23. marts 2017

London: Formodet islamisk terrorangreb dræber fire ved parlamentet, torpederede børn med større bil

Tidligere i dag hørte jeg udtrykket ‘flirter med radikal Islam’, men der findes faktisk et mere mundret udtryk, der dækker over helt det samme: Muslim.

Der mangler stadig detaljer om dagens terrorangreb i London, der efterlod fire døde og sårede 40. En mand kører ind i fodgængere på Westminister Bridge med en firehjulstrækker, stikker efterfølgende en politimand ihjel ved parlamentet, og skydes af betjente. Det ligner et middelmådigt islamisk terrorangreb, det multikulturelle samfunds nye normale.

Fra Daily Telegraph – London attack: ‘Sick and depraved’ terrorist kills three including police officer before being shot outside Parliament.

“Five people have been killed in a ’sick and depraved’ terror attack that brought carnage to the heart of London, including the police officer who was stabbed and his assailant. …

The three other fatalities are understood to be people who were hit by the car on Westminster Bridge. Witnesses described scenes of terror when gunfire rang out as the attacker approached a second officer within yards of the Houses of Parliament. …

London Ambulance Service said paramedics had treated at least 10 patients on Westminster Bridge. A party of French schoolchildren were among those targeted on the bridge, with three injured.

[…]

Mr Rowley said that Islamist-related terrorism is the assumption behind the attack. He said that police believed they knew the identity of the attacker, but he did not give details.”

(Den formodede terrorist, der døde under angrebet; Foto: Metro)

Oploadet Kl. 00:29 af Kim Møller — Direkte link59 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/81861/trackback

59 Comments »

  1. Tja, europæerne for lov til at bløde for det multietniske-multikulturelle globalistiske eksperiment.

    Mon de nogensinde bliver trætte af det?

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 23. marts 2017 @ 00:38

  2. God læsning
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-4340290/Truth-t-like-says-
    KATIE-HOPKINS.html

    Kommentar by Jørgen Cete — 23. marts 2017 @ 00:39

  3. Nekrolog, den dræbte er Britisk statsborger, han er kendt i behandlings systemet som uligevægtig han var samtidig påvirket af narko og alkohol, så venligst passer` gaden der er intet at se, forbyd islam i Danmark.
    PS. Det er den elitære parnas der ønsker islamister i Europa?

    Kommentar by emmagad — 23. marts 2017 @ 00:42

  4. Det idiotiske samfund vi lever i har en skabelon: “Når nogen kan påstå eksistensen af bare en muslim, som du ikke kan bevise har dårlig vilje, så skal du tilsidesætte alle hensyn til dig selv og dem du holder af. Hvis du ikke vil det, så er du islamofob (eller vælg: rascist, nazist, xenofob, kældermenneske).”

    Kommentar by River — 23. marts 2017 @ 01:20

  5. “Multikulturalismen er slået fuldstændigt fejl”
    Angela Merkel 2010 – før hun fik sin hjerneblødning.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 23. marts 2017 @ 05:21

  6. “Terror is part and parcel of living in a big city”

    Londons borgmester, Sadiq Khan.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 23. marts 2017 @ 05:38

  7. MSM kæmper en hård ideologisk kamp for at opretholde drømmen om det kulturradikale, multikulturelle samfund, hvor alle religioner og segmenter mødes i idel fællesskab om lighed, frihed og broderskab.

    MSM kører i een uendelighed med tryghedsskabende breaking news i tomgang, f.eks. at vi ingenting ved om denne enkeltstående hændelse eller protest, som det hedder – om det er radikal islamisk eller højreorienteret protest. Men alt er under kontrol og alle almindelige mennesker skal leve videre, som var intet hændt, og alt skal fortsætte, som det hidtil har gjort.

    Kun ét er sikkert: At sikkerheden øges til det dobbelte omkring de beslutningstagere, der der skabt dette destabile samfund og intet vil gøre for at ændre kurs.

