27. august 2009

Mere om Helsingør-sagen: “Alle danskere skal dø”

Helsingør-historien er grel, men sagen er ikke unik, og at detaljerne kommer frem i den udstrækning de gjorde igår, skyldes alene det, at naboerne valgte at stå frem i samlet flok. Herunder delvis transkription af et indslag på Aftenshowet (DR1). Jeg har udeladt sekvensen hvor repræsentanten for Lejerbo forklarer, at sagen er dobbeltslem fordi den risikerer at give danskere fordomme, samt beboerformandens bekymringer for den libanesiske families børn.

Det 8-9 minutter lange indslag kan ses på dr.dk/aftenshowet eller på Youtube.

Mads Steffensen, DR-vært:: De må lægge ører til ord og vendinger, som racist, luder, lede kælling, alle danskere skal dø, alle danskere og jøder skal dø. Beboerne på Belvederevej i Helsingør føler at de bor i en krigszone, det er en hverdag med vold, trusler og hærværk… Der er to blokke, 23 familier, og i en lejlighederne bor der en libanesisk familie…

Anne Engmann, beboer: … når vi skal ud med skraldespanden, så ringer vi til naboen, og siger jeg går lige ud, vil du holde øje med mig. Når vores børn er ude, så sidder vi ude med dem. Når børnene er over og lege hos legekammeraterne i den anden blok, så ringer vi til hinanden, når de går hjem, og går ud og venter på dem. Når vi går ud med vores vasketøj, bliver der råbt grimme ord efter os. Ofte skal vi sidde der ude og holde øje med vores vasketøj.

Mads Steffensen: Det er så denne her ene familie, det handler om. Der er seks børn, 3 til 14 år, de ville som sagt ikke medvirke her hos os. Cristian, I har jo alle sammen prøvet at blive overfaldet, enten fysisk, verbalt eller begge dele – det kulminerer i mandags, du ender på skadestuen. Hvad var det der skete?

Christian Engmann, beboer: Jeg hører min kone kalder efter mig, og idet jeg kommer ud af døren, der når jeg først bare lige at sige stop, og så blev jeg simpelthen overfaldet.

Mads Steffensen: – Af hvem?

Christian Engmann: Af den her libanesiske familie her. Og får taget kvælertag, og bliver slået. Jeg prøver at komme hen og få fjernet dem fra min kone af, og hjælpe min overbo, det når jeg ikke. På ingen måder. Jeg bliver holdt op i opgangen, hvor min nabo, så kommer og får befriet mig, hvis man kan sige det på den måde.

Mads Steffensen: Du ender på skadestuen.

Christian Engmann: Ja, det gør jeg.

Mads Steffensen: Hvad skete der?

Christian Engmann: Det går meget hurtigt må jeg sige. Jeg har både (fået) nogle slag i hovedet, og render rundt med hovedpine.

Mads Steffensen: Hvordan oplever du denne her situation Anne?

Anne Engmann: Det virker meget voldsomt. Det er noget uvirkeligt for os. Vi har det sådan, at nok er nok.

Mads Steffensen: – men du står og kigger på, at han bliver overfaldet.

Anne Engmann: Ja, og samtidig, så står jeg og kigger på, at min datter på 6 år, der er blevet lagt i seng, som står og kigger ud af vinduet – jeg hører bare hun skriger, og så kigger jeg, hvor hun kigger hen, og så kommer der en pige på 13 år farende imod mig med en kagerulle, og råber ‘du skal dø, du skal dø’. Det er meget voldsomt. Det er det.

Mads Steffensen: Dagen efter at familien får en opsigelse, i en sag, som overhovedet ikke er afsluttet endnu, der får du en hilsen, der hvor du bor.

Elisabeth Dreijer Sørensen, beboerformand: Ja, jeg fik et rødt kryds på min dør. Og det har vi så senere fået at vide, hvad det betyder – det er at man er vantro, og man er på en dødsliste. Ja, hærværken stopper ikke der, fordi der er også tre biler der bliver ridset, og bliver punkteret på alle fire dæk, efter de har modtaget deres opsigelse. Men selvom de har modtaget deres opsigelse, har de jo stadigvæk tre måneder…

(fra legepladsen: “Vi har dræbt en mand…. Pas på”

Mads Steffensen: Du har også et eksempel Isabelle, for tre uger siden, hvad skete der.

Isabella Engmann, beboer: Mig og min veninde, vi sidder ude på legepladsen, vi sidder bare og snakker, og så kommer der nogle små børn hen og generer os, kaster sten på os, fra den der familie. Så går vi hen til min mor og siger, at de kaster sten på os, og sådan noget, og så går min mor over og tager fat i hans arm, og siger ‘du skal lade være med at kaste sten på børnene’, og han slår så efter hende. Så tager min mor ham så ind i opgangen, og siger ‘nu snakker vi med din mor om det her’. Og så imens min mor er inde i opgangen for at snakke med moderen, så er hende pigen på 14, hun overfalder så mig, med at slå sparke, og river i hår. Sådan at min ørering ryger ud, og sådan noget. Og det, er bare voldsomt.

Mads Steffensen: Vi har et videoklip fra en anden episode. Anne Engmann, kan du ikke sige hvad det er vi ser her.

Anne Engmann: Det er mandag aften. Lige der har de spyttet en nabo i hovedet, og så tænkte jeg, skal jeg ringe til politiet, eller skal jeg filme det her, og jeg er virkelig i vildrede. Skal jeg ringe eller skal jeg, hun truer mig til at slukke telefonen, og Vivi går foran mig, og prøver at skærme mig, de andre børn ildner en fuldstændig urimelig situation op, hvor John min nabo der, går ind for at hjælpe mig, og så trækker de ligesom ind til deres lejlighed. Og vi står der og tænker, hvad skete der for os tre naboer, hvad skete der der. Og John tager sin datter op, og lige pludselig bagfra kommer der en mand, som er hoppet ud over altanen. De kommer simpelthen fra alle sider, tolv mennesker – ender de med at overfalde os, tre mennesker.

Mads Steffensen: Hvad er det der foregår her. De flyttede ind i oktober sidste år, midten af oktober, er de ikke blevet taget godt imod. Hvad er det der har startet det her, har I nogle teorier, ideer om det.

Anne Engmann: Vi har taget godt imod, vi har sagt velkommen. Christian hjalp med at bære flytteting.

Christian Engmann: Jeg hjalp med at bære en ny sofa ind, ikke en sofa, men en seng, da de var ved at flyttet ind. Det må da i hvert fald være at være venlig.

Isabella Engmann: Man præsenterede sig også venligt for dem i starten, men det blev bare værre og værre.

Mads Steffensen: Hvad tror du der er, der har gjort det her. Det er en familie, der chikanerer 23 andre.

