6. august 2016

Fredericia: 13-årig Noah umotiveret overfaldet af 6-8 unge somaliere, der filmede ydmygelsen…

Fredag i sidste uge fik 13-årige Noah Anker tæsk af 6-8 somaliere bag banegården i Fredericia, og kom grædende hjem. Faderen opsøgte efterfølgende moskéen, som de frekventerede, og fik en undskyldning. Senere dukkede en video op, der fik ham til at anmelde dem til politiet og sprede historien på Facebook, hvor den nu er delt mere end 20.000 gange. “Jeg prøver ikke på at redde verden… jeg vil bare beskytte min søn”, noterer den frustrerede far.

“Nu kommer mit budskab til alle her i danmark/Europa wherever…. vil vi finde os i det her mere…. herr Brian Anker har fået nok nu….min søn Noah Anker blev i fredags overfaldet af 4-6 somaliske drenge ved banegården i Fredericia… helt uden grund. ..for dem…kun drengestreger…. men fandme nej… nok er nok…. jeg deler dette her fordi min tålmodighed er opbrugt… nu skal vi fandme stå sammen og bekæmpe det der sker omkring os… jeg tog ned til den moské hvor de har tilknytning den fredag. …fredagsbøn!!!…. fik en snak med de pågældende samt nogle voksne…. men efter jeg fik denne video…. samt at man har hørt ude i byen at de vil gøre det samme mod nogle af Noahs kammerater når skolen starter op igen….jeg kan sq ikk holde mig selv tilbage mere…. så nu bliver det politiet..skolen og de sociale myndigheder ….. tænk på hvis det var jeres barn næste gang!!!” (Brian Anker på Facebook, 5. juli 2016)

Videoen er værre end billederne herunder viser, ikke på grund af brutaliteten, men seancen som sådan. En helt almindelig harmløs 13-årig dreng omringes af en større gruppe. Den største løfter ham op, og smider ham i jorden. Flere sparker og slår, mens andre fra gruppen opildnende tiljubler. Videoen kan ses her.

(Fredericia, 29. juli 2016)

Jeg prøver ikke på at redde verden eller ‘få likes’…. jeg vil bare beskytte min søn…mine børn og forhåbentlig andres for at det her ikk skal fortsætte… vil vi bare kigge og se til…. vi må fandme stå sammen nu…. jeg er både rasende/ked/frustreret som far!!! Det skal bare stoppe nu” (Brian Anker, 5. august 2016)

“I første omgang opsøgte jeg selv drengene i det hus, hvor der normalt er fredagsbøn, og her krævede jeg en undskyldning til min dreng. Det fik jeg, men seks dage efter kom jeg i besiddelse af en video, hvor overfaldet var filmet.” (Brian Anker, Ekstra Bladet, 6. august 2016)

Oploadet Kl. 12:36 af Kim Møller — Direkte link50 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/75190/trackback

50 Comments »

  1. Det hele kan føres tilbage til de skyldige politikere i Danmark og man skal stille dem til ansvar for den islamiske terror i Danmark, når disse politikere har fået samme omgang som drengen i artiklen, så skal alle Somaliere smides ud af Danmark da de er uegnede som medborgere, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 6. august 2016 @ 12:44

  2. Hvornår bliver det lovligt at skyde somaliere. Jeg glæder mig til vi kan begynde at udrydde dem.

    Kommentar by jrp — 6. august 2016 @ 12:48

  3. De somaliere må da være til at finde frem til, da der står noget om “venner” og bekendte fra skolen?

    10-15 voksne danske mænd og fædre må da kunne tage sig sammen og opsøge svinene i samlet flok og så give dem noget anskueligheds undervisning i opførsel i flok!!

    De/vi kan da ikke blive ved med at dukke os og så tro at man bare kan gentage udsagnet: Nok er nok – for det er det jo åbenbart ikke alligevel – sådan et udsagn forpligter og kommer selvfølgelig til at koste – men er vi alle ude over den kant, at man bare lader alting passere? Så er der jo kun en vej…underkastelse og opgivelse af vort liv og det uden nogen form for kamp!!

