23. juni 2016

Mary Consolata Namagambe: “Så kære du racist på Allinge, nu ved alle, at du er en racist…”

Det er ikke helt unormalt, at høre almindelige danskere omtaler sig selv som racist. Ikke fordi de inderst inde betragter sig selv som en sådan, men fordi de definitivt har undsagt 90’ernes hysteriske anti-racisme. Når en krænkelsesaktivistisk neger støder ind i en sådan, kan der reageres på to måder. Ubekvem dialog eller en mur af uforsonlighed. Mary Consolata Namagambe var aldrig i tvivl, da hun under Folkemødet havde denne oplevelse.

“Efter en lang tur igår ankom vi til Bornholm til Folkemødet, trætte og sultne, men begejstrede.

Vi ledte hurtigt efter hvor vi kunne finde mad, og endte med en salat fra Netto, og næste mission var, at finde et sted hvor vi kunne sidde. Med få siddepladser og mange mennesker, satte min ven og jeg os ned ved nogle trapper til en dør indgang. Imens vi spiser, åbner døren og vi står op med et sæt og undskylder for at have siddet ved deres trapper og fortæller, at vi selvfølgelig rydder op efter os. Manden svarer ved at sige, ‘Af alle trapper du kunne have valgt var denne den forkerte trappe, jeg er racist!’ Jeg tror ikke mine egne ører. Jeg går i en chok tilstand og ved ikke hvad jeg skal svare. Jeg står blot der med min mund åben og mit hjerte hamrer løs. Manden bevæger sig væk fra mig og hans kone kigger på mig, og siger at han laver sjov. Som om det på nogen måde er sjovt! Manden er nu ca. 100 meter fra mig, og han vender sig om og råber, at det bare var for sjov og velbekommen.

Jeg stod tilbage såret, forvirret og magtesløs! … Jeg valgte derfor at handle! Han skulle ikke slippe afsted med det og jeg ville hellere ikke føle mig magtesløs! Så om morgenen skrev jeg denne seddel og hang den på hans dør.

    Så kære du racist på Allinge, nu ved alle, at du er en racist, og det er ikke for sjov!”

(Mary Consolata Namagambe på Facebook, 18. juni 2016)

Oploadet Kl. 19:48 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/74319/trackback

25 Comments »

  1. Hvis det sagte ikke var sjov, så er det skrevne da virkelig sjovt.
    krænkelses-humor når den er bedst.

    Kommentar by Menig 442 — 23. juni 2016 @ 20:18

  2. Ufrivillig satire, hold op hvor er det morsomt:

    Birgitte Gøtzsche Mary, han kom med en dum – og for dig sårende – vittighed. Bedre at fortælle ham det, så han blev klogere. Dialog!

    Paola Roa Espinoza Hvordan kan du som hvid kvinder tillade dig at fortælle Mary hvordan hun skal opleve den situation?

    Sarah B. Lyngshøj Paola Roa Espinoza jeg vil tillade mig at citere dig i noget du skrev til mig for lidt siden: “du burde være forarget over at en hvid dansker ser farve før mennesker..” Jeg syntes du har usædvanlig meget fokus på hvem der må sige hvad, baseret på hvilken hudfarve de har.

    Paola Roa Espinoza Ja, men sådan er det altså bare. Var det dit bidrag?

    Kommentar by Geert — 23. juni 2016 @ 20:48

  3. Hold da op!

    Kommentar by Bastardo — 23. juni 2016 @ 20:52

  4. Hvis en neger plantede sin bagdel på min trappesten ville jeg også bede vedkomne om at fjerne sig, i dag tror alle udefra komne at de kan invadere private områder som det passer dem samt pisse og skide samme sted, det er dybt uterligt og burde straffes med et los i popoen, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 23. juni 2016 @ 20:56

  5. Hun er kronisk butthurt.

    Kommentar by Johnson — 23. juni 2016 @ 21:00

  6. Hvor sindsyg kan man blive. Han laver en joke og hun vandaliserer hans dør. Åbner da hun bliver anholdt for hærværket.

