30. marts 2017

Fra aftenens TV2 Dokumentar: Kirkens Korshær anbefaler illegale indvandrere at finde sort arbejde…

Afviste asylansøgere forsvinder i systemet, og lever som illegale i Danmark. Når så integrationsminister Inger Støjberg opfordrer danskere til at anmelde illegale, der arbejder i landets mange pizzariaer, så begynder venstrefløjen at anmelde pizza’er. At føre politik i Danmark, må være som at spille skak med en spastiker.

Det er fem år siden Dansk Røde Kors oprettede den første sundhedsklinik for illegale, og velfærdsstaten er i praksis grænseløs. Endnu en afsløring fra TV2.dk – TV 2 afslører: Kirkens Korshær rådgiver illegale til sort arbejde.

“De udenlandske hjemløse bliver ikke kun hjulpet med at finde overnatningsmuligheder, mad og bad, når de henvender sig til Kirkens Korshærs rådgivningscenter, Kompasset.

Centrets medarbejdere rådgiver også illegale til at arbejde sort – og i et enkelt tilfælde hjælper en medarbejder ovenikøbet TV 2’s muldvarp med at lede efter et sort arbejde på nettet.

Det afslører skjulte optagelser, som TV 2 har lavet i forbindelse med dokumentaren ’Illegal i Danmark’, hvor to mænd er gået undercover som illegale. …

I alt rådgav tre af Kirkens Korshærs medarbejdere uafhængigt af hinanden begge TV 2’s muldvarper til at søge sort arbejde.”

(Foto: Kirkens Korshær)

“I 2017 modtager Kompasset 2,4 millioner kroner fra EU, 28.000 kroner fra Socialministeriet og 400.000 kroner fra Københavns Kommune.”

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/82090/trackback

32 Comments »

  1. Dem der står bag de her ting skal direkte i fængsel. Læste de bare havde fået en advarsel, det er jo totalt forrykt!!

    Kommentar by michael K — 30. marts 2017 @ 10:27

  2. At tvinge statsborgere til at financiere femtekolonnefolk i fædrelandet! Er det ikke landsforræderi?

    Kommentar by Anonym — 30. marts 2017 @ 10:30

  3. Nu er vi vist ved at være der, hvor det er på sin plads at tale om landsskadelig virksomhed!

    Kommentar by Jesper J. — 30. marts 2017 @ 10:34

  4. “At føre politik i Danmark, må være som at spille skak med en spastiker.”

    Ugens bedste kommentar, hr. Møller!

    I øvrigt dejlig at se, at Uriasposten er kommet op at køre igen.
    Som andre kommentatorer har nævnt, var det ikke muligt, at komme ind på siden i går.
    Jeg frygtede sgu lige, at det var lykkedes nogle venstreradikale AFA-tosser eller retarderede muhammedanere at sabotere siden….

    Apropos Kirkens Korshær så hørte jeg i går en eller anden spejlblank talsperson for en virksomhed i negerindustrien udtale, at “det bør være en menneskeret, at kunne modtage lægehjælp i Danmark”!

    Jeg vil mene, at det burde være en menneskeret, at være fri for muhammedanere!

    Kommentar by Revisoren — 30. marts 2017 @ 10:37

  5. Danskerne er godt igång med at grave sin egn grav!
    Situationen med illegale indvandrer pt er kun stilhed før stormen.
    EU lader NGO organisationer sejle tusindvis af neger til Italien, men venter 250000 negerer i 2017. Det NGO´erne udfører er ren menneske- smugling!
    Totalt ufattelige at Italien accepterer denne misrøgt af sit eget land! Italien og gæken land er fyldt til bristepunktet med illegale indvanderer, disse lande er tæt på total kolaps. Danamrk står for tur!
    P.

    Kommentar by Piotr — 30. marts 2017 @ 10:46

  6. Kirkens Korshær var en af de få bastioner, jeg i al min naivitet stadig havde tillid til og som fik mine støttekroner. I tidernes morgen var det sådan, at havde man et familiemedlem, der måske var sunket til bunds i USA, Canada og var forsvundet “sporløs”, var Kirkens Korshær et godt sted at henvende sig. Via deres varmestuer suppekøkkener og internationale forbindelser havde de en magisk evne til at finde folk, og give familien besked. Men nu har de set mine hårdt tjente, hvide kroner for sidste gang. ALT er bare korrumperet i disse tider.

