24. marts 2016

Bruxelles: EU-udenrigschef Federica ‘Islam har en plads i Europa’ Mogherini græd under pressemøde

Tirsdagens terrorangreb to steder i Bruxelles kostede 34 personer livet, og sårede mere end 200. De tre bombemænd er identificeret som værende brødrene Khalid og Brahim El Bakraoui samt Najim Laachraoui, og heller ikke denne gang var terroristerne buddistiske munke. Moralen var ifølge flere af P3’s lyttere, at ‘verden ville være et bedre sted uden religion’. Frem med ‘dialogbrigaden’ og mobiliser ‘alle apologister af reserven’.

EU’s udenrigschef Federica Mogherini kommenterede terrorangrebet under et ophold i Jordan, og kunne ikke holde tårene tilbage. Tankevækkene, når det ikke engang er et år siden hun understregede at “Islam holds a place in our Western societies”, og for få måneder siden påpegede at det faktisk var “the fear of diversity that can destroy our societies”. Måske er billederne af blodige ofre alligevel værre end grimme kommentarer på sociale medier.

(EU-udenrigsminister Federica Mogherini under pressemøde i Amman, Jordan, 22. marts 2016)

Rasmus Jarlov på Facebook, 22. marts 2016: Den politisk korrekte guide.

De første dage skal dine udmeldinger helst være helt blottet for indhold.Du skal blot sige, at du er ked af det, tager kraftigt afstand, og at vi står sammen mod terroren. Gerne krydret med noget om europæiske demokratiske værdier. Alle ved at den slags ord gør et stort indtryk på terroristerne. Undgå for alt i verden at sige noget konkret. Endelig ikke noget om, hvad der skal gøres for at forhindre flere terrorangreb. I politisk korrekt sprogbrug er dette ‘at slå plat på en tragedie’. Kun tom snak. Husk det nu!

Du må absolut ikke antyde, at det er muslimer, der har udført terroren. Du skal holde muligheden åben for, at det kunne være ekstremistiske revisorer, den lokale håndboldklub eller måske buddhister, der står bag. Se helst ikke virkeligheden i øjnene. Den er så frygtelig politisk ukorrekt.

Når det alligevel indenfor ret kort tid, står klart, at det søreme var islamister, der udførte udåden, skal du sige, at det ‘intet har med Islam at gøre’. Du ved godt, at det aldrig ville være sket, hvis ikke det var for Islam. Men det er vigtigt, at du ikke indrømmer det. Det er helt, helt afgørende, at du heller ikke på noget tidspunkt nævner masseindvandringen som så meget som bidragende faktor til, at der er terrorister i Europa. Hvis terroristerne viser sig at være født i Europa som anden- eller tredjegenerationsindvandrere (hvilket de jo ofte er), så slå fast, at det dermed ikke skyldes indvandringen, at de er her. ‘Ibn Mussa al Muhammed var jo belgier. Han var ikke indvandrer’.

Ignorér det faktum, at hvis ikke vi i nogle årtier havde lukket alt for mange ind, hvilket har skabt et etnisk opdelt samfund, havde vi overhovedet ikke haft den slags ekstremister i Europa. Begrund i stedet problemet med socioøkonomiske faktorer. Måske har terroristerne haft en dårlig skolegang? Find selv på noget, der kan aflede opmærksomheden fra, at det multikulturelle samfund har skabt en voksende gruppe af herboende mennesker med et indædt had til Vesten.

Slå herunder fast, at ‘terroristerne vinder, hvis vi begynder at ændre vores samfund’. Med andre ord: Vi skal bare ignorere problemet.
Hvis du eksempelvis antyder, at det er umuligt at undgå ghettoer og radikaliserede parallelsamfund med det tempo, som indvandringen foregår i, så går du terroristernes ærinde. Eller noget … (For alle ved jo, at islamisterne har som overordnet mål, at Europa skal føre en strammere udlændingepolitik).

