10. december 2016

Politisk kritik af mediestøtte til Den Korte Avis, ignorerer ti-dobbelt støtte til blodrøde venstreradikale

Dansk Journalistforbund har problematiseret det tidligere, og mon ikke et rødt flertal trækker mediestøtten til Den Korte avis – man kan jo ikke have at næsten en halv promille af den samlede mediestøtte går til et medie der beskriver det multikulturelle samfunds bagsider. Støtten vil blive trukket af politiske årsager, omend stikordet nok vil blive det faktum, at Den Korte Avis ikke er tilmeldt Pressenævnet. Det siger intet om noget. Redox er tilmeldt Pressenævnet, men er ikke desto mindre en integreret del af den militante venstrefløj.

SF’s Jacob Mark problematiserer i dag mediestøtten til Den Korte Avis, idet mediet er ’stærkt farvet’. Han ignorerer dog rask væk, at venstreradikale Modkraft ud fra samme mediestøtteordning modtager næsten det dobbelte af Den Korte Avis, og at Dagbladet Arbejderen årligt får det tidobbelte. Partiavisen for Kommunistisk Parti modtager i år hele 1,65 millioner kroner i mediestøtte!

Et medie der officielt proklamerer, at de ikke blot har til formål at beskrive verden, men at ‘forandre den’, direkte inspireret af Lenin og hans tanker om en marxistisk avis som værende kollektivets ‘propagandist, agitator og organisator’. Art derector på avisen er i øvrigt Rune Bødker, der sideløbende designer og trykker AFA-materiale, og så sent som sidste lørdag var en del af den venstreradikale blokade mod For friheds juleoptog.

(Rune Bødker Nielsen, Revolutionens statsstøttede fortrop, Nørrebro, 3. december 2016)

Fra BT – Først flygtede annoncørerne: Nu vil politikere også trække støtten til ’stærkt farvet’ medie.

“Flere partier vil nu se på reglerne for mediestøtte, efter Den Korte Avis med tidligere minister Karen Jespersen i spidsen, bliver beskyldt for at bringe et racistisk indlæg på deres hjemmeside.

‘Jeg mener ikke, Den Korte Avis har ret til mediestøtte. De laver et fuldstændigt vanvittigt farvet tenderende til et racistiske indhold, og jeg synes, Den Korte Avis er en skændsel,’ siger medieordfører for SF Jacob Mark.

Ud over annoncørflugten vil flere partier nu også have set på de regler, der gør, at Den Korte Avis får mediestøtte. For eksempel vil De Radikale have lavet reglerne om.

‘Jeg har ikke som sådan nogen holdning til, om Den Korte Avis skal have mediestøtte eller ej, for det er ikke os politikere, der sidder og vælger medierne ud. Men jeg har den holdning, at medier, der kan få mediestøtte, bør være tilmeldt Pressenævnet, og det er Den Korte Avis ikke,’ siger medieordfører Zenia Stampe.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/78779/trackback

43 Comments »

  1. Venstreorienterede og de firmaer, der tidligere er beskrevet omkring Den Korte Avis, er ekstrem langt ude på overdrevet.

    Nyhedsformidling anses for hadetale, og de prøver at ramme frie medier på deres eksistens – det er diktaturstats metoder.

    Hvis vi ikke havde muslimsk besættelse af Danmark/Europa kørende, var der nok heller ikke basis for Den Korte Avis, og dermed et hadeobjekt som venstrefløjen kan kaste sig over.

    Jeg har sagt det før, og det bliver mere og mere tydelig, at det er venstrefløjen selv som er ekstrem fuld af had til den fri presse og ikke-venstreorienterede mennesker.

    Venstrefløjen behøver ikke melde ud, at den fører krig mod den frie vestlige verden med Islam som forbundsfælle, sådan er det bare – og det burde enhver kunne se.

    Statsministeren er også pressens minister, og Lars Løkke Rasmussen må som ansvarlig gå ind i den her sag, og dæmme op for venstrefløjens diktaturstats metoder.

