27. april 2016

Hovedstadens Svømmeklub fandt ‘opskriften på integration’: Kønsopdeling, slørede ruder og burkinier

Det fortælles ikke direkte, men mon ikke integrationsmidlerne blandt andet er blevet brugt til indkøb af de i artiklen nævnte ‘burkinier’. Direktør Lars Sørensen fra Hovedstadens Svømmeklub (HSK) ser kønsopdeling som ‘et vilkår, hvis man vil have ‘nydanske piger’ til svømning. Det handler ikke om nydanske piger, men muslimske mænds kvindesyn, og ikke overraskende er de selverklærede progressive i Enhedslisten begejstrede for denne her form for ‘nuanceret svømmeundervisning’. Ikke mit polemiske udtryk. Det er svømmedirektørens.

Kun kulturrådmand Carl Christian Ebbesen (DF) råber vagt i gevær. Han kalder det et knæfald for ‘religiøse fanatikere’, og er hermed også et stykke fra skivens midte. Kønsopdeling er mainstream-Islam, fint personificeret ved den glade far Hussein Elsherbeiny, der både er på Facebook og Instagram, og i øvrigt arbejder som socialrådgiver på et misbrugscenter i det nordsjællandske. Ikke en af Enzensbergers radikale tabere, men en mand der i andre sammenhænge ville være en moderat rollemodel.

Historien kan læses i Berlingske – Nydanske piger indtager svømmehallen – hvis den er fri for drenge.

“Skal piger med muslimsk baggrund have lov til at gå til kønsadskilt svømning bag slørede ruder, hvis det samtidig er en betingelse for, at de må deltage, at der ikke er mænd i svømmehallen?

Det spørgsmål deler vandene, efter at Hovedstadens Svømmeklub med egne ord har ‘fundet opskriften på integration’ og fået hundredvis af nydanske piger fra det socialt udsatte boligområde Tingbjerg til at begynde at gå til svømning ved at imødekomme en række religiøse og kulturelle krav fra pigerne og deres forældre.

Konkret betyder det, at svømmetræningen er kønsopdelt, og at svømmehallens vinduespartier er slørede, ligesom klubben har indkøbt såkaldte burkinier til de piger, der ønsker at tage uddannelsen som svømmetræner, hvor kønsopdeling ikke kan forventes.

(Socialrådgiver Hussein Elsherbeiny på Instagram, 2016)

“Vi er muslimer, og derfor betyder det meget, at Yasmin ikke svømmer med fremmede mænd… Ellers ville hun være nødt til at stoppe med det samme.” (Hussein Elsherbeiny, far til Yasmin)

Oploadet Kl. 12:54 af Kim Møller — Direkte link50 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/73124/trackback

50 Comments »

  1. Integration = indførelse af islamiske normer på bekostning af europæiske.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 27. april 2016 @ 13:09

  2. Så fik vi vist den ultimative opskrift på segregation og muslimske parallelsamfund.

    Tak for det til HSK, Hussein Elsherbeiny, Enhedslisten, de radikale og alle de andre tosser, der efter ca. 35 år ikke har set det komme. Og endda bifalder det….

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. april 2016 @ 13:12

  3. Lidt OT, men når vi nu er ved muslimer med yderst kort lunte: http://www.bt.dk/krimi/terror-tiltalt-smidt-ud-af-retten-jeg-vil-have-en-ny-anklager-ikke-saadan-en-boessek

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. april 2016 @ 13:16

  4. Nu ma det sgu vaere nok

    Kommentar by Dunk — 27. april 2016 @ 13:20

  5. Hvordan er hr. Hussein Elsherbeiny kommet til Danmark og hvorfor?
    Han er næppe inviteret som raketforsker eller hjernekirurg, måske han skulle overveje at rejse tilbage til sit egentlige hjemland.
    Vi har ikke brug for ham.
    Socialrådgiver? Hvor er den uddannelse fra?
    RUC?

    Kommentar by T. Snorrason — 27. april 2016 @ 13:29

  6. Kultur A
    “Vi er muslimer, og derfor betyder det meget, at Yasmin ikke svømmer med fremmede mænd… Ellers ville hun være nødt til at stoppe med det samme.” (Hussein Elsherbeiny, far til Yasmin)”

    Kultur B
    “Vi er danskere, og derfor betyder det meget, at Yasmin svømmer, uanset om der er fremmede mænd eller kvinder, da vi alle er lige og respekterer hinanden. Ellers ville hun være nødt til at stoppe med det samme, for kønsopdeling og diskrimination er ikke en dansk skik og et uvæsen at begynde på.” (Hans Hansen, far til Yasmin)”

    Kultur A trumfer Kultur B og det med eksperters og venstrefløjens billigelse.
    Men hvorfor – og hvorfor her i Danmark?