    Jeg fatter simpelthen ingen ting mere…og føler mig så radikaliseret, at man vist skal være glad for at jeg ikke har våbentilladelse og jagttegn!

    Jeg er ved at være en gammel mand og har ikke mange år tilbage i bedste fald. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi kunnet forestille mig, at jeg skal ende mine dage i et land i total opløsning på alle planer og det oven i købet foretaget helt bevidst og med overlagt vilje.

    I mine kun ca. 50 år i voksen ansvarlig tilstand, har jeg været vidne til en helt ufattelig ødelæggelse af mit land. Jeg har læst rigtig meget historisk og fatter ikke at man så altomfattende smadrer et samfund totalt på så kort tid – vel at mærke uden krig og naturkatastrofer, men som er sket helt “naturligt”, demokratisk og fuldstændig aldeles sindsygt og på en måde som er uigenkaldeligt og definitivt vores lands endeligt.

    Store ord på denne trivielle histories baggrund…javel…Men den fortæller mere end tusind klummer, blogs og artikler – hvad det reelt handler om – viljen til sammen at løse problemet med de rette midler i tide – koste hvad det koste vil – alternativet er ikke til at holde ud at tænke på – for så vil det være slut og man vil kunne sige, at man lod stå til og ikke i det mindste prøvede at løse problemet uanset fremgangsmåde og handling.

    Hold kæft hvor er det dog hjerteskærende sørgeligt…!!!

    Kommentar by Black Watch — 6. august 2016 @ 13:01

  4. Kulturberigelse fra de varme lande:

    “Jeg er selv vokset op i Libanon. Vi var hele tiden ude på gaden, og jeg var altid oppe at slås. Vi var i krig mod nabogaderne og kom altid blødende hjem. Det var helt normalt – sådan var det bare at være dreng i Libanon.” Khaled Mustapha

    Præcist som den ønskes af multikulturalisterne:

    “Tænk på, hvad vi kan lære af muslimerne, jeg synes, at vi skal lade verdens flygtninge vælte ind over vore grænser, og labbe al deres kultur i os.” Gregers Dirckinck-Holmfeld

    “Den islamiske verden er blevet en mangfoldig del af vores hverdag med spændende butikker og smilende folk – uden denne påvirkning ville Danmark være farveløs.” Jytte Hilden

    “Indvandrerne kommer til os med alt det, vi har brug for: Solide familieværdier, sunde indstillinger i retning af, at man skal yde, før man kan nyde – samt en stærk trang til at etablere selvstændige virksomheder.” Bertel Haarder

    “Det er simpelthen en krænkelse af menneskerettighederne at forlange, at de (indvandrerne) skal afstå bare en tøddel af deres ideologiske, moralske, familiære og religiøse identitet…Hvad i alverden bilder vi os ind ved at ville diktere dem vores – på talrige måder – kuldsejlede og fallerede samfunds- og samlivsmodel?” Hanne Smyrner

    Vi vantro skal bare vænne os til den nye verdensorden.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 6. august 2016 @ 13:07

  5. Jamen herregud da, de stakkels somaliere har da krigstraumer, derfor opfører de sig som de gør. Det bliver vel af politiet betegnet som harmløse drengestreger!
    Jeg kan forestille mig, at der venter somalierne en opholdstilladelse og senere kommer et statsborgerskab dumpende, det har vores skvatmikler til politikere sørget for.

    Vores unge har desværre aldrig lært at slå igen, de tager kun imod, i stedet for at yde modstand.

    Fra Den Store Hukommelse:

    “-men det er altså ikke noget, de har lært i et fremmed land. Det er noget, de har lært her i Danmark,”- sagt da 60-70 unge af ”aeh” (anden etnisk herkomst) gjorde stormløb mod en skadestue i Odense.
    (Zenia Stampe, (Radikal), BT, 22.8.2012).

