13. marts 2016

Flygtning: “Jeg forstår ikke hvorfor jeg, som er kristen flygtning, ikke kan leve trygt i.. et kristent land.”

“Islam som sådan findes ikke”, og forskerens opgave er at nuancere debatten og “pege på islams mangfoldighed”, fortalte professor Tim Jensen i fredagens Deadline. Det må være rart at vide for frafaldne muslimer, omend alle fire retsskoler i sunni-Islam (hanafi, hanbali, maliki, shafii) og shia-Islam (jaafari) har dødsstraf for apostasi (frafald). Sharia-mangfoldigheden består i hvorvidt den frafaldne skal have 0, 3 eller 10 dage til at fortryde – før henrettelse.

Her en historie fra BT, om de problemer frafaldne har med en religion der ikke eksisterer – Kristne flygtninge udsat for dødstrusler og chikane på danske asylcentre: ‘De truede mig med, at de ville komme om natten og dræbe mig’ (flere citater her).

“Chikane og trusler. Endda dødstrusler. Det er den barske hverdag for flygtninge, der er konverteret fra islam til kristendom i danske asylcentre. …

‘Jeg er to gange blevet truet med, at jeg ville blive slået ihjel, hvis jeg ikke opgav kristendommen og blev muslim igen,’ siger ‘Hussein’, 24-årig flygtning fra Afghanistan. …

‘Jeg måtte sove udenfor centrene, for jeg var bange for, at muslimerne skulle komme og slå eller dræbe mig. Muslimerne har spyttet på mig og truet mig utallige gange. De truede mig med, at de ville komme om natten og dræbe mig. Jeg var meget bange. … Jeg forstår ikke hvorfor jeg, som er kristen flygtning, ikke kan leve trygt i Danmark, som er et kristent land,’ siger Hussein, der konverterede til kristendom i 2009…

‘Jeg er jo født muslim og praktiserede islam i Afghanistan. Men i Grækenland så jeg Jesus i et drømmesyn. Han sagde, han ville frelse mig. I Grækenland blev jeg også chikaneret af muslimer. På et tidspunkt blev jeg overfaldet af 11 kurdere og afghanere, der slog mig bevidstløs. Jeg vågnede op på hospitalet,’ fortæller Hussein.

De fleste flygtninge, der kommer hertil, er muslimer, og de er aggressive. Jeg kan se det på den måde, de truer os, jeg kan se hadet i deres øjne,’ siger en 29-årig flygtning fra Iran, der konverterede i 2011 og gerne vil kaldes ‘Benjamin’. …

‘I centeret i Hanstholm mødte jeg ofte aggressive muslimer på vej til cafeteriet. De truede mig med kniv og sagde, jeg ikke måtte gå der, hvis jeg ikke var muslim. Jeg kunne mærke, de gerne ville slås. … Som kristen prøver jeg at elske alle. Men jeg må indrømme, at jeg er bange for at sidde i cafeteriet,’ siger Benjamin.”

(Tim Jensen i Deadline, 11. marts 2016)

“Jeg tror altså også, at vi har haft så meget i medierne og blandt politikerne om islams mørke sider, at nogle forskere har sagt, at vores opgave som debattører, og som bidrager til den pluralistiske oplyste debat. Det er ikke at komme med mere af det, det er tværtimod at nuancere debatten ved at pege på islams mangfoldighed.” (Tim Jensen, 11. marts 2016)

“Jeg mener ganske enkelt, at en masse islamforskere, måske også ligesom religionsforskere er ekstremt islamkritiske, helt radikalt set, for vi er jo enige om, at Islam som sådan findes ikke.” (Tim Jensen, 11. marts 2016)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/72060/trackback

35 Comments »

  1. Har Tim Jensen et sted henvisninger til andre der mener islam ikke findes?

    Kommentar by Peter Buch — 13. marts 2016 @ 21:20

  2. …islam som sådan…

    Kommentar by Peter Buch — 13. marts 2016 @ 21:21

  3. Hvordan kan man forske i noget, som ikke findes?

    Kommentar by Margrethe — 13. marts 2016 @ 21:40

  4. Lad os forsøge at anskueliggøre Tim Jensens vanvid ved at parafrasere hans udtalelser:

    “Jeg tror altså også, at vi har haft så meget i medierne og blandt politikerne om Kristendommens mørke sider, at nogle forskere har sagt, at vores opgave som debattører, og som bidrager til den pluralistiske oplyste debat. Det er ikke at komme med mere af det, det er tværtimod at nuancere debatten ved at pege på Kristendommens mangfoldighed.”