    Kommentar by Phil — 23. juni 2016 @ 21:06

  7. Hun virker ærligtalt lidt teatralsk, men det lader til at virke for hende i hendes virke: https://www.youtube.com/watch?v=RldlOuacb7k

    “jeg studerer jura på Syddansk Universitetet, vejen hertil har ikke været nem i det jeg ikke havde snittet til at komme ind på jura..”
    https://www.youtube.com/watch?v=hDmSSV86Iyc

    Kommentar by Geert — 23. juni 2016 @ 21:21

  8. Afrikanere er rigtigt gode til, at skelne mellem hvem de er i stamme med og ikke. Dette er åbentbart ikke xenofobi eller racisme. At mennesker har en medfødt bias mod familiaritet og skaber samfund på det er åbentbart racistisk når det kommer til hvide. Resten af verden må godt,-så multikulturen bliver en form for racisme, der kun gælder for hvide samfund.

    Kommentar by Thorsted — 23. juni 2016 @ 21:49

  9. Såååå synd for lille sorte Mary at hun ikke fatter dansk humor.
    Anmeldelse for hærværk ville være på sin plads.
    P.

    Kommentar by Piotr — 23. juni 2016 @ 21:53

  10. Bør politianmeldes. Klar overtrædelse af politivedtægtens forbud mod ophængning på stedet, man ikke har fået lov til. Står til bødestraf.

    Kommentar by Martin Kasler — 23. juni 2016 @ 21:55

  11. Hvis der kun var få og assimilerede negre i Danmark, ville jeg generelt behandle dem, som jeg behandler mine meddanskere. Men med den invasion af negre og andre overvejende kulturelt og genetisk primitive fremmede vi er blevet udsat for de seneste 50 år, ser jeg negere, perkere og andre ikke-vesteuropæiske fremmede som kolonisatorer sanktionerede af den herskende klase, og jeg behandler dem derefter: “Ud af min have”, “Rejs hjem, du er ikke velkommen her”, …

    Danmark er allererde overbefolket. Vi har brug for den befolkningsreduktion, der helt naturligt finder sted

    Kommentar by LysetsVej — 23. juni 2016 @ 22:20

  12. Det er sgu ikke studenterhuen der trykker dér.

    Da jeg gik i gymnasiet var jurastudiet forresten et af de letteste at komme ind på.

    Kommentar by mb — 23. juni 2016 @ 23:21

  13. Som altid ender de bare med at bekræfte folks fordomme. En god kur imod den type er at søge på “social justice warriors” på youtube, der er altid et godt grin. “feminist cringe” er også god, ligesom milo yiannopoulos også altid er knivskarp. “louder with crowder” er også underholdende. Endelig kan man jo også bare slukke computeren, så forsvinder de helt af sig selv.

    Kommentar by per — 24. juni 2016 @ 00:50

  14. Typisk offermentalitet. Hende Mary lyder ikke som hun er helt rask på “den øverste etage”.

    Og hold kæft hvor klam hende Paola Roa Espinoza er! Hun taler så grimt til alle dem hun ikke er enig med, og hun bliver ved med at tale om “hvide racister”. Men i virkeligheden hun er den sande racist. Det samme gælder en Jacob Olesen, som skriver b.la. om “grisefarvede danskere”. Og eg er ret sikker på at han bliver den første til at få “butthurt” hvis noget vil skrive om f.eks. “lortefarvede sorte/arabere/tyrkere” ;-)

    Kommentar by Never_A_Dhimmi (ikke muslimsk indvandrer) — 24. juni 2016 @ 01:02

  15. @13 per — 24. juni 2016 @ 00:50:
    “Endelig kan man jo også bare slukke computeren, så forsvinder de helt af sig selv.”

    Desværre ikke; Der bliver flere af dem her i byen, nytilkomne og den alt for talrige yngel af de, der har været her længe.
    Herskernes 50 år lange invasionspolitik bærer nu sin giftige frugt.

    Brexit, Brexit, Brexit!
    Dexit, Dexit, Dexit!

