22. marts 2016

Christianit truet med voldtægt: “Jeg ved ikke hvordan de ser sig selv, men jeg ser dem som danskere.”

Cathrina Lebowski har adresse på Christiania, og så er det selvfølgelig lidt ubekvemt, at fortælle andre at hun er blevet chikaneret af unge indvandrere i fristaden Danmark. Direkte forespurgt om drengenes oprindelse, svarer hun med en ideologisk markering: “Jeg ved ikke hvordan de ser sig selv, men jeg ser dem som danskere.” Koraniske trusler giver dog ikke plads til misforståelser.

“Jeg er lige blevet spyttet i hovedet. I midten af Christianshavn metro. Jeg gik ind i elevatoren på pladsen sammen med en gruppe på ca 8 unge knægte, og de stod og begyndte at råbe ’sex’ ind i hovedet på mig. Den ene står og ryger, og jeg beder ham pænt om at lade være, da det ikke er så svedigt når der kan komme børn med næste gang. Tænk hvis det var hans lillesøster. Han forklarer at han er skide ligeglad, for han har ingen søskende. Det er jeg glad for, siger jeg, for det virker ikke som om han har fået en særligt god opdragelse. Her går jeg ud af elevatoren nede i metroen, og de løber hen til mig og omringer mig. Skriger hvordan de ‘koran vil voldtage mig alle sammen’ og står og råber. Jeg er naturligvis helt rolig, bl.a. fordi grammatikken er simpelthen for dårlig til at jeg opfatter halvdelen af truslerne. I det mindste ville de også smadre mig, så det var ikke kun misogynistiske trusler der kom! Men ingen andre på metrostationen reagerer. Og så spytter han mig i ansigtet.

Det er virkeligt skræmmende at en gruppe mennesker føler sig så meget som ofre, at de tager en pæn opfordring til at opføre sig ordentligt som en fornærmelse der kræver fysisk retaliation. Det er et kæmpe problem, at vi har en gruppe mennesker, som føler at det er socialt korrekt at omringe en kvinde, og true hende på baggrund af førnævnte opfordring, og ende med ikke at kunne styre sit mundvand i bar hulemandsreaktion. Og det er pisse uhyggeligt, at alle kiggede, men ingen gjorde noget. Start med at gøre noget ❤”

(Catharina Lebowski på Facebook, 19. marts 2016)

“Utilgiveligt, og der er vist ingen tro, der opfordrer til den disrespekt. Så, noget så enkelt som opdragelse, i stedet for foragt. Jeg er to gange i mit liv blevet slået på gaden af ny-dansker-, spontan knytnæve i hovedet…” (Ken Jacobsen, 19. marts 2016)

“Nej hvor ubehageligt. Jeg har desværre prøvet det samme uden for Aldi… Fordi jeg sagde til en knægt han godt kunne putte de cigaretter tilbage han var ved at stjæle. Så stod de 5-6 mennesker og ventede på mig da jeg kom ud…” (Christina Yoon Petersen, 20. marts 2016)

“Har oplevet det samme op til flere gange!! Bi burde kæmpe for en fælles holdning til at opføre sig ordentligt overfor alle mennesker!!” (Randi BC, 21. marts 2016)

Oploadet Kl. 21:46 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/72286/trackback

25 Comments »

  1. Nix! For det første rager Christianitter mig, for det er sådanne typer, som møder op og kaster sten mod fredelige højrefløjsdemonstranter, så rend mig! For det andet: Lær det, først som sidst! Muslimer er på et meget lavt stade, og reptilhjernen og lemmet styrer ALT!! ALT!

    Du lader som ingenting, hvis du møder sådanne, eller du siger noget volapyk på fransk eller italiensk. Lær nogle gloser. Så gider de måske ikke genere dig. Smil dumt, og se at komme væk! Der er intet andet at gøre med den slags halvaber.

    Og hvorfor skulle folk så lige gide beskytte dig og risikere at blive stukket i ryggen af kujonerne? Wake UUUP!

    Kommentar by Andersine — 22. marts 2016 @ 21:53

  2. A propos spyt læste jeg, at man i et tysk politidistrikt havde indkøbt spythætter. En slags netpose som tilbageholdte fik sat over hovedet og man undgik uhumske spyt mod betjente. Historien meldte ikke om specifik sammenhæng med de mange nye nyankomne tyskere, men jeg tænkte mit!