    ”Jeg respekterer, at kønsadskillelse kan være en del af en anden kultur uden at være krænkende, hvor det bare er indarbejdet i den religiøse ceremoni.”
    (Anna Mee Allerslev (Radikale Venstre), Integrationsborgmester i København, i anledning af ønsket om en stormoske i København, Jyllands-Posten ”Indland”, 17.10.2013).

    ”Danmark skal være et attraktivt land at tage job i, men det kræver, at vi som minimum viser respekt for de mange mennesker, der forlader deres hjemland for at bidrage til det danske samfund med deres viden og kompetancer.”
    (Anna Mee Allerslev, Jyllands-Posten 5.3.2014, s.21).

    ”Gennem mentorstøtte, forældrecoaching og dialogambassadøer skal vi hjælpe de pårørende og vise de unge, at det danske samfund er det bedste fællesskab at indgå i.”
    (Anna Mee Allerslev, JP blogs og JP/”Debat”, 21.4.2014).

    ”En ting skal dog slås fast: det er bestemt ikke etniske minoritetskulturer som sådan, der skal ”forandres indefra”. Langt de fleste indvandrere og deres efterkommere lever velfungerende liv i Danmark, tager en uddannelse, går på arbejde, samtidig med at de med stolthed og af egen fri vilje tager deres kultur på sig. Og det er kun godt.”
    ( Anna Mee Allerslev, på Jyllands Posten blog (”Forandring skal komme indefra”) 13.5.2014).

    ”Danskere med muslimsk beggrund kommer til at ligne danskere med kristen baggrund mere og mere. Nu skal Danmark stort set renses for Islam og muslimer. Men orker vi den debat igen? Og igen? Jeg gør ikke. Endnu en Krarup. Endnu en Langballe. Jeg gider simpelthen ikke diskutere på det niveau længere.”
    (Zenia Stampe, (Radikal),Politiken, 28.1.2014 og Den Korte Avis, 30.1.2014).

    ”Dansk Folkeparti og Liberal Alliance foreslår at sende flygtninge til lejre i udlandet. Lars Løkke kalder det ”interessant.” Til det må man jo sige: Nej, det er ikke interessant. Og det er heller ikke nyt. I 1930érne talte man om at sende de europæiske jøder til Madagaskar. Men det er selfølgelig noget helt andet.”
    (Zenia Stampe, MF for de radikale, på Facebook 9.10.2014 og Uriasposten 10.10.2014).

    ”Folk på den yderste højrefløj har i årevis spredt den løgn, at flertallet af de europæiske muslimer er fundamentalister.”
    (Zenis Stampe, MF for de radikale, på Facebook 26.2.2015 og Uriasposten 28.2.2015).

    ”I dag er vi alle muslimer.”
    (Zenia Stampe, MF for Det Radikale Venstre, på Facebook 5.6.2015 grundet hærværk på den muslimske gravplads i Brøndby).

    ”-derfor er det vigtigere end nogensinde, at vi siger højt og tydeligt: Vi er ikke i krig med islam. Vi er ikke i krig mod verdens 1.6 mia. muslimer.”
    (Zenia Stampe, MF for Det Radikale Venstre på Facebook 14.11.2015).

    ” Eid Mubarak til alle danske muslimer. Jeres viljestyrke imponerer. Jeres næstekærlighed inspirerer. Jeg håber, at I får nogle dejlige, velfortjente dage med familie og venner.”
    (Zenia Stampe, MF for Det Radikale Venstre, 6.7.2016 på Facebook).

    Med sådanne folkefjender blandt os, så kan man spekulere på, hvornår det private initiativ tager over? Håber virkelig jeg kan nå at opleve, når folk har fået nok, og stiller vores politikere -forhenværende som nuværende – til regnskab for deres gerninger.

