16. september 2016

Anonyme gravskændere forklarer sig: “Er der ramt forkert? Muligvis. Betyder det noget? Nej.”

Ny kommentar af identiteten ‘opsadpoii’ på Voat.co. Her i fuld længde.

“Vi kan forstå at medarbejdere ude på den muslimske gravplads i Brøndby har udtalt at det er det forkerte gravsted der er ramt med grisehoved og griseblod.

Der er brugt en del tid på at undersøge hvor terroristen Omars gravsted er placeret, og ud fra de billeder og video der er frigivet fra begravelsen af svinet, så er vi rimeligt sikre på at der er ramt rigtigt.

De billeder vi har opstøvet viser at svinet er begravet i 3. afdeling og deri 3. række fra indgangen til gravpladsen. I denne række står der 2 hjerteformede gravsten, som et billede fra begravelsen viser at Omars gravsted er placeret bagved. Bag ved disse hjerteformede gravsten, og stien der er imellem til den 3. række af gravsteder, ligger der hver en grav. Begge disse grave er mere eller mindre anonyme og kunne derfor være svinet Omars gravplads. Disse 2 gravsteder ligger i en afstand af ca. 8 meter og ca. 15 meter fra skovbrynet der løber langs gravpladsen. Billeder fra selve begravelsen, samt video offentliggjort af danske medier der i sidste sekund viser kisten sænket fra hans sympatisørers skuldre, viser at gravstedet 8 meter fra skovbrynet ganske enkelt er for tæt på skoven i forhold til den deltagende folkemængdes placering og orientering.

Er der ramt forkert? Muligvis. Betyder det noget? Nej.

Det gør så bare, at vi næste gang kommer med en gyllespreder og dækker hele gravpladsen i hvad den danske muld har så godt af.

Det er bare et spørgsmål om tid…

Islam ud af DK !!!”

(Vagter på den muslimske gravplads i Brøndby, 15. september 2016 Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 18:06 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/76210/trackback

35 Comments »

  1. Helt enig. Islam ud af DK !!! Ud med de muhammedanersvin.

    Kommentar by Nielsen — 16. september 2016 @ 18:25

  2. Man burde snarere anskue det sådan, at enhver muslimsk begravelse på dansk grund er en skænding af dansk jord, en krænkelse af dansk territorium – så meget desto mere fordi graven ikke sløjfes men altid vil henligge som en symbolsk okkupation af dansk territorium.

    Hele området i Brøndby har status som en muslimsk begravelsesplads, og det muslimske samfund har accepteret at jihadisten blev jordfæstet der, så om den ene eller den anden matrikel symbolsk generobres med svineblod, kan ikke være afgørende.

    Kommentar by Kraka — 16. september 2016 @ 18:32

  3. Jeg tror de der vagter bryder våbenloven. Du må IKKE gå med genstande hvis hensigten først og fremmest er bruge dem som våben. De går med et rundboldtræ. Jeg mener det så er juridisk relevant at spørge om de er på vej hen for at spille rundbold. For hvis de går med det som våben, så tror jeg de bryder loven. Du må jo også gerne have en stor kokkekniv i køkkenet til at skære, ja, grisen for med. Men du må ikke gå rundt med den på en kirkegård.

    Og så vil jeg lige sige til ‘opsadpoii’, som man jo godt kunne forestille sig besøgte Urias på nettet, rigtig flot gået. I må antage at hele etatens magtapparat kan blive brugt til at finde jer. Og der skal I holde jer til korte beskeder. Det var meget detaljeret og teknisk ovenfor. Det kan bruges i profiling, fx. at I er særdeles velorganiserede i det I gør, teknisk metikuløse og ikke impulsive. Da jeg har hygget mig lidt med profiling giver det en stærk formodning om at I ikke er teenagere, mænd (meget nøgtern logisk, analytisk beskrivelse af terræn, typisk mænd, det overrasker ikke), jeg vil gætte på 2-3 stykker, sidste halvdel af tyverne, første halvdel af 30erne (der hvor kombien af handlekraft og fattet analyse bedst balancerer; v yngre dominerer det første, siden det sidste). I arbejder med noget teknisk og eller udendørs.

