16. august 2016

Netkrigende lektor: “Tonen er hård, ja, men det er fordi, vi er på kanten til en borgerkrig.”

Niels Vestergaard Thomsen er tidligere formand for Dansk Folkeparti Ungdom i Århus, men svarer ikke helt til den profil medierne normalt rubricerer som ‘kældermennesker’. Han er lektor i fransk og tysk, og motiveres som biseksuel af islams syn på seksuelle minoriteter. Berlingske har historien – Harsk Facebook-debattør: ‘Jeg ved godt, at venligboerne tror, deres handlinger er gode. Det troede tyskerpigerne også.’.

“Niels Vestergaard Thomsen er 40 år, lektor i fransk og tysk – og internetkriger. Han er en af dem, som ifølge mange er med til at gøre kommentarsporene på Facebook til kloakrør af had og splittelse. Til at debatklimaet bliver hårdt og uforsonligt og til at flere venligboer i angst for chikane og trusler på de sociale medier, overvejer at droppe deres civile engagement. …

‘… Det er ikke sådan, at jeg er bange for at blive overfaldet, hvis jeg går i Bilka. Men jeg føler min frihed og livsform er truet. Jeg er biseksuel og det er en gruppe, der er særlig ofre for Islam. Jeg skriver også for at påvirke andres bevidsthed, så de ser virkeligheden i øjnene: at muslimerne er vores bødler, og vi er ofre for en invasion.’ …

‘Nogle gange er det jo spontane reaktioner. Der er mange følelser i kog. Men formålet er, at de skal tænke en gang mere over, hvad de gør. Det, venligboerne tror er ‘gode handlinger’, mener jeg er skadelige for Danmark. De er med til at forstærke de konflikter og problemer, der er med islam, ved at være behjælpelige over for fjenden med at erobre vores land.‘ …

Deres forbrydelse er, at de er venlige over for fjenden. Jo mere, flygtninge føler sig velkomne, jo flere vil komme herop. Det vil føre til selvdestruktion og i sidste ende vores udslettelse. Jeg har bare fået nok! Folk, som er enige med mig, mener, at islam er en fremmed besættelse, hvor muslimerne ikke bærer våben, men deres livmødre i stedet. Det er vor tids nazisme. Og vi er modstandsfolkene, der forsvarer Danmark. Jeg ved godt, at venligboerne tror, deres handlinger er gode. Det troede tyskerpigerne også.‘”

Oploadet Kl. 10:30 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/75453/trackback

27 Comments »

  1. Klokkerent. En nabo her i Oslo øst, en pensjonist, går nå med en binders på jakkeslaget til enhver tid – sammen med et 30 talls andre pensjonister. En binders i jakkeoppslaget ble brukt demonstrativt som tegn på samhold under krigen i protest mot okkupasjonsmakten og dens norske forbundsfeller. Min pensjonerte nabo omtaler enkelt og greit – og korrekt – såkalte vennligboere som forrædere. Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner.

    Kommentar by mjusiq — 16. august 2016 @ 10:57

  2. Ingen er mere behjælpelige end NATO, EU, Politiledelsen, Pentagon, IMF, FN, Dommerne, Kontorcheferne, Borgmestrene, Bestyrelsesformændene, Lederne, Cheferne og Direktørerne og de 179 “folkevalgte” klovne fra de forskellige klovnede partier, som vi alle kender som folketingspartiet (eller: klovnepartiet).

    Kommentar by Winston Churchill — 16. august 2016 @ 11:03

  3. Muhammmedanere er skadedyr Punktum Og koranen er, foruden at være fyldt med vrøvl og vås, den krigshåndbog som skadedyrene gerne følger til punkt og prikke.
    Der er kun ÉN løsing. Og det er, at smide muhammedanerne ad helvede til. At følge det op med et forbud mod muhammedanisme (islam, som de gerne vil have vi kalder terrororganisationen), ville fremtidssikre vores land.