    KÆMP FOR DANMARK

    Kommentar by der Adler — 6. august 2016 @ 13:27

  6. Jeg er ked af at faderen slutter af med at sige: “understreger, at det intet har at gøre med de unge drenges nationalitet.”

    Det er faktisk benzin på David Trads’ bål, nu vil han påstå at det lige så godt kunne være 5-6 nynazister, og at vi skal frygte højreekstreme miljøer i Europa.

    Det er vel en af de sorte der filmer, som en storvildtjæger der tager sit trofæ med hjem i jagtstuen.

    Kommentar by k.m. — 6. august 2016 @ 13:34

  7. De opfører sig sådan fordi de har krigstraumer og er frustrerede over ikke omgående at have fået tildelt statsborgerskab og den lave integrationsydelse.

    De bør omgående bevilges ubegrænsede mængder khat, statsborgerskab og livslang forsørgelse . . . NOT !

    [jeg vil ikke udpensle hvad synes jeg de skulle tildeles, da det uden tvivl konflikter med adskille paragrafer i straffeloven]

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 6. august 2016 @ 13:56

  8. Somalierne har været her i mange år, og har bevist de ikke kan indordne sig. Da der ikke er en fungerende centralmagt i deres land er løsningen at pakke dem i nogle fragtskibe og under flådeeskorte sejle dem til kysten ud for Somalia. Erobre en mindre kystby og landsætte somalierne der. Det er den eneste reelle mulighed for repatriering, men ikke noget politikerne tør.

    Kommentar by Odo — 6. august 2016 @ 14:04

  9. Det kunne være ret sjovt at vide, hvad de voksne i “moskeen” faktisk sagde og gjorde. Var de flove og blev enormt vrede på de racistiske muslimer der terroriserer vantro.

    Men ellers er det smukt:
    1) muslimske klaner i krig med hinanden i somalia
    2) en lille bitte gruppe rejser meget meget langt væk, tilfældigvis i retning af de rigeste samfund i verden
    3) her bliver de serviceret i hoved og r.., og får alt forærende
    4) deres børn render rundt i gaderne i flok og overfalder vantro børn og unge
    5) INGEN af betydning taler om at det måske var på tide at somalierne rejste hjem og deltog i opbygningen af et multikulturelt demokrati i Somalia

    Kommentar by Superman — 6. august 2016 @ 14:20

  10. En undskyldning.
    Der er ingen undskyldning, for et bevidst planlagt overfald på en mindreårig.
    Hvad så næste gang når det er din datter, der er blevet gruppevoldtaget.?
    Er det så o.k bare du får en undskyldning.?
    Endnu et eksempel på, at de hjernevaskede danskere IKKE VIL FORSTÅ.!!!
    Vi er i krig.

    Kommentar by XXXXX — 6. august 2016 @ 14:33

  11. Al vores u-landshjælp til de varme lande burde bestå af præventionsmidler og våben!

    Kommentar by Sigwar — 6. august 2016 @ 14:38

  12. Håber snart der rejser sig en folkestorm, hvor danske mænd jager disse racefremmede i gaderne, afbrænder deres moskeer og gør dem klart hvem som er herrer i dette land.
    De må kende deres plads som undermennesker der lever af vor godhed.

    Kommentar by Rodina — 6. august 2016 @ 15:02

  13. -> JRP og Rodina

    Gældende dansk lovgivning for den slags retorik er en gråzone, men selv hvis det er lovligt, så hold Jer venligst fra gråzonerne her på Uriaposten.

    Kommentar by Kim Møller — 6. august 2016 @ 15:07

  14. “En undskyldning”..?

    og

    “understreger, at det intet har at gøre med de unge drenges nationalitet.”

    Lugter lidt af Mygindisme

    Kommentar by Bror Lerbror — 6. august 2016 @ 15:28

  15. Lad jeres børn og børnebørn gå til kampsport, lær dem at takle modgang.
    Stop curling, bak dem op i at kunne selv, støt dem i at kæmpe for noget selv.

