30. december 2015

Nordbyen (Slagelse): “Jeg har oplevet en dreng helt bevidst skyde kanonslag efter min datter og jeg.”

Flere medier fortæller, at der hver dag siden jul har været ballade i Slagelse-ghettoen Nordbyen, hvor 20-25 ‘unge’ affyrer fyrværkeri efter tilfældige forbipasserende. Tirsdag aften inkluderede det raketter og bomberør efter vinduer og biler skriver TV Øst. Som man kan se på en Local Eyes-video, så drejer det sig om indvandrere. Politiet fortæller til Sjællandske Nyheder, at de forsøgte at pågribe gerningsmændene, men at de ikke fik anholdt nogen, da de unge ‘løb rundt mellem bygningerne i Ringparken’.

Onsdag aften gentog det hele sig. Fra Ekstra Bladet – Nu igen: Unge skyder fyrværkeri i alle retninger – politiet massivt til stede

“… nu er den gal igen. Det oplyser vagtchef Bo Georg Petersen til Ekstra Bladet.

– De kan ikke finde ud af at affyre fyrværkeriet lodret, så det ryger på kryds og tværs til fare for alle borgerne. Der er også røget en enkelt raket efter politiet, så vi er talstærkt til stede, siger Bo Georg Petersen til Ekstra Bladet.

– … Lige så snart de får fyrværkeri mellem hænderne, så bliver det sjovt at skyde vandret i stedet for lodret. Der er ingen, der tør at holde nytårsaften derude i hvert fald.

(Ringparken, Nordbyen, Slagelse)

“Det var virkelig slemt. Folk skød efter hinanden. Jeg turde ikke engang gå til købmanden. Så jeg ventede til politiet kom.” (Kim Hansen til TV Øst, 30. december 2015)

“Efter mørkets frembrud går vi ikke ud. Jeg har oplevet en dreng helt bevidst skyde kanonslag efter min datter og jeg. Det er forfærdeligt at skulle være spærret inde i vores eget hjem.” (Pernille Roager Andersen til TV Øst, 30. december 2015)

“Jeg passer mig selv, og der er ikke nogen der generer mig. Nu går jeg ikke ud om aftenen, jeg går jo, man skal jo heller ikke lege på en motorvejen, vel.” (Tage Johansen til TV Øst, 30. december 2015)

Oploadet Kl. 23:46 af Kim Møller — Direkte link52 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/71573/trackback

52 Comments »

  1. Stakkelse danskere, som bliver beriget.

    Kommentar by SendZeniaStampeTilSverige — 30. december 2015 @ 23:54

  2. Den her udviste adfærd er desværre typisk for mange af de fremmede, som politikerne har importeret til Danmark. Alligel synes politikerne, at vi skal druknes i fremmede.

    Tænker politikerne på andet end at skade os danskere?

    Vores politikere er mindst lige så skyldige i de fremmedes forbrydelser, som de fremmede selv. Havde de ikke været for politikerne, var de fremmede aldrig kommet til Danmark, og alt ville have været godt.

    Kommentar by Søren Andersen — 31. december 2015 @ 00:08

  3. Ja, i mangel af rigtige våben, må de jo bruge fyrværkeri.
    Da jeg var ung, og skød fyrværkeri af, var det helt uhørt bare at tænke på at fyre romerlys og bomberør af mod levende væsner.

    I dagens Danmark er det hverdag for visse! Prøv at se den ubehjælpsomme smøre på ekstrapladder. Nej, gu fanden nævnes etniciteten ikke på gerningsmændene. Men lige meget, når man sætter eufemismen “unge” sammen med en sygelig adfærd med ødelæggelse af dyr og mennesker, samt privat og offentlig ejendom, så ved de fleste af os efterhånden godt, hvilken type unge der er tale om.

    Men det er jo helt gratis for disse slyngler at udføre deres gale handlinger, når alt hvad politiet gør, er at stå og brække idioti af sig som at “de ikke kan finde ud af at skyde lodret”.
    Nej, din præmieidiot, de ved LIGE NETOP hvad de laver. Fyrværkeri anvendt som våben mod tilfældige og politi er åbenbart gratis for visse dele af befolkningen.