Elisabeth Dreijer Sørensen: Det er meget meget svært, at overskue, hvad det her drejer sig om, for det er så ekstremt, at der ikke er nogen af os, der har fantasi til at forestille os, hvad det er der foregår, og vi synes vi er meget rummelige ude ved os. Der bor tre andre familier med anden etnisk baggrund end dansk, og der er ikke de problemer, og vi synes vi har været meget imødekommende og prøvet meget at møde dem og hjælpe dem til at forstå husordenen, og vi alle sammen skal overholde det, fordi det er demokratisk vedtaget, husordensreglerne. Det gælder for os alle sammen, så jeg ved ikke hvad det er, der har gået galt.

TVavisen bragte ligeledes et længe indslag om sagen igår (også på Youtube), her blev det fortalt, at det er tredie gang familien smides ud.

Udsmidningen fandt sted tidligere idag, og det ser ud til den konservative borgmester Per Tærsbøl var sin opgave voksen. Det er dog svært at se det rimelige i, at familien bare får en hus på landet.

“… det bedste ville være bare at sende dem ud på et sted, hvor der ikke er andre mennesker. Eller hjem til Libanon.” (Per Tærsbøl; Ekstra Bladet, 26/8-09)

“Hvis det stod til mig, skulle den familie sendes ud på en øde ø.” (Per Tærsbøl; Politiken, 27/8-09)

Oploadet Kl. 14:49 af Kim Møller — Direkte link73 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/7443/trackback

73 Comments »

  1. Berlingske Tidende har en leder om sagen fra Helsingør, og Tanten går virkelig som katten om den varme grød. At denne syge familie er Libanesisk nævnes overhovedet ikke i lederen, og denne ‘psykopat-familie fra helvede’ bliver omtalt som værende bare ‘aggressiv’. Berlingeren har svært ved at finde ud af hvad i alverden man stiller op med den slags, for “hvordan og hvorhen” skal man flytte denne “aggresive” familie, men tilsidst finder man dog en konklusion der går ud på, at “hele affæren skriger på en social og psykiatrisk indsats”. Fint, så skal vi Danske skatteydere altså igen til lommerne for at finansiere sådanne (nyttesløse) programmer for de uintegrarbare muslimer, da det jo iikke kun er i Belvedere kvarteret den her slags uhyrligheder finder sted. Det er dagligdag i alle almen nyttige bebyggelser hvor der bor muslismer. Læs den totalt holdningsløse leder her:

    http://www.berlingske.dk/article/20090826/ledere/708260076/

    Kommentar by JensH — 27. august 2009 @ 15:04

  2. @1.

    Ja tanten er en gammel tandløs luder, der har specialiseret sig i blowjobs til berigerne.

    Gid hun må kvæles i det.

    Mvh. Børge.

    Kommentar by Børge — 27. august 2009 @ 15:31

  3. @1 Berlingeren har da virkelig vist sit “Dagens Nyheter” ansigt i denne sag; så de har vel taget stilling. Etnicitet er fra dags dato ikke længere relevant i deres verden.

    Salgstallene vil efterhånden tale deres klare sprog.
    Hvor dyb er Berlingerens kassekredit? Hvem skal nu betale?

    Chefredaktricen er vel ikke uden indflydelse på dækningen.

    Kommentar by Bjarke L. — 27. august 2009 @ 15:35

  4. Tja nu bliver familien Mustafa og Fatima Ali jo så belønnet med et hus på landet for deres opførsel.
    Men hvad skulle det hjælpe at man flytter problemet?
    De er jo tidligere blevet smidt ud fra Espergærde, det har ikke hjulpet.
    Det mindste man kunne gøre var at tvangsfjerne deres afskum af børn, splitte familen totalt ad, så de aldrig ser hinanden igen.
    Og forældrene kunne tvangsforflyttes til Nørrebro, evt. Mjølnerparken eller Blågårdsplads, hvor deres naboer jo alle er af samme slags og bevæbnede, lad os se hvordan det går. Og så giv dem præsten ved Brorsonskirken som kontaktperson.

    Kommentar by Michael Nielsen — 27. august 2009 @ 15:41

  5. Og hvorfor er forældrene ikke spærret inde, med de dødstrusler, de har leveret, og hvorfor er afkommet ikke tvangsfjernet?

    Kommentar by morlille — 27. august 2009 @ 16:09

  6. Det er fint at beboerne stiller op på TV sammen, men de burde nu have stået sammen mod de helt ufattelige overgreb som de blev udsat for. De kunne have smidt familien ud fysisk og dermed vist dem, hvem der bestemte. Det ville have været rent selvforsvar.

    Kudos til Tærsbøl for at gøre noget ved sagen. Jeg er ikke stor fan af hans parti, men han har flere gange vist vilje til at gøre noget ved problemerne. Det er ikke underligt at helsingoranerne gang på gang stemmer ham ind som borgmester.

    Kommentar by Holme — 27. august 2009 @ 16:21

  7. Det her har nu stået på i over 25 år, og jeg er bange for at slaget er tabt.
    Der er for mange imod os.Islam,Danmarks Radio, Pressen og de politiske partier.Og alle de rigtige….
    Kan ikke se hvordan der her kan vindes.
    En ældre dame, hvis søn jeg voksede op med, sagde til mig :”Godt jeg ikke er her om 10-15 år.”
    “Det er dine børnebørn,” svarede jeg .Hun blev ret chokeret.
    Samtalen fandt sted en lille km. fra den seneste berigelse.

    Kommentar by pk — 27. august 2009 @ 16:23

  8. Faderen i terror-familien er faldet om med hjerteproblemer

    http://ekstrabladet.dk/112/article1212596.ece

    Så er det kun et spørgsmål om tid før der begynder at lyde kritik og hulken over hvor forfærdeligt voldsomt og hårdt det er at tvangsflytte familien…

    Kommentar by Michael Jensen — 27. august 2009 @ 16:48

  9. Det ældste barn er 14 og en tøs….og så er der virkelig ikke en voksen eller 2 der kan klappe den familie en på skrinet??
    Jeg er faktisk mest målløs over, at ingen har turdet taget sagen i egen hånd, men har lade sig tryne af de primitive narrøve..

    Kommentar by Mike — 27. august 2009 @ 17:24

  10. 8 M. Jensen…

    Fint! – Jeg giver sgu en kasse øl til flyttefolkene og kommunens folk, hvis det lykkedes at få idioten til at dø af en prop..

    Kommentar by Mike — 27. august 2009 @ 17:25

  11. Er det ikke urimeligt at fjerne den berigende famillie uden videre?

    Tænk blot på hvor langt de nu risikerer at få, når de skal på arbejde
    osv:

    Kommentar by Henrik -patriot — 27. august 2009 @ 17:41

  12. Det er helt fantastiske forhold der hersker i Danmark.

    Hvor er Statsanklageren for Helsingoer og omegn? Han har vel pligter?

