30. december 2016

Zambiansk ‘race-aktivist’ imod For frihed: “Det er Pernille Aamund fra DP som holdte tale…”

Zambianske Bwalya Juliet Sørensen kom til Danmark som flygtning, og kæmper nu sammen med revolutionære venstreradikale for åbne grænser. Hun betegner sig selv som ‘Race Activist’, og er bedst kendt for sine aktiviteter i det absurde Black Lives Matter Denmark. Niveauet er ikke tårnhøjt, at dømme efter hendes kommentarer på Facebook.

Hun demonstrerer ofte mod For frihed, men har tilsyneladende en sort/hvid-tilgang, der blokerer for de finere nuancer. Såsom at Pernille Vermund, ikke er identisk med Pernille Aalund, ikke er medlem af Danskernes Parti, og i øvrigt aldrig har holdt tale for dem hun demonstrerer imod. Ellers var det tæt på.

(Bwalya Juliet Sørensen på Facebook, 5. december 2016)

Det er Pernille Aamund fra DP som holdte tale det meste af forår og sommer. Nu har hun samlet 20 000 underskrifter.” (Bwalya Juliet Sørensen)

(Bwalya Juliet Sørensen demonstrerer imod For frihed, 27. februar 2016)

Oploadet Kl. 13:07 af Kim Møller — Direkte link40 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/79372/trackback

40 Comments »

  1. Ha ha ha
    Abekat.

    Kommentar by XXXXX — 30. december 2016 @ 13:11

  2. Det er jo perfekt.
    Jo flere af den slags klovne, jo bedre – det er så absurd at man skulle tro det er en parodi.

    Kommentar by For Mangfoldighed — 30. december 2016 @ 13:22

  3. Hvordan er det lige med negernes IQ?????
    Kunne en eller anden ikke lige tage og skubbe lidt til soen? :-)

    Kommentar by Holger Madsen — 30. december 2016 @ 13:26

  4. Ps Jeg kæmper også for mangfoldighed !
    Men i min verden er at yde modstend overfor at Danamrk oversvømmes af islamister og krinimelle negere.
    Det er intet mangfoldigt over Libanon eller Mogadishu !

    Kommentar by For Mangfoldighed — 30. december 2016 @ 13:26

  5. Sort snak fra en negerkvinde er vel okay?

    Kommentar by Jakob — 30. december 2016 @ 13:28

  6. – For Mangfoldighed

    Ang. Libanon og Mogadishu. Overhørte lidt Radio24syv i bilen. Emnet var fyrværkeri, og en fyr sagde et par gange, at det var fedt at Vesterbro nogle dage om året var lidt som Beirut. Lidt borgerkrig er altid godt.

    Kommentar by Kim Møller — 30. december 2016 @ 13:32

  7. Jeg får lyst til noget musik…..

    https://www.youtube.com/watch?v=8mWW6kRITEY

    Kommentar by BE — 30. december 2016 @ 13:36

  8. For Mangfoldighed (#2) og andre på andre tråde, information om bøjning:
    En neger, flere negre, se nærmere
    http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=neger

    Kommentar by Tommy Jørgart — 30. december 2016 @ 13:48

  9. Hun var garanteret vildt personligt forfulgt i Zambia – sådan over hele landet hvor hun blev jagtet af special agents fra efterretningstjenesten.

    Der var næppe andre muligheder end asyl tusindvis af kilometer fra Afrika. Heldigt – men tilfældigt – at det så lige var et lækkert velfærdssamdund. Men hun gør alt hvad hun kan for at bidrage.

    Kommentar by Superman — 30. december 2016 @ 13:50

  10. Gad vide, hvor mange, der lever nemt og godt af at kalde andre mennesker for racister?

    Julens mest oplagte eksempel er Københavns biskop, som vel ligesom biskoppen i Ribe, Haderslev, Roskilde og Viborg er politiske valg. De er alle påfaldende svage udi teologien. Københavns biskop opdeler endda befolkningen i de gode “brune” og så os andre, han skulle skamme sig over at være så farvefikseret.

