23. marts 2017

Kim Bildsøe Lassen i Deadline om London-angrebet: “… en højreorienteret protest, det ved jeg ikke.”

Samuel P. Huntingtons tese om kulturenes sammenstød bliver dagligt bekræftet, og reaktionerne på gårsdagens terrorangreb illustrerer fint den overordnede problematik. Det handler ikke blot om fire døde, det smadrer ikke en civilisation – problemet er langt større end blod i gaderne. Vesten anerkender ikke konfliktens eksistens.

Hvor de vestlige politikere taler om sammenhold, så fortsætter præsident Erdogan stimen af slet skjulte trusler. I det perspektiv er Donald Trump et godt valg som den frie verdens leder, men det siger måske alt, at han internationalt set er forhadt som få.

I Deadline i aftes kunne man høre Kim Bildsøe Lassen gøre alle dummere. Terrorangrebet var ‘en protest’, og muligvis ‘en højreorienteret’ af slagsen. France 24 Arabic sendte live fra London via Facebook, og her kunne den jævne araber udtrykke sine følelser desangående. Man skal ikke overfortolke den slags, men når alt er lagt sammen, så står der en neonoplyst konklusion tilbage: Det er en religionskrig for dem, ikke for os.

(France 24 Arabic Live via Facebook fra London, 22. marts 2017)

If Europe continues this way, no European in any part of the world can walk safely on the streets. We, as Turkey, call on Europe to respect human rights and democracy.” (Recep Erdogan, Reuters, 22. marts 2017)

“Alt tyder på, at det er en person som har haft til hensigt, at gøre noget som var en protest, om det er en islamisk protest, en højreorienteret protest, det ved jeg ikke. (Kim Bildsøe Lassen, DR2, 22. marts 2017)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/81884/trackback

32 Comments »

  1. Det hedder ikke DhimmiRadioen for ingenting. For de der måske ikke ved hvad en dhimmi er, anbefaler jeg politicalislam.com Bill W er en strik til at oplyse om fredens religion.

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 10:48

  2. Jeg håber Kim Bilsøe Lassen – eller endnu bedre hans 2 børn – står på fortovet næste gang en muslim praktiserer jihad

    Kommentar by redneck — 23. marts 2017 @ 11:07

  3. Et godt gammelt udtryk: “De var løver, ledet af får”. Det er en god beskrivelse af den vestlige verden i det 21.århundrede.

    Kommentar by Lukket fest, tag hjem — 23. marts 2017 @ 11:15

  4. Donald Tumpe, den frie verdens leder, bevar os vel. Hver dag kan man kun frygte hans dumheder, han bliver en gave til venstrefløjen, hvis ikke han har smadret alt inden han taber næste valg.

    Kommentar by zatopek — 23. marts 2017 @ 11:15

  5. Det er det jeg siger…landsforrædernes årti i fuld udvikling…!!

    Meget få er i tvivl om hvad der er ved at ske i Europa – men hovedparten fornægter det, tør ikke se virkeligheden i øjnene – taler det væk og lyver og bedrager sig selv om alle andre – man lader det bare ske…bevidst og med vilje!!

    Det her får lov til at løbe linen ud og ender i ragnarok..desværre!!

    Kommentar by Black Watch — 23. marts 2017 @ 11:19

  6. Kim Bildsøe Lassen er fuldstændig rabiat,han og den ækle Jens Olaf Jersild er rigeligt til at jeg er ophørt med at betale “licens” til propaganda senderen.

    Kommentar by PBrad — 23. marts 2017 @ 11:28

  7. Jeg læste at DDR betaler en helt sindsyg høj husleje for Kim Bildsøes lejlighed i London. Mener det var 25.000 kr om måneden.

    Kommentar by kenneth — 23. marts 2017 @ 11:32

  8. “Tidligere vært på TV Avisen, Kim Bildsøe, er DRs korrespondent i London, og han får hver måned betalt en husleje på 25.000 kroner af DR, fremgår det af redegørelsen.”

    http://www.bt.dk/danmark/husleje-pa-25.000-nu-offentliggor-dr-alle-korrespondenternes-udgifter

    Kommentar by kenneth — 23. marts 2017 @ 11:36

  9. Jamen Zinke Stampe og David Trash er sikkert helt enige i Bildsøes “analyse” af “hændelsen”.

    Alle kan jo se på fotoet af den gennemhullede muhammedaner, at den ligner den blegfede Nazi-Jonni fra Greve helt utroligt meget.

    OT:

    Mon den journalistiske nulbon Kim Bildsøe Lassen også har fået transporteret en hest til London?

