11. februar 2017

Redox og Co. identificerer For frihed-fotograf: “Hvad så Anders Bruun, hvordan går det ude i Lyngby?”

En af de første gange jeg talte med For frihedsaktivisten ‘Emil’, advarede jeg ham om, at det kun var et spørgsmål om tid før Redox fik ham identificeret med navn og adresse. Han var afklaret med situationen, selvom det erfaringsmæssigt kan medfører chikanerier fra den yderste venstrefløj.

Under flere For frihed-demonstrationer sidste år blev der råbt ‘Emil’ efter ham, hvad ved en demo kort før jul var ændret til “Hvad så Anders Lyngby?”. Ved demonstrationen sidste lørdag blev der råbt nedenciterede en 10-15 gange. I en artikel blot fire dage senere omtalte Redox ‘Anders Bruun Nørring’ som værende kameramand for Rasmus Paludan. Navnet er ude.

“Hvad så Anders Bruun, du hedder ikke Emil Lanna i virkeligheden. Vi kan godt forstå at du har prøvet at skjule dig.”

“Hvad så Anders Bruun. Vi ved hvor du bor.”

“Hvad så Anders Bruun, hvordan går det ude i Lyngby?”

“Anders Bruun. Du har gjort klogt i at skjule hvem du er.”

(Formummede venstreradikale under For frihed-demonstration, 4. februar 2017)

Oploadet Kl. 00:08 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/80741/trackback

35 Comments »

  1. Vi må håbe Emil har taget de fornødne forholdsregler både hjemme privat og når han færdes i samfundet?

    Koste hvad det vil…ikke?

    Er der nogen der vil hjælpe ham før og efter?

    Kommentar by Black Watch — 11. februar 2017 @ 00:30

  2. Triste tider

    Kommentar by Jakob — 11. februar 2017 @ 00:43

  3. “Venstreradikale” er næsten for smigrende et udtryk for disse holdningsløse fugleunger og deres fællesskab.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 11. februar 2017 @ 00:54

  4. Der er journalister, der FB deler historier fra Redox. Foretaget er blåstemplet og helt legitimt.

    Kommentar by Thorsted — 11. februar 2017 @ 01:21

  5. Det er jo decideret terror … hvor lavt kan man synke?

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 11. februar 2017 @ 01:24

  6. Det siger ikke så lidt om Pressenævnet, at man har sådan en flok som Redox under sine vinger.
    Nævnets medlemmer har alt mulig grund til at være stolte. Det gamle latinske ordsprog “af frugten kan træet kendes” er meget passende: “arbor ex fructu cognoscitur”.

    Kommentar by Birger Jensen — 11. februar 2017 @ 01:55

  7. Det er helt vildt hvordan pressen vælger at vende det blinde øje til her.
    Det er i sandhed fake news, når pressen holder hånden over venstreradikale, og vælger ikke at afdække og skildre det venstreradikale miljø. Men de har måske et værdifællesskab?

    Flere trusler:
    Black Lives Matter Denmark i Folkets Hus den 8. februar 2017
    https://www.youtube.com/watch?v=n50CqoW5w_A

    Kommentar by Geert — 11. februar 2017 @ 03:45

  8. Sindssyg video geert! Københavns kommune burde virkelig hænges til tørre i pressen for at huse de fascistiske møgsvin. Heldigvis ser det ud som om medierne ikke længere tør ignorere at der er en mindre borgerkrig i området, her er en overraskende neutral tv2 artikel fra sidste gang: http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-02-03-islamkritiker-gik-paa-gaden-med-kamera-og-mikrofon-maatte-flygte-fra-flaskekast

    Og politisk er der måske også ved at ske noget: http://newspeek.info/borgmester-indleder-juridisk-undersoegelse-af-fonden-bag-folkets-hus/

    Der er flere links i den sidste artikel til relaterede historier, jeg håber der kommer så meget fokus på den terrorcentral at selv DR bliver nødt til at omtale det til sidst!

    Kommentar by Per — 11. februar 2017 @ 04:54

  9. Forhåbentlig vil nogen finde ud af hvem det er der råber sådan.

    Kommentar by Liva — 11. februar 2017 @ 07:07

  10. Engang i fremtiden vil de få et svar på deres spørgsmål. Jeg ved bare ikke om jeg ser frem til det eller frygter det.

    Jeg vil helst at cirkusset stopper nu.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 11. februar 2017 @ 07:33

  11. Ad 9
    Rigtigt Liva.
    Er der mulighed for det, så fotografer den, der kommer med sådanne tilråb, identificer den pågældende og offentliggør billedet med navn.