    Kommentar by denonde — 30. december 2016 @ 14:10

  11. Hvis hun repræsenterer den den gennemsnitlige IQ for negerbestanden her i landet, så det sort ud.

    Kommentar by Islambert — 30. december 2016 @ 14:12

  12. Hun har et par fornuftige vandresko

    Hun må gerne slide dem op ved at vandre sydpå, til der hvor hun kom fra.

    Jeg synes det er godt at prisen er skyhøj for at adoptere fra udlandet. Det kan da forhindre nogen danskere i at hente lavIQ børn til Danmark. Hende her har vi ikke været heldig med, uanset hvordan hun kom hertil.

    Tysk TV viser mange holdningsmassage reklamer, hvor der samles ind til børn i Afrika, dem der kun er 5 cm rundt om overarmen.

    Afrika er et kæmpe kontinent, med masser af vækstmuligheder, fødevareproduktion o.s.v. – hvis de gider. De slår hvide farmere ihjel som forstår at drive et landbrug, bagefter flygter de til Europa og tigger om hjælp samtidig med at vi bliver kaldt racister.

    Kommentar by k.m. — 30. december 2016 @ 14:25

  13. Jamen det er jo Whoopi Goldberg fra The Bodyguard, der sidder dér i Kongens Have med en pose fra Silvan.

    Kommentar by PLN — 30. december 2016 @ 14:27

  14. Sørensen? Er hun blevet importeret af en Dansker?

    Kommentar by Per J. — 30. december 2016 @ 14:34

  15. Jeg har hørt hende rende og bræge.Neger.IQ 70

    Kommentar by BB — 30. december 2016 @ 14:40

  16. Det er jo netop pga. bavlehovedet negeren Sørensen at for frihed demonstrerer, kvinden er et kæmpe minus for Danmark og Danskerne og burde sendes ud af landet fordi hun udskammer nogle mennesker og foreninger som hun åbenbart ikke kender noget til, men har hørt omtalt i den indesluttede hjernevaskede kreds som accepterer hende, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 30. december 2016 @ 14:42

  17. Lidt i samme stil – hvad de dog kan skændes om i Guds eget land

    Det er åbenbart svært at være sort – brun – eller en farveskala midt imellem

    http://www.bt.dk/udland/amerikansk-skuespiller-delte-julekort-nu-beskyldes-han-for-racisme-kan-du-se

    Kommentar by k.m. — 30. december 2016 @ 14:43

  18. Er det ikke hende der altid står og skriger til “imod frihed” moddemonstrationerne? Hvis ikke hun var sort var hun med garanti blevet bedt om at holde sig i baggrunden for længe siden, på de youtube videoer jeg har set med hende er hun helt væk og står bare og skriger.
    Jeg kan især huske en video fra dronning louises bro hvor et par EB journalister filmer hende til en live dækning af demonstrationen på EB.dk, og på vej væk derfra glemmer de at slukke mikrofonen og kommenterer på hvor fucked up hun var at høre på, hvad hun virkelig også var. Men AFA ser nok igennem med at hun er sindssyg for at de kan skubbe en sort kvinde frem foran kameraerne og sige “se selv hvor mangfoldige vi er, vi har en ægte neger” hvilket jo SLET ikke er spor racistisk..

    Kommentar by per — 30. december 2016 @ 14:56

  19. Hun slås for en borgerkrig. Det får hun så… med tiden.

    Kommentar by Pinstripe — 30. december 2016 @ 15:17

  20. Det er sgu en nobel kamp hun kæmper for: røvede penge til hele verdens snyltere, og dem som er i mod at blive røvet er racister. Wow so much logic #FreeStolenMoneyForEveryone

    Kommentar by Kristoffer — 30. december 2016 @ 15:33

  21. Imod frihed imod racisme….sjov blanding. For frihed er også antiracistisk. Spørg bare Hirsi Ali. (Hjernedød moralisering fra Juliet Sørensen).