    Hvis en dreng paa 15 kan faa dagboeder for “racisme”, saa kan der vel ogsaa uddeles faengselsstraf for doedstrusler og sammensvaergelse for overlagt vold, ikke mindst varetaegtsfaengsling og afhoering.

    Ifoelge eb.dk saa har den libanesike patriark faaet hjerteproblemer.
    Danskerne er blevet saa umyndiggjorte i eget land at de maa haabe at naturen ordner hvad vi ikke selv kan.

    Kommentar by Dansker i TN — 27. august 2009 @ 17:45

  13. “De må lægge ører til ord og vendinger, som racist, luder, lede kælling, alle danskere skal dø, alle danskere og jøder skal dø.”

    Nu får familien så et hus på landet efter at have behandlet andre på den væmmelige måde og sige som de gør. Men der bor altså også danskere og jøder på landet i Danmark. Jeg synes ikke at det er nogen god idé bare at flytte familien og dens inhumane og uhyggelige holdning til danskere og jøder ud på landet.

    Hvorfor bliver familien ikke anholdt for at sige som de gør om danskere og jøder?

    Kommentar by Janne — 27. august 2009 @ 17:49

  14. Hjerteproblemer!! Ha! Det er da bare spil for galleriet.
    De er blevet smidt ud tre gange. De skal IKKE belønnes med landidyl. Forældrene skal smides på gaden eller hjemsendes. Helst det sidste. Børnene skal også enten hjemsendes eller tvangsfjernes.

    Kommentar by Mia — 27. august 2009 @ 17:50

  15. 14. Hjerteproblemer!! Ha!

    Det er indavl! Ligesom Abu Laban.

    Kommentar by Dansker i TN — 27. august 2009 @ 17:55

  16. @ Janne

    Helt enig!

    Hvor er for øvrigt retfærdigheden i, at en femtenårig dansk dreng får en 2000 kr. i bøde for at fornærme Islam, når denne udenlandske familie ganske gratis kan få lov til at komme med dødstrusler?

    Spontan muslimsk voldsforbrydelse = mild dom (faktisk slet ingen dom!)
    Planlagt dansk tankeforbrydelse = hård straf

    Kommentar by Mia — 27. august 2009 @ 17:57

  17. Nogen der kan forklare mig hvor ordet “udvisning” ikke passer ind i denne historie ?

    Skal vi bare bøje nakken imens de racistiske overgrab finder sted ?

    Ikke her i mose da !

    Kommentar by Mosemanden — 27. august 2009 @ 17:57

  18. Tja nu er der jo blevet bedre plads i Brorsons Kirke, så kunne man ikke genhuse en del af de utilfredse Helsingør-borgere her?

    Kommentar by Winston — 27. august 2009 @ 18:02

  19. -> #8 Michael Jensen

    “Så er det kun et spørgsmål om tid før der begynder at lyde kritik og hulken over hvor forfærdeligt voldsomt og hårdt det er at tvangsflytte familien…”

    Jeg tror faktisk du er ved at få ret. TV2 har også historien om denne fader i terror-familien er faldet om med hjerteproblemer. MEn de omtaler dog ikke denne psykopat-familie som “terror-familien” med derimod som “uro-familien”:

    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-24633501.html

    Så medierne er allerede begyndt at bagatalisere den terror som de udsatte resten af kvarteret for. Først nedgradrede Berlingske Tidende familien til “aggressiv” og nu har TV2 så yderligere nedgraderet det til “uro”. Skal vi vædde på, at vi om et par daage på både DR og TV2NEWS kan se et mikrofonholder-interview med denne Libanensiske familie, hvor de uimodsagt kan fortælle forfærdelige historier om hvor rascistiske de 23 Danske familier var. Jeg tror det.

    Kommentar by JensH — 27. august 2009 @ 18:21

  20. Det er netop den vestlige civilisations ugennemtænkte og grænseløse friheds- og lighedsbegreber, der er årsag til den blinde indvandrerpolitik, der er blevet ført siden 2. Verdenskrig.

    Typer med den afvigende adfærd, der er under behandling her på tråden, er lukket ind som direkte følge af vores opfattelse af lighed mellem alle racer og kulturer.

    Samme lighedsopfattelse gør sig gældende, hvis fx de stedlige familier selv begyndte, at lange flade ud, som nogen vist formulerede det et sted længere oppe. Et par flade, uanset hvor rimelige de kan synes, hører under paragraffen om selvtægt, her lig en voldsdom.

    Loven forbyder reelt, at forsvare sin naturgivne ret til at leve i fred og frihed, og at hævde ejendomsretten. Vi er aldrig blevet spurgt, om vi ville have vort fædreland forvandlet til dette multicirkus, vi har ikke afgivet vores ejendomsret over vores territorium.

    Vort land, dets kultur og dets retsgrundlag er bygget op omkring, at man nogenlunde delte vilkår og forestillinger med hinanden. Kontroverser klaredes med forsonlighed for øje, så eskalerende problemer kvaltes i sin vorden. Nu kvæles altså forsonligheden i sin vorden.

    Tilbage i 80erne brugte mange fremtrædende politikere og kunstnertyper ordet spændende om indvandringen. Jo, det er rigtig spændende.

    Kommentar by DeTreAber — 27. august 2009 @ 18:27

  21. De er fuldt bevidst om hvordan man kuer det danske folk. Lav et kæmpe overgearet drama med aggressioner på et plan, som de færreste tag-det-nu-roligt-danskere kan være med på.
    Smid så trumfen på, “du er bange, hva” – med frygt skal folk tyranniseres, det forstår despoter til alle tider.

    Hvad man ikke forstår, er at en dag vil selv samme bevæge sig fra det molekulære plan til det organiske.

    Jeg ved ikke selv, hvordan jeg ville reagere, men bange ville jeg ikke være, jeg ville være på kanten af at eksplodere og bringe mig selv i fængsel i lang tid, for jeg ville naturligvis blive dømt.
    Jeg er hvid, alene – har ingen jeg kan gemme mig blandt, eller til at vidne falsk for mig, og ville i øvrigt indrømme mine gerninger og ikke lyve.
    Det eller at lade dem vinde, vende sig om og gå. understrege endnu en gang, hvor effektiv deres strategi er, og dermed sørge for at de gentager den.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 27. august 2009 @ 18:35

  22. Styrkeforholdet er 23:1 i beboernes farvør, også til trods for familiesammenførte grandtantekusineonkler,fupfætre og lignende.

    Allivevel kan beboerne ikke få fingeren ud af flinkekanalen og få sat et hold der godt og grundigt kunne jage disse skadedyr væk.
    Ingen har selvfølgelig hverken set eller hørt noget. Hvor svært kan det da for fanden være ?