    Kommentar by k.m. — 10. december 2016 @ 14:36

  2. Tænker på det selvmords-mindset der herskede i Japan i slutningen af stillehavskrigen. Heller gå ned i flammer, end at indrømme man er ude på et overdrev. Hvis de for held til at ramme Den Korte Avis, mener jeg de på samme måde rammer sig selv og alle deres farvede organer. I så fald skal de have samme behandling. Alle er vel stadig lige for loven, i det her land?

    Kommentar by Frafalden moderat — 10. december 2016 @ 14:42

  3. Pelle “AFA” Dragsted fra Enhedslisten er fast klummeskribent på den venstreekstremistiske Modkraft, så hele venstrefløjen med drengen Jakob Mark i spidsen vil selvfølgelig holde hånden over den.

    Iøvrigt ligner drengen Jakob Mark ellers en, som stadig kun læser Anders And, og samler Pokemon kort…

    Kommentar by TH — 10. december 2016 @ 14:50

  4. Det her land er bogstaveligt talt ved at være FUBAR.

    Hykleriet omkring annonceringen på den Korte Avis er fuldkommen grotesk; en bissende og uskøn flok af venstreekstremister, politikere og hændervridende erhvervsdrivende, i et koordineret, frådende angreb på et lille privat medie, alene fordi det anlægger en anden linje, end den af MSM godkendte.

    Det er ligeså kvalmende som det er uretfærdigt OG uværdigt, men lur mig, om alle disse hellige gutmenschen virkelig kan svare for sig, hvis man går dem på klingen.

    Tag f.eks. “Sofakompagniet”. Efter deres website at dømme, emmer alt af spelt og skøn samdrægtighed, og angiveligt indtager de en næsten filantropisk rolle i kraft af deres virksomhed i Vietnam. Er der ikke en god, borgerlig Dansker i Vietnam, der kunne tage ud og kigge på lidt de forhold, kompagniet får produceret deres møbler under..? Altså deres Code Of Conduct, fagforeningsforhold, forhold omkring arbejdsmiljø og -sikkerhed, etc. Bare for at for at tjekke selvfølgelig – for alt er vel i skønneste orden – ELLER HVAD..?? – giver de bare en kasse farveblyanter til den lokale skole for at kunne sole sig i de godgørendes hellige lys..?

    Men når det så er sagt, er jeg faktisk ikke utilbøjelig til at tro, at hele denne brækfremkaldende sværm af menneskelig dårligdom, i virkligheden har givet DKA en ubetalelig reklame.
    Det ser i hvert fald ikke ud til, at man har lært noget som helst af hverken Brexit eller Trump, da alle disse idioter fra den selvudråbte elite / Die Lügenpresse, bliver ved med at fremture med deres lort, uden at føle sig frem i befolkningen.

    Men tak til Ralf Pittelkow og Karen Jespersen for deres utrættelige kamp. Der ryger en skilling afsted herfra.

    Kommentar by Bror Lerbror — 10. december 2016 @ 14:59

  5. Lad os nyde det frie ord og det relativt frie internet. Om føje år er der forsvundet.
    Herligt du tager kampen op, Kim.

    Kommentar by Jakob — 10. december 2016 @ 15:26

  6. > 5 Jakob

    Jeg tror desværre du har ret – vi har intet set endnu.
    EU, politikerne og løgnepressen, overgiver sig ikke frivilligt, og de vil hellere trække os med i den totale undergang fremfor at indse de har tabt.

    Kommentar by Bror Lerbror — 10. december 2016 @ 15:34

  7. Der er 2 spørgsmål der springer i øjnene her syntes jeg:
    1: Ud fra hvilke kriterier bestemmes det hvor meget man har ret til at få i mediestøtte?
    2: Hvorfor er den korte avis ikke tilmeldt pressenævnet?