    Utroligt med den massepsykose, ordensmagten og lovgiverne befinder sig i. Man skulle tro, at de er købt og betalt…!!

    Kommentar by mættehågen — 31. december 2015 @ 00:20

  4. Oplyste fordomsfri danskere ved godt, hvad der er for mennesker, der begår den form for sygeligt ondskabsfulde handlinger. De behøver ikke at have at vide, hvilken etnisk gruppe, som forbryderne kommer fra. De ved det godt i forvejen.

    Desværre er de fleste danskere hjernevaskede idioter, der tror på demokratiet, “menneskerettigheder” og vores forpligtelse til at hjælpe de fremmede. Af hensyn til disse idioter, bør man altid nævne forbryderes etnicitet. Måske kan nogle af idioterne komme til fornuft.

    Kommentar by Søren Andersen — 31. december 2015 @ 00:38

  5. Vi må straks give de stakkels unge en ungdomsklub (og naturligvis ansætte et par rollemodeller) , og desuden hvor mange muslimske helligdage de kunne tænke sig … Så skal de nok føle sig værdsat af det Danske samfund og stoppe med at lave ballade !!

    Kommentar by A Andersen — 31. december 2015 @ 00:48

  6. Hov jeg glemte helt at tilføje at vi også skal gi dem en stor undskyldning

    Kommentar by A Andersen — 31. december 2015 @ 00:50

  7. Robert Spencer forklarer Gavin McInnes nogle ting om islam.
    https://www.youtube.com/watch?v=ES9_xe0OhIs&feature=youtu.be

    Det er på høje tid at få lortet ud af Danmark.

    Igen en påmindelse om, f.eks. til polka charlie, at en forbud at Islam kan gøres vha § 67 i grundloven.
    Denne video fortæller alt her om.

    Kommentar by sindsro — 31. december 2015 @ 01:14

  8. “Jeg er så heldig at bo i et fantastisk rækkehus i Aarhus, men desværre så UHELDIG at ha Gjellerup/Digterparken/Bispehaven næsten som baghave. De sidste par måneder har været et helvede hvad angår fyrværkeri. Det er ikke hyggelige, fine raketter de skyder af men de virkelig højlydte ulovlige bomber. Jeg ved godt det ikke er rigtige bomber men når de bliver affyret så tæt på ens bolig så lyder det næsten ligesom en reel bombe, virkelig ubehageligt højt. Jeg kan ta det i dagstimerne men om natten når de vækker mig så begynder det at være for meget. Jeg har ringet til politiet som bare giver mig ret i at det er for meget, men åbenbart ikke har midlerne til at gøre mere, så nu vil jeg gå videre med det, evt. til politikere eller sikkerhedsstyrelsen. Jeg synes slet ikke der bliver sat nok ind for ulovlig fyrværkeri, og når man bor så tæt på en ghetto er fyrværkeri lige pludselig ikke så festligt.

    Så, hvem kan jeg kontakte?

    HJÆLP.”

    http://www.dindebat.dk/topic/710641-fyrv%C3%A6rkeri-gener-hvem-klager-man-til/

    Kommentar by BE — 31. december 2015 @ 01:25

  9. Problemet med sådan adfærd er, at der ingen straffe og bøder rammer de pågældende.
    Arresteres de pågældende, slippes de straks fri igen af domstolene – ansvaret for det er justitsministeriet/politikerne.

    Det er ikke “drengestreger” at skyde fyrværkeri mod personer – eller efter dyr for den sags skyld. Altså skal der straffes konsekvent. I de her tilfælde ikke alene misæderne, men også deres familier, for det sker ikke uden familiernes viden og godkendelse.

    “3 strikes and you are out” er et glimrende system i de her tilfælde, men feks. også ved stenkast mod offentlige myndigheder.
    3’die gang en af “de unge” tages for sådant, smides familien administrativt ud af bebyggelsen, uden adgang til at klage.
    Stadigt højere bøder ved træk på bistandshjælpen til familien bør naturligvis være en del af straffen til og med 3’die gang.
    Bagefter kan de ikke påstå, at de ikke var advaret eller klar over osv.

    Hvor skal de flytte hen?
    Gerne til hjemlandet, hvis de har dobbelt statsborgerskab.
    De kan ellers forblive hjemløse, evt. med mulighed for opbevaring i lejre, indtil udsendelse kan finde sted.