    Kommentar by LysetsVej — 24. juni 2016 @ 01:40

  16. Islam are based on hijra (migration) og jihad. Wahhabi and ISIS are orthodox Islam

    Dr. Bill Warner Exposes Islamic master Plan

    https://youtu.be/3d-oi-9pKwY

    Kommentar by Winston Churchill — 24. juni 2016 @ 03:01

  17. Negere vil ikke være negre. Jeg påtager mig byrden som hvid neger.

    Kommentar by River — 24. juni 2016 @ 03:47

  18. Han skulle ha hatt en inskripsjon i betongen: “Slegs blankes” , så slipper man den slags ubehageligheter.

    Kommentar by Erik — 24. juni 2016 @ 05:29

  19. Gør døren høj, gør porten vid!

    Kommentar by wilty — 24. juni 2016 @ 08:37

  20. Først sætter hun sig på mandens trappe og spiser og derefter skriver hun på hans dør. Kender den jurastuderende ikke til ejendomsretten?

    Kommentar by Liva — 24. juni 2016 @ 08:50

  21. @15: Flyt. Det vil være den mere konsekvente version af “sluk computeren”. Jeg har forlængst forladt københavn og jeg savner intet. Tværtimod er mine daglige frustrationer i hverdagen faldet betydeligt. Prøv det og du vil takke dig selv for det meget kort tid efter.

    Kommentar by Per — 24. juni 2016 @ 12:10

  22. Det er trist når folk kun kan leve gennem andre; være noget gennem andre. Hendes identitet er at være neger og fremmed, hun er helt opslugt af denne selvpåtagede rolle, at blive “såret, forvirret og magtesløs” er det hun lever af, det er hendes fortælling – hendes brændstof. Det ville næsten være trist hvis ikke der var nogen hun kunne kalde racist, for så ville hun intet være selv – og der ville ikke være meget at skrive hjem om.

    Kommentar by davidk — 24. juni 2016 @ 14:52

  23. @21 Per — 24. juni 2016 @ 12:10:
    Jeg bor i en provinsby og finder det slående, hvorledes i de seneste 7-8 år fremmedproblemet er blevet spredt til det meste af det urbane Danmark – Det plejede at være et “storby”-problem; København, Århus, Ålborg, Odense & …, men i dag er det et landsdækkende, urbant problem.
    Min intuition er, at det er bevidst fra magthavernes side – Endnu et forsøg på at nedbryde vor nationale identifikation.
    Jeg er siden nogle måneder i gang med at flytte på landet. Ikke som flugt fra fremmedproblemet, men fordi jeg er blevet tilbudt en position, der kommer at gøre mig selvberoende.

    Din kommentar inspirerede mig til følgende tankespor; De fleste danske forrædere; RUCere, pseudohumanister, kulturradigale, kulturmarxister m.m. er inkarnerede bymennesker. Det er de nødt til at være, da de generelt er hjernevaskede stakler uden overlevelsesfærdigheder.
    Vi, selvstændigt tænkende og levende danskere skal derfor etablere os som selvforsynende i det danske land. Når det højteknologiske samfund, som forræderne og de fleste fremmede er afhængige af, bryder sammen, skylder vi dem ingen forsørgelse; De har selv valgt at bosætte sig i byerne, der af natur er ubæredygtige. På den måde slipper vi af med de to største problembefolkninger, der pt. er tilstede i vort land.

    Leve Danmark
    Leve Dexit
    Leve det selvberoende Danmark

    Kommentar by LysetsVej — 24. juni 2016 @ 22:06

  24. Tag dig sammen dit lille menneske. Vær stolt af din hudfarve. Det er jo ynkeligt med din politiske korrekthed. Du burde tage et kig i dine fingre, folde dem op mod solen og være glad.

    Skam dig for at fylde os med had!

    Skam dig!

    Kommentar by Christian — 20. oktober 2018 @ 16:55

  25. Du fatter intet: ordet neger stammer fra spansk: NEGRO som betyder SORT. Hvad er dit problem? at man er ærlig omkring tingene?

    Igen – skam dig, din dybest set uvidende kvinde, som bringer skam over Afrika.

    Fy for satan….

    Kommentar by Christian — 20. oktober 2018 @ 17:00

RSS feed for comments on this post.