    Kommentar by per — 10. december 2016 @ 15:38

  8. Ja, det er sørgeligt at se, hvordan store virksomheder er så lette at slå omkuld, når der kommer en lille smule modvind fra en ekstrem venstrefløj. Godt inspireret af Legos boykot af ”Daily Mail”. Jeg tror firmaer som Ikea, McDonald og andre multinationale firmaer er bange for, at muslimer skal arrangere en verdensomspændende boykot af deres varer, ligesom man gjorde under muhammed tegningerne.
    Derudover har de jo selv ansat nogle muslimer. Men så må vi jo bare boykotte de firmaer her i Danmark. Der er masser af alternativer.
    Er det i deres klubber VL, Rotary og hvad de ellers hedder, de sidder og aftaler linien?
    Politikerne har vel deres egen EU klub, hvor de aftaler linien. Jeg synes, der er stor enighed hele vejen rundt.
    For øvrigt godt gået af Karen og Ralf og tak for jeres store engagement. I bider MSM i haserne – og det er nu begyndt at genere dem så meget, at de vil af med jer. DR kan ikke lide når man vil beskære deres budget.

    Kommentar by Mølleren — 10. december 2016 @ 15:49

  9. Hvad rager det skatteborgerne hvad folk vil se, høre og læse? – Fjern dog den mediestøtte – inclusive tvangslicensen – helt, aldeles og fuldstændigt!

    Kommentar by Voldposten — 10. december 2016 @ 16:01

  10. Det antydes af flere, at Den Korte Avis formentlig kan profitere af flere læsere, hvilket i sig selv ikke giver flere penge i kassen og især ikke, hvis annoncørerne trækker sig, og læserne ikke i tilstrækkeligt omfang donerer.
    Det tror jeg de har ret i, men det er mere tankesættet bag, der skræmmer mig. Det her kan lede i retning af at nu også store firmaer, som man evt. er tvunget til at benytte, vil til at udføre tanke- og meningskontrol over deres kunder og leverandører. F.eks. kan man i dag ikke undslå sig for at bruge en bank, og hvis man er brændemærket som persona non grata, kan man komme i en helt umulig situation
    Vi ser også, hvorledes MSM slår sig sammen om hadekampagner, ofte på misforstået og/eller falsk grundlag, mod politisk ukorrekte, som på den konto kan se deres tilværelse spoleret. Selv om undergrundsmedierne er uvurderlige, kan de jo ikke løfte hele opgaven, hvis hovedparten af MSM og de sociale medier slår sig sammen om at ville udradere f.eks. et politisk parti eller anden bevægelse og i stedet vil fremme f.eks. muhamedanismen. MSM undslår sig jo slet ikke for at storlyve med direkte falske historier.
    Det er uhyggelige perspektiver, der er i den sag, og det kan komme til at gå lynende stærkt, dygtigt orkestreret af den yderste venstrefløj, der har masser af folk at trække på, idet de jo er typiske ved ikke at være hæmmet af at skulle passe et arbejde, men kan være med til at dyrke kampgrupper af alle arter, som vi ser det udfoldet ved. f.eks. For Friheds demoer.
    Nu har de set, hvor hurtig og let de kan presse landets største bank til at danse, som de ønsker.

    Kommentar by Holger Madsen — 10. december 2016 @ 16:06

  11. 7 Per. Et bedre spørgsmål til fjenden er: Hvad er det værste disse mennesker har bragt til torvs der berettiger at vi trækker støtten?
    Mere generelt gælder at spørge idioten man diskuterer med er: Hvad er dit bedste argument/eksempel for hvad du mener/hævder/tror/ved?
    Når de har svaret på det, og oftest er der ingenting, er vi inde at tale om kernen.