    Kommentar by Jakob — 22. marts 2016 @ 22:25

  3. Enhver christianit eller anden type bosætter burde vide at der også er livsfare i EU. Konvojfærdsel tilrådes. Samt sluser, konstant overvågning, om muligt i eller nær væbnede styrker.

    Jeg mødte sammesteds i dag ovenpå nogle fra Folkebevægelsen mod EU, de gav mig en folder om folkeafstemning om EU-medlemskabet.
    http://www.folkebevaegelsen.dk/kampagner/jeg-vil-ogsa-stemme/article/vi-vil-ogsa-stemme

    Kommentar by Peter Buch — 22. marts 2016 @ 22:44

  4. Skræmmende indblik i de pludrende klasser https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4910719885144&set=pb.1212519259.-2207520000.1458687770.&type=3&theater

    Kommentar by BB — 23. marts 2016 @ 00:04

  5. Mon ikke det er paa tide at faa lukket den stald doer, og saa begynde at muge ud,kunne jo begynde med de imamer der lyver,hvorfra disse unge spyttere hoejst sansynligt faar deres inspiration

    Kommentar by Dunk — 23. marts 2016 @ 00:21

  6. Super, først var det de autonome i folkets hus på nørrebro der måtte erkende at der er forskel på “dem og os” og at det altid er “dem” der definerer den forskel, (og altid negativt) og nu får christianitterne så også undervisning i virkeligheden. Hvor mange muslimer bor der mon på christiania forresten? Hvor mange kommer der i ungdomshuset? Hvor mange går der på det fri gymnasium? Jeg syntes altid de mangler de steder hvor folk er mest inkluderende..

    Kommentar by per — 23. marts 2016 @ 00:27

  7. Altid morsomt når de verdensfjerne, selvgode multikulturalister møder virkeligheden.

    Kommentar by Olé — 23. marts 2016 @ 04:58

  8. På Christania er det de allerede boende der kan sige ja eller nej, til om du er den nye beboer. Som jeg forstår det. Et princip der ikke lige er udbredt i EU.

    Kommentar by Peter Buch — 23. marts 2016 @ 06:46

  9. Jeg ville hestemt også tage det helt roligt hvis jeg blev overfaldet af en flok arabere, og fandt ud af at de havde dårlig grammatik. Efter evalueringen af deres grammatiske evner ville jeg, hvis der var tid, også lave en rudimentær socioøkonomisk rubricering af de enkelte individer. Overfaldet vil måske vise sig at være fuld berettiget også set i forhold til den hadefulde retorik som den racistiske danske befolkning udøver overfor den muslimske minoritet og imamerne. Herefter ville jeg, fra hospitalet, på facebook klandre de forbipassende danskere for deres passivitet, og spørge hvad det er for et samfund Danmark har udviklet sig til.

    Kommentar by Nothingman — 23. marts 2016 @ 07:11

  10. “Og det er pisse uhyggeligt, at alle kiggede, men ingen gjorde noget. Start med at gøre noget”

    Jeg håber ikke, at hun har en sexistisk forventning om en bestemt adfærd eller indgriben bare fordi man tilfældigvis er mand. Jeg er en hen – så den er jeg ikke med på.

    Kommentar by BE — 23. marts 2016 @ 07:51

  11. Hold kæft hvor har hun godt af det.

    Kommentar by Vagn Henning — 23. marts 2016 @ 08:42

  12. ” Start med at gøre noget ❤” Svar: Lille søde tom hjernede gås, nu skal du høre ; Vi er nogle der i årtier ihærdigt men forgæves, har gjort alt hvad der stod i vores magt for at advare sådan nogen som dig, om de helt logiske konsekvenser af jeres valg. I ville ikke høre så nu må i føle.

    Kommentar by Danskeren — 23. marts 2016 @ 09:02

  13. Det eneste de forstår i sådan en situation,er en flad øretæve.Jeg forstår godt at en kvinde ikke har lyst til dette,men sådan er de opdraget.Hvis der ingen konsekvens er gebærder de sig som dyr.