    Kommentar by Revisoren — 23. marts 2017 @ 11:40

  10. >2 redneck
    Forto R v -fortorv

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 11:43

  11. Helt enig LFTH (3)

    >4 zatopek
    Hvad foregår der egentlig i hovedet på dig? Trump er det bedste bud vi i umindelige tider, har haft på en der vil modarbejde konsensus; måske Fitz. Kennedy undtaget.

    Den frie verden?

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 11:48

  12. I disse for Vesten så onde tider med elendige, landsforrædderiske politikere, har vi da heldigvis den gode Præsident Trump som næsten eneste lys i mørket. Orban er også en guttermand i denne sammenhæng, dog ikke med samme magt
    Det er imponerende at der er så mange småtbegavede nulboner, som bliver ved med at hade den gode Præsident Trump.

    Kommentar by Holger Madsen — 23. marts 2017 @ 12:16

  13. #10 – zatopek er jo nok en af de niels nul kloner der efter 180 grdr gik i spåner driver rundt på internettet.

    Kommentar by PBrad — 23. marts 2017 @ 13:04

  14. Det er virkeligt en bizar oplevelse, at se hvordan erfarne journalister lægger sig i selen for at udvande deres egen og fagets troværdighed. Egentlig også en sørgelig oplevelse. Bildsøe er jo på ingen måde en inkompetent pauseklovn, der kun kunne tjene til dagen og vejen ved at gøre sig til multikulturalisternes nyttige idiot. Han kunne utvivlsomt være et fyrtårn og en kæmpe magtfaktor i både dansk og europæisk journalistik, hvis han holdt sig til fagets essens. Alligevel stiller han sig op og skyller en masse troværdighed ud i lokummet, i forsvar for en religion, der igen og igen viser sig i direkte modstrid med en lang række vigtige principper, som enhver journalist og vesterlænding burde holde højere end alt andet.

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 23. marts 2017 @ 13:51

  15. Problemet med Tumpen er at han vil øge militærudgifter og offentlige “investeringer”, sænke skatterne, og skære i sundhedssystemet. Det hænger ikke sammen økonomisk, og det øger uligheden i samfundet ydeligere. Dertil kommer risiko for handelskrige, andre konflikter, og urealistiske forventninger om at flytte industriarbejdspladser tilbage til USA. Endelig er manden uden politisk erfaring og hans lovforslag skydes ned, enten fordi de er ulovlige eller ikke kan samle opbakning selv i republikanske rækker. USAs anseelse i verden falder også yderligere, mens Kinas og Ruslands stiger.

    Kommentar by Zatopek — 23. marts 2017 @ 13:56

  16. @4

    Nej, zapotek. Trump er ikke en gave til venstrefløjen. De medier, der omtaler ham, er en gave til venstrefløjen. Det er forskellen.

    Kommentar by Arne Torp — 23. marts 2017 @ 14:03

  17. Kim bildsøe, er det ham med de dårlige tænder?

    Kommentar by Jette — 23. marts 2017 @ 14:18

  18. Det er nu ikke kun DR, der har en alternativ tilgang til virkeligheden og terror. I går aftes omtalte TV2 terrorangrebet i London som to ‘hændelser’. Tak for kaffe siger jeg bare.

    Jorden brænder under os, men de kloge om dem med de rigtige meninger vil ikke indse det. Derfor gør de alt hvad de kan, for at tale angreb som dette ned, eller finde på en bizar bortforklaring i stil med, at det nok er en ond hvid og højreorienteret mand, der har begået angrebet.

    Kommentar by na — 23. marts 2017 @ 14:19

  19. Vi HADER den venstreorienterede propagandasender Danmarks Radio. Behøver vi sige mere?

    Kommentar by Anonym — 23. marts 2017 @ 15:09

  20. Jeg læste denne i dag:
    http://jyllands-posten.dk/debat/kronik/ECE9451943/den-roede-helligaand-hersker-i-dr/
    og der mangler, i kommentarsporet, i høj grad direkte kritik og konfrontation med realiteterne omkring fake news, fortielse og brug af licenskroner.
    Jeg er ikke på facebook, men så vidt jeg ved, er det eneste krav, for at få postet sine meninger på Jyllandsposten?

    Kommentar by Carstens — 23. marts 2017 @ 16:14

  21. Derudover vækker multikulturalisternes bemærkelsesværdigt ustabile mangfoldighedsbegreb en betydelig undren hos undertegnede.

    Antidemokratiske analfabeter er eftersigende ikke mindre danske end andre borgere i landet. Bare man har taget ophold i Brøndby Strand er man vaskeægte dansker. Men hvis man pløjer 20 mennesker ned og slagter en politibetjent, er man ikke i nærheden af at være en ægte muslim.

