (Vehmgericht/Roy Bean). Flere og flere muslimer vælger frivillig repatriering.

    2016: Ny dansk politisk orden. Udstrakt grad af repatriering af muslimer. Sandhedskommision. Retsopgør med kollaboratører.

    2017: Frihedskampen slut.

    Kommentar by Sigwar — 15. august 2009 @ 09:51

  10. #8

    Og lad mig tilføje at jeg heller ikke opfordrer til vold, men går ind for selvforsvar og nødværgeret. Indlæg 8 skal ses som “fremtidsforskning”.

    Kommentar by Sigwar — 15. august 2009 @ 09:54

  11. Lad os nu få den EU afstemning!

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 10:09

  12. Der er en ting, jeg er ret sikker på ville hjælpe:

    At suspendere ’sociale’ ydelser som konsekvens af asocial opførsel.

    Hurtigt og uden det helt store i appelmuligheder. Det er jo ikke deres penge, der tages fra dem, men skatteydernes. Derfor må vi have ret til at standse betalingerne, når sjakalerne går amok.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 15. august 2009 @ 10:21

  13. Zepahupcoptimos, du ved godt at regeringen aldrig vil give os den afstemning. De er hunderædde for at få et nej – mens deres højt betalte jurister allerede har givet dem det svar, de ville have.

    Skindemokrati…

    Kommentar by Henrik R Clausen — 15. august 2009 @ 10:37

  14. Vollsmose-naboer vil væk, men kan ikke:

    http://www.berlingske.dk/article/20090814/danmark/90814113/

    Kommentar by Anne Larsen — 15. august 2009 @ 10:51

  15. Henrik R;
    Så sandt.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 10:59

  16. Nogle der ved hvor meget DR får i cash?

    Kunne man ikke lave en rimelig solid bandepakke for disse penge? Der trænger godt nok til at blive ryddet op i Nørrebro, ved Gellerup, i Vollsmose, og i Ishøj.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 11:06

  17. Retsstaten står ved en vigtig skillevej nu… Bliver der sat personel ind, som matcher de kriminelle, og som stopper dem? Eller vælges dialog, ikke-konfrontation, eller en anden form for apati? Hvis det bliver det sidste, så vil skud mod politiet gå hen og blive lige så hverdagsagtigt, som likvideringer i “bandekrigen”. Dem læser vi om i en notits langt inde i avisen, og skænker dem kun et skuldertræk.

    Kommentar by Mallebrok — 15. august 2009 @ 11:26

  18. Sort BMW.

    Jeg har nok set det, når jeg midt på dagen er kørt til møde et andet sted i byen. Så har jeg meget ofte holdt ved siden af en sort BMW af dyreste type, fyld med arabere med armene hængende ned af bilens sider. Synet er altid suppleret af enerverende dunkende lyde fra bilens lydanlæg.

    Selv kører jeg i en 14 år gammel rusten lille Fiat. Det er, hvad jeg har haft råd til. Og nu hvor jeg er blevet pensioneret, belønner danskerne mig så yderligere ved at give mig mindre i folkepension, end de tager i skat fra min egen opsparing til mine gamle dage.

    Det er klart, at araberne ikke kan respektere os. Mennesker, der behandler deres flittige og pligtopfyldende medborgere så ringe, som flertallet af danskerne behandler deres medborgere, kan kun påkalde sig foragt. Danskerne fortjener fuldt og helt den foragt, der ligger i, at de fremmede svindlere og bistandsnassere skyder efter deres politi. Politiet har jeg imidlertid ondt af. De er uskyldige.

    Bare nedtur. Ikke andet.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 15. august 2009 @ 11:49

  19. Oh Danmark. Politiet må trække sig tilbage på grund af utilpassede sjakaler med deres automatvåben…for tænk, hvis hr. betjent skulle komme til at pløkke en af dem, så var den store røde vridemaskine startet, og det sædvanlige hykleriske hylekor (læs: MSM) havde stemt i igen igen. Der bliver talt om amerikanske tilstande herhjemme.
    Hvornår kommer de amerikanske tilstande til politiet?
    Var ovenstående begivenheder sket i USA, så kan man love for, at de lømler havde været til at se lige igennem. Det er KONSEKVENS. Man skyder på politiet, så må man regne med, at de kan finde på at skyde igen. Bare ikke i DK, hvad skal det dog ikke ende med? Var det ikke på tide at starte en aftale om en slags udvekslingsophold dansk og amerikansk politi imellem? Så kan der blive ryddet op herhjemme, og de danske betjente kan blive af-feminiseret, som de er blevet herhjemme af de vatpansere, der troner sig i toppen. Dialog MY ASS…
    Et gammelt ordsprog siger “Ej kan man tale bødlen fra at udstå sin gerning”. Og det kan med rette bruges i sammenhæng med Danmarks epicentre for mellemøstlig bøddelkultur.

    Kommentar by Silent defender — 15. august 2009 @ 12:15

  20. Jeg får lyst til at stille op til kommunalvalget. Kan en 24 årig ung mand uden nogen som helst politisk erfaring godt gøre det?