    Kommentar by River — 10. december 2016 @ 16:16

  12. Ja, det er bare med at forhindre os almindelige mennesker, som IKKE tiljubler den samlede venstrefløj i at ytre os. Jo, det “går skam godt” her hos os.
    Det er altid nemmere at slå budbringeren ihjel, end at indrømme at alle de “gode” har taget GRUNDIGT FEJL. Jeg har hidtil haft stor glæde af Den Korte Avis. Nu er ALTINGET, tilsyneladende, også begyndt at lukke for kommentarer. Jeg håber at jeg har taget fejl.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen — 10. december 2016 @ 16:21

  13. Jeg har også ydet en beskeden skærv til “Den korte Avis”, for selvfølgelig skal der være et alternativ til den løgnagtige MSM presse.
    Personlig synes jeg at “Den korte Avis” bør komme lidt længere “frem i skoen”. Det er ikke nok blot at referere til alt det som andre allerede har skrevet om.
    Så jeg ville da ønske at “Den korte Avis” ledelse vil benytte sig af den meget kedelige opståede situation og begynde at skrive lidt flere selvstændige artikler. Begge redaktører har en fortid ”i den røde klejnedåse”, så der må være nogle forbindelser at trække på, og nogle fortidige oplevelser der er værd at berette om og gå i dybden med.

    Kommentar by Birger Jensen — 10. december 2016 @ 16:26

  14. @11, jeg forstår bare ikke hvor den korte avis anbringer røven i klaskehøjde frivilligt ved at levere argumenter til venstrefløjen, ved ikke at være medlem af pressenævnet. Men der kan selvfølgelig være alle mulige gode grunde til at de ikke er det, det er derfor jeg spørger.
    Og ang første spørgsmål, så er der noget HELT galt når deciderede politiske terrorister som redox kan blive godkendt til at få så mange penge af staten for at udøve terrorvirksomhed imod politiske modstandere! Der må være nogen et sted i systemet der sidder og vurderer hvem der har gjort sig fortjent til at modtage støtte udfra nogle fastlagte kriterier, og hvis redox lever op til dem burde der være nogen der så nærmere på de kriterier så hurtigt som overhovedet muligt!

    Jeg regner naturligvis ikke med at MSM gør det, men uriasposten/snaphanen/newspeek eller den korte avis kunne jo evt gøre det.

    Kommentar by per — 10. december 2016 @ 16:59

  15. http://jyllands-posten.dk/indland/ECE9217045/kendt-radiovaert-fortryder-udtalelse-om-den-korte-avis/

    Kommentar by k.m. — 10. december 2016 @ 17:17

  16. Hvad med at klage til de virksomheder der annoncerer på de røde sprøjter.
    F.eks.: Redox, Modkraft, Kommunistisk Parti.

    JAi ja Der er manne flere.

    Kommentar by Sindsro — 10. december 2016 @ 17:35

  17. Og så lige Potten, her er der nok at tage af.
    Vi kunne jo se på mange andre medier osv osv.

    Skriv nu til de famøse annoncører der annoncerer på det røde Smuds.

    Kommentar by Sindsro — 10. december 2016 @ 17:37

  18. Erhvervslivet tænker kun profit og er ligeglade med alle nationale og etiske principper. Man skal ikke vente noget godt fra den kant.

    Man skal heller ikke vente noget godt fra liberale og venstreorienterede partier. For dem er det en æressag at være landsforrædere. De accepterer kun højrepopulistiske kræfters ytringsfrihed, så længe deres egen magtposition ikke er truet.

    Det er da klart at Den korte Avis ikke skal være medlem af Pressenævnet, når dette nævn domineres af liberale og venstreorienterede kræfter. Den slags mennesker vil ikke os noget godt, ligesom vi heller ikke vil dem noget godt.

    Kommentar by Søren — 10. december 2016 @ 17:37

  19. Prøv lige at læs DKA her.

    Fin forsvar:

    http://denkorteavis.dk/2016/den-korte-avis-vil-ikke-laengere-vaere-kunde-hos-nordea-her-kommer-vores-begrundelse/

    18. Nemlig Søren.
    Derfor: Klag til de virksomheder der annoncerer på de røde sprøjter.
    F.eks.: Redox, Modkraft, Kommunistisk Parti.

    JAi ja Der er manne flere.

    Og så lige JydePotten (med den rede chefredaktør), her er der nok at tage af.
    Vi kunne jo se på mange andre medier osv osv.

    Skriv nu til de famøse annoncører der annoncerer på det røde Smuds.