    Fratagelse af st6atsborgerskab? Køb et nyt i et afrikansk land, det er muligt, ganske som Kuwait praktiserer det.

    Politiet kan ikke fange de pågældende?
    Droner er opfundet.
    Benyt sådanne til at mærke de pågældende med paintballkugler og evt. duftspor, israelerne har et glimrende sådant, lugter af lort og hænger ved i lang tid. Selv en politimand kan følge duften, hvis der ikke er politihunde til rådighed.
    Skader evt. påført ved paintballkugler, nå ja, det er, hvad der sker, det medfører ikke erstatning.

    Og så er der politihundene, de vil nyde at sætte efter flygtende og er dertil skudstærke. Desuden er hundene i bedre form end politiet. Ingen tvivl om hundene også er i stand til efter “aromaen” at vurdere, hvem der skal have et nap.

    Se, det her var et konstruktivt forslag, blot at jamre hjælper intet.
    Og da vi jo ved, at diverse læser med her, kan det måske sætte lidt tanker i gang, så problemerne kan blive løst.
    I stedet for hele tiden at feje diverse under gulvtæppet.

    Tilsyneladende er det nødvendigt med en snarlig oprydning i Justitsministeriet og dermed politiledelsen.

    Kommentar by T. Snorrason — 31. december 2015 @ 01:50

  10. 5,6, A Andersen

    Det skal naturligvis være rollemodeller med mindst 3 domme bag sig, og stadig er under en betinget dom eller under prøveløsladelse.

    Meeen det er vidst også forudsætningen for overhovedet at komme i betragtning til jobbet.

    Kommentar by Hans Und — 31. december 2015 @ 05:26

  11. Jeg må, som flere allerede har været inde på, sige: Tak din poltiker og krøv gerne din indbetalte skat tilbagebetalt. Godt nytår til alle herfra. Må det nye år bringe døden til ALLE muslimer og frihed til os alle.

    Kommentar by Nielsen — 31. december 2015 @ 05:51

  12. Det må være muligt at lægge pres på det grønlandske selvstyre, såvi kan oprette nogle interneringslejre deroppe – både til afviste flygtninge og antisociale unge. Ellers må man gå hen over hovedet på dem.

    Vi er nødt til at internere de typer indtil en repatrieringsplan ad åre kan iværksættes.

    Kommentar by Anonym — 31. december 2015 @ 06:46

  13. Politiet burde give dem en masse kanonslag med lyn-lunter så de kan komme godt ind i det nye år! Dengang jeg boede i Askerød var det ikke ualmindeligt at de også skød med skydevåben i luften op til nytår, de kender ikke nogen grænser.

    Kommentar by Kim — 31. december 2015 @ 06:58

  14. #8 Jeg kan bekræfte.

    “Unge” skyder kanonslag af LIGE UDENFOR POLITISTATIONEN i City Vest, betjentene gør intet, så gæt hvor frie tøjler de har inde i Gellerup?

    Hvad der lyder som bomber går af året rundt, med hele december som kulmination. Der er dog nogle der kan gå i fred, så ingen racisme, ingen selvtægt, intet politi.

    Kommentar by Træt i Gellerup — 31. december 2015 @ 07:35

  15. Det er det de kan. Jeg husker tydeligt en nytårs aften hvor jeg gik en tur sammen med min kæreste på strøget i en af landets større byer for flere år siden, raketterne fløj om ørene ørene på os, selvfølgelig antændt af koran aberne fra syd.

    Kommentar by detersåtrist — 31. december 2015 @ 09:07

  16. # 9 Niks, vores politi kan ikke lugte en lort, om så den bliver tværet rundt i ansigtet på dem. Politiet er fede, citronmåne-ædende legeonkler, der helst ikke skal bevæge sig ud af fotovognene – eller i bedste fald kan knalde cyklister der kører over for rødt. Jeg er så uendelig træt af at høre på deres tudemester, der ikke evner noget som helst

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 31. december 2015 @ 09:42

  17. Fik ikke skrevet, at man lige så godt kan nedlægge lortet og lægge det ind under SKAT – så kan man kalde dem skatteBASSERNE

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 31. december 2015 @ 09:43

  18. Synd for dem, der bor
    ude i Slagelse Nord.
    Synd for alle danske,
    at begivenhederne er ganske
    aldeles ude af kontrol,
    så nytårsnat bliver hård og kold,
    og man kan tabe gejsten
    her på tærsklen til tyve seksten.