For ikke at virke som om du er helt virkelighedsfjern, så husk dog, at en sikker vinder på de sociale medier er at bruge meget hårde ord mod ekstremisterne. ‘Gå af helvede til’ eller ‘De burde rejse hjem’ er acceptable og populære ytringer. Men husk for Guds skyld, at det IKKE må følges op af handling. Det er vigtigt kun at lade det blive ved ordene.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/72300/trackback

25 Comments »

  1. http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/karadzic-doemt-ansvarlig-for-drab-paa-8000-bosniske-muslimer/6010761

    Kommentar by Dave — 24. marts 2016 @ 16:56

  2. De Danske Ungdomspartier afholder fakkeltog, orkestermusik samt båltaler på Østerbro, alle er velkomne, sådan takler det moderne menneske terrorisme? Ikke et eneste ord om følgerne af islams indtog i Europa, nej vi er et folk og vi står sammen, om hvad? Det positive ved islamisternes indtog og terror i Europa er en hurtigere ophør af EU og et opgør med de fejlslagne politikere og de uvenlige FN konventioner, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 24. marts 2016 @ 17:55

  3. https://www.youtube.com/watch?v=hFyhY8WVCm0

    Kommentar by Nielsen — 24. marts 2016 @ 18:14

  4. Kære Rasmus, fin guide, men hvad vil du gøre ved islamisternes hærgen, deres invasion af VestEuropa?
    Du tør ikke komme med et bud!
    Som alle andre levebrødspolitikere, det bliver ved de forblommede ord.
    P.

    Kommentar by Piotr — 24. marts 2016 @ 18:18

  5. Fakta: I Danmark er det værnemagerarbejdsgiverne,nyhipoerne,feltmadrasserne, det repræsentative demokrati og tosseliberale fundamentalister som er det reelle problem.- FOKUS på dem/det.— Det bliver forhåbentlig et brixit. Og derefter et danxit. Sover DF “tornerosesøvn” ???????????. Skal folkedrabet på danskerne være kontinuerligt ???

    Kommentar by dansker — 24. marts 2016 @ 18:23

  6. Når det kommer til islam(isme), er EU en hulkende kvinde ude af stand til (og uden vilje til) at handle for Vestens bedste. Jeg skammer mig over sådan en snøftende person, der skal forestille at repræsentere Europa midt i en katastrofesituation. Jeg foragter EU udenrigschefen. Hun er en del af problemet med islamisme i Vesten.

    Kommentar by Liva — 24. marts 2016 @ 19:06

  7. Pia K. siger at nu er det nok. Øh ja. Men hun har ingen forslag til hvad der skal gøres. Endnu en politiker der bare siger det samme som sidste gang, islamisk terror gik ud over helt uskyldige vesterlændinge.

    ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/kjaersgaard-efter-bruxelles-angreb-nu-er-det-nok/6010994

    Kommentar by Liva — 24. marts 2016 @ 19:13

  8. Der er stadigvæk politikere med mening og mandsmod i Europa:

    SKAL SES: Orban’s historic speech puts Hungary on war footing

    Orban begynder med at fastslå at vi ikke må sige sandheden i Europa.

    Engelske undertekster

    http://www.youtube.com/watch?v=EbINrdyAXlE

    Kommentar by Balder — 24. marts 2016 @ 19:20

  9. Fantastisk fin analyse/satire af Jarlov.

    Alle var helt oppe at ringe efter TV2 “Moskeerne bag sløret”, nu skal de ekstreme moskeer lukkes . . . intet er sket og intet vil ske.

    31 kjoleklædte imamer med udklippede netunderbukser på hovedet fordømte derefter TV2 udsendelserne.

    Ingen imamer har endnu fordømt hvad der foregik i moskeerne.

    Så der er ingen såkaldte moderate imamer, de er ekstreme allesammen.

    Og alle moskeer burde lukkes !