    Kommentar by traveler — 23. marts 2017 @ 05:53

  8. Den såkaldte “korrespondent” Kim Bildsøe Lassen i Deadline på DDR2 i aftes: “der er formentlig tale om en form for protest fra en islamist eller en højreorienteret”.

    “Protest”???

    Er tossen skidefuld og skæv, eller er han allerede konverteret?

    Kommentar by Revisoren — 23. marts 2017 @ 06:00

  9. Gammelmedierne kører væg til væg fake news. Det er ufatteligt, at den mediale klasse og de vestlige staters magtapparater så villigt bøjer sig i støvet for islam og lader samfundets bærende strukturer kollapse. Nationerne går under! Europa er fortabt.

    Ved hvert nyt terrorangreb skal vi høre på pis som “vi kender ikke motivet”, “gerningsmanden er ukendt”, “det er en enkeltstående hændelse” – og politikerne messer: “Intet må skille os ad”, “det er tragisk”, “vores sympati går til ofrene”, “vi skal fortsætte vore liv, som vi plejer”. Hvor dumme tror de, at vi er?

    Kommentar by Tilfældig — 23. marts 2017 @ 06:44

  10. Et eller andet passer ikke med den ene gerningsmand.

    Mand kører bil en halv kilometers penge alt imens han pløjer omkring 40 mennesker ned, den smadrede bil, der må være indsølet i blod, kører gerningsmanden ind i et hegn, stiger ud, går hen til den nærmeste betjent, der intet fatter og stikker ham ned …

    Hvorfor reagerer den første betjent ikke?

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 23. marts 2017 @ 06:45

  11. Kim har jo ret: Muslimsk, muslimsk, muslimsk! At udnævne terror til “Islamisk” er kun et røgslør (politsk?) for at aflede …? ja alt ved denne terrorideologi.

    Kommentar by pseudonym — 23. marts 2017 @ 06:50

  12. IQ-geni og statsminister Lars Løkke Rasmussen talte med Ekstrabladet på vej til oksesteg og rødvin hos majestæten: “Statsminister Lars Løkke Rasmussen var ellers på vej til en festlig aften til statsrådsmiddag med resten af regeringen og repræsentanter fra kongehuset.

    Statsministeren havde dog et par ord at sige om de forfærdelige hændelser i London.

    – Det viser jo lidt om hvad det er for en verden vi lever i. Det vi har set i London i dag er jo ganske frygteligt, siger statsministeren

    Se også: Ministre i det stiveste puds til ‘mystisk’ middag

    Statsministeren forklarede dog, at middagen stadig skal holdes trods terrorangrebet.

    – Det er er et angreb på vores demokrati, men altså på godt og ondt går livet jo videre, og det skal vi jo også insistere på, fordi hvis vi gik triste i seng hver aften, fordi der var en dårlig nyhed, så ville vi jo gå triste i seng hver aften, så vi skal jo insistere på, at livet går videre, siger statsministeren kort inden middagen på Amalienborg.

    Statministeren var tidligere på aftenen også ved tasterne. På Twitter udtrykkede han forfærdelse over angrebet.”

    http://ekstrabladet.dk/112/lars-loekke-om-london-terror-livet-gaar-videre/6585237

    Kommentar by Tilfældig — 23. marts 2017 @ 06:54

  13. Den retarderede muhammedaner følger jo bare den perverse terrormanual Koranen til punkt og prikke.

    Hvordan fanden kan nogen så blive overrasket?

    Kommentar by Revisoren — 23. marts 2017 @ 06:57

  14. Tilfældig

    Vælgerne har valgt politikerne, ved at stemme på partierne og politikerne, hvilket kunne være svar på hvor dumme politikere tror vælgerne er.