    Det er kun ‘opsadpoii’ der ved om jeg har ramt rigtigt og der er intet i det som PET ikke kan gætte ud fra den besked. Min pointe er: hold jer til korte beskeder; jo mere I skriver, jo mere kan de se et mønster. Beskeder er også adfærd der kan analyseres. Kort, til punktet, så I ikke bliver fanget.

    Kommentar by Moran ya Simba — 16. september 2016 @ 18:37

  4. Forbyd islam i Danmark og smid ALLE muhamedanerne ud. NU !

    Kommentar by benny bomstærk — 16. september 2016 @ 18:50

  5. Moran ya Simba,
    Du har naturligvis ret, men som vi alle ved så gælder der en dobbelt standard. Man kan ikke som etnisk dansker gå rundt i fuld offentlighed med et bat eller en kølle uden at det får konsekvenser .. jeg kan istedet anbefale altid at have en S6D015 maglite “lomme”-lygte i bilen ;-)

    https://www.amazon.com/Maglite-Heavy-Duty-Incandescent-Flashlight-Display/dp/B0002JT3JS

    Kommentar by Jan — 16. september 2016 @ 18:52

  6. Moran ya Simba
    Din profiling virker plausibel. Jeg tror, du har ret i, at de gør klogt i at være mindre meddelsomme med detaljerne.

    Karakteren af “Skændingen” er ret harmløs efter billederne at dømme. Så vidt jeg kan se, er der fx ikke forøvet materiel skade. Jeg er ikke jurakyndig, men hvis der ikke er sket nogen materiel skade, er det vel tvivlsomt om de overhovedet kan dømmes for hærværk, og gravskænding i sig selv har en meget lille straframme. Så er der hatecrime-aspektet.

    Kommentar by Kraka — 16. september 2016 @ 19:10

  7. Jeg har før skrevet at danskerne ikke havde mere modstandskraft i sig end til et par sure opstød på facebook, jeg er glad for at se at der er nogen der har bevist det modsatte. Det har krævet noget research samt en indsats med svinet (altså grisen) der, så tak til dem. Og så regner jeg ellers med at politiet tager sig af de bevæbnede muslimer der FØR de smadrer nogle tilfældige i området fordi de er paranoide!

    Kommentar by Per — 16. september 2016 @ 19:23

  8. Kraka — 16. september 2016 @ 19:10,

    Gerningen var bestemt ikke værre end hvad der er sket på mange kirkegårde. Det handler ikke om jura men om at myndighederne er hamrende bange for muslimerne og at de skal eksplodere i vold og/eller terror. Så myndighederne går istedet efter selvtægtsgrupper blandt danskere og vil slå (urimeligt) hårdt ned på dem. Det har intet med retfærdighed/moral at gøre og jura er kun et fernis der skal bruges til at ‘retfærdiggøre’ myndighedernes adfærd.

    Jan — 16. september 2016 @ 18:52, håber det fremgik af min kommentar til Kraka at jeg er helt enig i dobbeltstandarter. Myndighederne går efter den part de ved IKKE vil eksplodere i vold, etniske danskere. Opsadpoii er en trussel fordi de kan risikere at udstille statens reelle magtesløshed.

    Kommentar by Moran ya Simba — 16. september 2016 @ 19:28

  9. Super happening. Stor kunst.
    Hvor var du, Bjørn Nørgaard, nu da dit land havde brug for dig?j

    Kommentar by Bastardo — 16. september 2016 @ 19:29

  10. Besiddelse af baseballbat/rundboldsbat er en klar overtrædelse af våbenloven. Dette må kun besiddes i det offentlige rum, herunder kirkegården, såfremt at der er tale om et anerkendelsesværdigt formål. Eks. At battet er i en sportstaske med bold og man er på vej fra/til sport. Så politiet kan uden problemer køre forbi og skrive en god våbenlovssag.

    Kommentar by Revser — 16. september 2016 @ 19:32

  11. Selvfølgelig har det betydning om det er en terroristgrav eller ej. Har man gjort det mod en andens grav end terroristens, så er det at betragte som gravskænding. Fuldstændig meningsløs og uinteressant gravskænding. Og hvis det er tilfældet opnår man intet herved. Det er tilmed også stupidt. Har de derimod ramt rigtigt, ja, så ser jeg ingen problemer i det. Han var et svin af rang og fortjener ingen gravsten eller ære selv i døden.

    Kommentar by Anonym — 16. september 2016 @ 19:34

  12. Godt i intiativ og tak fordi I trods alt gør noget

    Alt har sin begyndelse og Churchill klubben lagde jo også ud med at komme rationeret sikker i tyskernes benzintanke

    Kommentar by Redneck — 16. september 2016 @ 19:37

  13. Kim hvis du kender profilen der viser den bevæbnede muhamedaner burde du måske anmelde ham for våbenbesiddelse?

    Kommentar by Redneck — 16. september 2016 @ 19:39

  14. Kasket, adidas sportstøj og et bat, jo vist da skal der spilles baseball eller rundbold. Den begynder så at halte, når man samtidig har hvad der ligner en skudsikker vest om overkroppen. Mon ikke der så også ligger en kaliber med skarpe skud gemt et eller andet sted på kirkegården.

    Kommentar by Men dog ! — 16. september 2016 @ 20:18

  15. Det er fint at møgdyrene holder vagt på kirkegården, så,brænder de da ikke biler.af eller kaster sten ned på motorvejen.
    Og samtidig så viser det jo også tydeligt hvor deres sympati ligger, ikke hos de uskyldige ofre for terroristens psykopatiske ugerninger, men hos terroristen. De er alle terrorister !

    Kommentar by For mangfoldighed — 16. september 2016 @ 20:54

  16. Moran ya Simba

    God pointe med det tvivlsomme ‘anerkendelsesværdige formål’ i at færdes med køller og skudsikre veste for ikke at tale om, hvad en sådan selvbestaltet Sturm Abteilung ellers kunne tænkes at have i lommerne. Men det er uden interesse for ‘the presstitudes’, fordi det ikke passer ind i deres verdensbillede, at Allahs soldater bevæbner sig imod en indbildt fjende.

    Det er en imaginær fjende, for der findes ikke noget dansk modstykke til de voldsberedte dele af islam. Til Omars begravelse mødte 800 op. De var i muslimsk forstand ikke ekstremister eller radikaliserede. De ekstreme muslimer er dem som blev hjemme. Det er kun i en liberal, vestlig optik, at det er ekstemt at hylde en jihadist.

    For statsmagten er det vigtigste ro og orden – ikke retfærdighed eller at bekæmpe uretten. At tro andet er naivt.

    Som jeg ser det, er der nogle skrækscenarier, som politiet ønsker at undgå for enhver pris.

    A) Tab af voldsmonopol og jurisdiktion, udstilling af statsmagtens afmagt.

    B) Væbnet konflikt mellem muslimer og patrioter

    A er de facto stedvist en kendsgerning i form af parallel, privatiseret retsorden i ghettoerne.

    Den pris, som statsmagten er villig til at betale for at undgå skrækscenarierne, indebærer i princippet uindskrænkede overgreb på borgere, som kunne tænkes at have potentiale til at udgøre et modstykke til voldelig islam.

    I praksis betyder det er, at politiet vil vende det blinde øje til enhver muslimsk aggression, men slå hårdt ned på enhver opposition til islam – om den så bare består i lidt griseri med svineblod eller opsætning af klistermærker.

    Kommentar by Kraka — 16. september 2016 @ 21:04

  17. Hvad er det disse, offentlige, skatteborger betalte, korandyrkere forlanger af danske skatteborgere: Halal slagtet dyr !
    Gud ske lov er grisene ikke halal slagtet !

    Vi danskere, med danske gener, skal tie og tåle islams indvadering af offentlig rum og acceptere deres religiøse manifestation midt blandt os, fra børnehaver, til skoler, gymnasier og arbejdspladser, med tydelige klæder, der siger “ISLAM HER!” men må end ikke udtrykke vor afstandtagen til vore kommende bødler/bære vor identitet, uden at blive udråbt som alverdens afskum, fra racist til nazist, blot vi bære et kors fra dåben om halsen, eller forlanger dansk kost for vore børn og ældre, eller religionsfrie skoler/uddannelser/kommunale rum?

    Ja, peberspray er ulovligt som selvforsvar, men ikke gyllespray til …. !!!
    Jeg mangler blot e´n, som får den sat i produktion, altså som deo/luftfrisker/?, sådan til alment brug, når ISLammen bliver for tyk i luften omkring mig.

    Kommentar by Carstens — 16. september 2016 @ 21:45

  18. 16 – Kraka – Nemlig – vi er i fuld gang med årtiets landsforræderi – primært foretaget af 3xM = myndighederne, magteliten og medløberne – kort sagt de fleste….Men de har sjældent ret når det kommer til stykket – virkeligheden overhaler dem indenom…

    Kommentar by Black Watch — 16. september 2016 @ 22:00

  19. Begravelsespladsen er så lille, så det må være svært at ramme forkert.

    https://www.google.dk/maps/place/Br%C3%B8ndby%C3%B8stervej+180,+2605+Br%C3%B8ndby/@55.6479491,12.4386006,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x465256b9bbf2da33:0xc74e007f2a4b8f95!8m2!3d55.6479491!4d12.4407893

    Kommentar by XX — 16. september 2016 @ 22:12

  20. Lys i det forræderskabte mørke.

    Kommentar by margrethe — 16. september 2016 @ 23:25

  21. Det er helt i orden, hvad de har gjort! Jeg håber, de aldrig bliver fundet, og jeg håber virkelig, at politiet har lidt bedre ting at tage sig for end at begynde at bruge tid på at undersøge det. Var det i Frankrig, at de ikke ville tillade, at et andet muhammedansk svin blev begravet? Det mener jeg, men jeg husker ikke hvilket af svinene, det var: dem i Paris eller Calais.

    DK burde have forbudt, at en fjende af DK blev begravet i dansk muld!! En grav i havet ville have været det rigtige.

    Kommentar by Kuffar — 16. september 2016 @ 23:31

  22. Dette indslag reddede hele dagen, for Satan den gør mig glad.
    Islam ud af DK.
    Men gem lige lidt gylle til Pind og Moskéernes hulmur. :)

    19. XX
    Begravelsespladserne er så små, ja muslimerne må spare på Begravelsespladser. Men de bliver jo flere og flere og det tyder på at de er nød til at begrave der afkrassede Ross stående.
    For i Danmark kommer der ikke flere islamiske gravpladser, forurening er der nok af og vi danskere er nød til at tænke på miljøet.

    Ramme forkert kan man ikke. En mægtig gyllevogn på 150000 l med kæmpe spreder, så vil det lykkes.
    Jeg gad godt og se at svinehundene vapper rundt i lort op til knæerne.

    I tilgift kunne kebabrullerne godt få et pift Ornespray op under gesvanterne, hvilket forhindrer indavl.
    Pebberspray er ulovlige men det er Ornespray ikke.

    Kommentar by Sindsro — 17. september 2016 @ 00:03

  23. 21. Kuffar
    Det var ham muslimer der myrdede den gamle præst under en gudstjeneste.
    Imamen der ville ikke begrave svinet.

    Kommentar by Sindsro — 17. september 2016 @ 00:07

  24. Er der nogen, som ved noget om reaktionerne i udlandet/MSM omkring “grise-festen”?

    Og ellers:

    Opsig konventionerne.
    Start repatrieringerne.

    Kommentar by Neuhammer — 17. september 2016 @ 03:18

  25. Mystisk billede. Hvorfor vandre rundt på en gravplads midt om natten, iført baseballbat og skudsikker vest?

    Tror de svinet står op af graven som Zombie ?

    Kommentar by k.m. — 17. september 2016 @ 06:50

  26. – KM

    De er muslimer. De gør det udelukkende for at vise andre, at de er gode muslimer.

    Kommentar by Kim Møller — 17. september 2016 @ 08:12

  27. Næste gang vil jeg foreslå gruppen at de i stedet laver en pressemeddelelse om at der i flere måneder har været begravet et grisehoved et sted på gravpladsen. Så skal I se muslimerne komme på overarbejde med at grave hele gravpladsen op, hehe.

    Kommentar by Kenny Starfighter — 17. september 2016 @ 09:39

  28. På nettet kan man købe både griseblod og droner. Der mangler kun en fingernem dansk mand.

    Kommentar by Bastardo — 17. september 2016 @ 09:50

  29. Kraka — 16. september 2016 @ 21:04

    Enig

    Kenny Starfighter — 17. september 2016 @ 09:39,

    Spændende ide

    Kommentar by Moran ya Simba — 17. september 2016 @ 12:32

  30. Arabere er luddovne, så som alt andet der skal demonstrere mandlig muslimsk dyd, vil det dø en stille død over de næste to uger.

    Hvis andre vil hælde noget hel- elle halv-flydende ud over mulden deromkring, skulle der være fri bane igen om kort tid.

    Kommentar by Hertz — 17. september 2016 @ 16:38

  31. Angående muslimske grave som ikke må sløjfes: er det ikke sådan at man skal betale for at bevare gravstedet (og det er dyrt); dvs. danskere kan også begraves “til evighed”, bare der er nogen der betaler? Hvordan det er med muslimske og jødiske (som stiller de samme krav) gravsteder kunne være interessant at høre.

    Jeg vil ikke brændes og gerne have et pænt gravsted med lidt marmor, guldbogstaver, vinrænker – måske et foto, men det er ikke noget værd hvis ikke det det kan bestå i nogle hundrede år mindst. Ville jeg få rabat hvis jeg angiver min religion som jødisk eller muslimsk?

    Reel information efterlyses.

    Kommentar by Balder — 17. september 2016 @ 17:00

  32. @Balder

    Som udgangspunkt betaler man 20 år for brugsretten til et kistegravsted og 10 år for et urnegravsted, og herefter sløjfes det medmindre, at der er særlige historiske hensyn eller, at graven indgår i et familiegravsted. Det kan lyde elitært, men det er ikke ualmindeligt med enkeltgrave der bevares langt over 20 år. Så vidt jeg ved er det kun i Brøndby hvor muslimerne har en begravelsesplads, der muligvis har nogle andre regler, da den er reguleret af Dansk islamisk begravelsesfond, men iforhold til kristne kirkegårde er gravstederne iforvejen generelt mindre, og gravstenen må max være 40×60 cm.

    Med hensyn til gravsten af marmor og med guldbogstaver på en kristen kirkegård , kan jeg fortælle, at det ret hurtigt bliver meget dyrt. For det første er der en hel række begrænsninger, når til kommer til enkeltgrave, så vil man have et gravsted hvor der er plads til udsmykning og beplantning udover det sædvanlige, skal man have et familiegravsted. For det andet er hverken store gravsten eller taksterne for alm. vedligeholdese på kirkegården billigt.

    I min familie har vi to på min faders side, og det ene koster i omegnen af 80.000 om året, og det andet er pga. historisk værdi fredet, men vi har stadigvæk en årlig udgift på 25.000. Prisen for en guldindfattet tilføjelse på eksisterende sort marmorsten i ca. 90×70 cm (ret stor sten) var iøvrigt i 1996 18.000 for vores vedkommende.

    Kommentar by Pedersen — 17. september 2016 @ 19:07

  33. Ja det var så omkostningerne ved familiegravsteder jeg omtalte nederst.

    Kommentar by Pedersen — 17. september 2016 @ 19:10

  34. ja
    så kan muslimerne jo lære at lade vores gravpladser være i fred for det er hedder øje for øje og tand for tand fremover alt hvad muslimerne gør nu skal gengældes med samme måde som dem

    Kommentar by john larsen — 28. september 2016 @ 13:57

  35. ja
    så kan muslimerne lade de danske gravpladser være i fred
    nu gælder det om gengældelse
    øje for øje og tand for tand
    vi skal bare gøre det samme som de gør så lære de hurtig at stoppe

    Kommentar by john — 28. september 2016 @ 13:59

RSS feed for comments on this post.