    “Jeg mener ganske enkelt, at en masse Kristenforskere, måske også ligesom religionsforskere er ekstremt Kristenkritiske, helt radikalt set, for vi er jo enige om, at Kristendom som sådan findes ikke.”

    Mine parafraser er formentligt rent nonsens i Tim Jensens ører, men kun fordi de er tro kopier af hans egne ord. Manden formår ikke længere at skelne mellem teori og virkelighed, og virkeligheden må derfor vige for Jensens teorier.

    Kommentar by Mackety — 13. marts 2016 @ 21:46

  5. “islam findes ikke” er en form for ikke-sætning, en ligegyldig mening. Lucifer (djævelen) findes, og han manifesterer sig i muslimer. Lucifer vil gerne dræbe jøder og kristne, ergo vil hans tjenere gerne dræbe jøder og kristne.

    Svineri, at disse skabede muhammedanske køtere ikke bliver lammetævet, bagbundet og sendt med den første båd tilbage til hullabullistan! Er det flygtninge, der er glade for at være undsluppet ISIS, som straks sætter sig for at fortsætte ISIS’ arbejde i DK, udrydde kristne, eller ER det monstro isis-jihadister, der befinder sig i disse engang så idylliske, kristne egne af Danmark!! Fxxx Løkke og resten af banden inde på Borgen!

    Kommentar by Andersine — 13. marts 2016 @ 21:47

  6. Islam findes ikke, for hvis den gjorde ville den kompromittere hans leflen for den

    Kommentar by BB — 13. marts 2016 @ 22:02

  7. Tim Jensen har ret . Al religion og nonreligion findes kun i folks hjerner.Versligt er det et spekter af kultur.— Forretningsmodel for muslimer: Aftal(eller betal) med kammesjukkerne at du konverterer til kristendommen og de derefter starter voldelig chikane og spidsfindig mobning mod dig.Det forbedrer dine chancer for permanent opholdstilladelse i det danske paradis ( naive danskere)og gavner jeres gruppe langsigtet.- Islamforskning må være et oplagt emne for unierne at bortspare i stedet for uundværlige sprogfag

    Kommentar by dansker — 13. marts 2016 @ 22:11

  8. Jeg kan faktisk ikke se noget forkert i udtalelsen, at ‘islam som sådan ikke findes’. Det, han siger, er vel bare, at det ‘værende’ og det ‘eksisterende’ aldrig kan falde sammen. M.a.o. der findes ikke nogen indre nødvendigheder eller en verden af essenser, der bare er. På det teoretiske plan er der selvfølgelig intet til hinder for, at islam potentielt set skulle kunne udvikle sig. Noget andet er så, hvad udsigterne til det så rent faktisk er…

    Kommentar by Anders — 13. marts 2016 @ 22:18

  9. -> Anders

    Kilderne til Islam er en pendant til Grundloven. Begge er skabte at mennesker. Det betyder ikke at Islam eller Grundloven ikke eksisterer. I øvrigt indrømmer Tim Jensen jo næsten direkte, at han ser det som sin opgave at redde islams offentlige renommé.

    Kommentar by Kim Møller — 13. marts 2016 @ 22:22

  10. Det er dejligt nemt, at sige Islam ikke findes. Når man ikke selv bliver truet med knive af muslimer med mord i øjnene.
    En gratis omgang.
    Han burde tage ind på Nørrebro til fredagsbøn i en af moskeerne, og fortælle at islam ikke findes.
    Han er jo forsker så han “ved” jo det er fredens religion. Den med sværdene.

    Kommentar by XXXXX — 13. marts 2016 @ 22:40

  11. Det er totalt deprimerende at vore universiteter producerer sådanne som professor Tim Jensen.
    Det virker helt uoverkommeligt at få fjernet alle disse nulbon’er fra universiteterne og DR.
    Men på et eller andet tidspunkt bliver det nødvendigt at få muget ud.

    Kommentar by A-mad — 13. marts 2016 @ 23:26

  12. –> Kim,

    Jeg har faktisk ikke set interviewet, så jeg skal nok ikke kloge mig for meget. Jeg påstår selvfølgelig ikke, at islam eller grundloven ikke eksisterer, men blot at den mening, som de tilskrives ikke kan endeligt fikseres. Det var sådan set bare det, som jeg sigtede mod. Men selvom islams ‘essens’ ikke kan fikseres, så er det selvfølgelig ikke ensbetydende med, at der er en hegemonisk/sedimenterede forståelse af islam, som tydeligvis har meget virkelige konsekvenser. Det er der vist ingen, der kan modsætte sig.