    At en ikke politisk valgt repræsentant kan få indført fanatiske løfter om lovgivning i Grundloven lokalt siger med få ord alt om standarden hos vælgerne såvel som hos politikerne. http://denstoredanske.dk/Danmarks_geografi_og_historie/Danmarks_historie/Danmark_1849-1945/Ditlev_Gothard_Monrad
    Den positive version er, at det også er muligt for ikke politisk engagerede at påvirke, men versionen blegner når det sjældent sker…

    Kommentar by Peter Buch — 23. marts 2017 @ 07:21

  15. Rolig nu, folkens! – Vore højtbegavde politikere har lige læst i avisen,

    Kommentar by Anonym — 23. marts 2017 @ 07:22

  16. OT men se lige denne:

    http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/342211/regeringen_vil_afvise_asylboern_ved_graensen.html

    Bemærk billedet til teksten. Asylbørn er unge mænd, men Ritzau vil have os til at tro det er nuttede piger med deres dukker..

    Kommentar by Martin — 23. marts 2017 @ 07:30

  17. Rolig nu, Folkens! – Vore højtbegavede politikere har givetvis læst aviser her til morgen og fundet ud af, at der har været et trafikuheld med en koksgrå Huyndai 4×4 i London. Følgelig har vor hyper-begavede trafikminister nedsat et hurtigtarbejde udvalg, som i løbet af dagen vil konstatere at denne model slet ikke importeres til Danmark. Men for en sikkerheeds skyld bør man forbyde alle koksgrå Hyundai’er. Der er således ingen grund til bekymring, og livet går videre…

    Kommentar by Voldposten — 23. marts 2017 @ 07:33

  18. En dag siger folket for alvor STOP over for de landsforræderiske politikere der lukker muslimerne ind i vore lande.

    Jeg kan ikke tro at folk bare vil blive ved og ved med at acceptere at lade sig og sine familier blive massemyrdet af syge muslimer i deres eget land.

    Kommentar by Anonym — 23. marts 2017 @ 07:58

  19. -2 sikre måder at komme af m yallaher på:

    1 ingen nassepenge
    2 aflivning

    Kommentar by Hul igennem? — 23. marts 2017 @ 08:21

  20. Enhver muslim er en potentiel terrorist, fordi han/hun når som helst af den ene eller anden grund kan vælge at følge Koranen bogstaveligt.

    Kommentar by Ole Madsen — 23. marts 2017 @ 08:21

  21. Kun en teori. Kender ikke området, men mon han ikke ville prøve og komme ind i et område ved og køre igennem hegnet, men sidder fast. Må der efter forsætte til fods. Men ja, her skulle politi allerede have trukket peber sprayen.

    Kommentar by P — 23. marts 2017 @ 08:22

  22. @11 – Tilfældig
    Jeg faldt også over vores statsministers hovne udmelding.

    Lars siger det var et angreb på vores demokrati – der tager han fejl:

    Muslimen angreb fredelige borgere i det land der huser ham, ikke demokratiet

    Lars og resten af den politiske elite derimod angriber demokratiet hver gang de tilsidesætter deres DEOKRATISKE PLIGT til at sikre det folk der har valgt dem

    Shame on you Lars Løkke!

    Kommentar by redneck — 23. marts 2017 @ 08:31

  23. På internettet giver Dailymail en langt tidligere og bedre nyhedsdækning end samtlige danske licensfinansierede medier til sammen.

    Man forbløffes over forskellen.

    Kommentar by traveler — 23. marts 2017 @ 08:32

  24. Gad vide hvornår vi får et væbnet hvidt oprør i et europæisk land?

    Nogen bud?

    Kommentar by redneck — 23. marts 2017 @ 08:35

  25. “…europæerne for lov…” = får lov!