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 12:43

  21. Citat fra dagens JP: “Det er meget alvorligt, at der er blevet skudt med skarpt mod politiet. Men vi opfatter det som en spontan, enkeltstående hændelse…..” udtaler Fyns politi.
    Jo,de er så spontane, så spontane der i Vollsmose.
    Et suk: Kunne vi ikke blive enige om generelt at afskaffe udtrykket “indvandrer”, når vi nu alle ved, at det i de fleste tilfælde er arabere, det drejer sig om.

    Kommentar by lechaim — 15. august 2009 @ 12:50

  22. “Men vi opfatter det som en spontan, enkeltstående hændelse…..” udtaler Fyns politi.”

    Så er det jo godt at politi-forbundets formand, Peter Ibsen, tør tage bladet fra munden, og fortælle os hvilken fremtid der venter os i det engang så fredelige Danmark:

    http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-24354359.html

    Kommentar by JensH — 15. august 2009 @ 13:28

  23. der var engang et skønt hyggeligt afslappet dk, hvor at folk kunne gå rundt på gader og stræder uden at skulle frygte for deres liv og levned…
    Dette er en saga blot…..kbh minder mere af alt om Chicago under sprut forbudet.
    Jeg har ikke noget imod at samfundet skal være en smule multikulturelt,bare ikke dem med middelalderlig taberkultur for øje. men det viser sig gang på gang at mange 2g i DK ønsker at vi skal underkaste os deres “lov”, blive til et kalifat….jeg har mange gode bekendte og kollegaer som er muslimer….og de tager kraftig afstand fra alt dette, for når det kommer til stykket er der ikke en stor forskel mellem bibelen og koranen, desvære er det blevet sådan at ligesom Den katolske tro i gamle dage anvende inkvisitionen som pressionmiddel til at kontrollere poppelen, således sker det idag med den del af de yderligående fraktioner indenfor den muslimske tro….en form for Muslimsk inkvisition!
    Og det sker i et Kristent land??
    Det der skete igår i Odense er starten på enden hvis vi ikke sætter en hård stopper for de primitive kamelklappere som tror at de kan opfører sig som de var på med anatolske højslette, det de gør er bare en undskylding for at ødelægge og manifestere sig……de søger mediernes fokus og på den måde at skræmme os…..
    Man skal bare ignorere dem og ikke lade dem få taletid tid medier……og i fred få dem som ønsker os og vore Familier ondt..ud af vores land.
    …..der vil komme et 5 korstog…..og vi vil sejre….hvis ikke…er vi alle fortabt…men det vil der!!!

    Kommentar by pure dane — 15. august 2009 @ 14:22

  24. Fyr Peter Ibsen, Per Larsen, og resten af de skvat, og skift dem ud med et rigtige mandfolk eller kvindfolk.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 14:26

  25. Nogen der vil læse noget koncentreret vrøvl og bindegale konspirationsteorier?

    Kik forbi http://www.information.dk/199360

    Favorit øjeblik er, da en debattør mener at den “totalitære” stat giver støtte fra Kunstfond til Loonie Kongen Erwin for at sløre sintotalitarisme overfor offentligheden.

    Kommentar by Es — 15. august 2009 @ 14:38

  26. Silent defender # 19

    Var det ikke bedre, at sende de utilpassede amerikanere hjem, hvor de kan møde rigtig modstand ?

    Ironi !

    Kommentar by Janette Lund — 15. august 2009 @ 14:54

  27. Fuldstændig grotesk. Betjentene skulle have gjort én eneste ting. Besvaret skudene.

    Hvis vores politikere havde nogen som helst interesse i at bevare Danmark som et forholdsvis fredeligt land, så skulle sådan en hændelse føre til officiel undtagelsestilstand i området og hjemmeværnet burde sættes ind. Intet mindre. Og hvis de ikke vil det, så må de sørge for at udruste politiet ordenligt, så de næste gang ikke skal flygte, men forsvare sig selv.

    Kommentar by Michael Jensen — 15. august 2009 @ 15:05

  28. På den anden side, ville det måske være bedst at evakuere ikke-muslimer fra Vollsmose, erklære området for tabt, bygge en mur rundt omkring og sætte vagter.

    Fra Lars Hedegaard og Mogens Camres “1400 års krigen” om hvordan muslimerne erobrer nye områder.

    “Et vigtigt element i metoden er at “sakralisere” det område, muslimer ønsker at fravriste de vantro. Det sker bl.a. ved opførelse af moskeer, afholdelse af muslimske ceremonier og demonstrationer midt i ikke-muslimsk område – som f.eks. fredagsbøn på Københavns Rådhusplads – og paradering af muslimsk signalpåklædning på gader og stræder og i officielle sammenhænge. Næste trin er væbnet kamp for at forsvare det nyvundne område mod ikke-muslimske myndigheders forsøg på at hævde statens autoritet. Der er derfor, man mange steder ser tilsyneladende uforståelige angreb på f.eks. brandfolk og redningsmandskab, der prøver at trænge ind på et territorium, som muslimer betragter som deres. Har ummaen én gang bemægtiget sig et område, er det ikke tilladt at opgive det igen. Skulle det gå tabt, er det en pligt for muslimer at generobre det, selv om det skulle vare indtil verdens ende – som Jusuf al-Qaradawi har udtrykt det.
    Af samme grund er det også meningsløst, når f.eks. den danske stat investerer milliarder for at komme ghettoiseringen til livs, så længe den lader den islamiske ideologi være uantastet og tilmed udtaler sin respekt for den. Koncentrationen af muslimer inden for visse afgrænsede områder er netop forudsætningen for, at ummaen kan erobre og beherske dem, og skulle det lykkes at sprede den muslimske befolkning, betyder det blot, at nye ghettoer opstår.”

