30. december 2015

Lukas G. Forchhammer indspiller flygtningesang: “Jeg kan bare ikke holde ud, at vi går i så små sko.”

Lukas Graham bærer efternavnet Forchhammer, og han er da også i familie med Lulla Forchhammer, den kvindelige halvdel af ‘Foldschack & Forchhammer’. Den anden halvdel er som bekendt Christiania/Ungdomshus-advokaten Knud Foldschack (se evt. foto). Den unge christianit var i 2007 talsmand for bosætterne, der kæmpede den såkaldte ‘tvangsnormalisering’. Samme år blev han anholdt og sigtet for ‘fornærmelig tiltale mod politiet’. En gennemsnitlig venstreorienteret landeplager, interviewet til Politiken – Et sted mellem den første million og Justin Bieber.

“Jeg fik sådan en ‘Heal the World’-feeling, ikke?’. Lukas Graham beskriver øjeblikket, da hans producer, Hennedub, spillede nogle hemmelige akkorder for ham og hans første småpolitiske sang så dagens lys. …

Graham var berørt af tv-billederne af flygtninge på Europas og verdens landeveje, berørt af retorikken om ‘dem’ og ‘de fremmede’ i medierne og skrev derfor en sangtekst om, hvorfor vi lukker vores døre i lige nu, når så mange har brug for, at vi åbner dem.

‘Det er jo heftige tider, vi lever i. Jeg kan bare ikke holde ud, at vi går i så små sko. Jeg kan ikke holde ud at høre på Inger Støjberg.

At de her mennesker, der er blevet bombet, har set halshugninger eller er blevet voldtaget på vej hertil, skal behandles så dårligt og placeres i teltlejre eller bittesmå tændstikæskelejligheder. Jeg kan ikke holde det ud’, siger han.

Balladen, ‘On the Run’, handler derfor om, at flygtningebørn ikke kan lege, når de er på flugt. Og at det er vigtigt, at børn leger. Det bliver en velgørenhedssang, der skal tjene penge til Dansk Flygtningehjælp.

… Han spiller sin kommende flygtningesang for mig over de store højttalere i spisekøkkenet ved siden af en hel reol med musikpriser.

‘Jeg vil gerne prøve at koble nyhedsbillederne til virkelige mennesker og virkelige følelser. Der er en masse skræmte mennesker i Danmark, der er bange for, at de vil blive overset, hvis der kommer flere flygtninge til landet. Måske er de bange for at opgive det privilegium, som det trods alt er at være underklassen i Danmark. …’.”

(Lukas Graham Forchhammer, 2014; Foto: Youtube)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/71560/trackback

45 Comments »

  1. “At de her mennesker, der er blevet bombet, har set halshugninger eller er blevet voldtaget på vej hertil, skal behandles så dårligt”

    Hvem voldtog dem på vej hertil lukas graham? Det gjorde de samme “flygtninge” du vil give asyl!!!

    “Der er en masse skræmte mennesker i Danmark, der er bange for, at de vil blive overset, hvis der kommer flere flygtninge til landet.”

    Mange af dem vil desværre ikke blive overset af de voldtægtsforbrydere du vil give asyl, men hurtigt blive en del af den støt stigende statistik over danske kvinder der bliver voldtaget af indvandrere. Må du og din sang blive husket for evigt..

    Kommentar by per — 30. december 2015 @ 02:56

  2. Jeg hader ham ene og alene pga. det faktum at der er så mange, der er vilde med hans ligegyldige elevatormuzak..
    Ja , Lukas, den danske underklasse og mange andre lider under indvandringen, men det skal de så gøre, fordi hvad? Vi er måske forpligtiget til at lide sammen med verdens muslimer?

    Kommentar by Anonym — 30. december 2015 @ 03:29

  3. Han er en lille forkælet prinsesse og ligegyldig.
    Hvis politiken mener at en småfed hashrygende teenager der kæmper en brav kamp for at gro et overskæg har noget relevant at sige om flygtningekrisen i danmark så lad dem dog.
    Hvem fanden har respekt for politiken?

