12. juni 2016

Konvertit der vil bede på Hillerød-skole er gift med Islamisk Stat-støtte: “.. strike a blow to the infidels.”

Det kikser stort set aldrig. Når en muslim føler sig krænket over samfundets manglende plads til Islam, så drejer det sig altid om islamistiske aktivister i den hårde ende. Konvertitten Cecilie Enemark Andersen, der kræver ret til at bede på SOPU-Hillerød er ingen undtagelse. Ingen skal presse mig til at “leve efter dansk kultur”, som konvertittens konvertit-veninde meget sigende, forklarede til BT.

(Mia Victoria Lunderød Hansen på Facebook, 8. juni 2016 inkl. hashtag: ‘#herskalderværepladstilalle’)

Hun tog tørklædet på, da hun giftede sig med Mido El-Sayed. En radikal muslim, hvis Facebook-profil har klare jihadistiske træk. Herunder to opdateringer fra parrets bryllupsdag, 15. januar 2013.

Han har blandt andet delt flere videoer fra Grimhøjmoskéens Muslimsk UngdomsCenter, og sågar en David Duke-video med den sigende titel: ‘The Zionist Matrix of Power in America’. Duke er tidligere Ku Klux Klan-leder. Herunder et eksempel på ufortyndet Islamisk Stat-propaganda: “… strike a blow to the infidels.”

(‘AhlNussrah’ på Youtube, 2013: Call to action ‘O Damascus, rule of the Caliphs!’)

“evolutions teorien er bare lort!! hahah det jo helt væk at sige at mennesker har været aber” (Mido El-Sayed, 27. januar 2012)

“hvis man siger Osama bin laden var terrorist for at springe nogle steder, hva gør det så Israel til…” (Mido El-Sayed, 16. november 2012)

Efterspil.

“Alex Ahrendten mener, at skolens beslutning er helt fornuftig, fordi de muslimske konvertitter efter hans mening kun er interesseret i én ting.

– De vil absolut vise, hvor dygtige muslimer de er, og det skal ske i fuld offentlighed så tit som muligt, på gulvet og overalt. De vil prale og bryste sig af deres muslimske nyvundne tro, siger Alex Ahrendtsen.” (TV2 Nyhederne, 10. juni 2016)

[…]

“Dansk Folkepartis folkeskoleordfører, Alex Ahrendtsen, vil mandag blive anmeldt til politiet for racisme. Det sker efter en debat på TV 2 News fredag aften, hvor folketingspolitikeren diskuterede, hvorvidt det er den rette beslutning, at uddannelsesinstitutionen Sopu-Hillerød har forbudt en elev at bede i frikvartererne. Det er foreningen anmeldhad.dk, der står for anmeldelsen…” (TV2 Nyhederne, 11. juni 2016)

Oploadet Kl. 00:32 af Kim Møller — Direkte link48 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/74080/trackback

48 Comments »

  1. Og hvordan mon hun og hendes mand vil forholde sig, hvis en kristen eller for den sags skyld en jøde – pludselig gav sig til at bede offentligt hjemme i deres ghetto?

    Kommentar by Arne Torp — 12. juni 2016 @ 01:09

  2. Vanviddet lyser ud af øjnene på hende. Danske kvinder, der konverterer til islam, burde interneres og hjernevaskes til at blive normale igen. Reelt kan vi kun bekæmpe islam ved at indskrænke religionsfriheden. Fuld frihed til buddhister, jøder og asatroende, men islam skal forbydes – Grundtvig sagde “frihed for Loke såvel som Thor”, men på hans tid var det utænkeligt frivilligt at lukke islam ind i Norden – tyrkerne var nogen man arbejdede på at smide ud af Europe. Ikke nogen man frivilligt inviterede ind eller tillod ens døtre at gifte sig med.

    Kommentar by Odo — 12. juni 2016 @ 01:31

  3. Jeg håber fandme skolen og samtlige elever på den bliver opmærksomme på denne artikel (især dem der har været dumme nok til at skrive under på det offerkort) så de IKKE får held med at islamisere den yderligere, og hun bliver kendt som den klamme landsforræder og islamisk stat støtte hun er!