    Kommentar by Nielsen — 16. august 2016 @ 11:24

  4. Gad vide hvornår “de gode” indser at deres frisind og tolerance netop importerer mennesker der hverken er frisindede eller tolerante? Det går så ud over biseksuelle lektorer, kvinder, bøsser,jøder, kristne svinespisere og snart sagt enhver anden minoritet der ikke lige er islamisk

    Kommentar by redneck — 16. august 2016 @ 11:30

  5. Af hjertet tak til Niels Vestergaard Thomsen.

    Kommentar by Johnson — 16. august 2016 @ 11:33

  6. Det handler ikke om godhed men om penge, skatteydernes penge, deres penge kan doneres til alt i godhedens navn, bestemt af eksperter og politikere der påstår at Danmark er et demokratisk land og alle er lige, Niels Vestergaard Thomsen har opdaget at sådan er virkeligheden ikke i Danmark, der bor ca. 500.000 personer af anden etnisk oprindelse end Dansk i sharia ghettoer i Danmark, det har den ovennævnte klovn og andre eksperter godkendt som værende forsvarligt i forhold til Danmarks størrelse, lad eliten lide under deres egen import af indavlede retarderede fætter/kusine frembragte korandyrkere, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 16. august 2016 @ 11:36

  7. “…muslimerne ikke bærer våben, men deres livmødre i stedet”

    Den var måske lige hård nok, hva?

    Kommentar by Martin — 16. august 2016 @ 12:29

  8. Kan vi ikke bekrige dem, kan vi overbefolke dem var der vist en, der sagde engang. Så den med livmoderen er vist god nok. Og belønnet af staten dog ikke med et mutter kreuz for flest fødte børn, men med gode penge per barn. Jo de bliver til mange.

    Kommentar by P — 16. august 2016 @ 14:12

  9. Enig med NVT.

    Hvis man i øvrigt er en af de politisk korrekte og er i tvivl om hvilken side som er den rigtige – så kan man bare se på indianerne i Amazonas og andre oprindelige folkeslag, der trues af mennesker, som vil tage deres land og ødelægge deres kultur. Ingen betvivler at indianerne er ofre og at indtrængerne er onde.

    Men hvorfor må danskerne og andre europæiske folkeslag så ikke forsvare deres land og folk og kultur mod de indtrængende muslimer og sigøjnere?

    Det er ikke os, men muslimerne m.m. som er onde racister. De er onde racister alene ved deres tilstedeværelse her! Og dem som hjælper dem er landsforrædere!

    Kommentar by Vakse Viggo — 16. august 2016 @ 14:23

  10. Og så er der lige detaljen om hvor længe NVT får lov til at beholde sit job!

    Kommentar by Santor — 16. august 2016 @ 15:58

  11. @6 Der er adskillige vers i koranen der maner til “hårdhed” og sågar drab på “vantro” – så nej, den er ikke for hård.

    Kommentar by Johnson — 16. august 2016 @ 16:41

  12. Sød musik i mine ører. Og så oven i købet fra en homo-look-alike. Min aversion mod den gruppe kan vendes, hvis flertallet af dem talte sådan. Men det vanlige muslimrøvslikkeri fra den kant…

    Kommentar by Margrethe — 16. august 2016 @ 16:57

  13. At 9.
    Det var også min første tanke. Lad os håbe han har en god fagforening, hvis det kommer dertil. Offentlige chefer ofte strømmen. Lad os se.

    Kommentar by Bastardo — 16. august 2016 @ 17:47

  14. -> følger ofte strømmen

    Kommentar by Bastardo — 16. august 2016 @ 17:47

  15. Man kan jo også blot tage Erdogans taleboble: ”Der er ikke noget, der hedder moderat islam. Der er kun islam.”

    Jeg kan komme i tanke om et par moderate muslimer, men i forhold til de øvrige hundrede tusindvis i Danmark er de et fåtal. Den ene endda med PET-beskyttelse døgnet rundt.

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. august 2016 @ 18:09

  16. Både tyskerpigerne og ‘venligboerne’ var/er legale. Der var en folkelynchstemning, der gik ud over tyskerpigerne. Regeringen havde jo ellers opfordret til samarbejde med tyskerne under besættelsen.

    At der så efterfølgende blev lavet lovgivning med tilbagevirkende kraft (en juridisk katastrofe), der retfærdiggjorde disse indgreb og de samtidige vilkårlige drab på formodede stikkere, var i hegnet.

