12. oktober 2016

Freddy Hagen: Danske autonome hyldede mord på politibetjent, 2007 – “… alle er med i revolutionen”

Endnu en interessant opdatering af venstreorienterede Freddy Hagen. Episoden han henviser til fandt sted under G8-topmødet i Rostock 2007, og holder muligvis ikke vand. Det ændrer dog ikke på Sort bloks motiver, desangående.

ACAB-tænkningen er en integreret del af venstreradikal ideologi, og faste læsere vil huske, at Redox.dk opstod i kopi på monotrimonodi.dk, kort efter Datatilsynet lagde siden ned. ‘Mono tri mono di’ er græsk for 1312, talkode for ACAB, All cops Are Bastards. Jeg har selvfølgelig et bud på T’s identitet, men holder det for mig selv. Indtil videre.

Sakset fra Facebook.

“De kaldtes for Sort Blok. Jeg havde interesse i at følge dem som fotojournalist, og jeg fik kontakt til en dansk afdeling af grupperingen. Jeg traf dem flere gange, under hele balladen, efter rydningen af Ungdomshuset.

Jeg tog med til G13-mødet til Rostock. Her gik Sort Blok i aktion. En tilfældig trafikbetjent blev omringet af dem, og dræbt på stedet, stukket ned med en kniv. De danskere, der støttede Sort Blok, hyldede mordet. En der hedder T…, blev ved med at poste oplysninger om Sort Bloks konfrontationer med politiet.

Det sker under parolen: ACAB, en forkortelse af All Cops are Bastards. De deler videoer, hvor politibetjente kommer til skade, under revolutioner, riots til fodboldkampe og demonstrationer, i hele verden. De fryder sig over at se en betjent komme til skade.

Jeg har set tilhængere af Sort Blok oplære børn, helt ned til 13-årsalderen, i at kaste med brosten efter panserne. Jeg spurgte, om de nu fandt det tilrådeligt, og svaret var, at alle er med i revolutionen. Det var i Danmark. Det var uden for Christiania.

Jeg skræmmes over ACAB. Det er en skamplet på aktivisternes cv. Og de aner det ikke selv. De er flasket op med, at det er ok at ønske betjente skade. Det er krig. Der er ingen kompromiser. Jeg forstod det, da jeg lagde mærke til hvor mange tilhængere, en person som for eksempel T… kunne mønstre, når han lægger historier op om tilskadekomne betjente.”

(Sort Blok under G8-topmødet i Rostock, 2. juni 2007; Foto: Flickr)

Oploadet Kl. 12:24 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/76877/trackback

27 Comments »

  1. Det er uproblematisk, at kalde politifolk som flest, svin helt ind i sjælen, når man på den anden side selv er pegida nar…

    http://rasmuspaludan.dk/?p=107

    Kommentar by Pedersen — 12. oktober 2016 @ 12:53

  2. Skole-elever overfaldet med lussing og spark i maven.
    Gerningsmand ikke-etnisk dansk
    http://m.vafo.dk/article/20161012/ARTIKLER/161019714

    Kommentar by k.m. — 12. oktober 2016 @ 13:40

  3. 1.Pedersen. Hvad er det, du forsøger at sige?

    Kommentar by A-mad — 12. oktober 2016 @ 13:41

  4. Men alligevel er de beskyttede af medierne og ikke mindst politiet.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 12. oktober 2016 @ 13:45

  5. Mænd i niqab, så bliver det ikke mere ulækkert. En flok tøsedrenge der ikke tør stå ved hvem de er.

    Kommentar by k.m. — 12. oktober 2016 @ 13:46

  6. Kan iøvrigt anbefales, at kigge lidt på div. Facebook sider indeholdende ACAB tilkendegivelser. Persongalleriet spænder vidt må man sige, men polske hooligans og svenske nazister fylder godt i billedet.

    In May 2006 over 50 police functionaries were injured, with over 30 hospitalised and 230 hooligans detained after disturbances in Warsaw following a match between Legia Warsaw and Wisła Kraków. Thousands of Legia fans had converged in the city centre celebrating the club winning the Polish League title, where they broke into shops, damaged cafes and restaurants and attacked the police with stones.

    Wisla Krakow fans giver også gerne deres uforbeholdne mening om politiet…

    ACAP tifos

    http://www.ultras-tifo.net/images/stories/reports/2014/poland/wisla-legia/2.jpg

    Kommentar by Pedersen — 12. oktober 2016 @ 13:50

  7. ACAB det er..

    Kommentar by Pedersen — 12. oktober 2016 @ 13:51

  8. @A-mad

    Simpelt! Det er dumt at kaste med associations sten, når man selv bor i glashus af luftkasteller….

    http://www.uriasposten.net/archives/69140#comments

    Kommentar by Pedersen — 12. oktober 2016 @ 13:58

  9. 8.Petersen. Hvem kaster med sten og hvem bor i glashus? Hvorfor taler du i gåder?

