20. maj 2016

Syrien-jihadist til Omar El-Husseins begravelse (2015): “Må vi in Shaa Allah få flere brødre som Omar.”

Mindehøjtideligheden for terroristen Omar El-Hussein i Islamisk Trossamfund samlede op imod 1500 tilhørere, og den efterfølgende begravelse i Brøndby 600-700 følgere. Det er kun lidt over et år siden, og jeg husker tydeligt hvordan medierne gjorde sig store anstrengelser for ikke at associere de mange tilrejsende muslimer med sympati for udåden. Islam er fred, og det mener den gennemsnitlige muslim – særligt dem vi ikke spørger.

Blandt ligtogets følgere var kurdiske Hamza Cakan, en Syrien-jihadist, der tidligere hed Enes Ciftci. Fra Ekstra Bladet – Tiltalt syrienkriger om Omar: Han er enhver muslims forbillede.

“Da den 24-årige Hamza Cakan 18. marts sidste år blev anholdt af Vestegnenes Politi fandt efterforskerne en række forstyrrende billeder på dansk-tyrkerens computer, telefon og mobiltelefon. …

En anden video, som den 24-årige tiltalte syrienkriger ifølge anklagemyndigheden først redigerede og senere lagde op på Facebookgruppen ‘Allah ved Bedst’, viser Omar El-Husseins ligtog fra moskeen til den muslimske gravplads i Brøndby.

Videoen er optaget gennem forruden på en bil, der kører bag den sorte rustvogn, mens en stemme siger:

‘Vores bror ligger foran os. Han er i Janna. Nu ikke sig’, han er død. Han er hos Allah nu. Den her bror skal være et forbillede til en hver muslim.

… Med videoen fulgte et opslag på den lukkede Facebookgruppe, hvor den 24-årige ifølge anklagemyndigheden skrev:

‘Åh mennesker. Kig på kisten. I dag Omar. I morgen os. Enhver sjæl skal smage døden. … Wallah den mand har rystet Danmark MashAllah. Og bak jeres bror. Må vi in Shaa Allah få flere brødre som Omar. Som ofret sit liv på Allah og hans profet.'”

(1500 islamister til jødemorders begravelse, Dortheavej-moské, 23. februar 2015; Foto: WAKF)

Oploadet Kl. 12:32 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/73645/trackback

32 Comments »

  1. At Omars ligfølge ikke vakte nogen opmærksomhed undrede mig såre. Denne voldsomme tilstrømning af åbenlyst voldsparate “brødre” blev bare forbigået i dyb stilhed. Den udtalte sympati for den afdøde muslimske morder troede jeg ville gøre indtryk på politikkensegmentet. Hvis ikke det var et wake- up kald af de kraftige, ja så rækker min fantasi ikke til at se, hvad der kan få salonhumanisternes slør til at falde.
    Danmark har ikke mange år tilbage at handle i, og måske er det allerede for sent.

    Kommentar by Jakob — 20. maj 2016 @ 13:04

  2. Jacob det er for sent…

    Se og hør hvad man debatterer i disse tider – udtryk, sprog og andre ligegyldige reelle uproblematiske emner, for bevidst at fjerne fokus fra det der virkeligt gælder – islams overtagelse af vore samfund.

    Vi/man (you name it) er oppe imod stort set alle medier, politikere, rets- og politivæsen, stort set hele den offentlige sektor, kunst- og kulturområdet, uddannelsesområdet (institutioner, og ansatte), rigtig mange på overførselsindkomst og indfiltret i subsidier af alle slags og på alle måder, store dele af erhvervslivet, bank- og finansområdet osv. osv.

    På den baggrund er det ikke muligt at ændre det på demokratisk vis – og flertallet kan jo have ret i, at de har ret til at bestemme fremtiden for Danmark og dets befolkning, selv om måske 15-20% er imod og råber vagt i gevær! Demokratiets dilemma og noget som jo også har fungeret rimeligt hensigtsmæssigt i årtier.

    Men nu er det andre tider – vi står over for samme trussel om underkastelse og udslettelse, som man stod over for i 1939 -1945.

