24. december 2015

Glædelig jul og godt nytår

Jeg har haft en travl december, og der har slet ikke været tid til at grave i, endsige blogge de mange tilsendte historier. I dag er første fridag i to uger, og om et par timer tager vi drengene med i den nærliggende sognekirke. Juletræet der blev fældet i baghaven, står pyntet, og i morgen kommer storfamilien til julefrokost. Biografbilletterne fra firmaets julegavepakke byttede jeg med en muslimsk kollega, så der er rigeligt med rødvin i huset.

Eneste pakke under træet til undertegnede rasler mystisk. Måske er det nøglerne til en rød Alfa Romeo Brera… men ellers er et par manchetknapper vel også ok. Glædelig jul og godt nytår skal det lyde herfra.

Oploadet Kl. 14:11 af Kim Møller — Direkte link46 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/71501/trackback

46 Comments »

  1. Jeg kan ikke finde den der røde Alfa i fuglebogen.

    Glædelig jul og tak for et spændende år på Uriasposten.

    Kommentar by k.m. — 24. december 2015 @ 14:22

  2. God bil-smag. Kun et problem med Brera’en. Den er forhjulstrukket -kedeligt.
    Glædelig jul.

    og ellers:
    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 24. december 2015 @ 14:28

  3. Glædelig jul til dig og din familie.

    Og selvfølgelig til alle andre der læser med *<:)

    Kommentar by Santor — 24. december 2015 @ 14:28

  4. Rigtig glædelig jul og tak for dit fantastiske arbejde!

    Kommentar by Frede — 24. december 2015 @ 14:40

  5. Glædelig jul, til Kim Møller og hans familie, samt glædelig jul til resten af Uriasposten.

    Kommentar by emmagad — 24. december 2015 @ 14:48

  6. -> Neuhammer

    V6-udgaven trækker på alle fire hjul.

    Kommentar by Kim Møller — 24. december 2015 @ 14:51

  7. Tak for et stort arbejde, som vi er mange, der har glæde af. Glædelig jul.

    Kommentar by HT — 24. december 2015 @ 15:04

  8. Også en glædelig Jul og ikke mindst et godt Nytår i disse fremtider – til dig Kim og din familie og alle andre som ser, læser og deltager her på Uriasposten.

    Kim – Dit engagement i så mange år med Uriasposten er helt unikt og enestående – det tror jeg ikke mange andre i verden har kunnet præstere – så tak er et fattigt ord at anvende. Du udgør et klart lysende eksempel på det søgende og engagerede menneske vi alle har så hårdt brug for i disse vanvittige tider – Jeg håber du fortsat kan finde kræfterne og bidrage med dette spektakulære arbejde i mange år endnu, trods denne verdens ulidelige perfide tid vi lever i – vi er mange der støtter op og håber meddelagtigheden spreder sig til mange flere.

    Kommentar by Black Watch — 24. december 2015 @ 15:18

  9. En Alfa Romeo?

    Hjemme hos os ser vi Jul i den Gamle Trædemølle for 117. år, så vi drømmer sammen med Flemming om en hvid Toyota Corolla med hatchback og centrallås.

    Kommentar by MartinH — 24. december 2015 @ 15:21

  10. Glædelig Jul til din familie og dig Kim – og en rigtig stor tak til dig for dit nyttige arbejde her på Uriasposten. Også Glædelig Jul til jer andre, der er med her på Uriasposten!

    Kommentar by Torben F. — 24. december 2015 @ 15:25

  11. ->8. Black Watch. Godt skrevet og kan kun tilslutte mig det du skriver.

    Så rigtig god jul til dig og familien Kim!

    Kommentar by Martin — 24. december 2015 @ 15:26

  12. Glædelig jul til alle på Uriasposten.

    Kommentar by M.P. — 24. december 2015 @ 15:32

  13. Tak, i lige måde Kim.
    Og tak for din utrættelige indsats!!

    Den her går ud til apologeterne og kvinder af begge køn!
    https://m.youtube.com/watch?v=BzMCjFQIefg
    ;-)

    Kommentar by Bo — 24. december 2015 @ 15:43

  14. Glædelig jul Kim Møller og det samme til alle andre ildsjæle med tilknytning til Uriasposten.

    Tror desværre at 2016 bliver et endnu mere travlt år for bloggere..

