24. december 2016

Ingen flygter for sjov: Islamisk Stat-jihadist krydser ubemandet grænseovergang sydøst for Bov

“Jeg kan godt være lidt bekymret for, hvordan det kan påvirke vores arbejde”, forklarede politiinspektør Brian Fussing for nogle måneder siden Berlingske, der interviewede ham om etatens holdning til natlig grænsepatruljering i regi af Stop Islamiseringen af Danmark (SIAD) og Dansk Modstand (DMS).

Forleden lavede Frie Danskere en happening ved Rønsdam-grænseovergangen, lidt sydøst for Bov. Det bekymrer næppe politiet.

Kortudsnit.

“Ved Danmarks tiltrædelse af Schengenaftalen den 25. marts 2001 blev kontrollen ved grænsen ophævet og grænsebommene fjernet langs hele landegrænsen, bortset fra denne ved grænseovergangsstedet her.” (Skilt ved grænsebom)

Screencaps. Islamisk Stat-jihadist går fra Schlossberg (Niehuus, Harrislee, Schleswig-Holstein, Deutschland) til Rønsdamsvej (Bov, Aabenraa, Danmark). Har han ikke penge med hjemmefra, kan han altid søge asyl.

Oploadet Kl. 01:22 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/79180/trackback

22 Comments »

  1. En stor tak herfra til den danske modstandsbevægelse. Det er en trøst at tænke på, at unge mænd og kvinder hver eneste dag tager deres tørn for vort Danmark.

    Kommentar by Arne Torp — 24. december 2016 @ 01:50

  2. Man ved det er en fake video fordi han ikke fik politieskorte hen til lommepenge udbetalingen.

    Kommentar by Per — 24. december 2016 @ 02:04

  3. DET lykkedes “morph” RADIKALE Mette Bock til LA . krafteddermame igen. Ufattelig så få kan have så meget magt.
    Kim her kan der brygges… hold da xxxxxxx.

    Det nye Radio-og tv-nævn består af:

    Professor, dr. jur. Caroline Heide-Jørgensen (formand)
    Direktør, cand.jur. Anne Kristine Axelsson (næstformand)
    Professor i medievidenskab Kirsten Drotner
    Underdirektør, pianist Nikolaj Koppel
    Professor i innovation og organisationsøkonomi Mark Lorenzen
    Udviklingsdirektør, cand.jur. Merethe Eckhardt
    Lektor i medievidenskab Per Jauert
    Peter C. Madsen, Danske Lytter- og Seerorganisationer
    Byretsdommer Elisabeth Michelsen
    Lektor med strafferetlig ekspertise Trine Baumbach

    Kommentar by klaus — 24. december 2016 @ 02:08

  4. Vi har ca. 70 km landegrænse. Og resten er at betragte som gold ørken – ingen steder at gemme sig på havet. Så hvad er problemet?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 24. december 2016 @ 04:15

  5. Han ligner umiskendeligt denne efterlyste person bagfra.

    http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-11-17-skoed-to-personer-kan-du-genkende-gerningsmanden-der-er-lidt-bred-bagtil

    Kommentar by Pedersen — 24. december 2016 @ 06:50

  6. Der er så mange andre steder hvor der før var offentlig ad- og gennemgang, som nu er afspærret ved hegn eller bygningskomplekser.
    Tænk også på terrorhegnene omkring industrihavnene.

    Byg 70 km hegn – med dansk arbejdskraft.

    Kommentar by Træt — 24. december 2016 @ 08:38

  7. Et nordligere Dannevirke tak.

    Kommentar by P — 24. december 2016 @ 08:49

  8. Så længe vi har adgang til europol’s database føler jeg mig 100% sikker.
    Bare tænk på hvor mange dage om året vi har i europa uden terrorhandlinger.

    Kommentar by Frank Hagmann — 24. december 2016 @ 08:53

  9. Donald Trump vender sig mod Merkels wilkommen politik.
    Han spørger:Hvornår slår vi tilbage? i kølvandet på Berlin massakren
    https://www.welt.de/politik/ausland/article160579468/Solch-ein-Hass-Wann-schlagen-wir-zurueck.html

    Kommentar by k.m. — 24. december 2016 @ 09:09

  10. Den happening kalder jeg god humor !
    Selvom budskabet er alvorligt nok.

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 24. december 2016 @ 09:22

  11. Alle grænseovergange vest for motorvejen er ubemandede. I efteråret kørte jeg langs grænsen på mc og krydsde frem og tilbage over grænsen 5-6 gange uden at møde en eneste vagt

    Kommentar by Redneck — 24. december 2016 @ 09:50

  12. NEJ, jeg føler mig ikke tryg ved den totalt manglende grænsekontrol. Og historien viser, at jeg ej heller har grund til at være tryg.
    Lad os få bygget et Dannevirke II.
    Jeg har ikke behov for perkere her i landet, og jeg mener bestemt, at vi skal internere de her værende i lukkede lejre, såfremt vi af den ene eller anden åndssvage grund ikke kan returnere lortet.
    Har de først boet 20 mand i en 20′ skibecontainer i nogle uger, er de nok modne til at medvirke til en frivillig udsendelse.

    Kommentar by Holger Madsen — 24. december 2016 @ 10:03

  13. I respekt for ofrene og deres pårørende fra Berlin massakren, har tysk TV, ARD, taget en film af programmet, der i alt for uhyggelig grad minder om det der skete i Berlin.