    Kommentar by Crass Børsting — 31. december 2015 @ 10:01

  19. “Det er forfærdeligt at skulle være spærret inde i vores eget hjem”
    En lille udtalelse som fortæller alt om hvad der er gået galt siden 1983.
    Der er ikke meget at fejre når vi rammer midnat.
    Et lorteår er slut og et nyt kan begynde.

    Kommentar by Frank Hagmann — 31. december 2015 @ 10:30

  20. Men hvor er der no’en ordentlige MANDFOLK, som tør løbe efter disse møgperkere og banke dem med jernrør??! Det næste de smider er vel håndgranater og bomber, så lær dem, at danskere finder sig ikke i noget! I Italien har de ikke særligt mange problemer med mOhammedanere, for italienere kan blive edderspændt rasende, og det ved ørkenfolket godt.

    Opfordring: Begynd af bombardér TV2 og DR med mails om, hvorfor de aldrig bringer historier fra det virkelige liv, fx uro på asylcentrene, som Kim skrev om igår. Eller om de mange voldtægter i Tyskland nu – begået af ’stakkels, traumatiserede flytninge’…. Det ligger i deres gener at voldtage og ødelægge.

    Kommentar by Andersine — 31. december 2015 @ 10:46

  21. @ 16 Crass Børsting: Du er jo en hel poet :-) Godt digtet.

    Kommentar by Andersine — 31. december 2015 @ 10:48

  22. Kulturberigerne gør det fordi de kan. Der er ikke nogen konsekvenser.

    MSM, kulturradikale, juridiske “eksperter”, (U)lykketoft fra FN osv. står klar til at forsvare dem.

    Synd for de danskere der bor i Nordbyen. Mange af dem har måske heller ikke råd til at flytte, og hvor skal de snart flytte hen.

    Kommentar by M.P. — 31. december 2015 @ 10:52

  23. En anden historie, som de ikke bringer: Fra pålidelig kilde ved jeg, at der skete et eller andet alvorligt på Valby station i aftes! Der var adskillige politihunde, afspærring, fotografering, stop af indkørende tog i et spor, og hunde og betjente gik nede på sporene! De ledte – angiveligt – efter en kniv, men nogen havde talt højt om et skydevåben. De skulle have ledt efter et våben i næsten 3 timer derude, også på flere tilstødende gader. Adskillige betjente og adskillige hunde.

    Du kan vinde en flaske Cristal champagne, hvis du kan gætte etniciteten :-)

    Kommentar by Andersine — 31. december 2015 @ 10:55

  24. #19 Andersine: DDR/TV2’s reaktion på sådanne henvendelser vil være at lave udsendelser om danskernes racistiske had.

    Kommentar by Træt — 31. december 2015 @ 10:55

  25. @ 23: Ja, det har du måske ret i, men hvis nok skriger op, og hvis man begynder at informere befolkningen om sandheden på andre måder, så kan det jo godt være, at medierne også får et problem ift. deres troværdighed.

    Kommentar by Andersine — 31. december 2015 @ 11:04

  26. # 22 – er etniciteten da blevet bekræftet? Har man overhovedet fundet en gerningsmand endnu?

    Kommentar by SendZeniaStampeTilSverige — 31. december 2015 @ 11:06

  27. Allerede i 70érne viste vi børn at det var forbundet med risiko at bevæge sig igennem Tåstrupgård, især efter mørkets frembrud. Har stort set hele mit liv boede i, eller op og ned af den ene eller den anden kuturberigede ghetto. Det stoppede da jeg fik børn. Fandeme om de skal influeres på nogen som helst måde af muhammed og hans lort. De går pt. i en børnehave, med 50/50. Sønnen kommer hjem med udtryk som “fuck dig” og “jeg slår dig ihjel”…suk.