    Løb lemminger, løb………

    Kommentar by Tolder — 27. august 2009 @ 19:09

  23. – Hvad tror du der er, der har gjort det her. Det er en familie, der chikanerer 23 andre.
    – Det er meget meget svært, at overskue, hvad det her drejer sig om

    I den her slags tilfælde plejer DR ellers at interviewe nogle eksperter. Jeg vil anbefale Nicolai Sennels eller Lars Hedegaard.

    Kommentar by Mallebrok — 27. august 2009 @ 19:28

  24. 22. Husk nu Tolder, at det er Danskerne der har Sytemet imod sig.

    Kommentar by Dansker i TN — 27. august 2009 @ 19:30

  25. ““Hvis det stod til mig, skulle den familie sendes ud på en øde ø.” (Per Tærsbøl; Politiken, 27/8-09)”

    Nu er det sådan, at hans eget regeringsparti INTET har gjort for at vi i praksis kan slippe af med den kødrand af kriminelle, fupfætre, fupflygtninge, krigsforbrydere og almindelige nasserøve. Udvises de bliver størstedelen vel i landet eller siver ind over de åbne grænser igen.

    Hvis ikke man vil rejse, eller vil ens hjemland ikke have affaldet tilbage, må man jo opholde sig i en interneringslejr. Vi kunne jo passende udlicitere den opgave til Grønlænderne, som vel skal arbejde bare lidt for bloktilskudet !

    Kommentar by Tolder — 27. august 2009 @ 19:31

  26. @24

    Ja, DDR, Politikken og Information skal givetvis nok få den vinkel på historien, at det er danskernes skyld (og de ordentlige indvandrere, hvis der skulle være nogen iblandt).

    Kommentar by Tolder — 27. august 2009 @ 19:33

  27. -> #24 Dansker i TN

    “Husk nu Tolder, at det er Danskerne der har Sytemet imod sig.”

    Du aner ikke hvor meget ret du har. Nu kommer der en 32 meter høj moske i København:

    http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-24639092.html?forside

    Et stort flertal af borgerepræsentationen stemte for.

    Kommentar by JensH — 27. august 2009 @ 19:33

  28. Danskerne er systemet. Vi har de politikere vi har besluttet os for at have.

    Kommentar by WilliamJansen — 27. august 2009 @ 20:09

  29. ->9 Mike

    Det helt store praktiske problem ved enhver form for ‘privat ordenshåndhævelse’ må være mobiltelefoner. Jeg kan ikke se hvordan utrænede civile kan håndtere en sjakalflok der kan tilkalde assistance på ingen tid. Der kommer den slags tiltag, ingen tvivl om det, ligesom det nu er en kendsgerning i Italien. For at det skulle nytte noget virkeligt og ikke blive et nederlag i forhold til en langt mere voldsparat fjende skulle der sikkert inddrages professionelle folk. Ikke bare hærdebrede familiefædre med orange veste.

    Hvis myndighederne er deres opgave voksen – og det er de næppe – har man altid en ajourført liste over mobilnumre tilhørende sjakaler, så man kan cutte dem af i krisesituationer. Men den slags strider sikkert mod EU og menneskerettighederne.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 27. august 2009 @ 20:25

  30. http://www.berlingske.dk/article/20090827/danmark/90827140/

    Nu fyrer Brian Mikkelsen det saedvanlige meningsloese pladder af sig igen:

    – Inden for ganske kort tid vil jeg sætte mig sammen med socialministeren, og så må vi vende alle muligheder for – inden for retssikkerhedens rammer – at sikre at ganske almindelige mennesker kan leve i fred og ro uanset hvor de bor, siger justitsministeren, som finder sagen fra Belvederevej “mærkværdig og helt uacceptabel”.

    Meningsloest sentimentalisme og blottet for ansvarsfoelese og uden motivation til at opretholde lov og orden.

    Hvis han var en mand, den lille Brian, ville have have beordret sine jurister til at rejse saa mange anklager som muligt og soerge for at der var vidner og beviser nok til, som det absolute minimum, at faa dem faengslet og ideelt, at faa dem udvist.
    Hvad angaar vidner og beviser, maa der vaere mere end tilstraekkeligt.
    Det er der alene paa denne ene side!

    Videre, saa har den libanesiske familie givetvis vaeret i Libanon paa ferie et utal af gange , dvs de kan ej vaere flygtninge og har samtidigt modtaget offentlige ydelser hvor de skulle staa til raadighed for arbejsmarkedet, og de har maaske endda paa et tidspunkt givet penge til en terror-organisation eller har terrormateriale paa deres hjemmecomputere.

    Bedrageri til opnaaelse af opholdstilladelse/statborgerskab, socialt bedrageri og terrorstoette/affiliation er potentielle anklagepunkter. Men de saetter intet i vaerk. Kun naar det drejer sig om en 15-aarig dansker kan de bevaege sig, og det gik ualmindligt staerkt.

    Se at finde ud af det og handl derefter.
    Men vores saakaldte ledere kan det ikke.
    De har ikke format nok.

    De tror at vi arbejder for dem. Og de har ret. Flertallet giver dem lov, valg efter valg.

    Kommentar by DanskeriTN — 27. august 2009 @ 20:32

  31. -> #29 LFPC

    “. For at det skulle nytte noget virkeligt og ikke blive et nederlag i forhold til en langt mere voldsparat fjende skulle der sikkert inddrages professionelle folk”

    Jamen, der skulle vi så have en fordel. Det er ikke ret mange sjakaler der har tjent i militæret. I den forstand er de jo også ‘civilister’. Der er til gengæld mange Danskere som har tjent i militæret, både som værnepligtige og proffesionelle, og folk der har tjent i militæret hører ikke just til venstrefløjens vælgerbase. Læg så dertil alle der har fået en uddannelse i Hjemmeværnet, og så vil perspektivet med borgerværn msåke ikke virke helt så urealistisk mere.

    Og at denne deroute vi i disse år oplever for retsstaten vil fortsætte i de kommende år er jeg ikke i tvivl om. Jeg ved jeg har nævnt det før, men MF Eyvind Vesselboe 8V) havde for en måneds tid siden et debatindlæg om ‘integratioen’ i JP, og her gjorde han blandt andet opmærksom på, at gruppen af unge efterkommere af “ikke-vestlige indvandrere” (d.v.s. hovedsagligt muslimer), vil blive udvidet med op mod 40.000 personer i de kommende 5-10 år. Al erfaring fortæller os, at en meget høj andel af disse vil gå i en (voldelig) kriminel løbebane. Og hvad gør politkerne?? Jo, de pludrer stadig løs om at “vi må sikre en bedre integration”, og så hælder de bare yderligere milliarder af skattekroner i en totalt nyttesløs integrations-industri, hvilket i sidste ende vil tvinge borgerne til selv at tage vare på sikekrheden for dem selv og deres nærmeste.