    Kommentar by Margrethe — 30. marts 2017 @ 10:46

  7. Citat:
    “Når så integrationsminister Inger Støjberg opfordrer danskere til at anmelde illegale, der arbejder i landets mange pizzariaer, så begynder venstrefløjen at anmelde pizza’er.”

    Altså venstrefløjen synes der her HELT i orden, at mennesker bliver udnyttet på slavelignende vilkår……sikket et menneskesyn !

    Kommentar by kent — 30. marts 2017 @ 10:57

  8. Kirkens korshær’s regnskaber for 2015.
    På side 3 står hvad vi giver i tilskud til den landsskadelige organisation.
    https://www.kirkenskorshaer.dk/sites/kirkenskorshaer.dk/files/files/%C3%85RSREGNSKAB%202015.pdf

    Kommentar by Frank Hagmann — 30. marts 2017 @ 11:05

  9. Er der nogen inde paa borgen der laeser dette og har taenkt sig at goere noget ved det,justits ministeriet feks

    Kommentar by Dunk — 30. marts 2017 @ 11:06

  10. Mere fra tv2 programmet:
    “TV 2 har vist de skjulte optagelser til chefen for Kirkens Korshær, Helle Christiansen. Hun er ”overrasket” og ”ked af” opdagelserne, og understreger, at Kirkens Korshær tager skarp afstand fra sort arbejde.”
    Med andre ord så var det et usandsynligt held/uheld at muldvarpen lige ramte ind i de “umoralske” medarbejdere i kirkens korshær.
    Træk støtten omgående.

    Kommentar by Frank Hagmann — 30. marts 2017 @ 11:11

  11. 9. Frank Hagmann

    Det er de så berømte “Enkeltstående tilfælde”…..

    Kommentar by kent — 30. marts 2017 @ 11:19

  12. http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/davidtrads/ECE9470619/stikkeringers-moralske-kollaps/

    Det her umådelige møgsvin må da snart rende ind i et eller andet!

    Kommentar by Black Watch — 30. marts 2017 @ 11:52

  13. “Hun er ”overrasket” og ”ked af” opdagelserne, og understreger, at Kirkens Korshær tager skarp afstand fra sort arbejde.”

    Kan man nu tro på det! Overhovedet ikke, for noget tyder på, at KK er blevet smittet af for megen omgang med muslimer, for vi ved jo hvad ordet taqiya/taqijja/taqija står for: det betyder slet og ret forstillelse/forsigtighed/licens til at lyve (den lovlige løgn/den taktiske løgn), det er tilsyneladende noget der er ved at brede sig i det danske samfund, især institutioner/gutmenschen der har at gøre med hjernedøde muslimer.

    Kommentar by der Adler — 30. marts 2017 @ 11:54

  14. Ro på, da en neger er sort, må sort arbejde jo være en naturlig tanke for hjælperne i Kirkens Korshær.

    Kommentar by Menig 442 — 30. marts 2017 @ 13:38

  15. # 4 absurd at Italien kalder det en kystVAGT – det er snarere indslusningshjælp

    #13 det må man nok ikke kalde det, det hedder vel afro-migrant-arbejde uden skattepligt

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 30. marts 2017 @ 13:47

  16. Genbrugsbutikkerne med deres frivillige arbejdskraft qua den kan leve på bistand, har noget at bruge pengene til.

    Kommentar by Nielsen — 30. marts 2017 @ 14:52

  17. tjoo men det er jo i tråd med mantraet om at hele verden er velkommen hvis bare de arbejder. Selv Lars Hedegaard er fortaler for det synspunkt.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 30. marts 2017 @ 15:58

  18. “Independent information service for homeless migrants without registration”. Er det overhovedet lovligt at hjælpe ilegale?

    De 2.828.000 de modtager i offentlig støtte svarer til 20 gennemsnitsdanskeres skattebetalinger. Jeg ved godt at det meste kommer fra EU, men det er ligegyldigt. Jeg har også medlidenhed med andre landes ærlige mennesker.

