27. marts 2017

Set i københavnsk kiosk: ‘Double Blue Flame’-lighter nu med stalinistisk massemorder…

Man ved et samfund er på retur når en stalinistisk massemorder, kan bruges til at sælgere lightere i en tilfældig kiosk, alt imens samtlige aviser i standen betragter Lars Hedegaard og Geert Wilders som kontroversiel. Historieløsheden er total. Sidste mand slukker lyset.

(Double Blue Flame’-lighter med Che Guevera, København, 27. marts 2017; Foto: Snaphanen)

Oploadet Kl. 10:00 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/82028/trackback

26 Comments »

  1. Mon ikke den går som varmt brød i shariazonen på Nørrebro, og i 2100 Spelt….

    Kommentar by Revisoren — 27. marts 2017 @ 10:04

  2. Der var nogen der fik verbale tæsk for at dele peberspray ud. Venstrefløjen har lov til hvad som helst.

    Kommentar by k.m — 27. marts 2017 @ 10:32

  3. Fuldstændig korrekt. Hele min barndom var jeg udstyret igennem skole og medier for den slags manipulation af historien indtil jeg deltog i et kursus i propaganda hos Dr. Randall Auxier ved OCU i 1990erne.

    Kommentar by de Hemmer — 27. marts 2017 @ 10:46

  4. Det betyder først og fremmest absolut ingenting.

    Che Guevara er tømt for mening, et gennemsigtigt ikon aldeles parat til kommercielt brug. Robin Hood, Moder Theresa…

    Forestil dig en lighter med imperialisten og massemorderen Churhill på!

    Det samme. Mening: Nada.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 27. marts 2017 @ 11:09

  5. “Churhill” = Churchill

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 27. marts 2017 @ 11:11

  6. http://snaphanen.dk/2017/03/27/naar-man-foerst-er-blevet-et-ikon/

    Kommentar by Snaphanen.dk — 27. marts 2017 @ 11:19

  7. Nå, nu er det da endelig lykkedes sjovnalisterne og d’eliten at få skovlen under det nye Ondskabens lkon: Trump i kammeratlig samtale med en kaptajn for en atombevæbnet, russisk undervandsbåd!

    Kommentar by Voldposten — 27. marts 2017 @ 11:40

  8. Nå, nu er det da endeligt lykkedes sjovnalisterne og d’eliten at få skovlen under det nye Ondskabens Ikon: Trump i samtale med kaptajnen på en atombevæbnet, russisk undervandsbåd!

    Kommentar by Voldposten — 27. marts 2017 @ 11:44

  9. Hvornår mon han bliver helgenkåret? Med den bindegale islamleflende pave, er det kun et spørgsmål om tid.

    Som min skydeinstruktør altid siger: “Alt kan desværre altid blive meget værre”. En forstandens mand.

    Kommentar by Margrethe — 27. marts 2017 @ 11:57

  10. Og?

    Som Ich bin Allah (Akbar) skriver @ 11:09: det betyder intet… Den bøssehadende massemorder og voldspsykopat er i nutidig sammenhæng reduceret til et kommercielt ikon for +90% af befolkningen.

    Det eneste denne post medvirker til er, at fjerne fokus fra de virkelige udfordringer som vi står med. Udstil DF’s manglende vilje/evne til at sætte hårdt mod hårdt eller VKLA’s landsforræderiske symbolpolitik. Skriv om de tre ‘hellige’ Venstre-imamer; Kristian Jensen, Jan E. Jørgensen og Søren Pind. Sæt fokus på at der vælter negere og blodtørstige muslimer ind via diverse ‘taxatjenester’ i og omkring Middelhavet, og at det kommer til at udslette det samfund, som vi fik i arv inden for få årtier.

    Kommentar by Polka — 27. marts 2017 @ 12:22

  11. jeg forstår ikke de pskopater, som hylder massemorder psykopater. Der er ingen grænser for noget som helst mere. Alting er relativt bare det kan sælges.
    En historieløs ligegyldighed. En relativitet som skaber sociopater på stribe. Der vil gøre alt for penge. Se bare på deltagerne i reality-tv, de vil være stjerner. Stjerner uden hjerner.

    Kommentar by XXXXX — 27. marts 2017 @ 12:45

  12. Angående billedet.
    Jeg fatter godt de røde lightere, det er til de yderste venstre-fløjede AFA’er, samt Einheitlisten og lignende.
    Men den brune, er den ikke racistisk? Er den til negere?