    Kommentar by Michael Jensen — 15. august 2009 @ 15:20

  29. Massiv islamisk indvandring gør intet godt. Abselout intet.

    Løkke følger blot EU, som siger at indvandringen er et must. Og Løkke får udbetalt sine millarder af EU som “tak”. Sådan hænger de sammen at vi er i EU, vis man skærer det ud i pap. Ligesom med de andre lande.

    DR er ejet af regeringen for at tone de massive problemer ned, gennem løgn og tankekontrol. Derfor får meningsdannende medier som Politiken blandt andet også støtte.

    Folkeskolen er også et symbol på induktion. Retssektoren er i ledtog med multikulturalisterne, straffene for imigranter skal være så milde som muligst, så de kan blive ved med at fuldføre deres planer. Kunstnere og andre “rigtige mennesker” med rabiate holdninger understøttes med penge, og er dømt til et liv i luksus, så de har overskud til at være meningsdannere.

    Et stortset alle danskerne er med sikkerhed IKKE med på denne idé. Men strukturmæssigt er vi indrettet sådan at de andre overnævnte kan få lov at diktere med Danmark, som de har lyst til.

    Kommentar by John — 15. august 2009 @ 16:08

  30. 3.Mackety

    Lige først dette om, at du ikke er stolt af din kadidatgrad.

    Jeg er heller ikke “stolt” af den kadidatgrad jeg har, men jeg er sågu da meget tilpas med den – og det bør du også være med din!

    Det er denne lettere nedgøren af os selv der efterhånden er blevet symptomatisk for ikke bare det danske samfund, men hele det europæiske.

    Og det er denne krakelering i, næsten ødelæggelse af, vores egen selvforståelse og selvrespekt med den deraf følgende manglende glæde over egen kultur, som muslimerne udnytter ganske fermt.

    Jeg tror ikke et eneste øjeblik på, at muslimerne selvstændigt har fundet denne svaghed ved europæerne, men at de er blevet hjulpet frem til denne erfaring af deres allierede, den europæiske venstrefløj!

    Men måske bærer den adfærd muslimerne fremviser kuren mod vores, europæernes, elendige selvopfattelse i sig, nemlig at vi på et tidspunkt vedgår os, at vi ikke vil finde os i deres adfærd mere.

    Kommentar by Vivi Andersen — 15. august 2009 @ 16:32

  31. Vi har våben i Vollsmose. Masser af våben. Maskingeværer, sprængstoffer, pistoler og alle de våben, du overhovedet kan forestille dig. Det er kun et spørgsmål om tid. Når politiet åbner ild, så åbner Vollsmose ild, og så bliver der for alvor kaos og ghettotilstande

    Fyens Stiftstidende: Vollsmosebørn lærer at hade politiet

    Kommentar by Mallebrok — 15. august 2009 @ 16:37

  32. Er det ikke bare at indse, at det danske politi ikke magter alle opgaver. Så lad os bruge dem til det de er bedst til, fx at følge andefamilier over gaden, holde foredrag i skoler og børnehaver, dirigere trafikken osv.
    Vi kan i stedet for leje nogle professionelle folk til de grove ting(det vil også være billigere), for at få ryddet op i de landsdækkende ghettoer. Der skulle vist være nogle engelske folk, der er eksperter i den slags arbejde. Eller endnu bedre, en håndfuld Gurkha soldater. En håndfuld af dem kan rydde en hel ghetto for uønskede elementer på en enkelt nat(kræver en del oprydnings arb. næste morgen), men de behøves ikke pistoler og tåregas og alt det der krigs udstyr som vores politi har. Det eneste en Gurkha bruger er hans kniv. OBS. en Gurkha svare til 500 politifolk +BS.

    Kommentar by Fritz — 15. august 2009 @ 16:56

  33. Det er ikke fra politiet eller borgmesteren, vi får at høre hvad der foregår og forestår. Måske er det fra Malkit, en universitetsstuderende i Vollmose:

    “Vi har våben i Vollsmose. Masser af våben. Maskingeværer, sprængstoffer, pistoler og alle de våben, du overhovedet kan forestille dig. Det er kun et spørgsmål om tid. Når politiet åbner ild, så åbner Vollsmose ild, og så bliver der for alvor kaos og ghettotilstande, siger han. Indtil da træner flere af kvarterets unge mænd sig op i brug af håndvåben.”
    http://www.fyens.dk/article/1299686:Odense–Vollsmoseboern-laerer-at-hade-politiet

    Kommentar by Niels P. — 15. august 2009 @ 17:04

  34. Nå, måske skulle jeg gøre KADIDATgraden om, når jeg ikke kan finde ud af at skrive KANDIDAT !

    LIMEWODY

    det du skriver i 7. er meget præcist !