    Kommentar by Anders — 13. marts 2016 @ 23:39

  13. Tossen Tim Jensen siger detvmange af os drømmer om, men som vi jo dagligt oplever er løgn, nemlig at islam ikke eksisterer.

    Kommentar by Nielsen — 13. marts 2016 @ 23:48

  14. Tim Jensen, du er verdensklasse !

    Det er ikke lykkedes Holocaust-benægterne at overbevise verden om at Holocaust ikke fandt sted, på trods af at kun en lille brækdel af verdens befolkning faktisk har set Holocaust.

    Nu prøver du så at overbevise verden om islam ikke eksisterer, hvor praktisk taget hele verdens befolkning har bevidnet islams eksistens.

    God fornøjelse :-)

    Kære Hussein, jeg er ked af at vi må skuffe dig over, at du ikke som kristen flygtning kan føle dig tryg i et kristent land.

    Det er sikkert en ringe trøst, men vi der er født og opvokset i et kristent land, kan heller ikke længere føle os trygge alle steder i vores eget land.

    Kommentar by For Mangfoldighed — 14. marts 2016 @ 00:42

  15. Desvaerre er en rask borgerkrig noedvendig for at faa muget ud i Folketinget og bortvisning af muslimer.

    Kommentar by Axel — 14. marts 2016 @ 00:59

  16. Tim Jensen EKSISTERE IKKE!!!

    Det er helt vildt,… Men i virkeligheden er Tim Jensen en frit opfundet person, SOM IKKE EKSISTERE. Det kan godt være at der findes nogle personer der tror, at Tim Jensen findes, men det er en illusion, en grum løgn, som nogle højreorienterede bloggere har fundet på, for at diskreditere danske universiteter og gøre grin med dansk islamforskning.
    Og en af måderne, at man tydeliget kan se, at det er de højreorienterede der er bag det hele, er at personen(skudespilleren) ”Tim Jensen” udstråler den typiske danske, hvide hetro-normalitets karakteristika, grisefarvet hud, store briller og krøllet skjorte, derudover har de har udstyret ham med det næsten facistoid danske efternavn JENSEN. Det er nærmest en parodi på en universitets forsker, det lugter langt væk af konspiration.
    Det er for galt, at pressen danser efter højerfløjens pibe, og lader alle mulige personer komme til orde.

    Når nu den dygtige og nøjagtige forskere, som Edward Wadie Said har bevist, at hele faget mellemøststudier og arabisk er et imperialistisk forsøg på, at diskreditere arabiske muslimske lande. Hvor fagets opdelen i ”Os og Dem”, var en metode til at retfærdigøre imperialisme imod ”den anden”. Den arabiske verden har aldrig opdelt folk i dem og os, det er en misforståelse, at kristne og jøder er undertrykt og bliver forfulgt. Og konflikterne imellem Shia og Sunni islam har heller ikke noget med ”Dem og Os ”- opdeling at gøre, det er en konflikt som den vestlige ”forskere”, navnlig jødiske forskere, har opfundet til at destabiliserer den arabiske verden.

    Igen og igen ser vi vesten, presse sin ”fornufts” og ”rationalitets” – kultur ned overfolkeslag der er fredelige og bare vil leve som alle andre stammer, i pagt med deres gud. Barnebrude og slør var også normalt her i Europa for 800 år siden. Og det er i virkeligheden godt for familie relationer, at forældre kan være sikker på at deres datter gifter sig med en mand på deres egen alder. Det styrker forståelsen for tilværelsens rigtige værdier og opfattelser.

    Højerfløjen har nu fundet på en ny strategi, den vil latterliggøre universitets verden. For derigennem at skabe konflikter med minoritets grupper, der ikke acceptere den vestlige kapitalistiske forbruger kultur og dens normer.
    Vi må sige NEJ, nu stopper legen TIM JENSEN EKSISTERE IKKE, HAN ER ET FATAMORGANA (et optisk fænomen; en ørken-spejling).

    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 14. marts 2016 @ 01:11

  17. Islam existerer ikke sikken en lettelse ,nu kan saa retsvaesenet gaa i gang med at rense ud i de ME indtrangende mafia bander,ganske almindelige kriminelle.