    Kommentar by JensH — 27. august 2009 @ 20:40

  32. Der er andre måder at terrorisere blegansigterne på, og det har de sandelig fundet ud af i Congo, hvor man har fået øje på det norske oliefond, der afhængigt af kurserne er af en størrelse på over to tusinde milliarder norske kroner. Congo vil have mindst tre tusinde milliarder kroner af den norske stat og et par unge mænd, tallet afhænger også af kurserne.

    Spørg mig ikke, hvad disse to mænd har gjort. Måske har de påkørt en congoleser og dræbt vedkommende, men om de har yderligere på deres samvittighed, ved jeg ikke. Alt synes muligt i den sag.

    I hvert lyder anklagerens bevisførelse på, at siden det to mænd har tjent i den norske livgarde, er der en tydelig forbindelse til staten Norge. De må være spioner. Ergo skal Norge punge ud. Enkelt og ligetil. I Congo.

    Congo er ellers uhyre rig på egne ressourcer, men det er selvfølgelig nemmere at forsøge at svindle sig til andres i en retssag, og så får vi se, om Jens Stoltenberg eller hans efterfølger bøjer sig for congolesisk lov og punger ud. Det kommër nok til at knibe.

    Med mennesker er det en anden sag, hvis man ser på danske forhold. Vore myndigheder har allerede vist deres beredvillighed til at udlevere danske statsborgere, og i de kommende år vil der sikkert bliver run på udleveringer.

    Hvem skal beskytte os?

    Apropos den pinlige dom over bornholmerbarnet på 15 år handler JP’s leder i dag om en anden sag, hvor en chefanklager er meget emsig, og det er svært at få øje på, at dette vedkommer retsvæsenet og har nogen rimelighed for sig.

    http://jp.dk/opinion/leder/article1795181.ece

    http://tiny.cc/29tHS

    Kommentar by Mette — 27. august 2009 @ 20:46

  33. Min voksne søns kammerat,et stort læs af en exportchauffør, var for nogle år siden på vej hjem gennem Strøget i KBH , da han overværer en perle banke to “Søstre”(de var i hvertfald af hunkøn).
    Dette kunne en gentleman af den gamle skole ikke tolerere. Perlen fik en på snotten og så var det det!
    Politiet kom til stede og anholdt , ja hvem tror I!!! Nemlig
    Kammeraten fik 40 dg for vold mod sagesløs , idet da det kom retsagen kunne de to”søstre” ikke huske andet en en eller anden form for irettesættelse(og det er jo ikke ulovligt)
    Nå om alting er er vores export chauffør, blevet total imun overfor konflikter, han går uden om dem , han går igennem dem men er fuldstændig ligeglad om de så myrder hinanden, fremskridt ikke sandt!
    Det er måske den samme viden nogle af de mennesker der bor i belvedere har, de gider ikke at tage 40 dage i brummen for andres dumheder.

    Kommentar by father — 27. august 2009 @ 20:51

  34. @LFPC (29)

    Det er ikke nødvendigt med en liste, man kan få ganske udemærkede område-jammere, der lægger al mobilsnak øde i et lokalområde, alternativt kan man få teleselskaberne til at lukke et par sendere, medens der “ryddes” op. Så problemet er ikke teknisk, problemet er psykologisk — tør de? Jeg tror ikke længere på uvidenhed generelt, det handler om mod til at gøre hvad der skal gøres og tage opgøret medens vi kan, eller gøre os selv mere og mere tandløse, til vi til sidst ikke kan gøre andet end at overgive os.

    Gad vide hvor mange politikere der i deres stille sind der øver sig på sætningen: Der er ingen Gud større end Allah, og Muhammed er hans profet!, så de kan gentage den to gange for en imam, når de kommer og beder om en konvertering, en pose penge eller politikerens hovede på et fad.

    Kommentar by Zonka — 27. august 2009 @ 20:52

  35. P.S. Angående militærfolk, JensH. Tag et kik på dommerpanelet, som der er et fotografi af på det norske link, jeg lige har postet, du skal rulle lidt ned for at se det. Det er ikke så sært, at de to nordmænd ser udslidte ud.

    Kommentar by Mette — 27. august 2009 @ 20:53

  36. #28.

    William Jansen, formelt har du ret, men der er noget der hedder ansvar overfor de mennesker paa hvis vegne du handler og hvis interesser du er valgt til at varetage. Ikke alene har det Danske politiske etablissemnet ikke udvist et saadant, de har arbejdet paa kulturelt at bedrage befolkningen. De har fortalt befolkningen hvad den skulle mene om stort set alt mod bedrevidende…EU, indvandring, lov og orden, miljoe, boernepasning etc etc samtidig med at Systemet via SKAT legalt afpresser borgerne deres penge for at financiere vrangforestillingen om det nye ideal-Danmark.
    Uden folkets direkte samtykke. Der er ikke den side af livet i DK hvor Staten har insuneret sig i borgernes goeren og laden.

    Og for hvilken pris? Nationens undergang.

    Vi lever ikke i et frit land.

    Kommentar by DanskeriTN — 27. august 2009 @ 20:55

  37. @9 #Det ældste barn er 14 og en tøs….og så er der virkelig ikke en voksen eller 2 der kan klappe den familie en på skrinet??
    Jeg er faktisk mest målløs over, at ingen har turdet taget sagen i egen hånd, men har lade sig tryne af de primitive narrøve#

    Tænker det samme men igen “vi” dansker er faktisk utrolig tolerante og fredsommelige mennesker , som det så tydeligt frem går at hele denne sag .
    Personligt er der ingen tvivl om at hvis en person på 14år spøttet på mig eller min kone og bare generelt bare opførte sig som ungerne her , så havde de fået en flad der havde sunget så højt at selv faderen oppe i lejligheden ikke ville være i tvivl om hvad der var sket.

    Havde han så kommet og skabt sig var han blevet send på sondemad i så mange uge jeg kunne banke ind i ham før politiet kom til stedet .

    Det er HELT grotæsk så tolerante “vi” dansker er og denne sag viser hvor tydeligt hvor langt ude venstrefløjen er når de kalde de uskyldige daner for alle deres grimme ting ! .

    Kommentar by Mosemanden — 27. august 2009 @ 21:16

  38. -> #35 Mette

    “at de to nordmænd ser udslidte ud.”

    Udslidte og særdeles bekymrede på egen fremtids vegne ville jeg sige. Og man forstår det godt når man scroller ned og ser dommerpanelet. De har lige så store chancer for en ‘lykkelig udgang på sagen’ , som man havde hvis man i 1930’ernes Sovjet stod ankalget for ‘Trotskisme’ ved en af Stalins Folkedomstole.

    Kommentar by JensH — 27. august 2009 @ 21:17

  39. Vi må fortsætte med at cementere det dårlige ry, som Tøger, Jelved, Ellemann og andre har talt og skrevet så meget om.

