4. marts 2017

Nikoline, ‘Tæsk til alle’: “DR har overgivet sig til perker-indtoget”, “Jeg bruger sharia som toiletpapir”

Lydsiden er marginalt ringere end det der sædvanligvis hitter på P3, men i det mindste er det ikke så helt så patetisk. Jeg ved intet om hende, men hun er formentligt frafalden venstrefløjser, og ‘tæsk til alle’, en smart måde at angribe Nørrebro-selvforståelsen, uden at blive outet som højreorienteret. Det går næppe efter planen, for hån af Inger Støjberg og DF er helt ukontroversielt i modsætning til ’sharia som toiletpapir’, ‘perker-indtog’ og ‘brikette-neger’.

(Nikoline, ‘Tæsk til alle’, 2017; Foto: Youtube)

Tæsk til alle (Nikoline, 2017)

Alle rapper om at have damer på lager
Hvad fanden tror I tabere egentlig vi er?!
Noget der kan købes og opmagasineres?
Latterlige små drenge, der bare kopierer!

Teenage-ganster-rapper-taber epidemier
I gør mig fucking døv med jeres tomme blær
I sku’ ha’ tæsk af den Israelske kvindehær!
Klamme machosvin får høvl af mig og bliver kastreret!

Og apropos damer, har jeg kneppet mange flere end I kan kapere. Og I modsætning til jer, giver jeg dem orgasmer til de ikk’ kan mere. Alle kvinder med selvrespekt er feminister. I får kun udsalgsfisser på jeres medister! Ingen gider røre jeres klamydia-ramte genbrugspik. *Applaus* det var lyden af mig, der lavede et syntaktisk hattrick!

Tæsk til alle…

Nørrebro-rappere, der synes de har det svært.
I er laveste fællesnævner, ‘Kejserens nye klæder’
Tomme tønder buldrer mest, ligemeget hva’ de siger
Ballerinaer er mere gangster end det der

Spiller slemme drenge vræler om Kongens Have
Socialarv-undskyldninger! Lær at stave!
Pizzagang er trap-bølgens sidste krampetrækninger
Ny pige i klassen, du må hellere hente forstærkninger

Ser en brikette-neger i mit TV, som spytter om ÆKTE varer, imens han hedder Rosenberg og laver autotuned perker-rap HAHA!

Du har tydeligvis ingen integritet
Usikker uden gruppeidentitet
Må sluk hver gang det lort kommer i radioen
DR har overgivet sig til perker-indtoget

Tør intet nyt bare reproducerer
Alt lyder ens, hamsterhjulet roterer
Alle i branchen sutter pik på Trillingsgaard
Alle fucking kloner, jeg det sorte får

Tæsk til alle…

Folket er blevet et idioti
Dovner foran Vild Med Dans og fake reality
Røvrendt af CEPOS og Dansk Industri
Fra DF til Ø misbrug af demokrati

Ingen på venstrefløjen tør diskutere
At der er problemer med at integrere
Lukker øjnene og vil bare acceptere
Ubegrænset mange, flere og flere

Og DF er hykleriske semi-racister
Definerer alting ud fra rødkål og medister
Udnytter de ældres frygt for muhammedaner
Mit smukke Dannebrog ødelagt af deres reklamer

Intet af det her er for at diskriminere
Jeg kan heller ikk’ li’ flæskesvær og Inger Støjberg
Men gider ikk’ se mer’ af min SKAT gå til jer!
Altså dem af jer der prøver på at underminere:
Ytringsfrihed, velfærdsstat og kvinderettigheder

Ingen siger I behøver assimilere
Men homofobiske tilråb hører ikk’ til her!
Jeg bruger sharia som toiletpapir
Så rør mig ikk’ når jeg er i byen og kysser på piger
Skrid ud hvis I ikk’ fatter DK er sekulær
Og stop med at overreagere på satire!

Tæsk til alle…

I er selv flygtet for brud på menneskerettigheder
Kaster sten i glashus med homofobier
Kommer her med Koran og moraliserer
Jeg siger det ingen andre tør. Fuck injuriesager!

Tæsk til alle…

Os’ dig!