    Kommentar by Dunk — 14. marts 2016 @ 01:59

  18. Lad os nu bare smide de primitive muslimske abemennesker ud af vort land. Vi skylder dem hverken ophold eller forsørgelse; At de som andre dyr ikke kan styre deres reproduktion må de selv leve med konsekvenserne af hjemme i deres egne lande

    Kommentar by Rank — 14. marts 2016 @ 02:03

  19. Det er lyder som rent vås, når Tim Jensen i ramme alvor påstår, at islam ikke findes, og samtidig tror, at han dermed er kritisk. Islam findes netop fordi dens genstande, f.eks, koran, moskeer og hijab’er, findes som Islams rent fysiske udtryk.

    At der ikke er nogen indre nødvendigheder eller essenser i det arabiske sprog, kan aldrig være et argument for, at sprogets fysiske genstande f.eks. koranernes kruseduller, ikke findes.

    At ord egentlig kun er rene udtryk uden indlejret essens, betyder dog ikke, at de ikke tillægges essens. Det er jo præcis hvad man gør, ikke bare indenfor religion, men faktisk overalt i samfundet, både blandt akademikere, dommere og magthavere og i sprog- og litteraturvidenskaben, hver eneste gang der tales om ordenes “indhold”.

    Islams fortællinger herunder koranens kruseduller, er fysiske udtryk, der kun kan tillægges “indhold” ved brug af menneskeskabte ordbøger og opslagsværker over grammatiske regler. Det er netop i kraft af disse menneskeskabte genstande, at det overhovedet er muligt for den troende, at tillægge betydning og dermed “indhold” til Koranen og hadith’erne, og dermed “essens” til Islams tekster.

    Det betyder selvfølgelig, at selv hvis det var sandt, at Koranen var overbragt af Gud, så er betydningen af ordene i Koranen dog hel klart og nødvendigvis tillagt af mennesker. Altså de mennesker der i tidernes løb har haft magten og dermed definitionsretten over det arabiske sprog.

    Desværre for de troende kom Koranen ikke med en ordliste, og hvis man henviser til Klassisk-arabisk Ordbog, som altså hverken er Guds ord eller godkendt af profeten, så er det jo dén – noget menneskeskabt, man tror på.

    Og når muslimer hævder, at man ikke kan flytte så meget som et komma i koranen, så er det faktisk pudsigt, fordi de tidlige Koraner slet ikke indeholdt kommaer.

    Når Koranen i dag bliver “oversat” til moderne skrift og andre sprog, og man dermed tillægger ordene en menneskeskabt betydning, og der endvidere tilføres kommaer i Koranen, så burde man egentlig tro, at det indenfor Islams egen kontekst og logik, må kunne forstås som en vanhelligelse af den tidlige klassisk-arabiske Koran, som ingen åbenbart kan lade være i fred, som den perfekte bog den ellers hævdes at være.

    Jeg skriver selvfølgelig “tidlige” koran, fordi den oprindelige Koran faktisk ikke findes.

    Kommentar by Jesper Hansen — 14. marts 2016 @ 02:42

  20. Ja, virkeligheden er utrolig bøjelig. Det er også spøjst at sidde i Grækenland og få religiøse drømmesyn med en frelsende Jesus …Man fornemmer at Tim Jensen er tilsvarende “inspireret” – det kommer lidt tilfældigt til ham, sådan lidt fra oven :)

    Kommentar by davidk — 14. marts 2016 @ 05:07

  21. Åhh, det er jeg jeg sandelig glad for. Hver eneste gang jeg ser en omvandrende affaldssæk med 4 små unger på slæb , så kan jeg trøste mig med at de slet ikke findes, det er bare en hallucination.Og når jeg på nørrebro ser en moske så er det bare et fatamorgana.
    Tim jensen burde smides i en gummicelle, han SÅ langt ude at man savner ord.

    Kommentar by Danskeren — 14. marts 2016 @ 08:33

  22. Hvordan kan noget der ikke findes i sit hovedværk forlange dødsstraf for frafald og i detaljer beskrive hvorledes folk der har forbrudt sig imod diverse bestemmelser i dette “noget der ikke findes” skal lemlæstes?

    Kommentar by Jacques — 14. marts 2016 @ 10:22

  23. Man må ikke tegne Mo, for så skal man dø.
    Men hvad med Tim Jensen, når han siger, at islam ikke findes?
    Skal han så også dø?

    Kommentar by A-mad — 14. marts 2016 @ 10:54

  24. Tumpen må have en vævefejl i kysen, når han kan snakke om islams “mangfoldighed”.

    Og så kan man undre sig over vendingen “-religionsforskere er ekstremt islamkritiske.” Læste jeg rigtigt.

