21. november 2016

For frihed inviterer til hyggeligt juleoptog på Nørrebro – Venstreradikale varsler voldelige angreb…

For friheds Tanja Groth kan ses med nissehue i en ny video, hvor hun inviterer til juleoptog på Nørrebro, lørdag den 3. december. Nørrebros venstreradikale overdrev planlægger vanen tro, at angribe deres politiske modstandere på forskellige måder. Modstandere af Islam, skal gøres bange med mødeterror. Invitationerne afspejler sindelaget.

For frihed.

“For Frihed juleoptog på Nørrebro.

Vi starter kl 12.00 på Israels Plads med varm kakao, pebernødder og jødekager, og hører en tale. Herefter går vi juleoptog gennem Nørrebro.

Del og inviter gerne dem du kender. Det bliver hyggeligt :-)”

(For frihed inviterer til juleoptog, 3. december 2016; Foto: Facebook)

Mod frihed.

(‘No Pegia’ varsler angreb, 3. december 2016; Foto: Facebook)

“HVAD SKAL DER SKE?

1. Vær i området fra kl. 11.15
2. Præcis Kl. 11.30 tager vi pladsen tilbage!

Vi vil overtage Israels plads og umuliggøre Pegidas samling og hermed demonstration.

Samles de andre steder, vil vi gennem vores antal og kreativitet forsøge også at presse dem væk derfra. Pegida skal ikke sprede deres hadske budskaber uimodsagt, og de skal slet ikke tilføre nye kræfter til deres døende projekt. Kom og vær med!

3. Er det ikke muligt for os at samles ved pladsen, søger vi ud på ruten.
4. Hold øje med vores opdateringer. Planen vil løbende blive opdateret.”

Oploadet Kl. 11:35 af Kim Møller — Direkte link41 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/78214/trackback

41 Comments »

  1. Der venter den voldlige venstrefløj en ordentlig afklapsning, når Danmark igen er et frit land. Til helvede med forræderne!

    Kommentar by jesper — 21. november 2016 @ 11:53

  2. Så må Pinden til tastaturet og mobiliserer militæret til at sikre fred og ro på Israels Plads når julen skal fejres på søndag den 3 december, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 21. november 2016 @ 12:09

  3. Reclaim Copenhagen må hellere hente forstærkning hos deres venner i Hizb ut-Tahrir.

    Kommentar by Konservativ Nihilist — 21. november 2016 @ 12:15

  4. “Make racists afraid again” – Sjovt, samme kampråb bruges også af venstreradikale i USA, man skulle næsten tro at disse foreninger havde samme sponsor.

    Trist at disse skabninger ikke kan se at de bliver trukket rundt i manegen.

    Kommentar by ET — 21. november 2016 @ 12:16

  5. Hvorfor burer politiet ikke bare de galninge inde, der udsender den slags opfordringer til at møde op og tæske lovligt anmeldte demonstrationer?
    Ville det hjælpe, hvis et alternativt forsvar for For Frihed brugte probate midler imod voldsmændene? Eller er voldsudøvelsen mod lovlige demonstrationer sanktioneret af folketingsflertallet?
    Det sidste må indtil videre være konklusionen?

    Kommentar by A-mad — 21. november 2016 @ 13:25

  6. Er vi virkeligt saa syge i hovedet, at en meningstilkendegivelse kan blive truet og temmeligt sikkert truslen blive alvor i Danmark,uden at der er nogen der goer et dyk,hverken myndighederne eller de slatne borgere som for stoerste delen synes at koere paa gsg.systemet og lader andre tage besvaeret.Skammeligt.

    Kommentar by Dunk — 21. november 2016 @ 14:10

  7. Hvis vi er heldige, vil For Frihed få en hyggestund LØRDAG 3 december, hvis rødfascisterne først kommer søndag.

    Kommentar by MartinH — 21. november 2016 @ 14:20

  8. Pas på med dresserede aber:
    http://ekstrabladet.dk/112/fik-abe-til-at-flaa-toerklaede-af-pige-nu-er-16-draebt-og-50-saaret/6416107

    “De tre mænd og aben blev dræbt på førstedagen af konflikten. Allerede dagen efter blev tungt skyts for alvor taget i brug.

    – Det eskalerede på dag to og tre, hvor de tog tanks og morter-granater i brug, siger en lokal borger, som Reuters har talt med.

    Han fortæller videre, at det værste er overstået nu, men at der stadig er lidt kampe i ny og næ.”

