17. august 2009

“Vi knepper jer, knepper jeres mødre og jeres søstre.”, sagde politiet ifølge afvist iraker

21Søndag skulle være DRs nyhedsmæssige flagskab, men det er ikke lige frem banebrydende journalistik der kommer fra den kant. Efter kirke-rydningen tidligere på ugen, omhandlede første indslag selvfølgelig en historie om politibrutalitet.

Kilden var dybt utroværdig. En afvist irakisk asylansøger, fortæller at politiet på Station Bellahøj havde sagt: “Vi knepper jer, knepper jeres mødre og jeres søstre”. Kirkeasyl bliver nødt til at arbejde lidt med manuskriptet.

TVavisen gav indslaget overskriften Asylansøger: “Den værste dag i mit liv”, men på Kirkeasyl.dk, fortælles, at han “var ved siden af sin far, da faderen blev skudt, og fik halsen skåret over”. Den dag var vel noget værre.

Efter denne omgang holdningsmassage, var det tid til søndagens petit-historier. Mord, flystyrt og den slags.

Oploadet Kl. 15:19 af Kim Møller — Direkte link54 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/7166/trackback

54 Comments »

  1. Jeg har kun en ting at sige, og det er, at jeg håber hele den løgnagtige bande er ude af vores land.

    Kommentar by Fritz — 17. august 2009 @ 15:49

  2. meget troværdigt !

    Der skal nok være venstreorienterede der VÆLGER at tro på det. Men intet levende menneske med en IQ over stuetemperatur kan vel ha problemer med at gennemskue halal-dr’s ynkelige propaganda.

    Kommentar by petersen — 17. august 2009 @ 15:54

  3. Hvorfor vælger de ikke at politianmelde betjentene.

    Ifølge vor potentielle nye landsmand her, var der flere politifolk der sagde en masse med noget om at kneppe de fleste af hans/deres familiemedlemmer. De må da være mange vidner.

    Nu er jeg ikke selv nogen kostforagter, men …!

    Jeg tror s’gu ikke på ham!

    Kommentar by DeTreAber — 17. august 2009 @ 16:06

  4. Der skal nok være mange der vælger at tro på det. Det er scriptet direkte af Kirkeasyl.

    Kommentar by Enkefru Madsen — 17. august 2009 @ 16:10

  5. DR skal ikke privatiseres. DR skal nedlægges.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 17. august 2009 @ 16:15

  6. Man har hørt muslimer anvende den citerede terminologi – men aldrig en dansker.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 17. august 2009 @ 16:45

  7. @ Falkeøje

    Ja, det lyder som noget, den unge herre meget vel selv kunne have ytret; men en politibetjent! Nej, den hopper jeg ikke på.

    Det var velsagtens det værste, Jalal overhovedet kunne forestille sig, at en betjent kunne sige.

    Kommentar by Mia — 17. august 2009 @ 16:56

  8. hhahahhaha, vi knepper jeres moedre etc, det er da ikke noget Danskere siger. Det er perkersprog af foerste skuffe, og for dem er det vaerste de kan sige til os og saa laver han lige en kulturel oversaettelse, i troen paa at gaelder i begge retninger men da han intet ved om Danske forhold saa “oversatte” han forkert.
    Desuden, hvis han ikke kan tale dansk, hvordan kan han vide at det blev sagt af dansk politi?

    At DR sender propaganda, er ikke nyt for det er jo i bund og grund en marxistisk undergrundssender der operer aabent og med Statens stoette.

    Det farlige er om der er folk der tror paa det her pladder, uanset hvad DR sender. Jeg synes selv at det ser naermest komisk ud, saa urtovaerdigt er det.

    Kommentar by DanskeriTN — 17. august 2009 @ 16:57

  9. Frisuren fyren har.

    Er der nogen der kender til dens betydning i invanderemiljøet?

    Når jeg spørger, er det fordi jeg forleden så en lille araber
    knægt, på måske 4 år, i et indkøbscenter med samme frisure.
    Ved siden af ham stod en ung tilsløret araberkvinde, som jeg antog var hans mor.

    Da han jo næppe selv har valgt frisuren, må moren vel ønske at signalere et eller andet til omgivelserne. Mit spørgsmål er hvad?
    Er der nogen der har et bud?