    Sådan er det når virkeligheden overhaler fantasien i en spillefilm.

    http://www.berliner-zeitung.de/kultur/medien/aus-ruecksicht-auf-berliner-opfer-ard-verschiebt-tatort–sturm—25368370

    Die ARD hat den für den Neujahrstag vorgesehenen „Tatort“-Krimi aus Dortmund nach dem Terroranschlag in Berlin verschoben. Der Film „Sturm“ sei „ein hochspannender „Tatort“ des WDR, der mit dem Selbstmordattentat eines Islamisten endet“, sagte Programmdirektor Volker Herres in einer Mitteilung am Freitag. Er wecke jedoch mit seinen Bildern und Eindrücken „Assoziationen zum Terroranschlag auf den Weihnachtsmarkt in Berlin“. – Quelle: http://www.berliner-zeitung.de/25368370 ©2016

    Kommentar by k.m. — 24. december 2016 @ 10:16

  14. Det er jo umuligt for terrorister at komme ind.

    Kommentar by Winged Hussar — 24. december 2016 @ 10:26

  15. Der mangler noget i flaget.
    Manden bag geden i cirklen.!!

    Folk skulle skiftet til at ligge på lur, lige som klapjagt med rådyr.
    Her er det jo ikke tale om rådyr, med skadedyr.

    Kommentar by Sindsro — 24. december 2016 @ 10:33

  16. […] herfra, hvor du kan læse […]

    Pingback by Ih, hvor er den danske grænse godt bevogtet … | Hodjanernes Blog — 24. december 2016 @ 10:40

  17. Es ist lange die Aufgabe der abendländischen Heere gewesen, der osmanischen Macht Schranken zu setzen. Heute scheint es die Sorge der europäischen Politik zu sein, ihr das Dasein zu fristen.
    Moltke.
    https://de.wikipedia.org/wiki/Helmuth_Karl_Bernhard_von_Moltke

    Kommentar by Peter Buch — 24. december 2016 @ 11:03

  18. Hej Kim Møller!

    Vi bliver nød til at kigge SIAD og andre efter i sømmene, hvis oplysningerne i nedenstående link er sande:

    http://shoebat.com/2016/12/23/bombshell-major-scandal-uncovered-pamella-geller-and-robert-spencer-running-an-international-scam-involving-neo-nazis-anti-christian-neo-pagans-mafia-thuggery-and-terrorism/

    Uriasposten ønskes en rigtig glædelig jul med stor tak for indsats med facts som MSM fortier.

    Kommentar by Lars — 24. december 2016 @ 11:22

  19. Walid Shoebat er i mine øjne ikke troværdig. Når snakken kommer om muslimer, trækker han følehornene til sig. Han er næsten lige så politisk korrekt som uLøkke.
    SIAD er hvad vi har brug for, og ikke nye “borgerlige” muhammedanerimportører. De muslimer der findes i Danmark, skal udvises.
    Glædelig jul til alle kommentatorer minus perhenrikrasmussen.

    Kommentar by Nielsen — 24. december 2016 @ 11:55

  20. Jesus kommer ind på en bar i Skagen og spørger “Hvordan kommer jeg til Sverige”?
    De andre bargæster svarer: “Du tager bare traktoren ud til grenen, så kan du jo gå resten af vejen!”

    *****
    Nu er der ikke noget, der hedder “sorte penge” mere.
    – Næh, nu hedder det bare “anden etnisk indkomst.”

    *****
    – Hver jul føler jeg mig virkelig dårlig tilpas og har kvalme, og det varer en uges tid. Men så rejser min svigermor hjem til sig selv..

    *****
    Den garvede politiker til sin nye unge kollega:
    – “Naturligvis er der ulemper ved demokratiet… vælgerne eksempelvis!!”

    og til slut :
    Bush og Fogh sidder på et værtshus og drikker tæt da en mand kommer forbi og siger:
    – “Hva’ fa’en er det ikke Bush og Fogh? Hvad laver i her?”
    – “Vi planlægger blot tredje verdenskrig” siger Fogh.”
    – “Okay, hvad går planen så ud på?”
    – “Vi dræber 40 milioner irakere og en blondine med store patter!” svarer Fogh.
    – “Jamen, hvorfor dræbe en blondine med store patter?”
    – “Der kan du se…” sagde Bush og klappede Fogh på skulderen. “Ingen bekymrer sig om irakerne!”

    Kommentar by k.m. — 24. december 2016 @ 12:43

  21. -> Lars

    Dit link starter med

    “Much was written by Geller supporting the neo-Nazi EDL movement, Tommy Robinson and Kevin Carroll as well as Paul Weston of the British Freedom Party (BFP)…”

    Jeg har fulgt EDL siden starten, og talt under fire øjne med både Tommy Robinson og Paul Weston. Kalder man dem for nazister, så har man tabt sutten.

    Shoebat har ofte saftige billeder, men har et meget afslappet forhold til dokumentation. Jeg er ikke vild med Geller, men Shoebat er langt værre.

    Kommentar by Kim Møller — 24. december 2016 @ 12:56

  22. Har man fulgt EDL fra starten ved man, at Stephen Christopher Yaxley Lennon aka. Tommy Robinson aldrig har taget afstand fra den pedofildømte medstifter af EDL Richard Price udover, at Robinson påstod, at Price aldrig var en del af ledelsen. Robinson sagde dog ordret i 2010 “The EDL have only this ‘Leadership’ just for the record … Myself, Trevor Kelway, Marshy, Jack Smith, Joel Titus and Richard Price, we are the earliest founding members”. Derudover har EDL altid haft et yderst kriminelt persongalleri i såvel inderkreds som medlemsskare.

    Faktisk kunne man lave en hel “Uriasposten” over kriminelle EDLere☺

    https://edlcriminals.com/

    Kommentar by Pedersen — 24. december 2016 @ 14:28

RSS feed for comments on this post.