    Det må fandme have været nogle flotte piger!

    Kommentar by redneck — 21. november 2016 @ 14:27

  9. En gammeldaws sparserstok lige der hvor benet bøjer bag ved knæet, Er det ikke haserne.
    Det er lige her sparserstokken skal ramme, så knækker vedkommende sammen, og er klar til en røvfuld.
    Sådan een kan bruges til er mange ting, og den kan bruges i begge ender og på siden. Man nå sige sparserstokken er særdeles anvendelig, som støtteobjekt til demoerne for gående :)

    Kommentar by Sindsro — 21. november 2016 @ 15:16

  10. Ufattelig brutalitet: Indvandrer bandt ekskæresten fast til bilen – så slæbte han hende i høj fart gennem byen.

    Mere på DKA.
    Mit Had til Muslimer og deres medløbere er næsten ubærelig

    Kommentar by Sindsro — 21. november 2016 @ 15:31

  11. For Frihed´s juleoptog kan kun sammenlignes med den heltemodige indsats af uddeling af løbesedler, som modstandsbevægelsen udførte under Tysklands besættelse. Gad vide om murerbumsen fra betonfagforeningen igen vil bede folk om at “hjerne af”.

    Kommentar by Men dog ! — 21. november 2016 @ 15:40

  12. “forsamlingsfrihed, grundlovssikret ret for enhver til at mødes med andre om et fælles formål, udendørs eller indendørs og uden forudgående tilladelse fra en offentlig myndighed. Retten til at forsamles gælder kun for ubevæbnede borgere. Hvis der er almindelig adgang til en forsamling, har politiet ret til at overvære mødet.”

    Venstrefløjen bryder grundloven.

    Israels Plads er offentlig, det er ikke et sted venstrefløjen kan “tage tilbage” som om den tilhører dem.

    I forrige indlæg om Helmut Nyborg gik snakken om IQ i de varme lande kontra det kolde nord.

    De fleste dyr er så snedig indrettet, at både han og hun søger den mage, der er bedst til at føre afkommet videre(den med de bedste gener).

    Det forholder sig desværre modsat med mange vestlige kvinder.
    Det er dem der byder de fremmede velkommen, mange af dem vælger at flytte sammen med – og parre sig, for at blive i det biologiske sprog, med de fremmede fra lav IQ områder. Det fører jo dårlige gener med ind i vores samfund, og vil over tid føre til fordummelse og nedsat evne til at føre et velfærdssamfund videre.

    Der bliver kort sagt dårligere vilkår for kommende generationer.

    De der ustabile venstrefløjs aktivister er skruet forkert sammen i hovedet. Jeg er nødt til gentage mig selv og sige, at de lider af en fælles sygdom, som gør at de vil ødelægge alting.

    De har fundet ud af, at samfundet ikke straffer dem.
    Hvis nogen fra For Frihed forsvarer sig mod den voldelige venstrefløj, får de det til at se ud som om For Frihed griber til selvtægt – hvilket også er strafbart.

    Kommentar by k.m. — 21. november 2016 @ 16:01

  13. Hvis der ikke er tale om at man har anmeldt en demo er den pr definition ulovlig. Med andre ord vil det være et organiseret angreb som militæret bør tage sig af. Jvf. Ann Coulter bør man overreagere over for voldelige folkemængder.

    Kommentar by River — 21. november 2016 @ 16:27

  14. Fascismen i fuld galop fra ungeren og diverse kælderlokaler på Nørrebro.
    Selvfølgelig godt støttet af Københavns kommune.

    Kommentar by Frank Hagmann — 21. november 2016 @ 17:01

  15. Sådan former man en opinion:

    DR spørger “Hvad bliver den vigtigste opgave for en ny trekløverregering?”.

    Som svarmulighed præsenteres: Lavere skat, styrket natur og miljø, flere penge til forsvar, nedskæringer i den offentlige sektor, ændring af offentlighedsloven, spørgsmålet om retsforbeholdet, nedskæringer i DR.

    De “glemte” desværre muligheden: “Stop for mellemøstlig immigration”, som uden tvivl ville have vundet målingen.

    I stedet kan de om kort tid udbasunere, at det vigtigste bliver et af de andre – set i forhold til migrationsproblemet – ligegyldige emner.