    “Roskerloven” som forbød bestemte personer at tage ophold i bestemte bygninger, eller i det hele taget alle persoenr at tage ophold i bestemte bygninger under henvisning til fare for omkringliggende bygninger og personers sikkerhed, blev erklæret ikke værende i strid med grundloven.

    Samme lov kunne let udvides og så lukke alle moskeer se
    https://document.dk/2016/03/03/hvis-man-vil/

    Kommentar by For Mangfoldighed — 24. marts 2016 @ 19:39

  10. dansker

    Ja, forsøgene på folkedrab på danskerne er forekommet kontinuerligt.
    Det kunne vurderes fortsætte sådan, på samme vis.

    Samtlige forsøg på folkedrab vil afvises.

    Olsens planer(R) til eliminering af fjender og stadig reducering af trusler, samt samarbejdet med Terra Pind, en endnu uidentificeret/uidentificerbar organisation gør- sejren er vor.

    Kommentar by Peter Buch — 24. marts 2016 @ 19:41

  11. Jeg skrev ovenstående om Orban videoen da jeg havde hørt en tredjedel, men det fortsatte helty til slutningen med guldkornene. Jeg tror at langt de fleste normale mennesker vil være ganske enige med Orban. Kanon tale! Klar tale, og en direkte udfordring til EU og internationalisterne.

    Jeg fik det meget bedre af at høre den; Orban opfordrer til kamp!

    Jeg tror at titlen “historisk tale” er på sin plads.

    Kommentar by Balder — 24. marts 2016 @ 19:43

  12. Glimrende skrevet af Rasmus Jarlov.

    Man kan i denne sammenhæng undre sig over hvad han har at gøre i det såkaldt “Konservative” Folkeparti.

    Kommentar by Steffen Richter Nielsen — 24. marts 2016 @ 20:59

  13. “Jarlov prædker had”, når han kalder terroristerne muslimer. Det politisk korrekte ord er på børnehavesprog er MØRKEMÆND.”
    Der ikke vil os det godt……(No shit).
    Og lige meget hvor mange der bliver sprængt i småstykker. Så skal vi bare lade som ingenting og fortsætte med, at leve lige som vi plejer.
    Ellers har terroristerne jo vundet. (Den sætning elsker jeg simpelthent genialt).
    Og vi skal ikke bekæmpe terrorister med politi og militær.
    Næ nej vi skal imødekomme dem med en hær af pædagoger.

    Kommentar by XXXXX — 24. marts 2016 @ 23:18

  14. Ralph Peters foreslår tre tiltag i bekæmpelse af islamisk terror:

    http://nypost.com/2016/03/23/what-europe-needs-to-do-to-stop-the-next-brussels/

    What Europe needs to do to stop the next Brussels

    By Ralph Peters

    March 23, 2016 | 9:04pm

    Kommentar by Torben Snarup Hansen — 24. marts 2016 @ 23:18

  15. Jamen, nu må vi alle jo følge uFedeRica Møghurini eksempelet og bryde sammen i gråd, arrangere sørge fællessang, blomster nedlæggelser, fakkeltog, selvpiskning…øh, selv prisning fordi vi skal føle os medskyldige i terror tragedien fordi vores TONE er for hård imod de fint følende jihadkriger, fordi de ville aldrig, aldrig sprænge sig selv i luften og flere hundrede vantro med, hvis vi nu bare talte pænt om dem, så ville de være lizzå søde og rare som dem i saudi-barbarien, som fint modtager vores kommende konge besøg og skånsomt ikke invitere dem til isis henrettelser….øh, saudi-barbarisk sharialov henrettelser af mennesker, hvilket jo er noget andet !?!? end det isislamisk stat terroristerne foretager sig, de har bare ikke lizzom en legitim stat eller land som saudi-barbarene, så deres gerninger er forkerte mens de i saudi-barbarien er rigtige, altså samme grund til aflivning baseret på sharia, men forargelsen tildeles kun isislamisk stat.
    Forskellen er bare, at de naive ikke vil indse, at forskellen ikke er der.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 25. marts 2016 @ 00:13

  16. Partiet af spritbilister, gamle ungkommunister, parfume- og rotteredehandlere, løgnhalse, kniv i ryggen stikkere, ligegyldige eu-liderlige narrehatte ligger for døden.