    Muslimerne er ikke i Vesten af andre årsager en den forpligtigelse de er pålagt af Allah – JIHAD.

    Den JIHAD som muslimer til enhver tid skal udøve indtil hele kloden er underlagt Islam.

    Er du gammel og/eller syg, er du for ung, er du undtaget udøvelsen af Jihad´en.

    Jeg begriber ganske udmærket, at der mumles i EU-krogene om, at man skal gøre som amerikanerne der har forbudt de offentlige myndigheder at skrive om og anvende bl.a. ordet JIHAD.

    For vidste befolkningerne i både Europa og de øvrige Vestlige lande hvad JIHAD står for ville de sikkert ikke tage indvandringen af muslimer til vores lande så relativt roligt som de gør.

    Selvfølgelig eksisterer der muslimer som er ankommet til Vesten fordi de ville væk fra Islam som den udøves i deres egne oprindelseslande.

    Men det betyder ikke at de samme muslimer IKKE gerne medvirker til Islamiseringen af de vestlige lande.

    Og de, der benævnes som Moderate/kulturmuslimer er så tavse, at de lige så godt kunne være ikke-eksisterende !

    Ingen af disse grupperinger skal vi regne med hjælp fra i kampen mod islamiseringen.

    Det er og bliver vores egen kamp.

    Et af de væsentligste skridt i denne kamp som forlængst er indledt er, IKKE at give efter for krav muslimer stiller til os og vores samfund.

    Uanset hvor lille og ubetydelig et krav vil synes, så er det et led i noget meget, meget større nemlig JIHAD`en, der føres mod vestlige lande fra islamisk side.

    JIHAD´en…

    skal trækkes frem i lyset og dens betydning skal beskrives med samt de områder hvor den foregår.

    Det vil i praksis sige alle mulige områder, lige fra skolemaden til finansverdenen.

    Kommentar by Vivi Andersen — 15. august 2009 @ 17:09

  35. Så har jeg lige købt et DF-medlemskab. Synes i burde køre det samme. Det er de eneste der tør tage kampen op med islamisterne. Det er ligemeget, om man kommer til møder og sådan. Det kan bare ses som økonomisk støtte. Kun 150 kroner om året. Det er intet.

    http://www.danskfolkeparti.dk/Bliv_Medlem.asp

    Køb et. Fordi frihed ikke kan gøres op i kroner og ører, som LA ellers tror.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 17:41

  36. gøre

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 17:43

  37. Ja i USA ville de have sat hele beredskabet ind og ryddet området indtil gerningsmanden var fanget. Dansk Politi og deres ledelse sucks! Men kør en morgen uden cykel lygte, så er fanden løs..

    Kommentar by Hans L — 15. august 2009 @ 18:20

  38. Så har Fyens politi anholdt en 35 årig mand i forbindelse med skyderiet mod politiet i Vollsmeose. Den 35 årige mand har -surprise, surprise- indvandrerbagrund:

    http://www.berlingske.dk/article/20090815/danmark/90815021/

    Lad os håbe de har fat i den rigtige, og at denne kulturberiger ikke har Dansk statsborgerskab.

    Kommentar by JensH — 15. august 2009 @ 18:40

  39. @37,
    Lad os håbe han glider på en sæbe med håndjern på og han falder ned af en trappe og ikke rejser sig op igen.

    Kommentar by Peter — 15. august 2009 @ 18:48

  40. I indlæg 10 skulle der have stået indlæg 9 (mit eget).

    Hvad er det med rækkefølgen? Det virker igen igen som om der rykkes rundt ex post.

    Kommentar by Sigwar — 15. august 2009 @ 18:56

  41. Velinformerede blog, Hr. Møller. Er fast læser og fan.

    Selvom det efterhånden er år siden jeg forladte det lille land med de mange øer, føler jeg stadig en vis patriotisme.
    Oregon er en herlig stat, men min indre viking lider når den ser udviklingen på sin gamle hjemmefront. At poliet er blevet reduceret til civile som intet kan stille op. Patetisk og samtidigt frygeligt. Majoriteten af danske mænd må være totalt umpumpet for testosteron, og fyldt til randen med estrogen. Vikingerne havde rendt sig i graven vis de så hvad der var sket med deres elskede land.

    Man undres også hvorfor meningstyrannerne stadig styrer gildet ad nauseam. Nu har de gjort det siden 68. Det forekommer mig som et stok konservativt fortidslevn.
    Det er direkte bizart og ækelt fremhæve en bestemt mening over en anden, især når meningen ingen har at tale med. Og sågar belønne den med penge fra uenige borgeres lommer, og et par monopolistiske statsejerskaber der agere som reklamersøgler for Islam, og de voldsfacistioide på den ekstreme venstrefløj.
    Går vi bare et par generationer tilbage var det dagligdagen i Tyskland, Soviet, Italien, og Spanien. Fascismen når den blomstre allermest.
    Det burde have været fortid siden murens fald. Men kan se det stadig
    lever i bedste velgående. Skal fremtidige generationer ikke have løgn, og simpelt nysprog smidt med sutteflaksen må I handle. Og det skal gå stærkt. I kan med at ligge taktikker fra i dag af.
    Jeg lever uforpligtet uden tvangslicens. Noget der også kan blive en del af jeres dagligdag, og resten af befolkningens, vis I én gang for alle ligger hjernerne i blød.