    Lader vi igen stå til, vil vi tabe alting – virkeligt alting!!

    Nu står fjenden talstærkt inde i landet, er iblandt os – er vore egen naboer og arbejds”kammerater” og mange af vore nærmeste er ligeglade og sågar ligefrem velvillige til frivilligt at overgive sig og hjælpe til med at ødelægge landet – helt bevidst og med overlæg! Desværre ved de ikke hvad de er oppe imod og vil ikke forstå det og arbejder hårdnakket på alle planer for at udrydde sig selv og landets befolkning – og denne gang definitivt!!!

    Ufatteligt og uden for al fornuft, at sådan noget kan ske igen.

    Nej – du – løbet er kørt – konverter eller emigrer!

    Mine børn og børnebørn er fortabte – og jeg kunne ikke gøre noget for at ændre det…uha!

    Kommentar by Black Watch — 20. maj 2016 @ 13:36

  3. Det er en femtekolonne plantet af politikere, der er rene lanbsforræddere. Den eneste grund til, at de ikke alle slagter løs på os, er at de er alt for få og svage. Når de ikke er så svage, så ve Danmark!

    Kommentar by BB — 20. maj 2016 @ 13:50

  4. Ok, så Omar er hos allan og de nedslidte jomfruer nu. Ha-ha, i virkeligheden fodrer han blot ormene, der kommer nedefra.

    Personligt ville det glæde mig, om de mange følgere ville skyde sig selv en kugle for panden eller bruge deres knive/krumsabler på hinanden og dø ‘martyrdøde’.

    Hvad venter I på?? Allan venter på jer, det er blot at komme i gang. Jo før jo bedre.

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. maj 2016 @ 14:09

  5. Jeg vil gerne lige understrege, at Omar måske nok var jødemorder, men at det kun var et af hans ofre der var jøde. Er “jødemorder” værre end blot “morder”?

    Kommentar by Henrik — 20. maj 2016 @ 14:36

  6. #1 Du kan være helt sikker på, at det optog flyttede en meget stor sympati væk fra den muslimske befolkning i Danmark. Muslimerne maler virkelig sig selv op i et hjørne.

    #2 Det er absolut ikke for sent, Islam bliver kvalt af sig selv, i sin egen selvfedme vil den ikke fatte at moderniteten sluger den som en lille prut.

    #3 Sandt, vores politiske system er udstillet i al sin mest ekstreme korruption. Vi har accepteret det årti efter årti, men da det gik op for os hvilket embedsmandsvælde, korrumperet af de multinationale lobbyister vi havde i EU, hvilket monster der ligger i Brussels, og dets umiddelbare konsekvenser og deres intentioner, så tror jeg både EU og Det “repræsentative” Demokratis tid er ved at være ovre. Vi er en rundt regnet 500 mio EU-borgere som gerne vil have vores frihed, vores demokrati, vores folkestyre og vores nationer tilbage fra de multinationale våben-, olie-, bank- og industrukarteller og deres medsammensvorne: EU, NATO, Parlamenterne, IMF, Goldman-Sachs und so weiter ..

    #4 Netop! Hvorfor vente? Lad os dog få den milits op at køre i Sverige og lidt i resten af Norden, lad os se hvad i duer til drenge! :D

    Kommentar by Winston Churchill — 20. maj 2016 @ 14:41

  7. Alle 1500 deltagere er mig bekendt stadig i Danmark…

    Flot – og meget ‘rummeligt’!

    Kommentar by Polka Charlie — 20. maj 2016 @ 14:45

  8. En kæmpemæssig skandale at så mange mødte op til terroristens begravelse og vores medier vendte det blinde øje til. Men vi andre har ikke glemt det..

    Kommentar by Martin — 20. maj 2016 @ 14:55

  9. Fjenden er i landet, og de politiske, økonomiske, administrative og kulturelle eliter er ikke svage, men uhyggeligt stærke, siden de kan få afviklingen af Danmark til at ske.

    Vi tager fejl, hvis vi tror, at Løkke, finansen, centraladministrationen og den offentlige sektor samt medier og kulturpersoner er svage. At de modvilligt lader masseindvandringen og det kulturelle forfald ske.