    Kommentar by per — 12. juni 2016 @ 02:08

  4. @ Odo: I en mere tilspidset situation – og den skal nok komme i hendes levetid – er hun en tyskertøs. Det bliver ikke sjovt.

    Kommentar by BB — 12. juni 2016 @ 02:11

  5. C.E Andersen, da der tydeligvis er en del modstand mod jeres forkvaklede tro her i landet, som dog paakalder sig at vaere “religion of peace”,goer os en tjeneste og flyt til et muslimsk land ,hvor I kan have det som I vil ha det, saa faar vi nemlig fred,det vil jo vaere en flot demonstration af jeres oenske om fred for alle.

    Kommentar by dunk — 12. juni 2016 @ 06:00

  6. Det ender med et PYT.

    Om et par dage bliver der sagt PYT. Hun skal da have lov til at bede, det skader jo ikke nogen, så det ender med et PYT. Jeg er alvorligt bange for at de 3 bogstaver, kan ende med at blive rigtig dyre for Danmark og vore efterkommer.

    Kommentar by Anders Nielsen — 12. juni 2016 @ 07:21

  7. Jeg kan ikke komme i tanke om noget mere ækelt end en dansk pige der konverterer og begynder at snakke som hende her.

    Hun blev sindssyg, samme øjeblik hun sagde JA til sin mand og Islam.

    Hendes barndom og teenageår gik formentlig som normal dansker, hvilke tanker og drømme havde hun om fremtiden for sig selv og Danmark ?

    Når hun vender sig mod os, er parat til at gøre de vildeste ting i Allahs navn, må man tage det danske statsborgerskab fra hende og udvise hende til ægtemandens eller hans families hjemland, et eller andet sted i den arabiske verden. Fra nu af er hun en trussel mod samfundet, PET skal helt sikkert holde øje med hende.

    Kommentar by k.m. — 12. juni 2016 @ 07:28

  8. Man kunne faktisk sige: Hver gang en muslim fremhæves er der tale om en ekstremist. Påfaldende, ikke?

    Kommentar by Phil — 12. juni 2016 @ 07:41

  9. Narcissistisk masochisme..? Der er seriøst noget galt med hendes hoved.

    Men det værste er, at hun kan pådutte sine omgivelser og pressen sit offer-shit, og at ingen laver research på sagen i lighed med Kim’s.

    Kommentar by Anonym — 12. juni 2016 @ 07:43

  10. Glem ikke sagen med den konverterede danske pige, der kører sag imod med opbevaring af terror realiserede ting.
    Og ja, konverterede er de værste. Som om at de skal bevise deres værd og belære danskerne.

    Kommentar by P — 12. juni 2016 @ 07:49

  11. Semi-off-topic – og alligevel som diagnose på denne konvertit:

    http://m.welt.de/debatte/kommentare/article156137545/Deutschland-wird-ein-nahoestlicheres-Land-sein.html

    Stort interview med den britiske historiker Niall Ferguson, tidligere professor på Harvard, nu på Stanford – og i øvrigt gift med den somaliske islamkritiker Ayan Hirsi Ali. Han kalder sig selv konservativ.

    For en dansk nationalkonservativ debat er Ferguson altså relevant.

    Han tilslutter sig en “autentisk idealisme”, som den blandt andet udtrykkes i hans bog om tidligere udenrigsminister for USA, tysk-jødiske Henry Kissinger, den bog, han kalder sin bedste.

    Ferguson udtrykker en serie pointer:
    – populismen, blandt andet udtrykt i Donald Trump, skyldes massernes berettigede kritik af globaliseringen og dens konsekvenser.
    Ferguson ser med større bekymring på Trump end på Brexit
    USA vil p.g.a. indvandring blive latinamerikansk, og Tyskland vil blive mellemøstligt.
    – Ferguson håber/forventer dog, at Tyskland forbliver en europæisk retsstat.
    – Følgevirkningerne af “det arabiske forår” har langt mindre krise- og usikkerhedspotentiale end de usikre tider under den kolde krig i 1970’erne.
    – Nutidens politikere er meget udygtige og viser ikke evne til de nødvendige reformer af velfærdsstaterne
    – Ferguson ser sig selv som migrant, både personligt som brite i USA og som gift med Hirsi.

