29. december 2015

Mandag den 4. januar er datoen…

Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke fortælle noget om ‘projektet’, men der kommer til at ske store ting med Uriasposten i 2016. Mandag den 4. januar er datoen…

(Musvåge fouragerer på resterne af juleanden, 1. juledag 2015)

Oploadet Kl. 10:33 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/71536/trackback

14 Comments »

  1. Håber du er ved at lave et godt alternativ til vores såkaldte “frie presse”, som er en ynk og en parodi og en så massiv propaganda som mange desværre opfatter som en nogenlunde korrekt beskrivelse af virkeligheden her og i udlandet.

    Jeg glæder mig hvis du kan gøre noget for at komme mere ud til danskerne og ønsker dig held og lykke med alt du forsøger.

    Kommentar by Winston Churchill — 29. december 2015 @ 11:22

  2. Hej Kim
    Jeg ved ikke hvor meget du går i detaljer med bloggen, men du må gerne kigge på kommentarsporet i off-topic linien.

    Flere skribenter henviser til nummeret til venstre. Den ændrer sig i takt med at der løber flere kommentarer ind, og så ved man ikke hvem
    et svar er rettet til.

    Jeg henviser altid til skribentens navn og tidspunkt for kommentar.

    Kommentar by k.m. — 29. december 2015 @ 11:33

  3. Det rager ikke mig, men … jeg er bange for, at I får et rotteproblem, hvis I lægger mad ud på den måde.

    Kommentar by Nemo — 29. december 2015 @ 11:52

  4. Rotter er vist det mindste problem her i landet, men kanonflot billede.

    Kommentar by Islambert — 29. december 2015 @ 12:03

  5. Du driller med din teaser om ændringer.

    Kunne du ikke bare fortælle her på siden. —- I al fortroelighed altså ?

    Og iøvrigt med et ønske om et rigtigt godt nytår til Jer alle.

    Kommentar by Morten Dreyer — 29. december 2015 @ 12:08

  6. Snaphanen har også ændringer i januar…

    Kommentar by Dex Dexter — 29. december 2015 @ 12:36

  7. Saavidt antydningerne paa Snaphanen, handler det vist om noget web-TV.

    Kommentar by Erling — 29. december 2015 @ 13:46

  8. For en del år siden kom jeg hjem til huset og gik ind i stuen, hvor jeg fik et chok da jeg kikkede ud af terrassevinduet, på plankeværket sad der en levende musvåge og hvilede sig, chokket skyldtes fuglens størrelse den var enorm stor.

    Kommentar by emmagad — 29. december 2015 @ 13:49

  9. -> Erling

    En kendt journalist barsler med et web-tv projekt fra højrekant, men det har ikke noget med det omtalte projekt at gøre.

    Kommentar by Kim Møller — 29. december 2015 @ 14:20

  10. @Kim
    Okay, tak.

    Held og lykke med det, hvad end det nu er.

    Kommentar by Erling — 29. december 2015 @ 14:23

  11. Smid et kyllingeskrog ud, så skal du se løjer.jeg taler om musvåger. Har selv billeder taget med mobil på 1,5 meters afstand.
    Ændringer er ok, men, hold dig alligevel til den konservative stil. Bevar det gode og prøv dig gradvis frem. Jeg er træt af revolutioner.

    Kommentar by River — 29. december 2015 @ 15:21

  12. Det kunne godt ligne en fjeldvågetype.

    Kommentar by perk — 29. december 2015 @ 17:09

  13. Den kigger på bunken og tænker:”Hvad fa’en er den “gås” fløjet ind i”?

    Sjovt. Godt Nytår.

    Kommentar by Iznogut — 30. december 2015 @ 11:21

  14. Kære Kim,
    Du viser ofte nogle fantastisk flotte fuglebilleder. Til sommer håber jeg, Du også vil vise nogle lige så flotte sommerfuglebilleder. Og gid en af dine artikler i det kommende år får overskriften: Nu opsiger regeringen Konventionerne. Desværre er jeg pessimist.
    Jeg ønsker Dig og Din familie et Rigtig Godt Nytår.
    Mvh Ole.

    Kommentar by Ole Madsen — 30. december 2015 @ 17:18

RSS feed for comments on this post.