    Først sender man fjolset Jarlov ud på en redningsopgave, der kunne have bragt de røde til magten igen – og så forsøger man at få samme klaptorsk til på skrømt at forsøge sig med rigtig konservativ politik. Det løber en koldt ned af ryggen, når man oplever hvilke landsforræderiske kynikere de er.

    Kommentar by Svend — 25. marts 2016 @ 00:29

  17. Federica “POLITISK islam har en plads i Europa” Mogherini. Det sagde hun faktisk. Så langt tror jeg ikke nogen anden europæisk politiker er gået. Endnu.

    Kommentar by M — 25. marts 2016 @ 00:57

  18. Ja holden i haand taende lys,lidt snik snak saa tilbage til “normalen” for nu har vi vist ” dem”.Mange of os er saa dumme og har en rygrad ,som en stribe meget elastisk noget.

    Kommentar by Dunk — 25. marts 2016 @ 01:43

  19. -> 17 M

    Hun har sagt begge dele. Se links.

    Kommentar by Kim Møller — 25. marts 2016 @ 01:47

  20. Jeg er saa glad for at du er tilbage !!!!!!!!!

    Kommentar by Elisabeth — 25. marts 2016 @ 09:35

  21. Krokodilletaarer , perfect iscenesat lille performance , et mere
    forlorent fruentimmer skal man lede laenge efter .

    Kommentar by Krassisten — 25. marts 2016 @ 09:49

  22. Federica Mogherini er af så beskidt og lav karakter at ikke engang de værste isis soldater kan følge med.

    Kommentar by Frank Hagmann — 25. marts 2016 @ 09:52

  23. Federica Feltmadras-Mogherini! Hvad ville der være sket, hvis hun under besættelsen havde grædt og sagt, at nazismen har en plads i Europa??

    Danmark er også et sølle lille land, og det tjener Pape, den store idiot, til skam, at han vil lave mere molør pga noget så afsindigt ligegyldigt som miljø, eller hvad hulen det nu er!! Skam dig, dumme Pape! Hvad med at gå op i, om DK overhovedet kan bestå de næste 5 år, når vi tager så mange mordere ind fra Midtøsten??

    Polen agerer klogt, for de har forstået, at løgnen om ‘flygtninge’ er en ren dødssejler, og de har ‘axed their agreement with the EU to take in 7,000 ‘refugees”. http://www.barenakedislam.com/2016/03/23/poland-axes-agreement-to-take-in-7000-muslim-migrants-after-brussels-suicide-bombings-as-prime-minister-warns-of-plague-of-islamic-radicalization/

    Hvor ville jeg føle mig glad og STOLT, hvis vi havde en regering, der gjorde det samme: Sagde totalt STOP for muhammedanske okkupanter/nasserøve/snyltere/voldtægtsmænd/pædo’er og kun tog kristne flygntinge ind! Se deres minister på tv i linket og de flotte, nærmest bevægende, billeder af den vist største demo mod muslimsk okkupation i Polen nogensinde.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 25. marts 2016 @ 23:21

  24. @ 20 Det er vi mange, der er! :-)

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 25. marts 2016 @ 23:22

  25. Hvis ikke Europa snart fatter, at de bør genindføre dødsstraf igen, og at der bør kastes et par gevaldigt store bomber i Syrien og nordirak, så ser det seriøst sort ud for Europa.

    Her ses billeder af frugterne af ‘fredens religion’, som Mogherini mener har en plads i Europa – http://www.barenakedislam.com/2016/03/21/british-prisons-are-now-beheading-training-centers-for-the-islamic-state-isis/

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 25. marts 2016 @ 23:36

RSS feed for comments on this post.