    Norge og Sverige går den modsatte vej, og se hvad der sker!

    I Norge ligger asylanter i telte, fordi rammerne for alle modtagelsescentre er sprængt. I takt med oliepengene fosser de til landet, og her er en særlig kæk og from fyr, der også drømmer om Norge, og som sikkert glæder sig til at møde mullah Krekar, den lille perle.

    Tænk over det. Vor finansielle nedtur har sine lyse sider. :-)
    http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3238102.ece

    Kommentar by Mette — 27. august 2009 @ 21:19

  40. 33. lige præcist, ærligt talt så ville jeg også overveje at gå videre, i modstrid med hensyn til hvad jeg tidligere har ment.

    For de vil play it to the bone og lyver så det driver, truer vidner så man selv ender som forbryderen.

    32. Mette, fuldstændig grotesk sag.

    Og endnu et eksempel på hvor hæmningsløse kræfter vi er oppe i mod, der vil og dreje alt uden hæmninger og moral.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 27. august 2009 @ 21:29

  41. -> #39 Mette

    Jeg læste den Norske artikel du linker til, og er utrolig glad for at Muhammed-‘krisen’ har givet Danmark et dårligt Renommé i den muslimske verden.

    Men den nuværende Norske centrum-venstre regering kunne sikkert være dumme nok til at give denne Osama Bin Laden livvagt asyl. Han er jo i centrum-venstre optik trods alt som Gitmo-fange et offer for USA’s “krigeriske udenrigspolitik”. Jeg synes faktisk jeg læste på et tidspunkt, at samtidig med at Taliban forsøgte at dræbe Norske soldater udstationeret i Afghanistan, så gav regeringen i Oslo Norsk asyl til Taliban-kommandanter.

    Kommentar by JensH — 27. august 2009 @ 21:34

  42. Forskellen, demografisk set, mellem Norge og Danmark er at Nordmaendene er laengere fremme. Men vi skal nok faa Norske tilstande inden laenge, det er bare et speorgsmaal om avl og tid. Og det har muslimerne til fulde forstaaet.

    Kommentar by DanskeriTN — 27. august 2009 @ 21:46

  43. “Danskerne er systemet. Vi har de politikere vi har besluttet os for at have.”

    Fuldstændig enig, men jeg er ikke demokrat netop fordi de fleste ikke er de bedste, men udelukkende de fleste.

    Den måde de vestlige demokratier har forvaltet (misrøgtet) friheden på, kan sammenlignes med den berømte sprække i dæmningen :-(

    Kommentar by Tolder — 27. august 2009 @ 21:48

  44. 43. “men jeg er ikke demokrat netop fordi de fleste ikke er de bedste, men udelukkende de fleste.”

    Naar det nuvaerebde samfund ophoerer med at eksistere pga balkaniseringen og oekonmisk fallit, saa er det slut med demokratiet.

    Kommentar by DanskeriTN — 27. august 2009 @ 21:57

  45. > 41 JensH

    Fra officiel norsk side er man tilbageholdende og udsætter spørgsmålet om modtagelse af Guantánamofanger. Men sikkert kun til efter valget. Derefter slår pietismen igen ud i fuldt flor og jager al fornuft ud af Stortinget, medmindre Siv Jensen kommer til magten, hvad jeg stadig tvivler på, men meget håber.

    Alle regeringer i vor del af verden burde meddele Congo, at de ansvarlige for retssagen mod de to nordmænd opfører sig som de “vilde” og ikke spor ædle, der danser rundt om den sorte gryde i gamle tarzanfilm med jord i hovedet, blottede for tankevirksomhed, kultur og normal menneskelighed.

    Skamløsheden synes uden ende. Her får du lidt om, hvordan man smigrer, når man vil have opholdt i Norge. Det værste er, at ingen øjensynligt slår en hånlatter op. Den skal spores i det indirekte, som når TV2 skriver, at fangen på Guantánamo havnede der i stedet for i Norge, underforstået, at han bare var uheldig, underforstået at det tror ingen på. Det er meget norsk at pakke tingene sådan ind i flere lag, selv om de til andre tider næsten tager pusten fra os med deres udmeldinger.

    “Mannen har lenge vært glad i Norge, men havnet i stedet på Guantánamo-basen.

    En mistenkt terrorist som har vært internert på amerikanernes omstridte Guantánamo-base siden 2002 har uttrykt et klart ønske om å bosette seg i Norge, opplyser hans advokat til tv2nyhetene.no.

    Advokaten har nylig besøkt sin klient på Guantánamo-basen, der han fortsatt holdes fanget. Norge er blant de aktuelle mottakerlandene i Europa for fanger som slipper tiltale, og som ikke kan sendes tilbake til hjemlandet.

    Har tidligere forsøkt å flytte til Norge
    – Min klient er veldig interessert i å flytte til Norge. Han har lest masse om det vidunderlige landet, og har en stor forkjærlighet for det, utdyper fangens advokat H. Candace Gorman overfor tv2nyhetene.no.

    http://tiny.cc/zz7ai

    Kommentar by Mette — 27. august 2009 @ 22:09

  46. Berlingske Tidende tager fat på dette problem med den Libanesiske (palarabiske?) familie på samme måde som McHangama, i samme avis på samme dato, skriver om et evt. forbud mod burkaen.

    De er begge så politisk korrekte i deres udtryk, at man kun kan opfatte deres udmeldinger som kommende fra folk der ikke har nogen som helst erfaringer med den virkelighed, som bliver en del af flere og flere daneres dagligdag!

    Faktisk er det ved at blive grænseløst irriterende at skulle høre/læse hvad det er disse gode mennesker mener.

    De lever og bor de steder, som stadig er uberørte af de berigelser andre danere må leve med.

    Og de fatter ikke hvordan det dog kan gå til at danere overhovedet kan finde på indtager afvisende holdninger overfor indvandrere med islamisk baggrund.

    Ofte har disse Gode Mennesker ikke ret meget kendskab til selve ideologien Islam og hvis de har er det i hvert fald ikke en viden der er hentet hos de der gennem grundige og årlange studier af Islam er nået frem til, at ideologien er destruktiv fra kernen og hele vejen ud til den enkelte rettroendes opfattelse af de vantro og deres vestlige samfund.

    De Gode Mennesker skal vi ikke overhovedet ikke regne med i den kamp vi skal udkæmpe for vores samfunds overlevelse som et demokratisk og sekulært samfund der bl.a. sætter ligeværd og ligestilling som hjørnestene.

    Kommentar by Vivi Andersen — 28. august 2009 @ 00:23

  47. Hør nu – taget Mellemøstens folks fabelagtige evner udi i skuespilkunst i betragtning vil jeg godt vædde en meter lakrids på, at det ikke har noget med hjerteproblemer at gøre det Fatter er skvattet om med, men nærmere en dramatisk effekt.