    Nej, masseindvandring og globalisering er nøje planlagt og udført, centralt og decentralt. Svage eliter ville aldrig kunne lykkes med at lade op mod to millioner fremmede trænge ind i Europa på et år uden modstand. Svage eliter ville aldrig kunne tilsidesætte lokal lov og ret og rimelighed, tømme militærets kaserner og lade illegale migranter flytte ind. De ville aldrig kunne lykkes med at bedrage landenes vælgere gang efter gang – allerede nu tales der om at holde endnu en afstemning om retsforbeholdet.

    Så det er stærke, ikke svage eliter, der styrer Europas nationer. Disse eliter er villige til at ofre deres egne folk i den dagligdags multietniske terror i forstæderne og i de spektakulære terrorangreb.

    Kommentar by Boethius — 20. maj 2016 @ 14:56

  10. # 8 Boethius
    Fuldkommen korrekt.

    Og sheriffen (som jo kun er stråmand) har fået indført DDR-tyranni overvågning, for at være på forkant med en kommende modstand blandt patrioter. Først rejsekortet, og nu biltransport i databasen.

    Myndighederne / politiet / PET vidste allerede for en del år siden, at ud af 1000 bandemedlemmer var ca. 300 uden dansk statsborgerskab. Så overvågningen er ikke for at indfange kriminelle bander / perkere, retsforfølge og smide dem ud af landet. Det er danske patrioter og EU-modstandere som skal registreres.

    http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/nu-tages-soeren-pinds-overvaagningsnet-i-brug-saa-meget-gemmes-om-dig/6090168

    Kommentar by Men dog ! — 20. maj 2016 @ 15:42

  11. Nej, han er i Gehenna, din kamel! Men det er jo osse hos allahu.

    Hvorfor, jeg gentager: HVORFOR har vi så stjernestupide politikere som Støjberg, Løkke og resten af slænget derinde på Hoppeborgen, for de magter jo INTET! absolut intet! De kan ikke – som flere andre lande dog kan finde ud af – smide terror-imamer ud, og de kan ikke smide isis-krigere ud, ligesom de i det hele taget intet evner.

    Man skulle tro, at det var en flok retarderede, der sad inde på Hoppeborgen….

    Kommentar by Andersine — 20. maj 2016 @ 15:48

  12. Man havde gjordt Danmark en tjeneste, ved at tage samtlige fremmødte til terroristens begravelse og smidt dem ud af landet.

    Derefter kunne man passende have smidt kisten med psykopatens jordiske rester efter – det er jo en hån mod Danmark, at han har en gravplads her, hvor hans -åbenbart ret tallige- ligesindede kan flæbe over deres våde kalifatdrømme.

    At det, behændigt, er gået hen over ikke bare msm, men også størstedelen af befolkningens hoveder, at først 1500, siden 700 muslimer møder op for at ære en psykopat-terrorists minde lover i den grad ikke godt for landets fremtid…

    Måske ER det bare vigtigere hvem som som vandt Paradise, eller hvem som knepper Alexandras exmand nu?
    Hvis man nægter at forstå hvad man står overfor, og derfor nægter at tage stilling til det, har man så overhovedet ret til at forblive her?

    Kommentar by Lundahl — 20. maj 2016 @ 16:41

  13. http://denstoredanske.dk/Geografi_og_historie/Gr%C3%A6kenland/Det_klassiske_Gr%C3%A6kenland/bystatskultur

    bystatskultur, kultur, der forekommer, hvor en region bebos af folk, der har samme sprog — eller et fælles lingua franca — samme religion, samme kultur og samme traditioner, men politisk er opsplittet i et stort antal små stater, der hver består af en by og dens opland, se bystat.

    Stil diverse kolonner eller rum med forskellig vinkling dertil, skitser forskellige vinklinger på problematikker, emner og andre betegnelser for rubriceringer.
    Diskuter bystat, landlig kultur.
    Stikord til eventuel kommentar til posten hos den store danske:
    Tyskland, Bismarcks klumper, München, Hitler, Tühringen, Berlin, EU. Firma tur retur. Er bystat-begrebet korrekt beskrevet at opfatte som udelukkende værende modsat et/en landligt(-t) demografisk billede/kultur?