    Kommentar by Frank Hagmann — 30. december 2015 @ 04:13

  4. Jo tættere vi nærmer og svenske tilstande… Jo mere naiv og infantil bliver retorikken… det er GROTESK

    Kommentar by ny kommentator — 30. december 2015 @ 04:39

  5. Hvad der kendetegner DR, Politiken, Information, Enhedslisten og De Radikale lige nu, er at de insisterer på at føre en debat der sluttede i 2001.Det aftvinger ingen interesse her. De har tabt, og de er dårlige tabere

    Kommentar by Snaphanen — 30. december 2015 @ 04:42

  6. Spændende tider vi går i møde, tillykke til de danske kvinder i det nye år: http://ekstrabladet.dk/112/milde-domme-i-gruppe-voldtaegt-loej-asyl-ansoegere-sig-meget-yngre/5888862

    Kommentar by Henrik Petersen — 30. december 2015 @ 08:16

  7. Havde besøg af et kristent par fra Syrien i julen, de kunne berette om den etniske udrensning som sunni-muslimerne står bag. Utilgiveligt at naive typer som Lukas fuldstændigt har ødelagt vores mulighed for at hjælpe de som er reelt forfulgt og i stedet skal bruge ressourcerne på de som ikke er.

    Kommentar by Marius — 30. december 2015 @ 08:47

  8. Hvorfor fører de fleste Danske kunstnere, skuespillere, musikere etc. krig mod deres eget folk?

    Tak til de 10% som har en anden dagsorden!

    Kommentar by Sigwar — 30. december 2015 @ 08:49

  9. -> Sigwar

    Fordi de har lært at sige de rigtige holdninger og den ‘gode tone’, ellers får de ingen jobs.

    Atter lidt OT, og så alligevel, omhandlende de såkaldte ’sociale medier’. Jeg linkede til artiklen i ekstrasprøjten i #6, en uhyggelig uddybning kan findes: http://www.infowars.com/facebook-censors-story-about-refugee-raping-swedish-woman/

    Kommentar by Henrik Petersen — 30. december 2015 @ 09:01

  10. Når jeg ser en sådan lille forkælet prinsesse, kommer jeg til at spekulere over følgende spørgsmål:

    Er det de skandinaviske velfærdssamfund, der har skabt gode vilkår for dets borgere, eller er det borgerne i de skandinaviske lande, der har skabt gode velfungerende lande?

    Enhver journalist og venstreorienteret (med DR, Politiken, Information, Enhedslisten og De Radikale og de statsstøttede NGO’ere som talerør) vil påstå det første og aflede alverdens gode ting ud fra de skandinaviske velfærdssamfunds fortræffeligheder. For dem, er systemet årsagen til alt godt, mens folket, der bebor landet, i princippet er ligegyldigt og kan derfor udskiftes efter behov.

    Enhver anden vil sige, at det er borgerne i de skandinaviske lande, der har skabt og til daglig skaber deres egne velfungerende lande. Det er altså borgerne, skatteslaverne, de hvide etniske danske mænd og kvinder, kald dem hvad du vil, der har skabt og hver dag skaber deres eget land. Velfærdssystemet er på godt og ondt kun det, som etniske danskere fortiden har opbygget og forvalter, men det kan i forandres efter behov.

    Kommentar by traveler — 30. december 2015 @ 09:21

  11. OK jeg kan ikke holde ud at hører Lucas Graham så på den måde går det måske lige op.
    Jeg er helt igennem træt at folk der vil være godgørende for andres penge! Som christianit har han formodentligt ikke ydet noget som helst til det samfund han skammer de mennesker som i efterhånden et halvt hundrede år har betalt til og for Christinia.
    Det er en gratis omgang Lucas!

    Kommentar by Robert R — 30. december 2015 @ 10:23

  12. Som jeg forstår tingene, er der stadig på Christania princippet, men ret mig venligst hvis det er forkert, at du først kan flytte ind når beboerne, de andre lokale, siger god for det.
    Det er i grunden et godt princip, jeg gerne selv så som landsdækkende.
    Såfremt princippet i udgangspunktet er korrekt skitsteret, hvordan mon Lukas da stiller sig til det udbredt på landsplan?