    Til redneck: Jeg tror ikke vi får noget hvidt oprør nogen steder. Men, tingene vil blive så kaotiske at multikulti-regimet vil kollapse af sig selv. Mange af vores nuværende politikere vil simpelthen give op og gemme sig i en kælder.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 23. marts 2017 @ 08:42

  26. Dette har intet med Islam at gøre. Islam er en fredens religion…undskyld det er ikke 1 april endnu.

    Kommentar by Michael Unna — 23. marts 2017 @ 08:48

  27. Husk at det INTET har at gøre med mugammedanismen = islam som de kalder det.

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 08:49

  28. Der kom vi lige i vejen for hinanden Michael Unna :-)

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 08:50

  29. >19 reneck
    Vi havde et særdeles dumt og uovervejet i Norge og et bedre funderet i Sverige. Ingen af dem har opnået noget. Det er ikke vejen at gå! Idioterne i fjolsetinget skal gøres opmærksom på deres fejltagelser, og tvinges til at rette op på dem.

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 08:55

  30. Jean-Claude Juncker udtaler at europæerne skal vinde over terroristerne med mere kærlighed…hold kæft hvor er den mand blæst, men han havde nok en lille bimmelim kørende, det har han jo jævnligt!
    Han minder mig om Chamberlains “peace in our time” postulat i 1930-erne efter hans aftale med Hitler…
    Så naiv og dum kan manden simpelthen ikke være, det må være mod bedre vidende han udtaler sig…og bag en mur af bodyguards!
    Mon europæerne snart har fået nok og vælger politikere der både evner at kalde en spade for en spade, og tage fat på løsningen?
    Jeg tror ikke vi er der endnu, men for hver ny terrorhandling fra fredens religion nærmer vi os…

    Kommentar by Fighting Falcon — 23. marts 2017 @ 08:55

  31. Husk på at denne form for muslimsk terror også bruges som sorte operationer iscenesat af “vestlige” agenter og tjenester.

    Hvorfor skulle den kulturradikale internationalistiske globalistiske dagsorden og muslimsk terror være til støtte for hinanden?

    Det er fordi denne form for terror, med eksplosioner, flere dræbte, blod på gaden og sort ståhej afleder opmærksomheden fra den daglige indvandrerterror, og vore herskeres tyveri af ressourcer der anvendes til at styrke den muslimske invasion, og mediernes og politikernes hjernevask, som udgør den egentlige fare for de indfødte.

    Nu kan politikerne svælge i “at at stå sammen (med muslimerne mener de) mod terroristerne “lige meget hvor de kommer fra”.

    Kommentar by Balder — 23. marts 2017 @ 09:08

  32. Igen har en søn gjort sin mor og far lykkelig. Intet er højere end at dø som martyr, især hvis man har formået at tage vantro med over i evigheden.
    Politikernes opgave er nu ligesom med genkomsten af ulven, som man jo også mener vi ikke kan undvære, at lovgive om erstatning til de familier, den mister et medlem.

    Kommentar by Menig 442 — 23. marts 2017 @ 09:14

  33. Jean-Claude Juncker er en beskidt finanskriminel og en person som bevidst lyver til folket. Han har ingen identitet og ingen moral. Er der nogen der ved hvad en “Luxemburger” er for en størrelse? Det er nok noget lignende som en anden virtuel eksistens “Belgieren” også et produkt af en interntional sammensværgelse.

    Jeg tror ikke Chamberlain var genstand for den slags anklager.
    Chamberlain kunne have reddet Europa fra denne broderkrig, men han havde ikke opbakning fra de afgørende kredse, og Balfour deklarations skamløse løfter skulle jo også indfries.

    Det kan være man er tilhænger af Chamberlain = softie fortællingen, dog skal denne moralske hædersmand i modsætning til sin daværende opponent og opportunistiske krigsliderlige imperialist Winston Churchill, ikke sammenlignes med bundkorrupt menneskeligt affald som denne Jean Claude Juncker.