    Bevisbyrden, næh, hvorfor løfte den? Peter Øvig Knudsen har så glimrende beskrevet det sidste (‘Efter drabet’), uagtet hvad man ellers måtte mene om ham.

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. august 2016 @ 18:19

  17. Enig.

    Kommentar by Iznogut — 16. august 2016 @ 18:38

  18. Uenig. (Hvis da det er et indlæg?)

    Kommentar by Bastardo — 16. august 2016 @ 18:50

  19. “Lad os håbe han har en god fagforening, hvis det kommer dertil.”

    Tror du på at fagforsteningen hjælper en dissident?

    Iøvrigt skriver Milo i dag:

    “I’m comfortable with people who are uncomfortable with gays, as long as they don’t want to kill us, maim us or throw us off rooftops. (Permission for lesser violence is available upon application.) For leftists, the reverse appears to be true — they’re uncomfortable with people who are uncomfortable with gays, unless they want to kill us and maim us and throw us off rooftops.”

    http://www.breitbart.com/milo/2016/08/15/republicans-just-overtook-dems-gay-rights/

    Kommentar by Hodja — 16. august 2016 @ 21:53

  20. Borgerkrig? Hvor mange afbrændte biler er de efterhånden oppe på i Malmø. De almindelige borgere er gidsler og ofrene.

    Kommentar by P — 16. august 2016 @ 22:21

  21. 19 22:21 De har jo brændt siden engang i nullerne. Hvorfor svenskerne ikke har reageret, før det kom ind over youtube, er jo et interessant spørgsmål.

    Kommentar by Winston Churchill — 17. august 2016 @ 05:04

  22. OT OT OT (Ordbog: OT == Off, ikke on-topic. Altså on-topic er det modsatte, som det ikke er, imens off-topic er det rigtige, som det er).

    Jeg skal ikke trætte jer med bevidstløse løbere på Østerbro, hvor det store flertal stemmer på kommunisten Kabel og lignende hjerneblødninger.

    Bemærkede bare, at tråden virker lidt flad, som om der ikke kommer flere indlæg og der er jo al denne gratis plads, hvor mange stadig finder ytringsfrihed i Danmark, og vi elsker jo Kim Møller og vil derfor godt vise, at hans site ikke er uinteressant og kun grå politik, og vi vil jo også gerne via linkene i tråden kunne sætte det ind i en kulturel og historisk kontekst, når vi engang skal kigge tilbage og huske, hvad som skete i de dage ..

    Dette et ikke relateret til tråden, men kun mit forkølede forsøg på at virke venlig på, ja .. det lyder fantastisk, men jeg prøver at vise lidt af min og mange andre nationalkonservatives sindelag og personlighed, uafhængigt af mainstreammedier og partiinteresser. Jeg skriver sådan set dette afsnit og det forgående, ja, mange af de forgående og mange af de kommende, med det formål for øje, at informere jer, kære journalistkommunister og politikpolitikere inde på det selvmordstruede og kommende bare truede fæstningsanlæg af bornholmsk granit, noget om den mentalitet vi, befolkningen, de nationalsindede nationalkonservative danskere af substans og et ærligt hjerte har. Vi elsker vores Danmark, og i har ingen jordisk chance for at tvinge os til at overgive det til andre kulturer, folkeslag eller bare verden generelt, og lige så snart vi har talt alt det her tilstrækkeligt op med hinanden, altså ligeså snart de i e offentlige rum fåmælte danskere, har fået talt indbyrdes, og muligvis ligeså snart vi står på den anden side af det næste muslimske terrorangreb i Danmark, som ingen kan skjule under manglende dækning i pressen, ja så står vi her, og skal spørge os selv, hvem er det nu, som denne nationalkonservative, nationalsindede, nationalbundede etniske dansker egentlig er? Hvordan er hans personlighed, eller hvis det skulle ske at gå op for jer, at vi er ligeså mange kvinder, så kan jeg oplyse, at vi er f.eks. mig, som gerne vil linke til en koncert på nettet for alle at glæde sig over, hvis man har den musiksmag, og hvis man er fra AFA/ANTIFA/DR/TV2/Christiansborg så er linket også ment til dig (mest til dig, da det mest er din slags musik), så også du skal have det lige så godt som os uriaspostlæsere og debattører, som også ønsker at i får det godt, hvilket i vil gøre ligeså snart i har skiftet side:

    Dette er en gave fra mig, for at vise min dansknationalkonservative karakter:

    Massive Attack at Forum København, Copenhagen, Denmark 16 August 2016 Full Concert

    Live-Nations Event

    Scheduled for 17 Aug 2016

    Massive Attack at Forum København, Copenhagen, Denmark 16 August 2016 – live full concert live streaming concert Massive Attack at Forum København, Copenhagen, Denmark

    https://youtu.be/xWDIwXiIw4M

    Jeg ved godt, at i skal købe en billet, men nu har i jo så mange penge fra jeres vellønnede jobs i flygtningeindustrien, så det regner jeg ikke med bliver noget problem for jer, og ellers kan i jo lige vente en dag inden kopier af streamen ligger til gratis gennemsyn på youtube.

    Så er der de kedelige nyheder for uriaspostens sympatisører, dem kan i andre jo bare springe over, da i jo alligevel benægter deres betydning.

    16.08.2016 Kvinde overfaldet under løbetur, København

    Alarm 112 Danmark

    https://youtu.be/s4IYsRG8YzQ

    Kommentar by Winston Churchill — 17. august 2016 @ 08:55

  23. Husk også at (og det er OT == On-topic), at Soros vil gladeligt bruge halvdelen af sine og hans venners (Zuckerberg, Gore, Gates ..) halve formue på at få al magt i verden, og sikre sig, at alle andre bare er en grå grød, gennem at forcefeede jer “flygtninge” til i kløjs i at løfte dem op på jeres levestandard uden jeres produktivitet og skaberevne, så alle bliver den store Calcuttafattiggrød og kun Soros, Merkel, Obama, Hollande og nogle få i ikke kender, skal have al luksus på jorden, hvis de lige får lyst en eftermiddag.

    Kommentar by Winston Churchill — 17. august 2016 @ 10:01

  24. 21 08:55 Tak for den storslåede gave, men nu er det jo, kun mig som takker, og jeg er jo mig selv, så der er risiko for, at jeg ikke er habil i taksigelser, eller at jeg har bias mod at fremstille det som en god gerning.

    .. Politiet har tidligt i morges anholdt en 29-årig mand i forbindelse med overfaldet på en 38-årig kvindelig løber på Østerbro.

    Politiet har fundet frem til den mistænkte gerningsmand ved hjælp af overvågningsvideo.

    – Han var i området nær gerningsstedet på det tidspunkt. Det, og hans opførsel på videoovervågningen, har fået os til at anholde manden tidligt i morges, siger Torben Svarrer, som er efterforskningsleder ved Københavns Politi til TV 2.

    – Nu er det heldigvis således, at hun lige akkurat er meldt udenfor livsfare, men det så slemt ud, og vi fandt hende med meget lav puls.

    http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-08-17-kvinde-fundet-forslaaet-og-delvist-afklaedt-paa-oesterbro-nu-anholder-politiet

    Fandt du ud af den anholdtes etnicitet?

    Kommentar by Winston Churchill — 17. august 2016 @ 11:16

  25. 24

    “Den anholdte er en hjemløs mand uden fast bopæl i Danmark”

    http://www.bt.dk/krimi/uhyggeligt-overfald-paa-kvindelig-kondiloeber-29-aarig-hjemloes-sigtes-for-voldtaegt

    “Uden fast bopæl” er vel ret almindeligt for hjemløse.
    “i Danmark” og den normale “etnisk dansk” mangler så det er sikkert en af de indavlede.

    Kommentar by Erik — 17. august 2016 @ 12:31

  26. EB skriver om grønlandsk tolk i retten, så etnicitet giver vel sig selv? Han har måske haft en muhammedansk plejemor?

    Kommentar by pseudonym — 17. august 2016 @ 19:41

  27. 26 19:41 Så er det nok ikke ham :D

    Kommentar by winston churchill — 17. august 2016 @ 22:44

RSS feed for comments on this post.