    Kommentar by T. Snorrason — 11. februar 2017 @ 09:15

  12. Bliver de politianmeldt? Jeg mener, Politiet må jo konfronteres med uretstilstandene.

    Kommentar by BS — 11. februar 2017 @ 09:25

  13. Hold da op, en gang ynkelige tabere. Hvorfor spilde livet i stedet for at yde noget for samfundet?

    Kommentar by Bastardo — 11. februar 2017 @ 10:17

  14. Kriminelle f.eks. mordere og voldtægtsmænd er mere beskyttet af navneforbud end en borger, der bruger sin grundlovssikrede ret til at demonstrere.

    “Vi ved hvor du bor” er ikke nok til en sigtelse, men truslen er ikke til at tage fejl af. Tror I betjentene på billedt rykker ud, hvis “Emil” bliver slået ned ved sin bopæl eller hans ejendom udsættes for hærværk ? Nej, han får nok at vide at det var hans egen skyld, han kunne bare lade være med at deltage i For Frihed demonstration.

    Kommentar by k.m. — 11. februar 2017 @ 10:27

  15. Hvorfor lever Dünger og Pression ikke i frygt?

    Kommentar by Træt — 11. februar 2017 @ 10:34

  16. -> 13. Bastardo:
    Citat: “Hvorfor spilde livet i stedet for at yde noget for samfundet?”

    De spilder ikke livet, de gør bare det de bliver betalt for. Det hele cirkus er drevet med offentlige midler.
    Med andre ord: De får løn og husleje betalt – for at opføre sig som de gør.
    Hvis det skal ændres så skal kritikken rettet et andet sted hen.

    Kommentar by Birger Jensen — 11. februar 2017 @ 11:06

  17. Tekst og link sendt til undertegnede af Cherif El-Ayouty

    https://www.youtube.com/embed/pN0QddK8VFk?rel=0

    Hotel Merckel.
    Lots of free rooms.
    Full-board included.
    You do not need to make-up your bed.
    Stay as long as you want.
    Do whatever you want.
    Find your hotel in any European town.

    Soon opening in Denmark.

    Welcome. Europe is yours.

    Kommentar by k.m. — 11. februar 2017 @ 12:06

  18. Det er faktisk en god ide at politianmelde det. Så er det “on record” i tilfælde af der sker noget. En anden god ide er at tage en advokat med for politiet er sikkert ikke meget for at gøre deres pligt hvis de kan undgå det.

    Kommentar by Santor — 11. februar 2017 @ 12:20

  19. I øvrigt er der mere og mere der tyder på at vi får brug for en “krigskasse” til at betale for div. dummebøder som Danske dommere stikker ud til almindelige borgere der gør brug af deres ytringsfrihed.

    Det er værd overveje!

    Kommentar by Santor — 11. februar 2017 @ 12:23

  20. Så må man jo identificere redox-medl. og give igen med samme mønt.

    Kommentar by Pinstripe — 11. februar 2017 @ 12:33

  21. Den video jeg postede i #17 er vistnok ikke ny for Uriasposten, men det svineri velfærdsflygtninge efterlader i Paris ligner til forveksling Jagtvej 69 og andre steder hvor de hætteklædte autonome holder til. Deres samfund er en svinesti.

    Kommentar by k.m. — 11. februar 2017 @ 13:03

  22. >15 Træt
    Jeg tror nok de er klar over, at vi er et par stykker, der gerne kunne tænke os at smadre dem nogen på kæften

    Kommentar by Nielsen — 11. februar 2017 @ 13:14

  23. yderste venstrefløj = Nazipøbel
    Kald bare dette Nazipøbel for det de er: FACISTER.

    Kommentar by Sindsro — 11. februar 2017 @ 16:43

  24. #19 Kommentar by Santor — 11. februar 2017 @ 12:23

    Det lader jo til, at systemet med en krigskasse er ved at være fungerende i praksis. Jeg har netop i dag sendt et bidrag til at være med til at betale bøden for den gode Rudaisky, der just er idømt en urimelig bøde på 10.000 kr.

    Kommentar by Holger Madsen — 11. februar 2017 @ 16:52

  25. # 24 Holger Madsen.

    Det jeg mener at man selv indbetaler for at være med, i fald man bliver hevet ud som eksempel. En slags forsikring om du vil.

    Rudaisky´s “krigskasse” er blot en midlertidig løsning der skal gentages hver gang der er en der bliver fældet af vores latterlige domstole!

    Kommentar by Santor — 11. februar 2017 @ 17:47

  26. -> 24 + 25. Santor og Holger Madsen.
    Ja, der må oprettes en slags fond eller lignende, som kan yde støtte til personer som bliver uretfærdigt behandlet af det svigtende samfundssystem. En slags samfundsulykkesforsikring.
    Der må skabes lidt mere debat om emnet, så en eller anden som ved hvordan den slags kan gøres, forhåbentlig dukker op med forslag.