    Kommentar by Tipster — 21. november 2016 @ 17:43

  16. At nogen ikke mener at de skal/vil betale for det årligt tilbagevendende forlorne plastikglimmerhelvede, som nogen mener er hygge, og som mange steder strækker sig over 2 mdr. er der vel ikke noget odiøst i.
    At det så oven i købet også er delvist skatteyder financieret gør det da ikke bedre.
    Jeg er godt klar over at nogen syntes at det er åhhh så hyggeligt med dette glimmer, men som skatteyder og bidragsyder,
    ved at det er indkalkuleret i prisen for de varer jeg lægger i kurven, er jeg også en smule mellemfornøjet især set med et æstetisk blik.
    Begræns dette cirkus til en uge før og efter jul på gader og stræder.
    Hvad private næringsdrivende derudover gør skal jeg ikke blande mig i og har vel en smule forståelse for at en grønthandler ikke mener at der vil komme flere gulerødder under juletræet , og som måske heller ikke fejrer denne fest, har nogen som helst at ud af at bidrage til dette bling bling der på denne mørke årstid ligefrem kan accelerere en snigende vinterdepression.

    Ting er ikke altid hvad de umiddelbart ser ud til at være.
    Det er godt nok umiddelbart en nissehue denne Tanja Groth har iført sig.
    Men når hun åbner munden bliver jeg da godt nok i tvivl om ikke det i virkeligheden er en tomrumsforlænger.
    For det hun her er ude i har ikke noget som helst med forsvar af juleudsmykning at gøre.
    Bling bling

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 21. november 2016 @ 17:57

  17. Demokratiet har det efterhånden rigtig skidt på Nørrebro. Nørrebro som af flere danskere kaldes for sharia-zonen. Venstrefløjen skaber antidemokrati på Nørrebro. Til glæde for islamisterne, der hader danskere og Danmark.

    Kommentar by Liva — 21. november 2016 @ 18:02

  18. Hvor er det dog ynkeligt når man kun kan klare sig med vold.

    Kommentar by Helle Sejr — 21. november 2016 @ 18:48

  19. 10 Sindsro, Sådan har jeg det også. Jeg hader dem så meget, at jeg står tidligt op, så jeg kan hade dem endnu længere :)

    Kommentar by Kratos — 21. november 2016 @ 18:59

  20. Jeg syntes efterhånden bare danskerne burde give de autonome hvad de ønsker, og bare flytte fra nørrebro. Normalt ville jeg mene at man burde blive og kæmpe, men det er tabt område. Lad det istedet blive til et eksempel på hvad der sker hvis venstrefløjen får sin vilje.

    ALT hvad den yderste venstrefløj normalt går ind for når det dyrkes af ikke-muslimer, er muslimerne imod = Alkohol, fester, dyrevelfærd, menneskerettigheder, LGBT, homoseksuelle, kvindeligestilling, og så videre og så videre.

    Lad dem bo i en sharia zone hvis det er det de ønsker, lad dem mærke konsekvenserne når islamisk trossamfund overtager ungdomshuset og forbyder alkohol imens de lokale bandemedlemmer tæsker venstreorienterede som de gjorde i “folkets” hus, og lad området stå som et skrækeksempel for resten af landet.

    Så vigtig er 4-5 kvadratkm midt i kbh heller ikke for resten af landet uanset hvad de selv tror, og det vil have en gigantisk afskrækkende effekt på alle andre kommuner i hele danmark.

    Støt danmark, flyt fra nørrebro og lad dem få det som de vil. Jeg giver det 5-10 år max så flygter de ud af området selv, men denne gang UDEN retten til at fortælle andre hvad de må mene!

    Kommentar by per — 21. november 2016 @ 19:40

  21. per 19:40
    Super forslag. Det bliver hurtigt en gladiator arena
    hvor der kæmpes på liv og død.

    Kommentar by k.m. — 21. november 2016 @ 20:12

  22. Måske skulle man spærre rødfascisterne inde på Nørrebro. Et fredeligt juleoptog, skal åbenbart ødelægges af dem? Hold da kæft de shariaidiothjælpere på Venstrefløjen er simpelthen blevet blæst i knoppen af selvretfærdig omtankeløst voldsliderlighed. Deres selvretfærdige perversiteter er en hån imod den frihed andre kæmper for. De har sgu fortjent at leve i et lukket shariadiktatur.