    Til sidst en lille tankesamler fra en kristen estisk herre. En ægte, modsat de parodier til præster på Nørrebro.
    http://www.youtube.com/watch?v=QtFPdBUl7XQ

    Thor.

    Kommentar by Thor — 15. august 2009 @ 19:16

  42. Held og lykke med kampen.

    Kommentar by Thor — 15. august 2009 @ 19:37

  43. 26

    “Fuldstændig grotesk. Betjentene skulle have gjort én eneste ting. Besvaret skudene.”

    Nej, uha da, det må de da ikke. Fy da. Det er en helt anden komedie melodi der spiller hos politiet i Danmark. Politichefter klæder sig f.eks. i lyserøde skjorter eller lilla ditto og betjente klædes ud i shorts og kortærmede skjorter og cykelhjelm eller de går med skilte på ryggen, hvor der står dialog polis. Nå, nej, det er jo svenskerne. Men at klæde betjente i kortærmede skjorter og shorts er lige så Lille Per-agtig fjollet som det er at sætte dialogskilte på ryggen af dem.

    Flere vestlige lande fremstår som lande der gør grin med egne betjente. I England skal kvindelige betjente nu have den religionspolitiske og diskriminerende hijab på hvis de besøger moskeer og kvindelige betjente skal også som et dialog projekt prøve at have den religionspolitiske og diskriminerende burka på (de skal vist endnu ikke prøve at blive straffet hvis de tager burkaen af).

    Det er ubehageligt at se hvor dårligt politiet behandles af myndigheder i den multikulturelle fiktions ånd og efter skyderiet i Vollsmose siger politiet så oven i købet, at der er sikkert dér. Siger politiet også det til de udsatte betjentes familier og børn og forældre? At betjente er sikre i Vollsmose, hvor der skydes efter dem? Boligforeningen der har boliger i Vollsmose kan godt se problemet i Vollsmose, men tilsyneladende ikke politiet. Det mener jeg er usolidarisk med de betjente, der har en udsat arbejdsplads bl.a. i Vollsmose.

    Måske skydes der efter politiet fordi det er så uhyggeligt nemt for de voldelige elementer og fordi politiet latterliggøres og politibetjente m/k fra centralt hånd reelt kastreres via fjollet påklædning og lyserødt dialogkoncept.

    Hvornår får politiet i Danmark mulighed for at sætte sig i respekt overfor mennesker der overfalder, truer og chikanerer politiet – ja, at sætte sig i respekt i det hele taget? Jeg synes at Danmark skulle tage at passe noget bedre på sine betjente. Betjente er vel også en slags mennesker… Desuden er betjente vores samfunds repræsentanter – dansk lovs lange arm. Behandles betjentene dårligt, behandles vores samfundsstandard og dansk lov dårligt.

    Kommentar by Janne — 15. august 2009 @ 19:58

  44. Løsninger?

    1: Stop al offentlig finansiering af integrationsprojekter. De virker alligevel ikke. Demontér integrationsindustrien.

    2: Opret et center på Hesselø. Her placeres alle asylansøgere og udlændinge på tålt ophold. De tillades ikke at opholde sig andre steder på dansk territorium.

    3: Indfør en ny asylbehandlingsprocedure, som efter maksimalt 6 måneder giver en afgørelse der ikke kan ankes. Ved tvivlstilfælde gives ikke asyl.

    4: Indfør kontrol ved grænsen, i havne og i lufthavne, så personer med manglende identitetspapirer afvises. Personer fra ikke-vestlige lande, som ikke har visum, afvises.

    5: Indfør John Doe begrebet. Enhver der ikke vil identificere sig over for myndighederne, frihedsberøves indtil han oplyser sin identitet. Der er ingen øvre tidsgrænse for frihedsberøvelsen.

    6: Send herboende flygtninge til flygtningelejre i nærområderne. Læg pres internationalt for at oprette lejre i områder hvor der er behov som ikke er dækket.

    7: Omkanalisér ulandshjælp og anden støtte til udlandet, til oprettelse og drift af flygtningelejre i nærområderne.

    8: Totalt stop for indvandring. Dog kan en virksomhed få en ekspert, en håndværker, eller lignende, til landet hvis den først får sendt en indvandrer ud. Summen af indvandrere må ikke vokse.

    9: Indfør en kontrakt som nye indvandrere skal underskrive, hvori de blandt andet lover at indpasse sig dansk kultur. Desuden skal de lægge et depositum på 100.000 kroner til dækning af omkostninger ved brud på kontrakten.