    Kommentar by Balder — 23. marts 2017 @ 09:22

  34. Nu var det ikke en sammenligning af personerne Chamberlain og Juncker jeg lavede Balder, men kun udtalelsen der mindede om hinanden. At du ser Churchill som krigsliderlig lyder som de daværende medier der osse fremstillede ham i det lys.
    Churchill viste sig jo at være den klarsynede der havde gennemskuet Hitler, og derfor advokerede for oprustning for at være forberedt på krig. Havde England ikke igangsat denne oprustning i ’30-erne havde de umuligt kunne have holdt nazisterne fra at besætte England, og dermed havde anden verdenskrig taget en ganske anden drejning,
    USA var slet ikke forberedt i samme grad og ikke en part i krigen før Pearl Harbor angrebet.
    Jeg er enig i at Chamberlain var en hæderlig politiker, desværre bare meget naiv ift Hitler og nazisterne.

    Kommentar by Fighting Falcon — 23. marts 2017 @ 09:45

  35. Politiske reaktioner på terror i London:

    “Shocked by the attack around parlament”, “Thoughts with those who have died today”, “Our thoughts and prayers are with the officer and with the family”, “Vi må stå sammen”, “Vi må forhindre sådanne angreb”, “Trist”, “Forfærdeligt”, “We will feel the loss”, “We will be praying”, “Stor forfærdelse”, “Vi står fast og beslutsomt sammen”

    – samme fraser – og selvsamme politikere forhindrer ikke mere islamisering, multikultur og åbne grænser. Tværtimod. Grænserne i Grækenland og Italien står pivåbne og sidste år søgte mindst 6000 fremmede asyl i Danmark. Hvordan kan vi vide om nogen af dem har terror hensigter? Hvem tør love os at de ikke har? Det er før set at terrorister har skjult sig i flygtninge/migrantstrømmen.

    Politikernes tamme respons på terror i London lyder hul – og meget beregnende – med mindre de ændre kurs og sørger for sikkerhed for egne befolkninger. Hidtil har de magtfulde politikere ikke ændret kurs.

    Kommentar by Liva — 23. marts 2017 @ 09:46

  36. >31 Balder 09:08
    Fuldstændig rigtigt. Pengeejerne ønsker splid mellem mennesker for enhver pris. Sådan sikrer de deres umådelig udkomme. Koorporativerne som de har i lommerne er dem der promoverer monopoler, i langt højere grad end uvidende politikere gør. Her fik jeg lavet lidt dobbeltkonfekt :-D Chancen for at en politiker er uvidende er høj og chancen for at uvidende er politiker er lige så.
    Midlet til at stække globalisterne på, er at afskaffe centralbankerne og indføre guld som betalingsmiddel.

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 09:47

  37. @29 – Nielsen
    Jeg er enig i væbnet oprør ikke bør være vejen at gå. På den anden side kan jeg ikke se hvordan vores politikere nogenside vil besinde sig og ændre kurs.

    Et såkaldt indvandrerkritisk parti blev valgets store vinder i 2015 – men hvad er opnået? En latterlig kagebagende facebook postende integrationsminister der ikke engang kan få dybt kriminelle til at flytte til Ikast? Og 6000 immigranter i 2016 trods “grænsekontrol”?

    Jeg er normalt en begavet of afbalanceret person. Men det er koldt at blive pisset nedad ryggen konstant uden udsigt til ændringer

    Kommentar by redneck — 23. marts 2017 @ 09:49

  38. Terroristen ser for øvrigt ikke ud til at have lidt af sult….. lidt magert svinekød ville nok have været godt for ham

    Kommentar by redneck — 23. marts 2017 @ 09:54

  39. TV2’s Ulla Therkelsen remser igen igen op på TV2 News at vi skal leve i samdrægtighed. Det gælder så bare ikke de mange vesterlændinge, der er blevet dræbt af islamister de senere år. Denne gang er det 4 døde og flere er i kritisk tilstand..

    Kommentar by Liva — 23. marts 2017 @ 09:54

  40. > 10

    Jeg hørte her til morgen at betjenten var ubevæbnet.
    Det var aben ikke, så det kan være forklaringen.