    Kommentar by Frafaldenmoderat — 31. december 2015 @ 11:16

  28. “min datter og mig”

    Kommentar by BB — 31. december 2015 @ 11:18

  29. Folketinget har ført krig mod danskerne i 30 år.
    Desværre med fuld støtte fra pressen og mange mange danskere.
    Krigen fra Folketinget vil med garanti sprede sig,
    og pressen vil gå helt amok.
    Danskerne må ikke forsvare sig.
    Vi lever med et mere og mere ødelagt land.

    Kommentar by Pk — 31. december 2015 @ 11:41

  30. Kaste med bomber og raketter er jo en arabisk folkesport, så selvfølgelig skal vi også beriges med denne adfærd omkring de danske ghettoer. Det værste er dog den foragt araberne kan få lov at vise for os danskere ved at skyde fyrværkeri efter os. Selvfølgelig ustraffet og helt upåtalt. Vi forbigår fornærmelsen og tilsviningen af os selv i stilhed og sætter nogle andre arabere på nytårs tv godt instruerede om hvad de præcis skal sige. Imens vælter det ind over grænserne i tusindvis om ugen, Sverige lukker for tilrejsende, Belgien aflyser nytåret. Vi venter udelukkende på det næste anslag, imens kun een ting er sikkert: situationen bliver kun værre fra nu af, og måske ( jeg frygter det) vil vi allerede om få år tænke tilbage med længsel efter de tider, hvor der “kun” blev smidt med kanonslag i vores gader. Godt nytår! men jeg er bange for at det ikke bliver det. Og Gud bevare Danmark..? Det får vi brug for!

    Kommentar by Satan — 31. december 2015 @ 12:00

  31. Ved ikke om det findes, men kunne være interessant hvis en fx, antropolog ville undersøge etniske danskeres erfaringer med at bo i, eller tæt på de utallige muhammedanske enklaver i Danmark. Giver ikke en skid for de menneskers gætværk om livet med “det lykkelige Arabien” der ikke har førstehåndskendskab til virkeligheden.

    Kommentar by Frafaldenmoderat — 31. december 2015 @ 12:27

  32. Nu ikke så negativ, så længe man sidder indespærret i sit eget hjem, holder man sig da i live. Dagene længes og dermed reduceres de antal timer i døgnet, man er indespærret.
    Man må da også indrømme at de “unge” har gjort nattelivet mere spændende at færdes i. Og selvfølgelig også dagtimerne ikke at forglemme.
    Som demokrat må man jo indordne sig efter de forhold, som vælgerne beslutter. Og vælgerne kan åbenbart ikke få nok ind i landet, som ikke kan fordrage vort demokrati og levevis.
    Vi må derfor ønske os et godt uheldssvanger Nytår.
    De lovændringer som den sunde fornuft ikke magter, det klarer den derfra stammende elendighed, desværre ofte med mange års forsinkelse.

    Kommentar by Menig 442 — 31. december 2015 @ 13:23

  33. Kun en stærk fører som kan rejse en folkestorm kan ryde op i Danmark!

    Kommentar by Rodina — 31. december 2015 @ 13:39

  34. @ Rodina #32

    Kan du nævne nogle historiske eksempler på, at det har vist sig at være en god idé, Rodina?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 31. december 2015 @ 14:37

  35. FOKUS: De danske NYHIPOER er det reelle problem. Det er landsforrædere altid.— Godt Nytår – med et par strofer af den norske digter Bjørnstjerne Bjørnson : JEG VÆLGER MIG APRIL,-i den det gamle falder,- i den det nye får fæste,- dog det volder lidt rabalder,-men fred er ej det bedste,- men at man noget vil ! Og det vil deres nye udlændingelov.– Før nye breiviker dukker op.

    Kommentar by dansker — 31. december 2015 @ 15:07

  36. Kun en svag og uintelligent befolkning har brug for en fører. Men befolkningen er handlingslammet, og livsmodet på tilbagetog. Flere troede og håbede på efter valget, at vendepunktet var kommet. En ny fører i form af DF ville gøre sig gældende, men det skete som bekendt ikke.
    Starten på den efterspurgte folkestorm vil ske i udbrud af folk der intet har at tabe økonomisk eller jobmæssigt, men som pludseligt er blevet påført menneskelige tab af den voksende hær af kriminelle perkere, der tyranniserer og styrer gadebilledet, fysisk og mentalt.

