7. september 2016

DR Nyheder: Hillary Clinton fik ‘på kæk vis’ forvandlet et hosteanfald til en Donald Trump-sviner.

“Menneskerettighedschef revser Trump og Wilders: Minder om Islamisk Stat”, skriver DR Nyheder, og citerer Zeid Ra’ad al-Hussein, en muslim der bærer titlen som FN’s chef for menneskerettigheder. Han sætter dog kun ‘lighedstegn’ i forhold til ‘deres måde at kommunikere på’, ikke handlinger, og sådan blev kritik af Islam associeret med myrdende Koran-læsere. Keine Hexerei…

Medierne fortsætter med at bashe Donald Trump, der i en dugfrisk CNN/ORC-måling fører 45 mod 43 procent. DR Nyheder baserer sig typisk på Ritzau og Reuters, der systematisk vinkler historierne efter ophavet. Siger Trump noget der kan misforstås, bliver det tolket som et modbydeligt angreb på Hillary Clinton. Gør Hillary Clinton noget lignende, så er det en kæk bemærkning.

“Under en tale i Ohio fik Hillary Clinton på kæk vis forvandlet et hosteanfald til en Trump-sviner…” (DR Nyheder)

(DR Nyheder på Facebook, 6. september 2016)

Oploadet Kl. 15:38 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/75965/trackback

25 Comments »

  1. Jeg håber forslaget om nedskæringer er langt henne i processen. Vi vil på sigt få langt bedre TV af det, fordi der så ikke vil være råd til at have så mange pjatfise rendende. Under pres, vil DR blive nødt til at prioritere seriøsiteten højere. Fordi stilen bliver mere telegramagtig. Der bliver ikke tid til at udtænke fiffige vinklinger. Og det er ikke så ilde endda.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 7. september 2016 @ 15:43

  2. 25 % er en god begyndelse. Men det er også vigtigt at understrege, at det er netop dét – en begyndelse.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 7. september 2016 @ 15:45

  3. Now here is a Trump man (on board the Trump train), who will change the whole world, who actually already did:

    Ben Carson Humiliates Obama! Senator Sessions Set It Up! Hindsight Explains A Lot! (160.826 views since 1st of September 2016):

    https://youtu.be/ehqE3gKIpA4

    Kommentar by Ole Kjelmann — 7. september 2016 @ 15:49

  4. You could also say, that in a state of states, you gotta have a single star state, and if that state singles out and say no, then it is a veto to the state of states.

    Kommentar by Ole Kjelmann — 7. september 2016 @ 16:21

  5. Får hun ikke ofte hosteanfald? Mon hendes helbred holder hele valgkampen?

    Kommentar by Geert — 7. september 2016 @ 17:05

  6. Now I forgot to make my comment relevant, I am truly sorry

    Bitcoin, Ethereum, Donald Trump, & The Hillary Clinton Dumpster Fire

    https://youtu.be/h7ufuAPVRIY

    Kommentar by Ole Kjelmann — 7. september 2016 @ 17:15

  7. Folk er ved at få øjnene op for, hvor dårligt helbred Hillary har. Hun er decideret uegnet til at være præsident. Jeg håber inderligt Trump vinder. Og der er jo rigtig gode chancer nu!

    For øvrigt: Reuters og Ritzau har en ganske bestemt egenskab tilfælles.

    Kommentar by JK — 7. september 2016 @ 17:15

  8. Vildt: Han får gratis goder kun på grund af sit ‘uheldige’ navn
    Det er svært at forestille sig, at det kan medføre positive ting, at dele navn med en af verdens mest kontroversielle mænd, men det er ikke helt sådan det forholder sig.
    http://www.mx.dk/nyheder/global/story/27824906?utm_source=8bit&utm_medium=referral
    Donald Trump er ikke en ubetinget elsket mand og man kunne tænke sig, at der var meget få gode ting forbundet med at dele navn med den amerikanske præsidentkandidat. Og dog..

    I det mindste kan IT-manden godte sig ved, at han har pænere hår end sin republikanske navnebror.

    Kommentar by Geert — 7. september 2016 @ 17:31

  9. Nigel Farage : UN Compares Trump, Farage Tactics to ISIS (Islamic State)

    https://www.youtube.com/watch?v=o1X3VyRekBg

    Kommentar by Hodja — 7. september 2016 @ 17:46

  10. En muslimsk menneskerettighedschef… ha ha ha…

    Ifølge sharia skal de sten der bruges til at dræbe en kvinde, som har elsket og nydt det, ikke være for store thi hun skal jo ikke have lov at dø for hurtigt! Størrelsen er specificeret til at give den maksimale lidelse den maksimale tid.

    Kommentar by M — 7. september 2016 @ 18:06

  11. Som enhver sikkert godt kan forstå, så implicerer (ordnet 2. betydning) videoens fakta i link til kommentar nr. 6 17:15, at alle “konspirationsteorier” om Rotschild og Rockefeller viser sig at holde vand.

    Kommentar by Ole Kjelmann — 7. september 2016 @ 18:38

  12. Det er så plat det DR har gang i, desværre labber rigtig mange danskere propagandaen kritikløst i sig. Alt for mange betaler desuden stadig licens – afmeld den NU!

    Kommentar by Johnson — 7. september 2016 @ 19:21

  13. CONFIRMED : THE UK IS GOING TO BECOME A WAR ZONE

    Published on 7 Sep 2016

    PREPARE FOR CIVIL WAR – WORLDWIDE

    https://youtu.be/jOA51qeaEUA

    ….. we’re probably heading for a civil war, which that will make the break-up of Yugoslavia pale in comparison ..