    Kommentar by Michael Unna — 30. december 2016 @ 15:33

  22. Når man er neger og fra Zambia og kalder sig Sørensen, så trækker det selvfølgelig på smilebåndet hos os danske, for det er jo rent latterligt. Det næste bliver vel at hun er født i Nørre Snede og medlem i den lokale husmoderforening!
    Hun er kun en af den voldelige venstrefløjs “gåen forrest” aktivister, i forbindelse med deres samfundsnedbrydende aktiviteter.
    Med andre ord: en del af Facaden! Hun er sort, det ser godt ud!
    Det virker jo altid godt på “de frelste” at have en sort med, hvad enden det drejer sig om X-Faktor eller venstrefløjsprovokationer. Så længe de er brugbare, så kan fru ”Sørensen-slagsen” nå langt.
    Men fru ”Sørensen” er kun en af den slags der sidder og råber højt ind i mobiltelefonen bagerst i bussen, en sølle stakkel der ikke er værd at omtale. Og hvis ikke samfundet havde finansieret hendes aktiviteter, så havde hun været nød til at finde sig et job, og vi ville aldrig have hørt om hende, – og vi, og især hende selv, havde haft det meget meget bedre.
    Ikke kun er fru “Sørensen” en skamplet på det danske folk, men også på de negere der seriøst prøver på at blive danske. Hun er en forræder både mod os – og mod sine egne.
    Og der bliver desværre flere og flere af Bwalya Juliet “Sørensens” typer – og fanden stå i Lars Lykke og hans medimportører – det er dem der er de hovedansvarlige.

    Kommentar by Birger Jensen — 30. december 2016 @ 15:53

  23. Fin artikel at henvise til, når man skal forklare hvorfor, det ikke lader søg gøre at debattere med slige, på et forståeligt niveau.

    Den Korte Avis bragte også på et tidspunkt en god video om sligt fra Sverige, men jeg kan ikke finde den.
    Det var en ganske ung svensker, der udspurgte to andre og uden egentlig at ville det, blev de to helt og fuldt klædt af i deres påstande.
    Den var meget lystig.

    Ps.
    Hvad mon denne sorte skrighals lever af? Hun må da være en skræk for et hvert normalt dansk firma, der skal overleve uden statsstøtte.

    Kommentar by Carstens — 30. december 2016 @ 16:10

  24. Hvad fanden skal man stille op med afrikanere? I de sidste 40 år har nødhjælpsorganisationerne med held brugt billeder af udsultede afrikanske børn til at afpresse den irrationelle del af befolkningen for penge. Det har i den grad båret frugt for i den samme periode er befolkningstallet i afrika steget med ca. 700 mio, så der i dag er ca. 1 mia. negere i afrika, og antallet stiger med omkring 25 mio om året. Jeg tror B. Sørensen, neger skulle rette sin Harald Nyborg megafon mod sine egne racefæller og bede dem om at opføre sig bare en smule ansvarligt, men det er nok for meget forlangt.

    Kommentar by Nothingman — 30. december 2016 @ 16:20

  25. Denne madamme skriger,råber,rases hver gang, hun har mulighed for det – hun må elske at hade. Når For Frihed mødes, er hun klar med sin frastødende optræden og provokationer.

    Hvis hun har et budskab at bringe, er det en sølle måde at gøre det på !

    Stakkels sorte medsøstre ! Hun er en ubehagelig og sølle “repræsentant” for racen.

    Kommentar by jette laustsen — 30. december 2016 @ 17:24

  26. Det ser sort ud.

    Kommentar by Bastardo — 30. december 2016 @ 17:27

  27. Har oplevet aben til en For Frihed gåtur. Hun hoppede rundt og slog på et grydelåg med en grydeske. Fuldstændigt som at se en parodi på en afrikansk heksedoktor i en b-film, hun mangler bare en knogle igennem næsen.

    Kommentar by benny bomstærk — 30. december 2016 @ 17:51

  28. Hun ser meget velnæret ud. Hun lever vist godt. Hvorfor kan hun ikke være lidt taknemmelig for det? Det er Danmark (med en grænse), der har givet hende en godt liv. Det er ikke godt at skide i egen rede.