    Kommentar by Peter Buch — 30. december 2015 @ 10:49

  13. Når man bevidst undlader islam, så er det let nok, at udgyde godhed i metervis.

    Berigernes krigsideologi og deraf levevis er aldrig med, når “de gode” laver matematik.

    Kommentar by Iznogut — 30. december 2015 @ 11:28

  14. Looser!

    Kommentar by bastardo — 30. december 2015 @ 11:45

  15. En klovn af rang. Det er ufatteligt er det Danmark?

    Kommentar by Dunk — 30. december 2015 @ 11:54

  16. Lucas kan ikke holde ud at “vi går i for små sko”. Jeg kan ikke holde ud at lucas ikke har nogen hjerne!

    Kommentar by Danskeren — 30. december 2015 @ 12:04

  17. Sigwar – du spørger: Hvorfor fører de fleste Danske kunstnere, skuespillere, musikere etc. krig mod deres eget folk?

    Tak til de 10% som har en anden dagsorden!

    Kommentar by Sigwar — 30. december 2015 @ 08:49

    Det gør de fordi der er anseelse, magtarrogance og penge i lortet.

    De er altid “rasmus modsat” hvis det har noget vigtigt for samfundets overlevelse og de elsker at være naive, ondskabsfulde, perfide mod andre end dem selv og deres.
    De fleste er reelt menneskeligt afstumpede og enormt uintelligente og lever i en drømmeverden fri for virkelighed, fakta og konsekvenser. Skulle de opleve konsekvenser, har de altid et eller andet skrupskørt at begrunde det med også selv om de rammes enormt hårdt selv (Nanna med cykelkæderne, Mygind, Uzon´s far osv…) Selvpineri over egen mental uformåen er ganske almindeligt også uden for “kunstnerstanden”.

    For mig at se er “kunstnerstanden” befolket af folk med latent medfødt ondskab, kik i deres øjne og hør deres ord – de er ikke bedre end du og jeg i den henseende.

    Nej en af grundene er, at de har fået for let spil og at det reelt ingen konsekvenser har kostet dem – indtil nu.

    De har elsket at blive svinet til og blive bekræftet i at de er ufejlbarlige og har magten og alle vi andre er de virkeligt onde.

    Løsningen er at tage deres livsgrundlag fra dem – fjerne pengene og magten og hele grundlaget for deres eksistens som “kunstnere” og mediefolk m.v. – hvis de vil leve og være kunstnere, skal det ikke være for samfundets penge og magtpositioner, men noget de selv må kæmpe for, blive til og tjene selv til.

    Så finder de virkelige kunstnere også en levevej og en forståelse for andet end deres naive drømmeverden, som de har i kraft af vores, folkets manglende evne til at sige fra på en måde som man gør over for genstridige egoistiske småbørn – ved at sige nej og føre dette nej ud i livet.

    Som det er nu kan de via medier og naiv godtroenhed og et konfliktsky folk slippe af sted med at nedbryde et helt samfund indefra uden at det for konsekvenser for dem.

    Hvis de ikke ændrer den adfærd kommer det til at gå galt for dem og os alle – hvem skal betale først ved kasse 1?

    http://www.fyens.dk/faaborg-midtfyn/Se-billederne-Nysgerrige-stroemmede-til-kunstbaenk-indvielse/artikel/2914502

    Vanviddet kender ingen grænser når kunsteliten og medløberne og “hattedamerne” mk skal profilere sig selv – man stiller en tyskinspireret betonbunker op ved en naturskøn sø i byen Ringe på Midtfyn – der synes opera og lovodrene gjalder ud over folket.

    Når man ser på “værket” på afstand er det bare en øjenbæ til 1,7 mill. kr. for at som nogen sagde, at skolens børn kan sidde og spise deres madpakker her!! Til 1,7 mill når en alm. bænk kan udgøre det samme. Den ligner et bunkerkompleks med udluftningstårne og vil på et tidspunkt stå med grafitti og hundelort påsmurt…! Sådan noget er mit eksempel på, at “kunstnerverdenen” styrer vanviddet og at de får lov til det – reelt er der ikke klude på den kejser.

