8. juli 2016

Udansk debat blandt udannede: Muslim til undertegnede – “The white supreme men has spoken!!!”

Vil man have et lynkursus i offerrolletænkningen der hersker i indvandrermiljøer, så kan jeg anbefale ‘International hyggegruppe’ på Facebook. Hovedparten af debattørerne er muslimer, og det flyder med islamiseret foragt for alt fra homoseksuelle, jøder til tværkulturelle ægtskaber og ikke mindst den hvide mand. Racismen står med fed skrift mellem linjerne, også i anti-racistiske indlæg. Ofte tager man siger til hovedet.

Danskernes Parti lyses i band for deres ‘racistiske’ EM-annonce der associerer Frankrig med Afrika, alt imens gruppens primus motor Kadija Jalloh i andet opslag noterer: “Hvor er det bare dejligt, at afrika/Frankrig vinder EM i år… #blackpower”. På samme måde jokes der rask væk om et Danmark, hvor hvide danskere er i mindretal. Den manglende selvkritik er larmende.

(Frankrig/Afrika-eksemplet)

Tyrkiske Serdar Gökmen minder kvinder om at de skal gå med tørklæde, og afslutter: “… om vi er tyrkere / kurdere / arabere / danskere døm alle udfra hver enkelts identitet.” Individer skal dømmes ud fra deres etniske identitet. En tyrker er en tyrker er en tyrker.

Gårsdagens racistiske likvideringer i Dallas fik mig til at følge en tråd. Kadija Jalloh linker til en video med en sort mand der skydes af betjent: “De skud ham fordi han er sort ..!!”, noteres det. En dansk debattør forlanger dokumentation for, at der var et racistisk motiv. Svaret understreger tunnelsynet: “Gud hvor er jeg i chok over i forsvare mord…”

Islamisten Ina Ijaabo Cibaad Bulxan opfordrer Kadija til at slette danske kritikere, og jeg påpeger tørt at Trayvon Martin-sagen er et dårligt eksempel. Det før førstnævnte til påpege, at vi ikke er “bedre end de politiet som dræber de uskyldig mænd!”

En midtsøgende dansker ridser sagen op: “… politiet har problemer med racisme, men fordi en sort mand bliver dræbt, er det ikke per definition noget med racisme at gøre.” Herefter udspiller sig følgende dialog.

(Debat med Kadija Jalloh og Ina Ijaabo Cibaad Bulxan, 7. juli 2016)

Ina Ijaabo Cibaad Bulxan: ‘Men fordi en sort mand bliver dræbt’ 😏 hmmm’ siger meget om hvem du er!

Undertegnede: Ud fra objektive kriterier er Ina racist.

Ina Ijaabo Cibaad Bulxan: The white supreme men has spoken!!!

Oploadet Kl. 20:34 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/74549/trackback

15 Comments »

  1. Alle kulturer er stærkt etnocentriske og det er faktisk underligt, at venstrefløjen ikke kan se det. De må være forblindet i, at de brune facister og racister også er “ofre” i den ventreorienteret logik. At anvende ordret racisme så selektivt mod europæerne er en form for racisme, da det åbentbart kun er et træk, der findes hos europæerne og andre er “rene”.

    Kommentar by Thorsted — 8. juli 2016 @ 21:03

  2. Hvad var det nu det hed ,”international hyklergruppe” …?

    Kommentar by Krassisten — 8. juli 2016 @ 21:11

  3. Det er sgu tankevækkende så ofte muslimer selv insisterer på at bekræfte samtlige fordomme om dem.

    Prøv at gå ind i en hvilken som helst pro-islam gruppe på facebook og citer et af de onde koranvers, så vil jeg garantere at de første 100 kommentarer vil bestå af først benægtelse, derefter anklager om at være det ene eller andet, (som regel racist eller en del af en jødisk sammensværgelse) og kort efter, deciderede trusler hvis man ikke trækker det tilbage eller holder kæft. Der er INGEN reflektion over påstanden eller vilje til debat, muslimer har altid ret og påstår man andet er man racist. Jeg kan ikke holde de mennesker ud mere.

    De eneste jeg opfatter som værre som gruppe betragtet, er de danskere der beskytter dem imod kritik, på trods af at ALLE deres værdier er det stik modsatte af deres!

    Men “anti-racisterne” ser det ikke når den brune hud får dem til at gøre forskel på folk..

    Kommentar by per — 8. juli 2016 @ 21:29

  4. Både i Aarhus og i København er der børnehaver kun for somaliere, fordi vi vantro danskere er for urene til at røre ved muslimer (for yderligere information Læs Koranen). Det er sikkert i en sådan børnehave (betalt af danske dhimmier naturligvis) at Ina Ijaabo Cibaad Bulxan har gået. Det er derfor hun ved så meget om racisme.

