9. august 2016

Tyrkisk moské-talsmand: ‘Kaserne til islamiske soldater’ i Århus C ville være godt for integrationen…

Tilstedeværelsen af ‘rigtige moskeer’ er omvendt proportional med livskvaliteten for ikke-muslimer, og der er vitterlig ingen grund til at bifalde tyrkisk kulturimperialisme. Det gælder i særdeleshed, når imamerne aflønnes af fremmed magt, der ledes af islamist, som betragter moskéer som kaserner for islamiske soldater. 1400 års historie fortæller, at multikultur blot er en fase før islamisk monokultur.

Set på DR Online – Moske-talsmand: Flere moskeer vil fremme integration.

“Der er brug for flere moskeer i Aarhus. Det mener man i Tyrkisk Kulturforening Brabrand, der for nylig åbnede en moske i et industrikvarter i det vestlige Aarhus. Den nye moske har en 14 meter høj kuppel, og snart kommer der også en minaret.

Vahip Pelit mener, at rigtige moskeer er med til at fremme integration, og derfor synes han heller ikke, at en moske bør ligge i et industrikvarter.

– Jeg ville have ønsket en rigtig moske i midtbyen, som kunne vise mangfoldighed, og at der er andre kulturer end kristendommen – en multikulturel by, forklarer han.

… Moskeens imamer kommer fra Tyrkiet, er uddannet på universitetsniveau og aflønnet af den tyrkiske stat.”

(Brabrand Ulu Cami, Sintrupvej, Århus V; Foto: Facebook)

Minareterne er vore bajonetter, kuplerne vore hjelme, moskeerne vore barakker, de troende vore soldater. Denne hellige hær beskytter min religion. Allah-u-Akbar (Allah er stor).” (Erdogan i tale, 1998)

Oploadet Kl. 11:27 af Kim Møller — Direkte link18 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/75271/trackback

18 Comments »

  1. Citat:
    “Jeg ville have ønsket en rigtig moske i midtbyen, som kunne vise mangfoldighed, og at der er andre kulturer end kristendommen – en multikulturel by”.

    Store dele af Mellemøsten er muslimsk, så Vahip Pelit må kunne pege på et eksempel hvor denne herlige muslimske “multikulti” trives uden vold og mord og kvindeundertrykkelse.
    Så Vahip Pelit har ret, moskeen burde slet ikke ligge i et industrikvarter i Århus, for den burde slet ikke ligger her her i landet.

    Kommentar by Birger Jensen. — 9. august 2016 @ 11:39

  2. Hvor kirkeklokker før i tiden kaldte til bøn og ringer solen op ned, vil højtalere istedet kalde til bøn. Klokkerne vil blive smeltet til våben.

    Kommentar by P — 9. august 2016 @ 11:53

  3. Og man bliver ved med, også her på Urias, at mene og udtale at man kan løse den kommende islamiske dominans og monokultur i Danmark via demokrati og dialog….og bekræfte hinanden i at nu er nok nok…

    Hvad tror I selv der kommere til at ske, når det ikke viser sig at det er løsningen, men at den fremgangsmåde er en del af problemet?

    Hvis man ikke er parat til at erkende, at problemet kun løses med tvang og magtanvendelse og at man bliver nødt til at erklære krig mod islam – så kan vi lige så godt kapitulere og underkaste os – det er nemlig det der kommer til at ske – for ingen tør sige dette eller gøre disse ting til handling – Så som sagt før få jeres børn til at lære flere sprog, gerne i udlandet og emigrer så – Vi gamle fjolser har alligevel ikke så lang tid tilbage, så skide være med det – vi sluger bare hele pakken – men vores børn og børnebørn har stadig chancen for at skabe sig et liv et andet sted – det bliver ikke i DK og slet ikke et liv i et relativt frit demokratisk sammenhængende land og folk – men som dhimmi eller underlagt muslimsk dominans på alle planer. Et samfund baseret på trusler, terror, vold, ulighed, retsløst, korrupt uretfærdig middelalderlig lovgivning – et samfund hvor hovedparten alle må dukke nakken og tie og finde sig i det nye herrefolk og deres danske medløbere på alle betydende poster.

