9. november 2016

Uofficielt bederum på Københavns VUC

Godt eksempel på den snigende islamisering. Her fra et uofficielt bederum på Københavns VUC.

(Uofficielt bederum på Københavns VUC, november 2016; Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 18:31 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/77833/trackback

17 Comments »

  1. Umiddelbart meget pænt, men hvad laver opvaskekluden på gulvet?

    Kommentar by Wazzla — 9. november 2016 @ 18:55

  2. Hvad med at vende tæppet om, så de ligger med røven mod Mekka ?

    Kommentar by kent — 9. november 2016 @ 18:56

  3. Suk, hvis bare deres såkaldte religion ikke havde negativ indflydelse på mit og mines liv, herre gud(pardon the pond), havde det ikke gjort en skid, men de har jo gang på gang bevist at i dette lille tæppe er vævet et grundlæggende had og en foragt for alle os andre. UD med den.

    Kommentar by Frafalden moderat — 9. november 2016 @ 19:07

  4. Føj for satan

    Kommentar by Johnson — 9. november 2016 @ 19:16

  5. Fuck yallah for fedt.

    Kommentar by Hul igennem? — 9. november 2016 @ 19:34

  6. Og hvorfor er der nogen der går rundt med gulvtæpper på hovedet?

    Kommentar by Hul igennem? — 9. november 2016 @ 19:37

  7. Islamisterne forstår altid at rette negativ fokus mod sig selv.
    Tolerance overfor denne hadske og intolerante ideologi er Danmarks største fejltagelse :-(

    Kommentar by Leo — 9. november 2016 @ 19:54

  8. Pis på måtten. :)

    Kommentar by Sindsro — 9. november 2016 @ 21:29

  9. Det er virkelig svært, at holde emotionerne tilbage, når man ser deres sanseløse tilbedning af Slammet og vort lands tilladelse af det!

    Ja, måtte de med røvetten i vejret og snuden limet fast i kluden, blive der, til en brunstig ged/hund/orne befriende kom til bagfra!!

    Men gid dog at vore politikere (medsamt hele det pro-islamiske segment) fik samme opgave, indtil både for og bag er slidt op og de ikke kan rejse før, end at de sværger både Slammet og KOranen UD af Danmark!!!

    Kommentar by Carstens — 9. november 2016 @ 21:34

  10. Bederummet er godt nok uofficiel, men vi mangler lige den officielle markerede retning for gulvkludens placering.

    Kommentar by Menig 442 — 9. november 2016 @ 21:37

  11. De seneste årtier er stort set alle kristne symboler fjernet fra skoler og udnervisningssteder, og nu ligger der så muslimske/islamistiske bedetæpper – det er jo til at brække sig over, eller måske snarere brække sig på !

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 9. november 2016 @ 22:39

  12. Gå på VUC og bliv dummere sådan må dogmerne lyde om slige Danske institutioner der hylder islam og som skatteyderne financierer, islam er udemokratisk, tilbagestående og kvindeundertrykkende, fyr rektor og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 10. november 2016 @ 01:11

  13. Når man ser dette “uofficielle” rum så dukker fire spørgsmål op:
    Her er pænt og meget rent. Hvem betaler for rengøringen?
    Hvad bruges bænke og borde til? I moskeen er der ikke bord og bænk ved hvert tæppe? Er møblementet til “uofficielle” konspirationer?
    Hvad er motivet på billedet på væggen?
    Er der sat videoovervågning op i rummet?

    Kommentar by Birger Jensen — 10. november 2016 @ 06:26

  14. Det skulle fyldes med griselort.

    Kommentar by Nielsen — 10. november 2016 @ 08:36

  15. -> 14 Nielsen
    Gylle burde kunne købes på spraydåse!

    Kommentar by Birger Jensen — 10. november 2016 @ 09:11

  16. Jeg troede at religion, bortset fra folkekirken af historiske grunde, er stadfæstet som værende en privatsag i vores demokratiske verdslige samfund.

    Hvorfor går vi så med til at Islam udøves i det offentlige rum, og bruges til lov og social control?

    Kommentar by zatopek — 10. november 2016 @ 13:09

  17. Knus en pose flæskesvær og hæld smuldret på gulvkluden. Husk at lægge posen ovenpå.
    En flok bacon kan nok også gøre det.

    Kommentar by Henrik Petersen — 11. november 2016 @ 13:33

RSS feed for comments on this post.