    Hvor mange terrorangreb, voldshandlinger og nedbrud i demokratiet skal der til før multikulturalisterne vil erkende, at det er vaskeægte muslimer, ikke “forkerte muslimer”, der står bag?

    Kommentar by Dansk - Skatteyder - Frustreret — 23. marts 2017 @ 16:23

  22. Har I lagt mærke til, at de røde ikke engang gider lægge blomster ved ambassaderne mere.
    Terrorangrebene skal ties ihjel.
    Og det er dem der skammer sig over, at være danskere.
    Og flipper helt ud over Støjbergs kagestunt på Facebook.
    Mærkelig opførsel.

    Kommentar by XXXXX — 23. marts 2017 @ 17:39

  23. Jeg husker Bildsøe Larsens interview med Ahmadinejad, hvor han opførte sig som en nar, og sked i bukserne da Ahmadinejad skruede bissen på.
    De fjernede i sin tid videoen fra DRs egne kanaler af skam!

    Interview i 4 dele

    President Amadinejad interviewed by Kim Bildsoe Lassen – Teheran December 2009

    https://www.youtube.com/watch?v=8z81GVHI1_I

    youtube.com/watch?v=5aJli5XcOVI

    youtube.com/watch?v=TCLSpaUmUdk

    youtube.com/watch?v=15NwDX7fEhQ

    Kommentar by Balder — 23. marts 2017 @ 18:31

  24. Kim bildsøe Lassen. Når han ikke vil se virkeligheden i øjnene, så pakker han det ind i Deres åndforsnævrede diffuse politiske retningsforvirring, som intet har med den slags at gøre. typisk syndebuks ideologi.

    Kommentar by Michael Unna — 23. marts 2017 @ 18:38

  25. TV2 nyhederne er ikke meget bedre end DR.

    Michael Kamper lige nu om den muslimske terrorrist ; “en forskruet person” !

    Kommentar by M.P. — 23. marts 2017 @ 19:11

  26. >15
    Der er ikke noget i vejen med at øge militærudgifterne, så længe de går til forsvar af USA. Hvis der er et problem med D T, er det at han ikke (endnu) har taget fat på en gennemgribende undersøgelse og udstilling af federal reserve. Vi må håbe på det kommer.
    Og dom Arne Torp berører, ser du verden gennem løgnemediernes briller.

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 19:46

  27. Kim Bildsøe Lassen ved, hvem der betaler hans løn og husleje, og hvordan klaveret spiller hjemme i Danmark. Han er blot et offer, der er nødt til at lefle for arbejdsgiveren.

    Og, han KUNNE jo have haft ret, men som han selv siger: ‘Jeg ved det ikke’ !!!!!
    Dobbeltselvsikret dobbeltmoral.

    Kommentar by Bastardo — 23. marts 2017 @ 20:37

  28. I Kristeligt Dagblad mener en filosof helt som forventet, at terror er blevet så almindeligt, at den har mistet evnen til at skræmme os voldsomt, og det forskrækker os. “Vi føler, at vi bør reagere stærkere, siger filosof efter onsdagens angreb i London”.

    Men er det rigtigt?

    Vel kun hvis man er så fastlåst i sin multikulturelle ideologi, at alt andet må vige. I så tilfælde ønsker man terror gjort almindeligt og ligegyldigt – den nye normal – underordnet den store vision.

    Men for os andre bliver terror aldrig almindeligt, at den mister aldrig evnen til at skræmme os.

    Kommentar by traveler — 23. marts 2017 @ 21:38

  29. OT:

    Kim “det ved jeg ikke” Bildsøe Lassen er vistnok kæreste med den yndige indiske TV2-journalist Divya Das, så idioten er åbenbart meget glad for alt multikulti….

    Kommentar by Anonym — 24. marts 2017 @ 05:11

  30. -Kim Bildsøe Suttesvin aka spytslikker, rygklapper, øjentjener, støvlepudser, dansedreng, fascinazikommu pissevisker, mordreng, forræder, quisling, skærmluder, udygtig.

    Kommentar by Hul igennem? — 24. marts 2017 @ 06:35

  31. >2 redneck
    Forto R v -fortorv

    Kommentar by Nielsen — 23. marts 2017 @ 11:43

    NEJ!

    http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=fortov

    Kommentar by Træt — 24. marts 2017 @ 20:11

  32. Hvad skal man kalde den form for kommunikation?

    Suspekt og ofte utroværdig?

    Kommentar by Bageren — 25. marts 2017 @ 08:25

RSS feed for comments on this post.