1. juli 2016

Se talerne fra Folkefesten

Se talerne fra “Folkefesten for Frihed” her:

Tania Groth, leder af “For Frihed” i Danmark.

Lars Hedegaard.

Hege Storhaug, norsk forfatter til bogen “Islam, den 11. landeplage”.

Tatjana Festerling, leder af “Pegida” i Tyskland.

Mogens Camre.

Edwin Wagensveld, leder af “Pegida” i Holland.

Jeppe Juhl, journalist og ejer af “Newspeek Networks”.

Oploadet Kl. 22:02 af ogiers — Direkte link10 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/74422/trackback

10 Comments »

  1. Igen: Det relevante tal for andelen af muslimer er ikke “andel af befolkningen”, men af “de fertile årgange”.

    Så der går ikke ret lang tid, før der er et flertal af unge i de fertile årgange. Og unge mænd i den handlekraftige alder interesserer sig ikke for, hvad oldinge stemmer om bag deres små forhæng.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 1. juli 2016 @ 22:54

  2. Og intet hegn hegner bedre end hegnet Asylstop.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 1. juli 2016 @ 22:59

  3. Hvorfor er det Dannebrog, og ikke zionist flaget der blafrer i baggrunden? Der er alligevel ikke det der ligner dansk nationale interesser bag foretagenet!

    Man kan kun håbe på det helt usandsynlige, at en del af de få deltagende omvender sig til det nationale såvel i bevarelse som styrkelse, samt ikke mindst forkaster det forlorne og nederdrægtigt forløjede!

    Som efterkommer af slægten til faderen for de danske folkemøder, kan man kun håbe på samme omvendelse og opvågning der vakte Blicher til dåd!

    ‘Reelt set er Blichers jødekritiske tekster langt fra fremmedelementer, der ikke kan passes ind i resten af forfatterskabet. At han i løbet af sin levetid talte både for og imod jøderne, er ikke ensbetydende med, at der skete en egentlig ændring i hans ideologiske ståsted eller kulturopfattelse. I begge tilfælde vendte Blicher sig kritisk mod det, han opfattede som en tilnærmelsesvist imperialistisk universalisme, hvor én befolkningsgruppe stræber efter ideologisk hegemoni ved at fremstille sine værdier som evigtgyldige. I 1813 kritiserede han kristne anti-jødiske skribenter for ikke at respektere den jødiske nationalkarakter og de positive værdier, der knyttede an hertil. 25 år senere var han bange for, at jøderne ville gentage den samme krænkelse over for danskerne, idet de ønskede repræsentationsret i stænderforsamlingerne.’

    Jeg ved Kim Møller bliver så træt, og Uhrskov bliver så træt, og Camre ser umådelig træt ud, men det kan kun være et godt tegn, for er der noget man bliver træt af, så er det, at omgås zionistiske hegemoniske
    slet skjulte megalomaner.

    Kommentar by Pedersen — 2. juli 2016 @ 04:27

  4. Gode videoer, MEN hvor er jeg ked af Hege Storhaug tale engelsk, hun er fra vores naboland og var der 25.000 tilrejsende fra mellemøsten kommet fra Norge, ville Danmark ikke have nogen problemer overhovedet. Jeg ville med let hed kunne finde bolig til nordmænd og de ville med sikkerhed ikke ændre vores samfund.
    Jeg er eksportchauffør og køre Nordnorge, hvis jeg kommer ind på en eks. McDonald i Sverige og de taler engelsk til mig, så vender jeg om og går. I Norge har jeg endnu ikke været ude for at blive tiltalt på engelsk. Og Hege Storhaug taler et meget let forståligt og tydeligt norsk, så lidt trist.

    Kommentar by Anders Nielsen — 2. juli 2016 @ 07:56

  5. […] herfra, hvor du kan se 6 andre gode videoer fra Folkefest for […]

    Pingback by <h2Hør Jeppe Juhl på "Folkefest for frihed" | Hodjanernes Blog — 2. juli 2016 @ 09:13

  6. Måske en smule off-topic, men jeg bliver bare lidt indebrændt.

    http://ekstrabladet.dk/112/fortvivlet-fars-frygtelige-mistanke-om-forsvundne-doetre/6167131

    “Forsvundet i en måned: Familie frygter, at to danske søstre er blevet lokket til Syrien af Islamisk Stat”

    Øhhhh, nej ! De er overhovedet ikke danske !!!

    “De er del af en velintegreret dansk-kurdisk familie. ”

    “De to døtre beskrives af faderen som kvinder, der går op i og følger deres religion, altid går med hijab (muslimsk klædedragt, red.), beder fem gange om dagen og holder ramadan. Men ifølge familien har de aldrig vist tegn på radikalisering eller fanatisme.”

    Ja, de er så sandelig velintegreede og har ingen tegn på fanatisme.

    hvordan kan nogen få sig selv til at trykke sådan noget bavl ??? Det er jo helt absurd og nærmest komisk, hvis det ikke var så alvorligt.

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 2. juli 2016 @ 15:06

  7. Det var en god tale Mogens Camre. En stemme på Camre, og han perken vil hamre. En stemme på Messersmidt, og slip af med en masse skidt.

    Kommentar by Ole Larsen — 3. juli 2016 @ 14:38

  8. Tak, Kim, for at have været med til at skabe en særdeles vigtig frihedsbevægelse for Danmark og Europa.

    Kommentar by Liva — 3. juli 2016 @ 19:01

  9. Enig i @Pedersen

    Kommentar by Nik — 3. juli 2016 @ 23:00

  10. @ Petersen 3, historisk intersssant kommentar,men personligt lidt mere interesseret i nu og her og fremtiden,det ville vaere rart atter at kunne rejse uden at skulle klaede sig halvt af i lufthavnene,blive fri for konstatnt at laese om voldtaegter/forsoeg derpaa ,flok overfald af landets borgere,bombninger og nedskydninger,af uskyldige sidst i Bangladesh ,og islamohpobia for nu ved vi alle, det ikke har et dyk med islam a goere,og det er jo godt det.

    Kommentar by Dunk — 4. juli 2016 @ 01:48

RSS feed for comments on this post.