    Kommentar by Sune — 17. august 2009 @ 16:57

  10. Hvad i alverden får DR til overhovedet at sende et sådant indslag! Enhver med en smule forstand kan da forstå, at efter perker/perle sagen, tør politiet ikke ytre sig på nogen måde, der kan bruges senere imod dem, så HVORFOR DR? VÅGN DOG OP af agurketidstornerosesøvnen og lav noget professionelt journalistisk håndværk og ikke det bras….

    Kommentar by Per — 17. august 2009 @ 17:31

  11. Jeg tror det må være fejloversat, for er der noget araberdrenge drømmer om, så er det sex med moderen, søsteren og familiens ged – i den nævnte rækkefølge..

    Kommentar by Mike — 17. august 2009 @ 17:31

  12. DR vinklen var forventlig.
    Hvornår mon de sætter fokus på enhedslistens rolle i at sætte dette pr-stunt op ??

    Helt grotesk er det at der nu er en professor der vil have staten til at undersøge om forløbet med disse irakere har været umenneskeligt, grusomt eller om de har været udsat for tortur.
    Den er fin. Hvis man søger asyl, får afslag, men insisterer på ikke at følge reglerne, så kan situationen efterfølgende betegnes som umenneskelig, til trods for at det er en selv der har truffet beslutningerne. Og derefter skal man så have asyl.
    Det er ren cirkel-slutning, og systemet er dermed sat ud af kraft. Og det er vist også det der er hensigten.

    Kommentar by Superman — 17. august 2009 @ 17:38

  13. Vor undermålige DR tog imod Andam Fazil med kyshånd, for ikke? Dér kunne vi alle se, at der var én med, som blev arresteret af politiet og puttet i enecelle, skønt han var aldeles uskyldig.
    Jamen, hvis man tilsluttter sig en lovbryderbande, så er man med i spillet og må tage de tæsk, der falder. Det ved da enhver idiot .
    (Og for en ordens skyld bør man måske huske, at uskyldighed også kan skyldes ”manglende beviser”).

    Kommentar by G.Johnsen — 17. august 2009 @ 18:04

  14. Mike, du er alt for ufoelsom overfor kulturberigerenes koedelige behov, og goer grin med hvad der er Hot i muhamedanske kredese!

    Listen ser nemlig saadan ud:

    A woman for child,
    A goat for need,
    A boy for joy!

    Kommentar by DanskeriTN — 17. august 2009 @ 18:05

  15. Hvordan lukker vi DR?!

    Kommentar by Frode Fredegod. — 17. august 2009 @ 18:07

  16. Knep, knep, knepperli, knep!

    Den islamiske besættelse af kneppede eller kneppende familiemedlemmer er afslørende!
    Den giver et fint indblik i en kultur centreret om sex og vold.
    Årsag: Man dyrker som gud en mand (Muhammed) som var tyv, morder og sexforbryder!
    Hvad hjertet er fuld af flyder munden over med!

    Se hans frisure! Han er i uniform. En rigtig lille shariasoldat!
    Slipper vi af med ham? Der er titusinde tilbage og titusinde på vej!
    SUK!!! :-(

    Kommentar by Rasmussen — 17. august 2009 @ 18:30

  17. Og så har DR’s TV-avsien har lige sat et nyt lavpunkt. Man havde Naser Khadar i studiet for at interviewe ham angående hans forslag om forbud mod Burka. Før selve interviewet havde man en optakt, hvor man lige ville nævne hvilke andre lande der havde indført lovregler mht. kvinders påklædning. De tre lande man nævnte var Sudan, Iran og Saudi Arabien…………….

    Kommentar by JensH — 17. august 2009 @ 18:53

  18. Hahahaha,

    hvor jeg dog grinede ad denne Andam Fazil Jalal!

    For man kan sørme da ikke opstøve en mere typisk repræsentant for de Mellemøstlige drenge og unge mænd end lige netop ham!

    Og så er det i grunden lige meget om han er muslim eller kristen – bare spørg svenskerne.

    Det afgørende er den Mellemøstlige mentalitet.

    Næe, det bedste for ham, og al hans energi, er at han kommer hjem og får brugt kræfterne på det arbejde der venter, også ham, med at få gjort hans eget land til et godt land at eksisterer i.

    Men måske han forventer andre vil gøre det for ham, hvem ved.

    Kommentar by Vivi Andersen — 17. august 2009 @ 19:02

  19. 17.JensH

    Tjae, det er vel hvad vi kan forvente af DR.

    Men en anden ting er, hvordan det kan være at Khader tager dette op nu?

    Ærlig talt har vi da længe, meget længe vidst, at Hijab´en, ja OGSÅ Hijab´en, Niqab´en og Burka´en er islamisternes ydre kendetegn/ varemærke/ fane…. hvad man nu vil kalde dem.

    Men det er da en begyndelse, selvom det “kun” drejer sig om ca. 100 kvinder herhjemme, der anvender enten Niqab eller Burka for det skal ikke være OK at dække sig som Sorte Slyngler udenfor hjemmets 4 vægge.

    Det ændre så ikke noget ved Hijab´en og dens budskab om præcist det samme som Niqab og Burka – nemlig Islams fornedrende syn på kvinder.

    Er man så vild med dette kan man rejse til et af de nogle og halvtreds arabisk-islamiske lande, som eksisterer her på kloden og hvor man kan iklæde sin ejendom de RETTROENDES klædedragt for kvinder !

    Og ja, jeg skrev ejendom for det er præcist hvad kvinden opfattes som hos de Rettroende i Islam.

    Kommentar by Vivi Andersen — 17. august 2009 @ 19:15

  20. Kan man ikke med rette stille dette spørgsmål:

    Er den mennesketype, der i fra tresserne og fremefter rendte kommunismens ærinde, og ville have storfrydet sig over en russisk invasion, ikke nogenlunde identisk med den type, der nu med lige så stor ihærdighed og samme forblommede argumentation, render muhamedanismens ærinde?

    Kommentar by DeTreAber — 17. august 2009 @ 19:30

  21. Jamen, DR’s indslag med idoten er jo ren “klovn”! Det er ren underholdning og nul journalistik!

    Kommentar by morlille — 17. august 2009 @ 20:49

  22. ->9 Sune

    “Frisuren fyren har.

    Er der nogen der kender til dens betydning i invanderemiljøet?”

    Mon ikke det bare skal signalere at ‘vi er ikke en del af jeres fællesskab’, og så se lidt Marine-crew-cut-farligt ud?

    Jeg skulle lige til at lave en kommentar om det samme. Frisuren burde være udvisningsgrund i sig selv.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 17. august 2009 @ 20:53

  23. “Knepper” er åbenbart et meget uartigt ord som i særlig grad stimulerer araberes perlehjerner ?!

    Kommentar by Tolder — 17. august 2009 @ 21:32

  24. Og her til aften kom DR licensmanden sørme igen for at fortælle mig at jeg ikke var tilmeldt licens betaling og det var underligt i dagens danmark.
    Jeg ønskede ham en god aften og lukkede døren men kors hvor ville jeg dog gerne selv kunne afgøre om det skulle være muligt for mig at aftage DR’s produkter.
    Jeg bruger dem ikke og jeg har ikke bedt om adgang til at bruge dem, så derfor vil jeg altså ikke betale for dem.

    Kommentar by PeterBr. — 17. august 2009 @ 21:49

  25. Mange af de såkaldte flygtninge, f.eks fra middelalderøsten, er kommet til Danmark via mange sikre lande. De danske myndigheder bør derfor sørge for at sende dem tilbage til det først sikre land i “flygtningenes” nærområde.

    Kommentar by Poul — 17. august 2009 @ 21:50

  26. Dobbeltænkning a la Orwell: at holde to gensidigt hinanden modsigende “kendsgerninger” i bevidstheden – DR kan lære os kunsten!

    Kommentar by Winston — 17. august 2009 @ 22:07

  27. Min mand og jeg sad og så indslaget i går aftes – og da vi nåede til udtalesen om at kneppe mødre og søstre, kiggede vi på hinanden og begyndte simpelthen at grine højt – det var så absurd komisk – al troværdighed i det indslag forsvandt i dette sekund – fatter DR ikke at de simpelthen ikke kan sende så idiotiske påstande ud til seerne hvis vi skal tage dem bare en lille smule alvorligt?

    På den anden side ville ingen gang visse af mine søde og naive familiemedlemmer kunne hoppe på så tyk en limpind – så noget godt kommer der da ud af DR’s “knald i låget”-indslag!

    AO

    Kommentar by AO — 17. august 2009 @ 22:41

  28. Vivi

    “…gjort hans eget land til et godt land at eksistere i.”

    Jamen kære Vivi du ved godt det ikke kan lykkes! Det ved du, det ved jeg og lille Jalal med røvfrisuren. Ikke at det skal hindre os i at smide ham ud alligevel!

    Det er jo her hele tragedien ligger begravet. Skudt med overskåret hals!
    Muslimerne kan ikke, hvor gerne de end ville! De dur kun til at myrde, smadre og køre i evige cirkler med deres sex, skam, ære, voldsidioti.
    Det flygter de gladeligt fra. Men de genopfører hele stykket så snart de er kommet sikker i europæisk havn. Det er jo derfor man er blevet så træt af dem!
    Ingen af os vidste noget om Islam og muslimer indtil vi stiftede bekendtskab med disse befængte morderiske stakler.

    Jalal skal nu hjem til det mareridt af vold, udnyttelse og slavesind som hedder Dar al Islam. Det vil han ikke selvom han er troende muslim.
    Og jeg forstår ham godt, uden han har min sympati. Han udstråler nemlig selv alt det som er galt med islamisk kultur.

    Kommentar by Rasmussen — 17. august 2009 @ 22:53

  29. Dertil:

    Lad da endelig DR sende sådan et indslag!

    Det er og bliver en øjenåbner!

    Den åndelige betændelse som muslimerne lever med præsenteres kun alt for sjældent. Vi tage imod de få smuler der kommer sejlende med kyshånd.

    Kommentar by Rasmussen — 17. august 2009 @ 23:05

  30. Dertil II:

    “Vi knepper jer”

    Den havde jeg ikke set!! :-)

    Her smigre de små sheiker vist sig selv en smule!

    Kommentar by Rasmussen — 17. august 2009 @ 23:21

  31. @22 Lars

    Tak… For svaret.

    Jeg har altid undret mig over hvorfor nogen tilstræber at efterligne den lavest mulige fællesnævner i samfundet.

    Hip Hop amerikanske gangster – fagter og frisure.
    Rendestens tabere, med spasser fingerbevægelser!

    Men er frisuren noget man kan ligestille med ‘rygmærker’?

    Jeg er nysgerrig… Know your enemy…

    Kommentar by Sune — 17. august 2009 @ 23:25

  32. Hvordan ved man, at det er en araber, som har begået indbrud i en villa???

    -Jo, indholdet i skraldespanden er blevet spist, hunden er gravid, og der lugter af lort i hele hytten…….

    Kommentar by Mea Culpa — 17. august 2009 @ 23:31

  33. 9, 22 og 23:

    Det er en frisure. Slap af. Tag til Vestegnen, og I kan se hundredevis af mennesker uanset etnisk, kulturel eller religiøs baggrund. Har I virkelig så få argumenter for jeres racistiske og fremmedfjendske tidsfordriv, at I vil gøre jer selv SÅ meget til grin for at have noget at sige?

    Kommentar by Stereotypen — 18. august 2009 @ 01:34

  34. 28.Rasmussen

    Ja, du har ret !

    Hvor finder vi et velfungerende arabisk-islamisk land ?

    Mislykkede og elendige, fattige og beskidte, overvældende korruption og Allah i det høje.

    Men Jalal skal tilbage hvor han hører hjemme i den kultur som er hans.

    Hvis muslimerne vil have det som her i europa/vesten må de jo se af få hentet viden om hvordan de skal bære sig ad.

    Og selvom vesten udstyrede dem med den nødvendige viden og hjalp dem på vej ville de sikkert ikke gå anderledes end det vi oplevede med Gaza, da Israelerne rømmede området.

    Da havde amerkanere og europæere samlet beløb sammen til køb af de velfungerende og eksporterende blomster og frugt gartnerier, som israelerne måtte efterlade .

    Disse gartnerier overdrog man Palaraberne som gaver.

    Nogle måneder efter var samtlige ødelagte og dermed forsvandt den indtægtskilde Palaraberne kunne havde fortsat med eksporten til Europa af bl.a. blomster og frugt og grønt.

    En blanding af uvidenhed og dårlig disciplin ødelagde disse velfungerende gartnerier.

    Sådan går det – det er der ikke noget nyt i.

    Så nej,Rasmussen, jeg tror såmænd heller ikke ret meget på muligheden af at Irak kan blive et land på niveau med f.eks. Israel.

    Dertil kræves en mentalitet der har den fornødne disciplin til at gøre hvad der er nødvendigt for at få væksterne til at gro – og det dag ud og ind, fra tidlig morgen til aften – og det samme gælder for alt andet der skal kunne skaffe indkomster til landet.

    Kommentar by Vivi Andersen — 18. august 2009 @ 02:00

  35. 33— Stereotypen, skriv noget mere, jeg tror du besidder den rette indsigt
    i de kulturelle forhold som vi andre, saerligt jeg, ville vaere glad for at hoere
    mere om. Moedet mellem kulturer er jo saa spanedene, saerligt gruppevoldtaegt
    om natten, roeveri om dagen, og til sidst hylen og flaeben i retten naar opholdet
    i DK lakker mod enden. Viden skal jo komme fra nogen der har forstand paa det
    de taler om, og det lader du til at have. Du har jo set hundredevis af
    mennesker paa Vestegnen. Det er helt faenomenalt.

    For at du ikke skal foele dig alt for meget til grin, maa jeg spoerge om
    du selv har noget der hedder et arbejde, gerne fast (ej stat, amt eller kommune),
    og betaler det der hedder skat?

    Skat er en mekanisme hvorved dem der arbejder, ufrivilligt overdrager deres
    penge til dem der ikke gidder eller som er, jvfr ovenstaende tilfaelde,
    fra nabolandet Irak. Det er med vilje at jeg siger nabolandet Irak.
    Det er fordi de fleste Irakere nu bor i Sverige.

    De der racistiske dansk-hadende, narkosaelgende, kriminelle,
    kirkebesaettende irakere, som du passende beskriver dem i din kommentar,
    skal jo “ha’ noget” af leve af naar de ikke lige ligger og knepper et af dine familiemedlemmer.

    Jeg haaber at du yder dit fulde bidrag til det multikulturelle samfund – med ansigtet nede og roeven oppe.

    Kommentar by DanskeriTN — 18. august 2009 @ 03:12

  36. Mon ikke, at ham iraqeren har hørt en landsmand udtale de lidet flatterende ord ?

    Danske politifolk er ikke den type. Derimod er iraqerne forbrydere. Ulovligt ophold i Danmark, Indtrængen i en kirke foruden hvad de måtte have a domme for andre forseelser.

    Kommentar by Janette Lund — 18. august 2009 @ 05:07

  37. At DR ganske ukritisk vidrekolporterede Andam Fazil Jalal´s løgnagtige påstande bør få konsekvenser for de pågældende journalister. Det kan ikke passe at man kan have så uvidende mennesker ansat.
    Enhver med blot børnehaveklassesuddannelse kunne høre at her var tale om arabisk/muslimsk sprogbrug som A.F.J. antog man også anvender her i landet.

    Kommentar by Danskeren — 18. august 2009 @ 05:33

  38. Det første indtryk var: Ja, det er rigtigt – ordret lige fra ordensmagten. Endelig en sandhedsvidne. Jeg får tårer langt udi øynene. Tak! Nu skal der vel være 2 års undersøgelse for at finde de dybt racistiske betjente. Der er dog alligevel en forskel på at sige perle og så at kneppe hele familien.

    Kommentar by dommedag — 18. august 2009 @ 06:24

  39. De vil ikke. Og det utrolige er – som vi ser i Afghanistan, så ønsker barbarerne fra alqida uvidenhed og fattigdom, fordi der dermed er bedre tag i folket for Islam. Man tror, det er løgn, men det er det ikke. Ligesom hos Pot Pot er for megen viden af det onde. Og det er faktisk blevet værre med produktionen og fattigdommen – parret med, at der fødes for mange børn.

    De islamiske lande kommer aldrig op på vestens stade, så længe de sidder fast i den religion. Og det går som bekendt ud over Vesten, for muslimer elsker naturligvis penge som alle andre. Og når Olien engang slipper op, har de problemet.

    Det er egentligt fantastisk, at det er nødvendigt at forsvare kritikken af både Islam og den arabiske kulturs indvandring i Danmark.

    Fantastisk fordi det ALDRIG kan blive bedre men kun værre. Og det er ligeså fantastisk hver dag at se lektorer, professorer og andre fallerede og uvidende nullerter kalde sig eksperter og forsvare Danmarks vej ned i afgrunden.

    Men det viser endnu engang at sund fornuft er en størrelse der hurtigt kan sættes ud af kraft på grund af personlige motiver.

    Kommentar by dommedag — 18. august 2009 @ 06:33

  40. Undskyld, der smuttede vist et indlæg med, som hørte til et andet ted

    Kommentar by dommedag — 18. august 2009 @ 06:35

  41. Kommentar by Martin — 18. august 2009 @ 11:03

  42. @ 9

    Undskyld, hvis jeg er for sent ude. Frisuren hedder araberklip, som regel er toppen endnu kortere.

    Hvad man signalerer?: At man er dum i låget, det storslåede resultat af et fætter/kusine-ægteskab, og at man hader det racistiske Danmark.

    Hvorfor flytter man så ikke bare tilbage til det lyksalige arabien? Ja, hvorfor mon?

    Udtrykkene: Jeg knepper din mor osv. er arabersprog. Disse udtryk fandtes ganske simpelt ikke tilbage i 80’erne. Idioten lyver, men da han sandsynligvis er for uintelligent til selv at finde på det, har foreningen kirkeasyl sikkert hjulpet lidt til.

    mvh Henrik

    Kommentar by hp — 18. august 2009 @ 14:23

  43. Taget i betragtning at dansk politi trods deres fejl og uheldige episoder, aldrig har forgrebet sig seksuelt på en person kvinde eller mand, af anden etnisk baggrund, så virker hans anklage ikke troværdig. Derudover er det reelt set ikke noget man normalt hører etniske danskere sige. Denne seksuelle fiksering har oftest et mere eksotisk ophav. Det er heller ingen hemmelighed at muslimske kvinder mere trygge i Danmark end de er f.eks. i et muslimsk land som f.eks. Egypten, Pakistan hvor f.eks. seksuel chikane på gaden er almindeligt.

    Men nu er det jo et retsamfund. Man kan jo anmelde det og tage det derfra. Altså hvis der er noget komme efter.

    Kommentar by j.doe — 18. august 2009 @ 15:55

  44. Det her er simpelthen det mest stupide og amatøragtige forsøg på iscenesættelse, ifm. Brorsons Kirke -sagen.

    Hvorfor bringer DDR1 den? Enten er de endnu dummere end jeg hidtil har forestillet mig (stakkels iraker), eller også er der faktisk kræfter der trækker i den rigtige retning (hold kæft hvor er det tydeligt, at det er løgn. Vi viser det sgu!). Jeg er faktisk i tvivl her.

    Kommentar by Peter R — 18. august 2009 @ 15:58

  45. @ 42 Araber klip! Aha!

    For mig ligner frisuren den man ser hos US Marines kamptropper. Elitesoldater. Derfor opfatter jeg frisuren som en del af en uniformering af en art, blandt trosfæller. Og åbenbart helt ned til
    4 års alderen.

    @ 33 Hvad har et etnisk frisurevalg med racisme at gøre om jeg må spørge? Hara Krisna tilhængere har mildest talt også en spøjs frisure.
    Og i deres tilfælde er det utvivlsomt en del af uniformen.
    Altså signalere frisuren et eller andet til omgivelserne.
    Spørgsmålet er stadig hvad?

    Kommentar by Sune — 18. august 2009 @ 16:01

  46. “Det er en frisure. Slap af.” Ja, og tørklædet er bare 30 gram stof.

    Kommentar by Peter R — 18. august 2009 @ 16:57

  47. Hmm, og her afsløres Uriaspostens gennemsnitlige læsere sig så som værende flok ubrugelige ældre der ikke fatter en skid om den verden de lever i. En sætnig som “Jeg knepper din mor” er ganske almindelig, blandt ganske almindelige etniske danskere. Selvfølgelig ikke hvis man er et forældet fortidslevn eller en Jysk bondeknold med en IQ på 80, men for alle os andre har vi hørt det utallige gange, endda sikkert selv sagt det et par gange.

    Jeg tvivler nu meget på at vores gode politi kunne finde på at snakke på den måde mens de er på jobbet, og derfor er historien utroværdig for at sige det mildt, men at påstå at det er “arabersprog” tyder på en flok mennesker der har brugt lidt for lang tid på at skrive ligegyldige kommentarer på en internetblog når de i stedet skulle have været ude at leve i den virkelige verden.

    Kommentar by BareMig — 18. august 2009 @ 19:54

  48. Indslaget på DR var fint nok – hvorfor brokker i jer over at i skal tænke selv og høre efter hvad der bliver sagt og selv filtrere hvad pressen og “ofrene” siger. Det er jo lykkedes for de fleste at gennemskue ham alligevel og hans eget sprogbrug. At han ikke kan forstå dansk og alligevel fortælle hvad politiet har sagt til ham vidner kun om en højere intelligens – eller invandere i politiet… eller hvad i nu selv har tænkt jer frem til.

    Kommentar by Per Jensen — 18. august 2009 @ 20:36

  49. De mange “flygtninge”(bl.a. fra libanon, irak og somalia) som år efter år rejser på lange besøg i det land, som de påstår, de er forfulgt i, må have ophævet deres danske opholdstilladelse. Derefter sendes de hjem sammen med deres familie.

    Kommentar by Poul — 18. august 2009 @ 21:02

  50. Ja, kan du huske dengang man evakuerede 5000 tusinde ‘danskere’ fra Libanon.

    Nogen ville se nærmere på, hvem der ferierede dernede, men det blev der jo sat en kraftig stopper.

    http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php/id-4588765.html

    Men der var ingen glade, flagsvingende danskere på Rådhuspladsen. Men til gengæld var vi nogle stykker, der fyldtes med foragt.

    Kommentar by DeTreAber — 18. august 2009 @ 21:47

  51. 47. Igen en moderknepper som tror at folk paa uriasposten er gamle.

    Kommentar by DanskeriTN — 19. august 2009 @ 06:09

  52. @ Baremig

    Jeg er sidst i tyverne, fra sjælland, bor i København og har kun hørt indvandrerne tale på den måde (faktisk så sent som for tre dage siden i Malmø).
    Du kan sige, at det er et tilfælde, men er det ikke lidt underligt, at jeg er ude for så mange “tilfælde”, så godt som hver gang jeg besøger områder befolket af muslimer?

    Jeg er føler mig sikker på, at min IQ er lidt højere end 80, men er til gengæld ikke helt overbevist om, at din IQ er mere end 100.

    Kan du ikke lide Jyder? Er det deres “race” du har noget imod? Er det fordi, du mener, at mennesker racemæssigt har en lavere IQ i Jylland? Skal vi tage stemmeretten fra de forældede fortidslevn fra Uriasposten?

    Du synes formentligt, at det er i orden at være racist, så længe man bare er det overfor samfundets mest uglesete kommentatorer?

    Minbare, ved du hvad du er? Du er racistisk medløber, der synes ældre mennesker er andenrangsborgere, men det er du vist for ubegavet til at forstå.

    Dine forsøg på at bekæmpe intolerance og vankundighed ville være mere effeftive hvis du , i processen, ikke selv kom til at virke uvidende og rabiat.

    Kommentar by Mia — 19. august 2009 @ 09:57

  53. Hvor ville det være herligt forfriskende for indvandrerdebatten – og samfundet som helhed – hvis realitetssans lå i intelligenskvotienten.

    Så kunne vi tilmed avle sværmerne væk, og atter vende tilbage normale tilstande.

    Ak, min baremig! Den naive skolegårdsretfærdighed, som fremmedvennerne altid disker op med, bunder snarere i hysteri end analyse og åndrigt fremtidsperspektiv.

    Få dig en begrebsverden!

    Kommentar by DeTreAber — 19. august 2009 @ 11:19

  54. De danske myndigheder har i en del tilfælde “glemt” at sende “flygtninge” fra fjerne lande tilbage til det først sikre land i flygtningenes nærområde. Det gælder f.eks “flygtninge” fra middelalderøsten og afrika. Ligeledes har de “glemmt” at hjemsende de mange krigs”flygtninge” fra bl.a. libanon, somalia og ex-jugoslavien(borgerkrigen i disse lande er afsluttet for længe siden).

    Kommentar by Poul — 20. august 2009 @ 21:23

RSS feed for comments on this post.