    Kommentar by Peter Buch — 20. maj 2016 @ 17:44

  14. ” DØDE NYHIPOER ER EN MANGELVARE” !

    Kommentar by dansker — 20. maj 2016 @ 17:58

  15. Boethius 14:56
    Helt på linje.
    Indoktrineringen af dronerne starter i uddannelsesinstitutionerne.
    De vokser op med de rigtige/humane meninger og gennemskuer ikke at vores politikere og globale firmaer har en agenda som undertrykker, frihedsberøver og bedøver befolkningen.

    Kommentar by Frank Hagmann — 20. maj 2016 @ 21:51

  16. Denne forsamling skal nok holde der trange kammer varmt et stykke tid.

    Kommentar by Sindsro — 20. maj 2016 @ 22:24

  17. send dem hjem

    Kommentar by dunk — 21. maj 2016 @ 00:09

  18. Som svampet kompost under eliterne ligger så hele det lag af venligboere, nihilister og venstreradikale, som uhindret eller direkte på opfordring af eliterne får lov til vold, hærværk og terror mod forsamlingsfriheden, eller som skubber på masseindvandringgen og sætter den i system med drift af asyllejre, eller måske var ordet migrantkaserner mere velvalgt, med emotionel massage, misinformation, agitprop og juridisk enkeltsagsrytteri, borgermøder og anden forklædt femtekolonne. Jævnligt, nærmest med samme regelmæssighed som fredagsbøn, faste og anden religøs ekstasesystematik, slår disse humanitære aktiviteter ud som eksem og høfeber på de statsdrevne teleskærme og online meningscentraler: Vi skal se humanitære shows, hvor den iscenesættende medieelite faciliteter offentlig flagellanteri, bodsgang, nadver og indsamling blandt almuen. Show, show! Sådan fungerer demokratiet!

    Kommentar by Boethius — 21. maj 2016 @ 07:04

  19. Og jeg kunne også godt tænke mig at læse nogle analyser af hele det spindelvæv af såkaldte NGO’ere og andre humanitære agenter, som leverer støtteaktiviteter, propaganda, logistik, bespisning, transport og information, redningstjeneste og sygepleje til migrantstrømmen hele vejen fra det øjeblik, at en migrant sætter sin sandal i gummibåden, til han ligger i nyvasket sengetøj på en omdannet kaserne i Danmark.

    Hvem er disse humanitære agenter, hvem betaler dem, og hvad er deres juridiske grundlag for at fragte millioner af illegale personer ind i Europa?

    Nu har Europol lige udgivet en rapport om det enorme kompleks af menneskesmuglere, der har centraler så langt nede i Afrika som Nigeria! Men der står intet om de humanitære agenters rolle som kollaboratører i hele den trafik!

    https://www.europol.europa.eu/sites/default/files/publications/ep-ip_report_executive_summary.pdf

    Se konklusioner side 4. Migranterne betegnes som ofre. Med den optik må og skal kampen mod masseindvandringen til Europa fejle.

    Kommentar by Boethius — 21. maj 2016 @ 07:24

  20. @ Black Watch. “På den baggrund er det ikke muligt at ændre det på demokratisk vis – og flertallet kan jo have ret i, at de har ret til at bestemme fremtiden for Danmark og dets befolkning, selv om måske 15-20% er imod og råber vagt i gevær!”

    Det må først afprøves. Du påstår, at det er umuligt at lægge kursen om i demokratiet. Men det er jo slet ikke blevet forsøgt! en flok protestanter på gaden med skilte og politibeskyttelse flytter intet! Politikerne, medierne og uddannelsessystemet befordrer og begunstiger islamisering, men et flertal af vælgerne er afvisende. Det gælder også Tyskland og mange andre steder. Det, der mangler, er en vilje til at ORGANISERING og systematisk OPLYSNING, som Den Danske Forening har leveret. Men alle, der brokker sig her og i andre kommentarspor kunne bruge tid og energi på en sådan modoffensiv – f.eks. i form af påvirkning med pjecer og flyveblade (konkurrence til metroXpress, som kun har 2 % sagligt & relevant indhold, som drukner i pladder).