    Mig bekendt, så er idioten Jørgen Bæk Simonsen og narhatten Garbi Schmidt så fyldt med løgn, når det gælder islam og muslimer, at alt deres ordskvalder skal tages med et STORT forbehold. De prostituerer sig så meget, at de burde indstilles til Corfitz Ulfeldt-prisen Alt er i deres optik fryd + gammen.

    Den eneste kritiker i de kredse er Tina Magaard.

    KÆMP FOR DANMARK

    Kommentar by der Adler — 14. marts 2016 @ 12:33

  25. ->Adler — 14. marts 2016 @ 12:33. Enig. Og Tina Magaard blev mobbet ud af den danske lavmålsforsker mafia – en ildelugtende marxistisk efterbyrd, som alle der kender lidt til dem ved, de er.

    Sandheden går hurtigt i glemmebogen især i løgnepressen med statens tv propaganda sendere:

    Den såkaldte indvandrerforskning blev professionelt klædt af til skindet, så den stod som kejseren uden klæder i: Mehmet Ümit Necef & Henning Bech Er danskerne racister?- indvandrerforskningens problemer
    Udgivet 14-01-2013
    »Bogens største fortjeneste er, at den dokumenterer en chokerende mangel på kvalitet i store dele af den danske indvandrerforskning. Forhåbentlig vil bogen føre til, at medierne fremover går til indvandrerforskningen med et minimum af kritisk sans – og at landets rektorer tager sig sammen til at skride ind over for tendentiøs og politiserende forskning, hvor de mest elementære videnskabelige principper er tilsidesat«.
    Altinget.dk

    Kommentar by A-mad — 14. marts 2016 @ 12:53

  26. Tim Jensen har givet mig en åbenbaring. Selv om jeg ser julemænd i december måned, endda før, så ved jeg nu, at de findes ikke.

    Kommentar by Menig 442 — 14. marts 2016 @ 12:58

  27. Læs det her, det er genialt:
    http://jyllands-posten.dk/debat/kronik/ECE8509210/skam-som-kommunikationsstrategi/?ref=eblistermest

    Kommentar by Martin — 14. marts 2016 @ 14:28

  28. Ham der snakker om at leve som flygtning i et kristent land er mental skadet af sin fortid som muslim.

    Tim Jensen er panisk angst for at hans glansbillede krakelerer.
    Venstrefløjen bruger som argument at højrefløjen buldrer frem i Europa, det kan så diskuteres hvor stor sandhed der er i den påstand.
    Tim Jensen forsøger at gøre Islam usynlig. På den måde tror han, at han kan fjerne højrefløjens skræmmebillede, så al diskussion om Islam
    og alt det negative forsvinder.

    Venstrefløjen skal nok komme med flere forsøg, men de bliver kun ringere fra nu af, fordi sandheden ikke kan gradbøjes eller ties ihjel.

    Kommentar by k.m. — 14. marts 2016 @ 15:40

  29. Selv om noget ikke eksisterer, bliver det virkeligt i sine konsekvenser (hvis nogen tror, det gør).

    Tim Jensen vil have monopol på at udlægge islam. Har ser sin opgave i at nuancere debatten, som han kalder det. Hvilket i hans praksis går ud på at sigte alt ufordelagtigt om islam væk – og så er det måske rigtigt at der ikke er noget tilbage.

    En forsker ville aldrig lave en sådan skævvridning af data. Han ville forsøge at kortlægge alle aspekter af det han studerer. En ideal rapport om islam ville have et omfang som de berømte Kinsey-rapporter om menneskets seksualitet. Men er sådant studie af islam er aldrig forelagt.

    Kommentar by Niels P. — 14. marts 2016 @ 16:54

  30. ad 29. Det er det berømte Thomas’ teorem, jeg her havde i tankerne: “If men define situations as real, they are real in their consequences”.

    Kommentar by Niels P. — 14. marts 2016 @ 17:08

  31. Jeg tror, at jeg vil oprette et forskningscenter der skal studere og forske i hvorfor og hvordan forskere er så dygtige til at forske sig selv ud af virkeligheden. Det bliver det nye sort!

    Kommentar by Michael Jensen — 14. marts 2016 @ 17:34

  32. Nu begynder politikerne igen igen at fable om, at nu må de ‘moderate’ muslimske ledere komme på banen.

    Marcus Knuth fra Venstre udbasunerer sit drømmesyn “Der savner jeg virkelig, at de moderate, muslimske ledere i langt højere grad markerer sig”. Også Inger Støjberg udtrykker sin støtte til de moderate muslimer i Danmark.