    Refleksion
    Når det så er sagt, så kan jeg da godt tænke, om Ferguson overhovedet kan tillade sig at kalde sig konservativ? Han identificerer sig eksplicit med “eliten”, hvad han jo også er som professor på de bedste unuversiteter i verden. Kan man så samtidig være konservativ?

    Kan man som konservativ betragte sig selv som immigrant? Giver det i hans tilfælde som topprofessor med adgang til den øvrige globale elite overhovedet mening at sidestille sig med de millioner af fattige analfabeter, der søger til vesten? Devaluerer det ikke hans troværdighed?

    Og kan man som konservativ basere sit politiske standpunkt på forhåbninger – endda når man samtidig eksplicit erkender, at den vestlige eller snarere europæiske kultur er på deroute grundet massemigration?

    En elitært identificerende, forhåbningsfuld, forfaldsaccepterende, globalt orienteret immigrantidentificerende = Ferguson.
    Nationalkonservative behøver ingen fjender med venner som Ferguson.

    Døm selv!

    Kommentar by Boethius — 12. juni 2016 @ 08:42

  12. “universiteter”

    Kommentar by Boethius — 12. juni 2016 @ 08:44

  13. Fru Enemark erklærer åbent, at `ingen skal presse hende til at “leve efter dansk kultur”`. Betyder det, at hun rejser hjem? Eller at hun ikke agter at overholde landets love, som jo er en del af vor kultur?

    Kommentar by Gertrud — 12. juni 2016 @ 09:44

  14. Gad vide om hendes mand er klar over, at man som Sosu assistent, nærmest dagligt vasker fremmede mænds kønsdele

    Kommentar by Morten Binns — 12. juni 2016 @ 09:46

  15. V og S vil lempe kravene til “nydanskere” !!!

    Hvad gør Lars Løkke og Mette Frederiksen ved tøsen her, som åben foragter Danmark og vores værdier.

    Hun kan efter min mening ikke beholde sit danske statsborgerskab.

    Kommentar by k.m. — 12. juni 2016 @ 09:53

  16. Konvertit-muslimerne er danskere, der har valgt at forråde deres eget land og kultur, og endda kræver særbehandling derefter. Når de nu hader DK og vores kultur så meget, bør de skride ad helvede til de fejlslagne stater, hvor deres nye religion er dominerende, og hvor der følgelig ikke er nogen nævneværdig civilisation eller frihed.

    Kommentar by Byggemester — 12. juni 2016 @ 10:10

  17. Ad 10. Og ja, konverterede er tit de værste.
    Kommentar by P — 12. juni 2016 @ 07:49
    Det er den logiske konsekvens af konvertering: som jo sker i begejstring over det nye ufatbare herlige, man har fået øje på.

    Kommentar by Gertrud — 12. juni 2016 @ 10:12

  18. 14 k.m.
    Hvis du havde læst Kim Møllers oplæg eller evt. havde fået nogen til at læse det højt for dig, så ville du have vidst (men ikke nødvendigvis husket) at fjolset er etnisk dansker og født i Danmark.
    Mener du i ramme alvor at Lars Løkke og Mette Frederiksen skal tage statsborgerskabet fra hende fordi hun er en idiot?
    Skal statsborgerskabet også tages Zenia Stampe og Uffe Elbæk?

    Kommentar by bjarne Binee — 12. juni 2016 @ 10:13

  19. tages “fra” Zenia Stampe og Uffe Elbæk.

    Kommentar by bjarne Binee — 12. juni 2016 @ 10:16

  20. Når man konverterer, expatrierer man sig selv til den store umma. Religiøst forskriver nan sig til tilbedelse af Djævelen, kulturelt springer man 1.400 år tilbage til folkevandringstiden, juridisk underlægger man sig sharia, militært indskriver man sig som værnepligtig i jihad.