    Kommentar by traveler — 27. april 2016 @ 13:45

  7. Flere indvandrerpiger vil gerne være advokat, så de kan hjælpe indvandrere. Mon ikke det indebærer at de lærer at snyde danskerne ?
    og bruge loven til at snige Islam ind ad bagdøren

    Kommentar by k.m. — 27. april 2016 @ 13:47

  8. Den der terminologi “vi er muslimer” er krænkende og stødende for os danskere.
    Skadedyret skulle have at vide hvem “vi” er. Desværre er dem der evner at sætte muhammedanere på plads i mindretal. Men Anton Lundin-Pettersson vil aldrig blive glemt.
    At kulturogfritidsborgmesteren i Frank Jensens rådne hus brokker sig, har ikke den ringeste betydning. Han gider jo alligevel ikke adressere problemet.
    At ingen overhovedet gider bekæmpe besættelsestropperne, er skammeligt.

    Kommentar by Nielsen — 27. april 2016 @ 13:48

  9. […] uriasposten.net […]

    Pingback by Kønsopdeling, slørede ruder og burkinier - Document — 27. april 2016 @ 14:26

  10. http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/svoemmedirektoer-om-koensfordeling-derfor-goer-vi-det/6057707

    Lars Sørensen: “Men til dem, der fx kalder det en bjørnetjeneste, så vil vi da som idrætsforening gerne høre, hvordan vi så skal få den her målgruppe i tale i forhold til at blive aktiveret i en idrætsforening i Tingbjerg, siger han [nej din spade. Det er ikke os danskere der har opgaven med at integrere muslimerne – den opgave er deres egen]og fortsætter:

    ‘Like it or not’

    – Det handler om, man bliver nødt til at møde de befolkningsgrupper på nogen af deres præmisser, hvilket vi gør som forening. [Nej, vi er ikke nødt til at møde disse idioter på deres præmisser] Integration er jo også en proces. Det kan ikke nytte noget at sætte tingene helt firkantet op og lukke folk ude og tro [de lukker sig selv ude … pga. deres tro], at man kan integrere ved at sige ’sådan er det, like it or not – så må du komme eller lade være.’

    Kommentar by Hr. Naturli' — 27. april 2016 @ 14:30

  11. Selvfølgelig synes Einheitslisten at det er fantastisk at burkinierne kan svømme bag nedrullede gardiner… Og selvfølgelig vil Einheitslisten gerne have flere perverterede, sexfixerede, tilbagestående rascister og kvindeundertrykkere ind i vores land… Så kan vi snart blive rigtig kulturberiget, sprængt i stykker og og stoppe vores døtre i burkaer..

    Jeg ved snart ikke hvilke der er mest perverse… Muhammedanere eller venstrefløjen.. !

    Kommentar by ny kommentator — 27. april 2016 @ 14:34

  12. Forbud mod, at der er mænd til stede og tildækkede vinduer, er ikke integration, mener debattør Geeti Amiri.

    http://www.b.dk/nationalt/kendt-debattoer-langer-ud-efter-svoemmehal-det-er-meget-meget-misforstaaet-hensyn

    Kommentar by mb — 27. april 2016 @ 14:35

  13. En privat ejet svømmehal på privat afspærret, konstant overvåget område med egne vagter, kan selv bestemme adgang og forhold i en vis udstrækning. Enhver givet adgang kan svømme i sit eget vand, da der er et antal mindre kar. Hvis det er ønsket sådan. Eller du kan dyppe tåen i den store fællespøl.
    Ingen klaphatte har adgang.
    Del Jer efter anskuelser.