    Kommentar by mb — 6. august 2016 @ 16:10

  16. For nogen tid sagde Michael Kristiansen, fra TV2s Tirsdags-analysen, at Johanne er en fremragende politiker.
    Ros ros, og når jeg ser disse grusomme billeder, så giver jeg ham ret.
    Venstrefløjen har virkelig nået dets mål.
    jeg føler et had og foragt mod de danske politikere, som er de skyldige.

    Kommentar by Pk — 6. august 2016 @ 16:53

  17. Vi er omringet af danskere, som bare elsker islam.
    Fremtiden, som er begyndt, bliver forfærdelig.
    Folketinget vil ikke os danskere, som vil leve i fred.

    Kommentar by Pk — 6. august 2016 @ 16:58

  18. Hvor meget skal der til for at Brian Anker kan få øje på et etnisk grænseoverskridende racistisk overfald? Hvis Noah havde fået en kniv i låret? I maven? Mistet et øje?

    Hvor stor er somalier-rabatten?

    Kommentar by BE — 6. august 2016 @ 17:27

  19. Ja, smut bare ned i moskeen, underkast dig og bed om nåde på din søns vegne. Lavt.

    Kommentar by Arne Torp — 6. august 2016 @ 17:31

  20. #15 Det vigtigste er nok at lære dem at stå sammen og organisere sig. Perkerne og negrene angriber i flok og har ingen æresbegreber ift., hvor mange man kan være mod én. Det er nødvendigt at slå igen i samlet flok. Den ekstreme individualisering er det største problem.

    Kommentar by Odo — 6. august 2016 @ 17:53

  21. Jeg ønsker dem og deres klan/racefæller alt det som ikke tåles at blive sagt i Danmarks mange juridiske gråzoner. Kun fantasien sætter grænsen, men kristen moral vil kun i et meget begrænset omfang blive anvendt. Og for Stampisterne, løgnepresselakajerne og de andre folkemords-støtter ønsker jeg det som er endnu værre.

    Jeg ved at dette er et stort spring for de fleste, men en god ting er at Frankrig har anklaget Baron David de Rothschild og Edmond de Rothschild for svindel Rothschild Clan to Stand Overdue Trial for Fraud

    (Soros er også Rothchilds mand) Fantastisk nok har denne nyhed lav profil i de kontrollerede medier!

    Det er en stor fejl at ville se, forstå og bekrige masseinvasionen og resten af dekonstruktivismen isoleret fra verdenspolitikken og historien. Alt hvad der foregår i dag er i høj grad iscenesat og planlagt. Hvis man kan navigere mellem de utallige oplysninger, henvisninger, dommedagstankerne, gentagelser og tyrkertroen på Jesus Kristus, er der virkelig mange faktuelle oplysninger at hente her. Både på engelsk og tysk.

    Kommentar by Balder — 6. august 2016 @ 17:58

  22. Hvis man kan rejse på ferie til somalia, så har somaliske flygtninge/migranter ikke længere et behov for ophold i Danmark…

    Hvornår begynder Hjemsendelserne? Kom nu DF… Nåå nej, det handler ikke længere om Danmark for jer – men om adgangen til danskernes lommer…

    Kommentar by Polka Charlie — 6. august 2016 @ 18:48

  23. “Boys are boys”. Er det ikke sådan det hedder når drenge/mænds adfærd skal bortforklares som noget, vi bare må acceptere, uanset hvad?

    Kommentar by Margrethe — 6. august 2016 @ 18:59

  24. Havde det gået ud over bare én af mine børn eller børnebørn var de blevet pløkket omgående.

    Politiskiderikkerne har ikke nået en skid, før disse skadedyr var omkommet.

    Kommentar by Sindsro — 6. august 2016 @ 20:04

  25. . så nu bliver det politiet..skolen og de sociale myndigheder.
    Ja hold da op, nu ryster muslimerne i bukserne.
    Der skal godt nok flyttes på nogle indre hegnspæle og åbenbart lig på bordet.
    Det værste er fællesskabets, systemets, elitens underløbning af befolkningen. Faderen burde have fri jagtet på udyrene.