    Kommentar by kenneth — 24. december 2015 @ 16:16

  15. Glædelig jul, godt nytår – og tak for for indsatsen.

    Godt vi har den her blog, vi socialdemokrater må holde sammen! :-)

    Angelina Jordan – Silent Night
    https://www.youtube.com/watch?v=v0toVkiicfk
    https://www.youtube.com/watch?v=sJwvSuJMcGs
    https://www.youtube.com/watch?v=wckmubMCQ5A

    Kommentar by anno — 24. december 2015 @ 16:22

  16. Glædelig Jul og Godt Nytår til Kim og familien og tak for det store arbejde for Danmark og vi danskere.

    Kommentar by Svend — 24. december 2015 @ 16:29

  17. Hej Kim.
    I ønskes den bedste jul og et Godt nytår.
    Ikke en tosset bil, spar spar og spar, så
    kommer den.

    Kommentar by Pk — 24. december 2015 @ 17:33

  18. Glædelig Jul til Kim, Pernille og børnene. Godt Nytår til alle.

    Kommentar by Svend Andersen — 24. december 2015 @ 18:21

  19. Glædelig jul Kim.

    Italienske biler ruster hurtigt.
    De er lavet af gamle øldåser.

    Kommentar by XXXXX — 24. december 2015 @ 18:24

  20. – XXXXX

    Fik en Alfa efter uheldet i sommers. Ikke just en Brera, men et godt køb. Eneste rust er de Audi’er den ‘ryster’ af sig ;)

    Kommentar by kimmobil — 24. december 2015 @ 20:32

  21. Glædelig Jul allesammen :)

    Kommentar by Kim — 24. december 2015 @ 20:37

  22. Forbyd skat !

    Kommentar by Nielsen — 24. december 2015 @ 22:57

  23. En særlig glædelig jul til politikerne, som jeg vil bede sende en tanke, til de mange døde danskeres familier, som i har frataget familiemedlemmer.

    Kommentar by Nielsen — 24. december 2015 @ 23:01

  24. God jul og godt nytår!
    Jeg håber du får den, men alligevel – der er nok ikke plads under juletræet.

    Kommentar by Robert R — 25. december 2015 @ 00:14

  25. Glædelig Jul til dig Kim M. og alle jer andre gæve Danske.
    (håber der er nøglerne til en Toyota Hilux))
    fortsæt.

    Kommentar by john M. — 25. december 2015 @ 00:20

  26. Glædelig jul og godt nytår!

    Kommentar by Johnson — 25. december 2015 @ 00:38

  27. Glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår.

    Kommentar by Liva — 25. december 2015 @ 01:16

  28. Glædelig jul og tak til Kim og de mange dansksindede, der kommenterer her.
    Julefreden har iøvrigt netop indfundet sig i denne sene nattetime med flot fuldmåne udenfor, og med en kold bajer i sofaen efter en skøn julemiddag, juletræ og gaver hos børn og børnebørn. De klarer sig godt, må de også i fremtiden have et Danmark de kan kalde deres fædreland.

    Kommentar by monse — 25. december 2015 @ 01:37

  29. Glædelig jul og godt nytår til alle på Uriasposten ;-)

    Fortsæt endelig med jeres gode arbejde og de interessante,
    kloge og ofte meget humoristiske kommentarer. Man kan jo
    altid bruge et godt grin, når det hele ser sort ud, og vore
    naive, uvidende og groft uansvarlige politikere, de såkaldte
    “eksperter” og mediernes multikulti-fantaster åbenbart er mere optaget af politisk korrekthed og gloriepudsning med fuld skrue
    på deres mindre heldigt stillede landsmænds dyrekøbte bekostning
    end at forsøge at løse og beskrive de massive problemer med “kulturberigelsen” og indvandringen af folkeslag med meget
    fremmedartede kulturer, intolerant og kvindeundertrykkende balladereligion, barbariske klannormer fra den allermørkeste middelalder og hjemlige konflikter og krige i deres mentale
    bagage endsige forsøge at undgå at skabe disse problemer eller
    gøre dem endnu værre.

    Kommentar by Bjovulf — 25. december 2015 @ 04:45

  30. Nyt fra Nanna Skovmand. De somaliske overfaldsmænd er her stadig:
    http://www.bt.dk/danmark/husker-du-overfaldet-paa-nanna-julenat-et-aar-senere-er-intet-helt-som-det-burde-v