    10: Indfør yderligere et krav for opnåelse af statsborgerskab. Nemlig at det kræver man i en periode på 8 år ikke har været offentligt forsørget, ikke har været offentligt ansat, og ikke har gæld til det offentlige.

    11: Fratag alle indvandrere med en plettet straffeattest deres danske statsborgerskab, hvis de har sådan et, og udvis dem for bestandigt.

    12: Lav børnefamilieydelsen (børnepengene) om til et børnefradrag, som kun gælder de to første børn. Fradraget gives til de biologiske forældre, som hver tildeles hvad der svarer det halve af børnepengene.

    13: Indled forhandlinger med EU om status som partner. Overordnet ønsker vi samarbejde om handel og standardiseringer, men ikke om folkevandring, militær- og udenrigspolitik.

    14: Lav en tilføjelse til de internationale konventioner, som vi har tiltrådt, og som berører flygtninge/immigration. Den skal sige at vi efterstræber at følge konventionen, især dens ånd, men at dansk lov går forud for den. Meddel de internationale organisationer dette (uden at undskylde og se ned i gulvet).

    15: Afskaf racisme- og blasfemi-paragrafferne.

    16: Fratag ideologien islam sin status som religion, og de skattefordele den har som følge af den status.

    17: Afskaf medielicensen. Privatisér DR. Afvikl al mediestøtte over en periode på 3 år.

    18: Nedlæg Statens Kunstfond, og afvikl kunststøtten over en periode på 3 år.

    19: Alle muslimske familier med mere end to børn fratages deres danske statsborgerskab, hvis de har sådan et, og så sendes de ud af landet.

    20: Alle muslimer på mere end seks måneders offentlig forsørgelse fratages deres danske statsborgerskab, hvis de har sådan et, og så sendes de ud af landet.

    Kommentar by Mallebrok — 15. august 2009 @ 21:01

  45. @1

    Muslimer eller ej. At udøve kriminalitet i danmark er relativt risikofrit og man føler sig efterhånden dum ved at være lovlydig.

    Kommentar by Tolder — 15. august 2009 @ 21:13

  46. >44

    Hmm, det er meget. Hvad med bare at forbyde Islam i Danmark og smide alle muslimer ud? – meget nemmere, løser alt.

    Og så er der lige Sozi-kulten!

    Lang men spændende artikel i Berleren om bla. Tine Bryld og DR og svindel og griskhed indenfor kulten..

    Meget tankevækkende og dog ikke andet end den almindelige tankegang hos Sozierne.

    http://www.berlingske.dk/article/20090815/danmark/90815033/

    Kommentar by Eric Heath — 15. august 2009 @ 22:20

  47. 44/Spændende indlæg.

    Et spørgsmål; Hvad med systemkritikerne og politiske fanger der blot er blevet fængslet for at bruge deres ytringsfrihed?

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 22:30

  48. 46/Eric Heath

    Også mere sekulære typer som Naser Khader, og kulturmuslimer?

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 22:32

  49. For det er jeg ikke med på.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 22:32

  50. En udvidelse til 47’eren:

    Hvad med undertrykkende symboler som det muslimske hovedtørklæde, og ikke mindst burkaen?

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 22:35

  51. Og burde andre ideologier/religioner/kulte blive forbudt?

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 15. august 2009 @ 22:37

  52. Der sker ingen aendringer i DK indtil det bestaaende samfund bryder sammen.

    Folk bliver ved med at stemme paa de samme partier selvom naesten alle har moedt berigelsen personligt eller kender nogen i den naermeste kreds der har.

    Jo hurtigere og voldsommere samfundsordenen kollapser desto bedre. Det vil skabe muligheden for afliviningen af vort doedssyge og selvudslettende tankegods og foere til politisk regimeskifte. Et som goer masserepatrieringer mulige oejeblikkeligt eller i loebet af ganaske faa maaneder.

    Og et som muliggoer Statens skal oejeblikkelige reduktion og opdeling idet den i nuvaerende form er farlig for den enkelte borger og for nationens overlevelse.

    Aendrer Dnamrk ikke retning har vi ingen fremtid.
    Vi svaever i begyndelsen af vores ekstensielle doedsspiral.

    Lige nu, efter skydderiet mod det folk i Danmark kaldet for “politiet” er der to praktiske udfald der venter os.

    1. Lovstramninger og et meget staerkere og dytigere politi.

    eller

    2. Danskerens videre tilpasning og accept af vold

    Hvad er sandsynligheden for punkt 1?
    Den er beskeden.

    De danskere der sidder paa toppen af etaten er simpelthen ikke dygtige nok. Og det er tvivlsomt om de overhovedet er klar over havd der foregaar. Jeg tror det ikke. Da jeg gik i skole i Danmark var praktik noget man snakkede meget om, og hvor ku de snakke.
    Hvad om det danske politi blev sendt i praktik i Rusland, Kina, Cuba, Polen, Italien, ja endda i USA kan de ret meget endnu. Det ville jo nok ende med krisehjaelp paa Rigshospitalet.