    Det blev bevist i en undersøgelse fra 2006 omkring indavl i Vollsmose ghettoen, lavet af politi, SSP, neurologer, psykologer og pædagoger at dialog ikke er en mulighed med sådanne mennesker. Selv i en alder af 18 år, er de kognitivt på stadie med en 5 årig, de kan ikke se sammenhæng mellem handling og konsekvens, de har en forkærlighed for pyromani og dyremishandling.
    Det nytter IKKE noget argumentere med sådanne mennesker, da deres IQ ikke levner dem mulighed for at resonnere, sagt med andre ord i undersøgelsen, de er mentalt retarderede og afstumpede.
    Så velkommen til et nyt år, hvor håbet på forhånd er skudt i sænk.
    Tænk hvis man ikke som os var jordens lykkeligste befolkning, så var der noget at græde over.

    Kommentar by Men dog ! — 31. december 2015 @ 15:21

  37. Hej alle
    Godt nytår 2016, som ovenfor beskrevet er vi verdens lykkeligste befolkning.
    I går kom jeg ved et uheld til at kaste et kort, meget kort, blik på en, naturligvis GENUDSENDELSE, på DDR TV 1.
    Den hedder KENDTE DANSKERE, her Susse Wold.
    Man så hendes søn Christian Mørk, en søn hun fik med skuespilleren Erik Mørk.
    Denne Christian Mørk blev præsenteret som forfatter.
    Jeg fik en mistanke om at denne søn = med ham der fra USA sendte en arvet ring til Støjberg.
    Kan dette bekræftes?
    KulturELITEN – MIN BARE.
    Som nævnt, godt nytår.

    Kommentar by AK JA — 31. december 2015 @ 15:35

  38. Her på årets sidste dag, er der tradition for, at vi ønsker hinanden et godt nytår. Det er en smuk tradition, og jeg vil derfor benytte lejligheden til at ønske alle nationalt tænkende danskere et godt nytår.

    Desværre vil mange os i det kommende år opleve personlige tragedier som følge af den politik, der føres på Christiansborg. Mange danskere vil blive myrdet, overfaldet og voldtaget som følge af en forkert politik, ligesom mange dø på ventelisterne og leve i hjemløshed, fordi penge skulle bruges på de fremmede. Med satanisk ondskab malet i ansigtet sidder de folkevalgte svin på Christiansborg og glæder sig over al den ulykke, de har påført os ganske almindelige danskere.

    Fordi mainstream-medierne dagligt udsætter det danske folk for en ryggesløs løgnepropaganda, er befolkningens store flertal blevet hjernevaskes til at støtte deres egne bødler og torturkarle.

    Det er realistisk, at der kommer omkring 50.000 fremmede til Danmark i 2016. Den lille fede alkoholiker, der regerer vores land, lovede ellers, at der ville ske en “straksopbremsning” af tilstrømningen udefra, men det var bare løgn. Ved det sidste valg var det ham, der var bedst til at lyve; derfor vandt han.

    I Folketinget er der massivt flertal for et føre en politik, der fører det danske folk lige lukt i Helvede. Vil det stole flertal bøje nakken og fortsætte dødsmarchen i takt til de politiske gøgleres fraser og tomme løfter, eller vil det danske folk gå til modstand? Det er det store spørgsmål i 2016.

    Jeg indledte dette indlæg med at ønske alle nationalt tænkende danskere et godt nytår. Jeg vil afslutte med at ønske alle beskidte landsforrædere alt ondt.

    Uden kamp ingen sejr!

    Kommentar by Søren Andersen — 31. december 2015 @ 16:28

  39. Og nyhederne opfordrer til ikke at skyde af i nærheden af asyl centre.
    Raketter og romerlys, bomberør chrysantenum bomber, hvad I morgen selvmords bælte.?!

    Kommentar by P — 31. december 2015 @ 16:44

  40. Tak for nytårstalen, Søren Andersen, og lad mig gengælde ønsket om et godt nytår for alle ægte dansksindede.
    Du rammer hovedet på sømmet mht. det altoverskyggende spørgsmål i 2016. Hvad udbyttet af H.M. Dronningens nytårstale angår er jeg mere i tvivl. Hun har vist ansatser til gode tanker, men talen er jo efter sigende redigeret af Løkke-landsforræder , så jeg frygter det værste.