    For nu at sige det meget direkte, så er det en fucking explosiv cocktail, som bare vil gå af lige midt i vores danske samfund. Konvertit-tøsen er en landsforræder.

    Kommentar by Boethius — 12. juni 2016 @ 10:34

  21. Bjarne Binee

    Jeg behøver ikke minde nogen om at du er en idiot, det kan læsere her se uden min hjælp.

    Zenia Stampe og Uffe Elbæk har endnu ikke overskredet grænsen ved at konvertere til Islam, men de støtter jo mennesker som Cecilie Enemark Andersen, så jeg betragter begge nævnte politikere som en trussel mod det frie Danmark der snart er en saga blot.

    Kommentar by k.m. — 12. juni 2016 @ 10:37

  22. En smule offtopic, men dog:
    Hvordan er det egentligt med ham allah? Hvis en muhamedansk bøsse ønsker at gifte sig med en Dansker, kræver allah så, at Danskeren konverterer? Uanset, om Danskeren er kvinden eller manden i forholdet?
    Er der en af jer, der kender en imam, som kan svare på det?

    Kommentar by Bastardo — 12. juni 2016 @ 10:59

  23. Disse integrationsmadrasser giver mig kvalme.

    Kommentar by Menig 442 — 12. juni 2016 @ 12:11

  24. Jeg tænkte det nok! Konvertitter er de værste, og jeg vil foreslå, at hun udvises til kalifatet i Syrien. Landsforræder. Men politikerne har ingen pejling på noget som helst, og skolen vil sikkert blive knægtet.

    Alex A. har helt ret i sine udmeldinger.

    Kommentar by Andersine — 12. juni 2016 @ 13:22

  25. @ 14 haha! Og skal sætte uridomer på mænd! Stakkels ældre danskere, som skal have sådan en fjende af Danmark ind i huset!

    Kommentar by Andersine — 12. juni 2016 @ 13:25

  26. @22, Bastardo: Imamerne kan ikke helt blive enige om de skal hænges eller smides ud fra det højste sted de kan finde.
    Uanset kan det vel være underordnet om han koverterer når han alligevel snart skal dø.

    Kommentar by Liberté — 12. juni 2016 @ 13:27

  27. @ 22 – det kan ikke ske, og det burde heller ikke kunne finde sted, at homoer kan gifte sig med hinanden. I islam fordres der dødsstraf for homofili. http://www.dailymail.co.uk/news/article-3403505/Horrific-moment-ISIS-throw-man-building-hands-feet-tied-accused-gay.html

    Islam er den pureste ondskab, og den burde aldrig-aldrig have fået lov til at slå rod i den civiliserede verden.

    Kommentar by Kuffar — 12. juni 2016 @ 13:30

  28. Her er endnu et eksempel på ‘fredens religion’: http://www.barenakedislam.com/2011/05/09/thailand-muslims-behead-a-9-year-old-boy-warning-graphic-images/

    Uanset hvilken nationalitet muslimer har, så deler de samme djævelsk onde indstilling til mennesker, der ikke tilhører deres ‘klub’. Hvorfor kan venstrefløjsere ikke se, at mennesker skal beskyttes mod denne ideologi; det er ikke ideologiens følgere, der skal have beskyttelse.

    Kommentar by Kuffar — 12. juni 2016 @ 13:38

  29. Igen vil jeg sige: Tænkte det NOK! Muslim har begået massakre mod den klub i Orlando, hvor mindst 20 er blevet dræbt. https://www.jihadwatch.org/2016/06/ramadan-in-orlando-florida-muslim-murders-20-wounds-42-at-gay-nightclub-after-taking-hostages

    Kommentar by Andersine — 12. juni 2016 @ 13:43

  30. Endnu et eksempel på fredens religion som Kuffar udtrykker det.. Nogen der har set det her i MSM? http://pamelageller.com/2016/06/muslim-migrant-acid-attacks-kids.html/

    Kommentar by Lightmann — 12. juni 2016 @ 14:07

  31. I øvrigt, hvis det som Andersine linker til er korrekt, (står nu også på berlingske, http://www.b.dk/globalt/amerikansk-politi-omkring-20-draebt-efter-muligt-terrorangreb-paa-natklub ) at en unævnelig er den skyldige? Så har Donald Trump vist lige vundet valget.

