17. december 2015

Rungsted: Indvandrerbande går målrettet efter børn ‘fra velstående hjem’, opsøges, pålægges ‘bøder’

Indvandrerbanden LTF (der anser sig selv for at være ‘Soldiers of Allah’) går nu målrettet efter børn af velhaverere i Rungsted-området. Intet kommer til at ske før over-Danmark mærker multikulturen på egen krop, så helt skidt er det ikke. Fra Sjællandske Nyheder – Velhaveres børn terroriseres af indvandrerbande.

“For tiden efterforsker Nordsjællands Politi nogle tunge sager mod medlemmer af banden, som mistænkes for at have presset formuer ud af unge blandt andet fra blandt andet Rungsted-området.

Kilder oplyser til Helsingør Dagblad at banden har indset det givtige i at gå efter unge fra velstående hjem, som på et eller andet tidspunkt er kommet i gæld til LTF… Men der kan også være tale om unge, som bare bliver passet op af bandemedlemmer ved gymnasier og andre steder, hvor de færdes, og truet med vold og andre repressalier, hvis de ikke skaffer penge til banden.

… Efter hvad Helsingør Dagblad erfarer, drejer det sig om børn af advokater, læger, skoleledere og lignende.”

Oploadet Kl. 10:28 af Kim Møller — Direkte link29 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/71379/trackback

29 Comments »

  1. Nemlig! Tag hele Ishøj og Brødby Strand og flyt det op til pengeoverklassen, så skal vi bare se, hvor hurtigt der sker noget helt radikalt.
    De har i fyrre år brugt underklassen som losseplads for deres multikultur, og de skider på den

    Kommentar by Josef K — 17. december 2015 @ 10:41

  2. OT:
    Tysk avis: Merkel vil bruge flygtningekrisen til at skabe Europas Forenede Stater

    https://ksdha.wordpress.com/2015/12/17/tysk-avis-merkel-vil-bruge-flygtningekrisen-til-at-skabe-europas-forenede-stater/

    Kommentar by KSD — 17. december 2015 @ 10:47

  3. Godhedsindustriens hulkesøstre, der hylder “mangfoldigheden”, godheden, kommer netop fra dette velhaverområde, og disse humanistiske værnemagere har om nogle dyrket diciplinen nationalt selvhad og stigmatiset de danskere der var uenige i den førte flygtninge politik.
    Derfor kan jeg kun sige, de må mærke det på den hårde måde, det er det eneste man lærer af.

    Bløde værdier, sociale kompetancer, bydelsmødre, rollemodeller, venligboer, fællessang, instrumentlege og slåen på bongobongo-tromme samt tilsat lidt ”mægling” eller ”bekrymrings- eller forventningssamtale”, er korrekthed elitens varemærke. Det er dem der er mere solidariske med den 3 verden og diverse konventioner, end deres eget folk.
    Min kone, mine døtre, min ære, mit land, det hele må I få, bare I ikke kalder mig racist!” – Den indfødte dekadente europæiske skvattede mand – iført babysele – uden meninger og for at behage kameldriverens kriminelle sønner, i det Herrens år 2015.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 17. december 2015 @ 10:48

  4. Man kunne få den tanke at rigmands børnene køber narko af indvandrebanderne hvorefter de og deres forældre udsættes for afpresning, det er aldrig rart at tilhøre eliten og så blive afsløret i at dyrke omgang med kriminelle bander, det er ikke en samfundsopgave at redde rigmands børn ud af kløerne på kriminelle bander, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 17. december 2015 @ 11:12

  5. Dejligt at se magthaverne nu smager den multikulturelle suppedas de selv har plagieret for i mange år.

    Ingen sympati fra det mørke jylland….

    Kommentar by redneck — 17. december 2015 @ 11:25

  6. http://politiken.dk/indland/ECE59771/bendt-bendtsens-soen-faar-saerbehandling/

    http://politiken.dk/indland/politik/ECE1442716/anders-samuelsen-jeg-betalte-min-soens-narkogaeld/

    Kommentar by Henrik Sass på hash — 17. december 2015 @ 11:25

  7. PUGNA PRO PATRIA: “Den indfødte dekadente europæiske skvattede mand – iført babysele”
    Så det er dekadent, når mænd har fornøjelsen af at deltage i pasningen af deres egne børn?

    Hvad er det, I er så bange for? Måske er der en grund til, at den mandetype I repræsenterer er kørt ud i slæbesporet. At sidde dér og være forbitrede, og “det er alle andres skyld! – især feminister og andet lort, der ikke var tilfredse med de gode gamle dage med et par på skrinet og far, der styrede det hele og fyldte vores kvindekrisecentre med voldsramte kvinder”. Tror du, det var for sjov, krisecentrene blev oprette længe før Tyrkens store indtog i landet?