    Kommentar by Sigwar — 30. marts 2017 @ 15:59

  19. Jeg er på vej hjemad efter en uges forretningsrejse i Norditalien. Jeg skal hilse og sige klimaet har ændrer sig markant det sidste års tid. Hvor det før var totalt uhørt at nævne immigration i forbindelse med kriminalitet tales der nu åbent om det i kantinen og på restauranten med kolleger både fra Italien, Frankrig og USA.

    Der er ved at ske et markant ryk i befolkningen. Spørgsmålet er ikke om men hvornår een af de oprindelige befolkninger i Vesteuropa har fået nok og der sker mere end blot snak

    Kommentar by Redneck — 30. marts 2017 @ 16:04

  20. Hvis vi nationalt og internationalt fjernede alle de penge de røde multikultorganisationer får fra forskellige offentlige kasser og smed folk som Soros i spjældet ville venstrefløjen dø ud i løbet af nogle måneder.

    I Danmark er Kvinfo, Institut for Menneskerettigheder og DR de tre største og mest oplagte mål for pengereduktioner, men der må være i tusindevis af organisationer.

    Kommentar by Sigwar — 30. marts 2017 @ 16:20

  21. -> 19. Sigwar.
    Hvis det du skriver skulle lykkes, så er jeg bange for at Lars Løkke bruger det indvundne til at fodre endnu flere muslimer med.

    Kommentar by Birger Jensen — 30. marts 2017 @ 17:00

  22. Den slags sager ville blive epidemiske i et muligt Danmark under politikken med “åbne grænser, lukkede kasser”, som i følgende link præcist set også lader til at være NB’s http://www.polemiken.net/?p=457

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 30. marts 2017 @ 17:06

  23. Næstekærlighed = hjælpe illegale immigranter fra MØ og Afrika? Sgu ikke kærlighed til andre danskere.

    Kommentar by zatopek — 30. marts 2017 @ 17:30

  24. NB er ikke bedre end DF, de er måske værre.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 30. marts 2017 @ 18:11

  25. 3 medarbejdere i Kirkens Korshær opfordrede til sort arbejde, i følge TV2. De tre medarbejdere fik kun en advarsel. Husk det når I overvejer at støtte Kirkens Korshær næste gange.

    Kommentar by Liva — 30. marts 2017 @ 18:15

  26. Jeg har det helt OK med sort arbejde, mere af det tak.

    Men jeg har det rigtigt stramt med indvandrere og flygtninge, ulovlige eller lovlige.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 30. marts 2017 @ 18:18

  27. @ “NB er ikke bedre end DF, de er måske værre.”
    Kommentar by Helmuth Kohl — 30. marts 2017 @ 18:11

    Hvad bygger du det på?
    Har NB stemt på en tosset måde i Folketinget eller stillet dumme forslag i Folketinget???
    Det er da en væsentlig ting at vide, idet jeg regner med at stemme på NB, og du må sidde inde med en viden, som ville være nyttig at blive indviet i.

    Kommentar by Holger Madsen — 30. marts 2017 @ 18:42

  28. @Holger Madsen — Jeg kan begynde og slutte med at fortælle dig at NB ikke er i folketinget.

    God rejse!

    Kommentar by Helmuth Kohl — 30. marts 2017 @ 20:35

  29. Når man ligge kikker ind på JP..om det her emne!!!

    Intet overhovedet om udsendelsen og sagen…!!

    Kommentar by Black Watch — 30. marts 2017 @ 21:21

  30. 22.
    Tak Peter – åbne grænser, lukkede kasser – duer ikke, folk, der tror det, er naive. Ja, vi får bare mere af dette…

    Kommentar by Britta Due Andersen — 31. marts 2017 @ 07:59

  31. Mon ikke det var på tide at Kirkens Korshær tog navneforandring til Moskéens Halvmånehær?

    Kommentar by Lars — 31. marts 2017 @ 11:15

  32. Det er så hvad der sker i de kristne organisationer. Hvad med i de muslimske.

    Kommentar by P — 31. marts 2017 @ 18:18

RSS feed for comments on this post.