31. oktober 2016

Frustreret far: “Umenneskerne i det Radikale Venstre har den største skyld i overfaldet på min søn…”

Jeg har ingen grund til at betvivle historien, men det er ikke lykkedes mig at skaffe håndfast dokumentation. Lokalavisen har taget den, og så er den vel også god nok til Uriasposten. Thor Larsens søn blev overfaldet af fem udlændinge, og han er rasende. Sakset fra Facebook.

“I nat gik min søn og en af hans venner fredeligt og roligt hjem fra en fest på Amager. Min søn trak sin cykel og hans ven gik ved siden af. På Irlandsvej bliver de så fuldstændigt umotiveret overfaldet af fem 2. generationsindvandrere. Det gik hårdest udover min søn: Han fik smadret sin næse, en tand og blev slået et utal gange i ansigtet; især ’selvfølgelig’ mens han lå på jorden og han fik et black out. De feje, muslimske voldsforbrydere forsvandt og min søn og hans ven fik ringet til Søren Pinds politi, som tog sig ualmindelig god tid inden de ankom og de kunne ‘naturligvis’ ikke gøre noget – det kan de jo aldrig, når det går udover etniske danske, men de kan forfølge os patrioter, når vi kritiserer islam her på FB.

Umenneskerne i det Radikale Venstre har den største skyld i overfaldet på min søn og andre etniske danske unge – og dette landsforræderparti vil endda importere endnu flere voldelige og utilpasningsbare arabiske og afrikanske muslimer til landet – som om vores hverdag ikke er blevet usikker nok. I min barndom på Amager havde vi aldrig den slags problemer. Idag har vore rådne politikere anført af de Radikale sataner skabt en utålelig situation for os danske i vort eget land – disse selvfede politikerparasittier er helt ligeglade, når det går ud over andres sønner og døtre, men når Morten Bødskov får en lussing eller overlandsforræderen Zenia Stampe føler sig truet, så hyler de op inde på folktingsmøddingen. Vi har set hvordan Venstre har svigtet os danske og vi har erfaret at Søren Pind beskytter islam og er en tom floskelmager, når det gælder bekæmpelse af personfarlig kriminalitet – som muslimer i overvejende grad står for. Men intet er dog mere modbydeligt end den Radikale folketingsgruppe og blandt disse modbydeligheder rager Zenia Stampe op som et afskrækkende eksempel på hvad nogle mennesker kan degenerere til. Hvad ville hun, denne hykleriske skamstøtte, sige hvis det var hendes barn og ikke mit der var blevet slået til plukfisk? Vi er nogen, efterhånden flere og flere, der håber på at der kommer en dag – en dag med et nyt regime hvor umennesker som Zenia Stampe vil blive stillet til ansvar for sit landsødelæggende virke og muslimerne vil blive for jaget ud af vort land – dag hvor døtre og sønner ikke behøver frygte arabiske overfaldsmænd og somaliske voldtægtsforbrydere.

Med hensyn til vore skadelige politikere: Forget? – never, forgive? – Hell no!!

En rasende Thor Larsen – del gerne!”

(Thor Larsen på Facebook, 29. oktober 2016)

Opfølgning (30. oktober 2016).

“Efter at have været på hospitalet, har han fået at vide at der ikke var tegn på hjernerystelse selvom han blackede out under overfaldet. Hans næse kunne de ikke gøre noget ved for en stund fordi den var for hævet. Han er heldigvis en brav ung mand og er ved rimeligt godt mod idag – det der går ham mest på er den umotiverede måde overfaldet foregik på: Han så det overhovedet ikke komme og forstår ikke hvorfor det skulle gå ud over ham og hans ven.

Han var så på politistationen idag, som anvist af de betjente han mødte natten for overfaldet, for at indgive en formel anmeldelse – her fik han at vide af Pinds betjente at de IKKE HAVDE TID TIL AT TAGE IMOD HANS ANMELDELSE! Han havde værsgod at komme igen på et andet aftalt tidspunkt; idag havde de ikke tid, FORDI DER VAR SÅ MANGE ANMELDELSER af voldssager! Og så siger Pind at volden er faldende i Danmark!!?? Og givet at muslimer står for en andel af volden som langt overstiger deres procentmæssige andel af befolkningen i dette land, kan man man selv tænke sig til hvor mange der deler min søns oplevelse.

Til alle jer der har foreslået at vi må iagttage specielle forholdsregler i tråden under ‘overfaldsindlægget’ – ja, I har helt ret vi må forberede os på alle mulige måder, for der går uhyrer rundt blandt os – uhyrer som politikere og væmligboere har inviteret ind i vort land.”

Oploadet Kl. 01:16 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/77461/trackback

25 Comments »

  1. Det er sejt, at faderen giver den hele armen og adresserer de verbale tæv ret så direkte og med god grund.

    Politiet, nja, min holdning til dette latterlige foretagende er næppe helt ukendt for de faste læsere. “….IKKE HAVDE TID TIL AT TAGE IMOD HANS ANMELDELSE!”.

    Der var en anden fast kommentator, der havde følgende om politiet, som jeg lige planker med lidt ændringer:

    Mandag, tirsdag, onsdag, fredag, lørdag og søndag lukket. Torsdag åbent 08:59-09:00. (Du står nu i kø som nr. 35….)

    Kommentar by Henrik Petersen — 31. oktober 2016 @ 04:45

  2. Systemet er ved at kollapse, og folk begynder at indse omfanget.

    Kommentar by hans01 — 31. oktober 2016 @ 05:41

  3. “Jeg har ingen grund til at betvivle historien, men det er ikke lykkedes mig at skaffe håndfast dokumentation. ”

    Så er det jo gisninger og forhåbninger det bygger på.

    “De feje, muslimske voldsforbrydere forsvandt” ? Hvor ved han fra at de var muslimer ?

    Hele den historie lugter af en konstruktion og et besøg på facebook siden giver den heller ikke mere troværdighed.

    Uriasposten burde være bedre end at bringe fake historier, der er rigeligt med eksempler i virkeligheden.

    Kommentar by PBrad — 31. oktober 2016 @ 06:02

  4. Fordi en af drengenes fædre ved, hvem de ansvarlige for barbarers tilstedeværelse er, behøver historien jo ikke være en konstruktion.

    Kommentar by Nielsen — 31. oktober 2016 @ 06:21

  5. # 4 Fint nok med politiske udfald – men det lugter stadig af en fake-historie til brug for formålet.

    Kommentar by PBrad — 31. oktober 2016 @ 06:27

  6. Skulle historien vise sig at være en konstruktion, er det ret ligegyldigt for katastrofen i sin helhed. I så fald taler faderen på vegne af alle de tavse danskere, for hvem historien IKKE er en konstruktion, men har været den barske, altødelæggende virkelighed, som stadig flere bliver udsat for. Der er heller ikke meget “konstruktion” i hans adressering af, hvem der har skabt problemet.

    Nogle vil sige, at en evt. løgn vil ødelægge sagen. Ak ja, gid det var så vel. Men den destruktive virkelighed er nu så omfattende, og fremskredent, at en enkelt svipser ikke fjerner de stadig mere åbenbare konsekvenser, af den invaderende damptromle, som knuser stadig flere danske liv under sig.

    Herligt at læse ufiltreret, handlekraftig vrede. Vi overlever ikke uden.

    Kommentar by Margrethe — 31. oktober 2016 @ 07:26

  7. – Pbrad

    Når jeg nævner den manglende dokumentation, er det jo netop for at få alle til at holde lidt afstand til historien.

    Personen eksisterer. Scenariet er sandsynligt. Vreden virker autentisk. Der er en del detaljer. Teksten deles på nettet, og en JP/Politikens Hus-forgrening kører historien.

    Jeg følger en evt. Udvikling i sagen.

    Kommentar by Kim Møller — 31. oktober 2016 @ 07:33

  8. Igen-igen:folk har ikke valgt nok af de rigtige politikere ved folketingsvalget. Liberal Alliance og Det Konservative Folkeparti er for det meste værdiløse, når det handler om at værne de værdier, der er i Danmark og den vestlige (Europa, Nordamerika – uden Mexico!, Australien, New Zealand, delvis Sydafrika) verden – herunder f.eks. Taiwan, Singapore og Japan – og (endnu en tid) Hong Kong. Sluserne er åbnet for folk med en syg offertankegang, som er ekstremt voldelige uden nogen form for skyldfølelse – de er jo “ofre” for de slemme vestlige koloniale “imperialister”. Ren marxisme.

    Kommentar by barfbag — 31. oktober 2016 @ 07:53

  9. Det bør gøres lovligt at sagsøge folketingspolitikere eller partierne (måske nemmere) for konsekvenserne af en slap udlændingepolitik. Det er jo ikke anderledes end når erhvervsvirksomheder pålægges udvidet leverandøransvar. Eller andet ansvar i produktionskæden. Se nu f.eks. den blæst Maersk kom ud i fordi de valgte at sælge nogle skibe til en ophugger, der valgte at få lavet ophug på en Indisk strand. Indirekte ansvar eksisterer i erhvervslivet. Hvorfor så ikke i politik?

    Kommentar by Sigwar — 31. oktober 2016 @ 07:55

  10. Åh hvor jeg dog håber at det opslag når frem til zenia stampe!

    Hun og alle andre radikale politikere fortjener at mærke bare en smule af den angst som dem der bor i de “kulturberigede” områder skal leve med dagligt på grund af dem! Et skridt nærmere opgøret, medmindre det er en falsk historie hvilket jeg virkelig ikke håber da de så vil bruge historien som et “bevis” på at ALLE overfald begået af indvandrere fremover nok er løgn.

    Statistikken lyver dog ikke, kun de politikere der omtaler den.

    Kommentar by per — 31. oktober 2016 @ 08:04

  11. Forbehold noteret. Den bliver taget med et gran salt indtil evt. bekræftelse.
    Forbeholder også min mening om den konkrete sag indtil evt. bekræftelse af historien.
    >6 Margrethe. Er lodret uenig i man kan argumentere for noget som helst baseret på opdigtede historier med begrundelsen: ”den kunne jo godt være sand”. Det er en logisk korslutning. Det gør ondt på CPU’en. Desuden skader det ens troværdighed.
    Der findes allerede mange veldokumenterede sager der viser, at politiet ikke beskytter hæderlige borgere som de burde. En presset politiker kunne bruge afsløringen af en opdigtet historie til at så tvivl om alle de veldokumenterede sager.

    Kommentar by monse — 31. oktober 2016 @ 08:25

  12. Selv om Facebookindlægget viser sig at være en metafor, så er beretningen alligevel sand i mange sammenhænge.
    Men Uriasposten burde kun bringe verificerede artikler, uanset hvor “gode” de er.
    Ingen tvivl må være mulig, det er der angreb sættes ind.

    Kommentar by Birger Jensen — 31. oktober 2016 @ 08:51

  13. I går i TV udtalte skrigeskinken, som i ()bemærket har mere ansvar end de fleste for vores misère med muhammedanere, at DANSKERNE skulle beskyttes i den eskalerende bandekonflikt og henviste til Ishøj området. Denne erkendelse kommer så sent og fremstår som det rene hykleri – rigtig socialakrobatisk – at sækken burde skamme sig! Det får ikke MSM til at rynke et bryn og uddybe!
    Tak i øvrigt for en fabelagtig blok, Kim. Jeg glæder mig til at læse dine bloks om skueprocessen mod Gert Wilders

    Kommentar by pseudonym — 31. oktober 2016 @ 08:51

  14. @9 Sigwar.
    God pointe du har med sammenligningen med virksomheders produktansvar. Når de skide politikere sidder og laver åbenbare landsskadelige love, er det jo oplagt, at de bør straffes.

    Kommentar by Holger Madsen — 31. oktober 2016 @ 09:00

  15. MSM skjuler sandheden med DR og TV2 som de førende løgnere. Hvorfor mon?

    Hørte i går at der var politiafspærring pga af en ‘bombelignende genstand(?) i en kælder under en beboelsesejendom i Århus. På søndagsturen i bil med familien, sagde jeg, at det var underligt at man kun fik at vide at den anholdte, formodede bombe-ejer var ‘en 24-årig mand’.

    Var den mistænkte muslim? Hvis han ikke ville svare kunne politiet jo lige have kigget om han var omskåret?:-). Den udtalelse vakte mild forargelse i kabinen. “Man ved jo ikke med sikkerhed om bomben var hans!”

    Den køber jeg ikke. For det første nævner politiet, at han var mand og 24 år, hvilket så ifølge den galopperende politiske korrekthed både er køns-og alders diskrimination?

    Desuden er bomber noget, vi frygter, fordi det er islamister dvs muslimer, der har myrdet tusindvis af kristne med dem i Europa og i USA med dem bl.a med ‘martyrbælter’ og bomber på steder, hvor der er mange kristne. De kalder det jihad, som er påbudt i koranen.

    Nyhedsformidling, der undlader at oplyse det alle først ønsker besked om, fordi det er en generel fare for dem selv, er ikke nogen nyhedsformidling, men propaganda.

    Mange timer senere efter søgning på diverse blogs, fandt jeg ud af at den sigtede var somalier – altså neger. Mon ikke politiet havde bemærket det og havde lagt to og to sammen? Det var heller ikke nævnt i den oprindelige meddelelse fra politiet.

    Der var altså først en sammensværgelse mellem myndigheder og MSM om ikke at fortælle sandheden, måske for at de dumme danskere ikke skulle starte hævntogter med racekrig til følge? Virkelig sødt af dem?:-)

    Er der nogen, der kender løgnepressens begrundelse for ikke at nævne at sigtede og gerningsmænd er muslimer? Har de skrevet den løgnekodex ned? Kan man få den at se eller er den hemmelig?

    Kommentar by A-mad — 31. oktober 2016 @ 09:00

  16. PS. I Jyllandsposten til morgen: “Sprængstof fundet i kælder i Aarhus” side 2. De nævner kun at “en 24-årig mand” blev anholdt og sigtet. Ikke at han var neger, somalier og muslim.

    Jyllandsposten har for mig mistet den sidste rest af troværdighed – også efter Flemming Roses sidste afsløringer af den redaktionelle censur plus den nytiltrådte redaktørs erklæring om at negative nyheder og ytringer om islam i fremtiden skulle udrenses af avisen.

    Jeg vil nu – som jeg længe har overvejet – opsige mit abonnement og forsøge at få det forudbetalte tilbage!

    Kommentar by A-mad — 31. oktober 2016 @ 09:15

  17. @ nr, 15, A-mad: Løgnepressen officielle kodex lyder: Nævn ikke gerningsmandens ethnicitet, med mindre det har relevans for artiklen/udsendelsen. – Hvad der så er ‘relevant’ afhænger af, om der er muslimer indblandet. I så fald er det ikke relevant, i modsat fald er det altid relevant.

    Det betyder, at man som læser/tittelytter har det let: medmindre det udtrykkeligt angives, at en gerningsmand er ‘etnisk dansker’, ‘pæredansk’ eller lignende (gerne med foto og adresse) er det stensikkert en muslim. Enkelte sjovnalister vover dog at give et fingerpeg mellem linierne ved at skrive ‘de unge’, ‘utilpassede’, ‘med psykiske problemer/udfordringer’, eller – når det går højt – ‘fra lokalområdet’. – Enkelt, kære Watson.

    Kommentar by Voldposten — 31. oktober 2016 @ 09:30

  18. Tak 17.Voldposten. Tak, enig. Ja, jeg prøver også at gætte efter de tommelfingerregler, du nævner, men jeg mener ikke, at de er det ’stensikre’. Jeg synes det er irriterende med denne gættekonkurrence og mon ikke løgnemedierne lyver fordi det virker på mange? F.eks den folkelige opinion? Jeg tror, at hvis MSM altid havde formidlet ucensureret om islam og dens jihadisters gerninger og begrundelser, ville folketinget have fået en anden sammensætning, der for længst ville have betydet, at folketinget havde stoppet islamiseringen af DK. Trods et vist opbrud pt blandt det hjernevaskede flertal af vælgerne, har det stadig lange udsigter, tror jeg. :-(

    Kommentar by A-mad — 31. oktober 2016 @ 10:18

  19. Mon faderen er er en dansk mand der har fået sin familie herop?

    http://ekstrabladet.dk/112/ligene-af-to-boern-og-mor-fundet-i-fryser/6377081

    Men fint han kommer ligene i fryseren, det giver en glad smiley fra fødevarekontrollen ;-)

    Kommentar by redneck — 31. oktober 2016 @ 10:23

  20. @17 – med et glimt i øjet.

    Eftersom næsten al ubegrundet overfaldskriminalitet er muhamedansk, kan man jo godt sige, at journalisterne blot bruger nyhedskriteriet, når de beslutter, om der skal skrives noget om forbryderens etnicitet. Eksempelvis vil det jo ikke være en nyhed at skrive ‘muhamedanere overfalder dansker’ (det sker hver dag) – mens det vil være breaking news at kunne skrive ‘danskere overfalder muhamedaner’ (det er endnu aldrig sket).

    (I øvrigt en parallel til den gamle journalistvits ‘mand bider hund’.)

    Kommentar by Bastardo — 31. oktober 2016 @ 10:34

  21. @A-mad 09:00 “Har de skrevet den løgnekodex ned? Kan man få den at se eller er den hemmelig?”

    Ja mere eller mindre. I EU regi opfordrer man til selvcensur og sender journailster på kurer til Rusland, “hvor de har erfaring med den slags”.

    Se blandt andet artiklen om Barcelona-erklæringen

    Kommentar by Balder — 31. oktober 2016 @ 12:20

  22. kurer = kurser

    Kommentar by Balder — 31. oktober 2016 @ 12:21

  23. Muslimer er nogle feje køtere!! De kan kun agere i flok og i bagholdsangreb, og de ynder også at dræbe og voldtage børn og kvinder i hjemlandene. Det er lige om hjørnet for os, for importerer man Muhammedanien og Afrika, så får man tilstande som på Vestbredden og i Irak og Syrien. Europa bliver Syrien II!

    Pind siger, at volden er faldende, og goddaw då, det er den jo så udelukkende, FORDI politiet ikke længere vil registrere de mange voldelige overfald. Klart-klart! Så falder ’statistikken’ jo. Lad os få den elendige vatpik-regering UD!!! UUUUUUUUD!

    Jeg håber, at jeg snart hører historier om, at nogle har taget sagen i egen hånd og har elimineret nogle af disse skadedyr, hvis de bliver overfaldet af dem!

    Kommentar by Kuffar — 31. oktober 2016 @ 15:25

  24. Vi må håbe på en lavine…

    Kommentar by Balder — 31. oktober 2016 @ 17:08

  25. De er rovdyr.

    Kommentar by Liva — 31. oktober 2016 @ 18:45

RSS feed for comments on this post.