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/81369/trackback

38 Comments »

  1. Kan godt forstå afmagten i teksterne – men modigt gjort – hvis altså der er tale om en reel persons udgydelser og ikke en der “er sendt i byen” og i virkeligheden kommer fra dem der omtales i teksterne.

    Jeg kan have mine tvivl…?

    Kommentar by Black Watch — 4. marts 2017 @ 11:04

  2. Atter en anti-stemme i mængden af retarderede idioter. Vi har ikke brug for homoklovnestemmer om noget som helst, hele det segment skal fjernes fra jordens overflade.

    Kommentar by Anonym Dansker — 4. marts 2017 @ 11:08

  3. Genbrugspik.
    Glimrende.
    hr. Møllers fremhævelser også.

    Tæsk til alle- tyder dog for mig på, hun har noget kørende, en periode.

    Kommentar by Peter Buch — 4. marts 2017 @ 11:09

  4. “I sku’ ha’ tæsk af den Israelske kvindehær!” burde også fremhæves.

    Kommentar by Michael Thestrup — 4. marts 2017 @ 11:12

  5. Såååå…. hendes eget “musik” var altså ikke perker-rap?

    Kommentar by Winged Hussar — 4. marts 2017 @ 11:54

  6. Winged Hussar

    Personlig har jeg ikke set billeder og hørt lyden fra youtube-linket, jeg læste kun det her på Uriasposten satte.

    Kommentar by Peter Buch — 4. marts 2017 @ 12:01

  7. Det lyder af lort, det gør al dansk rap i det 21.århundrede. Men respekt for teksten. Utroligt modigt, især i hendes miljø. Rappere er som regel enten p**kere eller dhimmi-mandefisser a la L.O.C.

    Kommentar by Lukket fest, tag hjem — 4. marts 2017 @ 12:13

  8. Har set og hørt videoklippet. Ikke min stil, for nu at sige det pænt, men interessant som udtryk for en ellers undertrykt konflikt i multi-kultimiløet. Det gebrækkelige ”kunststykke” fører ingen steder hen i sig selv, dertil er det for inkonsekvent sin pligtapologi i form af den obligatoriske DF bashing, men det afslører lidt af, hvad der rører sig under PK låget hos nogle (måske mange?) i dette miljø.

    Kommentar by monse — 4. marts 2017 @ 12:39

  9. Rap i metermål er hverdag men mon ikke der kommer et par indslag på tv hvor hun forklarer sig?

    Endnu et “One hit Wonder” på linje med cisterne for en aften.

    Kommentar by Santor — 4. marts 2017 @ 12:41

  10. Tja, mit kendskab til rap er begrænset, og det mest af det jeg har hørt hader jeg som pesten og slukker for. Jeg synes dette nummer var underholdende og til at holde ud, også uden hensyn til teksten. Måske en slags rap – light?

    Uanset om man evt. ikke er helt enig i indholdet, fortjener den dog at blive up voted om ikke andet for at genere det venstreorienterede pak som er stømmet til i flokkevis for at nedgøre Nikoline. Lige nu er der en dårlig balance mellem up og down stemmerne.

    Kommentar by Balder — 4. marts 2017 @ 13:04

  11. Nikoline har allerede været frem i medierne en gang før, da hun producerede en video med støtte til Kurt Westergaard. Se http://blog.balder.org/?p=887
    Videoen der linkes til findes ikke længere, men jeg vil tro jeg har den.

    Kommentar by Balder — 4. marts 2017 @ 13:11

  12. Hun er sgu da en frisk pige.

    Kommentar by Nielsen — 4. marts 2017 @ 13:36

  13. Er det den Nikoline? Nikoline Astrid Nielsen? Sikker?

    Watch FARLIG ROMANCE med kurt westergaard in Entertainment  |  View More Free Videos Online at Veoh.com

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 4. marts 2017 @ 13:47

  14. Her en kritik fra én somjeg antager er mere rap-kyndig end jeg, men jeg kan da godt genkende noget i beskrivelsen.

    Gorm Lundsteenfor
    svedigt track – kan godt høre at du ikke lige frem har haft nogen stor dansk producer til at spytte penge i, men det er lige præcis det der gør det her track til original hiphop! Fedt beat! dejlig lyric som ALLE drengene kan lærer noget af! Har ikke hørt så “conscious” dansk hiphop siden Bumsestilen og Organiseret Kriminalitet. Og alle jer der siger mig imod har ikke rigtig forstand på hvad hiphop / rap egentlig er!
    Word up for Nikoline N’ Peace out!