    Jeg synes i højere grad den muslimske mand er dekadent. I skælder og smælder på ham, muslimen, men drømmer våde drømme om det lækre patriarkalske univers, han boltrer sig i, hvor han kan bolle kvinder som det passer ham, Hvor må det være skønt! Og hvor må det give sunde, kærlighedsfyldte relationer…

    Er der noget mere u-sexet end mænd, som mener deres dårlige relationer til kvinder er alle andres skyld? Tag jer sammen og vend blikket indad i stedet for disse evindelige Jungske projiceringer over på muslimen. Ham har vi problemer nok med. I behøver ikke blive ligesom dem.

    Kommentar by Margrethe — 17. december 2015 @ 11:27

  8. Fin nok.
    Så mærker de regeringernes politik på nært hold.

    2. Jeg Stazi Frau gører regningen op uden vært. og jeg tror og håber at England Melder sig ud af EU, og her følger DK efter.

    Kommentar by Sindsro — 17. december 2015 @ 11:54

  9. Jeg glemte lige at sætte disse på, for de er ret væsentlige at se:

    https://youtu.be/WO31yqoSUgE
    https://youtu.be/enTQZV2MrWU
    https://youtu.be/mFBZKXDpjrc

    Kommentar by Sindsro — 17. december 2015 @ 11:57

  10. Gode nyheder… :-) Så mangler vi bare at Østerbro og Kbh K bliver beriget…

    Kommentar by ny kommentator — 17. december 2015 @ 15:10

  11. Det er heller ikke så befordrende for den gode stemning i hjemmene med de rigtige meninger, når børn og børnebørn fra familier, der har kommunikeret deres væmmelse over modstand mod muslimsk indvandring ud i offentligheden, kommer hjem og fortæller at de som studerende i København, helst holder sig indendøre efter mørkets frembrud.

    Kommentar by Menig 442 — 17. december 2015 @ 15:39

  12. @ 7 Margrethe
    Rolig nu kvindemenneske, lad være at oppiske en stemning.

    Nationen bør vende tilbage til de gode gamle dage, da en hustru blev bedømt efter den mængde brænde hun kunne hugge. (W.C.Fields)

    PS. Sidste gang der var snestorm, måtte jeg sidde stille i bilen i 2 stive timer! Men det var også første gang konen prøvede at skifte reservehjulet.

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 17. december 2015 @ 15:52

  13. @ 5 redneck
    Det er ikke nødvendigvis magthaverne der bor på Rungsteds kyst, måske velhavere, men magthaverne er langt hen ad vejen de røde, og de bor ikke i Rungsted.
    Hele indvandremafiaen er stort set det indre København og brokvartererne, samt de indre dele af andre større byer. De Radikale bor på Østerbro og Enhedslisten bor på Nørrebro!, så det er her de skyldige bor. Forstæderne hvor hr. Og fru Danmark bor stemmer hovedsageligt DF eller Socialdemokratisk.
    Jeg kan ikke føle glæde ved at nogen kommer i kløerne på indvandrebander, heller ikke rigmandsbørn, som du åbenbart fryder dig over er kommet i klemme!

    Så sympati til rigmandsbørnene herfra, Også fra Jylland! Bare ikke fra en formørket del.

    Kommentar by Robert R — 17. december 2015 @ 17:39

  14. Så ringer de vel til peter mygind og får ham til at lave en kampagne for de hvide børn i lokalområdet imod mobning…

    Kommentar by per — 17. december 2015 @ 18:00

  15. Systematisk afpresning af børn er en naturligt og uundgåelig del af et multikulturelt samfund. Det ved de politiker-svinene godt, Men de er ligeglade med danske børn lige indtil det rammer deres egne børn.

    Kommentar by Søren Andersen — 17. december 2015 @ 18:09

  16. #14 per: Ja, de laver nok en “Mygind”

    Kommentar by Træt — 17. december 2015 @ 18:57

  17. Enig med Robert R 17:39

    Problemet er indvandrerbanderne, læs muslimer. Det er ligegyldigt for mig, hvorvidt de overfalder etniske danskere i den ene eller anden socioøkonomiske klasse, hovedsagen er, at muslimerne er problemet.

    Det er formentlig lige ulykkeligt at blive overfaldet som rigmandssøn eller som fattigmandssøn. Bortset fra at rigmandsbørnene hurtigere får erstattet deres iPhones.

    Kunne I for h…… ikke stoppe hetzen mod ofrene samt deres ophav og rette vreden mod forbryderne?? Det ville være et klart fremskridt for Uriaspostens faste læser- og kommentatorhold.