    Kommentar by Sindsro — 10. december 2016 @ 17:53

  20. Her kan de forskellige røvjuller få det glatte lag.

    https://dk.trustpilot.com/review/www.nordea.dk
    https://dk.trustpilot.com/review/www.telia.dk
    https://dk.trustpilot.com/review/www.yousee.dk
    https://dk.trustpilot.com/review/www.almbrand.dk
    https://dk.trustpilot.com/review/www.just-eat.dk
    https://dk.trustpilot.com/review/www.spies.dk
    https://dk.trustpilot.com/review/www.ikea.com
    https://dk.trustpilot.com/review/www.elgiganten.dk

    Kommentar by Sindsro — 10. december 2016 @ 18:01

  21. Her kan de forskellige røvjuller få det glatte lag.

    dk.trustpilot.com/review/www.nordea.dk
    dk.trustpilot.com/review/www.telia.dk
    dk.trustpilot.com/review/www.yousee.dk
    dk.trustpilot.com/review/www.almbrand.dk
    dk.trustpilot.com/review/www.just-eat.dk
    dk.trustpilot.com/review/www.spies.dk
    dk.trustpilot.com/review/www.ikea.com
    dk.trustpilot.com/review/www.elgiganten.dk

    https:// Sættæs foran.

    Kommentar by Sindsro — 10. december 2016 @ 18:05

  22. Jacob Mark (SF). Den Korte Avis har lige så meget ret til at sige sin mening, som du har. Hvem tror du egentlig, at du er? Du viser meget godt, hvorfor det nu er svært at stemme på et venstrefløjsparti som SF. Ak.

    Kommentar by Liva — 10. december 2016 @ 18:16

  23. 1195 har anmeldt Nordea Danmark, og de seneste 14 Anmeldelser af Nordea Danmark er anmeldt til en stjerne 1 ud af 6. Deres i forvejen dårlige score er faldet til 1.6 ud af 10.

    Kom ikke af sig at Nordea Danmark ikke går op i den slags, da de ved tidligere dårlige anmeldelser hver gang har haft en medarbejder inde og give en besvarelse.

    Kommentar by Geert — 10. december 2016 @ 18:26

  24. De seneste 18 Anmeldelser af Nordea Danmark er anmeldt til 1 stjerne ud af 6. Deres i forvejen dårlige score er faldet til 1.5 ud af 10!

    Kommentar by Geert — 10. december 2016 @ 18:48

  25. Idealet kan være Søren Kierkegaard. En der bruger sine egne penge og ikke blander andres ind i værket.
    I virkelighedens verden kan idealer være svære at leve op til, men verden er herfra tolket ofte ens lille verden forstørret op.

    Er udefra kommende økonomiske tilskud noget man, i udgangspunktet, vil lade spille en rolle eller ej?
    Ved nej, kan du bruge mere tid på det andet du finder væsentligere.
    Ved ja, kan du bruge tid på det.

    Kommentar by Peter Buch — 10. december 2016 @ 19:01

  26. @20 Sindsro – godt initiativ.

    Kommentar by Johnson — 10. december 2016 @ 19:13

  27. Dette udsagn fra Journalisten er meget sigende om PK-firmaerne:

    Direktør i Sportmaster, Jens Høgsted, siger, at hans sportskæde dropper annoncesamarbejdet.

    »Deres budskaber er ikke foreneligt med det, vi står for. Vi arbejder med sport, der skal være for alle og forene folk. Den linje, som Den Korte Avis står for, er ikke i overensstemmelse med det,« siger Jens Høgsted.

    Hvad er det helt præcist, der er galt med deres journalistik?

    »Det er svært at sige helt præcist. Der er ikke en bestemt artikel, jeg kan henvise til. Det er mere det overordnede billede, der ikke passer til det, vi ønsker at stå for,« forklarer Jens Høgsted.

    Kommentar by Michael — 10. december 2016 @ 20:36

  28. jamen, er det ikke bare fantastisk. Før tror jeg ikke der var ret mange der kendte den korte avis, nu er den forsidestof på alle landets aviser. Tak til alle PK medier/politikere/personer.