    Kommentar by Peter Buch — 27. april 2016 @ 14:55

  14. Det er tydelig at ondskaben har taget plads i Enhedslisten.

    Kommentar by k.m. — 27. april 2016 @ 14:58

  15. Der vil nok være andre, der forsøger at få klaphatte som pølkunder.
    Dem om det.

    Kommentar by Peter Buch — 27. april 2016 @ 15:00

  16. Det værste er helt klart, at det sender et signal om, at danske piger der går til svømmetræning, hvor der er drenge tilstede, er urene og vantro, og dermed selv ude om det, hvis de bliver kaldt luder og udsat for overgreb – sådan er det jo gået med tørklædet, der nu betragtes som et tegn på renhed, og såfremt du ikke bærer tørklæde, er du uren, og selv ude om det.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 27. april 2016 @ 15:02

  17. Når Svømmehallen er åben, er den åben for alle uanset køn.
    Alt andet er absurt og meningsløs.
    Vil kebabrullerne ikke acceptere det, må de holde sig væk.

    Så er man fri for at de reklamerer med deres lorte Ideologi.

    Kommentar by Sindsro — 27. april 2016 @ 15:26

  18. Der er allerede alt, alt for mange muslimer i Danmark. Jo flere de bliver desto højere krav stiller de. Det kan kun ende galt.

    Kommentar by NulTolerance — 27. april 2016 @ 15:30

  19. Seksuel Kontrol. Kontrol med kvinders seksualitet. Titnok udøvet af mænd, hvis seksualitet ikke er under kontrol.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. april 2016 @ 15:43

  20. Hvorfor lønnes denne ækle islamist, Hussein Elsherbeiny, med mine skattekroner?

    – Såvidt jeg ved skal en socialrådgiver ikke undergrave samfundet, hverken i eller udenfor sin arbejdstid!

    Mon ikke Hussein Elsherbeiny er involveret i en perlerække ‘integrationsprojekter’, der i virkeligheden er mission for islam finansieret gennem misbrug af vores ekstreme skatteåg?

    Kommentar by Polka Charlie — 27. april 2016 @ 15:48

  21. Hussein hører ikke hjemme i Danmark, og han skulle sendes tilbage til sine skæggede wahhabi-fætre i Saudi Arabien.

    Fortalere for tiltaget siger jo egentlig, at muslimske mænd pr definition er voldtægtssvin og pædoer og ikke ‘kan gøre for det’, når de ser bar hud eller en hårtot. Men det vidste vi jo godt.

    Jeg har været i Saudi, og der sad kvinderne bagest i fx cafeerne, og de spiste ved at løfte sløret og skovle maden ind under sløret (lækkert, ikk’?). Man så ikke deres mund. Hvad med at indføre niqab’en med det samme og gøre det lovpligtigt for alle europæiske kvinder at gå med den?? Så er dén skid da slået! Johanne S fra EL kan jo føre an.

    Kommentar by Andersine — 27. april 2016 @ 15:58

  22. Man kan også anlægge en anden synsvinkel:

    Koranen henvender sig primært til muslimske mænd og sanktionerer deres religiøse ret til at overskride enhver menneskelig civiliseret adfærd med det formål at opnå magt til Allans ære og med den uanstændige Mo som deres forbillede. En sådan religion ærer og fremmer psykopatiske mænd helt uden for enhver rækkevidde.

    Når muslimske familier vil beskytte deres piger med strenge beskyttende svømmehalsregler, er det derfor i virkeligheden en beskyttelse mod muslimske mænd, der er opdraget i Mos ånd.

    Beskyttelsesforanstaltningerne er overhovedet ikke henvendt mod det danske samfund, da muslimske familier ville kræve præcist de samme regler i et rent muslimsk samfund. Det er derfor alene for at beskytte sig mod muslimske mænd, der har religiøs ret fra Mo til at opføre sig som deres hæmningsløse forbillede og idol.

    Den logiske konsekvens for muslimske familier ville derfor være at tillade ikke-muslimske mænd lige adgang til svømmehallerne på lige fod med kvinderne.

    Kommentar by traveler — 27. april 2016 @ 15:59

  23. Ja, det er integration. Integration af Danmark ind i islamisk kultur. Det ligger jo i selve ordet at integration er en tovejsting. Det latinske ord betyder at skabe en helhed, altså man konstruerer en hybrid ud af to forskellige komponenter.

    Hvis man ville have muslimerne til at blive mere danske UDEN at danskerne samtidig blev mere islamiske, så skulle man sigte efter assimilation.

    Integration af muslimer indebærer nødvendigvis et mål af islamisering af samfundet som helhed. Det bliver ikke sagt højt, men det er et faktum.

