20. februar 2017

Odense: Black Army truer tatovør, går efter søn – Avis pointerer, at tatovøren ‘på ingen måde’ er racist

Torsdag i forrige uge fik fem odenseanske tatovørforretninger besøg af tre medlemmer fra indvandrerbanden Black Army, der ville have ‘5.000 kroner hver måned’ i støtte til ‘klubben’. De kørte derfra i en stor sølvgrå Mercedes, skriver Ekstra Bladet. Her lidt fra en opfølgende historie, der ganske fint forklarer hvorfor alle større danske byer nu har indvandrerbander. Selv når en forretningsdrivende udsættes for pengeafpresning, selv når indvandrerne går efter hans søn, så finder avisen det nødvendigt at nævne, at offereret ‘på ingen måde’ er racist.

Fra EB.dk – Black Army truer Lars’ søn: Har fået overfaldsalarm til skolen.

“Efter formand for Professionelle Danske Tatovører i sidste uge stod frem og fortalte om afpresning og trusler fra banden Black Army, er det nu gået ud over hans søn.

– De har stalket mig og fundet frem til mig og min søn på Facebook. De truer os, og det er jo en nem måde at forsøge at skræmme mig på at gå efter min familie, siger Lars Pedersen, formand for Professionelle Danske Tatovører.

– Jeg har anmeldt det til politiet og de har tilbudt min søn at han kan få en overfaldsalarm, så han trygt kan tage i gymnasiet efter ferien på mandag.

[…]

– Jeg har fået så mange positive henvendelser efter jeg er gået frem. Bl.a. er der mange i Vollsmose, som siger, at det kan godt være, at der bor 30 banditter i Vollsmose, men der er altså 1000, som ikke er. De er meget glade for, at jeg sætter et fokus på problemet, siger Lars Pedersen som på ingen måde er racist.

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/80985/trackback

26 Comments »

  1. Det er fuldstændig malplaceret at pointere, at Lars Pedersen “på ingen måde er racist”. Det, journalisten siger, er, at hvis Lars på nogen som helst måde var racist, så var han selv ude om det. Eftersom journalistisk venstreparti kalder halvdelen af befolkningen for racister, betyder det altså, at denne halvdel af befolkningen efter journalistens mening selv er ude om det, hvis Black Army truer dem.

    Kommentar by Ole Madsen — 20. februar 2017 @ 09:16

  2. Det er tankevækkende at disse gangstere kan køre rundt i store Mercedes, Audi og BMW’er og sandsynligvis samtidig være på overførselsindkomst.

    Hvorfor kan man ikke lave en “Al Capone” på disse typer og sammenholde data fra bilregistrene med listerne over folk på sociale ydelser? Eller adresseregstret i en Ghetto sammenholdt med en millionbil, leaset eller ejet

    Mulighederne skulle være der – men er viljen der? Næppe….

    Kommentar by redneck — 20. februar 2017 @ 09:42

  3. Kunne Lars Løkke og hans gode ven, overgeneralen fra Black Army, som han hilste så pænt på for et par uger siden, ikke blive enige om, at den slags altså ikke går i Danmark.
    Ellers må der omgående sættes våbenmagt ind.
    Mafiametoder skal rykkes op med rode, lige så snart de viser sig. Ellers går det grueligt galt.
    Den slags afpresning er noget af det farligste for et samfund. Folk bliver forvandlet til skræmte harer, der bare trækker sørgmodigt på skulderen. Har set det i Italien.

    Kommentar by Catfish — 20. februar 2017 @ 09:46

  4. Italienske tilstande!

    Kommentar by Holger Madsen — 20. februar 2017 @ 10:06

  5. Vi skal ikke gemme vores tale, dette er arven fra den græske oldtid og det athenske demokrati hvor Platon gør opmærksom på den ligefremme tale ved at sige alt hvad det passer os! Hvis ikke så er det et afhængigheds forhold der kommer udefra baseret på slave vilkår.

    Kommentar by de Hemmer — 20. februar 2017 @ 10:17

  6. Der er håb forude. TV2 er begyndt at hente kommentatorhjælp fra “forskere”. Har de mon helt opgivet “Eksperter”?

    Kommentar by pseudonym — 20. februar 2017 @ 10:30

  7. Det er præmisserne for at deltage i EU vanviddet, Europa skal omdannes til det korrupte Syd Europa med mafia tilstande og nepotisme, Danmark synker dybere og dybere ned i den amoralske morads, at uddele overfaldsalarmer til lovlydige Danskere er uansvarlighed fra myndighedernes side, det svarer til at skrue nummerpladerne fast på bilen, myndighederne bør omgående træde i karakter og smide alle korandyrkende gangstere samt deres familier ud af Danmark, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 20. februar 2017 @ 10:40

  8. Hov Hov
    Ifølge Black Army´s pressetalsmand samlede man ind til socialt arbejde i Syrien mv.
    At tro andet er racisme.
    Jeg er helt enig i at vor allesammens Lars fra Græsted bør kontakte omtalte fredelige repræsentant for Black Army og bede om fredelige tilstande, det er trods alt deres land.
    Naturligvis skal disse fredelige hhv. kulturberigende muslimer spørges til råds om dette riges anliggender, især hvad justits angår.
    Men også hvad sociale anliggende angår.
    Sygedagpenge f. eks.
    Naturligvis skal disse kulturberigere have mulighed for at indsamle frivilligt afgivne midler til fredelige formål i passende biler.
    Alt andet er racisme eller noget.