    Kommentar by John — 8. juli 2016 @ 21:44

  5. Tja, 13 mio. afrikanske slaver gik til Amerika forhandlet af europæere, 12 mio. til Arabien (og lidt videre østpå – en del Indien og nogle få i Kina), forhandlet af arabere og arabiserede afrikanere. Europæerne stoppede den arabiske slavehandel, der fortsatte op i 30erne. Muslimerne i Mauretanien har stadig sorte slaver. Alligevel er negerslaveriet den hvide mands skyld. Araberne er ekstremt racistiske overfor negre, det er østasiater som oftest også, mens vi behandler dem langt mere ligeværdigt.

    EM med afrikanske/ spillere er lidt underligt (specielt Belgien, Frankrig) og “albanerholdet” fra Schweiz. Men Frankrigs udelukkelse af ballademagere og useriøse spillere har dog – sjovt nok – betydet muslimerne er væk fra holdet. Nu er det hvide og sorte. Trods alt en forbedring.

    Det er prisværdigt, du gider læse den slags muslimgylle Kim M. Selv gad jeg ikke. De er, hvad de er, og kun deportation, drab el. livsvarig internering hjælper. Integration er rent narreværk. Selvfølgelig helst det første.

    Kommentar by Odo — 8. juli 2016 @ 21:57

  6. Hvem skriver “Individer skal dømmes ud fra deres etniske identitet. En tyrker er en tyrker er en tyrker” ?

    Hmm uanset Kim Møller kan ikke være White supremacist! En efterkommer af en mulat er en halvneger er en halvneger. Og det er ganske vist!

    Kommentar by Pedersen — 8. juli 2016 @ 22:11

  7. The Truth About the Dallas Sniper Attack

    https://www.youtube.com/watch?v=ByE_CpXIjRA

    Kommentar by Hodja — 8. juli 2016 @ 23:21

  8. Det er spild af tid at diskutere med muslimer. Det er som at tale til en dør. Det eneste man skal gøre er at imødegå deres misinformation med facts, beregnet på de naive danskere der tager deres ord for gode varer.
    Brug hellere kræfterne på at omvende unge venstreorienterede danskere. Deres overbevisning er svagere og de er mere åbne for nye tanker.

    Kommentar by Konservativ Nihilist — 8. juli 2016 @ 23:37

  9. Racisme er ikke problemet – det er løsningen!

    Jeg har forsøgt at lave en historie omkring “Det Gyldne Snit” for at bevise mit postulat. Men jeg opgiver at fuldende den den bliver alt for lang og stille for store krav til mine hjernekrøller. “In you face” som Tony Bliar plejede at sige før han blev hyret af Goldman Sachs.

    Kommentar by Balder — 9. juli 2016 @ 00:19

  10. Nødråb. Jer lever i Thailand men vil hjem til Danmark. Men vil ikke bo i ejendomme med muslimer-mit navn er ikke populært. Er der nogen der kender nogen der har en lejlighed til leje et eller andet sted. På Forhånd tak.

    Kommentar by kurt rosenstrøm — 9. juli 2016 @ 03:56

  11. Danske politikere bliver desværre ved med at lukke samme slags had ind i Danmark. Jeg har også lige læst et sted at DF mener at stramningerne på indvandrings- og integrationsområdet virker..

    Kommentar by Liva — 9. juli 2016 @ 07:09

  12. Tak for at vise lidt mere af virkeligheden.

    Kommentar by Phil — 9. juli 2016 @ 08:15

  13. Tak til Kim for at han ofrer sig ved at følge med på de rasistiske asociale medier, og vldereformidle essensen til os.

    Personligt har jeg aldrig været på fb, og kommer det heller aldrig. Jeg er i kontakt med rigelig mange MSM mennesker hver dag, som fuldtud opfylder min kvote for lemming-viden.

    Kommentar by Bastardo — 9. juli 2016 @ 13:54

  14. Komisk og absurd – offerrollen taget til det ekstreme.

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 9. juli 2016 @ 14:28

  15. Det er en fuld legitim demokratisk ret , at være racebevidst etnisk dansker. Det er ligeledes en demokratisk ret , at være fri for immigranter i vuggestuer, børnehaver, skoler, arbejdspladser, idrætsorganisationer osv. Danskerne er ikke demokratisk forpligtet overfor poppet integration. Kun overfor sine egne.

    Kommentar by dansker — 9. juli 2016 @ 21:57

RSS feed for comments on this post.