11. januar 2017

Nordjysk kulturredaktør om Pernille ‘Vermuth’: “… hun er ondskabsfuldt grimt tegnet. Det kan jeg lide”

Den gode Uwe Max Jensen har set nærmere på en Facebook-profil tilhørende Max Meldgaard Glavind, Kulturredaktør hos Nordjyske Medier. Han kalder konsekvent Pernille Vermund for Pernille ‘Vermuth’, og associerer uden blusel Nye Borgerlige med nazisme. Den trykte presse er i frit fald, så problemet med rødradikale journalister løser gudskelov sig selv. Fra Ballet Magnifique.

“Et andet sted på sin Facebook profil linker Max Melgaard til Politiken og skriver følgende om Nye Borgerlige:

‘Kystbaneracister

Det er knagme et godt ord, Gitte Seeberg har fundet på.’

Om Martin Henriksen fra Dansk Folkeparti skriver Max Melgaard:

‘Lige nu: Martin Henriksen i Deadline

Lige nu: Stueren bliver han aldrig.

Lige nu: Han voldsvigter danske værdier.’

Melgaard linker igen til Politiken og skriver:

‘Lang fra den bedste Sket i Ugen, jeg har læst. Men klik lige og se tegningen af Pernille Vermuth (Pernille Vermund fra Nye Borgerlige, red.). Hold nu op, hvor hun er ondskabsfuldt grimt tegnet. Det kan jeg lide….”

Endnu en om Pernille Vermund fra Max Melgaard…

‘Pernille Vermuth i Tv-Avisen hos en veloplagt Bundgaard. Den kvinde er da fuldstændig blank for, hvad politik går ud på og hvordan man gebærder sig… Hun har jo ikke noget tøj på! altså politisk.’

Også to andre af Max Melgaards Facebook opslag associerer Nye Borgerlige med nazisme.”

(Max Meldgaard Glavind på Facebook, 2. oktober 2016)

Oploadet Kl. 15:27 af Kim Møller — Direkte link12 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/79824/trackback

12 Comments »

  1. Åhr…hans tid kommer også…han inviterer jo ligefrem…

    Kommentar by Black Watch — 11. januar 2017 @ 16:01

  2. Man kan se at at Max Meldgaard Glavind deler deler interesser med muslimimportøren Lars Løkke, men udover det, er Max Meldgaard Glavind så selv et kønt syn? Selv her hvor han ikke engang er satirisk tegnet?

    Kommentar by Birger Jensen — 11. januar 2017 @ 16:11

  3. Denne Hr. Meldgaard forekommer ikke helt rask.

    Hans udfald virker patologiske.

    Kommentar by Bror Lerbror — 11. januar 2017 @ 16:27

  4. En typisk mudderkaster. Ja det er sådan de røde gebærder sig.
    Jeg ville gerne se Pernille vermund og max melorm i en politisk diskution.
    Jeg tror godt, jeg ved, hvem der ville stå tilbage uden tøj på.

    Kommentar by XXXXX — 11. januar 2017 @ 16:35

  5. Pernille Vermund er en stærk og klog kvinde. Hun er fremsynet og tænker på Danmarks (og dermed danskernes) ve og vel. Hun viser rettidig omhu. Det skal hun have tak for. Det til trods får hun masser af verbale hug, som Pia Kjærsgaard fik før hende. Der er mange der forsøger karaktermord på Pernille Vermund, men jeg er sikker på at Pernille Vermund vil klare skærene, som Pia Kjærsgaard gjorde. Bare stå fast!

    Kommentar by Liva — 11. januar 2017 @ 17:40

  6. Nordjyske Mediers chefgruppe og mange af de ansatte journalister er koncentreret kugleskøre radigale med en til tider pinlig lav grundviden. Bestyrelsen er inkompetent siden den af samme grund passivt lader oplaget flagre mod ophør. -Mylenberg og Fyens Tidende drives efter samme ulogiske koncept.

    Kommentar by dansker — 11. januar 2017 @ 18:36

  7. Har han ikke også vægtproblemer, altså udover alle de andre problemer han synes at have?!

    Kommentar by Jette — 11. januar 2017 @ 18:46

  8. Hvorfor har Nordjyske Medier en kulturedaktør ansat der tilsviner folk på så useriøs en måde? Boycott Nordjyske Medier og kræv at de fyrer ham!

    Kommentar by Anonym — 11. januar 2017 @ 19:19

  9. Han ved ikke hvor priviligeret han er ved at bo i Danmark.

    Havde han boet i Tyrkiet og sagt det samme om Erdogan, ville han ryge i fængsel med efterfølgende tortur.

    Kommentar by k.m. — 11. januar 2017 @ 20:02

  10. Sjovt som grove mandschauvinistiske og seksuelt ladede kommentarer er fuldt tilladt når det går udover højrefløjens kvinder. Tænk hvis nogen -med god grund – sagde det samme om Pernills Skipper, Helle T eller een af de andre røde kvindelige frontfigurer?

    Kommentar by Redneck — 11. januar 2017 @ 20:37

  11. Skal vi gætte på, at denne Max Pinlig også er en klam væmligbo….

    Kommentar by Al Capone — 12. januar 2017 @ 07:27

  12. #10: Redneck, jamen Skipperen har da en god røv med de der høje hæle.
    Helledusseda var da også “good loking” men uden Botox hver anden uge gik det jo ikke. De har begge tilfælles, at der 100% blanke, jord-forbindelsen er kappet!
    #1: BalckWatch, netop, præcis. Den dag nærmer sig, langt hurtigere end vi aner.
    P.

    Kommentar by Piotr — 12. januar 2017 @ 17:06

RSS feed for comments on this post.