    Kommentar by Erik — 23. marts 2017 @ 09:59

  41. Der bliver ALDRIG NOGENSINDE sikkert i vores vestlige lande sålænge der opholder sig muslimer i dem.

    Kommentar by Ole — 23. marts 2017 @ 10:04

  42. Så kan politikkerne jo lige kigge ud af vinduet fra Westminister og se produktet af deres åbne-grænser politik.

    Kommentar by kenneth — 23. marts 2017 @ 10:07

  43. DR fortæller at det er et angreb eller mulig terrorangreb men Metropolitan Police udtalte fra begyndelsen at det ´er et terrorangreb´!!!!

    Kommentar by de Hemmer — 23. marts 2017 @ 10:15

  44. De dumme vestlige politikere tænker jo ikke over, at der er religionsfrihed, ergo må en muslim jo også udtrykke sit ståsted, og det gøres bla. ved at følge mohammads lære om drab på vantro. Hvis mohammad havde haft biler, så havde han selvfølgelig også brugt biler som mordvåben. Dengang brugte han vel kameler.

    Det eneste, vi kan konkludere – igen-igen – er, at vi IKKE kan leve med mohammedanere, for de praktiserer en pervers dødskult, nemlig i-slam!

    Luk terroristfabrikkerne, også kaldet moskeerne, og smid mohammedanerne UD af den civiliserede verden! De vil for evigt være ‘vildæslet’ blandt folkeslagene, og de kommer aldrig til at passe ind.

    Kommentar by Kuffar — 23. marts 2017 @ 11:35

  45. Mon ikke regeringen skulle få fingeren ud og tage ud og rounde tidl. isis-terrorister op og fængsle dem i et hundehul og smide nøglen væk??

    Det er mig en gåde, at man ikke gør det.

    Jeg har lige hørt, at man i frankrig overvåger 15.000 potentielle terrorister konstant, og jeg har efterfølgende hørt, at det kræver 20 mand at døgnovervåge en terrorist!! Kort sagt, så er det i længden en umulighed for ordensmagterne i Europa at følge med, og så bliver der ragnarok. Hvorfor, jeg spørger igen: HVORFOR kan de ikke bare fængsle dem, som de véd, er terroristiske? Vil de vente og se, om terroristerne nu begiver sig afsted med maskinpistoler, biler og macheter, før de må pågribe dem?

    Europa er syg!

    Kommentar by Kuffar — 23. marts 2017 @ 11:42

  46. @ 38 hahaha! Skidesjov kommentar! Tænkte det samme. Svinet ligner godt nok abu hamza….

    Kommentar by Kuffar — 23. marts 2017 @ 11:43

  47. News lige nu snakkes der om et nyt forsøg i Belgien med høj hastighed i gågade.

    Kommentar by P — 23. marts 2017 @ 15:36

  48. @47

    Der er også sket et eller andet i Foggia (Syd-Italien).

    Man skal nok ikke forvente MSN beretter om alt hvad der foregår, så vi skal hente vores informationer fra blogosfæren.

    http://gatesofvienna.net/2017/03/gates-of-vienna-news-feed-3222017/

    Kommentar by kenneth — 23. marts 2017 @ 15:56

  49. Chamberlain kunne have reddet Europa fra denne broderkrig…
    Udsnit af kommentar
    http://www.uriasposten.net/archives/81861#comment-4880929
    Virkeligheden er hård.Chamberlain, et utal af politikere, naive folk som Balder og andre er fatter ikke at virkeligheden er ganske svær at erkende.
    Visioner og drømme om fest, fred, og fællesdans blandt dødsfjender, selv i den samme familje, er jo også langt lettere at hengive sig til. Men det har intet med virkeligheden at gøre.

    Kommentar by Peter Buch — 23. marts 2017 @ 17:14

  50. TV2 News og Berlingske Tidende bliver ved med at gøre reklame for at offentligt ansatte sygehuspersonaler i Danmark skal uniformeres i islamisk hijab. Hijab som kvinder mange steder i verden får straf for ikke at have på. Det er ikke respektfuldt over for de mennesker, der i går mistede livet i London. Det er ikke respektfuldt overfor de mange kvinder i verden, som tvinges i hijab af ekstremt religiøse mænd.

