29. marts 2016

England: Fængslede islamister fejrede Bruxelles-terror – “… it was like their team had won the FA Cup”

Mandag bragte Jyllands-Posten et interview med Le Monde-journalist Jean Birnbaum, der i en ny bog kritiserer den venstrefløj han selv tilhører, for at have en naiv tilgang til jihadisme. Islamisk terrorisme er ikke motiveret af sociale årsager, og hvis man ikke kan se at Islam er den centrale årsag, så kan man ikke imødegå den. Venstrefløjen må “anerkende religionens magt som drivkraft”, lød det blandt andet.

Her en historie fra Daily Star – Jailed Jihadis cheer bombs: Belmarsh inmates rejoice after Brussels attacks.

“Terrorist convicts shouted Allahu Akbar – God is Great – after learning that fellow fanatics detonated two bombs inside an airport and a third on a tube train. Inmates were said to be dancing, praying and hugging each other when it became clear Islamic State killers had carried out the attacks. Prison officers tried to intervene but the inmates began claiming that it was their ‘human right to celebrate’.

… Some prisoners and those who have been convicted of terrorist crimes began to gather at one end of the room before one shouted out ‘Allahu Akbar’, according to an officer based at the jail. A prison source said: ‘The word quickly spread that there had been a terrorist attack. …

‘Very quickly the chanting began and a sort of celebration took place – it was like their team had won the FA Cup.’

(islamister demonstrerer foran Belmarsh Magistrates, 2011; Foto: Express)

Oploadet Kl. 08:20 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/72462/trackback

19 Comments »

  1. Giv dem af deres egen medicin – smid en bombe ind – problemerne løst – videre….

    Kommentar by Black Watch — 29. marts 2016 @ 09:04

  2. Hvad er det politikere og ledere ikke forstaar?

    Kommentar by Dunk — 29. marts 2016 @ 09:55

  3. Det skal naturligvis fejres, når man får ram på vantro – sådan har det altid været:

    DOM: 25-årig fik frakendt sit kørekort for jubelkørsel efter terrorangrebene i USA
    ODENSE:En 25-årig palæstinenser fra Vollsmose blev som den første i går dømt for hensynsløs kørsel, da en gruppe unge ballademagere i bydelen fejrede terrorangrebene på World Trade Center i USA den 11. september.

    http://www.fyens.dk/odense/Doemt-for-terror-jubel/artikel/212173

    “Har netop set/hørt et interview i TV2-NEWS, med nogle unge mennesker fra Vollsmose, de kunne knap nok give udtryk for deres begejstring over hvad den unge mand havde gjort i RC, men den ene nåede da at fortælle om en stor fest i den anledning.” (Finn Birger Hansen – Fyens Stiftstidende: Israelere skudt i Rosengårdcentret)

    “Fra en troværdig bekendt der selv er troende muslim og regelmæssigt kommer i moskeen her i Odense, har jeg fået fortalt om et lignende scenarie med regulær fejring, takkebønner, festivitas og rungene “allah hu akbars” i muslimske kredse her i Danmark, hver gang en Dansk soldat har mistet livet i Irak og Afghanistan.” (Jacob Andersen – Fyens Stiftstidende: Israelere skudt i Rosengårdcentret)

    http://www.uriasposten.net/archives/6439

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 29. marts 2016 @ 10:07

  4. Muslimer i Europa har aldrig lagt skjul på deres glæde hver gang det er lykkedes dem at dræbe i muslimernes øjne uskyldige vantro, en af årsagen til deres glæde er at det er det eneste de har succes med da alt andet er uden for deres rækkevidde og formåen på grund af islam, indavl samt kvindeundertrykkelse, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 29. marts 2016 @ 12:29

  5. Blot at se disse ækle ansigter på det viste foto (ovenfor), viser hvad vi er oppe imod.
    UHA.
    Hvor er Z. Stampe mon henne?
    Jeg er udmærket at hun er ude af FT, men hun har jo for vane at stå ved “de svages” side – eller?
    Hvad med hende med stemmerne på kanten?
    Hvor er hun?

    Kommentar by AK JA — 29. marts 2016 @ 12:54

  6. @ 1 Jeg må sige, at jeg er helt enig, og det er på høje tid! Giv dem krig i deres egen baggård, når de nu absolut vil tvinge os til krig. Politiet bør også gå efter at rydde ud i terrorister, og simpelthen lade dem ‘forsvinde’ fra jordens overflade. Ikke en masse snak om det.

    Kommentar by Andersine — 29. marts 2016 @ 13:54

  7. @ 2 De forstår ikke, hvad islam er for noget, og katastrofen vil sikkert komme ‘helt bag på dem’ en dag.