    Kommentar by River — 6. august 2016 @ 20:48

  26. Sorte moegdyr . Slet og ret .

    Kommentar by Krassisten — 6. august 2016 @ 20:58

  27. Satans muhammedanere.

    Kommentar by Nielsen — 6. august 2016 @ 21:13

  28. Mine tanker flugter meget med 3:

    “Store ord på denne trivielle histories baggrund…javel…Men den fortæller mere end tusind klummer, blogs og artikler – hvad det reelt handler om – viljen til sammen at løse problemet med de rette midler i tide – koste hvad det koste vil – alternativet er ikke til at holde ud at tænke på – for så vil det være slut og man vil kunne sige, at man lod stå til og ikke i det mindste prøvede at løse problemet uanset fremgangsmåde og handling.

    Hold kæft hvor er det dog hjerteskærende sørgeligt…!!!

    Kommentar by Black Watch — 6. august 2016 @ 13:01

    Og mange af de andre kommentarer kan jeg også nikke genkendende til.
    Samtid med, at jeg tænker tilbage på X tusinde andre kommentarer og debatter, opfordringer til vore politikere, ……..

    og jeg er nu kommet frem til, at (velvidende/sideløbende vore to nye partier) at vi må samle os meget mere konkret, end “bare” på nettet.
    Vi må tilbage til “gamle dage”, hvor vi samledes i forsamlingshusene og blev enige om hvad VI ville gøre og stille op SAMMEN.

    Det hjælper ikke alverden, (jo som førstehjælp) at vi nu får to nye partier at stemme på, for det er ikke kommet fra fra bunden, fra folket.

    Vi må helt konkret mane til forsamling der hvor vi bor og i fællesskabet få sendt klare henstillinger/ordre til paranasset på Borgen, om hvad vi IKKE vil ! ( men det skal gå stærkt!)

    Med små forsamlinger kan man slå sig sammen og blive store og stærkt markerende faktorer, over for ALT, hvad politiske, selvudnævnte, personligheder, NGO’ere og vemmeligboere angår.

    Det hjælper IKKE, at vi blot sidder på nettet og tilkendegiver vore afgrundsdybe lede over for det som sker med vort land, for dig og mig, vore børn og børnebørn:

    Vi må samle os, ca.som frihedskæmperene (Hvidstengruppen) gjorde, og bygge lokale protestgrupper op i hver en lille by, flække eller kvarter i storbyer, for kampen skal komme fra folket, vi får den ikke foræret af “eliten”/politiske stræbere.

    Det er nu!

    Kommentar by Carstens — 6. august 2016 @ 21:37

  29. https://www.180grader.dk/Krimi/brians-sn-banket-i-voldsom-video-nu-har-jeg-fet-nok

    Det ser ud til at der er nogen der mener at hele sagen og videoen er fake og opsat som snyd o.a.???????

    Kommentar by Black Watch — 6. august 2016 @ 22:38

  30. #28 Nemlig som nogle af “os” har forsøgt i årtier og mistet både venner og arbejde på, men nu helt lydløst..

    Start med dit eget nærområde.

    Du vil hurtig møde DDRtv, nazi kortet, ravbærende socialister, venlig boer, EL storm tropper, David Trads )og mange mange mange flere.

    “DE” har ALLE ! til fælles at de lever af staten… ! ( i STATS betalt job ,vel at mærke)

    Men de vil snart forstå at “de” ikke kun afskaffer deres egen ekstiens grundlag men også skaber præcis hvad de så meget frygter.

    Så jeg fortsætter med popcorn og hygger mig i “klubben” og “konsortie”

    Danmark gennem 1000år !