    @ Andersine. I jihadisternes psykose hedder det “djannat”, som betyder “haven” med de 72 jomfruer. Jehenna / Gehenna er en parallell til de kristnes helvede.

    Kommentar by Anonym — 21. maj 2016 @ 07:41

  21. @ Black Watch. “På den baggrund er det ikke muligt at ændre det på demokratisk vis – og flertallet kan jo have ret i, at de har ret til at bestemme fremtiden for Danmark og dets befolkning, selv om måske 15-20% er imod og råber vagt i gevær!”

    Det må først afprøves. Du påstår, at det er umuligt at lægge kursen om i demokratiet. Men det er jo slet ikke blevet forsøgt! en flok protestanter på gaden med skilte og politibeskyttelse flytter intet! Politikerne, medierne og uddannelsessystemet befordrer og begunstiger islamisering, men et flertal af vælgerne er afvisende. Det gælder også Tyskland og mange andre steder. Det, der mangler, er en vilje til at ORGANISERING og systematisk OPLYSNING, som Den Danske Forening har leveret. Men alle, der brokker sig her og i andre kommentarspor kunne bruge tid og energi på en sådan modoffensiv – f.eks. i form af påvirkning med pjecer og flyveblade (konkurrence til metroXpress, som kun har 2 % sagligt & relevant indhold, som drukner i pladder).

    @ Andersine. I jihadisternes psykose hedder det “djannat”, som betyder “haven” med de 72 jomfruer. Jehenna / Gehenna er en parallell til de kristnes helvede.

    Kommentar by Torben Snarup Hansen — 21. maj 2016 @ 07:42

  22. Hele dette elitært-mediale-humanitære kompleks jo de giftkirtler, som lammer stat og civilsamfund og tillader mobilisering og enkadrering af herboende shariakrigere. Det elitært-medialt-humanitære kompleks har blod på deres hænder: Krudttønden her i Danmark og som bekendt endnu blodigere terroranslag i Paris, Bruxelles, London og Madrid.

    Statsovervågningen via kameraer på gader og stræder, kropsvisiteringer i lufthavne, og digital totalkontrol knuger livet ud af borgernes frihed, gør den illusorisk. Frihed underlagt totalkontrol er ingen frihed. Dermed kvæler man den europæiske ånd, der kendetegnes ved sin dristighed og nysgerrighed uden lige i verdenshistorien.

    Vi ender med et samfund i åndelig sklerose. Vi stivner i kpntrolleret og bange facade. Vi bliver livegne og stavnsbundne slaver af eliternes grådighed efter magt og profit. Miljø, etik, samfundsliv, retfærdighed, folkelig kultur, sprog og historie raseres af eliternes fremtidsforblændelse og egoisme.

    Kommentar by Boethius — 21. maj 2016 @ 07:49

  23. @Torben Snarup. Jeg er helt enig. Selvom uvidenhed og dovenskab langt hen ad vejen forklarer den manglende organisering af modstand, vil jeg også sige, at jeg godt kan forstå, at folk viger skræmte tilbage for risikoen for social udstødelse, at miste job og anseelse.

    Jeg deltog en enkelt gang i en For Frihed-march, og jeg vil ikke godvilligt endnu en gang udsætte mig for at vandre igennem det halve København til en obskøn og truende råben og skrigen fra fremmødte venstreradikale og nihilistiske aber. Politiet gjorde et fantastisk og yderst tålmodigt arbejde med at beskytte vores optog, men det var meget grænseoverskridende. Jeg var ikke bange på noget tidspunkt, dels takket være politiet, dels at jeg var fast besluttet på og fysisk forberedt på at forsvare mig, hvis det skulle komme dertil.