    Kommentar by A-mad — 12. oktober 2016 @ 14:20

  10. Jeg tror det pedersen prøver at sige er at fordi andre grupper også har taget ACAB begrebet til sig, så er det ikke så slemt når venstrefløjens sortklædte fascister bruger det.

    Lidt ligesom når visse idioter bruger “danskere voldtager også” som et argument når nogen peger på muslimers overrepræsentation i voldtægtsstatistikkerne.

    Udover det, så prøv at se på det billede af dem: Det er “antifascister”.. Jeg ser kun fascister.

    Kommentar by per — 12. oktober 2016 @ 14:32

  11. Typisk, halstoerklaede for underansigtet,solbriller.
    Har ikke meget at goere med “I alle de riger og lande, hvorhen jeg i verden for,jeg faegted med aabne pande for hvad jeg for alvor tror”
    Skvatmikler og uvaerdige,ingen pli, ingen dannelse, ingen aere ,sikke noget lort

    Kommentar by dunk — 12. oktober 2016 @ 14:37

  12. @A-mad

    Polske legia fans udøver stenkast i stor stil, det må faktisk siges, at være en integreret del af polsk fodboldfan kultur ikke bare, at kaste med sten, men bruge våben som knive, macheter, økser og høtyve.

    http://www.b92.net/eng/news/crimes.php?yyyy=2016&mm=07&dd=29&nav_id=98764

    Ligesådan er yderligtgående antisemitisme en den grad en integreret del af polsk fodboldfan kultur.

    http://www.farenet.org/news/uefa-charges-legia-warsaw-over-fans-anti-semitic-jihad-banner/

    https://www.algemeiner.com/2016/08/26/polish-soccer-fans-set-fire-to-jewish-effigies-unfurl-antisemitic-banner-calling-for-burning-of-jews-in-rally-against-rival-team/

    Dem der ser et lys i polsk fan kultur og integrerede tifo tradition bor i glashuse bygget af luftkasteller, og det er en integreret del, af deres forstyrede psykiske mindset der ikke tåler kritik.

    Kommentar by Pedersen — 12. oktober 2016 @ 14:49

  13. @Per

    Det har jo intet, at gøre med hvorvidt det er mere eller mindre slemt, men alt, at gøre med hvor udbredt og integreret en del, det er af en kultur, ideologi eller andet man iøvrigt opponerer imod eller tilslutter sig til!

    Jeg tilslutter mig hverken den eller anden interesse gruppe hvor ACAB er et integreret tema, ikke bare i ord men i handling. Deraf hele forskellen!

    Kommentar by Pedersen — 12. oktober 2016 @ 15:01

  14. 12. Pedersen. Tak, den havde jeg glemt. “En sten kan ikke flyve. Morlille kan ikke flyve. Ergo er morlille en sten!”

    Kommentar by A-mad — 12. oktober 2016 @ 15:14

  15. Er psykopat Pedersen statsansat debattør, der er sat ind til at forpurre enhver debat, der strider mod elitens synspunkter ?

    Polske fodbold hooligans har ikke noget med indlægget at gøre, men alle herinde spilder tiden med at løbe efter den pind Pedersen har smidt.

    Kommentar by k.m. — 12. oktober 2016 @ 15:34

  16. -> k.m.

    Ja, ret tydeligt. Den ene dag er Uriaspostens læsere pseudo-oprørske systemleflere, den næste dag allieret med politimyrdende ACAB-anarkister. Lidt som Shansen, der skrev lange beretninger om nynazisters samarbejde med militante zionister. Det er sjovt nok, men så heller ikke mere.

    Kommentar by Kim Møller — 12. oktober 2016 @ 15:57

  17. fodboldbøller slås kun for at slås, mere har de ikke hjerne til.
    Antifa derimod har et mål med volden

    Kommentar by k.m. — 12. oktober 2016 @ 15:59

  18. Tyrkisk forening er imod krav om at der tales tysk, også i skolegården.
    Damit greift der Türkische Bund ein Thema auf, das vor gut zehn Jahren deutschlandweit zu einer heftigen Debatte geführt hat. Denn damals hatte die Hoover-Oberschule in Wedding eine Deutschpflicht auf dem Schulhof eingeführt, damit die vielen türkischstämmigen Schüler untereinander nicht nur Türkisch reden. – Quelle:
    http://www.berliner-zeitung.de/24905788 ©2016

    Dermed tager den Tyrkiske sammenslutning et tema op, der skabte heftig debat for 10 år siden. Dengang besluttede Hoover-Oberschule
    at elever med Tyrkisk baggrund ikke skulle snakke tyrkisk indbyrdes, til skade for integration.
    Damit greift der Türkische Bund ein Thema auf, das vor gut zehn Jahren deutschlandweit zu einer heftigen Debatte geführt hat. Denn damals hatte die Hoover-Oberschule in Wedding eine Deutschpflicht auf dem Schulhof eingeführt, damit die vielen türkischstämmigen Schüler untereinander nicht nur Türkisch reden. – Quelle: http://www.berliner-zeitung.de/24905788 ©2016

    Uanset hvad vi gør vil de fremmede beholde deres sprog, kultur, religion og diverse umenneskelige traditioner.

    Kommentar by k.m. — 12. oktober 2016 @ 16:30

  19. Per: “Det er “antifascister”.. Jeg ser kun fascister.” 14:32

    Du er ikke ene om at fremstille det på denne måde, og jeg har også selv i vidt omfang brugt det. Men måske ville det være på plads med lidt revurdering af begreber som fascisme og nazisme. Der var og er rigtig mange folk som ser mere positivt på fascisme som ideologi, og måske er det bedre at lade være med at brug venstreekstremistisk og kulturradikalt terminologi. Uden at kende ret meget til “fascisme” som teori osv. så forekommer det mig dog at fremtiden ville se noget lysere ud hvis sådanne bevægelser atter fik noget at skulle sige. De nuværende magthavere som jo positionerer sig direkte som modpol er jeg i hvert fald ikke begejstret for, så skulle vi prøve noget nyt så helt fint med mig. Siden kulturradikalismen og kommunismen er smeltet sammen og bestemmer retningen godt hjulpet af Bilderberg og Rothschild er alle fortidens populære skræmmeeksempler på barbariske regimer og morderiske ideologier henvist til børnebiblioteket.

    Kommentar by Balder — 12. oktober 2016 @ 16:34

  20. @ balder: Uanset den historiske kontekst så betyder “fascist” jo i dag en person eller gruppe der undertrykker andre, ofte med vold eller trusler. Det kan godt være det er venstrefløjsterminologi, men så meget desto større chance er der så måske for at de fatter hvad det er jeg siger til dem.

    Jeg tror faktisk slet ikke jeg kan komme i tanke om et ord der er mere dækkende for hvad de er og hvordan de opfører sig. Det skulle da lige være terrorist, men det ord er der jo ligesom andre der har taget patent på. Jeg er dog ret sikker på at jeg hverken deler din begejstring for fascismen eller diverse jødekonspirationer. Hvis det stod til mig kunne vi skifte 100 kriminelle muslimer ud med 1.000 fredelige jøder i morgen, og danmark ville kun blive et bedre sted at bo for hver gang vi lavede den byttehandel.

    Kommentar by per — 12. oktober 2016 @ 17:02

  21. @Kim Møller

    Din redaktionelle linje er ret skizofren, og det påvirker selvfølgelig udtrykket af den opinion jeg fremstiller.

    Kommentar by Pedersen — 12. oktober 2016 @ 17:16

  22. Jeg ser nu kun én skizoid, og det er ikke Kim Møller, k.m eller andre, men den person, der spammer rigtig mange kommentatorspor med sine utallige indlæg. Karantæne til tossen, til han lærer at moderere sig og antallet af indlæg.
    Indtil da hopper jeg rask væk forbi tossens kommentarer.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. oktober 2016 @ 17:43

  23. Hvorfor er Pedersen ikke ‘bannet’ for lang tid siden?

    Kommentar by Johnson — 12. oktober 2016 @ 18:26

  24. pedersen er også ham som florere inde på 180grader, som gik under navnet, niels o, som blev slettet begrund af hans massiv nedstemninger og senere tudbrølede over det havde konsekvenser.
    Senere hen oprettede sig som ftang ftang.

    Så du kan nu stikke dit site skråt op og lade nationalisterne overtage det 100%
    https://www.180grader.dk/Sladder/jeg-er-niels-o-og-her-er-min-mails-fra-i-dag-mellem-obo-og-jeg

    Kommentar by Jan Huus — 12. oktober 2016 @ 20:01

  25. Hr. Møllers linje har min støtte. Omend eget og- rent fantaserende- andres vrøvl og tåbeligheders opremsen kun kan belaste fintfølende i dårlig retning, er begrænset redigering af fremsatte ytringer, at foretrække for enhver anden type.

    Kommentar by Peter Buch — 12. oktober 2016 @ 20:22

  26. #25. Kæft en gang ævl.

    Kommentar by PBrad — 12. oktober 2016 @ 22:58

  27. Vammelt skue. De ligner en flok nynazister, det er jo også stort set det samme som disse afstumpede mennesker i sort blok, fyldt op til randen med indædt had.

    Kommentar by NulTolerance — 13. oktober 2016 @ 07:04

RSS feed for comments on this post.