    Kommentar by john k. — 6. august 2016 @ 22:56

  31. > Balder
    https://www.youtube.com/watch?v=WZAB2S1mTrU

    Kommentar by Nielsen — 6. august 2016 @ 23:30

  32. Og hvis Skyld er det så, at disse unge er lidt udadreagerende..?

    Ja, i følge dem små Johanne fra Enhedslisten, er den faktisk helt vores egen:

    http://jyllands-posten.dk/politik/ECE8899233/politisk-uenighed-om-paedagogkrav-til-boernecentre/

    Kommentar by Bror Lerbror — 7. august 2016 @ 05:05

  33. Altså, dette er jo kun drengestreger!
    Så ifølge den dyrt aflønnede tidligere chefpolitiinspektør lyserøde skjorte og matchende røde betonsokker integrations konsulent i kbh kommunist….øh, kommune per larsen, så er der kun tale om uskyldige drengestreger.
    Vi skal udvise overbærenhed, rummelighed, tolerance og tilgivelse, når jihadkrigerne udøver deres terror, fordi ellers er vi racister.
    Vi må forstå, at disse 6-7 overfalds jihadkriger er SÅ oplyste, så de retfærdiggøre deres jihad handlinger til korstogene, selvom de absolut intet har lært om dette, men kun har gået i koranskole, hvor lærdommen er at knalde hovedet voldsomt i gulvet, for at få den eftertragtet dumme bede bule i panden, og gentage koranens hadevers, hvor vantro og jøder skal dræbes, hvor end de finder dem.
    Så næste gang de radiGALISEREDE Zinke geStampoer og jens Rhodehoveder påstår, at de gulv hoved bankende jihadister er sure over vores fornuftige korstogsriddere, der bankede de ulidelige muhammedaner tilbage til deres stenkastende stenalder, så lyver de, fordi de uvidende jihadkriger intet aner om korstogsridderne, fordi de er historiske uoplyste stengulvs headbanging idioter!

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 7. august 2016 @ 06:40

  34. #12. Danske kvinder må også gerne være med, Rodina. – Jeg hader vold!

    Kommentar by Fisken — 7. august 2016 @ 06:42

  35. PS og vi skal være heldige, hvis disse jihadkriger er oplyste om, at jorden er rund, selvom det står i den evige gyldige til alle tider koran, at jorden er flad.

    Kommentar by li (islamonausea træt amatør DIGTER) — 7. august 2016 @ 07:09

  36. Bt skriver om overfald på smukfest. Fire styk imod en.
    Og om forældre gruppe, der nu selv tager vare om deres egne i fyn området.
    (kan desværre ikke ligge links på)

    Kommentar by Anonym — 7. august 2016 @ 08:54

  37. Fratag de somaliske deres førtidspension og send hele helvedesynglet hjem hvor de kommer fra. Nu er det på tide at Danmark stopper med at finansiere disse typer!

    Kommentar by bella — 7. august 2016 @ 10:11

  38. Det er netop grupper, som 36 Anonym — 7. august 2016 @ 08:54 referer til, jeg mener i mit skriv 28.
    Der er allerede flere af den slags rundt om i landet og jeg har den aller største ros til dem.
    Vi ser også at der er stor fokus på dem (læs mediernes angst), når de etablerer sig.
    Det viser også den magt faktor jeg beskriver:
    “Med små forsamlinger kan man slå sig sammen og blive store og stærkt markerende faktorer, over for ALT, hvad politiske, selvudnævnte, personligheder, NGO’ere og væmmeligboere angår.”

    Jeg lægger gerne navn, skuldre og stue til her i det sydlige Thy.

    Kommentar by Carstens — 7. august 2016 @ 13:31

  39. Ps.
    ja, sidste linje er en opfordring.

    Kommentar by Carstens — 7. august 2016 @ 13:34

  40. nok er nok…. jeg deler dette her fordi min tålmodighed er opbrugt…

    Sørgeligt og trist. Først når det rammer personligt, så er det nok.
    Og sådan vil det fortsætte, indtil “nok” er blevet til flertal i folketinget.