    Kommentar by M — 27. april 2016 @ 16:04

  24. Hvordan tror venstrefløjserne mon selv, det kommer til at gå, når varmegraderne stiger lidt, og de mange liderlige muslimer – er ikke 88 % af invasionsstyrken Mænd? – får øje på letpåklædte danske piger?? For ikke at tale om drenge.

    Hvem advarer børnene, for deres forældre er sikkert for dumme til at vide noget om faren, der lurer – http://pamelageller.com/2016/04/muslim-migrant-sex-attacks-soar-in-austria.html/

    Kommentar by Andersine — 27. april 2016 @ 16:13

  25. Sindsro

    Når den offentligt finansierede svømmehal er åben er den nu lukket for et køn i visse perioder, og åben for klaphatte ellers.
    Jeg foretrækker en klaphatfri pøl, klaphatte skal slet ikke ind på svømmehalsområdet, nogensinde.

    Kommentar by Peter Buch — 27. april 2016 @ 16:24

  26. Artiklen illustrerer tydeligt den planmæssige fortrængning af etniske danskere og den stadig kraftigere muslimske dominans.- Kun sledske, savlende nyhipoer kalder udlændinge for nydanskere. Nyhipo= hipo= de landsforrædersvin som blev likvideret af frihedskæmpergruppen ” HOLGER DANSKE”.- ÆRE VÆRE DERES MINDE !

    Kommentar by dansker — 27. april 2016 @ 16:32

  27. http://jyllands-posten.dk/politik/ECE8614307/sociolog-vaer-aaben-over-for-koensopdelte-svoemmehaller/
    “- Det er ikke fejlslagen integration. Vi må skelne mellem, hvad der er vigtige principper, og hvad der er mindre vigtigt. Vi skal selvfølgelig ikke acceptere omskæring af kvinder i Danmark. Det strider direkte mod danske værdier og menneskerettighederne.

    – Men at svømmeklubber har pigehold og slører vinduerne, synes jeg er af anden karakter. Det støder ikke direkte mod vores værdier. Vi skal ikke være principryttere. Hensigten er en langsigtet integrationsproces, og det er positivt, at pigerne kommer ud og svømmer.”

    Jeg er tæt på at kalde manden noget meget grimt. Han udtaler sig ikke som sociolog men som muslim. Det han kalder vores værdier er ikke hans værdier. Han taler med to tunger, og bifalder sikkert også omskæring af piger når mikrofonen er slukket.

    Venstrefløjen og muslimer har deres egen definition på integration.
    Det vi ser med kønsopdelte svømmehaller er glidebanen, hvor danskere integreres i det muslimske samfund som Danmark er ved at omdannes til.

    Enhver dansk pige og kvinde burde nægte at gå i svømmehal når der muslimske drenge/mænd til stede. Hvorfor ydmyger de sig til at blive overbegloet (og det der er værre) af en flok fyre, som ikke tillader deres egne kvinder at ses sammen med danskere i svømmehallen ?

    Kommentar by k.m. — 27. april 2016 @ 16:47

  28. Burkinier, svømmetræning, medlemskab, shampoo og kørsel til og fra svømmehallen. Jeg gætter på alt er gratis for herrefolkets afkom.

    Kommentar by Peter Larsen — 27. april 2016 @ 16:57

  29. Christiansborg er ved at vågne op, men det forbliver nok ved den sædvanlige teatertorden:

    http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-04-27-middelalderkultur-i-svoemmehallen

    Kommentar by Anonym — 27. april 2016 @ 16:59

  30. Christiansborg er ved at vågne op, men det forbliver nok ved den sædvanlige reaktive forargelse og teater-torden uden nogen som helst efterfølgende handling:

    http://nyheder.tv2.dk/politik/2016-04-27-middelalderkultur-i-svoemmehallen

    Kommentar by Olé — 27. april 2016 @ 17:01

  31. k.m. “…en flok fyre, som ikke tillader deres egne kvinder at ses sammen med danskere i svømmehallen ?”

    Disse anti-europæiske muslimske regler er – som nævnt ovenfor – skabt i rene muslimske lande, og reglerne retter sig oprindeligt slet ikke imod ikke-muslimer – men mod muslimske mænd.

    Det er regler, der er skabt for at beskytte kvinder mod muslimske mænd, der er opflasket med årtusindes vederstyggelighed Mr Mo som deres forbillede.