    Hvor mange år skal dette mummespil blive ved med at fortsætte. Der dukker ikke nogen ‘moderate’ muslimske ledere op, uanset hvor meget de efterlyses af politikerne.

    Koranen definerer ganske enkelt virkelighedens rammer: Er man muslim, er man ikke moderat. Og det gælder også den anden vej: Er man moderat, er man ikke muslim.

    Derfor er det eneste sted forskere kan eksistere og være trygge, er i den position, at islam slet ikke eksisterer. Forholder en forsker sig konkret til islam, er han/hun dødsdømt, netop fordi muslimer er ikke moderate.

    Kommentar by traveler — 14. marts 2016 @ 18:09

  33. De er ikke moderate, nej. Og de er modbydelige, at være i nærheden af.

    Kommentar by Nielsen — 14. marts 2016 @ 18:46

  34. Om man vil vedkende sig det eller ej, så står vi med et islam/muslim problem. Når man siger sjover, parasit, socialbedrager, fidusmager, kriminel, ildspåsætter, voldtægtsmand, hærværksmand, så er muslimen immuniseret, det løber ned af ham som vand ned af en søulk. Spørg ham om han er muslim, og han vil fare op som trold af en æske, udslyngende voldstrusler.
    Man kan ikke bekæmpe muslimen positivt. Han er noget negativt, og dette fremmedlegeme bør udraderes fra det danske territorium, ellers vil det for altid ødelægge dansk sæd og skik. Muslimen skal ikke tale med i danske sager.

    I den bosniske præsident, Izetbegovic’s islamiske manifest siges det: ”Der kan ikke blive tale om nogen fred eller sameksistens mellem Islam og ikke-islamiske sociale og politiske institutioner. Den islamiske bevægelse skal og kan tage magten, så snart den er moralsk og antalsmæssigt stærk nok til det, ikke blot for at ødelægge den ikke-islamiske magt, men også for at bygge en ny islamisk magt op i stedet.”

    ”To gange måtte tyrkerne vende hjem med uforrettet sag. Denne gang lykkedes invasionen i fred og enighed.”
    (Hürriyet, Die Welt, 05.10.2005 s.5 i forbindelse med snak om Tyrkiets optagelse i EU).

    ”Assimilation er en forbrydelse mod menneskeheden.”
    (Recep Tayyip Erdogan, sagt foran 20.000 tyrkere i Køln/Tyskland, 13.02.2008).

    ”Der er ikke to slags islam, islam er en, og den er koranens.”
    (Sagt 2008 af Recep Tayyip Erdogan – Kilde: Jyllands Posten 02.06.2008 s.12).

    ”Der findes ikke moderat eller ikke moderat islam. Islam er islam, basta?”
    (Udtalt af samme tyrkiske premirminister, da vestlige medier betegnede hans parti (AKP) som ”moderat islam.”

    “For os er demokrati ikke et mål, men et hjælpemiddel. Vi er tilknyttet til demokrati, indtil vi når målet. Det er for os ligesom et S-tog, når vi kommer frem til vores station, så hopper vi af .Man kan ikke både være muslim og verdslig, det er to modsætninger ligesom magneters modpoler, der aldrig kan være sammen. Vores reference er islam, vores eneste mål er en islamisk stat”.
    (Sagt af Tyrkiets præsident Recep Tayyip Erdogan).

    Muslimen vil for altid være en udlænding, en fremmed, uanset hvor mange generationer hans slægt har opholdt sig i landet.
    Han nyder godt af vores gæstfrihed, men takken er, at han forlanger af værtsfolket, at det er ham der bestemmer hvor bordet skal stå. Det er åbenlyst helt uholdbart. Der må statueres eksempler, til efterfølgelse. Muslimer i Danmark er ligesom nedgroede negle, de skader og skal fjernes, forbyd islam i Danmark.

    KÆMP FOR DANMARK

    Kommentar by der Adler — 14. marts 2016 @ 19:04

  35. Et sted de relativistiske forskere med en vis nytte kunne slå ned på i deres påpegning af tankekonstruktioner er de internationale konventioner og menneskerettigheder. Disse abstraktioner kunne man roligt ignorere og udskamme fundamentalistiske konventionstilhængere.

    Kommentar by perhag — 17. marts 2016 @ 16:16

RSS feed for comments on this post.