    Og ud på landet er familien vist ikke kommet.

    Deres indbo er blevet anbragt i Violstræde midt ind i Helsingør, hvor også problemerne bliver parkeret.

    Kommentar by Vivi Andersen — 28. august 2009 @ 00:39

  48. PS

    IKKE Violstræde, men FIOLSTRÆDE .

    Kender nogen denne gade og de stakkels mennesker der bor der ?

    Kommentar by Vivi Andersen — 28. august 2009 @ 00:43

  49. “What did I dream
    I do not know
    The fragtments fly like chaff
    Yet, strange, my mind was tickled so
    I cannot help but laugh”

    Kommentar by dommedag — 28. august 2009 @ 07:15

  50. Nu skal familien vel snart udstyres med en skattefinancieret bil, da de jo flytter på landet. Far’en skal jo til hjertelæge med det “hjertestop” BT påstod han fik, og det endda inden han helt af sig selv gik ud til ambulancen og lagde sig på båren! Vi har derfor her at gøre med ikke mindre end en person, der er genopstået fra de døde, ikke set siden Jesus stod op fra graven!

    Kommentar by morlille — 28. august 2009 @ 09:32

  51. Hvad siger Elisabeth Arnold (R) mon til alt det her?

    Kommentar by pk — 28. august 2009 @ 10:31

  52. Jeg tror, de er opvokset i en flygtningelejr, hvor man lærer at kæmpe før man lærer at gå. Og vi danskere hører til dem, de lærer at kæmpe mod (sammen med israelere, amerikanere, englændere og andre ikke-muslimer). Det er nok det eneste, de kan: slås. Det er jo forsåvidt imponerende, at de har kunnet tyrannisere 23 andre familier. Men som Lenin sagde: Én mand kan kontrollere 100 andre, hvis han har en pistol.

    Kommentar by anti-marx anno dazumahl — 28. august 2009 @ 11:32

  53. Fiolgade, Helsingør.

    Kriminalforsorgen Lokalkontoret i Helsingør
    Fiolgade 13D, 2. sal.
    3000 Helsingør
    VOICE Tlf. 72 55 69 70

    Kommentar by Jens Lauesen — 28. august 2009 @ 13:44

  54. 53. Jens Lauesen

    TAK.

    Jamen så er problemerne vel havnet det rette sted ?

    I mellemtiden er familien måske kommet på landet og i den forbindelse må man håbe, at nærmeste naboer bor et godt stykke vej væk.

    Jeg tror ikke det er nogen holdbar løsning og det gør jeg ikke fordi den familie ikke kan trives med og i fred.

    Forklaringen, eller en del af den, har anti-marx opridset i 52.

    Kommentar by Vivi Andersen — 28. august 2009 @ 13:53

  55. 54.

    Et tillæg til 54 :

    familien er IKKE flyttet på landet, men ind i et etagebyggeri i Fiolstræde .

    Held og lykke til de nye naboer!

    Kommentar by Vivi Andersen — 28. august 2009 @ 14:13

  56. “Torsdag blev familien så flyttet og får nu adresse på Fiolgade, der ligger i hjertet af Helsingør tæt på byens store bycenter. Her er beboerne selvsagt ikke specielt glade for deres nye naboer. Men Kurt Hansen, der kommer til at dele opgang med familien er dog ikke synderligt bange for familien:

    – Vi har oplevet det før og hvis der sker noget så skal vi nok selv regulere det, siger han til B.T.s rapporter, der besøger familiens nye adresse torsdag aften.

    Ikke begejstrede

    Lige ved siden af opgangen i Fiolgade ligger et kollegie, hvor beboerne tidligere har haft en del problemer med sigøjnere.

    – Jeg er ikke særlig begejstret for at de flytter ind. Vi har tidligere oplevet at få vores dør sparket ind af nogle sigøjnere, fortæller Casper Lithan, der bor på kollegiet.”

    http://www.bt.dk/krimi/blir-der-problemer-regulerer-vi-det-selv

    Kommentar by Jens Lauesen — 28. august 2009 @ 14:16

  57. Importen af problembørn er i trygge hænder !
    ———————————————–

    Tunge erhvervsfolk støtter asylbørn

    Af MAGNUS HARALD HASLEBO

    Offentliggjort 12.08.09 kl. 12:36

    Tidligere Grundfos-chef bevæger sig ud i det politiske landskab med økonomisk støtte til organisationen “Asylbørn ud nu”, som har et meget politisk budskab.
    Organisationen “Asylbørn ud nu” arbejder for at få de 122 asylbørn, der i øjeblikket lever en nedbrydende tilværelse på landets asylcentre, ud, så de kan leve et normalt liv med deres forældre.

    Det formål har Poul Due Jensens Fond, der er hovedejer af industrigiganten Grundfos, nu valgt støtte med 100.000 kr

    http://jp.dk/indland/indland_politik/article1779146.ece

    Kommentar by Jens Lauesen — 28. august 2009 @ 14:31

  58. #57 Jens Lauesen,

    Vi så sidst grundfoss-narrøvens hang til at lefle for det primitive sandfolk under muhammedkrisen.
    En god ting er, at han får dundrende underskud i dette regnskabsår :-)

    Kommentar by Mike — 28. august 2009 @ 14:49

  59. Der er ikke noget nyt i Magnus Haslebos leflen. Man så jo det samme ske under muhammedkrisen, hvor Arla var villig til at sælge sin egen bedstemor for en pakke kærgården!

    Kommentar by Mia — 28. august 2009 @ 17:26

  60. #59 Mia

    Du har helt ret og det er hovedårsagen til, at intet fra arla kommer inden for mine døre. – Jeg betaler gerne ekstra og kører gerne længere for at købe alt andet end arla.
    Ps: INTET fra mellemøsten kommer inden for mine døre heller, det har intet med muhammedkrisen at gøre, men er en beslutning der er truffet for lang tid siden. Derimod er israelske varer altid velkomne ;-)

    Kommentar by Mike — 28. august 2009 @ 17:47

  61. #60. Jeg tilslutter mig og udvider med de såkaldte “pizzariaer”, hvis jeg en sjælden gang har brug for noget i den retning, så er det kineserne jeg handler hos.

    Ang. grundfos, så er det Smedegaard der nu og i fremtiden, bliver installeret på mit job, direkte affødt af muhhkrisen.

    Kommentar by PB — 28. august 2009 @ 19:37

  62. “Asylbørn ud nu”, det er da et glimrende initiativ.
    Idet jeg går ud fra, at der er tale om:

    1. De såkaldte børn i 25-års alderen, der hævder at være 12 år gamle, og på egen hånd skulle være rejst gennem hele Europa for – sjovt nok – at ende i Danmark. Hvorefter de får familiesammenført hele klanen.