    Det her kan ikke løses demokratisk…desværre!

    Kommentar by Black Watch — 9. august 2016 @ 12:06

  4. “Med kuppel og spire”. Det står der på banneret. Hvad er det for en “spire”? Analfabeterne vil have deres egn kaserner.

    Kommentar by tilfældig — 9. august 2016 @ 12:21

  5. “egne”

    Kommentar by tilfældig — 9. august 2016 @ 12:21

  6. #3 Effektiv magt og tvangsanvendelse kræver kontrol over statsapparatet. Det er urealistisk i Danmark at opnå denne uden ved hjælp af demokratiske midler, så der er ingen modsætning imellem ønsket om magtanvendelse og demokratisk agitation. Hvad forestiller du dig ellers? Et militærkup fra vores “funktionær-officerer”?

    Kommentar by Odo — 9. august 2016 @ 12:27

  7. !!!!!!! SANGBOGEN: OG MELODIER, DER BLEV VÆK !!!!!!!

    N.F.S. Grundtvig var utrolig produktiv – således har han i en sangbog
    fra 1901 skrevet 91 ud af 272 numre ( Sangbog ved K Jensen Strellev ).

    Det Tyrkiske Osmanske rige brød han sig ikke om, og han skrev
    i sangen “Vor Gud er død hensides Hav om Tyrkervrimlen”

    I vers 8:
    Og blev endnu tre hundred år
    forhalet af Tyrkerpesten.
    Det skylder vi og Maglegård,
    Korstogene fra vesten.

    I vers 10:
    Og vajer over Tyrkerflag
    end kristenhedens banner,
    Det svang sig op i kæmpe slag
    af Paver og Normaner.

    I folkehøjskolens Sangbog stod i en tidligere udgave sangen
    ” Folkeligt skal alt være ” Grundtvig, 1848.

    vers 1:
    Folkeligt skal alt nu være,
    trindt om land fra top til tå.
    Noget nyt der er i gære,
    det selv tosser kan forstå.
    Men kan alt, hvad brister bødes
    med det ny, som først skal fødes?.
    Ved man også, hvad man vil
    mer end ” brød og skuespil “???

    I vers 4:
    Til et folk der alle hører,
    som sig regne selv dertil.
    Har for modersmålet øre,
    har for fædrelandet ild.
    Resten selv som dragedukke,
    sig selv fra folket udelukker.
    Lyse selv sig ud af æt, (slægt)
    nægter selv sig indfødsret.

    flere:

    ” VIFT STOLT MED KODAN´S BØLGE” “BLODRØDE DANNEBROG ”
    ” DER ER INGEN TING DER MANER, SOM NÅR ET FLAG GÅR TIL TOPS “.
    ” ET FLAG ER SMUKKEST I MODVIND”

    Også Kaj Munks lille kønne sang: ” DEN LILLE ANNEMONE mangler i folke
    Højskolens sangbog.
    Udgaven fra 1990 virker, som om der ikke skal kredses for meget om sund NATIONALFØLELSE.
    ————————————————————————–
    Og her er så lige een de bør synges til demonstration for frihed: Men det kan være at de har opgivet.!!

    Melodi: Når jeg ser et rødt flag smelde

    Når jeg ser muslimer brænde
    og forhåne groft vort flag,
    så fornemmer jeg mit frihedshjerte tændes
    for vort land og for vort folk og for sag.
    De siger vor respekt den vil de have,
    de vil jage os fra hjem og fra vor rod,
    dette land fik vi fra fædrene i gave,
    det har vi pligt til at værne med vort blod.

    Vi har værnet omkring landet,
    vore fjender har man givet alt,
    vore gamle, de skal bare resignere,
    og for lederne er dagene talt.
    Lad os rejse os i trods og gå til modstand,
    vi har stolte traditioner på det felt,
    nu vi søger en befrier, som for folket,
    kan stå frem som en frihedens helt.