    Det vaerste ved at besoege sit smukke, gamle faedreland er at man ikke er fri borger, man er undersaat. Staten er en kaempe parasit paa ryggen af borgerne. Det er ulaekkert. Det er amorlaskt. Og det burde bringes til ophoer.

    Hellere doed end ufri.

    Kommentar by DanskeriTN — 16. august 2009 @ 00:09

  53. @ Zepahupcoptimos
    Naser Khader

    Han ville fortsat kunne være i Danmark, da han så vidt jeg ved ikke falder for nogle af kriterierne for at blive sendt ud.

    Kommentar by Mallebrok — 16. august 2009 @ 00:28

  54. 53./Mallebrok.

    Jeg stillede heller ikke dig det spørgsmål. Men jeg stilte dig et par andre du gerne må besvare. :D

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 16. august 2009 @ 00:41

  55. @ Zepahupcoptimos

    Systemkritikerne og politiske fanger (som man må formode er sluppet ud af fængslet) ville være flygtninge, og som sådan kunne de komme ind i Danmark, hvis ikke der var en flygtningelejr i nærområdet.

    Men vi skal passe på ikke at fjerne alle “skæve” personer fra islamiske stater, da det er dem der kan bidrage til at reformere disse stater.

    Kommentar by Mallebrok — 16. august 2009 @ 00:55

  56. Ja. Jeg mente også fanger der måske var blive løsladt på grund af pres fra vesten.

    Dine idéer lyder alt i alt i hvert fald gode.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 16. august 2009 @ 01:23

  57. blevet*, thats it.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 16. august 2009 @ 01:24

  58. @ DanskeriTN.

    Du har helt ret. Der er ingen anden vej ud andet end neden om og hjem.

    Langt størstedelen af danskerne er 50-100 % afhængige af staten. De lukker øjnene og håber, at det går, indtil de er døde og borte.

    For det er jo det, der er Danmarks sygdom. Det at vi i demokratiets hellige navn, har tilladt os at bygge en fed tilværelse på tyveri fra et stadigt svindende mindretal. Det er selvfølgelig ikke holdbart, og med den hastighed hvormed virksomhederne lukker og flytter østpå for tiden, kan kollapset komme meget hurtigere end vi tror.

    Det er jo let nok at komme af med de fremmede. Vi kan jo bare lade være med at give dem formuer (oven i det de tjener i deres hjemlande). Så rejser de, så hvorfor gør vi det ikke? Jo – vi danskere er bange for at vi ikke kan afskære de fremmede fra andres penge, uden at vi afskærer os selv. Konventioner og den slags.

    Valget er vores. Eller rettere – det var vores. Nu har vi valgt. Uigenkaldeligt.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 16. august 2009 @ 11:04

  59. 44

    Mallebrok

    Dejligt med nogle forslag! Det er ikke alle jeg er enige i, (DR skal f.eks. ikke nedlægges for det er også en væsentlig kulturbastion) men skønt at se nogle løsningsforslag.

    Kommentar by Janne — 16. august 2009 @ 12:31

  60. Jeg mener: DR skal ikke nedlægges og heller ikke privatiseres. DR skal til gengæld stoppe med den ukritiske særbehandling af islam på særligt DR2.

    Kommentar by Janne — 16. august 2009 @ 12:33

  61. 58.Børge

    Vi behøver slet ikke bekymre os om hvorvidt vi skal en tur nedenom og hjem idet denne kommer helt af sig selv…..med hjælp fra bl.a. konsekvenserne af EuroMed.

    Ind imellem tænker jeg på om det er helt bevidst fra magthavernes side, at de europæiske lande skal køres så langt ud at det ender, ikke med det Huntington kaldte The Clash Of Civilization, men med Kulturerne Sammenstød.

    Jeg har aldrig fattet at man så villigt gav efter for Saudiernes afpresning da det kom til deres krav om, at Europa skulle lukke op for indvandringen fra den arabisk-islamiske Mellemøst.

    For der ER der hele balladen har sin oprindelse, altså tilbage i 70´ernes oliekriser og de europæiske topdogs efterfølgende knæfald for de arabiske krav.

    Var der dengang virkelig ikke andre muligheder end olien fra OPEC-landene ?

    Og jeg mener ikke at SAMTLIGE af de daværende politikere ikke havde nogen som helst anelse om HVEM det var de forhandlede med . Jo,jo de vidste de var Saudier, men den arabiske ekspantionshistorie var nok ikke helt fremmed for samtlige politikere.

    Når vi i dag vil have muligheder for at repatriere de alleværste- samt at forhindre nye af slagsen i at komme hertil er spørgsmålet måske OM det i det hele taget kan lade sig gøre!

    Det EF/EU har underskrevet af aftaleforhold forhindre måske vi kan sætte ind med disse repatrieringer samt forhindre endnu flere i at komme ind i landet og slå sig permanent ned.

    Jeg afventer med en vis spænding resultaterne af EuroMed.

    For ser vi på demografierne i de arabisk-islamiske Middelhavslande så er de for mig selveste vores egen ødelæggelse der vandre rundt dernede, idet disse befolkninger får adgang til EU-landene qua deres egne lande fra 2010 bliver PARTNERLANDE til EU og dermed får adgang til Søjle 4 som bl.a. omhandler arbejdskraftens frie bevægelighed i EU-landene.