    Danske mænd (eller andre ikke-muslimer) indgår slet ikke i den oprindelige ligning.

    Kommentar by traveler — 27. april 2016 @ 17:08

  32. Hvis man indfører sharia, får man selvfølgelig muslimerne med. Man skal bare ikke kalde det “en sejr for integrationen”.

    Kommentar by Duus — 27. april 2016 @ 17:23

  33. Det er jo helt absurd “…vellykket integration…” hvordan kan nogen få sig selv til at sige sådan ?

    Det er det stik modsatte af integration !!!

    Selv er jeg for en del år siden stoppet med at komme i svømmehaller, hvor det tillades muslimer at bade i deres forvoksede babydragter.

    I mange år var det forbudt at bade i andet end badedragt, selv en t-shirt var det ikke tilladt at have på at hygiejniske hensyn.

    Men så blev det tilladt for muslimer at bade i deres specielle heldragter, så enten er muslimer og deres heldragter væsentlig mere rene end ikke-muslimer med t-shirt, elelr også er man gået gevaldig på kompromis med hygiejnekravene for at please muslimer.

    Da det selvfølgelig er det sidste som er tilfældet, så er jeg stopet med at gå i sådanen svømmehaller, da jeg ikke skal ligge og svømme rundt i deres muslimske lort.

    Kommentar by For Mangfoldighed — 27. april 2016 @ 17:48

  34. Det ENESTE de forstokkede muslimer lærer af at den slags er at pres virker, men vores politikere fatter det stadig ikke.

    Kommentar by per — 27. april 2016 @ 17:59

  35. > Peter Buch — 27. april 2016 @ 14:55

    Svømmehallen i Tingbjerg er ikke privat, den er ejet og drevet af Københavns kommune.

    Ellers noget du vil vide?

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. april 2016 @ 18:31

  36. “Hensigten er en langsigtet integrationsproces, og det er positivt, at pigerne kommer ud og svømmer.”

    Så integrationsprocessen indebærer, at de udelukkende omgås deres egne?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 27. april 2016 @ 18:59

  37. Hvis vi skal acceptere opdeling så tror jeg grænsen skal være ved grænsen.
    Muslimer har ikke noget mod kufars forsørgelse. Tilbage til de dovne lande med dem.
    Hvis vi skal opdele efter køn kan man vel også opdele efter religion.
    Hvis de skal behandles som andre skal de til at behandles som voksne.
    De har to problemer, islam og børn de ikke selv kan forsørge.

    Kommentar by River — 27. april 2016 @ 19:14

  38. Henrik Petersen

    Jeg foreslår i kommentar 13 etablering af privat finanierede svømmepøle.
    I kommentar 25 nævner jeg svømmehallen er offentlig finansieret.

    Hvad er dit problem?

    Kommentar by Peter Buch — 27. april 2016 @ 19:23

  39. Jeg vil ikke gøre mig bedre end jeg er, for hvis jeg stod nede hos araberne eller negerne uden en krone på lommen og de tiggede og bad om at få lov til at sørge for mit underhold og komfort og jeg skulle bare give udtryk for mine ønsker, så tror jeg også, at jeg ville kunne finde mig i at være lediggænger og betragte mine velyndere som idioter.

    Kommentar by Menig 442 — 27. april 2016 @ 19:53

  40. Jeg er enig ed Venstre. Svøm sammen eller forlad Danmark.

    bt.dk/danmark/v-om-koensopdelte-svoemmehaller-svoem-sammen-eller-forlad-landet

    Kommentar by Liva — 27. april 2016 @ 19:53

  41. Så kom dog i gang, Støjberg.

    nyheder.tv2.dk/politik/2016-04-27-stoejberg-raser-over-koensopdelt-svoemmeundervisning-varsler-drastiske

    Kommentar by Liva — 27. april 2016 @ 20:39

  42. Jens-Kristian Lütken.

    jyllands-posten.dk/debat/blogs/jenslutken/ECE8614249/rejs-til-gazastriben-hvis-din-datter-ikke-maa-gaa-i-svoemmehallen/

    Jeg er enig. Danske svømmehaller skal ikke indføre sharia. Sharia er dybt intolerant overfor ikke-muslimer og overfor kultur der ikke er islamisk. Det er ekstremt forkert at en offentlig dansk svømmehal dyrker islamisk intolerance overfor danskere.