    Året 2016 vil blive endnu et år med vanviddet i frit flor og bare endnu et år på vej ned i afgrunden….Vi ses alle dernede – på gensyn!

    Kommentar by Black Watch — 30. december 2015 @ 12:12

  18. I, der endnu betaler licens, kommer til at betale til Luxus Grahamsbrød Fuckhammer, for DDR vil spille han propagandasang en gang i timen, døgnet rundt, på alle deres 32 kanaler.

    Kommentar by Træt — 30. december 2015 @ 12:26

  19. “Måske er de bange for at opgive det privilegium, som det trods alt er at være underklassen i Danmark. …’.”

    Hvad fanden bilder han sig ind ????
    Lille overklasselort!

    Kommentar by mb — 30. december 2015 @ 12:28

  20. En dag vil de perverse journalister og venstrefløjsere blive draget til ansvar for deres hjernevask af danskerne! De forholder jo sandheden for befolkningen, fx at Daesh har sendt mindst 4.000 jihadister herop, og de er alle dygtige til voldtægt, tortur og halshugning!

    Kommentar by Andersine — 30. december 2015 @ 12:31

  21. Tror seriøst den dreng lever i en boble. Eller i en osteklokke. Kan man seriøst postulere virkeligheden så sort og hvid som han gør? At alle bare per automatik er ofre, er rejst DIREKTE hertil, og i øvrigt alle har set voldtægter og halshugninger og drab osv? Uanset hvad så benægter jeg bestemt ikke at det er dagligdagen i store dele af Syrien og Irak den slags.
    Men at snakke om at gå i små sko? Går ud fra at i hans optik er der ingen grænser for hvor mange der skal bo i Danmark. Hvis denne dreng(mand ligner han bestemt ikke), skulle stå med et ansvar, skulle planlægge, og budgettere, ville piben nok få en anden lyd. Så ville han se at virkeligheden skal man planlægge sig ud af, man kan ikke bare hovedløst invitere uendeligt mange fremmede ind i Danmark.

    Men igen det er nok også som andre skriver her på en billig baggrund at han har alle de frelste holdninger. Tror næppe man finder et mere indelukket og egoistisk samfund end det ude på staden. De forstår netop hvor vigtigt det er at være eksklusiv, bestemme over PRÆCIS hvem man får ind, og i øvrigt værne om de goder og de ressourcer man har. Sådan som vi mennesker har gjort i hundretusinde af år.

    I øvrigt passer syrere på INGEN måde ind i vestlige samfund whatsoever. Så er det jo ret ligegyldigt hvad de er udsat for i deres hjemlande, de passer ikke ind her. Det må være første fuldstændigt urokkelige udgangspunkt. Derfra skal man så arbejde på at holde dem i muslimske lande så tæt på Syrien som muligt.
    Det siger al logik mig.
    Hvorfor skal Danmark og EU have ansvar overfor muslimer og muslimske lande?? Okay jeg kan gå med til at vi kan bidrage med nogle få midler til nærområderne, men den helt store opgave at løfte må altid hvile på de muslimske lande. ALTID.

    Tror desværre først det er når disse utopister, der ofte kommer fra de allerbedste kår samfundet kan byde, selv virkelig mærker konsekvenserne i form af vold og overfald og arbejdsløshed og chikane, røverier og tyverier, voldtægt drab osv, at det går op for dem hvilke konsekvenser det har at åbne dørene for disse fremmede.

    Så vil man nok ikke HELT forsvare dem hovedløst på samme måde. Men det er altid billigt at være god for andres penge. Men også totalt ansvarsløst og fremtidsmæssigt direkte vanvittigt. Kig selv på de samfund hvor de fremmede kommer fra. Katastrofer uden lige. Vi skal vel ikke bygge vores fremtidige samfund med disse flygtninge vel?Det har vi så desværre gjort i årtier, fordi ansvarsløse politikere har haft noget at skulle sige.