    Kommentar by Nevi — 23. marts 2016 @ 10:36

  14. “Jeg ved ikke hvordan de ser sig selv,men jeg ser dem som danskere”
    Det maa vaere enfoldigheden ophoejet til en kunst-art……

    Kommentar by Krassisten — 23. marts 2016 @ 11:13

  15. @ 9 HAHAHA! Sjov kommentar :-)

    Kommentar by Andersine — 23. marts 2016 @ 11:31

  16. Jamen hun er jo fuldstændig blæst. Intet, absolut intet mellem ørerne. Inter!

    Kommentar by Jette — 23. marts 2016 @ 11:36

  17. […] herfra, hvor du kan læse det […]

    Pingback by Virkeligheden indhenter Christianit … | Hodjanernes Blog — 23. marts 2016 @ 14:42

  18. Jeg er tilbøjelig til at mene Christania gennem årene har sparet kommunen, regionen, forsorgen, overformynderiet og lignende, eller staten en del midler, der ellers skulle gå til diverses pleje.
    Det kan dog stadig gå grueligt galt, når de kommer ud blandt andre…
    Pige træd varsomt,
    for scenen er skæv.
    Skridtet forkert-
    der er ikke mere- væv.

    Kommentar by Peter Buch — 23. marts 2016 @ 17:56

  19. Ken Jacobsen mener åbenbart, at ‘ingen tro opfordrer til den disrespekt’. JO! Det gør en helt bestemt bog, som dyrkes meget i fx Saudi og Syrien etc. Kan du gætte hvilken, Kennie-dreng??

    Kommentar by Andersine — 23. marts 2016 @ 20:56

  20. Hmm, altid lidt sjovt/særpræget, når en christianit, der forsvarer deres latterligt billige og ulovlige boliger mod alle andre, bliver overfaldet og stadig lider af Stockholmsyndromet.

    Deres fællesmøder går jo mest ud på at holde alle andre ude fra billige boliger.

    Og deres hash-boder + andre sjove stoffer er totalt rockerkontrollerede, bortset fra at rockerne har allieret sig med muslimerne. Så er der jo styr på markedet.

    Nu kender jeg jo ikke den pågældende kvinde, men hun ser da ikke synderligt svækket og dårligt gående ud. Så hvorfor tager hun ikke trappen?

    At muslimer er luddovne, ses rigtig ofte ved metrostationerne: De kan sagtens løbe, når bussen kommer, men de tager altid – som i altid – elevatoren, uagtet at der er barnevogne, rollatorkørere og cykler, der principielt har førsteret til elevatoren.

    Men fede somaliakvinder og svinske indvandrerdrenge er jo nu engang herrefolket.

    Se det i øjnene, Cathrina.

    Kommentar by Henrik Petersen — 23. marts 2016 @ 22:00

  21. Hun er da heldig at allahs soldater ikke opdagede hendes enorme jødetud, for så havde piben da fået en helt anden lyd. Sjovt som mange perkere ikke kan genkende en smovs på gyppen. Det er ellers dem der så gerne vil have dem herop sammen med alle de andre kulturadikale røde fjolser. Måske er det bare al den indavl der gør at perker affaldet er så dumme?

    Kommentar by Nissefar med drys — 24. marts 2016 @ 03:48

  22. “Det er virkeligt skræmmende at en gruppe mennesker føler sig så meget som ofre, at de tager en pæn opfordring til at opføre sig ordentligt som en fornærmelse der kræver fysisk retaliation.”
    Ha Ha……..ofre:-)
    Der er bare ingen grund til at forøge og omvende folk som hende. Det eneste der kan få den til at holde kæft er hvis samtlige hvide mænd i verden begår kollektivt selvmord.
    Det må bare være genetisk betinget. Ingen mennesker er så blinde at de ikke kan se hvad islam og dens følgere står for.

    Kommentar by Frank Hagmann — 24. marts 2016 @ 10:42

  23. for(S)øge…….selvfølgelig:-)
    God påske til alle.

    Kommentar by Frank Hagmann — 24. marts 2016 @ 10:43

  24. Ifølge pigebarnet så gik hun frivilligt ind i elevatoren med dem. Hun ligger altså bare som hun her redt.

    Kommentar by Martin Kasler — 24. marts 2016 @ 15:09

  25. Da en stor del jøder i Tyskland ikke var til at skelne fra tyskere, brugte nazisterne østjøder som propagandabilledet af jøderne.
    Det ved enhver havenisse.

    Kommentar by Peter Buch — 24. marts 2016 @ 22:38

RSS feed for comments on this post.