    Kommentar by Michael Unna — 21. november 2016 @ 20:34

  23. Invitation til varm kakao, pebernødder og jødekager ???
    Det er lyder rigtig hadsk og fjendtligt – kan godt forstå at voldspsykopaterne reagere så voldsomt !
    [ironi kan forekomme]

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 21. november 2016 @ 20:36

  24. Politiet?De er gode til at tage flag fra lovlige demonstranter.

    Kommentar by ivan johansen — 21. november 2016 @ 21:25

  25. @per — 21. november 2016 @ 19:40

    Husk at forbyde Politiet, Brand og redning at komme der.
    Derefter kan aberne minimere sig selv, og den sidste, kan vi vel komme til at køre ned ved et uheld.

    Kommentar by Holger Madsen — 21. november 2016 @ 21:25

  26. # 9 – Spadserstok

    Kommentar by PBrad — 21. november 2016 @ 22:12

  27. Stop al kontanthjælp til folk på Nørrebro, Voldsmose, Gellerup og lignende!
    De venstreorienterede der så ivrigt forsvarer Islam-ghettoerne, må jo formodes selv at have arbejde og ikke lægge samfundet til last?

    Eller er de proIslam, for selv at kunne opretholde deres skattebetalte, frie forsørgelse, som Islammerne har vist vejen til?

    For de kan da vel ikke (med nordiske aner) være så hjernedøde, at de selv regner med at gå fri, når KOranen og SHaria om føje år udfolder sig i al sin gru og
    som ENHVER muslim er pligtig til at fuldføre?

    Arme de efterfølgere af den hjernedøde venstrefløj, som må stå til bage og erkende:
    Mor/Far kæmpede, men det var blot ikke for mig, så nu må jeg selv se til, hvordan jeg kommer ud af Slammet, med livet i behold, her i dagens I-Slamiske Danmark, hvor jeg troede, at de kæmpede for vor frihed :-(((

    Kommentar by Carstens — 21. november 2016 @ 23:04

  28. Den bevidste og overlagte dumhed regerer i Danmark – det har den gjort længe – den må skyldes, at man vil opnå noget med dette – og det er hverken at fjerne eller få mere islam – men at få magten for hver en pris….Det har mennesket altid gjort og man vil ikke tage ved lære, hvis det helliger midlet.

    Kommentar by Black Watch — 22. november 2016 @ 00:20

  29. De røde kan ikke være særlig svare at tæve. Jeg har ikke set nogen af dem med nosser. Mors drenge hele bundtet.

    Kommentar by BB — 22. november 2016 @ 00:35

  30. Black Watch, det så man tydeligt da Tony Blair og hans venner valgte strategien:

    … to radically change the country and “rub the Right’s nose in diversity”

    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/law-and-order/6418456/Labour-wanted-mass-immigration-to-make-UK-more-multicultural-says-former-adviser.html

    Og det ved du selvfølgelig godt.
    Men der kunne være nye læsere på tråden.
    Der er stadig mange, som ikke rigtig har forstået hvad kulturradikalisme og islam tilsammen kan foranstalte af skader på ellers velfungerende samfund.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 22. november 2016 @ 01:44

  31. ..Og så er der gratis kebabrulle til dem der deltager i skråleriet..

    Kommentar by Hul igennem? — 22. november 2016 @ 07:43

  32. Tullebolle rulle skubber knuller kagekone sutteso deltager vel også i håb om at de unge ikke får alle rullerne?

    Kommentar by Hul igennem? — 22. november 2016 @ 07:48

  33. @ Kim møller: Måske er det en ligegyldig detalje, men jeg kom til at tænke på at det måske var bedre at sætte et “i” på så der står “imod frihed” i den der “for frihed/mod frihed” opstilling fremover? “Mod frihed” kan jo tolkes som om de bevæger sig henimod frihed, det er ikke muligt hvis der står “imod frihed”. Bare en ide.

    Kommentar by Per — 22. november 2016 @ 08:24

  34. Jeg vil foreslå kommunen at ændre postnummeret fra 2200 København N til 2200 København Kalifatet!

    Kommentar by TH — 22. november 2016 @ 10:03

  35. > Jesper
    Ja, vi håber.
    Enig med Carstens, stop al kontanthjælp. Men i den anden ende har vi brug for at få stoppet al skat, som jo muliggør kontanthjælpen og politikernes overflod.

    Kommentar by Nielsen — 22. november 2016 @ 10:33

  36. Kommentar by Hr. Naturli’ — 22. november 2016 @ 01:44

    Den organiserede dumhed – hvis man altså kan kalde den det – viser sig jo dagligt, når helt åbenlyse dumme beslutninger og resultater bliver konfronteret over for f.eks. de ansvarlige politikere – og man hører deres svar, som ofte helt tydeligt baseres på forsætlig uvidenhed og naivitet – da dumheden var en forudsætning for at den givne beslutning kunne udføres (for at opnå magt, personlig vinding og for at slippe for at tage ansvar bl.a. og m.m.).