    Kommentar by Wagnerian — 31. december 2015 @ 16:57

  41. Det er jo desværre det Danmark vi har lært at kende og som 79% af befolkningen ønsker mere af.

    Kommentar by Phil — 31. december 2015 @ 17:43

  42. Hendes Majestæt Dronningens Nytårstale 2015 :

    “Mange flygtninge har søgt beskyttelse i Danmark og det er vores ansvar at hjælpe. Det er en stor opgave, men også et vanskeligt dilemma, for hvor MANGE kan vi hjælpe og hvordan hjælper vi bedst?

    Nemlig grænsen er for længst nået. Hjemsendelser skal være givet indtil solen brænder ud for ALLE fremover i al evighed.

    Må FOLKET bevare Danmark.

    Kommentar by john — 31. december 2015 @ 19:28

  43. hvorfor er min @ blokeret for kommentarer

    Kommentar by john — 31. december 2015 @ 19:29

  44. 39. Phil.
    De sidste 21 % kan sejre hvis de bruger hovedet, vha list og ikke støjende adfærd. :)
    Monarken har jo ikke selv dikteret talen, så hun har bare at rette ind.
    Talen var dog uden undertekster, men der var undertekster under frau Sharia, Merkel.

    Kommentar by sindsro — 31. december 2015 @ 21:26

  45. john m . goldparty@stofanet.dk hvor for blokeres jeg kim møller

    Kommentar by john — 31. december 2015 @ 21:48

  46. Fed fed nytårs aften for en model 46. Så jeg ønsker jeg alle her inde på bloggen et godt nytår, og vi ses til grisefesten her til sommer. Husk helst islamfrit.

    Ja for helvede det gælder sgu også dig Fritz.
    Du rumsterer jo i min hjerne endnu, trods det er i Århus vest. :)

    Kommentar by sindsro — 1. januar 2016 @ 03:31

  47. Her gik det galt for en etnigger :-)
    http://ekstrabladet.dk/112/kanonslag-eksploderer-i-haanden-paa-mand/5891675

    Kommentar by Islambert — 1. januar 2016 @ 11:34

  48. #13 ‘“Unge” skyder kanonslag af LIGE UDENFOR POLITISTATIONEN i City Vest, betjentene gør intet’

    Betjentene er sikkert bange for at starte 3. verdenskrig, eller også er de bare bange.

    Kommentar by AN — 1. januar 2016 @ 12:43

  49. DR og folkekirken kan man altid regne med. 2016 var knap begyndt før den Naser Khaderkritiske imam tronede frem fra Haderslev Domkirke. Måske kan du finde mere på ham, Kim?

    Kommentar by Jakob — 1. januar 2016 @ 12:49

  50. @ 37 Fantastisk nytårsskrift, Søren Andersen! “Den lille, fede alkoholiker..” Nemlig! Han er en hjernedød løgner, og jeg ønsker, at han bliver væltet! DF har jeg også mistet tiltroen til, og hvem er der så tilbage?

    Vi mangler Ledere i Europa. Der er heldigvis Putin og Orban, men ingen lader til at kunne stoppe den muslimske syge, der er ved at overtage Europa.

    Danmark for DANSKERNE!

    Kommentar by Andersine — 1. januar 2016 @ 14:18

  51. Denne leder er til gengæld uhyggelig, og ham håber jeg aldrig kommer ind i EU! Shoebat, den katolik, er ikke lige min kop the, men han bringer ofte nogle anderledes nyheder.Se billedet af Hitler/Erdogan – det er faktisk uhyggeligt, hvor meget de ligner hinanden.

    http://shoebat.com/2016/01/01/90248/

    Kommentar by Andersine — 1. januar 2016 @ 14:37

  52. De såkaldte flygtninge(læs velfærds-shoppere) skal ikke integreres eller inkluderes, som det er sket hidtil. De må opholde sig i et “flygtninge”center med kost og logi men uden penge. Og velfærdsmigranterne skal sendes ud af landet, så snart det er muligt.

    Kommentar by F. Jensen — 1. januar 2016 @ 19:30

RSS feed for comments on this post.