    Kommentar by Endnu en vantro — 30. december 2015 @ 12:32

  22. I øvrigt startede Christiania som et socialt eksperiment, hvor det grænseløse skulle fejres. Anything goes..på nær biler og profit. Det sluttede hurtigt, heroinen og alsken psykopatiske personager blev de så alligevel nødt til at sætte grænser for. Nu har det så udviklet sig til en elitær venstrefløjshøjborg, med millionomsætninger i hashboderne og de andre “alternative” virksomheder. Mange af hashpengene går så anonymt i deres fælleskasse, alle ved det er beskidte narkopenge, men det er jo ok..”det er bare hash”. At det er bandemiljøet der sidder hårdt på hashen vælger de så at lukke øjnene for. Den stærke tryner den svage er vist ikke et venstrefløjsargument jeg har hørt før.

    Kommentar by Frafalden moderat — 30. december 2015 @ 12:47

  23. Var det ikke også den familie der drænede munk-plum fonden?

    Kommentar by Nielsen — 30. december 2015 @ 13:01

  24. Lucas Graham Forchhammer== NYHIPO= hipo: De landsforrædere som ” Citronen” og ” Flammen” likviderede. ÆRE VÆRE DERES MINDE.

    Kommentar by dansker — 30. december 2015 @ 13:13

  25. Mens vi sidder her og skriver på internettet, vælter det ind med fremmede. I øjeblikket kommer der 150-200 om dagen, der derefter skal have deres familier herop. Det er dig, der betaler. Det er dine børn, der skal overfaldes og voldtages. Hvad vil du gøre ved det? Vil du bare sidde og skrive på internettet, indtil du dør af skrivekrampe? Vil du bare sidde og rose demokratiet, selv om systemet fungerer af helvede til? Eller vil du gøre noget, der virkelig batter, så udviklingen vil blive vendt. Tænk lidt over det!

    Kommentar by Søren Andersen — 30. december 2015 @ 13:23

  26. 25#
    Hvad menes der med: gøre noget der “virkelig batter”.
    Når selv en harmløs peberspray i tasken sammenlignes juridisk med et ulovligt våben, når selvforsvar sammenlignes med ulovlig selvtægt, oprems gerne mulighederne for at være på forkant med udviklingen. Kan det lade sig gøre indenfor lovgivningen, eller mener du civil ulydighed er vejen frem.
    Det er også mere tydeligt som dagene går, at befolkningen er delt i 2 lejre. For eller imod indvandringen af andre folkeslag. I det gamle Jugoslavien gik naboer løs på hinanden, det virker som det kunne ske i DK om et årti eller mindre, når trådene i mange blogs beskylder modparten for at være landsforræder.
    Dansk mentalitet er ikke som i østlandene eller Dresden, så mit gæt er at man indstiller sig efter ændringerne. Lever med det og får det bedste ud af tilværelsen, uagtet voldtægter og overfald. Så længe det er naboen det går ud over.

    Kommentar by Men dog ! — 30. december 2015 @ 14:01

  27. @Men dog
    Det er et udmærket spørgsmål, du stiller. Men af grunde, som du selv kan tænke nærmere over, har jeg ikke lyst til at besvare det offentligt.

    Med venlig hilsen

    Søren Andersen

    Kommentar by Søren Andersen — 30. december 2015 @ 14:44

  28. Når man ikke har concealed carry, stand your ground og castle doctrine lovgivning er der kun 2 alternativer: duk nakken og håb på det bedste, eller shoot, shovel and shut up.

    Kommentar by Træt — 30. december 2015 @ 15:02

  29. Lucas Graham, kun mennesker uden sans for ordentlig musik gider lytte til ham.

    Kommentar by k.m. — 30. december 2015 @ 15:26

  30. Jeg tror nu nok, at “Afrika” eller “Lige meget hvem du er…” effekten er ved, at ebbe ud hos de danske pop fans, men på den anden side så kan ethvert fornuftigt og reflekterende menneske også kun ryste på hovedet af alle de forargede, efterrationaliserende og nye “politiske korrekte” Støjberg og Martin Henriksen fans. For hvad er der sket efter, at denne mere invandrer og flygtninge kritiske stemning er blevet ikke bare mere udbredt blandt politikerne og deres vælgere, men også har direkte større indflydelse eller i hvertfald mulighed for det parlamentarisk såvel som lovgivningsmæssigt?