    De har taget al vor velfærd,
    men deres indsats er lig med nul,
    deres selvros er helt misforstået,
    deres indsigt er det store tomme hul.
    Hvad blev der af berigelsen, som lovet,
    det var bare løgn, som lederne fandt på,
    lad os smide dem på porten – ud i mørket
    og skabe landet, vi ikke måtte få.

    Kommentar by Sindsro — 9. august 2016 @ 12:38

  8. 6# – Odo.
    Enig – men det kommer ikke til at ske via demokratiske løsninger – Der vil ikke blive valgt tilstrækkeligt antal modstandere og kræfter ind i folketinget, til at at noget bliver ændret!!

    Det har man ikke modet til i Danmark og 20 % af en befolkning kan ikke gennemtrumfe det nødvendige (heller ikke NB, hvis de skulle komme ind i FT), der skal til for at ændre udviklingen 100% om.

    Lur mig om det ikke bliver 70-80 % af befolkningen som ved næste FTV vil stemme de samme fjolser ind (vi har ikke andre opstillet) og kun opnå mere af det vi allerede kender til og som fører til mine bange anelser, som jeg har beskrevet tykt her og i flere år. Indtil videre har det gået som forudsagt og forventet set fra min side.

    Og nej det bliver ikke fra militæret og politiet som organisation, at et kup vil ske – de vil bare sande til i afmagt og korruption.

    Udviklingen vil løbe af med det hele og det vil blive ustyrligt – læs evt. mine kommentarer i tråden ovenfor vedr. Tullebølle – sådan forestiller jeg mig det kommer til at gå…

    Ingen kommer til at styre noget som helst – det vil bare komme til at leve sit helt eget liv – en spiral af destruktion på alle planer, menneskeligt og samfundsmæsigt.

    Demokratiet tager vi som en selvfølge her i DK og et andet scenarie kan vi ikke forestille os?

    I 1940´erne var det en synlig fjende og ideologi man kunne bekæmpe.
    I dag er fjenden talstærkt iblandt os, påført os via vort demokrati og en hundredtusind skare af egne medløbere, private som offentlige. Det gamle “ægte” demokrati, vi lidt på skrømt endnu bilder os ind vi har, vil ikke mere kunne anvendes, hvis man helt vil være fri og have genindført det originale “gamle” demokrati igen – det vi får det erstattet med, vil være et mere eller mindre shariadomineret, dhimmificeret, opdelt/adskilt skin-demokrati, hvor trusler, terror og vold osv. er de reelle herskere.

    Som jeg skrive i den anden tråd, så er det ikke noget jeg ønsker og anbefaler, men bare mine egne lommefilosofiske forudsigelser og frygt…Jeg håber sgu da at jeg endelig tager helt fejl og alt hvad jeg har sagt og ment var forkert og ude af enhver fornuftig sammenhæng….men indtil videre synes jeg ikke der er tegn på den model..kun bekræftelse i, at jeg ikke er helt galt afmarcheret – endnu.

    Og det ser ud til at gå stærkt…ikke?

    Kommentar by Black Watch — 9. august 2016 @ 13:05

  9. @black watch
    Enig, det grundlæggende problem er, at der ikke findes partier der virkelig vil/tør gøre noget ved problemet. Det ses tydeligt ved sidste valg hvor DF fik et kanonvalg…. og det var ikke pga deres ældrepolitik eller miljøpolitik at hver 3. vælger i syddanmark stemte på dem, næeh det var for at få styr på indvandringen.

    Men hvad skete der? Tulle ville ikke lede landet og lod fadbamsen komme til. Endda med “sheriffen” i regeringen der modigt skælder ud på facebook… uha uha

    Kim, jeg forstår ikke din bedre halvdel kan holde ud at støtte sådan en regering.

    Kommentar by redneck — 9. august 2016 @ 13:36

  10. #9 Udgangspunktet var jo, at der ikke var et flertal, der ville støtte KTD som statsminister. LA og Konservative ville kun acceptere Løkke.