    Kommentar by Birger Jensen — 27. marts 2017 @ 14:19

  13. Jeg vil ha’ en med Augusto Pinochet på

    Kommentar by Johnson — 27. marts 2017 @ 14:21

  14. Selvfølgelig i den samme by hvor man i fuldt alvor har bygget “den røde plads” på kommunens regning, sikkert mest fordi man vurderede at det design ville være det mindst udsatte for hærværk på nørrebro. Prøv at billede-google stedet og studer detaljerne i designet! København må være et deprimerende sted at bo for folk der ikke er komplette idioter.

    Kommentar by Per — 27. marts 2017 @ 14:41

  15. Og hvad mon bliver det næste?

    Måske Pelle beDragsted afbildet på et petanque sæt.

    Kommentar by Lars — 27. marts 2017 @ 14:42

  16. Pointen med at bruge afdøde kommunister i reklamer er i høj grad at de ikke kan protestere:

    https://www.youtube.com/watch?v=zexit7Tk1GA

    Kommentar by Sigwar — 27. marts 2017 @ 15:10

  17. Profeten Muhamed kan drages til ansvar for de troendes myrderier i alle årene fremover, antalsmæssigt flest i Indien. Men reklamebranchen tør ikke bruge Muhameds kontrafej på produkterne, fordi de rettroende siger det er en fornærmelse at afbillede Profeten.

    Blandt kommunister er Stalin og Mao en del større end Che Guevara, og man har i hvert fald brugt Mao en del som salgsargument. Foruden bestsellerbogen med titlen Maos Lille Røde kunne også købes Mao-sko og Mao-skjorter.

    Kommentar by perhag — 27. marts 2017 @ 17:10

  18. Ro på !
    Det er muligt at ligteren er rød , men bemærk venligst at selve det der meningen med en lighter flammen (arbejdet) er blåt!
    Undskyld kunne ikke nære mig.

    Kommentar by Father — 27. marts 2017 @ 17:49

  19. De havde aldrig turde at lave en profet muhammedligther i København.. Mange tror at de er så progressive..

    Kommentar by Liva — 27. marts 2017 @ 18:15

  20. Jeg spørger konsekvent efter en pakke ‘adolf’ når jeg ser en given forretning sælger ‘che’!
    De færreste fanger den😂

    Kommentar by Jesper J. — 27. marts 2017 @ 19:35

  21. Churchill ville ja da ikke have noget imod at reklamere for. Uden ham var Europa enten Nazistisk eller Stalinistisk. Da Churchill eller England forlod sit imperium i Indien, blev det splittet i Indien og Pakistan (islamisk…de rene hænders land)….lidt ligesom Jugoslavien.

    Men ok…..Che Chevara var et idol ligesom Jimmy Hendrix var i 60 erne på enhver væg i et teenage værelse…..Jeg har dog også set en T-shirt med et skeletagtig udseende af Che Chevare, hvorpå der stod -Che is dead. Get over it.- :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 27. marts 2017 @ 19:39

  22. Haha! Sjove og gode kommentarer, som lige løftede humøret en smule. Især @ 11.

    Det næste kunne blive et billede med Osama på. Verden er syg, og venstrefløjsere og hele EU-banden, og vores egen idiotregering, hører hjemme på en lukket afdeling.

    Var det ikke 220.000, tv2 i dag rapporterede var væltet ind i Italien siden nytår? Er der krig i hele Afrika? Og mindst 18.000 illegale i DK, heraf – flest syrere – i den kampduelige alder? Hvad med grænsestop, Løkke?? Nå nej, han er bange for ikke at få invitationer til fede middage, så han føjer Merkel hele vejen…

    Mon det virkelig vil komme som en overraskelse for EU, at dem, de nu lukker ind – uden at tjekke dem – højst sandsynligt indbefatter i tusindvis af dæmonbesatte kujoner fra isis, som flygter fra bombardementer? Europa er finito!

    Kommentar by Kuffar — 27. marts 2017 @ 21:10

  23. Måske “krigeren” her har brugt sådan en lighter:
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/is-medlem-tiltalt-for-terror-i-malmoe-kastede-brandbomber-mod-muslimsk-forening/6591514

    Kommentar by redneck — 27. marts 2017 @ 22:36

  24. […] day today… all sort of strange things happened. Then I saw this post on Uriasposten (also Snaphanen)… […]

    Pingback by Che Guevara Day | Things to Remember, Things to Cherish — 28. marts 2017 @ 01:05

  25. Nedenstaaende link til The Peoples Cube’s store udvalg af alternative Che Guevera T-shirts og andet.

    http://thepeoplescube.com/store/

    Kommentar by grove city, ohio — 28. marts 2017 @ 05:12

  26. Ligeledes stort udbud hos Che-Mart.

    http://che-mart.com

    Kommentar by grove city, ohio — 28. marts 2017 @ 05:24

RSS feed for comments on this post.