    Kommentar by Martin — 25. december 2015 @ 08:25

  31. Rigtig glædelig jul og godt nytår til Kim og familien samt alle Uriaspostens læsere.

    Kommentar by Lillekren — 25. december 2015 @ 10:55

  32. Den Engelske dronning tager et opgør med Den Islamiske stat og forfølgelser af kristne
    Elisabeth II Klokken 15.00 i dag, første juledag, holder den britiske dronningen sin traditionelle juletale til det britiske folk. The Telegraph har via unavngivne kilder fået tips om hvad dronningen kommer til at sige, og skriver at den britisk monark i år er forventet at bruge hendes årlige tale til at reflektere over sin egen personlige tro, efter et år med terrorangreb fra Den islamiske stat.
    ——————————————————–

    Gad vide hvad HMS Dronning Magrethe, vil sige i sin Nytårstale

    Billeder af AsylsøgerTog.
    http://dendanskeforening.dk/files/files/2015%20Asylsøgertog.pdf

    Kommentar by sindsro — 25. december 2015 @ 12:51

  33. Kim Møller og alle Uriaspostens læsere ønskes en glædelig jul og et godt nytår!

    Kommentar by KSD — 25. december 2015 @ 13:45

  34. Hvad er Dansk Samling?
    https://www.youtube.com/watch?v=EX_F3Bv4dFQ

    Dansk Samling vil opsige FN’s flygtningekonventioner
    https://www.youtube.com/watch?v=7zDYzSt83Q8

    Kommentar by Ung Konservativ — 25. december 2015 @ 14:44

  35. #32 lyder spændende – kan ses af alle kl.16 DK tid her http://news.sky.com/watch-live

    Kommentar by john M. — 25. december 2015 @ 14:53

  36. I lige måde, Kim.

    Kommentar by Karl — 25. december 2015 @ 14:57

  37. God jul og godt nytår!

    Det er så lidt der skal til. Til tider. Jeg fik et par arbejdshandsker i julegave fra min arbejdsgiver, jeg formoder de er regntætte, små tætte handsker der ikke fylder meget, og det er nok ganske passende.
    En hjernevask kan de desværre ikke tilbyde, og så er handsker anderledes velvalgt.
    En kvinde roste mig for at synge med på en salme med et par vers, det var ganske uventet. Så jeg er mindst rundt på gulvet et par dage.

    Kommentar by Peter Buch — 25. december 2015 @ 16:09

  38. Lidt forsinket glædelig jul (jeg var bortrejst) og godt nytår til alle på Uriasposten.

    Kommentar by Sigwar — 25. december 2015 @ 16:19

  39. God jul til Danmarks vigtigste blogger.

    Kommentar by ung konservativ — 25. december 2015 @ 16:27

  40. Også glædelig jul fra mig til Kim Møller og familie. Fortsæt det gode arbejde kim.

    Kommentar by kurt rosenstrøm — 25. december 2015 @ 17:10

  41. Glædelig Jul til Kim M. & Co. og til jer på kommentarsporet. Møller gør et godt stykke arbejde for det lille kongerige.

    Kommentar by Andersine — 25. december 2015 @ 19:54

  42. PS: Vi havde heldigvis ikke valgt dansk and til julemiddagen i aftes, men sandsynligvis fransk. Om det er meget bedre – rent halallemæssigt – ved jeg sådan set ikk’. Men jeg faldt lige over en lidt skæg debat inde på 180grader om det med halalslagtning.

    https://www.180grader.dk/Politik/spiser-du-dansk-and-til-jul-s-er-den-hjst-sandsynligt-halalslagtet-der-skal-tages-hensyn-til-vores250-000-musslimer#c970577

    Hos Slagter Friis på Frb. sælger man såvidt muligt ikke halalslagtet kød, så der skal jeg til at komme på fast basis.

    Kommentar by Andersine — 25. december 2015 @ 20:01

  43. Glædelig jul.

    Fik bl.a. Adam Wagners bog Danskhed i Middelalderen af fruen i huset, og er allerede godt i gang med den.

    Kommentar by Michael Jensen — 25. december 2015 @ 23:43

  44. @Andersine.

    Flyt på landet. I hvert fald her i det nordjyske er det ikke svært via en køretur at finde steder hvor man kan købe sin and eller gås på gårdspladsen, friskslagtet uden bønner.

    Kommentar by Michael Jensen — 25. december 2015 @ 23:46

  45. Glædelig Jul til Jer alle.

    Nu har der ikke været en opdatering længe.

    Mon ikke skyldes at bloggeren er ude for at prøvekøre sin julegave ?

    Kommentar by Morten Dreyer — 26. december 2015 @ 12:24

  46. ‘ Morten Dreyer

    Jeg fik en fin barbermaskine:-)

    Jeg tæppebomber i aften…

    Kommentar by kimmobil — 26. december 2015 @ 18:29

RSS feed for comments on this post.