    Kommentar by Andersine — 29. marts 2016 @ 13:56

  8. De feje møgdyr, som jubler over menneskers død, ville ikke have levet længe, hvis det havde været under WWII… UD på røv og albuer! Det må da være det mindste!? Hvornår ser vi Tulle eller Løkke i aktion og rent faktisk AGERE??? Hvornår? Få fingeren ud, Løkke!

    DF får IKKE min stemme igen! Hvem har linket til Dansk Samling, så jeg kan skrive under et sted, så de kan opstille??

    Kommentar by Andersine — 29. marts 2016 @ 13:59

  9. OT: Gad vide, om Balder kan nikke anerkendende til disse kommentarer fra en muslim – http://www.barenakedislam.com/2016/03/29/arguing-with-idiots-is-like-playing-chess-with-a-pigeon/

    Kommentar by Andersine — 29. marts 2016 @ 14:23

  10. Det er fuldstændigt som at se en flok orker fra Ringenes Herre. Ufatteligt at vore magthave har tilladt sådanne monstre at komme ind i vore lande.

    Kommentar by Danskeren — 29. marts 2016 @ 15:50

  11. > Danskeren 15:50

    Også min første association: Så mange vrede, højtråbende og ophidsede mandslinger på én gang. De bliver masseproduceret som orker og spreder deres had og uduelighed overalt, hvor de vinder frem.

    Enig med emmagad: Ud med dem og deres ideologi.

    Allan er en nar! Som i øvrigt ikke eksisterer, lige som hans såkaldte profet var anal-fabet, der yndede piger.

    Hvem de mener at have skrevet deres åndssvage bog inklusive dens ufatteligt voldelige tillæg, skal jeg lade være usagt.

    Kommentar by Henrik Petersen — 29. marts 2016 @ 16:49

  12. > Andersine 14:23

    Here goes: http://dksamling.dk/

    Kommentar by Henrik Petersen — 29. marts 2016 @ 16:55

  13. Fakta: Det reelle problem er de danske NYHIPOER.– Hipo= de landsforræderkøtere som Blev retfærdigt likvideret af ” Holger Danske”. Ære være deres minde.

    Kommentar by dansker — 29. marts 2016 @ 17:22

  14. Danskeren 10.

    Ja – de er Orker.

    Tolkiens legendarium ( hans eget udtryk) handler netop om Europas kamp mod Islam.

    Kommentar by Sigwar — 29. marts 2016 @ 18:37

  15. Bare rolig.
    Muslimerne for deres bekomst inden 2020.

    Kommentar by Sindsro — 29. marts 2016 @ 19:00

  16. Andersine: stemdansk.dk

    Kommentar by Jens — 29. marts 2016 @ 19:34

  17. Andersine, jeg vil anbefale Nye Borgerlige. De er ganske konkrete mht. hvilke personer, der IKKE skal være i landet. De har bl.a. planer for at losse de første 100.000 kriminelle perkere og nasserøve ud.

    Og de adresserer klart islam som problemet.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 29. marts 2016 @ 21:15

  18. >9 Andersine
    Muslimens mund siger bl.a. “Gadaffi is a jew”

    Kommentar by Nielsen — 29. marts 2016 @ 21:34

  19. Beklager – DS vil ikke få nogen reel betydning i DK – Hvis der skal et gennembrud til skal det ikke være baseret på “kedelige” men korrekte tal og oplysninger – folk vil have drama og folkeforførelse – ikke mindst kvinderne! Deres stemmer + indvandrerne ved de kommende valg, vil blive udslagsgivende og her har MU ikke en chance, selv om det er ham og hans parti der har de bedste underbyggede argumenter og burde være de retfærdige vindere.
    NB har mere potentialet, hvis de kan komme gennem mediernes skærsild uden at fejle – Selv om de skulle få en god valgkamp, ville der skulle en gigantisk jordskreds valgsejr til, hvor de får absolut flertal, eller absolut bliver “tungen på vægtskålen”, før der er noget som helst af deres rigtige politik, som vil blive gennemført – Det kommer desværre ikke til at ske…! Det tør hovedparten ikke her i DK – Forandringerne skal og vil evt. kun komme fra udlandet (oprør, borgerkrig, politisk kaos, økonomisk nedsmeltning osv.). Danmark er en medløber-nation – vi tør ikke træde i karakter – sidst vi prøvede i 1864, overlevede vi kun på andres nåde (bl.a. England).
    Og briterne ud af EU? – kommer ikke til at ske! Det kunne ellers være starten på forandring….Men så “nemt” kommer det ikke til at ske! Vi skal meget længere ud “ad planken” inden der er håb om nogen reel forandring – og ja en forandring kommer der en gang – jeg er bare ikke sikker på at det bliver til det bedre!

    Kommentar by Black Watch — 29. marts 2016 @ 23:12

RSS feed for comments on this post.