    Breaking : Prepare For Civil War After The Next Terror Attack

    https://youtu.be/SjQD7cj2Pyc

    Kommentar by Ole Kjelmann — 7. september 2016 @ 20:03

  14. […] gang hun kritiserer ham, synes hosten at vende kraftigt tilbage […]

    Pingback by Er Hillary Clinton allergisk over for Donald Trump ? | Hodjanernes Blog — 7. september 2016 @ 21:01

  15. Hej Kim, jeg får kun en kold skulder, når jeg sender kommentar til denne:-)????
    Gentaget kommentar fundet; det ser ud som om, at du allerede har sagt det!

    Kommentar by A-mad — 8. september 2016 @ 07:31

  16. I dækningen af den amerikanske valgkamp har CNN konsekvent ført kampagne for Hillary Clinton og mod Donald Trump – selv voldelige demonstranter mode det demokratiske partikonvent ‘hyldede’ de med lang tv-dækning, hvor demonstranternes vrede og deres skilte blev vist og de viste netop ikke deres voldelige overfald på politiet, der dannede kæde for at forhindre, at de brød igennem så de kunne ‘tæve’ de delegerede republikanere. De zoomede heller ikke ind på de maskerede demonstranter, der så meget ”voldsparate’ ud. Det kunne man til gengæld se online på Fox TV News.
    Statsradiofonien (DR og TV2) kører også konsekvent pro Clinton og anti Trump kampagne og citerer i længe stræk netop CNN (og aldrig Fox, som de jo i øvrigt for længst har udnævnt til at være djævelen selv).

    Kommentar by A-mad — 8. september 2016 @ 07:44

  17. Det MSM kæmper imod, tror jeg, er en – indtil videre – fredelig revolution båret frem af folket. Der er i gang og den kommer ikke til at gå stille af! Bare prøv at tænke på, hvad der vil ske med synet på islam og den udbredelse og terrorisme og hvordan MSM i samme anledning vil gå amok, hvis Donald Trump bliver amerikansk præsident! :-)

    Kommentar by A-mad — 8. september 2016 @ 07:57

  18. MSM i den vestlige verden har i den grad har skærpet tonen overfor modstanderne af elitens synspunkter. Den politisk korrekte elite mener, at indvandring af muslimer til vesten, er det moralsk rigtige uanset omkostningerne. De mærker, at de er ved at tabe. Deres manipulationer bliver stadig grovere og jeg tror ikke, vi har set det værste svineri endnu :-(

    Kommentar by A-mad — 8. september 2016 @ 08:07

  19. Jeg er glad for at jeg har droppet MSM-TV for længe siden. Jeg gider ikke spilde et sekund af mit liv på deres værdiløse stupide ensidige venstreorienterede propagandalort der kører på steroider 24x7x365.

    Kommentar by Jørgen — 8. september 2016 @ 09:16

  20. Julian Assange er netop kommet med bevis på at Hillary ignorerede “C” markeringer i fortroligt materiale, og samtidig hævdede hun at hun ikke vidste hvad “C” står for, desuagtet hun selv benyttede “C” i sine mails. Hun lyver stærkere end en hest kan løbe, igen, igen. Mon det bliver fortalt i fodnoter på dr.dk? Næppe! Det er virkelig en elendig ensidig dækning vi får af dr og andre medier. Trist, trist.

    Kommentar by synopsis-olsen — 8. september 2016 @ 09:28

  21. 5. Geert.
    “Får hun ikke ofte hosteanfald? ” Jo hvergang hun j´kritisere Trump.
    Håber ikke hendes helbred holder hele valgkampen. !

    Trump Vinder valget. !

    Kommentar by Sindsro — 8. september 2016 @ 10:22

  22. Hillary kan sagtens tabe, hun er upopulær langt ind i Demokraternes rækker. Selv om mange midtervælgere ser hende som det mindste af to onder tror jeg ikke det trækker dem til urnerne for at stemme på hende. Derfor tror jeg hun har forregnet sig da hun drejede mod højre efter nomineringen i stedet for at fokusere på at vinde tillid hos sine kærnevælgere mod venster. Vi får se.

    Kommentar by Zatopek — 8. september 2016 @ 10:52

  23. I dækningen af den amerikanske valgkamp har CNN konsekvent ført kampagne for Hillary Clinton og mod Donald Trump – selv voldelige demonstranter mode det republikanske partikonvent ‘hyldede’ CNN med lang tv-dækning, hvor demonstranternes vrede og deres skilte blev vist og de viste netop ikke deres voldelige overfald på politiet, der dannede kæde for at forhindre, at de brød igennem så de kunne ‘tæve’ de delegerede republikanere. De zoomede heller ikke ind på de maskerede demonstranter, der så meget ”voldsparate’ ud. Det kunne man til gengæld se online på Fox TV News.

    Kommentar by A-mad — 8. september 2016 @ 17:17

  24. Heldigvis er de amerikanske vælgere forhåbentlig flintrende ligeglade med hvad officielle danske medier (Især DR og Politiken) mener om kandidaterne.

    Kommentar by Michael Unna — 8. september 2016 @ 18:26

  25. Jeg tror, at al-Hussein’s tale er beskåret, både i avisreferater og i DR’s ovennævnte videogengivelse. Jeg har hørt den originale, og han sagde I am a Moslem, videre sagde flere gange i forskellige sammenhænge: We will Win

    Kommentar by Søren — 10. september 2016 @ 15:50

RSS feed for comments on this post.