    Kommentar by Liva — 23. marts 2017 @ 17:22

  51. Lige nu skamroser TV2 News den norske ungdomsserie “Skam”, hvor islamisk hijab til helt unge piger idylliseres. Islamister myrder vesterlændinge (Terror i London i går) samtidig med at vesterlændinge i medieverdenen hylder islamisk uniform til kvinder. Jo mere islamisk terror, jo mere hylder vestlige MSM islamiske dogmer – særligt dem der går ud over vestlige kvinder.

    Kommentar by Liva — 23. marts 2017 @ 17:40

  52. Nu har MSM endelig sat navn på terroristen i London. Han hedder Khalid Masood. Han er dømt for vold og våbenbesiddelse. Han har myrdet 3 vesterlændinge og såret 40. Flere er i kritisk tilstand.

    Kommentar by Liva — 23. marts 2017 @ 17:54

  53. @Fighting Falcon 09:45

    Du burde gå lidt på jagt efter Churchill citater, ikke mindst dem fra efter krigen. Men allerede inden krigen fortalte Churchill at den kommende krig var en økonomisk krig, ikke en krig mod Nazismen. Prøv at læse lidt alternativ historie (ikke nødvendigvis revisionistisk). Der er mange mainstream historikere som ser noget mere nuanceret på den krig end du ser ud til at gøre.

    @Nielsen

    Guld som betalingsmiddel er så vidt jeg kan bedømme en forældet og fejlagtig tanke med alle respekt for Ron Paul – sådan siger de fleste finanseksperter i hvert fald; også dem som gerne vil være fri for Fed og centralbanksystemet.

    Det er ikke noget jeg beskæftiger mig meget med, men det må da være tydeligt at guld er meget velegnet til spekulation, da der kun er en begrænset mængde af det. Men ellers lader jeg helst “de lærde” slås om den sag.

    Kommentar by Balder — 23. marts 2017 @ 18:48

  54. Balder jeg har bl.a læst en af de mange biografier om Churchill, 850 sider plus referencer, samt ganske megen anden litteratur om tiden og nøglepersoner, helt blank er jeg ikke!
    Man kan så vælge at vægte forskellige citater mere eller mindre…

    Kommentar by Fighting falcon — 23. marts 2017 @ 18:54

  55. >53 Balder
    Alle valutaer har gennem historien endt med at være værdiløse. Guld er den eneste vare, som altid kan ombyttes til andre varer. Se lidt
    https://goldsilver.com/blog/ her kan du få et indblik i økonomi.

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 22:34

  56. > Balder
    Og hvis vi brugte guld som betalingsmiddel, ville vi undgå dette:
    https://www.youtube.com/watch?v=FHNAZMIcFNg

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 22:56

  57. Gerningsmanden var en konvertit født Adrian Elms, så en overløber (og tabertype).
    “The former English teacher, who was a keen bodybuilder, grew up in Kent before moving to Birmingham and is believed to have been known by a number of aliases. He was born to a single mother and grew up in the seaside town of Rye in East Sussex. His latest offence came in 2003, when he reportedly stabbed a 22-year-old man in the face near a nursing home in Eastbourne.”

    Kommentar by Odo — 24. marts 2017 @ 01:36

  58. Tja, sidste år valgte indbyggerne i London en skabsislamist, Sadiq Khan, som ny borgmester.

    Idiotien vil ingen ende tage, og islamiseringen af Europas storbyer fortsætter med uformindsket styrke, og man må desværre konstatere, at befolkningen ligger som den har redt!

    Kommentar by Anonym — 24. marts 2017 @ 05:01

  59. # 12:

    Lars Løkke Rasmussen (parafrase): “Det er et angreb på vores demokrati, men de ramte ikke min oksesteg.”

    Opsummerer ham fuldstændigt.

    Kommentar by Bageren — 25. marts 2017 @ 08:34

RSS feed for comments on this post.