    Nogle gange er det tåkrummende pinligt at høre politikere og embedsmænd hælde vand ud af ørerne, når noget er gået i ged.

    Det kan simpelthen ikke passe, at vi har valgt og ansat sådanne “dumme” mennesker til at varetage samfundets forhold på den måde….og dog…..

    Kommentar by Black Watch — 22. november 2016 @ 11:27

  37. Kommentar by Hr. Naturli’ — 22. november 2016 @ 01:44

    Se her på en historie fra i dag om hvordan måske bevidst dumhed kan genere løsninger med en skjult dagsorden.

    Den i første omgang udviste japanske kvinde.

    https://www.180grader.dk/Islam-og-indvandring/graedende-studerende-skal-forlade-danmark-jeg-blev-forvirret-og-chokeret-tv-2

    Styrelsen og dens medarbejdere foretager en åbenlys bevidst dum afgørelse for at opnå en anden og bedre magtkompetence fremover.

    Det kan dog også være fordi de ved noget belastende for hendes ophold og studie, som lige nu er ulovligt iht. deres regel/lovgrundlag, de ikke kan fortælle og japaneren ikke vil oplyse om – who knows. Den dumme beslutning kan så føre til en ikke dum fremtidig mulighed, som holder sig inden for et nyt regel/lovgrundlag.
    Men hvis der er tale om sådanne forhold, er det da en meget fjendsk og kringlet måde at at administrere på – det kan da ikke være hensigten – man kan vel bare som fagpersoner i styrelsen påpege problemerne og få dem løst.

    Min pointe er, at sådan en historie underbygger min påstand om bevidst kalkuleret dumhed, for at opnå ændringer eller fordele for sig og sine i politiske sammenhænge og i myndighedsforhold.

    Men måske er jeg bare overdrevent konspiratorisk…Det synes jeg nu nemt man kan blive forfalden til!!

    Kommentar by Black Watch — 22. november 2016 @ 11:43

  38. Jeg har allerede skrevet artiklen til Reuters, I kender sikkert den vante skabelon:

    Igår ved middagstid tørnede to grupper sammen på Israels Plads. Der var tale om deltagere i den kontroversielle og stærkt antimuslimske gruppe, For Frihed, som blev mødt af en talrig skare af lokale unge. Selvom det flere gange kom til håndgemæng, så lykkedes det politiet at holde de to grupper adskilte. Tre personer blev anholdt og sigtet for gadeuorden.

    Søren Pind udtaler, at han er tilfreds med politiets indsats.

    Kommentar by Arne Torp — 22. november 2016 @ 17:56

  39. Når man hører dhimmi DDR´s propaganda for at retfærdiggøre tvangslicensen. “Rundt i alle livets hjørner
    DR skal lave programmer, der rammer både bredt og smalt, og som kommer rundt i alle livets hjørner. Også når det fx gælder ensomhed, angst og sorg.
    “DR skal afspejle både din og min virkelighed. For at det kan lade sig gøre, må vi alle være med til at betale licens.” Så kan jeg ikke komme i tanke om, hvornår de sidst har sagt eller vist noget om denne gruppe, som har demonstreret i snart 2 år.

    Kommentar by Per J. — 22. november 2016 @ 19:12

  40. ….og bagefter er der vegansk julefrokost for Antifa-tosserne hos Johanne og Søde Casper i murermestervillaen i Valby.

    Her vil Pelle “AFA” Dragsted være udklædt som julemand, og mandelgaven er en økologisk molotovcocktail….

    Kommentar by TH — 23. november 2016 @ 00:16

  41. God tur til For Frihed.

    Ps. Fed humor med Jødekagerne men burde der ikke også være Finskbrød?

    Håber ikke at politiet, endnu en gang, ikke får ordre til at være tilbageholdende. Det er moralsk nedbrydende at se voldsmænd ved og imod demonstrationer slippe for deres retfærdige straf blot fordi “man vil bevare roen”. Hvis det er fordi man mangler betjente så er det et overordnet ansvar der burde medfører omgående afskedigelse. FIX – IT!

    Kommentar by Santor — 2. december 2016 @ 11:55

RSS feed for comments on this post.