    Kommentar by Liva — 30. december 2016 @ 17:55

  29. Øh, Zambia? Hvorledes er man personligt forfulgt i Zambia? Dén har vi vist ikke prøvet før.

    Ok, ikke asylmigrant, så hun kan faktisk være gift med en etnisk dansk mand og dermed familiesammenført med de gældende regler: Dels en garanti (penge), dels krav om danskkurser, men det lyder det jo, som om hun har gennemført.

    Hmm, Pernille Aalund, Pernille Vermund, Danskernes Parti? Yes right. Close but no Cigar. Men Danmark og Zambia er jo også nærmest nabostater…..

    Negre altså…

    Kommentar by Henrik Petersen — 30. december 2016 @ 18:14

  30. Lol, dindunuffin. Kan Danskernes Parti få bedre reklame.

    Kommentar by (((René Kampfchof))) — 30. december 2016 @ 18:16

  31. Hvor er Pernille Vermund skøn. Hun trækker ikke offerkortet.

    ekstrabladet.dk/opinionen/pernillevermund/Da-jeg-blev-udsat-for-sexisme-og-lod-offerkortet-ligge/6472431

    Kommentar by Liva — 30. december 2016 @ 18:50

  32. Haha Fail

    Hun bliver nok skuffet når hun opdager at Lance Armstrong og Buzz Lightyear ikke var de første mennesker på Mars

    Kommentar by A Andersen — 30. december 2016 @ 18:54

  33. Man må da håbe, at fortøjningspælen ikke…, nå, den lader jeg ligge.

    Kommentar by Henrik Petersen — 30. december 2016 @ 19:52

  34. http://www.everydayproject.dk/danmarks-flygtninge-aktivist-bwalya

    Kommentar by Hodja — 30. december 2016 @ 22:48

  35. Jeg har tit kigget på verdenskortet over IQ og tænkt at intelligensniveauet i Afrika syd for Sahara var ubegribeligt lavt. I Zambia er gennemsnittet på grænsedebile 79 og når jeg læser om en person som Fru “Sørensen” tænker jeg at det et eller andet sted er logisk at gennemsnit IQ i Zambia er så grusomt lavt hvis vi antager at der er flere af hendes slags i landet.
    Punkt 2 er selvfølgelig at jeg har ondt af Hr. Sørensen fordi han lidt for sent fandt ud af at hans nye afrikanske kone nok mest af alt kan betegnes som uegnet til at forsørge sig selv endsige tage vare på egne interesser da hun som åbenlyst mindrebegavet ikke engang fatter simple sammenhænge som det fakta at islam ALDRIG har været de sorte afrikaneres ven (eller som araberne gerne kalder dem “abeed”)
    https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_44612091&feature=iv&src_vid=uti-Lg_TVgw&v=tZxH4QYLRQY

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 31. december 2016 @ 01:55

  36. @ 7 hahahaha! Åååh nej, jeg er helt færdig af grin! Det er jo totalt på abestadiet, det der!

    Kommentar by Kuffar — 1. januar 2017 @ 15:53

  37. @ 9 Good one! I øvrigt mange sjove kommentarer her :-) Det er simpelthen fedt at få sig en griner, nu hvor vi går ind i et endnu ondere og mørkere år.

    Kommentar by Kuffar — 1. januar 2017 @ 15:55

  38. Det var da en usædvanlig grim og fed avekat….er den sluppet ud af zoo ved et uheld?

    Kommentar by TH — 3. januar 2017 @ 14:10

  39. WOW!Vidunderligt. Ny profil billede lige der.
    Dagens Sang Repetoire i megafon: Nazi Svin!

    Kommentar by Bwalya Sørensen — 8. januar 2017 @ 19:53

  40. […] […]

    Pingback by Afrikaner med sort bælte i overførselsindkomst råber “racist” – Free Speech Blog — 6. april 2019 @ 11:58

RSS feed for comments on this post.