    Kommentar by Liva — 27. april 2016 @ 20:52

  43. Venstre og Støjberg har nogle gode pointer og ord, men det bliver ikke andet end snak.

    Har vi fået lukket Grimhøj moskeen eller andre af de rabiate moskeer ?

    Er der nogen som helst konsekvens for imamer efter TV2 udsendelsen ?

    Er det blevet lovpligtigt at mærke Halal-slagtet køb, eller er jeg som kristen og medlem af folkekirken stadig nødt til selv at undersøge om min kylling jeg køber er Halal slagtet (= ukristne besværgelser fremsat oven min kylling af en muslimsk imam og økonomisk støttet gennem mit fødevare køb9 ?

    Er der komme færre flygtninge til DK ?

    NEJ, NEJ Nej og atter NEJ

    Vil der ske noget som helst ifm. muslimsk sharia svømning ?

    NEJ !

    Kommentar by For Mangfoldighed — 27. april 2016 @ 21:40

  44. Enig traveler — 27. april 2016 @ 15:59 “Man kan også anlægge en anden synsvinkel”. Helt rigtigt.

    Offentlige svømmehaller, sportstadions, folkebiblioteker, sportsklubber, kollektiv trafik osv er en saga blot. Det var et resultat af det solidariske (socialdemokratiske) velfærdssamfund, som kunne udvikle sig og blive større, fordi vi danskere var ens dvs vi var en nordisk stamme, der havde flere hundrede års fælles historie.

    Rundhåndede sociale ydelser til arbejdsløse og andre, der blev ramt af uheld var vi large med, fordi dem, der modtog disse ydelser var ligesom os og på en måde i hvert fald langt ud vores familie.
    alt dette ophører med indvandringen fra en fremmed ovenikøbet ikke-kristen kultur som islam. En kultur som ingen danskere ønsker at have noget med at gøre og som heller ikke ønsker at have noget at gøre med den danske kultur.

    Jo før vi får afskaffet alle disse ‘kollektive’ institutioner, desto bedre. Den periode i det danske samfund er definitivt forbi, fordi den er umulig i et multi-kulti samfund.

    Mange hænger stadig i det gamle samfund, men det er forsvundet for evigt.

    Nostalgien er forståelig, men den er farlig fordi den forhindrer en løsning, der er baseret på, at vi ser realiteterne i øjne.

    https://www.youtube.com/watch?v=lNxTJYsegKU

    Kommentar by A-mad — 27. april 2016 @ 21:57

  45. Det eneste der holder nogenlunde er- israelske tilstande-
    ennorme udgifter til sikkerhed,
    afspærringer,
    udbredt bevæbning,
    checkpoints,
    sluser,
    konvojfærdsel udenfor afspærringer,
    grænsevagter og intern kontrol der formår at begrænse problemerne,
    deportationer,
    og hele resten.
    Virkeligheden er grusom.
    Vi er ligesom jøder for dem.

    Kommentar by Peter Buch — 27. april 2016 @ 22:57

  46. Kommer til og tænke på vores egen “udvikling” inden for tøj og beklædning. Når man ser udviklingen på museum fra dengang en nøgen ankel var porno. Fra maxi, midi og mini. Badedragtens alt dækkende til g streng og topløs.
    Hvordan vi slap ud af kirkens bestemmelse og mandens.
    Det er dette oprør muslimer skal igennem.
    Men kommer nok aldrig da de bliver holdt i det og gerne vil gå sådan klædt. Selv højt uddannede hvor man skulle tro at virkeligheden var trængt igennem. Og om man hjælper dem med og blive frie med og efterkomme dem? Tja…….??!!

    Kommentar by P — 28. april 2016 @ 06:37

  47. Peter Buch — 27. april 2016 @ 22:57. Helt enig. Det er der vi er på vej hen og vi er længere i retning af de tilstande end mange forestiller sig. Det er rimeligt elementært og empirien fra de forskellige grader af islamiserede samfund vi kender fortæller deres tydelige sprog.
    Libanon blev skabt som en kristen nation af Folkeforbundet og franskmændene, der havde området i mandat for snart 100 år siden. Dengang var befolkningen næsten udelukkende kristen næsten som Danmark er det i dag og se, hvordan det gik. Det er den glidebane vi befinder os på.