    Kommentar by Birger Jensen — 11. februar 2017 @ 20:37

  27. Lad komme, hvad komme vil. De fleste danskere higer åbenbart efter Sharia-lovgivning med halshugninger på torvene, ligesom de tilsyneladende gerne vil undvære fredagsbajerne og prygle deres kællinger, hvis de formaster sig til at iklæde sig bikini på stranden…

    Redoxerne vil selv lide en grum skæbne når det europæiske kalifat træder i kraft, for flere af dem ligner homoer eller transkønnede (fx ‘Bynke’-fyren), og så har nogle af dem store huller i ørerne. Alle 3 er grunde til henrettelse i kalifatet, men det er de selvfølgelig ikke klar over..endnu…

    Man kan også se positivt på det: Der bliver en masse arbejdspladser, for det vil kun være mændene, der har lov til at arbejde. Johanne S. og hendes lige vil være tvunget hjem til kødgryderne.

    Kommentar by Kuffar — 11. februar 2017 @ 21:16

  28. @ 15 Fordi verden er et stort galehus, hvor ondt er blevet hipt, og ‘retfærdighed’ er en by i Rusland! En terrorist får langt mere i erstatning for en varetægtsfængsling end en person, der bliver påkørt og ikke har skyld i det. SÅ sygt er vores land.

    Kommentar by Kuffar — 11. februar 2017 @ 21:19

  29. tilføjelse til @ 27: Se billederne! Meget, meget onde (islam i en nøddeskal) – http://www.barenakedislam.com/2017/02/11/nobody-puts-wynnie-in-the-corner/

    Det er dette hér, som Bynker og idiotkompagniet forsvarer.

    Kommentar by Kuffar — 11. februar 2017 @ 21:35

  30. Samme Sturm Abteilungs (S.A. 2.0) metoder i Tyskland: AfD skal holde Forbunds Partidag i Köln i april – de og hotellet, hvor det skal holdes, trues nu med vold, mord og brandstiftelse af venstrefascisterne.
    Det skal nævnes, at fascisterne i Tyskland støttes af det offentlige med penge og transportmidler til anti-demoer og aktioner.

    http://www.pi-news.net/2017/02/kein-koelsch-fuer-rechte-aber-todesdrohungen/

    Kommentar by Hodja — 11. februar 2017 @ 23:42

  31. > Hodja

    Samme Sturmabteilung har også fået en række brune bodegaer til at stille øllen på en brik med påskriften “Kein Kölsch für Nazis”.

    Det passer meget godt med brunfascisternes Sturmabteilungs hetz mod et demokratisk valgt parti.

    Brunfascisterne bryder sig – lige som i Hitlertiden, før de selv blev udryddet – ikke om demokrati. Et element, som også de danske automonotone og deres muslimske venner har taget til sig.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. februar 2017 @ 19:52

  32. […] Der er sådan at jeg er fast deltager i For Friheds månedlige demonstrationer, og har været det lige siden demonstrationen den 23. januar 2016, hvor jeg var deltog første gang. De venstreradikale har indtil for nyligt ikke vidst hvem jeg var, da jeg lige siden begyndelsen af min deltagelse i de månedlige For Frihed demonstrationer har brugt “Emil Lanna” som alias på Facebook – og derfor har de venstreradikale råbt Emil efter mig til deres aggressive og voldelige moddemonstrationer, hvilket har været lettere komisk. Anderledes var det dog til den seneste For Frihed demonstration den 4. februar, hvor jeg skulle høre det ene tilråb efter det andet, hvori mit fornavn og mellemnavn indgik. Dette har Uriasposten bragt en artikel om. […]

    Pingback by Ak ja, så blev det min tur… — 12. februar 2017 @ 20:47

  33. Lige en postgang for sent måske. Fantastiske Paris syltet ind i affald (#17). Hvornår vil franskmændene handle? Fantastiske billedkvalitet i øvrigt. Er der nogen, der har gode råd vedrørende små vakse kameraer, så vi kan komme videre med de gode forslag om at eksponere voldsmændene, (jvf. Pinstripe, #20)?

    Kommentar by Tommy Jørgart — 13. februar 2017 @ 18:52

  34. Hvorfor bliver I ved med at bruge nazi betegnelser om venstrefløjen?

    Hvad er det for en omgang selvskadelig adfærd, SA blev grundlagt som Saahlschutsabteilung i 1921, lang tid før der eksisterede nazister fordi kommunister angreb nationalister når de ville mødes i øl-haller i Munchen.

    SA var en beskyttelsesgruppe mod disse kommunistangreb, som det sker i dag også.

    Så pak jeres white guilt sammen og hold op med konstant at vrøvle om nazister. Uden kommunister, ingen nazister.

    Kommentar by Ragnar — 14. februar 2017 @ 01:20

  35. Tak til Ragnar for at sætte det på plads, og for detaljerne.

    Kommentar by Balder — 3. april 2017 @ 16:20

RSS feed for comments on this post.