    2. At de skal ud af Danmark hurtigst muligt, og til et – for min skyld vilkårligt – arabisk land.

    mvh Henrik

    Kommentar by hp — 28. august 2009 @ 19:54

  63. @ 60

    Hey, Mike, hvad er det fra mellemøsten, der ikke kommer inden for dine døre?

    Hvornår har mellemøsten produceret noget som helst? Hvis vi ser bort fra den olie, som de ikke selv har produceret, men som af geologiske årsager befinder sig under deres sand. Nå ja, og talrige afkom….

    Så, boykot af arabiske varer er supersvært, måske dadler ved juletid, ellers kan jeg ikke lige komme på noget….

    mvh Henrik

    Kommentar by hp — 28. august 2009 @ 19:58

  64. Dere må unskylde min dansk… Jeg er svensker og funde denne side fra et link fra et svensk diskussionsforum paa nettet.

    Sådan går det når civiliserde och konfliktbange västerlänninger möder den hämningslösa voldsomhet og udlevte aggresivitet der er i brug bland mennesker fra arabländerne. Vi er docile og stoler på at politiet skal leverere en lösning på sådana här situationer og vi stoler på at samfundet skal beskytte dem der fulger loven. Det gik en gang, men ik mer! Jeg kan ikke förstå hvorför ikke et snes mandfolk går sammen og gier berigerfamilien et besög de ikke glemmer? Sådene her ting maa vi löse selv i det multikulturelle samfund! Hvor er Holger Danske i Helsingör? Sover ham stadig under Kronborg Slot?

    Kommentar by Tokarev — 29. august 2009 @ 07:19

  65. #63 hp

    Der er faktisk en del varer der kommer derfra.

    diverse krydderier, frugt over hele regionen, dadler, diverse oste,m.m. hvis man ikke ser sig for, kan man nemt komme hjem med f.eks. vindruer fra Egypten hvis man handler i bl.a. Brugsen (coop forretninger)..så jeg er meget nøjeregnenede med at se på varen.
    og såvidt PB i indlæg 61, så er jeg helt enig – dog er det ikke kinesere, men italienske spisesteder jeg besøger – kan bl.a. varmt anbefale deres brød. – jeg vil hellere skære pulsåren over, end at købe en pizza hos en muhammedaner ;-)

    Kommentar by Mike — 29. august 2009 @ 08:49

  66. Mike # 65

    Glem ikke, at “muhamedanske” mænd ikke bruger wc-papir og ikke vasker hænder efter en pottetur.

    Ret appetitligt ikke sandt. Der er jo en grund til, at give venstre hånd er en fornærmelse.

    Kommentar by Janutte — 30. august 2009 @ 14:57

  67. “Alle danskere skal dø”. Se, her har muslamerne undtagelsesvist fattet noget. Kryds i kalenderen!

    Lad mig supplere: Alle muslimer skal dø, alle jøder skal dø, alle mennesker i det hele taget skal dø. Spørgsmålet er kun hvornår og hvordan….

    Og hvis muslamerne stadig tror, at der venter dem 40-72 jomfruer i deres paradis, skulle de nok begynde at foretage lidt hovedregning, i betragtning af deres ekstreme befolkningstilvækst.

    Men nu er det jo også vanskeligt at finde eksempler på Nobel-pristagere af muslamsk herkomst for så vidt angår naturvidenskaberne.

    Blot for sjov: http://wulffmorgenthaler.dk/2009/07/14

    mvh Henrik

    Kommentar by hp — 30. august 2009 @ 17:39

  68. Sänd dom i retur till libanon ..

    Kommentar by lee — 31. august 2009 @ 14:05

  69. Europe died in Auschwitz

    You (Europe) assassinated 6 million Jews in order to end up bringing in 20 million Muslims and other, who doesnot respect your culture.

    I am a citizen of Israel, a soldier in IDF, I was outraged and disappointed by the suggestion that IDF killed Palestinians for their body organs.

    But I am still standing side by side with the Swedish people, please wake up!!!

    Europe died in Auschwitz
    http://www.israpundit.com/archives/2005/09/europe_died_in.php

    Kommentar by Roei — 31. august 2009 @ 21:52

  70. oppsss…. and the denish pepole of course :)

    Kommentar by Roei — 31. august 2009 @ 21:53

  71. Roel

    There were other death camps than Auschwitz. There were killed most Jewish people, but other nationalities died as well including mental ill Germans.

    I admire IDF for their looking after their fellow Israelis. Swift and well trained. I at one time paid for at pizza to them under the war with the Gaza Palestine. Is Palestine really a country, or are they Jordanian citizens ?

    I don’t admire people in the Gaza Strip, where militants are hiding behind civilians. Gosh using their own children as canon food. They talked so much about how many civilians were killed. How do we recognize a civilian from a militant ? If someone wearing civilian clothing and have a bazooka on the shoulder, it is of course a civilian.

    It is quite OK to side with the Swedish, but this is a Danish web site :-)

    Greetings from South Carolina

    Kommentar by Janutte — 3. september 2009 @ 08:38

  72. mor til 4 offer for korrupt børnesagkyndig i 09 og forsættelse følges nu med kommunens totale ubrugelige kompetence løse tåbelige socialansatte, får jeg ik budskabet printet ind i hjertet på adskillige fagfolk medier osv. kan jeg blive den næste Helsingørsag. tigger og ber til at jeg bliver hørt og støttet af så mange som muligt politikker psykologer fagfolk medier alle som ønsker at det her snart må få en ende, sunde stærke familier bliver revet itu masse ødelæggelse af 1. og 2.generationer danske borger, bliver traumatiseret psykisk skader som hele Danmark skal betale regningen for når børnene vokser op og ik fungerer som normale arbejdsdygtige borger, svineri det er, i Mellemøsten skyder de hinanden, i Danmark gøre vi vores kommende samfunds borger invalide. Jeg tør sku ik gæt på hvor stort et antal der allerede har lidt så stor en belastning at det har sat sig til en kronisk lidelse. Få debatten sat i sving støt op om mig jeg går gerne i spidsen i skal bare støtte og bakke mig op for en mor til 4 kan intet stille op uden et støtteparti, det ved i godt. vi er så gode til at stå sammen i andre sammenhæng, og hvad er vigtiger end at sørge for at alle i landet har det dejligt og trives og bakker hinanden op hjælp din næste eller naboen. velfærds sammenfund, er det ik det vi går og bygger på.
    suna mor til 4 kontakt mig 23934980

    Kommentar by suna — 16. april 2012 @ 09:43

  73. […] er citeret efter uriasposten.dk som har skrevet teksten fra programmet […]

    Pingback by Den Korte Avis | Libanesisk storfamilie overfaldt naboer i opgang – så købte kommunen et stort hus til dem … — 7. marts 2018 @ 09:07

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper