16. november 2016

BJMF-aktivist generer mand med ‘Stop jødeforfølgelserne’-skilt: “… pisse-ubehagelig. Det du står for.”

Onsdag i sidste uge blev For frihed-aktivister hetzet væk fra et Krystalnat-arrangement på Gammeltorv i København. ‘Stop jødeforfølgelserne på Nørrebro’ var pudsigt nok, et upopulært slogan hos de forsamlede venstreradikale.

Blandt de mere aggressive var Walter Martin Markussen, der på Facebook kan ses i Boycot-Israel trøje, og som fagforeningsaktivist har været taler til en Racismefri by-demonstration. Privat er han ‘faglig sekretær’ i 3F-afdelingen BJMF, der må betragtes som en kommunistisk tidslomme. Blandt kollegerne kan nævnes Lars Pless fra Kommunistisk Parti i Danmark. Dialogen kan høres her.

Walter Martin Markussen, ‘faglig sekretær’ i BJMF: Ku’ det ikke være fedt hvis du hjernede af? Du gør folk pisse-utrygge ved at være her.

For frihed-aktivist: Gør jeg det?

Walter Martin Markussen: Ku’ du ikke skride. Tag dit lort med dig og skrid, mand. Pil af. Skrub af med dig mand, skrub af!

For frihed-aktivist: – Hvorfor må jeg ikke være her?

Walter Martin Markussen: Fordi jeg synes du er pisse-ubehagelig. Det du står for.

For frihed-aktivist: Hvad står jeg for? Hvad står jeg for?

Walter Martin Markussen: Pegida-tosse! Skrub da af, mand.

For frihed-aktivist: Hvad er det jeg står for, der er så ulækkert?

(Walter Martin Markussen, 3F Bygge-, Jord- og Miljøarbejdernes Fagforening; Se evt. youtube)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/78058/trackback

20 Comments »

  1. Mosaisk skulle klage over, at det er kapret af israel- og jødehadende venstrefløjsere.

    Kommentar by BB — 16. november 2016 @ 20:23

  2. Sikke dog et modbydeligt svin, en typisk rødgardist, denne fagforeningsidiot.

    Kommentar by Holger Madsen — 16. november 2016 @ 20:25

  3. Stakkels ham. En stalinist ønsker ikke at stå for det samme som ham. Alle anstændige mennesker ønsker jo at blive accepteret af de psykopatiske sadistsvin.

    Kommentar by Konservativ Nihilist — 16. november 2016 @ 20:31

  4. En modbydelig anti-semit,med tre hjerneceller.Føj,siger jeg,føj.

    Kommentar by ivan johansen — 16. november 2016 @ 20:42

  5. Er det på grund af sådanne typer Kristian Jensen vil importere kloge negre?

    Kommentar by Redneck — 16. november 2016 @ 20:43

  6. Agressiv og ubegavet holdspiller, mon ikke det er et kriterie der ikke kan fraviges ifm. udvælgelsen af nyt personale til 3F?

    Fjolset ligner en faglig sekretær fra dengang fagforeningerne virkeligt havde magt og levede efter mottoet “Hvis vi ikke kan gøre noget godt for vore medlemmer, så kan vi i det mindste skræmme og tryne dem der blot overvejer at melde sig ud.

    Kommentar by Nothingman — 16. november 2016 @ 20:51

  7. Og idioten kan ikke engang undskylde sig med at han er ung og naiv.
    En af de ting jeg virkelig hader ved københavn og var stærkt medvirkende årsag til at jeg flyttede derfra, er alle de små klamme grupperinger der lever et helt liv i byen uden at møde andre typer end dem selv. Det er især udbredt på nørrebro hvor flere jeg kendte havde hele deres liv i en radius på 2-3 km fra nørrebros runddel, og kun omgik folk som dem selv. Så bliver man sådan der.

    Kommentar by Per — 16. november 2016 @ 21:23

  8. En nyttig idiot.
    Til at gøre det beskidte arbejde. Samme type som var torturbødler i Gulag lejrene.
    Den slags menneske, som mafiaen bruger som soldater. En dum kriminel voldsmand.
    SVIIIN…

    Kommentar by XXXXX — 16. november 2016 @ 22:10

  9. Fordrukken sut.

    Kommentar by Jette — 16. november 2016 @ 22:43

  10. Meget irriterende person,troede de typer var uddoede.
    6 Nothingman lige i plet

    Kommentar by Dunk — 16. november 2016 @ 23:25

  11. Kedelig Karl!

    Kommentar by Jakob — 16. november 2016 @ 23:31

  12. Heldigvis er de røde fagforsteninger et uddøende fænomen.

    Hvis man kunne få fjernet skattefradraget ville de dø hurtigere.

    På den anden side, så vil vi bare skulle betale kontanthjælp til ham tossen, da han umuligt kan få et normalt job.

    Men han ender vel i Folketinget som flere af de andre røde pampere!

    Kommentar by TH — 17. november 2016 @ 00:40

  13. Endnu et udmaerket argument for frie fagforeninger .

    Kommentar by Krassisten — 17. november 2016 @ 02:37

  14. => 5,

    Ja, Walter Martin Markussen får alle afrikanere uden undtagelse til at fremstå som høj-intelligente professortyper.

    Kommentar by Jan — 17. november 2016 @ 05:28

  15. WMM fortjener at blive hængt ud for det der!

    Tror jeg vil søge at starte en shitstorm mod wmm inde for 3F’s rækker, flertallet af deres medlemmer er IKKE enig med wmm.

    Kommentar by Jesper J. — 17. november 2016 @ 07:18

  16. Perverse idiot. 3F burde fyre ham. Men ok. De selvfrelste perversiteter på venstrefløjen og deres utolerante slæng, generede også en SIAD demonstration til fordel for Grøndlænderne i Gellerupparken, som netop var blevet etnisk udrenset.

    Kommentar by Michael Unna — 17. november 2016 @ 09:15

  17. Se hans tale på Youtube. Her står han og giver den som modig mand og remser op hvilke bydele i København der aldrig overgiver sig til ‘nazisterne’.
    Det er totalt gratis, der er ingen risiko for ham.

    Manden har dog intet imod, at en religion der er menneskefjendsk spreder sig og overtager bydele. En religion der vil udslette jøder og i det hele taget folk der ikke deler denne religion, en religion der straffer eller dræber homoseksuelle, en religion der stiller kvinden under manden straffer med stening osv osv. Her holder WMM pænt sin mund, hvorfor, fordi dét reelt vil kræve mod.

    Kommentar by Johnson — 17. november 2016 @ 10:05

  18. Manden er jo betonkommunist og finder mærkatet “nazisme” frem på alle dem der ikke vil rette sig efter hans overbevisning af ideologi. Islam og kommunisme er totalitære ideologier. Dette beviser netop ved episoden at han vil udrense personer og gøre dem til pariaer, ligesom historien har bevist dette. Han bruger faktisk “hjernede af” og “skrid” fra et offentlig rum. Manden er farlig der ikke respekterer torvet som demokratiets vugge.

    Kommentar by de Hemmer — 17. november 2016 @ 11:27

  19. Ham der Walter er nærmest lige så grim som Anders Blichfeldt.

    Kommentar by Nielsen — 18. november 2016 @ 09:10

  20. Det fede læs lort af et kommunistsvin kan få en enkeltbillet til Nord-Korea!

    Kommentar by TH — 22. november 2016 @ 09:38

RSS feed for comments on this post.