    Kommentar by AK JA. — 20. februar 2017 @ 11:27

  9. Men hensyn til finansieringen af det nye herrefolks prangende bilpark, så kan jeg huske, at en af Uriaspostens utallige skarpe kommentatorer for noget tid siden meget rammende beskrev det således:

    Muhammedanernes store dyre biler og dyre mærkevaretøj er finansieret af AEI = “Anden Etnisk Indkomst”.

    Men naturligvis skal SKAT jo ikke begynde at bore for meget i dette, da det vil være “stigmatiserende” og skabe “had mod en forfulgt minoritet”….

    Kommentar by Revisoren — 20. februar 2017 @ 11:55

  10. Importer primitive voldsforbrydere til folket skriger på det totale overvågningssamfund. Jeg nægter at kaldes nationalist, for jeg hader efterhånden Danmark.

    En af de næste undergrundsmangemillionærer vil tjene sine penge på at sælge skydevåben til ellers lovlydige.

    Kommentar by Byg muren og luk broen! — 20. februar 2017 @ 12:57

  11. PC/”antiracist” segmentet har haft al for stor succes med deres shamingstrategi. Deres seneste påfund er at kaste sig over statistikkerne. Ja, nu er det blevet racistisk overhovedet at lave statistikker som deler folk op efter etnisk oprindelse. Stille og roligt undergraver de logik og common sense. Alt skal ryddes af vejen for deres store “tolerance” experiment. Vi er under angreb, folkens. Det bedste vi kan gøre er, ikke at give os en tomme. Vi skal stædigt insistere på at vi har ret. Hop aldrig med på deres diskurs, de skal følge vores.

    Kommentar by Lukket fest, tag hjem — 20. februar 2017 @ 13:08

  12. Jeg blev glad for den gode meddelelse, at han ikke var racist. Men nu er jeg lidt bekymret for om hændelsen kan vække en lille racist i Lars.
    “det kan godt være, at der bor 30 banditter i Vollsmose, men der er altså 1000, som ikke er”
    Lars skal vist være heldig, hvis der er 1 ud af de 1000, der vil røre en finger for at hjælpe politiet med opklaringsarbejdet.
    Den der tier samtykker. Derfor drejer journalister altid samtalen væk fra det væsentlige og over i et 1001 nat eventyr. Så længe vi holder den gode fortælling vedlige, får vi lov at leve.

    Kommentar by Menig 442 — 20. februar 2017 @ 13:48

  13. Det er kendt , at Fyens Tidende, som engang var en solid venstreavis, i dag har en totalt kulturradikal tilgang til indvandringsproblemer . Alle problemstillinger vil blive fortiet eller fordrejet. Ignorer den den .

    Kommentar by Morten larsen — 20. februar 2017 @ 14:41

  14. Lars er ikke racist. Det er da godt. Men han bor i et område, som er styret af udenlandsk mafia. Så derfor skal han betale. Det er jo ikke gratis, at kører rundt i Mercedes og bandemedlemmer skal jo også spise.
    Selvom den hellige Lars ikke er racist. Kan han alligevel godt få smadret sin butik eller sit ansigt. Han søn kan få en glimrende fremtid som lirekassemand.

    Kommentar by XXXXX — 20. februar 2017 @ 14:46

  15. Hvis det er sandt at der kun er 30 kriminelle så kender de sociale myndigheder og politiet hver eneste af dem.

    Den hurtige løsning er at sende “de 30” ud af landet i morgen.

    Kommentar by Santor — 20. februar 2017 @ 15:09

  16. EB gør sit til at det er nødvendigt med nye medier; medier der ikke opfatter hvide danskere som en gruppe racister.

    Kommentar by Liva — 20. februar 2017 @ 15:57

  17. Hør her, glem DF, dansk samling, nye borgerlige osv..
    Den eneste måde hvormed vi får det her mareridt stoppet, er at stemme tosserne til magten ved næste valg!

    Radikale, Enhedslisten og/eller alternativet skal til fadet således at vi får ENDNU flere korandertalere til landet og dermed øger apologeternes chance for at blive ‘kulturberiget’.
    Kasserne vil tømmes hurtigere, hospitaler og institutioner vil blive slidt op på no time og så kommer vi alligevel hurtigere ‘til vejs ende’ og et forhåbentligt endeligt opgør med venligboerne og den arvesynd de slæber rundt på og påvirker hele vores samfund med.

    Med andre ord, lad os drukne dem i kulturel berigelse ;)

    Kommentar by Jesper J. — 20. februar 2017 @ 17:06

  18. > Jesper J.

