19. maj 2016

Træk af tiden…

(Christiansdalsvej, Nakskov, 15. maj 2016; Foto: Tilsendt)

Oploadet Kl. 21:16 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/73634/trackback

17 Comments »

  1. Glade den, som kan strege terrororganisationen islam fra listen.

    Kommentar by Nielsen — 19. maj 2016 @ 21:29

  2. Har set “Kvinde, kend din plads” på DR2 tidligere på aftenen. Hold da op nogle stærke kvinder. Mændene, dvs. deres fædre og brødre, er ynkelige tabere.

    Ok, jeg tager lige emmagads: Forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Henrik Petersen — 19. maj 2016 @ 21:51

  3. Forbyd islam. OG forbyd skat!

    Kommentar by Nielsen — 20. maj 2016 @ 06:07

  4. Pointen er vel at fortælle læserne, at man bare skal begå hærværk, og tage billeder af det, og så vil Uriasposten velvilligt stå klar til sprede budskabet.

    Eller hvad?

    Kommentar by Jesper Hansen — 20. maj 2016 @ 06:16

  5. 4.Ser egentlig ikke nogen opfordring til laeserne til at begaa haervaerk, snarere en klar kort rapport af et faktum hvor laeserne selv kan bestemme hvordan vi vil reagere

    Kommentar by dunk — 20. maj 2016 @ 07:27

  6. – Jesper Hansen

    Du har læst Uriasposten i flere år, og kan således ikke undskylde dig med uvidenhed. Du er uhæderlig og ved det godt.

    Alm. orientering: Jeg fik tilsendt tre billeder fra en moden kvinde, som jeg tidligere har bragt billeder fra her på siden. Et af de andre var et vejskilt med ‘Jødeland’, et par hundrede meter fra Christiansdalsvej. Den gemmer jeg til senere brug.

    Kommentar by Kim Møller — 20. maj 2016 @ 07:43

  7. Ej Kim, det må du uddybe!

    Hvordan uhæderlig? Min uvidenhed omkring hvad?

    Det er vel en og samme spray? Ergo er det vel bare formålsløs hærværk, og tilmed ulovligt? Hvorfor skal man forherlige det?
    De kunne have klistret budskabet lovligt op på en plakatstander.

    Hvornår er det blevet uhæderligt at forholde sig kritisk?

    Kommentar by Jesper Hansen — 20. maj 2016 @ 09:02

  8. En skam der ikke stod:
    Islam, en ideologi for pædoer.

    Kommentar by Sindsro — 20. maj 2016 @ 10:03

  9. Nå pyt, – her er en sød gammel “højredrejning”:

    Familien Andersen: Jeg Har Set En Rigtig Negermand (1970)

    https://www.youtube.com/watch?v=LDrzKBM73yc

    Kommentar by Jesper Hansen — 20. maj 2016 @ 11:46

  10. Hov, det eskalerer.

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/neger-debat-eskalerer-dfere-raser-over-nigger-tweet/6088808

    Kommentar by Jesper Hansen — 20. maj 2016 @ 12:55

  11. @10, det eskalerer kun fordi en idiot bevidst vælger at fordreje ordet til noget det ikke er, som sædvanligt.

    Kommentar by per — 20. maj 2016 @ 14:14

  12. Klart, Jeppe Kofod ser en strategisk fordel i at være underlødig.

    Ekstrabladet går nu på gaden og spørger folk:

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ekstra-bladet-paa-gaden-er-det-en-neger/6087786

    Kommentar by Jesper Hansen — 20. maj 2016 @ 14:47

  13. http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/espersen-aflyser-usa-rejse-efter-nigger-tweet/6090584

    Søren Espersen er rasende:

    – Han er en led stodder, at han kan finde på det. Det er menneskeligt at fejle, men det er umenneskeligt at fremture i sin vildfarelse, og det har han gjort. Han bliver ved med at hævde, at det ord oversættes på en anden måde, end det gør. Det er meget skuffende og irriterende. Jeg er rasende, siger Søren Espersen til dr.dk.

    Kommentar by Jesper Hansen — 20. maj 2016 @ 15:04

  14. #12# Jeppe Kofoed deler jo visse tendenser med profeten Muhammed, dog var Jeppes pige 6 år ældre, men alligevel…

    Kommentar by Anders8520 — 20. maj 2016 @ 15:43

  15. Fint, det ville klæde de etablerede medier at gøre det hver eneste gang venstreorienterede idioter forsøger at tilsvine DF ved at tage noget ud af kontekst eller fordreje hvad de har sagt. De slipper fri 99 ud af 100 gange de gør det, det her var så heldigvis nummer 100.

    Kommentar by Per — 20. maj 2016 @ 19:35

  16. Socialdemokratiets 10 Bud
    —————
    1. Det første bud er ganske let.
    De fleste har altid ret.

    2. Tænk altid på hvad folk vil sige,
    og tag altid den stærkes parti.

    3. Tvivler du, så hold dig tavs,
    til du ser hvem der får applaus.

    4. Tænk nøje over hvad du bør mene,
    det kan blive dyrt at stå alene.

    5. Stil aldrig altfor høje krav,
    men sig hvad du har fordel af.

    6. Sig altid det hvad andre gerne vil hører.
    Gå stille gennem alle døre.
    (For sandheden bringer altid sorg og nød,
    mens den daglige løgn giver daglig brød.)

    7. Gå aldrig oprejst, snig dig frem,
    og gør dig velkommen i alle hjem.
    (Sleske sig frem)

    8. Husk: Ingen mand kan roses nok,
    sådan bygger man en venneflok.

    9. Af sladder husker du hvert et ord,
    til brug i næste chefs kontor.
    (Skoring af billige point)

    10. Hvis sidste bud bliver respekteret,
    da er din fremtid garanteret.
    —————
    Ja, så er man Ægte Socialdemokrat. !!
    ——————————

    Bud 9. Passer meget fint til Jeppe Muhammed Kofoed.

    Kommentar by Sindsro — 20. maj 2016 @ 22:18

  17. Der er også Jødeland ved 4281 Gørlev. En fin måde at lave islam om til 18 lam, krydset laver s om til et 8 tal. Men ellers venter vi bare på, at verden bliver uafhængig af arabisk olie eller at den grønne omstilling gør os uafhængig af arabisk. Når de sker, så forventer jeg at de gamle dyder vender tilbage og genopretningen af vores samfund starter.

    Kommentar by Per J. — 21. maj 2016 @ 15:13

RSS feed for comments on this post.