    Kort sagt intet til det bedre! Der kommer flere indvandrere og flygtninge, modsætningerne og interne potentielle statsnedbrydende konflikter bliver endnu mere ophedet, pøblen på hver side med deres henholdsvis gamle og nye politiske “korrekte” meninger brokker sig endnu mere og bliver endnu mere forargede (som om forargelse nogensinde har gjort noget gavn), og alt der minder om konstruktive realistiske debatter og løsninger forsvinder i populisme og hvad sagde jeg mundlort!

    Der er tre ting der er stensikkert i alt dette, og det er 1. At der i de kommende årtier kommer endnu flere migrationer og flygtninge strømme i hele verden og også i Danmark! 2. Islam og muslimer kommer også, at eksistere i verden og i Danmark om hundrede år! 3. Så længe befolkningen ikke bliver informeret og inddraget mere i de storpolitiske forhold der i bund og grund styrer alt det her, så vil spændingerne bare blive endnu større, og vrangforestillingerne hos befolkningerne vil vokse pga. indbildelser om, at man bare kan gøre det eller det.

    For det er jo som det er, og uanset hvor trivielt og fortærsket det end lyder, så har vi kun en klode, og mennesket der bebor den vil uanset baggrund slås for sin overlevelse, da mennesket først og fremmest er et biologisk væsen. At vi som art har været så succesfulde, at vi nærmest har sejret ad helvedes til er det virkelige problem og her putter vi blår i vore øjne hvis vi bilder os selv ind, at populisme, ideologiske opfattelser af den ene eller anden art, og store religions slag nogensinde ville kunne løse menneskets situation eller give mere håb for menneskeheden.

    Hvis ikke vi som borgere på denne klode ønsker, at leve under et islamisk stats kalifat eller det der meget værre, eller ønsker, at total anarki, total borger og nuclear krig fuldstændigt smadrer livsgrundlaget for homo sapiens, så må vi indse, at verden fremover politisk vil blive mindre ideologisk og mere real politisk på en måde hvor ingen kan sige ” Vi sejrede!”

    Man kan selvfølgelig ikke forbyde et menneskes ret til forargelse, men det er med forargelse, som det er med div. vellevned sygdomme, nemlig et klart tegn på, at indehaveren har det lidt for godt iforhold til hvad der egentlig er gavn…

    Kommentar by Pedersen — 30. december 2015 @ 16:27

  31. Kødbollen kommer garanteret til at optræde på både DR og TV2 nytårsaften sammen med alle de andre gutmenschen Mø(hø), Wafande-negeren og resten af slænget.

    Kommentar by M.P. — 30. december 2015 @ 16:48

  32. DDR vil spille nummeret hele tiden, ligesom perkerbandet Outlandish, som vælter ud af højttaleren hver gang min radio forvilder sig hen på en af DDR’s kanaler

    Kommentar by Træt — 30. december 2015 @ 17:16

  33. 1. april 1340. Danskernes indtil nu vigtigste dato. Men 675 årsdagen blev beklagevis heller ikke engang markeret af historikere.

    Kommentar by dansker — 30. december 2015 @ 18:07

  34. Anton Pettersson- ÆRE VÆRE HANS MINDE.

    Kommentar by dansker — 30. december 2015 @ 18:08

  35. http://www.avisen.dk/sass-til-trads-svage-danskere-betaler-prisen-for-fl_362876.aspx
    “Integrationen er slået fejl. Tanken om, at med tiden ville alle indvandrere blive som os, viste sig forkert. Udgifterne er enorme. Det går især ud over de svageste danskere, som betaler prisen for, hvad han kalder et ’humanistisk projekt.’ Tiden er inde til et opgør.”
    citat slut

    *****
    Hvad med at Sass-Larsen tager et opgør med venstrefløjen?
    Det er flot han sætter David Trads på plads, men hvor er Sass-Larsen efter et valg med socialdemokratisk regering båret oppe af Det Radikale venstre? da tror jeg han falder til patten, for at blive i Ekstra Bladet sprog.