    Tilbøjelig til at give dig ret. Løsningen er dog ret enkel: Da der kun findes ca. 30 islamo-fascister og ca. 1000 fredelige muslimer i Vollsmose kan gak-gak partiet, de radikale og enfoldighedslistens medlemmer snildt passe ind dér.

    Nu er jeg så gammel, at jeg tydeligt husker snesevis af store dyttende biler med palarabiske flag ud af vinduet 9/11 2001 og i dagene derefter. Såååee, den statistik tror jeg ikke meget på.

    Men med Erdogans ord in mente findes der ikke moderat islam og almindelig islam, kun islam. Så jeg undrer mig lidt. Men Ekstrabladets chefredaktør er jo også gammelkommunist (nej, der findes ikke ‘moderat’ kommunisme), så hvem kan det undre?

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. februar 2017 @ 19:03

  19. Newsflash: Når folk siger de ikke er racister, SÅ ER DE JO RACIST!!!

    Raaaaaaaaaaaaaaaaaccccccccist nazzzzzzziiiiiiiiiier er over det hele, der er flere nazister i din lokale Bilka kl 16.30 end der nogensinde var ved Nuremberg!!!!

    Kommentar by Helmuth Kohl — 20. februar 2017 @ 20:04

  20. Vores ekstreme neurose omkring (hvid) racisme skyldes kulturel marxisme. (Man kan rationelt spørge om Black Army er (anti-hvide) racister). F*ck det, jeg er så træt af at diskussionen aldrig kommer videre fra det helt banale. Stupidity leads to extinction, ask the dinosaurs….

    Kommentar by Moran ya Simba — 20. februar 2017 @ 21:13

  21. Hvad siger fadbumsen til det. ??
    De skal ved have et håndtryk mere.
    17: Nuremberg nej. Nürnberg
    tasten ved siden af Å til højer tastes før u, so fremkommer ü

    Kommentar by Sindsro — 20. februar 2017 @ 22:40

  22. Moran, det er sgu som at begynde helt forfra hver gang.

    Nu løber negrene også stormløb på Ceuda:

    http://www.elmundo.es/sociedad/2017/02/20/58aa8b24468aeb134d8b45c2.html

    Og det er anden gang på få dage. Sidst var det 500 stk. som fik møvet sig igennem.

    Jeg hørte om det på 24syv for et øjeblik siden, men mon der var noget i de store medier i prime time? Næppe …

    Forholdene i Frankrig gennem de sidste par uger bliver stort set også fortiet.

    Trump nævner den katastrofale udvikling i Sverige, og straks ledes der efter sproglig mangel på præcision. Men muslimernes hærgen i Sverige skal der ikke snakkes om.

    Børn får psykologhjælp pga. den hysteriske skræmmekampagne, som MSM og alle godhedstosserne og de enfoldige har ført.

    En nylig meningsmåling viste at danskerne betragter Trump som en større trussel end islam. Jeg kender ikke formuleringerne i de stillede spørgsmål, men det lyder helt sindssygt. Jeg hører folk omkring mig, som fuldstændig ukritisk hopper med på løgnehistorier, som den om russiske prostituerede, som skulle have tisset i en seng, som Hussein Obama på et tidspunk skulle have sovet i. Det er fandme så dumt!!! Hvis jeg havde penge som Trump, så havde jeg sgu hyret de lækreste 8-10 unge russiske prostituerede, og så skulle deres tis altså ikke spildes på en følelsesløs seng … eller noget …

    Men Moran, der er altså en udvikling i gang. Og MSM’s desperate shaming/lying er bare et symptom på deres rådvildhed. De bruger de eneste manipulationsværktøjer, som de kender, og så skruer de bare op på 11. Lidt som Spinal Tap. Bare dummere.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 20. februar 2017 @ 23:34

  23. Giv disse satan’s banditter lidt kærlighed, de trænger så voldsomt til den.

    Kommentar by Sindsro — 21. februar 2017 @ 02:17

  24. En racist lader være med og betale.
    En ikke racist deler og betaler med glæde hans penge med de fattige muslimer.

    Kommentar by P — 21. februar 2017 @ 04:44

  25. kan vi virkelig være bekendt at fratage mennesker- som kæmper for Islamisk stat, og indførelse af khalifat med slaveri også af sexuel karakter, håndsafghukkelse tortur, etc etc etc af alle de velsignelser som khalifatdrømmende medføre, og som også bekæmper vores velfærdsstat og frihed og de soldater vi sender ud for at bekæmpe, bl.a dem-, deres bistandhjælp, sygedagpenge og førtidspension? Det er lige før jeg får tåre i øjnene. Hvordan skal de stakkelse khalifatkrigere overleve, hvis vi ikke betaler Deres velfærdsydelser som vi igennem langt tid finansiere over skatten? Kan vi virkelig være det bekendt? :-) :-) :-) mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 21. februar 2017 @ 09:37

  26. Hr. Naturli’ — 20. februar 2017 @ 23:34

    Ja, der er en udvikling igang, heldigvis.

    Kommentar by Moran ya Simba — 21. februar 2017 @ 22:49

RSS feed for comments on this post.