    Kommentar by olebent — 10. december 2016 @ 21:01

  29. Jeg har i dag opsagt mine forsikringer i alm brand, mit mangeårige køb hos circle k m.fl. nye leverandører vil jeg dog først have en snak med – jeg ønsker ikke bare at flytte over til nogle andre idioter. Deres politiske meninger og ståsted rager mig normalt ikke, så længe de holder det for sig selv og gebærder sig efter deres egne INTERNE retningslinier.

    Jeg omgås selvfølgelig ikke leverandører, som har et aktivt offentligt politisk ståsted helt modsat mine meninger – jeg handler så bare ikke der, stille og roligt ud fra egne konklusioner – men kunne aldrig drømme om at genere eller søge at skade dem som i DKA-sagen – her springer min kæde af!

    Man burde kunne tale sammen, handle sammen på tværs af politiske meninger – det er så blevet meget svært i de sidste år og med DKA-sagen, er der ingen vej tilbage –

    At leve et liv og agere indebærer ofte at man udsætter sig for også at agere dobbeltmoralsk – det kan vel næsten ikke undgås – for når man/jeg nu vil ramme nogen med en anden holdning og mening end min (de bemeldte firmaer) – agerer jeg jo på samme måde – Jeg synes bare ikke jeg har noget valg – sådan som det er blevet også her i landet.

    Det er sgu svært…Men der står fandme meget på spil fremover – for hvad bliver det næste…??

    Kommentar by Black Watch — 10. december 2016 @ 21:55

  30. Lidt spøjst: På DKA kan man af og til – også her i aften se reklamer for Alka-Forsikring, som ellers har en fortid i arbejderbevægelsen (tror jeg da det var).

    Men det er nok fordi man ikke er klar over at man reklamerer der – endnu?

    Men ret morsomt…så længe det varer…!

    Kommentar by Black Watch — 10. december 2016 @ 22:09

  31. De seneste 28 Anmeldelser af Nordea Danmark på Trustpilot er anmeldt til 1 stjerne ud af 6. Deres i forvejen dårlige score er faldet til 1.4 ud af 10!

    https://dk.trustpilot.com/review/www.nordea.dk

    Kommentar by Geert — 10. december 2016 @ 23:18

  32. Ja, hvad bliver det næste?
    Måske at nogle føler sig tvunget til at gå ud med malerbøtten: Kauft nicht bei …

    Kommentar by Fisken — 10. december 2016 @ 23:27

  33. @32 Fisken

    I dag har socialisterne opdateret parolen til “Boycott Israel”, og det er lige præcis, hvad den dame, der koordinerer aktionen mod Den Korte Avis, Vibeke Genefke, har skrevet i sit coverbillede.

    Hun hader ikke kun “islamofober”, men også jøder.

    https://www.facebook.com/profile.php?id=528939543&fref=ts

    Kommentar by MartinH — 11. december 2016 @ 01:30

  34. Vibeke Genefke – Alternativet

    http://www.altinget.dk/kandidater/ft15/Vibeke-Genefke

    Kommentar by PBrad — 11. december 2016 @ 01:54

  35. Skulle lige til at donere men ser så at Uriasposten sørme bruger Alm.Brand

    Kommentar by PBrad — 11. december 2016 @ 01:57

  36. @35 PBrad

    Nå ja, men Den Korte Avis bruger også Nordea. Et par dage endnu.

    Kommentar by MartinH — 11. december 2016 @ 02:30

  37. Ikke fordi de etablerede medier på nogen måde kan forventes at være dybdeborende og kritiske ift. islamisering og asylindvandring, men har denne aktion mod DKA nu yderligere sat medierne under pres for at undgå behandling af disse vigtige emner? Nordea angiver jo specifikt at de ikke ønsker at annoncere i aviser som er kritiske overfor islam og indvandring. Hvilken redaktør, på en avis der har store annonceindtægter, vil nu have mod til at være kritisk over for islam og evt. påpege hvorledes terror, kvindeundertrykkelse, social kontrol, sharia og stening følger med i den samfundspakke. Det kunne jo udløse en dummebøde fra Nordea.