    Kommentar by k.m. — 30. december 2015 @ 18:18

  36. http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/roed-blok-nedsmeltet/5889372
    “SIDEN Frederiksen blev kåret på S-kongressen, har hun sammen med Henrik Sass Larsen klistret sig så tæt op ad Inger Støjberg, at den skrappe Venstre-minister nærmest skal låse døren, for at de ikke kommer ind og sidder på skødet af hende.

    MAN har indtryk af, at Støjberg bare behøver slynge en stramning ud, så udbryder Mette og Sass Larsen i kor: ’Top! Vi er med!’. Selv integrationsydelsen, som de tidligere omtalte som ’fattigdomsydelsen’, gled ned med et enkelt glup under forhandlinger i oktober. Og de har endnu ikke sagt, om de vil rulle den tilbage efter en evt. valgsejr. Det vil de nok ikke!”

    Kommentar by k.m. — 30. december 2015 @ 18:28

  37. “Popstjernen Lukas Graham mærker verden. Han flyver rundt i den og får et stadig større hold folk omkring sig. Christiania-ghettobarnet udlever drømmene, men mærker også et presserende behov for at gøre noget for de andre. Blandt andre dem på flugt.”

    Jeg hader Politiken, dette Danmarks-hadende misinformationsorgan.

    Kommentar by Johnson — 30. december 2015 @ 19:36

  38. Jeg er enig med Tømrer Claus, der her giver Danmarks Radio en verbal røvfuld.
    Lukas Graham er en del af det intetsigende skrammel der fylder P4 døgnet rundt.
    http://news.dk/nyhed/2080571/toemrerclaus-tordner-mod-dr-ensretter-danskerne

    Kommentar by k.m. — 30. december 2015 @ 20:04

  39. Mit nytårsfortsæt bliver ikke at høre P3 en eneste gang i 2016. Når man tænker på hvor mange gange de har forpestet mine ører med deres støttesang for immigrantstrømmen i løbet af året, og hvertandet andet nummer på kanalen har været lukas graham med “seven years”, så er det nok så sikkert som amen i kirken at de kommer til at skamspille den her også uanset om den er god eller ej.
    Licensfinanceret holdningsmassage står ikke på mit budget og kommer heller ikke til det.

    Kommentar by per — 30. december 2015 @ 20:52

  40. Hvem kan holde ud at høre på den amatør skabe sig.

    Kommentar by LarsB — 30. december 2015 @ 20:53

  41. Idiot.

    Kommentar by Phil — 30. december 2015 @ 22:38

  42. Arv og miljø…..Tænk hvis han blev “befængt” med et rigtigt arbejde o.O

    Nord

    Kommentar by Nordvind — 30. december 2015 @ 23:22

  43. 35-K.M.- Sass siger kun det samme som forh. statsminister Anker Jørgensen udtalte ved SID.s præsentation af deres grundige og fyldestgørende rapport med titlen “FREMMEDARBEJDERPROBLEMET”. Den rapport son dannede basis for indførelsen af indvandringsstoppet i 1973. -Men Sass er af biologiske og politiske årsager havnet i en blindgyde.Socialdemokraterne er for sent UDE. HVILKET DER ER EN – JA FORFÆRDELIG DOKUMENTATION FOR:- LOs nye formand Lizette Risgård er informeret.

    Kommentar by dansker — 30. december 2015 @ 23:51

  44. Præsentationen af rapporten var i oktober 1970.

    Kommentar by dansker — 30. december 2015 @ 23:53

  45. Der findes også jøder i Israel, som holder med palæstinenserne.

    Nogen mennesker er bare vokset op med et standpunkt, som en blokering i deres hjerne ikke kan frigøre dem fra.

    Kommentar by Peter Andersen — 31. december 2015 @ 03:48

RSS feed for comments on this post.