    Kommentar by Balder — 4. marts 2017 @ 14:45

  15. Har ikke hørt “Tæsk til alle!” fed tekst, god lyrik, modigt, stærkt af Nikoline, mera af det, tak!
    P

    Kommentar by Piotr — 4. marts 2017 @ 14:52

  16. Musikken er slem om ikke værre end da der på arbejdet i går fredag eftermiddag kl. 14-16 skulle øves til en kommende koncert.
    Jeg hader Sjostakovitsj og lignende, og er i anden sammenhæng helt enig med:
    http://www.uriasposten.net/archives/81308#comment-4869335

    Kommentar by Peter Buch — 4. marts 2017 @ 14:57

  17. Jeg mangler at få bekræftet, at denne Nikoline er identisk med Nikolinenikki (Nikoline Astrid Nielsen). Jeg er stærkt utilbøjelig til at tro det.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 4. marts 2017 @ 15:15

  18. -> Balder

    Studsede også over navnet, men tænkte det måtte være en anden. Så hut jeg visker (dvs. ikke fakta, blot påstand), så var hun på en eller anden måde relateret til Kurt Westergaard eller galleriet i Skanderborg. Nuvel. Det kommer vi nok til at høre mere om.

    Kommentar by Kim Møller — 4. marts 2017 @ 15:16

  19. Det er ikke Nikoline Astrid Nielsen. Hun ser således ud i dag: http://bit.ly/2m5GcvH

    Kommentar by KSD — 4. marts 2017 @ 15:23

  20. Det var til at forstå, endelig een af ungdommen der udtrykker sig så selv gamle mennesker forstår det.
    Til ungdommen af denne slags har al min støtte, også til det grove arbejde som med garanti vil komme.

    Kommentar by Sindsro — 4. marts 2017 @ 15:54

  21. Se også Ketchup-videoen på YouTube. Find selv linket.
    Der er gang i pølsen, og bar hud :)

    Kommentar by Jern Henrik — 4. marts 2017 @ 16:01

  22. De unge har ellers et afslappet og humoristisk forhold til det globale:

    https://www.youtube.com/watch?v=D-7BmAI0aro

    Kommentar by Sigwar — 4. marts 2017 @ 16:10

  23. Tæsk af den israelske kvindehær, sej tøser – Love it.

    Kommentar by Leo — 4. marts 2017 @ 16:32

  24. Al ære for modet!
    Teksten er god
    og der er rytme i den, når man læser den.

    Kommentar by Carstens — 4. marts 2017 @ 16:53

  25. Tak til Nikoline. Hvor er hun forfriskende. Hun er en modig ung kvinde.

    Kommentar by Liva — 4. marts 2017 @ 17:30

  26. Måske selv venstrefløjen begynder at indse det håbløse i ‘mangekulturprojektet’ ?

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 4. marts 2017 @ 17:58

  27. Ja, hun er go’ (gad vide om hun passer ind Roskilde festivalens koncept?) :-) – og kom vist til at bruge et par forbudte ord, hvilket har afstedkommet en lille facebook debat. Hvidhedsstudierne føler sig krænkede (Søren K. Villemoes og Max Uwe Jensen blander sig lidt i debatten) Nikoline 2. marts kl. 12:52 ‘Tæsk Til Alle’ i @radio24syv + interview. https://da-dk.facebook.com/nikolinemusic/

    “Her er Nikoline. Hun tæsker absolut alle”
    “Det er fucking det, jeg vil lave. Kunst. Kunst mod underholdning; ..” https://www.vice.com/en_dk/article/her-er-nikoline-hun-taesker-absolut-alle

    Kommentar by anno — 4. marts 2017 @ 18:44

  28. Nikoline og Nikoline A N

    Dem der siger de er to forskellige damer har nok ret. Den nye Nikoline er mørkere, og jeg læste i en video kommentar at hun selv skulle være indvandrer.