    Kommentar by Nothingman — 11. december 2016 @ 03:09

  38. Danskerne er så vant til at socialisterne har grabberne nede i folks lommer at der intet oprør bliver mod propagandapengene til medierne og pamperpengene til partierne.

    At erstatte al offentlig mediestøtte med reklamefinansiering burde være en selvfølge, og mange internetmedier med vidt forskellige synspunkter kunne let finansieres af reklamepenge, hvis omkostningerne holdes i ave, bl.a. ved ikke at benytte sig af de totalt overflødige professionelle journalister.

    Noget jeg ikke forstår er snakken om at Den Korte Avis vil miste reklameindtægter ved at en række firmaer stopper med at annoncere hos dem. Sådan fungerer de økonomiske love normalt ikke, idet den type annoncering der foregår på Den Korte Avis vel afhænger af læsernes antal klik på annoncerne, og ret uafhængigt af om mediet har flest forsvarsløse eller genstridige forbrugere som læsere, så vil klikfrekvensen vel ikke falde afgørende ved at de tilbageværende reklamer dukker hyppigere op end før som erstatning for de afmeldte annoncører.

    Kommentar by perhag — 11. december 2016 @ 06:47

  39. Tror ikke på at denne kampagne stopfundinghatedk er opstået ud af det blå som påstået i nogle medier. Det er let at spore kampagnen til den britiske stopfundinghate, som fik Lego til ikke længere at annoncere i The Daily Mail:

    http://blogs.spectator.co.uk/2016/11/stop-funding-hate-nasty-elitist-campaign-press-censorship/

    Det skildres som om enkeltpersonen Richard Wilson har startet den kampagne, men måske kan en grundigere undersøgelse finde de egentlige igangsættere sandsynligvis forbundet til kampagnen om Fake News.

    Kommentar by perhag — 11. december 2016 @ 07:31

  40. # 38 “Sådan fungerer de økonomiske love normalt ikke”

    Nej men det ser da ud som om der er ved at blive lavet om på det, som du også selv er inde på med inspiration fra UK/USA

    Kommentar by PBrad — 11. december 2016 @ 08:21

  41. Svensk dobbeltmoral når den er bedst:

    https://www.dr.dk/nyheder/penge/nordea-direktoer-efter-panama-laek-der-foregik-noget-vi-ikke-ville-acceptere-i-dag

    https://www.dr.dk/nyheder/penge/telia-klar-til-acceptere-boede-paa-93-milliarder-kroner-bestikkelse

    Jeg har netop slettet Elgiganten og Sportsmaster fra julegavelisten og
    erstattet dem med Power.dk og Stylepit.dk.

    Kommentar by phns — 11. december 2016 @ 11:59

  42. Jeg har mere end svært ved at blive begejstret over Den Korte Avis.

    De er 3 personer, og alt hvad de kan drive det til er oversættelser af udenlandske artikler, pyntet op med click-bait overskrifter.

    Det skyldes jo nok at de 3 er professionelle journalister, der ikke er vant til at lave dagens gerning.

    Når man ser hvad Kim Møller kan præstere ved siden af knoklearbejdet på et lager, for at kunne betale sine regninger, eller en ordentlig journalist som Julia Cæsar på Snaphanen, så dukker den tanke frem at Den Korte Avis er en “False-flag” operation med henblik på at diskreditere modstanden mod udlændingepolitiken.

    Kommentar by Træt — 11. december 2016 @ 12:35

  43. […] skønt Dagbladet Arbejderen får tifold i medistøtte og Modkraft det dobbelte. Det må man til Uriasposten for at få at vide og den får nada i støttekroner. Kim Møller skriver videre og rigtigt om […]

    Pingback by Monokultur » Det vi alle mener — 12. december 2016 @ 02:03

RSS feed for comments on this post.