    Men dels blev marchens formål sløret af et par folk forrest i optoget, som gik med et kæmpe israelsk flag, som var sagen aldeles uvedkommende, dels var der en mindre halvfulde og højrøstede tåber, som jeg ikke ville associeres med, og så var der altså hele det omgivende brølekor af uvaskede, grimme, piercede, vulgære og voldsparate nihilister, som bestemt også kunne undværes.

    Jeg tror, kampen skal føres på en anden måde.

    Kommentar by Boethius — 21. maj 2016 @ 08:05

  24. Asger Åmund satte fingeren på et ømt punkt, da han i Helsingør domkirke påpegede, at politikerne er bange for journalisterne, og disse er bange for andre journalister. Der er social kontrol, udskamning, udfrysning og flokmentalitet mange steder. Men udenfor lærerværelset og redaktionsgangen er en mængde danskere klar over, at islam er den egentlige årsag til knivstikkeri, røveriske overfald, voldtægt o.s.v. Det, de færreste gennemskuer, er politikernes / lovgivernes ansvar. Når en uheldig dansker overfaldes af en bande aber en trist aften på Tagensvej i Københavnstrup, findes forklaringen i et perverst statsapparat og udlændingeloven fra 1983. Det gennemskuer de færreste, og da Aia Fog sidste år knyttede en forbindelse fra Det Radikale Venstres heltegerning til mordene i Krudttønden og foran synagogen, sagde DF-lederne fy-fy. Forståeligt, at hun nu er gået til Nye Borgerlige.

    Kommentar by Torben Snarup Hansen — 21. maj 2016 @ 08:32

  25. @Torben Snarup: Igen helt enig.

    Men hvad kan vi gøre? Det er jo ikke mangel på information, der er problemet. Det er heller ikke mangel på lokale og individuelle erfaringer med multietniseringen af Danmark, der mangler.

    Det er holdningen til Danmark og til multietniseringen, som er skæv. Her spiller dobbelt-tænkning og individuelt og kollektivt selvbedrag væsentligt ind.

    Alle kan motiveres negativt og positivt. Negativ motivation = frygt for fremtiden. Positiv motivation = håb og tillid.

    Kunne vi dog bare begynde at motivere danskerne positivt igen: Skabe positive fremtidsscenarier om glæden ved Danmark, ved det samfund, vi havde for bare tredive år siden, men som vi kan genskabe i en forynget og bedre udgave. Så tror jeg, at vi kan komme langt.

    Vi har alle – jeg selv inklusive – brug for håb i disse tider. Og vilje til at gøre håbet til virkelighed!

    Kommentar by Boethius — 21. maj 2016 @ 08:52

  26. @ Boethius. Vi kan begynde med at være borgere – medborgere! Problemet er superindividualiseringen og de ensommes brok. Derfor henviste jeg til Den Danske Forening, som blev organiseret af seniorsegmentet. De fleste danskere under 40 mangler erfaring med politisk – også tværpolitisk – sammenhold, som er det eneste alternativ til kaos, selvtægt, blindt raseri og vilkårlig vold. De kender kun til sammenkomst med fodbold og festival. Tyskerne er åbenbart hurtigere. Over 300 borgerværn er oprettet på et halvt år!

    Men de mange utilfredse danskere, der gennemskuer den kriminelle religion og de perverse politikere, kan ikke danne netværk om noget så enkelt som oplysning om statens ansvar for elendigheden. Der kommer nul resultat af forbandelser. Kun kontakt, engagement og saglige formuleringer i massiv udbredelse rykker.

    Kommentar by Torben Snarup Hansen — 21. maj 2016 @ 09:49

  27. @Torben Snarup: Jeg er enig. Det er altid meget sværere at være positiv og konstruktiv end at være negativ og destruktiv.

    Det gælder desværre for begge parter i denne sag. Eliterne og deres svampede kompostbunke af kollaboratører har på 30 år revet det ned, som det har taget os århundreder at bygge op som samfund. Endnu tydeligere ses det i Sverige. Det er så uendeligt sørgeligt.

    Men måske er vi med vores dialog her på vej til at vise en mulig vej frem – mere positiv handling. Det er der trods alt også langt flere mennesker, der har lyst til at slutte op om.

    Kommentar by Boethius — 21. maj 2016 @ 09:53

  28. Til andre debatører.

    Som jeg skrev i mit indlæg #2.

    Der er noget profetisk i, at det netop er en kineser på Fanø der er i fare for at blive smidt ud – ikke at have en kinamands chance for at undgå det – nemlig i at også vi andre, Danmark, ikke har en kinamands chance for at vinde kampen for et nyt Danmark, som vi havde for 30-40 år siden (tilpasset nutiden minus islam).

    Se dog på de faktiske forhold! Vi vil ikke kunne ændre udviklingen uanset arbejdsindsats, gennemslagskraft, engagement, organisation osv. – dertil er vi for få og vil ikke kunne samles i organiserede konstellationer, som i virkelighedens verden vil ændre noget radikalt. Vi spræller bare i et net, som ingen undslipper fra.
    Selv om NB eller DS (som ikke kommer ind), skulle blive store og komme ind i F, vil alle de politiske problemer med nye partier, internt og ekstern, også ramme dem og de vil i den grad blive ristet på det grusomste fra alle sider og på alle planer. Deres politik er den rigtige, men vil aldrig slå igennem, så tingene bliver ændret – måske lidt, men de vil blive frosset ud desværre kun fremskynde et mere totalitært og kontrollerende fascistisk samfund, som vi allerede nu dagligt ser tegningerne på.

    Alting har indtil nu været taget i anvendelse på fredelig demokratisk vis, med rigelige informativ baggrund og underbyggelse, for at præge eller ændre udviklingen – hvad er sket? Intet virkeligt skelsættende og effektivt er sket! Det er kun blevet værre.

    Alle ved at den er gruelig gal – men ingen tør tage skridtet – man ved nu at dette vil indebære et ragnarok og landets kollaps – uanset om man gør det eller ej – så vælger man den dialogbaserede vigende, underdanige, underkastende rolle og håber at det trods alt går og at andre redder os til sidst.

    Men som jeg skrev, det er en anden situation i dag, vi bliver ædt op indefra og forrådnelsen er stærkt fremskreden og kan ikke stoppes.

    Beklager – jeg tror ikke på projektet – uanset hvor højlydt, korrekt og retfærdigt budskaberne er, vil det ikke slå tilstrækkeligt igennem. Det skulle være sket for år tilbage, så havde der måske været en chance – men vi i Danmark kender aldrig vores besøgelsestid og handle med rettidig omhu er ikke vores kendemærke – det kommer ikke til at ske og vi følger bare med ned i Europa´s evindelige historiske drift mod ragnarok – det er vi rigtig gode til at arbejde på og opnå.

    Forudsætningerne er ikke mere til stede.

    Kommentar by Black Watch — 21. maj 2016 @ 11:15

  29. Tja, Vermund gør i hvert et forsøg:
    http://www.dr.dk/nyheder/politik/video-hvis-ikke-man-kan-lade-vaere-voldtage-kvinder-og-stikke-folk-ned-skal-man

    Kommentar by Odo — 21. maj 2016 @ 13:11

  30. #Black Watch: Problemet med din tilgang er, at defaitisme og sortsyn ikke kan bruges til noget. Vi er jo nødt til at gøre et forsøg, uanset om det er håbløst. Det eneste alternativ er at opkøbe/erobre et stykke land et eller andet sted og starte forfra, men det er jo ikke realistisk i en overbefolket verden. Og ville i øvrigt blot blive et “erstatnings-Danmark”.

    Kommentar by Odo — 21. maj 2016 @ 13:19

  31. @Black Watch
    @Odo

    Jeg er enig med jer begge, men til syvende og sidst mest med Odo. Vi må og skal kæmpe videre.

    Kommentar by Boethius — 21. maj 2016 @ 21:27

  32. […] *A memorial service for the terrorist and murderer Omar El-Hussein who went on a shooting rampage in Copenhagen last year (link) gathered 1500 people, and 600-700 people also participated at the funeral (Danish link). […]

    Pingback by Random stuff « Econstudentlog — 21. april 2017 @ 18:20

RSS feed for comments on this post.