    At dette også gælder for Tyrkiet er vel de færreste bekendt !

    Kommentar by Vivi Andersen — 16. august 2009 @ 13:08

  62. Janne.

    Jeg tror det er ret utoptisk. Man må anderkende at DR aldrig vil komme ud af romantiske erfære med Islam.

    Men så længe tvangsmedielicensen på TV, computere, og mobiler er væk, så kan jeg leve med den er statsejet.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 16. august 2009 @ 13:16

  63. @ Vivi.

    Uanset hvad, så er Euromed i Danmark vort ansvar. Vi valgte at være med i EU, fordi vi gladelig lod os bilde ind, at når bare vi nedlagde vore grænser, grundloven, vor egen selvbestemmelse og lovgivning, kronen og i øvrigt lod negre og arabere strømme ind over grænsen til evig forsørgelse – ja så ville vi blive stinkende rige uden i øvrigt at røre en finger.

    I uriaspostens – og andre blogs start har jeg efterlyst forslag til løsninger, og her har der desværre været meget tyst. Det er langt lettere at brokke sig end at komme med løsninger, lader det til. Nu er klokken faldet i slag, og jeg kan kun opfordre bloggere til at lade en tråd stå konstant åben og i forgrunden, hvor vi kan aflevere vore idéer til løsninger.

    Jeg har taget affære i min egen beskedne hverdag. Det har kostet ”venner”. Man bliver ikke populær på at sige sin mening – især ikke hvis man har ret. Omvendt har jeg fundet ud af, at mine begavede unge venner alle deler min bekymring. Min egen ”degeneration” (68’erne) og familien, der består af offentligt ansatte, efterlønnere og førtidspensionister er imidlertid blevet onde på mig. De vil have hygge og ikke dystre udsigter. De vil have havudsigt og andre til at forsørge sig.

    Men som sagt har jeg mit eget arsenal til forsvar af Danmark.

    – Jeg siger, hvad jeg mener, uanset hvor stor skaren af tilhørere er. I kan være helt sikre på, at alle de, der tier, er enige med Jer.

    – Jeg beder folk om at forklare, hvorledes vi bliver rige af at give Danmark til arabere og negre.

    – Og jeg beder folk om at forklare, hvorfor berigerne ikke kan klare sig selv i deres hjemlande.

    – Jeg beder mine skrigende modstandere forklare mig, hvorledes vi skal overleve af viden og forskning.

    Osv. – osv.. De bliver sure, når man går i flæsket på dem. For de kan ikke svare.

    Det er vel alt, vi kan, Vivi? Og det er vor forbandede pligt at gøre det.

    Hellere upopulær og levende end død og populær som Auken, – men også hellere død end træl.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 16. august 2009 @ 14:50

  64. “Min egen ”degeneration” (68’erne) og familien, der består af offentligt ansatte, efterlønnere og førtidspensionister er imidlertid blevet onde på mig. De vil have hygge og ikke dystre udsigter. De vil have havudsigt og andre til at forsørge sig.”

    Netop. Det ligger i, at mange ikke at ville hoere hvad der virkelig foregaar. Et er at de ikke kan klare at hoere hvor haard verden er og det strider mod deres romantiserede forestillinger som de har levet med det meste af deres liv. Man skiller sig ikke af med sin pseudo-“identitet” lige med det samme, det kan ego’et ikke baere. Det er det smukke aegteskab udadtil, men hvor faderen i virkeligheden taever moderen og “ordner” datteren eller noget i den dur. Hey, det lyder som islam i hverdagen!

    Og hvis de sagde, ja Boerge, du har sgu nok ret alligevel, saa blev de ogsaa noedt til at blive en del af loesningen, og det kraever personligt ansvar, og det vil de heller ikke det er jo ubehageligt, det goer Staten jo for mig.

    ps Det er ikke Statens plads at drive medier og tv. Det kaldes propaganda.
    Naar kun een politisk linie kommer til orde, saa er det eensbetyden med et doende demokrati. Havde multikulturen haft samme chance uden DR og dets aekvivalenter i Europa? Tvivlsomt.

    Alt hvad DR har af bygninger og materiel saelges til hoejstbydende, og pengene betales tilbage til borgerne. Medarbejderne fyres.

    DR er statsundertrykkelse.

    Kommentar by DanskeriTN — 16. august 2009 @ 15:22

  65. danskeriTN

    “Danskerens videre tilpasning og accept af vold”

    Du har ret. Danskerne tilpasser sig vold og hærgen. Autonames pyromani og hærværk, indvandreres voldtægter og skyderiter.

    Jo da, det går godt i lille Danmark

    Kommentar by Janette Lund — 16. august 2009 @ 15:48

  66. Udvisninger af de kriminelle fremmede vil gavne danskernes sikkerhed, og det er det eneste, som de kriminelle fremmede har respekt for. Ligeledes vil det virke afskrækkende på fremmede, som overvejer kriminelle handlinger.

    Kommentar by Poul — 19. august 2009 @ 21:16

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper