27. februar 2016

Den korteste samtale

Jeg har hemmeligt mobilnummer, og tager normalt ikke telefonen når ukendte ringer, men torsdag aften gjorde jeg en undtagelse. Det blev en kort samtale, for selvom venstreradikale vil skrive om ‘#antimuslimerne‘, så taler jeg ikke med ekstremister, heller ikke selvom de har pressekort og kalder sig ansvarshavende chefredaktør.

Undertegnede: Hvem taler jeg med?

Simon Bünger, Redox: Simon Bünger.

Undertegnede: Vi har ikke noget at tale om. Hej, hej… (lagde røret på)

Når Researchkollektivet Redox twitter om For frihed-demonstranters færden, så bliver For frihed-demonstranter angrebet af et tæskehold fra Antifascistisk Aktion, og når et tæskehold fra Antifascistisk Aktion angriber medlemmer af Danerværn i Nordvest, så står Simon ‘Bomberman’ Bünger fra Redox i baggrunden med telelinsen.

(Simon ‘Bomberman’ Bünger, Researchkollektivet Redox, 23. januar 2016)

“We will have no truce or parley with you, or the grisly gang who work your wicked will. You do your worst – and we will do our best. Perhaps it may be our turn soon; perhaps it may be our turn now.” (Winston Churchill, 14. juli 1941)

Oploadet Kl. 17:05 af Kim Møller — Direkte link23 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/71725/trackback

23 Comments »

  1. AFA er en vestrefløjs samfundsundergravende terrororganisation på lige fod med islam i Danmark, at det Danske samfund ikke har ønsket at smadre AFA kunne tyde på at undergravende kræfter har magt helt oppe i toppen af systemet, AFA og islam skal forbydes i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 27. februar 2016 @ 17:42

  2. Jeg gad godt vide mere om Simon Bünger.

    Kommentar by Anonym — 27. februar 2016 @ 18:10

  3. En dag render han ind i et retskaffent menneske, som genkender ham.

    Kommentar by Nielsen — 27. februar 2016 @ 18:33

  4. De har rod i De Radikale og Enhedslisten. Det er landskadelig krapyler alle sammen samt deres vælgere.
    Vælgerne bruger jo ikke hovedet når de går til valg.

    Ap. p. Valg:
    Løkke skulle have taget et folketingsvalg i stedet for ministerens afgang.
    Så var glatnakken til Paphovedet gledet ud af tinget, så der var 6 ledige stole.

    Kommentar by Sindsro — 27. februar 2016 @ 18:33

  5. Hvorledes ernærer denne unge mand sig? Er han studerende, i job, førtidspensionist eller hvad?
    Trist skæbne, men måske finder han focus en dag.

    Kommentar by Jakob — 27. februar 2016 @ 22:56

  6. Jeg tager heller ikke ukendt eller hemmeligt nummer.
    Vi er ikke venner. Vi har intet at tale om.

    Kommentar by XXXXX — 28. februar 2016 @ 06:01

  7. #2 https://twitter.com/simonbunger

    Kommentar by HMAK — 28. februar 2016 @ 07:23

  8. Han er oplagt emne til Anna Mee Allerslevs anti-radikaliserings program. En dag risikerer vi han skifter kameraet ud med en Kalasnikov.

    Kommentar by k.m. — 28. februar 2016 @ 08:14

  9. Sært, sad lige og så Hr. Møllers oplæg hos Trykkefrihedsselskabet fra 19. oktober 2013.

    “Venstrefløjens problematiske forhold til ytringsfrihed.”

    https://www.youtube.com/watch?v=DwEkQWwFEVE

    Kommentar by Jesper Hansen — 28. februar 2016 @ 12:42

  10. Kameratossen gider jeg ik spildeen kommentar om, men bede om et evt link til Fascisternes ” Antifalol ” overfald og evt politianmeldelse ved angreb på nævnte Danerværn ?
    Tak.

    Kommentar by Viking — 28. februar 2016 @ 19:50

  11. – Viking

    Jeg kan ikke afsløre min kilde til Danerværn-overfaldet, men episoden har været nævnt flere steder.

    Kommentar by Kim — 28. februar 2016 @ 21:32

  12. Det ufatteligt dyre kamera er sponsoreret af fagbevægelsen. Husk det næste gang du betaler kontingent.

    Kommentar by Arne Torp — 28. februar 2016 @ 21:36

  13. Forrædere som Bunker må virkeligt Hade kvinder, for de forsvarer uslinge, som holder sexslaver – kvinder, og piger ned til 12 år – indespærret i regulære huller i jorden, med jerndæksler over! De forsvarer slaveejere, halshuggere og voldtægtsmænd!! Det siger en del om dem.

    Hvordan får sådan en personage egentlig et pressekort? Dét er mig en gåde.

    Kommentar by Andersine — 29. februar 2016 @ 00:33

  14. “Bombermand”, hvilket imposant tilnavn til den kvabsede melbolle.

    Kommentar by BB — 29. februar 2016 @ 09:51

  15. Det lader til at Simon Bünger er en stakkels vildledt sjæl. Simon burde lytte lidt til George Lincoln Rockwell:)
    https://www.youtube.com/watch?v=FaCHBmGWcBc

    Kommentar by Andreas — 29. februar 2016 @ 12:03

  16. @ 13 – ja, der er ikke meget ‘mand’ over ham, når man betragter de buttede, rødmossede kinder og den korpulente krop…. Han får nok andre Redox’er og AFA’er (og EL’er) til at lave det beskidte arbejde for sig.

    Kommentar by Andersine — 29. februar 2016 @ 12:16

  17. Simon Dünger

    Kommentar by Træt — 29. februar 2016 @ 13:58

  18. 14. Andersine
    Ja godt nok ligner han en halv fed bondeknøs.

    Kommentar by Sindsro — 29. februar 2016 @ 18:56

  19. Gad vide, hvorfra han har et hemmeligt nummer??

    Kommentar by Henrik Petersen — 29. februar 2016 @ 19:17

  20. Til Jer der kommer med trusler, hvorfor er i sådan nogle tøser. Brug dog Jeres rigtige navn…..

    Kommentar by Flemming Andersen — 29. februar 2016 @ 21:27

  21. #19: Fra pædagoger/lærere som tager sig af Kim Møllers børn.

    Kommentar by Træt — 29. februar 2016 @ 22:12

  22. @20 ‘Flemming Andersen’ – hvem er kommet med trusler?

    Kommentar by Johnson — 1. marts 2016 @ 16:29

  23. 13 Andersine

    Ja, de hader kvinder. Sexovergreb mod kvindelige medlemmer af det venstreekstreme miljø er et tabuemne som de undertrykker lige som man gør i muslimske miljøer men der foregår en hel del af det…

    De omtalte selv problemet i en artikel for længere tid siden, men jeg har også hørt det fra folk der har været i miljøet…

    Pga social kontrol og trusler (det ville ødelægge gruppens “image”) er det svært for et voldtægtsoffer fra det miljø at anklage nogen eller anmelde sådan en sag.

    I tilgift kan en venstreekstremist ikke be’ politiet føre sin sag uden at komme i konflikt med sit eget program om at bekæmpe politiet som institution. Den knibe er der nogle af de voldsparate mandlige venstreekstreme der udmærket godt kan forudse… og udnytte. De har således friere hænder med kvindekroppene i deres eget lukkede miljø.

    Lyder det bekendt fra anden side?

    Venstreekstremisme og islam er brødre i ånden: Kollektivet står over individet – midlet helliger målet – vold er legitim, tanker er illegitime – kunst og kultur er fjender der skal ødelægges – historie er noget der skal kontrolleres af ideologien… og sex er noget man da bare tager når man har lyst til det… hvis man er den stærkeste i rummet.

    Kommentar by M — 2. marts 2016 @ 10:35

RSS feed for comments on this post.