    Så hvad med lige at adressere problemet korrekt? Dette gælder fx Søren Andersen, redneck osv.

    Før eventuel shitstorm: Nej, jeg har ingen børn, jeg er absolut ikke rig, men bor på Østerbro og stemte senest DF. Skal jeg undskylde for det??

    Kommentar by Henrik Petersen — 17. december 2015 @ 19:18

  18. Forældrene ændrer ikke holdning af den grund. Til gengæld bliver der konflikter i de små hjem, fordi især en dreng bliver “chauvinist” – som en mor fra området, jeg talte med til et nytårsselskab kaldte sin søn – når han oplever det her. – Og samtidig bliver mødt med sine forældres usolidariske og forfængelige holdning. Det er et hårdt møde med virkeligheden og ukærligheden for disse børn af selvoptagne overklassemennesker.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 17. december 2015 @ 19:47

  19. Så enkel er ansvarsfordelingen ikke, Henrik Petersen.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 17. december 2015 @ 19:49

  20. Henrik Petersen

    Jeg tvivler på de kritiske her accepterer din undskyldning, uanset hvad og hvordan du eventuelt undskylder. Ignorer dem blot.

    Kommentar by Peter Buch — 17. december 2015 @ 20:14

  21. Overdanmark bærer et tungt ansvar for de uhyrlige forhold, som plager vores land. At deres afkom nu plages af de tilstande, som vi og vores børn har måttet leve under siden slutningen af 1990’erne kan jeg kun græde krokodilletårer over. Deres abstrakte sygelige feberfantasier om multikultur, som de har tvunget ned over os hårdtarbejde danskere, viser sine morbide konsekvenser og rammer dem selv som en boomerang. Hvor var deres sympati for de mange almindelige danskere, som igennem årene har været ofre for multikulturalismen og de fremmedes kulturberiggelse?

    Kommentar by Sonny — 17. december 2015 @ 20:51

  22. -> Morten — Fantastisk ikke-argumentation, tak for din selvudstillen.

    -> Peter Buch: Jeg undskylder intet, jeg stiller blot et simpelt spørgsmål til de tosser, der håner ofrene frem for at gå efter forbryderne. Og det agter jeg at blive ved med.

    Kan man ikke skelne mellem forbryder og offer er man efter min opfattelse for dum til at kommentere.

    Kommentar by Henrik Petersen — 17. december 2015 @ 21:32

  23. ..og fortsat til Morten—

    Din svagt begavede kommentar svarer i øvrigt til, når muslimske mænd i Danmark mener, at kvinder selv er skyldige i voldtægt, når de går klædt som danske kvinder nu engang gør i Danmark.

    Kommentar by Henrik Petersen — 17. december 2015 @ 21:43

  24. Lidt underlig sammenblanding af børn af den højere middelklasse (advokater, læger, skoleledere) med “rigmandsbørn”. Men det sidste sælger jo. Det ville være mere interessant, hvis det var overklassens yngel de gik efter, for det ville have en effekt. Det her skræmmer højest et par håndfulde radikale til at stemme Konservativt (hvilket jo er fint nok, men ikke batter noget). Dernæst selvfølgelig synd for ofrene. Ingen danskere fortjener at komme i kløerne på de sataner.

    Kommentar by Odo — 17. december 2015 @ 21:51

  25. Henrik Petersen

    Er vi for ytringsfrihed er dumme vel som andre velkomne.
    Adgang til landet, nationen som sådan overhovedet er noget ganske andet og mere alvorligt. Som jeg forstår det.

    Kommentar by Peter Buch — 17. december 2015 @ 22:16

  26. Henrik Petersen:

    “Din svagt begavede kommentar svarer i øvrigt til, når muslimske mænd i Danmark mener, at kvinder selv er skyldige i voldtægt, når de går klædt som danske kvinder nu engang gør i Danmark.”

    Jaså …

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 17. december 2015 @ 22:24

  27. Sindsro: Regn ikke med at UK melder sig ud af EU. Cameron tager helt sikkert r….. på de britiske EU-modstandere.

    Kommentar by Hodja — 18. december 2015 @ 00:17

  28. Godt at se at de politisk korrekte overklasse mennesker omsider mærker multikulturens mørke sider. I årevis har de hældt utilpassede indvandrere ud i de fattige boligkvarterer men nu får de måske øjnene op for problemerne med disse mennesker.

    Kommentar by Bella — 18. december 2015 @ 12:02

  29. […] kommentator på Uriasposten, Morten – – -, kommentere i en post omhandlende, at rige forældres børn nu rammes af den kulturelle berigelse, som andre og knap så […]

    Pingback by Loyalitet i multikulti helved | Undskabens Hotel — 18. december 2015 @ 13:50

RSS feed for comments on this post.