    Kommentar by Balder — 4. marts 2017 @ 19:33

  29. “Hun er halvt kroat, er født i Danmark, men levede de første af sine år i Jugoslavien hos sine bedsteforældre.”

    Interessant profil i øvrigt har studeret fysisk på uni og er konservatorieuddannet som musiker. Tilsyneladende har hun selv produceret en hel del numre.

    Mere

    Kommentar by Balder — 4. marts 2017 @ 19:42

  30. Nikoline og Nikoline A N

    GAFFA beskriver hende som: “Den dansk/kroatiske producer, sanger, instruktør og fysiker Nikoline ..” 28.11.2016 http://gaffa.dk/nyhed/113067/nikoline-giver-aflob-for-seksuelle-frustrationer-med-ny-single/

    Kommentar by anno — 4. marts 2017 @ 19:42

  31. Er I sikre på hun ikke er sendt i byen…??

    Kommentar by Black Watch — 4. marts 2017 @ 23:28

  32. Jeg fornemmer ingen ugler i mosen, Blackwatch. Synspunktet virker ikke karikeret, og der er helgarderet med hug til DF. Så – jeg tror udsagnene kan tages for pålydende.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 5. marts 2017 @ 00:25

  33. Ægte feminisme – respekt!

    Kommentar by mb — 5. marts 2017 @ 00:44

  34. Mon ikke hun (også) laver en “Yahya Hassan”, når jorden begynder at brænde under hende….

    Kommentar by Revisoren — 5. marts 2017 @ 09:28

  35. ja ja ja ja. Nihilistisk gaangsta rap fra kvinde……Helt fint…..foretrækker Støjberg og DF, men ok……..lidt omtankeunderholdning på DR niveau er fint….Indtil videre har det bare været Politisk korrekt vræl til glæde for shariafolket. Så ok.

    Kommentar by Michael Unna — 5. marts 2017 @ 13:26

  36. Hun er god.
    Det er en kunst, at trække katten i halen så det til lyder fedt.

    Kommentar by Leo — 5. marts 2017 @ 15:55

  37. Vouu- Bare helt straigth.
    Lyden af elektriciferet dissonans
    En summen i Stigbøjlen.
    Barmhjertigheden er det eneste der holder. mod tomheden..
    Færre ser fjernsyn, en svindende skare. Store Penge suger også af dem.
    Der er Bare Os. Vi bliver ved.

    Fæ dør.
    frænder dør.
    Et ved jeg , der aldrig dør.
    Ryet om stor mands dåd.

    Værg for vores arv.

    Kommentar by Hul igennem? — 5. marts 2017 @ 20:47

  38. På Nikoline’s (‘Tæsk til alle’) facebook side er der en hvidhedsstudie-ramt ’sociologistuderende’ der sørger for at dele videoen til andre hvidhedsstudie-ramte. Hvor har han det hvidheds-halløj fra? Fra Mellemfolkeligt Samvirke (ok, sikkert også fra studiet). Har det ikke karakter af propagandavirksomhed efterhånden? https://da.wikipedia.org/wiki/Racismeparagraffen

    MELLEMFOLKELIGT SAMVIRKE: Workshops i antiracisme og empowerment https://www.ms.dk/sammen-mod-racisme/kursusbeskrivelse
    Hvad siger folk om vores arbejde og workshops?
    Sociologistuderende: “Workshoppen var en virkelig øjenåbner. Især da vi kom ind på emner som de usynlige hvide privilegier og undertrykkende mekanismer i samfundet. Som person med anden etnisk baggrund var de sproglige redskaber til at bekæmpe dagligsracisme også virkelig effektive. Det var også godt at få defineret forskellen på det at være non-racist og anti-racist.” https://www.ms.dk/sammen-mod-racisme Meningsdanner Mod Diskrimination http://www.meningsdannermoddiskrimination.dk/

    Kommentar by anno — 5. marts 2017 @ 23:15

RSS feed for comments on this post.