    Kommentar by Lightmann — 12. juni 2016 @ 14:14

  32. Hvornår får vi en politiker til at tage diskussionen om hadvers?:

    https://www.thereligionofpeace.com/pages/quran/violence.aspx

    Det må vel være oplagt at spørge muslimer; “tror I på det?”

    Kommentar by Sigwar — 12. juni 2016 @ 14:56

  33. Jeg fik ikke svaret Bjarne Binee #18 fuld ud.

    Ja, jeg mener i ramme alvor at konvertitten Cecilie Enemark Andersen bør fratages statsborgerskab og udvises, hvorhen rager mig en papand. Det lort hun og hendes mand fumler med på nettet er en tikkende bombe under Danmark. Hun bekender sig nu til Islam og er allerede i gang med at indføre Sharia i Danmark, hun gør det måske ikke ved at rykke i snoren til en selvmordsbombe, men hun er lige så farlig som Mansour.

    Kommentar by k.m. — 12. juni 2016 @ 15:02

  34. “evolutions teorien er bare lort!! hahah det jo helt væk at sige at mennesker har været aber” (Mido El-Sayed, 27. januar 2012)”.

    Han har fuldstændig ret: Nogle såkaldte mennesker, herunder Mido El-Sayed, er ikke aber.
    Han er langt under primat-stadiet. Sådan omkring kakerlak-niveau.
    Same goes for danske konvertitter og resten af de ualmindeligt svagt begavede daesh-terrorister. Og Said Mansour ikke at forglemme.

    > k.m. 15:02

    Enig, men det vil aldrig komme til at ske, og det gætter jeg på, du véd. Så ingen grund til at håne bjarne Binee.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. juni 2016 @ 15:10

  35. > Bastardo 10:59

    Det er der næppe nogen, der kan svare på, da ham allan ikke eksisterer. Lige så virkelig som det store spaghettimonster.

    Sharia-koranen vil dog nok foreskrive – jeg gider ikke læse skidtet – at de blot skal hænges fra en byggekran eller smides ned fra et højhus. Kommer vist lidt an på sunni- og shiafortolkningen.

    Og da arabere nu engang notorisk er analfabeter, er der nok en imam, der skal sørge for dét.

    Dog er det ikke helt utænkeligt, at en imam i Iran vil give grønt lys for et en-times ægteskab mellem to bøsser. Det er faktisk således, de gør med prostituerede i Iran, så er det nemlig i orden.
    DR2 havde for nogle år siden en glimrende dokumentar om dette besynderlige faktum.
    Kan ses på Filmstriben:
    http://www.filmstriben.dk/fjernleje/film/details.aspx?filmid=2570168200
    Fungerer primært i Firefox, ikke med Chrome.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. juni 2016 @ 15:34

  36. Her er en historie i forlængelse af den ovenfor.

    D. 2. juni 2016, Nigeria: at forhindre en muslim i et Allahritual… ja bare at bede muslimen om at flytte sit ritual nogle meter til den ene side… er BLASFEMI og medfører DØDSSTRAF:

    http://morningstarnews.org/2016/06/muslim-mob-in-northern-nigeria-kills-pastors-wife-on-blasphemy-accusation/

    Jeg bider mærke i at den kristne kvinde vælger at bede en bøn som sin sidste handling før de tæver hende ihjel. Hun dør som et frit menneske, i trods mod Allahs vold.

    I islam bliver selv den muslimske bøn til et redskab for jihadistisk vold. I alle andre religioner er bøn menneskets inderlige henvendelse til det guddommelige.

    Men i islam er bønnen blot en anledning til at skabe splid mellem mennesker.