    Kommentar by A-mad — 28. april 2016 @ 11:43

  48. 33 For mangfoldighed

    Samme her. Har heller ikke gået i dansk svømmehal siden jeg blev klar over at en del muslimer m/k ikke alene svømmer påklædte, men også nægter at vaske sig nøgne under bruseren.

    De beholder dragten(for mænds vedkommende badebukserne) på i baderummet fordi de ikke må vise sig nøgne. Det er ekstremt uhygiejnisk, selv hvis man har badet derhjemme om morgenen. Allerede i løbet af få timer samler der sig mange bakterier i det dårligt ventilerede, varme område omkring anus og kønsdele som SKAL vaskes væk igen før det er forsvarligt at man springer i et svømmebassin med andre. Klor kan ikke dræbe alle de bakterier folk slæber med sig.

    Det er afsindig ulækkert, men svømmehalspersonalet nægter at opretholde reglerne og bortvise vaskenægtere… præcis som EUs grænsevogtere og politiet til daglig ignorerer loven… Når det gælder muslimer vil man ingen grænser sætte.

    De rigtig overbeviste muslimer regner ikke hygiejne for væsentlig (bortset fra koranens rituelle version: tør dig med venstre hånd, brug ikke toiletpapir; vask dig før og efter bøn til Allah osv), da der ikke findes kausalitet ifølge islam: alt skyldes Allahs vilje, så hvis nogen dør er det deres skæbne.

    Denne fatalisme er en trussel mod folkesundheden i mange sammenhænge.
    Sammen med den selvdestruktive PK-multikulturalisme er den dødbringende:

    Muslimske sygeplejersker og læger behøver ikke vaske hænder i UK:

    http://www.telegraph.co.uk/news/health/news/7576357/Muslim-staff-escape-NHS-hygiene-rule.html

    Hvis man prøver at få muslimske kolleger til at overholde hygiejnereglerne kan man miste sit job. En læge blev suspenderet da han ville forhindre en muslimsk kirurg i at OPERERE iført hijab.

    ‘I came into the operating room, where I met the surgeon, a woman shrouded in a Muslim headscarf. I immediately stopped the operation of the hall and asked her to put down her scarf and replace it with the prescribed headgear.

    ‘After a long discussion held with respect, decency and factual arguments, the surgeon refused and left the operating room. We managed to subsequently find another surgeon who performed the operation.

    ‘After the end of the operating day other members of the surgical team came to me (in a low voice and with the door closed) to share their concerns about the threat to patient safety.’

    Dr Rogozov claimed colleagues had long-standing concerns but added ‘no one dared to highlight this issue because they feared being accused of racism or intolerance’.

    Britiske læger svigter altså deres lægeløfte af skræk for at blive politisk forfulgt. Lægen der protesterede er tjekkisk. Han kommer fra en kultur der ikke er så inficeret af PK som vesten. Han opretholdt de klassiske europæiske standarder – og blev sat fra bestillingen.

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3479740/Consultant-suspended-hospital-confronting-surgeon-planned-operate-hijab-despite-against-safety-regulations.html

    Denne artikel om affald der hober sig op i gaderne i muslimske områder i UK afslører at britisk lovgivning ikke længere regnes for at kunne fungere alene uden henvisning til Allah (sharia):

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2063766/BINNED-Anti-litter-poster-insult-Muslims.html

    Her kan man læse om en nu lukket takeaway hvor kokken havde en skummel brunplettet flaske stående i køkkenet sammen med maden… men for en gangs skyld blev han retsforfulgt for sit svineri:

    http://conservativetribune.com/middle-eastern-chef-in-court/

    Kommentar by M — 28. april 2016 @ 16:27

  49. M —

    Hvis nogen dør er det deres skæbne.
    Enig.

    Men derfor kan man godt sætte niveauer og procedurer for hvad man må udsætte andre for…
    Den tjekkiske doktor skulle have en præmie, og de andre fyres.

    Kommentar by Peter Buch — 28. april 2016 @ 17:46

  50. Tag nu Wiener-cafeen her:
    http://denkorteavis.dk/2016/cafe-naegter-at-servere-for-mennesker-der-har-en-kritisk-holdning-til-indvandring/
    De vil skille de potentielle kunder på baggrund af anskuelser.
    Jeg ved ikke om det oprindeligt er radikalt- det med at dele sig efter anskuelser, men jeg er ikke opfattelsen fremmed…

    Kommentar by Peter Buch — 28. april 2016 @ 18:33

RSS feed for comments on this post.