    Kommentar by tavsen — 7. august 2016 @ 14:01

  41. Anonym — 7. august 2016 @ 08:54

    Det eneste, der kom ud af de mange overgreb, var en nedgøring af de ansatte på centeret. De var ikke dygtige nok osv. Og det finder de ansatte sig selvfølgelig i, sådan at blive nedgjort.

    Fagforeningen er også tavs.

    Kommentar by tavsen — 7. august 2016 @ 14:04

  42. Hold ud med jer! Ham der slidt dansker var pisse flabet

    Kommentar by Dunja — 7. august 2016 @ 22:52

  43. Jeg vil opfordre til tand for tand, og øje for øje! Lad os nu snart se nogle stærke muskelmænd træde i karakter og knække knæskaller med et bat, eller er for hulen da alle vikinge-gener uddøde?? Hvad er der sket? Har danske mænd ingen testikler længere??

    Jeg beskæmmes! I Bibelen står der et sted, at “kvinder skal vogte mænd”.. Ja, dét er da godt nok – også! – en profeti, der er gået i opfyldelse!

    Kommentar by Kuffar — 8. august 2016 @ 01:25

  44. @ 37 Det er for pokker da ikke kun somaliere, der skal fratages deres opholdstilladelse og fritages for deres nassen på Hr. og Fru Danmark! Det er ALLE de mellembrune, nougatbrune, helsorte osv! Undtagen dem, der har frasagt sig okkultismen islam. Fællesnævneren for de dumme, uduelige og voldsorgastiske er nemmerlig: Islam!

    Vi har ikke brug for dem nord for Ækvator. Ganske enkelt.

    Kommentar by Kuffar — 8. august 2016 @ 01:28

  45. @ 15 Enig! Krav maga, for eksempel.

    Kommentar by Kuffar — 8. august 2016 @ 01:32

  46. @ 5 Black Watch – supergodt skrevet! Jeg er så enig med dig. Men hul i jagttegn! Hva skal du bruge sådan ét til, når der ikke er vilde elge i Danmark?.. En dag vil panserne såmænd være hjertensglade for lidt frivillig bistand og forhåbentligt få evt. overvågningsvideoer til pist at forsvinde.

    Kommentar by Kuffar — 8. august 2016 @ 01:42

  47. Jeg mente @ 3 i min kommentar nr 45. Men @5 er skam også udmærket.

    Kommentar by Kuffar — 8. august 2016 @ 01:44

  48. […] Mere om sagen på Uriasposten […]

    Pingback by 13-årig dansk gutt blir banket opp av somaliere – 13 year old Danish boy beaten up by Somali gang Frie Ord Frie Ord | Hodjanernes Blog — 8. august 2016 @ 21:29

  49. Hvis dette skal være normalen i dette land, som jeg desværre tror at det bliver siger jeg bare at de politikere, som skal drage omsorg for os, som har valgt dem ikke er syv potter pis værd og burde afskediges på stedet.
    Jeg mener at bl.a. DF har svigtet en del ved at fravige det, som de tidligere stod for. DF taler for meget om at man skal integrere de fremmede, fremfor at foranstalte masseudvisninger.
    Jeg er alvorligt bange for, at hvis, der ikke sker noget indefor den nærmeste fremtid vil det kunne udvikle sig til noget som vil kunne minde om en borgerkrig. Jeg synes at politikerne skulle tage sig sammen og gøre noget ved dette, inden ANDRE gør det.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen — 9. august 2016 @ 18:48

  50. @ 48 Allan Gorm Larsen

    Også her er vi enige.

    Og jeg står ved, at vi efter hånden må samle os om, hvad der kommer og forsvare det, som vi endnu har, for politikerne er ikke til at få i tale. Ja, de vil end ikke lytte.
    Derfor mit skriv her > 28, 38 0g 39.

    Kommentar by Carstens — 9. august 2016 @ 22:08

RSS feed for comments on this post.