    Kommentar by M — 12. juni 2016 @ 16:51

  37. Hva så
    Hahahahah jeg kan kun grine af så misinformeret og forskruet i er.
    HAHAHA

    Kommentar by Mido — 12. juni 2016 @ 16:54

  38. Manglen på døde nyhipoer bliver mere og mere ekstrem.– Niels Ebbesen.- ÆRE VÆRE HANS MINDE.-

    Kommentar by dansker — 12. juni 2016 @ 17:04

  39. Mon ikke man, om nogle år, kan møde Cecillie og to små børn på et krisecenter for voldsramte kvinder? Hvilken stakkel,

    Kommentar by Nothingman — 12. juni 2016 @ 18:15

  40. Det vi ser her, er den sædvanlige form for narsisisstiske masochisme.

    Men hvad der er endnu mere gak, er at hun helt uproblematisk kan pådutte omgivelserne de her tåbelige krav. For det kan godt være, at rektor i første omgang siger nej, osv., men på sigt kommer der ikke andet ud af det end et “pyt”.

    Dette her handler om islamistisk dominans pr salamimetode – og det virker.

    Kommentar by Bror Lerbror — 12. juni 2016 @ 18:53

  41. Super research af Kim Møller – jeg synes umiddelbart heller ikke at hun så særlig mellemøstlig ud, men tænkte ikke nærmere over det.

    Måske fordi tanken om at en pæredansk pige skulle fornedre sig selv på den måde ligger mig meget fjernt.

    Kommentar by For Mangfoldighed — 12. juni 2016 @ 19:13

  42. Mia Victoria Lunderød Hansen må være stolt i dag. Den sande lære har slået til igen.

    Mon hun nu tør rulle sit bedetæppe ud?

    Kommentar by tavsen — 12. juni 2016 @ 20:30

  43. Hvis man går ind for den islamiske ideologi har man svært ved at arbejde indenfor den servicesektor SOPU – SOSU, for man må ikke reklamere med en bestemt ideologi, man skal være neutral.

    Men hvis vi husker lidt tilbage og mindes hvad den
    Islamisk ideologi har givet os:

    Sikkerhedskontrol i lufthavne.

    Voldtægter i massevis.

    D-vitamin mangel iblandt grupper grundet for lidt sol på kroppen.

    Angst for i områder at færdes alene.

    Terror der angriber vestlig kulturinstitutioner.

    Terror der angriber vestlig frihedsrettigheder.

    Terror der angriber natklubber og restauranter.

    Undertrykkelse af minoriteter

    Øgede sociale samfundsmæssige omkostninger.

    Kommentar by Niels — 13. juni 2016 @ 02:26

  44. Muhammedanske konvertitter skulle skydes med lunken lort.

    Kommentar by Nielsen — 13. juni 2016 @ 04:32

  45. Kim, det er ikke Cecilie der udtaler sig til BT, men en anden konvertit der hedder Maria Fischer Walldorf og er svigerinde til Cecilie. Det er i hvertfald som jeg læser BT artiklen.

    Kommentar by moo — 13. juni 2016 @ 10:28

  46. Jeg har kendt denne dreng i halvdelen af mit liv og jeg har kun en ting at sige: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

    Han er så langt fra islamisk stat som noget kan være, personen der har skrevet denne artikel prøver kun på at skabe had og har ingen idé om hvem nogen af de to er. Det er respektløst at udstille folk på den måde som han gør, uden at have noget viden bag sin artikel.

    Der er selvfølgelig en grund til at det her “nyhedsoutlet” er så småt, meningsløst og ingen kender det (440 medlemmer på facebook, wow) ud over 440 naive mennesker.

    Åben jeres øjne og lad være med at tro på alt hvad i læser. Fjolser.

    Kommentar by Idioter — 13. juni 2016 @ 12:22

  47. En ung dansk pige, der går op i om man må bede…

    Det er bare tragisk. Hun er godt nok kommet i dårligt selskab.

    Kommentar by Martin — 13. juni 2016 @ 14:05

  48. – moo

    Tak for rettelsen. Dum fejl – er lidt i feriemode.

    Kommentar by Kim Møller — 13. juni 2016 @ 18:13

RSS feed for comments on this post.