    Kommentar by Odo — 9. august 2016 @ 14:32

  11. Danskernes Parti hævder i øvrigt at have underskrifterne i hus:
    http://www.bt.dk/politik/danskernes-parti-vi-stiller-op-til-folketingsvalget

    Kommentar by Odo — 9. august 2016 @ 16:01

  12. Der er ikke grund til at støtte muslimske “kassernebyggerier”, og apropos det autoritære er jeg blevet gjort opmærksom på en morsom lille video på Youtube, hvis ophavsmand er den norske civiløkonom og forfatter Haakon Hellenes, der blev uddannet på Handelshøjskolen i Aarhus.

    Jeg har ikke tidligere hørt om ham, men det virker, som om han fik noget sund fornuft med sig hjem, og videoen handler om en af Hans Rustads typiske og ikke så sjældne rablende anfald og vilde overdrivelser. Denne gang om børneopdragelse, idet Rustad ifølge Hellenes har fremsat forslag om, at man for at komme samfundets normløshed til livs skal alliere sig med værdikonservative muslimer. Hellenes advarer mod at ophøje disses patriakalske, autoritære opdragelsesmetoder til det fælles værdigrundlag.

    Det dur ikke i et demokratisk samfund, siger Hellenes og gør opmærksom på, at Rustad har vanskeligt ved at skjule sine egne autoritære holdninger, og at det er almindeligt, at politiske konvertitter fra den yderste venstrefløj tager det autoritære med sig i ny forklædning. Godt at Uriasposten fik viklet sig ud af det selskab.

    Kommentar by denonde — 9. august 2016 @ 16:40

  13. Endnu en ny islamkaserne. Suk.
    Og samtidig nedlægger politikerne de danske kaserner.
    Og fylder dem med fjendens 5 kolonne invasionsstyrker.
    Jeg får det dårligt.

    Landsforrædderene sælger deres egne børn og børnebørn.
    Hvor ussel kan man være?
    Skamløst!
    Feje svin.

    Kommentar by XXXXX — 9. august 2016 @ 16:50

  14. En “grå ulv” i fåreklæder:

    https://twitter.com/vahipp?lang=da

    Kommentar by Peter Faber — 9. august 2016 @ 20:19

  15. Vahip Pelit mener, at rigtige moskeer er med til at fremme integration – ja, det vil fremme visse danskeres integration med islam, og det vil skabe yderligere afstand til resten . . . dem som synes Danmark ikke skal være et islamisk diktatur.

    Tilbage til Tyrkiet med ham !

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 9. august 2016 @ 20:34

  16. 13. XXXXX
    Der er kun os til at fjerne kasernen.

    Kommentar by Sindsro — 9. august 2016 @ 21:25

  17. 16 Sindsro.
    Det har du ret i.
    Man kunne sige mørke kræfter der vil os det ondt, bygger kaserner i vores land.
    Men det gør de kun, fordi feje politikere giver dem lov til det.
    Hvis jeg var statsminister, var de væk imorgen.
    Jeg ville gerne rive dem ned med mine egne hænder.
    Vi, danskerne er fortabte, hvis udviklingen fortsætter, det er kun et spørgsmål om tid.
    Danmark er for lille et land til, at stoppe muslimernes fremmarch alene.
    Vi må håbe på at Frankrig og England starter med at sende muslimerne hjem.
    Og så følge trop.
    Ikke være den artige lille pige.

    Det ser sort ud.
    Og der er negere på vej, som har kursen mod Danmark.
    Flere problemer og politikerne siger der er ingen simple løsninger.
    Løgn!!!!
    Løsningen er luk grænserne. Opret lejrer i deres hjemlande for ulandsbistanden.
    Og send dem hjem igen med det samme. Giv dem aldrig penge. Så stopper strømmen, se bare på Australien.

    Kommentar by XXXXX — 10. august 2016 @ 05:48

  18. Ronald Reagan – A Time for Choosing (October 27, 1964)

    https://www.youtube.com/watch?v=2pbp0hur9RU

    Kommentar by Hodja — 10. august 2016 @ 09:36

RSS feed for comments on this post.